Jump to content

Necrarxos

Mέλη
  • Posts

    235
  • Joined

  • Last visited

Necrarxos's Achievements

Πιο Μέγας Μύστης

Πιο Μέγας Μύστης (4/7)

0

Reputation

  1. Εγώ όμως όχι μόνο ακούω λαϊκά (σε περιόδους αυτοκαταστροφής βέβαια) αλλά και έχω ειδικό χώρο στο δωμάτιό μου, προκειμένου να ανοίγω τα χέρια σαν σταυρωμένος, ενώ ταυτόχρονα ακούω βαριές ανδρειωμένες νότες, με συμπαντικές αδυναμίες ένθεν, καθώς στροβιλίζομαι, στο μυστικιστικό ρεφρέν της αγαπημένης ανημποριάς : «Ηλί Ηλί Λαμά Σαβαχθανί». 2 φορές μετά από κάθε κουπλέ, σου παραθέτει όλη τη συμπαντική ανημποριά, σε μινόρε-γκάου. Και "καπάκι" ένα κρεσέντο λυπητερές πενιές όλο νόημα και εξασθένηση !! ΝΤΟ λέμε Εκεί να δεις γαρδένια...... να σου φύγει ο "Παύλος" από την ισχνότητα......
  2. Ο Θεός που μπορεί τα πάντα, μπορεί και να βάλει στο πικάπ, Πάνο Αχβάχογλου. Τότε σκεφθήκαμε : Να μπορούσε να ενσαρκωθεί κιόλας......τί καλά που θα ήτανε......
  3. Κοίταξε : Όπως το εικονίδιό σου μπορεί να έχει κάλλιστα στη θέση του κέρατου, ένα στριφογυριστό ζαχαρωτό, για ένα ετοιμοθάνατο καφέ πρησμένο παιδάκι με AIDS, μύγες στο δέρμα και σκασμένα χείλια με κίτρινη γλώσσα, ενώ η λευκή χαίτη μπορεί να είναι από γριά μάγισσα που πλύθηκε για πρώτη φορά, έτσι και οι Θεοί μάλλον δεν είναι κακό να νταλκαδιάζουν για πόνο-φωτιά που τους βαράει την καρδούλα τους, πίσω από ένα θολό ποτήρι με αγγλικό ουισκάκι και 5-6 Αλβανές σκέτες Ιταλίδες στην πίστα... Αν δεν ακούς λαϊκά, δεν μπορώ να σου απαντήσω. :blblbl:
  4. Οι Θεοί και οι Θεές μας δεν είναι πρόσωπα, ούτε και έχουν φύλο για να μετέχουν σε σωματικές διαδικασίες που έχουν ανάγκη οι θνητοί. Εμείς οι Έλληνες, περιγράφουμε ανθρωπομορφικά τους Θεούς μας γιατί απλώς η υψηλού επιπέδου Θεολογία που περιέχουν οι Μύθοι γίνεται αφομοιώσιμη μόνον όταν μετατραπεί σε εύληπτη αφηγηματική γλώσσα και συνταιριασθεί στα ανθρώπινα μέτρα. Κάθε Μύθος κρύβει μέσα του έναν ή πολλούς βαθύτατους συμβολισμούς. Ο θνητός καλείται να τους αναζητήσει και να τους ερμηνεύσει ανάλογα με την ποιότητά του, δηλαδή ανάλογα με την Κοσμοαντίληψή του και την Παιδεία του. Δεν είναι παράξενο συνεπώς, όταν χυδαίοι άνθρωποι φέρνουν στα δικά τους ποταπά μέτρα έναν Μύθο και τον ερμηνεύουν ανάλογα. Πηγή ΥΣΕΕ
  5. Άντε να σας δώσω μία εξήγηση για το πρώτο μέρος της εξίσωσης («ένας + Φτώχεια ...... ......» ) : Το «Ένας», είναι αντικατάσταση του αριθμητικού «1» Το «Φτώχεια», είναι αντικατάσταση του ενσαρκωμένου αντικατοπτρισμού «Φ». Αυτό σημαίνει, ότι κάθε δίποδο κρεάτινο τσουβάλι, απέναντι στην κοσμική απεραντοσύνη του κατά φύση και δια φύση, εφαρμοσμένου & ενυπόστατου «Φ», είναι ανάλογα, από αρκετά έως καταπληκτικά "φτωχός" νους = «Φτώχεια». Εξαιρούνται ο Πυθαγόρας και προφανώς ορισμένοι εκλεκτοί μαθητές του.
  6. Μπράβο γερόντισσα Νεράιδα !!! Όποιος μάλιστα θέλει αγαπημένα ρητά της γερόντισσας Γαβριηλίας, υπάρχουν 2 σε μορφή Mp3 !!! Τρέξετε να προλάβετε - είναι φρέσκα - από ραδιοφωνική εκπομπή !!! http://greek-covers.com/forum/showthread.php?t=41013
  7. Μπα. Εγώ ένα "μονόπρακτο" παράδειγμα ματαιότητας ζήτησα με «Νυχτερινούς Ουρανοξύστες» Γιατί δεν μας αποδεικνύεις τη αυτήν την ματαιότητα ?που πάλι επικαλείσαι ?με 3 ειδών εσωτερισμούς (για νυχτερινούς ουρανοξύστες) ; Κατάλαβες πώς το λέω ; Ιδού «New York by Night» ιδού και η απόδειξη ... Θέσε πρώτα τα 3 παραδείγματα εσωτερισμού (ως προς το συγκεκριμένο παράδειγμα) και ύστερα θέσε τον αντίστοιχο συνειρμό που οδηγεί σε χιλιάδες άλλους συνδυασμούς. Αρκούν δηλαδή τα 3 παραδείγματα και ύστερα μία γενική αναφορά στον πολλαπλασιαστικό παράγοντα.
  8. Ποιός -Ω- τα πλήκτρα μου ξυπνά και την οθόνη μου, ηλεκτρίζει ; Ποιός εικονίδιο αναζητά στην απουσία που μακαρίζει και ρίζες τετραγωνικές πετά με ερμηνείες «ερήμην» κτίζει στου "Αποχώμην" το «Αν Θα» ; Βασικά ήταν πολύ ταιριαστός συνδυασμός η έλλειψη εικονιδίου :laughingat: μαζί με την έλλειψη ελληνικής ταυτότητας. Σα να συμβολίζει λοιπόν : « ...... Δε δίνω σημασία ούτε στην εμφάνιση που ξεγελά, μα ούτε και στο περιεχόμενο που μπορεί να είναι πολιτισμικά στημένο. Μισώ τους τόνους ?και ίσως? και κάθε είδους διακυμάνσεις στη φωνή. Κανένα πρώτο γράμμα δεν χρειάζεται να είναι κεφαλαίο, επειδή η σκέψη μου δεν έχει ούτε κεφαλαία, ούτε περικεφαλαία !!! Και όσον αφορά τις υποδιαστολές και τα κόμματα, όλα αυτά είναι σαν τους βουλευτές : Περιττά και ανούσια, όταν ξέρεις εσύ, να έχεις περιεχόμενο ...... » Χεχεχε
  9. Τα παραπάνω ίσως και να ισχύουν για εικονίδια με πρόσωπα. Αλλιώς θα ηθελα 1 παράδειγμα, με Νυχτερινούς Ουρανοξύστες (από τη μία - ως εικονίδιο) και τους 3 εαυτούς (από την άλλη - με εξήγηση "Πιραντέλο") για έναν Έλληνα. Οπότε δεν είναι "passe-partout" ο ψιλομάταιος Πιραντέλλο ...
  10. Το ζητούμενο, καθορίζει τη διδασκαλία ? και όχι : Η διδασκαλία, καθορίζει το ζητούμενο. Δηλαδή επειδή η σχολή του Τζαίημς Μπόντ είχε ως ρητό το «Λάθε Βιώσας», πάει να πει ότι η Βρετανική Κατασκοπεία έχει κοινά με τους Στωικούς ; Το ζητούμενο λοιπόν, είναι «Επίγειο» για τους Έλληνες ? και «Μετά Θάνατον» για τους Ναζωραίους. Ο Σκοπός Διευκρινίζει τα Μέσα (μέσα = φιλοσοφία διδασκαλίας)
  11. Ο τίτλος ήταν ξεκάθαρος - και σημαίνει : Ύψος Τεχνης, Ανάλογο Επιπέδου. Φαντάζομαι όμως, πως δεν ελήφθη υπόψη -ή- δεν συσχετίστηκαν 1) τα σύννεφα, 2) η βλάστηση -και- 3) η κίνηση της κάθε δίνης. Επομένως το "μη εφικτές", χωρίς τα σύννεφα και χωρίς τις δίνες, δεν έχει σχετική ερμηνεία, διότι μας περιορίζει μόνο στο "αρχιτεκτονικά" που ανέφερες. Για δές το, τώρα ...
  12. Λοιπόν το βρήκα : Οι μαθητές του Πυθαγόρα, τον άκουγαν πίσω από παραπέτασμα χωρίς να τον βλέπουν. Ο καθολικός ιερέας, μαθαίνει πόσες φορές αριθμητικά αμάρτησε κάποιος, ενώ ακούει τον εξομολογούμενο πίσω από διαχωριστικό, χωρίς να τον βλέπει !!! :blblbl: :blblbl: :blblbl: :blblbl:
  13. Για διάβασε το 1) στο προηγούμενο μήνυμα ... Επιπλέον (για να το δούμε και μουσικώς) : Ο Πυθαγόρας ξεκίνησε σε μία τεντωμένη χορδή και διαίρεσε το μήκος της σύμφωνα με τον χρυσό αριθμό "Φ". Δημιούργησε μουσική κλίμακα με βάση μαθηματικούς υπολογισμούς. Αυτοί οδήγησαν σε μαθηματική πιά, διατύπωση της μουσικής κλίμακας. Η μουσική κλίμακα της υδραύλεως όπως και στα περισσότερα μουσικά όργανα της εποχής, βασίστηκαν πέρα από την εμπειρία του κάθε τεχνίτη και στις μελέτες του Πυθαγόρα, ο οποίος μελετώντας την μαθηματική σχέση της μουσικής κλίμακας και διατυπώνοντας σχετικούς κανόνες διευκόλυνε αφάνταστα την κατασκευή μουσικών οργάνων. Κατάφερε να εκφράσει την μουσική αρμονία, με μαθηματικές σχέσεις μέσα απ' την φιλοσοφική και επιστημονική του προσέγγιση. Ξεκινώντας από μία χορδή και διαιρώντας διαδοχικά το μήκος της με τον χρυσό αριθμό Φ, κατάφερε να κατασκευάσει το μουσικό όργανο "κανόνα", εξέλιξη του οποίου συναντάμε μέχρι σήμερα στο γνωστό "κανονάκι".
×
×
  • Create New...