Jump to content

Hoplodamus

Νέα Μέλη
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα, κυρίως....
  • Interests
    Αλχημεία, Αρχαίες Παραδόσεις, Εναλλακτικές θεραπείες, Εσωτερική Παράδοση Δύσης, Εσωτερικός Χριστιανισμός, Ιερή Σεξουαλικότητα, Καμπαλά, Κέλτες, Μυστηριακές λατρείες, Περουβιανός μυστικισμός, Τόποι Λατρείας, Σαμανιστικά ταξίδια, Σωματική έκφραση και ψυχοθεραπεία, Ταρό, Τελετουργία.<br /><br />Barefoot doctor, A. Crowley, D. Fortune, R. Graves, Hyperion, C. G. Jung, G. Knight, T. McKenna, C. Myss, I. Regardie, P. Paddon, C. Penczak.<br />

Hoplodamus's Achievements

Βαπτισμένος

Βαπτισμένος (1/7)

0

Reputation

  1. γεια σου κι εσένα!

  2. για βλεπο εχουμε αρκετα κινα ενδιαφεροντα

  3. Πρώτα απ? όλα θέλω να υποκλιθώ στον onirodamasths. Η τοποθέτησή σου με βρίσκει βασικά σύμφωνο, με κάποιες διαφοροποιήσεις. Νομίζω, όπως έχω ξαναγράψει, ότι το θέμα που συζητάμε προϋποθέτει ότι όλοι εδώ μέσα, έχουμε κάποια ενασχόληση με την Τέχνη. Ατυχώς διαπιστώνω ότι κάποιες αντιδράσεις δηλώνουν ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΗ άγνοια, όπως πολύ περιγραφικά ο onirodamasths το έθεσε με το παράδειγμα του Proficiency? Ανησύχησα με τις έντονα σεξιστικές δηλώσεις και με την αντίληψη ότι η ομοφυλοφιλία, ως γεγονός, είναι πρόβλημα. Εκτιμήσεις της μορφής «Ισως αυτό να γίνεται γιατί οι ομοφυλόιλοι έχουν πληθύνει πολύ στις μέρες μας.» απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.... Η ομοφυλοφιλία δεν είναι απλώς μια σεξουαλική προτίμηση, είναι μια, όχι κοινή αλλά φυσιολογική, έκφραση της σεξουαλικής ταυτότητας ενός ατόμου και ο χαρακτηρισμός της ως σεξουαλική διαστροφή, έστω και μέσα σε παρενθέσεις και με ερωτηματικά μαζί, φίλε panselinos, ακουμπάει πολύ επικίνδυνες περιοχές που δεν τιμούν τους συνανθρώπους μας. Για κανένα λόγω δεν θα με έκαναν λιγότερο ρατσιστή δηλώσεις υποτίμησης βασισμένες στην προκατάληψη μου ή την άγνοια μου, αν τις είχα βάλει σε παρενθέσεις με ερωτηματικά. Για παράδειγμα στη δήλωση παραπάνω: «Γενικά το να σέβομαι τα δικαιώματα ενός ομοφυλόφιλου είναι διαφορετικό από το να τον "νομιμοποιήσω" και να αποδεχθώ την σεξουαλική του προτίμιση (διαστροφή) Προσωπικά το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος δεν με αφορά.» ας αλλάξει ο κάθε σκεπτόμενος εδώ μέσα τον «ομοφυλόφιλο» με το μαύρο, το κινέζο, το Μάγο, το Παγανιστή, τον Εβραίο, τον Έλληνα, τον άντρα, τη γυναίκα ή με ότι άλλο θέλει και τη «σεξουαλική προτίμηση» με αυτό το χαρακτηριστικό που τον κάνει να ονομάζεται έτσι? Ξέρετε, είμαι βεβαιωμένος ότι τα υπεύθυνα άτομα γι? αυτό το τμήμα του forum θα είχαν δράσει τώρα. Έτσι δεν είναι; Μετά το φύλο μας και ίσως την φυλή μας, ο σεξουαλικός προσανατολισμός ενός ανθρώπου είναι ένα από τα κλειδιά που μας ορίζει το τι θα πει για μας το «είμαι άνθρωπος» και επιθέσεις στο όνομα των απόψεων σε αυτές τις περιοχές κλωσάνε τα αυγά των φιδιών. Όσον αφορά τώρα για κάποιους ομοφυλόφιλους που προκαλούν, αναλογιστείτε φίλοι σας παρακαλώ λιγάκι τι εννοείτε με αυτή την πρόκληση. Προκλητική ήταν η πρώτη μαύρη γυναίκα στην Αμερική που αρνήθηκε να παραχωρήσει τη θέση της σε μία λευκή και μηνύθηκε γι? αυτό. Προκλητικοί ήταν οι άνθρωποι των Ιερών Τεχνών που ζητούσαν το δικαίωμα στη διαφορετικότητα και στη γνώση. Προκλητικός ήταν ο ηθοποιός που τόλμησε να παρουσιαστεί με το εσώρουχό του, (φανελάκι) δημόσια. Προκλητικοί ήταν οι άνθρωποι που ζήτησαν «ανθρώπινα» ωράρια εργασίας. Και, ναι Προκλητικοί είναι η κοπέλα που φιλάει την αγαπημένη της στο δρόμο ή το αγόρι που κρατάει το χέρι του καλού του στο σουπερ μάρκετ. Και ευτυχώς που η κοινωνία μας έχει φτάσει σε κάποιο σημείο ανοχής και επιτρέπει να υπάρχουν αυτοί οι «προκλητικοί» άνθρωποι. Η εξέλιξη, αργά ανοίγει όλο και περισσότερο τα μάτια και τις καρδιές μας. Ευτυχώς που ζούμε αυτό το δώρο γιατί όντως όπως γράφεις «Σε άλλες εποχές θα είχαν εφαρμοστεί δραστικότερα μέτρα...» αγαπητέ panselinos. Και ελπίζω να μην αναπολείς ή έστω μακρινά επιθυμείς κάτι τέτοιο ούτε για σένα ούτε για κανένα άλλο άνθρωπο που είναι απλώς διαφορετικός από σένα. Άλλωστε όπως σοφά αντιγράφεις «Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ» και εκεί το δραστικότερο μέτρο που υπάρχει είναι η Αγάπη.
  4. Φίλοι, Η ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική ταυτότητα, όχι ως συμπεριφορά, δεν είναι μεν κοινή, αλλά παρατηρείται ΣΤΑΘΕΡΑ σε όσες κουλτούρες έχουν μελετηθεί. Ο κοινωνικός ανθρωπολόγος Frederick Whitam για παράδειγμα έχει κάνει εξαιρετικά σημαντική δουλειά στη σύγκριση της συχνότητας και της εκδήλωσης της ομοφυλοφιλίας σε διαφορετικές κοινότητες και πολιτισμούς. Η χρήση τώρα, της συμπεριφοράς των ζώων και τα συμπεράσματα από αυτήν σε σχέση με την ομοφυλοφιλία είναι ασαφής και ίσως παρακινδυνευμένη. Ο Bruce Bagemihl στο βιβλίο Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity παρουσιάζει πάνω από 300 σπονδυλωτά είδη στα οποία παρατηρείται ομοφυλόφιλη σεξουαλική συμπεριφορά. Σε προηγούμενο σχόλιο μου, έγραψα για κάποια βιβλία που συνοψίζουν απαρκώς το θέμα. Το τι είναι ή όχι φυσικό θέλει πολύ κουβέντα αλλά όσο αναφορά τη σεξουαλική συμπεριφορά, το σεξ αν και μέσο αναπαραγωγής πολλών ειδών σαφώς ΔΕΝ λειτουργεί μόνο έτσι στον άνθρωπο και σε μερικά ακόμη ζώα. Για τον άνθρωπο μάλιστα μπορώ να προσθέσω και τη «Πνευματική» διάσταση του σεξ. Σε αυτή τη περιοχή δε της «πνευματικότητας» της σεξουαλικότητας ως μέσω γνώσης του εαυτού και του Εαυτού ΚΑΙ στα πλαίσια των Τεχνών Των Σοφών εντάσσονται οι άντρες που αγαπούν άντρες και οι γυναίκες που αγαπούν γυναίκες. Οι Θεοί και οι Θεές ερωτευμένοι αγκαλιάζονται με χιλιάδες τρόπους! Blessed be Υ.Γ. Φίλε christos123 και όλοι οι συνοδοιπόροι στη Τέχνη ας απολαύσουμε και ας διεκδικήσουμε την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ μας να βγούμε από τα όποια ντουλάπια κρύβουν το ποιοι πραγματικά είμαστε!
  5. Στη πορεία της ζωής κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν να ρωτήσουν και να αναρωτηθούν για τη ζωή, το θάνατο, τη φύση, τα κοινά αποδεκτά... Κάποιοι έλκονται και ενεργά αναζητούν το ρεύμα της διαρκούς εξέλιξης της Ζωής. Συλλέγουν γνώσεις, εμπειρίες, ψηλαφίζουν τον Κόσμο ή με άλλα λόγια ψηλαφίζουν το Θεϊκό. Σε αυτή την αναζήτηση, η οποία από τη φύση της είναι μια μορφή «πνευματικής» πρακτικής πολλοί σχετίζονται με το /τους Θεό, Θεά, Θεούς, άλλοι με το Σύμπαν, άλλοι με την ενότητα των Πάντων, άλλοι με τον «Εσωτερικό» ή «Ανώτερο» εαυτό. Δεν έχει για μένα ιδιαίτερη σημασία το πώς ονομάζει ένα άτομο τη σχέση του / της με την «πνευματικότητα». Σημασία έχει, για μένα πάντα, το αν αυτή η πρακτική, αντίληψη, άποψη, σκέψη κτλ προέρχεται από την «ουσία» εντός, από αυτή την κατάσταση ύπαρξης που άλλοι ονομάζουν Αγάπη, άλλοι Χαρά, Ειρήνη, ΕΓΩ, Άπειρο Πνεύμα, νευρο-χημική αλληλεπίδραση, γονίδιο του Θεού, Κενό ή τίποτε και όλα αυτά μαζί. Σημασία έχει η ενθύμηση ότι ο Δρόμος είναι προσωπικός. Έτσι, ΝΑΙ ο θεός όπως έχει οριστεί από άλλους, άλλες εποχές, άλλες δομές, άλλες καταστάσεις, ακόμη κι από σένα, αν είναι απλώς μια συμβατική φιγούρα, ΔΕΝ υπάρχει, και αυτό είναι και το νόημα της ειδωλολατρίας για μένα. Από την άλλη αν οι Θεοί που δεν πιστεύεις ή σκότωσες, αν η πέτρα που σου έδωσε ένα πιτσιρίκι στη θάλασσα, η διαβασμένη προσευχή ενός παπά απ? την καρδιά του σε κάνει να εξασκήσεις Συμπόνια, να ζεις με Ευχαριστίες για τη Ζωή, Συγχώρεση, Γενναιοδωρία, Δύναμη, ζήτω οι Θεοί που δεν υπάρχουν, Ζήτω οι Πέτρες της Θάλασσας, Ζήτω οι προσευχές αιώνων. Αποδέξου ότι η «πνευματικότητα» είναι υγιής και ατομική υπόθεση και βρες δρόμους, τρόπους, τελετές, Θεούς και Θεές ή τίποτε απ? όλα αυτά και βάλε τα, τίμησέ τα στη ζωή σου. Εύχομαι σε όλους μας να περπατάμε στο Δρόμο αναγνωρίζοντας την «Ένθεη» ενότητα όλων. Blessed be
  6. Χάρηκα για την απάντησή σου Lainus. Μου αρέσει η άνεσή σου να διακρίνεις τον «ερωτισμό που εκπέμπουν οι άντρες γύρω» σου όπως γράφεις. Για την δικιά μου αντίληψη αυτό είναι ένα δείγμα υγείας και ισορροπίας. Το ότι αναγνωρίζεις κάτι δε σημαίνει ότι ταυτίζεσαι μαζί του ή ότι θέλεις ή πρέπει να δράσεις μετά με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο. Ο κάθε ένας μας ως τμήματα του Μεγάλου Πνεύματος εμπεριέχει και εμπεριέχεται από τη Θεά και τον Θεό εντός. Εσύ κι εγώ, αλλά και τα δένδρα και οι πέτρες είμαστε τμήματα της Φύσης και της Υπερ-Φύσης. Περιέχουμε τις Θείες Αντρικές ΚΑΙ Θείες Γυναικείες ενέργειες ανεξάρτητα από το σωματικό, κοινωνικό, ψυχολογικό φύλο, σεξουαλική ταυτότητα και σεξουαλική συμπεριφορά. Αυτή η σχέση λοιπόν των 2 «πολικών» με μια έννοια ενεργειών ξεκινά από μέσα μας ΚΑΙ καθρεφτίζεται και εξωτερικά. Μέσα δε στο Μαγικό Δρόμο και κυρίως στις γεωργικές παραδόσεις η σεξουαλική ένωση της Θεάς με το Θεό, μέσω συνήθως των πιστών με εντελώς σωματικό ή συμβολικό τρόπο, είχε κορυφαία σημασία. Το σεξ δηλαδή δεν είχε να κάνει μόνο με την σωματική ευχαρίστηση, που προφανώς η ευχαρίστηση αυτή, δεν είναι «κακή» ή κατακριτέα. Αναμφίβολα τα 2 φύλα συμπληρώνουν το ένα το άλλο σε πάρα πολλά επίπεδα και στο σεξουαλικό όταν πρόκειται για ετερόφυλα ή αμφιφυλόφιλα ζευγάρια. Το τελευταίο επίπεδο βέβαια δεν συμπληρώνεται στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Τα άτομα αυτά δεν παίρνουν μια μέρα μια απόφαση, γιατί η σεξουαλική ταυτότητα δεν είναι κάτι που αποφασίζει κάποιος, και ούτε ή πρόθεσή τους δεν είναι περισσότερο από τα ετερόφυλα άτομα για «την απλή σαρκική ευχαρίστηση (που γίνεται και με κ΄ποιον του ίδιου φύλου)» όπως σημείωσες. Μέσα την «μαγική» παράδοση έχουν εκφρασθεί πολλές απόψεις και αυτό είναι θαυμάσιο ΚΑΙ φυσικά δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε με όλους και με όλα. Στη gay εσωτερική παράδοση η ένωση και η συμπλήρωση μπορεί να γίνει για κάποιους μέσω της Διπλής Φύσης και συνεχούς εναλλαγής των Κυρίων της Μέρας και της Νύχτας που ενώνονται μεταξύ τους σε μία Ιερή Ένωση, όπως στη Λεσβιακή Wicca παράδοση τιμάται η Γυναικεία όψη του Πνεύματος από γυναίκες που αγαπούν γυναίκες. Το τι θα πει προκαλώ με μια επιλογή είναι όπως καταλαβαίνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα και θέλει πολύ κουβέντα. Σκέψου μόνο ότι κάποιοι συνάνθρωποί μας μπορεί να νιώθουν ότι τα γραφόμενά μας και η ιστοσελίδα αυτή είναι προκλητική. Έτσι; Τελειώνοντας παραφράζω αυτό που έγραψες στο τέλος « Δε κρίνουμε κάποιον από» τη σεξουαλική του ταυτότητα «αλλά από το χαρακτήρα του» Οι Θεοί έχουν παραπάνω από μία όψη και εκφράζονται με πολλούς και Θαυμαστούς τρόπους σε όλους μας. Blessed be
  7. Όπως έγραψε και ο Τράγου Κέρατο υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τις «ανάποδες» κάρτες. Σημασία έχουν νομίζω, οι κανόνες με τους οποίους έχεις αποφασίσει να «παίξεις». Αν οι ανεστραμμένες κάρτες θεωρείς ότι έχουν σημασία, τότε έχουν, αν όχι τότε δεν έχουν. Και οι δύο αντιλήψεις έχουν αξία και οι δύο είναι χρήσιμες. Εξερεύνησε τις «κοινά αποδεκτές» ερμηνείες των καρτών, ψάξε αν θες και την πορεία / εξέλιξη της κάρτας στην ιστορία, ανέπτυξε προσωπική σχέση με τους συμβολισμούς και μετά αποφάσισε αν χρειάζεσαι και την ανεστραμμένη όψη τους. Θα σου έλεγα πάντως να αποφύγεις τυφλοσούρτες και δογματικές θέσεις της μορφής το τάδε χαρτί σημαίνει ΑΥΤΟ και μόνο αυτό «όρθιο» και ΑΥΤΟ και μόνο αυτό ανάποδα. Μερικές φορές τα αντεστραμμένα φύλλα μπορείς απλώς να τα ορίσεις να σημαίνουν μια περισσότερο εσωτερική διεργασία / διαδικασία και άλλες φορές μπορείς να τα ορίσεις έτσι ώστε να αντλείς στοιχεία, ιδέες, εμπνεύσεις για κάποια όψη η οποία μπορεί να είναι λίγο ή περισσότερο περίπλοκη από την «κανονική» όψη της κάρτας. Για κανένα λόγω πάντως δε θα αντέστρεφα το «νόημα» μιας κάρτας αν «έπεφτε» ανάποδα. Για παράδειγμα το 8 των σπαθιών μπορεί να σηματοδοτεί κάποια δυσκολία σε μια διαδικασία λόγω εμποδίων τα οποία μπορεί να είναι εξωτερικά ή εσωτερικά. Ανάλογα με τη θέση της και την ερώτηση μπορεί να ενθαρρύνει την πορεία σε ένα στόχο ή να προειδοποιεί για δυσκολίες και ενοχλήσεις που μπορεί να εμποδίσουν κάποιο έργο. Blessed be
  8. Αγαπητοί Σοφοί Τεχνίτες, Αρκετά νέος στο forum αποφάσισα να συμβάλω με κάποιες πληροφορίες και τις απόψεις μου, σε ένα θέμα που απ? ότι βλέπω έχει σωπάσει από το 2005. Το Gay θέμα που απασχόλησε αρκετά κάποια από τα μέλη. Ελπίζω οι αντιλήψεις κάποιων να έχουν προσαρμοσθεί στην όλο και μεγαλύτερη κατανόηση του θέματος! Απλώς θέλω να προτείνω 2 βιβλία το πρώτο είναι το: BORN GAY, The psychobiology of Sex Orientation, των Glenn Wilson & Qazi Rahman. Στο βιβλίο αυτό οι 2 επιστήμονες συνθέτουν το σύνολο της επιστημονικής έρευνας μέχρι το 2005 και την παρουσιάζουν στο κοινό. Νομίζω ότι αυτό το βιβλίο είναι η βάση για την όποια πιθανή κουβέντα στο μέλλον. Το 2 βιβλίο αρκετά ειδικό και ίσως δύσκολο, απευθύνεται σε ψυχοθεραπευτές κυρίως: Handbook of Counseling and Psychotherapy with Lesbian, Gay, Bisexual and Trangender Clients (2nd edition) Edited: K.J. Bieschke, R. M. Perez, K. A. DeBord. Σε αυτό εξετάζεται η σημασία της διαφορετικότητας σε ανθρώπους από διάφορους πολιτισμούς, παραδόσεις, φυλές και το ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας. Τέλος μια και οι σελίδες αυτές έχουν να κάνουν με την Τέχνη, ίσως να αξίζει τον κόπο να ρίξει κάποια/ κάποιος μια ματιά στο βιβλίο του Christopher Penczak: GAY Witchcraft. Empowering the Tribe Το βιβλίο αυτό έχει έντονη επιρροή από την Wiccan παράδοση, κάτι που δεν δονείται πάρα πολύ με το δικό μου δρόμο, και παρουσιάζει μια από τις θέσεις / αντιλήψεις για την αντρική ομοφυλοφιλία στην Τέχνη. Η Αγάπη ως συνδετικό υλικό του Σύμπαντος μπορεί και εκδηλώνεται με μύριους τρόπους! Είμαστε όλοι ίσοι στα μάτια των Θεών Blessed be
×
×
  • Create New...