Jump to content

ΕΛΛΗ

Νέα Μέλη
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About ΕΛΛΗ

  • Birthday 12/05/1972

Profile Information

  • Gender
    Female

ΕΛΛΗ's Achievements

Βαπτισμένος

Βαπτισμένος (1/7)

0

Reputation

  1. Η επιθυμία για αθανασία προκύπτει μόνο από το φόβο του θανάτου (ή το φόβο του αγνώστου, ή το φόβο της ανυπαρξίας). Το να αρνηθούμε να πεθάνουμε όμως, μου ακούγεται τόσο παράλογο όσο και το να αρνηθεί ένα έμβρυο να γεννηθεί γιατί φοβάται ότι δεν υπάρχει τίποτα μετά. Από την άλλη, φανταστείτε να μπορούσε να αποδειχθεί ότι το "μετά" όχι απλώς υπάρχει αλλά είναι πολύ καλύτερο από ότι φανταζόμασταν. Τότε το ερώτημα θα μπορούσε να είναι "είναι θεμιτό να αποφασίζουμε να αφήνουμε τον μάταιο τούτο κόσμο μια ώρα αρχίτερα και να ξεμπερδεύουμε ή πρέπει να περιμένουμε καρτερικά την ώρα που είναι γραμμένο να συμβεί;"
  2. Λοιπόν, Ξεκινώ αυτό το θέμα για να δω τι πιστεύετε γύρο από μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ονομάζονται Gay (άντρες και γυναίκες). Τι γνώμη έχετε για αυτούς; Πρέπει ή δεν πρείπει να υπάρχουν (ανοιχτά) σε μία κοινωνία; Θέλετε ή όχι να συναναστέφεστε μα τέτοια άτομα; Αν ναι, γιατι; Αν πάλι όχι, γιατί; Τώρα, συγνώμη κιόλας γιατί είμαι και καινούργια στην ομάδα σας, αλλά, είναι ερώτημα που μπορεί να έχει αντικειμενική απάντηση αυτό; Υπό αυτή τη λογική, ψηφίστηκε με διαφορά μίας ψήφου το θέμα περί ύπαρξης ή μη της γυναικείας ψυχής (ευτυχώς τη βγάλαμε καθαρή), υπό αυτή τη λογική οι γυναίκες δεν θα έπρεπε ακόμα να μορφώνονται ή να συμμετέχουν στα κοινά αλλά αντιθέτως να λιθοβολούνται σε κάθε τους "παρέκλιση", οι μαύροι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν (ανοιχτά) σε μία κοινωνία αλλά να καλλιεργούν φυτείες λευκών αντί ενός πιάτου φαγητού και μερικών ραπισμάτων (με λόγο ή χωρίς, μην πάρουνε κι αέρα), οι μάγισσες θα έπρεπε να καίγονται ακόμα (άουτς!), οι κλειτορίδεςθα πρέπει να εξακολουθούν να κόβονται και όλη αυτή η αντιμετώπιση εναντίον "τέτοιων" αφύσικων και ανώμαλων ατόμων, να καθορίζεται από τους "λογικούς" που θέτουν ακόμα και σήμερα τέτοια ερωτήματα. Να υποθέσω πως αρνείστε κατηγορηματικά να μεγαλώνει ένα παιδί από gay ζευγάρια, αλλά δεν φαντάζομαι να σας ενοχλεί ένας πόλεμος και τα κατακρεουργημένα (σωματικά ή ψυχικά) ορφανά που αφήνει σε ιδρύματα (στην καλύτερη περίπτωση). Ούτε ένας straight πατέρας που δέρνει το παιδί του θα πρέπει να σας ανατριχιάζει, ε; Σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν καλύτερα να μεγάλωναν τέτοια παιδιά από gay ζευγάρια, λέτε; Θεωρώ ότι ως "φυσική" μπορεί να περιγραφεί μία προτίμηση που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει και στο ανθρώπινο και στο ζωϊκό βασίλειο, από τη στιγμή που είναι προτίμηση και επιλογή που δεν βλάπτει κανέναν. Άλλωστε, αν το sex μεταξύ ανθρώπων είχε να κάνει μόνο με αναπαραγωγικούς σκοπούς και όχι και με την ικανοποίηση, θα ήμασταν σε οίστρο μόνο τις αναπαραγωγικές περιόδους. Και ούτε σε μένα, ούτε στον σύντροφό μου, ούτε και σε όλους όσους γνωρίζω συμβαίνει κάτι τέτοιο (και πάλι ευτυχώς).
  3. Γιατί είναι ωραίο να δένεις το "μέσα" με το "έξω". Γιατί είναι αρχέγονη γυναικεία ανάγκη. Γιατί αυτό έκανε η γιαγιά μου, η προγιαγιά μου, και οι γυναίκες πίσω τους. Και γιατί αισθάνομαι ότι μάλλον η μαγεία μας διαλέγει, παρά την διαλέγουμε εμείς. Στην περίπτωσή μου πάντως, και αρνήθηκα (κατηγορηματικά ομολογώ), και άργησα, και προσπάθησα να αποφύγω. Μάταιος κόπος, όπως το να τρίβεται ένας μαύρος για να γίνει λευκός. (Κι αν σας έρχονται στο μυαλό πλαστικές και πεσμένες μύτες, δεν είναι εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, αλλά ο κανόνας που επιβεβαιώνεται). Τελικά, ευτυχισμένος ο μαύρος που αγαπάει την εβένινη επιδερμίδα του, τισευτυχισμένη μία μάγισσα που δέχεται τη φύση της. Δεν είναι ότι είναι ο δρόμος για μη συνηθισμένους ανθρώπους, όπως αναφέρουν διάφορες απόψεις που διάβασα. Κάθε δρόμος είναι διαφορετικός, κάθε δρόμος ταιριάζει σε συγκεκριμένους ανθρώπους και κανένας δεν είναι καλύτερος από άλλον. Ο καθένας ας διαλέξει αυτόν (ή αυτούς)που εναρμονίζονται με την ιδιοσυγκρασία του, το πεπρωμένο του και το σκοπό του. Αυτό πιστεύω ότι είναι το shortcut menu για να φτάσει κανείς στον προορισμό του.
×
×
  • Create New...