Ο νομοθέτης γενικά προσπαθεί να ικανοποιήσει όλες τις κοινωνικές τάσεις, στις οποίες περιλαμβάνεται και η θρησκεία αλλά και η ηθική, όσο και τα συμφέροντα μερικότερων ομάδων που έχουν τις δικές τους απαιτήσεις (όπως οι ομοφυλόφιλοι, οι ανύπαντρες μητέρες κτλ). Εκεί ανήκουν έννοιες όπως τα ''χρηστά ήθη'', το ''κράτος δικαίου'', το ''κοινωνικό ή απολυταρχικό κράτος'' κτλ, οι οποίες περιγράφουν το συνολικότερο ''ένδυμα'' του κράτους, το πνεύμα και η λογική που το διατρέχει ας πούμε. Εκτός απ' αυτά, ο νομοθέτης επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, από την πολιτική, την προσωπική του άποψη για το τι είναι σωστό, την ήδη υπάρχουσα νομοθεσία (που μπορεί να θέλει να διατηρήσει ή να αλλάξει) και ούτω καθεξής... Τώρα, από το πόσο κοντά στις απαιτήσεις της κοινωνίας είναι οι νόμοι που τελικά ψηφίζονται, έχει να κάνει με το πόσο επιτυχημένα έγινε ο συγκερασμός όλων αυτών των παραγόντων ώστε να μένουν ικανοποιημένοι όσο το δυνατόν περισσότεροι (οπότε και μιλάμε για πραγματικά δίκαιο κράτος). Άσχετα απ' αυτό όμως, το να επιτρέψει ένας νομοθέτης του ίδιου κράτους ταυτόχρονα τη μονογαμία με την πολυγαμία, είναι κάτι που δεν έχει κοινωνικό έρεισμα και δε νομίζω ότι θα μπορούσε -υπό τα δεδομένα που υπάρχουν τώρα- να γίνει αποδεκτή ως ρύθμιση, ανεξάρτητα από το αν βόλευε κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις. Επιπλέον, επειδή οι νόμοι είναι λέξεις, έχουν ανάγκη νοήματος και δε μπορούν να γράφονται στην τύχη, χρειάζεται να είναι εξειδικευμένοι, για πάρα πολλούς λόγους... Ένας πρόχειρος που μου έρχεται και μάλιστα είναι πολύ σοβαρός είναι οι δίκες, όπου για να βγει μια απόφαση που αφορά πχ ένα διαζύγιο και μια διατροφή, πρέπει να δούμε αν υπάρχει γάμος και οικογένεια.. Η λέξη ''οικογένεια'' δηλαδή, πρέπει να έχει συγκεκριμένο και ορισμένο περιεχόμενο, δε μπορεί να είναι κάτι αφηρημένο που ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει... Αν λοιπόν ο ένας θεωρεί οικογένεια το παντρεμένο ζευγάρι, ο άλλος την ερωτική σχέση που έχει με τη μάνα του, ένας τρίτος τη σχέση με την κατσίκα του, ένας άλλος έχει 12 γυναίκες, δημιουργείται μπάχαλο.