Jump to content

all_one

Νέα Μέλη
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

all_one's Achievements

Μέγας Μύστης

Μέγας Μύστης (3/7)

0

Reputation

  1. δυστυχώς δουλεύει μόνο στην Μεγάλη Βρετανία πάνω που ήθελα να παρακολουθήσω την ...γυναίκα μου :blblbl:
  2. Δυστυχως ουτε ως παραβολη το παρουσιαζουν αλλα ως αληθινο γεγονός αλλα και η Αποκαλυψη του Ιωαννου δεν παει πισω αφου στελνει τους Μαγους στο πυρ το εξωτερο!!!! Ναι!!!το ξερω ειναι πολυ δημοκρατικοι Αλλα τι τα θες?εμεις θα τους αλλαξουμε μυαλα!!!αν μαλιστα μπορουσαν οσους ειμαστε σε αυτο το φορουμ να μας κυνηγουσαν με τσουγκρανες και δαυλους το διχως αλλο θα το εκαναν!!! :blblbl: Να πω και κάτι ελα πλακα κανω δεν ειναι ολοι ετσι μην παρεξηγηθει κανεις και εχω αλλα!!! ποια παραβολή είναι αυτή ρε παιδιά; που την βρήκατε και ποιοι το παρουσιάζουν ως αληθηνό γεγονός;
  3. Τα ερωτήματα σου Αρχάγγελε μου αρέσουν πολύ! Η γνώμη μου είναι ότι τα πάντα στο Σύμπαν υπάγονται στον νόμο της εξέλιξης. Μέσα στα πάντα είναι και ο άνθρωπος άρα και ο νους του ανθρώπου. Η εξέλιξη όμως δεν είναι τυποποιημένη , αλλά μια ελεύθερη α-τυποποίητη και μη υπολογίσιμη. Έχει δηλαδή τις αρχές και τα δομικά συστατικά του χάους από όπου και προήρθε. Ο νους λοιπόν τα κάνει όλα στο άνθρωπο , κάθε εποχή έχει και τις δικές της ανησυχίες, φιλοδοξίες, ερωτήματα, και απαντήσεις. Πιθανόν η εξέλιξη να μην σταματήσει ποτέ , άρα οι άνθρωποι συνεχώς θα αναπροσαρμόζουν τα πιστεύω τους ανάλογα με την εποχή και το περιβάλλον που ζουν , ενεργούν. Αν η εξέλιξη κάποτε σταματήσει σημαίνει ότι θα έχει έρθει η τελειότητα. Άρα και η αληθινή πίστη ή απιστία? Προς το παρόν συνεχίζεται. Οι διωγμοί και οι σκοτωμοί με θρησκευτικό υπόβαθρο δεν πρέπει να μας τρομάζουν! Συμβαίνουν όταν η εξέλιξη κάποιων νοών έρχεται σε αντίθεση με την στασιμότητα ή τα συμφέροντα(υλικά) κάποιων άλλων? υγ.χαίρομαι για την μαντινάδα που έχεις στην υπογραφή...
  4. καλό υπάρχει όταν υπάρχει και κακό. κακό υπάρχει όταν δεν υπάρχει καλό. καλό και κακό υπάρχει μόνο στην συνείδηση. κακό είναι να μην υπάρχει συνείδηση.
  5. Ένα πολύ αξιόλογο βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΔΙΑΥΛΟΣ. Ο τίτλος του είναι « Η ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ» Συγγραφείς του βιβλίου είναι δύο επίκουροι καθηγητές αστροφυσικής του παν/μίου Αθηνών ΜΑΝΟΣ ΔΑΝΕΖΗΣ ? ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Πρόκειται για μια ανασκόπηση στην ιστορία και την φιλοσοφία των επιστημών αλλά με πολλές προτάσεις και πληροφορίες για το πώς θα πρέπει να πορευτούν στο μέλλον οι επιστημονικές κοινότητες αλλάζοντας «δόγμα» συγκλίνοντας στο πνεύμα των προ-σωκρατικών φιλοσόφων?
  6. ΑΝ σε παρηγορεί υπάρχουν και χειρότερα, δηλαδή περιοχές που δεν υποστιρίζουν εν έτη 2006 ούτε isdn διότι τα δύκτια του ΟΤΕ είναι με συνδρομιτηκά φερέσυχνα ...365 ευρά ο τελευταίος λογαριασμός με ανώτατο όριο σύνδεσεις 28 Κbit/sec :headb:
  7. πραγματικά όλα τα παραποίησαν... θέλουν την γνώση για λίγους,γιατι η γνώση σε οδηγει στην αλήθεια και η αλήθεια στο Φως... το φως φωτίζει το σκοταδι και ο λαός πρέπει να είναι τυφλός, σε παγκοσμιο επιπεδο βεβαια... το κακό είναι, οτι και αυτοι που νομίζουν οτι κρατάνε την γνώση για τους λίγους εκλεκτούς τους, δεν πρόκειτε να μαθουν ποτε την αλήθεια γιατι δεν γνώρισαν το Φως...
  8. Αγαπητή Νεφέλη Αν μου επιτρέπεις θα παρουσιάσω μια ,λίγο αιρετική , άποψη σχετικά με την ετυμολογία αλλά και την ρίζα της λέξης ΑΛΧΗΜΕΙΑ . Η άποψη αυτή έχει δημοσιευτεί από εμένα και σε άλλα φόρουμ, αν αυτό είναι αντίθετο με τους εδώ κανονισμούς παρακαλώ διαγράψτε την? ΟΡΘΟΤΕΡΩΝ ΕΣΤΙ ΑΡΧΗΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ? ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ 4 ΑΙΤΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΓΕΝΝΗΤΟΥ. ΑΝΗΓΑΓΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΝΘΡΩΠΟ :ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΤΩΝ ΧΑΛΔΑΙΩΝ, ΠΑΡΘΩΝ ΓΙΑ ΜΗΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΥΣ , ΕΠΙΜΗΘΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΘΩΥΘ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ. ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΗΦΑΙΣΤΟ. Ο Oloeus Brrichius ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ?De ortu et progressu chemiae? ΑΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΗΣ ΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΣΦΥΡΟΚΟΠΟΥΝΤΟΣ ΤΟΝ ΧΑΛΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟ , ΤΟΥΜΠΑΛΚΑΪΝ , Ή ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΘΟΒΕΛ. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΪΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΥΦΛΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟ ΥΙΟ ΤΟΥ ΝΩΕ, ΧΑΜ. Ο ΧΑΜ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΝΔΕΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΕΡΜΗ, ΓΙΟ ΤΟΥ ΑΝΟΥΒΙΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΚΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΜΑΘΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Ο ΕΡΜΗΣ ,ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΘΕΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ. ΑΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΥΝΤΑΥΤΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΟΪΣΜΟ . ΘΕΩΡΩ ΟΡΘΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. Ο ΜΠΕΡΤΕΛΩ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ, ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΡΑΒΩΝ, ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΧΗΜΙΣΤΩΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΄Ζ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΗΡΙΔΑ π.Χ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΑΛΟΥ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΙΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ «ΑΝΗΓΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΡΧΗΝ». Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΘΑΛΗΣ, ΑΝΑΞΙΜΕΝΗΣ, ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ, ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ, ΠΕΡΜΕΝΙΔΗΣ, ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ. ΑΥΤΟΙ ΕΘΕΣΑΝ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ. ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ, ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚ ΜΟΝΑΔΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ. Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: « ΕΣΤΙ Δ` ΠΑΣΙ ΑΡΧΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ». ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΑΝ ΟΠΩΣ ΔΙΑΔΟΘΕΙ Η ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ. ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ 4 ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ: ΤΟΝ ΓΑΛΗΝΟ, ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΗΔΗ , ΤΟΝ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΡΩΜΗ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΔΙΩΞΕ . ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΠΕΒΑΛΕ ΠΟΙΝΕΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΕΙΧΕ ΒΙΒΛΙΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟ 296 μ.Χ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΚΛΗΤΙΑΝΟ, ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ ΑΛΛΑ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ , ΠΕΡΙ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΝΑΛΑΒΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , ΤΟΤΕ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΗΡΘΑΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΠΩΣ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΞΑΝΑ. ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΖΩΣΙΜΟΣ Ή ΠΑΝΟΠΟΛΙΤΗΣ , Ο ΠΕΛΑΓΙΟΣ , ΚΛΑΥΔΙΑΝΟΣ, Η ΜΑΡΙΑ Η ΙΟΥΔΑΙΑ , Ο ΟΛΥΜΠΙΟΔΩΡΟΣ, Ο ΣΥΝΕΣΙΟΣ, Ο ΠΡΟΚΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ. Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΤΟ 529 ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΣΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΦΘΑ , ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΗΚΑΝ. ΟΣΟΙ ΔΕ ΑΣΧΟΛΟΥΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ «ΩΣ ΝΟΣΟΥΝΤΕΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΜΑΝΙΑΝ» ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΩΝ ΑΛΧΗΜΙΣΤΩΝ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΟΙ ΙΔΡΥΘΕΙΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ . ΚΕΝΤΡΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ Η ΕΔΕΣΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΙΤΑΝΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ (χριστιανισμος) ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ. ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΣΕΡΓΙΟΥ ΠΕΡΙ «ΘΕΙΟΥ ΥΔΑΤΟΣ», ΚΑΙ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΥΡΟΣ. ΠΑΡ` ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ , ΔΙΟΤΙ Η ΙΕΡΗ ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ. ΟΠΟΤΕ ΤΟΝ `Ζ ΑΙΩΝΑ μ.Χ ΕΠΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΛΑΜΨΑΝ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ! Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΡΑΒΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΣΟΦΟΙ ΑΦΩΣΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΣΠΟΥΔΗ ΤΗΣ. ΤΟΝ `Η ΑΙΩΝΑ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΜΕΤΑΦΥΤΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ . ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ: ΚΟΡΔΟΥΗΣ, ΤΗΣ ΜΥΡΚΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΗΣ, ΤΗΣ ΓΡΕΝΑΔΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΛΕΔΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΙΑΣΠΑΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΥΣΗ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΙΩΝΕΣ ΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΘΕΝΤΑ ΕΡΓΑ ΠΕΡΙ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΤΩΝ :ΑΛΒΕΡΤΟΥ, ΑΒΙΚΕΝΑ, ΒΛΕΜΜΙΔΟΥ, ΒΑΚΩΝΟΣ, ΑΚΙΝΑΤΟΥ, ΤΡΙΘΕΜΙΟΥ, ΔΙΑΣΩΡΙΝΟΥ κτλ. ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΤΟΝ ΙΕ` ΚΑΙ Ις` ΑΙΩΝΑ Ο ΜΠΑΙΜΕ , Ο ΒΑΛΕΝΤΗΝΟΣ, Ο ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΚΟΛΑΣ, Λ.ΝΤΑΒΙΝΤΣΙ, ΙΕΡΩΝΙΜΟΣ ΚΑΡΝΤΑΝ ,ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΑΓΡΗΠΑΣ κ.α . ΕΚΛΑΪΚΕΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΩΣΤΕ ΕΛΑΒΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΟΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΠΙΤΙΑ. ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΕΣΠΕΥΔΑΝ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΥ ΛΙΘΟΥ. ΤΟΝ ΙΖ` ΑΙΩΝΑ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΈΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ : Ο Calves o Vicot, o Leibnitz, o Boerhaave, o F de la Boe Sylvius, ο ΣΗΘΩΝ ,Ο ΜΑΓΙΩΦ ,Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Rey, o ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΦΙΛΑΛΗΘΗΣ , Ο ΙΩΣΗΦ ΒΑΛΣΑΜΟΣ , Ο ΚΑΖΑΝΟΒΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ,ΜΑ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΑΡΧΗΣΕ ΤΟΝ ΙΗ` ΑΙΩΝΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΗΣΗΣ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ. Η ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕΙ. ΕΝ ΤΟΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΝ ΙΗ` ΑΙΩΝΑ ΣΤΗΝ ΒΕΣΤΦΑΛΙΑ ΤΗΣ «ΕΡΜΗΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ». ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 1898 ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΤΗΝ «ΥΠΕΡΧΗΜΕΙΑ». ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ : JACQUES BRIEU, LOUIS LUCAS, TH. TIFFEREAU, LEBRUN VIRLOY KAI DELCEVE. ΑΠΟ ΤΟΝ 20` ΑΙΩΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ F.JOLLIVET CASTELOT, O ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΩΝ ΜΕΣΩΝ» ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ. ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ. ΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ CASTELOT HTAN KAI ΟΙ GEORGE RICHET, GEORGE MEUNIER, KAI ΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΙΑ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΖΗΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΡΥΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. "ΟΥ ΓΑΡ Ο ΑΣΗΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΥΣΟΣ,ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ, ΑΛΛ` Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΣΤΙΝ" Ολυμπιόδωρος ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΥΜΕΥΤΙΚΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ. Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ , ΟΠΟΥ Η ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣ . ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΑΝ «ΑΡΧΗΜΙΑΝ». ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΕΙΝΑΙ: Το υπ` αριθ.219 χειρόγραφο της Εθνικής βιβλιοθήκης των Παρισίων. Όπου στο φύλλο 279 περιέχει έργο περισπούδαστο υπό τον τίτλο «ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΥΘΕΊΑΣ ΟΔΟΎ ΤΟΥ ΜΕΓΆΛΟΥ ΔΙΔΑΣΚΆΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΘΕΟΚΤΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΜΙΑΣ» Το από τον ΠΑΡΑΚΕΛΣΟ μνημόνιο στην Γαλλική έκδοση των απάντων (Β`τόμος σ. 235): ?L`Alchimie ?etait quelquefois appel?ee ARCHIMIE? Ο ΓΕΡΑΡΔΡΟΣ Vossii [( Etymol. linguae latinae) ΝΑΠΟΛΙ 1762] αναφέρει το εξής: ότι η λέξη αλχημεία είναι βέβηλος τύπος της αρχημίας. «GRAECI, γράφει ο Vossius, di**** Αρχημία pro Αλχημία.» Η ρήση του Forcellini (lex. totius latinitatis- 1803) ότι ο Φίρμικος πρώτος μεταχειρίστηκε την λέξη alchimia αντί της μέχρι τότε χρησιμοποιούμενης λέξης archimia. ? alchimia vox a Jul. Firmici primum usurpata. Ita quidem ab Albo? κτλ. Ορθότερο θα ήταν αρχη-μία λοιπόν κατά την γνώμη μου καθώς πρόκειται για την ενιαία αρχή από την οποία εκπορεύθηκε το παν και δίνατε να επανέλθει. Φιλοσοφικά η αλχημεία δεν ψάχνει για ασήμι και χρυσό ούτε πλατσουρίζει στον υδράργυρο... Διότι και πρακτικά αυτό που προσπάθησε ήταν η αναζήτηση των αρχικών συστατικών των σωμάτων και τους διάφορους σταθμούς γενέσεως αυτών. «αρχή παντός πράγματος ή μία εστίν ή πολλαί , και ει μεν εστί μίαν, ή ακίνητος εστίν ή άπειρος ή πεπερασμένη , ει δε πολλαί αρχαί εισι , παλιν αυταί ή ακίνητοι εισιν , ή πεπερασμέναι , ή άπειρη??» ΟΛΥΜΠΙΟΔΩΡΟΣ Το όνομα ΕΡΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Ή ΤΕΧΝΗ για πρώτη φορά δόθηκε από Έλληνες τον 1 αιώνα μ.Χ Προς τιμήν του ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ο οποίος είναι και ο ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ της «ιεράς επιστήμης» , χωρίς καμία αμφιβολία περι τούτου. Επίσης απεκλήθη και ΣΟΦΙΑ. Ο Ζώσιμος δύο κεφάλαια του βιβλίου του τα επιγράφει με το όνομα «Sophe». Βρήκα ένα τεύχος του περιοδικού «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ». Θα μου επιτρέψετε να αντιγράψω ένα μικρό απόσπασμα: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1927 σελ. 12 «?(ήδη από του 296 μ.Χ) οι Έλληνες όμως (γράφει ο Vossius) ουδέποτε μεταχειρίστηκαν τον βέβηλον τύπον Αλχημία αντί του Αρχημία, καθόσον εγνώριζον πολύ καλά ότι η των μετάλλων μετατροπή ενέφαινε την ενότητα του παντός». Και σε άλλο σημείο αναφέρεται : «το όνομα αλχημία αναφέρεται το πρώτον τω 350 μ.Χ εν τη αστρολογική πραμάτεια «Matheseos» του Ιουλίου Φιρμίκου (Ι Ι Ι 15 σελ. 81) οι μη μεμυημένοι , μη κατανοούντες τα μυστικά τα οποία η της χρυσοποιίας τέχνη περιέκλειε και συγχέοντες την θεωρία προς την τέχνη δεν ήσαν εις θέσιν να γνωρίσωσιν την όρθή προφοράν της Αρχημίας και απεκάλουν αυτήν Αλχημίαν .» ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ... Υγ. ζητώ συγνώμη για τα κεφαλαία γράμματα σε πολλές από τις παραγράφους του post , αλλά όπως προ είπα το έχω δημοσιεύσει και σε άλλα forums , δυστυχώς το έχω σώσει στον σκληρό δίσκο με αυτήν την μορφή και δυστυχώς δεν έχω «προκάνει» να το διορθώσω . Ευχαριστώ.
  9. Υποκλίνομαι στις γνώσεις σας? Η μόνη διαφορά είναι ότι τα κείμενα των `Ο χρονολογούνται π.Χ και την μετάφραση τους δεν την έχει αμφισβητήσει κανείς μέχρι τώρα, τουλάχιστον ? :wizard: Αν φυσικά καταλάβατε τι θέλω να πω.
  10. Πράγματι σε κάποιον που δεν είχε τον θεό του, μόνο ένας που δεν είχε τον θεό του θα μπορούσε να απαντήσει: « ο θεός δεν έπαιζε ζάρια?» Αϊνστάϊν Είναι δικαίωμα σου να σχολιάζεις ότι θέλεις και να γράφεις ότι θέλεις , όμως δεν έχεις το δικαίωμα να διορθώνεις τα γραπτά μου ή να τονίζεις σημεία που εγώ δεν τόνισα...Κοίτα να διορθώνεις τον εαυτό σου. Μόνο σ' αυτόν έχεις το δικαίωμα και σε κανέναν άλλον. Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Υπάρχουν και λάθη που γίνονται είτε από ταχύτητα ,είτε από απροσεξία .Νομίζω πως πρέπει να είναι κανόνας κανένας να μην παρεμβαίνει στο γραπτό του άλλου. για να μην πέσουμε σε ανούσιο διάλογο και αναγνωρίζωντας την αφέλεια μου σου ζητώ συγνώμη.- άλλωστε όπως είπε και η Άντζελα "ουδείς άσφαλτος) :cheerful: υγ. ο Αϊνστάϊν πάντως είπε οτι όταν ο θεός έφτιαχνε το σύμπαν δεν έπαιζε ζάρια, και αυτό ήταν το νόημα...
  11. Πράγματι σε κάποιον που δεν είχε τον θεό του, μόνο ένας που δεν είχε τον θεό του θα μπορούσε να απαντήσει: « ο θεός δεν έπαιζε ζάρια?» Αϊνστάϊν
×
×
  • Create New...