Jump to content

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΊΚΑ


Recommended Posts

Φίλοι μου καλησπέρα σας...

Δυστυχώς για μια ακόμα φορά γράφω στο παρόν θέμα λόγο της ανοησίας και
της μωρίας κάποιων Ιεραρχών....

Δήλωση από τον Μητροπολίτη Δωδώνης Χρυσόστομο..
«Δεν υπάρχει βιασμός χωρίς συναίνεση» 

Δηλαδή το θέλει να πεί ο ποιητής εάν μια γυναίκα βιασθεί θέλει να βιασθεί!!!!!!!
Ναι ναι καλά διαβάσατε.
..
Σάλο προκαλεσε η δήλωση του Μητροπολίτη Δωδώνης Χρυσόστομου, ο οποίος
μιλώντας στον ΣΚΑΪ για το θέμα των αμβλώσεων δε δίστασε να πει ότι 
«δεν υπάρχει βιασμός χωρίς συναίνεση» προκαλώντας όπως ήταν φυσικό 
αντιδράσεις από τους συνομιλητές του και όχι μόνο.

«Δεν κάθεται μία γυναίκα να βιαστεί χωρίς να το θέλει», είπε, 
προκαλώντας την οργή των δημοσιογράφων, οι οποίοι μάταια προσπαθούσαν 
να του εξηγήσουν τι σημαίνει βιασμός. 

Δεν ήτα μόνο αυτό αλλά είπε....

Ερωτηθείς ο Φλωρίνης για το τι πρέπει να κάνει μια γυναίκα που έχει 
βιαστεί και έχει μείνει έγκυος τόνισε ότι δεν πρέπει να γίνεται άμβλωση. 
Και απαντάει με το εξής αμίμητο... 
«Δεν μπορεί να γίνει σύλληψη όταν υπάρχει βιασμός» είπε μεταξύ άλλων ο
Μητροπολίτης, χωρίς ωστόσο να εξηγήσει τι ήθελε να πει με την τοποθέτησή του αυτή.
«Δε μένει έγκυος μια γυναίκα από βιασμό»!!!!!!!!!!!!!!

Ο Μητροπολίτης μετά από σχετική ερώτηση ανέφερε ότι η Ιερά Σύνοδος
«αφουγκράζεται την κοινωνία», πως η άμβλωση είναι έγκλημα και πως...
«δεν είναι δυνατόν να επιτρέπεται η καταστροφή ενός νηπίου, ενός 
παιδιού που όταν συλληφθεί έχει ήδη αρχίσει να έχει ζωή». 

Το χειρότερο είναι πως ουδείς ρωτάει την Γυναίκα....
Είναι μάλλον κατώτερο είδος ανθρώπου και δεν της πέφτει ο λόγος... 

Για τις περιπτώσεις που ένα έμβρυο έχει σοβαρά προβλήματα υγείας, 
τόνισε ότι θα πρέπει να ζητηθεί άδεια από την Εκκλησία για να γίνει 
άμβλωση και πως όντως θα πρέπει να αποδεικνύεται επιστημονικά και όχι 
«με χρηματική εξασφάλιση της αποφάσεως του γιατρού».

«Αν ο εγκέφαλος του παιδιού είναι ότι θα βγει προβληματικό, τότε θα 
πρέπει να ζητήσει την βοήθεια της εκκλησίας και να δεχθεί να κάνει 
άμβλωση αλλά με ( …) επιστημονική και όχι με χρηματική εξασφάλιση της
αποφάσεως του γιατρού», είπε χαρακτηριστικά.

Ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος, είπε επίσης ότι η Εκκλησία είναι εναντίον 
και της προφύλαξης κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής, καθώς όπως
σημείωσε ο μοναδικός λόγος να υπάρξει σεξουαλική επαφή είναι η τεκνοποίηση.     

Να σημειωθεί ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος 
αποφάσισε οι εκκλησίες στις 8 Σεπτεμβρίου, κατά την εορτή του 
Γενεθλίου της Θεοτόκου, να κάνουν κήρυγμα κατά των αμβλώσεων.

Αντιδράσεις προκαλεί ο χαρακτηρισμός της έκτρωσης ως “φόνου” από την Ιερά Σύνοδο
Ποτάμι διαδηλώσεων υπέρ του δικαιώματος των αμβλώσεων
Φόβοι ότι θα καταργηθούν κι άλλα δικαιώματα !!!!!!!!!!!!!

Μετά απο αυτά θα θελα να ρωτήσω σε ποιόν Αιώνα ζούμε φίλοι μου ;;;; 

Σαν Κερασάκι στην τούρτα 16 Μαΐου 2022

Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 μίλησε η δημοιογράφος Χρυσάνθη
Σπανδωνίδου, για την υπόθεση της Φλώρινας και τις αποκαλύψεις για τον
βιασμό ανήλικης από τον πατέρα της. 
Όπως ανέφερε, το κορίτσι θεωρούσε φυσιολογικό να έχει σεξουαλικές 
επαφές με τον πατέρα της και αυτό προκύπτει καθώς δεν βρέθηκαν από τον ιατροδικαστή ίχνη αντίστασης.

Προσέθεσε πως σύμφωνα με το κορίτσι, ο βιασμός επαναλαμβανόταν 2 με 3
φορές κάθε εβδομάδα και γινόταν οπουδήποτε μπορούσαν να απομονωθούν 
πατέρας και κόρη, ακόμη και στον στάβλο, όπου δούλευε ως βοσκός ο 35χρονος άνδρας.  

Εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών, που μίλησε στην εκπομπή, ανέφερε πως 
κλειδί για την αποκάλυψη της υπόθεσης ήταν η επαφή που είχε το κορίτσι
με την ψυχολόγο του Γυμνασίου, στο οποίο άρχισε να φοιτά φέτος, καθώς 
είναι μαθήτρια της Α΄ Γυμνασίου.

Όπως σημείωσε, «επισκέφθηκε κάποια στιγμή την ψυχολόγο που πηγαίνει 
μια φορά την εβδομάδα στην σχολική μονάδα. Οι συνάδελφοι είδαν ότι 
είναι μαζεμένο, προβληματισμένο και φοβισμένο το παιδί. 
Μίλησα εγώ μαζί του και μετά ζήτησα την βοήθεια των αρμοδίων και έτσι 
αρχίσαμε να ξετυλίγουμε το κουβάρι».

«Το παιδί ήρθε σε εμάς φέτος, είναι παιδί πρώτης Γυμνασίου, δεν ξέρω 
τι γινόταν τα προηγούμενα χρόνια. 
Πρέπει να πούμε μπράβο σε αυτό το παιδί που είχε το θάρρος να πει αυτά
που είπε, εκμυστηρεύθηκε και «ανοίχτηκε» μετά από παρακολούθηση 
κάποιων ημερών, ώστε να πει κάποια πράγματα», επεσήμανε η εκπαιδευτικός.

Ο πατέρας της ανήλικης, βρίσκεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο της 
Φλώρινας, καθώς μόλις δημοσιοποιήθηκε η υπόθεση φέρεται πως έκανε απόπειρα αυτοκτονίας. 
Η ανήλικη, η οποία παρακολουθείται από παιδοψυχολόγο, απομακρύνθηκε 
από το οικογενειακό περιβάλλον και φιλοξενείται σε δομή πρόνοιας.

(ΥΓ. Αλήθεια τι θα γίνει με το κορίτσι αυτό ;;;
Ο ψυχικός του κόσμος ;;;;
Δυστυχώς οι Γυναίκες βιάζονται και σωματικά και Ηθικά και πνευματικά....)

Δυστυχώς το θέμα συνεχίζεται...
Στοιχεία απο Εφημερίδες και Ιστοσελίδες.... 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Νομίζεται πως κάποια πράγματα έχουν τελειώσει σχετικά με το κυνήγι (σε όλα τα επίπεδα)  στην γυναίκα ;;;;;

Σίγουρα όχι....

Πίσω από τις βαρύγδουπες διακηρύξεις, τις υποσχέσεις και τα hashtags
περί ισότητας με αφορμή την 8η του Μάρτη, υπάρχει η διαχρονική απραξία
από φορείς και κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο, την ώρα μάλιστα που σε
πολλές χώρες συνεχίζεται το μεσαιωνικό «κυνήγι μαγισσών» ακόμα και με νόμο!
Σκιαγραφώντας σε βάθος χρόνου τις «μάγισσες», πάντως, βλέπουμε πως
πάντα ήταν εκείνες που δεν υποτάσσονταν στους καταπιεστές τους,
γνώριζαν για το σεξ και τη σεξουαλική υγεία, έκαναν αμβλώσεις και χτυπούσαν καίρια την πατριαρχία..
Πρώιμες φεμινίστριες που πλήρωναν την απειθαρχία τους με τις ζωές τους, όπως συμβαίνει και σήμερα...

Η μέρα της Γυναίκας ή Ημέρα για τα Δικαιώματα των Γυναικών, όπως
ζητούν πολλές γυναικείες οργανώσεις ώστε αυτή η επέτειος αγώνων να μη
διαιωνίζεται ως ένα καταναλωτικό φαινόμενο, και πολλά «χρόνια πολλά»
που δεν αρκούν για να διαγράψουν διακρίσεις, ανισότητες, σεξισμούς,
βία, που όλες τις άλλες ημέρες μας κατατρύχουν.

Αρκεί ένα αφιέρωμα του ΟΗΕ, που φέτος επέλεξε ως θέμα του..

DigitALL..

Καινοτομία και τεχνολογία για την ισότητα των φύλων»;
(ΥΓ. Βαρύγδουπες λέξεις με περιεχόμενο ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ και πράξη πάλι ΤΙΠΟΤΑ)
Ή πρωτοβουλίες όπως η καμπάνια της πλατφόρμας Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας,
που υιοθέτησε το σύνθημα #EmbraceEquity, επαναφέροντας τη διαμάχη ανάμεσα σε ισότητα και ισοτιμία;
(ΥΓ. Παίζουνε με τις λέξεις... ένα συνεχές μπλα μπλά και τίποτα άλλο)

Και οι απλές γυναίκες αυτού του κόσμου αναρωτιούνται πώς γίνεται με
τόσες δηλώσεις καλών προθέσεων και διακηρύξεις, τόσα «χρήματα» που
δίνονται για προγράμματα, τόσες πολιτικές που ανακοινώνονται, να
συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν ένα συμβολικό (και κάποιες φορές τραγικά ρεαλιστικό) κυνήγι μαγισσών.

(ΥΓ. Αλήθεια που πάνε τόσα χρήματα ;;;;;)

Μια πραγματικότητα κυριολεκτική...

Σήμερα το κυνήγι των μαγισσών αποτελεί μια τραγική πραγματικότητα σε πολλές χώρες.
«Σε πολλές κοινότητες η κατηγορία για μαγεία ισοδυναμεί με θανατική
καταδίκη αφού και σήμερα οδηγεί σε ακραία βία, λιντσαρίσματα, ακρωτηριασμούς, βασανιστήρια και δολοφονίες»,
σημειώνει έκθεση εμπειρογνωμόνων του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
των Ηνωμένων Εθνών για το κυνήγι των μαγισσών τις ημέρες μας.
(ΥΓ.Και τί έχει γίνει;;; Απολύτως τίποτα και κυνήγι μαγισσών βέβαια) 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης ακόμη και τώρα σε 50 χώρες του
κόσμου γίνονται δολοφονίες «μαγισσών», χωρίς να υπάρχουν σαφείς στατιστικές.
Συμβαίνει σε χώρες όπως η Κένυα, το Μπενίν, το Καμερούν, η Λαϊκή
Δημοκρατία του Κογκό, η Ουγκάντα, η Γκάμπια επίσης η επαρχία Λιμπόπο
της Νότιας Αφρικής, αλλά και η Ινδία, το Νεπάλ ή ακόμη και το Μεξικό ή το Περού.
Στην Παπούα Νέα Γουινέα στο 2000-2020 υπήρξαν περίπου 6.000 κρούσματα,
το 50% των οποίων κατέληξε σε θάνατο, αλλά μόνο 19 καταδίκες τον χρόνο
κατά μέσο όρο καταγράφηκαν στο διάστημα 2010-2020.

Σε κάποιες χώρες το κυνήγι των μαγισσών είναι νόμιμο, γράφει η έκθεση:
«Στη Σαουδική Αραβία δημιουργήθηκε το 2009 μια Μονάδα κατά της Μαγείας
και παραμένει ως ποινή η θανατική για αυτή την κατηγορία».
Στη Ζάμπια ώς τις αρχές του 21ου αιώνα υπήρχαν 176 ενεργοί «κυνηγοί μαγισσών».
Περισσότερα από 1.000 θύματα δολοφονούνται κάθε χρόνο στην Τανζανία.

Στην Ινδία στο διάστημα 2010-2016 η αστυνομία κατέγραψε 2.500 σχετικές δολοφονίες.

Ενώ στην Γκάνα, περίπου 3.000 γυναίκες έχουν εξοριστεί διά βίου σε έξι
στρατόπεδα μαγισσών που έχουν στηθεί για όσες κατηγορούνται για αυτό
το «έγκλημα» που κανείς δεν το έχει αποδείξει – πολλές κατηγορούνται
ως μάγισσες απλώς για να τους αρπάξουν χωράφια και σπίτια.

(ΥΓ. Στρατόπεδα συγκέντρωσης για Μάγισσες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω το θέμα...

Καταστέλλοντας τις αγωνίστριες

Το κυνήγι των μαγισσών στην Αφρική, γράφει η μαρξίστρια φιλόσοφος
Σίλβια Φεντερίτσι, συγγραφέας του εμβληματικού «Ο Κάλιμπαν και η Μάγισσα» (Εκδόσεις των Ξένων),
άρχισε κατά την αποικιακή περίοδο και με την εισαγωγή μονεταριστικών οικονομιών που δημιούργησαν νέες μορφές ανισοτήτων».
Κι αν σήμερα παρατηρείται μια αναβίωση αυτής της πρακτικής με νέους
τρόπους και μορφές, συνεχίζει η Ιταλοαμερικανίδα καθηγήτρια Πολιτικής
Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Hofstra της Νέας Υόρκης, «είναι λόγω της
διάλυσης της κοινοτικής οικονομίας και αλληλεγγύης και των
νεοφιλελεύθερων πολιτικών που στοχοποιούν το σώμα και τα εδάφη που προστατεύουν οι γυναίκας.

Οπως ακριβώς το κυνήγι των μαγισσών τον 17ο αιώνα χρησιμοποιήθηκε για
να τιθασεύσει το σώμα των γυναικών, σήμερα είναι οι ακτιβίστριες που
υπερασπίζονται τα εδάφη τους και αγωνίζονται κατά των εξορυκτικών
εκείνες που απειλούνται, διώκονται, βασανίζονται και δολοφονούνται.

«Η ενοχοποίηση για τρομοκρατία και η βίαιη δικαστική επίθεση του
κράτους περνά μέσα από τον έλεγχο αυτών των επαναστατημένων σωμάτων
επαναφέροντας ξανά και ξανά στο προσκήνιο το κυνήγι μαγισσών», έλεγε η
Φεντερίτσι στη διάρκεια της 2ης Διεθνούς Φεμινιστικής Συνάντησης για το κυνήγι των μαγισσών !!!!!!
«Αποικιοκρατία, εξορύξεις και βία κατά των γυναικών χθες και σήμερα»,
που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στη Μαδρίτη, αναλύοντας πτυχές από το
πιο πρόσφατο βιβλίο της «Το κυνήγι των μαγισσών χθες και σήμερα».

Στην πραγματικότητα, οι γυναίκες που κατηγορούνταν ως μάγισσες είχαν
ένα επάγγελμα, ήταν συνήθως μαγείρισσες, θεραπεύτριες, μαίες,
νταντάδες, πωλήτριες, αγρότισσες, ήξεραν μεθόδους απόσταξης
θεραπευτικών βοτάνων ή εξουδετέρωσης δηλητηρίων, ήξεραν τα μυστικά της
σεξουαλικότητας, έδιναν αντισυλληπτικά και έκαναν αμβλώσεις.
(ΥΓ.Έκαναν αμβλώσεις ;; Θάνατος πρέπει αλλά αυτός που τις βίασε ;;; τίποτα δεν του κάνουν)  

Οι περισσότερες μελέτες καταδεικνύουν πως το κοινό όλων αυτών των
γυναικών ήταν πως τις θεωρούσαν «παραβάτριες μιας επιθυμητής τάξης
πραγμάτων, που δεν υπάκουαν στον ρόλο που ανέμενε η κοινωνία από αυτές.
Αψηφούσαν έννοιες όπως πειθαρχία, υποταγή, καταναγκαστική μητρότητα
και φροντίδα, που οι σύγχρονοί τους άντρες ανέμεναν από αυτές, και
αμφισβητούσαν την κυριαρχία των αντρών σε σφαίρες της δημόσιας και
ιδιωτικής ζωής», έλεγε στο BBC η Κλόπε Σανταμαρία, συγγραφέας ακόμη
ενός δοκιμίου για αυτήν την πρώτη μορφή μαζικής γυναικοκτονίας που
εκτιμάται πως ανάμεσα στον 15ο και τον 17ο αιώνα οδήγησε στον θάνατο
80.000-100.000 ανθρώπους στην Ευρώπη...
Το 80% όσων δικάστηκαν ήταν γυναίκες, όπως και το 85% όσων τελικά καταδικάστηκαν σε φρικτό θάνατο.

Γυναικείες διεκδικήσεις και μαγεία συχνά έχουν συμβαδίσει στην
Ιστορία, έλεγε η Ισπανίδα ερευνήτρια και μπλόγκερ Κάρεν Εσπάρσα.
«Συναντήθηκαν στην ιστορική καταστολή που έχουν γνωρίσει οι γυναίκες.
Ηταν αυτές που πρωταγωνίστησαν στις κοινοτικές οικονομίες, γνώστριες
της αρχαίας σοφίας των φυτών, έξω από τα συμβατικά πλαίσια των γάμων,
εξ ου και θεωρούμενες ελευθέρων ηθών και λάγνες.
(ΥΓ. Δεν ήθελαν υποταγή στους άνδρες οπότε πόρνες)

Αυτές που κατηγορήθηκαν ως μάγισσες ήταν οι πρώτες που μαζικά
προκάλεσαν τους άντρες, την αυθεντία και τους κανόνες τους.
Οπως κάνουν και οι σημερινές φεμινίστριες».

«Το κυνήγι δεν τελείωσε, οι γυναίκες συνεχίζουν να υφίστανται θεσμική βία συγκρίσιμη με ένα κυνήγι μαγισσών».
Με αυτή την αντίληψη, άλλωστε, γεννήθηκε και η «Καμπάνια Μνήμης για
τις γυναίκες που διώχθηκαν ως μάγισσες» και που επιχειρεί να
διερευνήσει τόσο το ιστορικό κυνήγι των μαγισσών και τη σχέση του με
τον καπιταλισμό, όσο και τις σημερινές εκφράσεις.

Ενα κίνημα βαθιά πολιτικό, όπως ανέλυσε σε άρθρο της η δημοσιογράφος
και συγγραφέας Μόνα Σολέ της «Monde Diplomatique» που ανάμεσα στα
πολλά παραδείγματα που παρέθετε θύμισε πως από την άνοδο του Τραμπ
στην αμερικανική προεδρία, κάθε μήνα με το χάσιμο της σελήνης χιλιάδες
«μάγισσες» ένωναν δυνάμεις για να του κάνουν ένα ξόρκι ώστε να μειώσουν «τη ζημιά που προκαλεί».
Οπως δεκάδες ομάδες «μαγισσών» διαδηλώνουν με μάσκες και μαύρα ψηλά
καπέλα για κοινωνική δικαιοσύνη, τα δικαιώματα των τρανς, την άμβλωση ή κατά της αστυνομικής βίας.

Η νέα γενιά των γυναικών διεκδικεί την αποκατάσταση των μαγισσών και
γι’ αυτό το σύνθημα «Είμαστε οι εγγονές των μαγισσών που δεν μπορέσατε να σκοτώσετε»
είναι σήμερα από τα κυρίαρχα σε πολλές από τις διαδηλώσεις για κάθε δικαίωμα των γυναικών.

Εγχειρίδιο μισογυνίας...

Οι αντιλήψεις που διαιωνίζονται

Κάποιοι ερευνητές λένε πως όλα άρχισαν να συστηματοποιούνται τον
Οκτώβριο του 1485, όταν ο ιεροεξεταστής Χάινριχ Κρίμερ ξεκίνησε στο
Ινσμπουργκ την ανάκριση της Χέλενα Σόιμπεριν, μιας γυναίκας δυναμικής
και ανεξάρτητης που τόλμησε, μάλιστα, να του αντιμιλήσει στη διάρκεια της δίκης.

Κατηγορήθηκε ως μάγισσα γιατί είχε εραστές και πολλούς υποτίθεται πως τους σκότωνε με τα μάγια της.
«Λαγνεία και μαγεία είναι αδιαχώριστες», επιχειρηματολόγησε ο
ιεροεξεταστής επιμένοντας στις σεξουαλικές πρακτικές της
κατηγορούμενης με τόσο σκανδαλιστικές λεπτομέρειες που οι άλλοι
δικαστές τού ζήτησαν να σταματήσει και απάλλαξαν τη Σόιμπεριν από τις κατηγορίες.
(ΥΓ. Σκεφτείτε φίλοι μου τί έλεγε ο κατήγορος και την απαλλάξανε)

Ο Κρίμερ αποφασισμένος ποτέ να μην τον ξαναταπεινώσουν έγραψε το 1487
μαζί με τον Δομινικανό μοναχό Τζακόμπ Σπρένγκερ το «Malleus Maleficarum»,
γνωστό και ως «Σφυρί των Μαγισσών».

Το κείμενο αυτό, έλεγε στο BBC ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του
Μπουένος Αϊρες, Ερνέστο Ρόσι, στην ουσία ορίζει γιατί αυτές οι διώξεις στοχεύουν τις γυναίκες κατά κύριο λόγο..
Σε ειδικό κεφάλαιο εξηγεί πως οι γυναίκες είναι κατώτερα όντα εξ ου
και είναι πιο εύκολο για τον Διάβολο να κυριαρχήσει μέσα τους, ιδίως αν είναι φτωχές.

«Το βιβλίο και η εποχή ανακλούν την αυξανόμενη αγωνία των αντρών
κυρίως για όλα όσα είχαν να κάνουν με την αναπαραγωγή..
Τη γνώση της κύησης, του τοκετού, ακόμη και των βοτάνων που οδηγούν σε
αποβολή και την οποία κατείχαν πολλές γυναίκες».
Και εξέφραζε την επιταγή ό,τι έχει να κάνει με την αναπαραγωγή να
πάψει να είναι στα χέρια των γυναικών και να περάσει σε εκείνα των
γιατρών, που ενσαρκώνονται από άντρες, λέει ο Ρόσι.

«Δεν είναι τυχαίο πως το εγχειρίδιο αναφέρει πως “οι μαίες είναι αυτές που προκαλούν μεγαλύτερο καλό…
Οταν δεν σκοτώνουν το μωρό, τότε υπακούουν σε άλλη εντολή, το βγάζουν
από το δωμάτιο, το σηκώνουν στον αέρα και το προσφέρουν στον δαίμονα».
(ΥΓ. Σατανιστριες  οι μαίες !!!!!!)  

Οι επίσημες συγγνώμες

Η Νορβηγία είναι από τις πρώτες χώρες που απολογήθηκε για το κυνήγι των μαγισσών.
Από το 2011 και κάθε χρόνο τιμάται η μνήμη 91 ανθρώπων –στην
πλειονότητά τους γυναίκες– που στη διάρκεια ενός αιώνα στο χωριό
Βαρντέ καταδικάστηκαν για μαγεία και παραδόθηκαν στην πυρά ή βασανίστηκαν μέχρι θανάτου.
Στον τόπο της εκτέλεσής τους ανεγέρθηκε το Μνημείο Steilneset, για το
οποίο συνεργάστηκαν δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες, ο Ελβετός αρχιτέκτονας
Πέτερ Τσούμτορ και η Γαλλο-αμερικνανίδα γλύπτρια και εικαστικός Λουίζ Μπουρζουά.

Στη Σκοτία πέρσι, την Ημέρα της Γυναίκας, η πρωθυπουργός Νίκολα
Σέρτζεον ζήτησε επίσημα από το βήμα της Βουλής συγγνώμη στους 4.000
σχεδόν πολίτες, στην συντριπτική τους πλειονότητα γυναίκες, που καταδικάστηκαν και εκτελέστηκαν για μαγεία.
«Σε μια εποχή που δεν τους επιτρεπόταν ούτε καν να μιλήσουν ως
μάρτυρες σε ένα δικαστήριο, τις κατηγορούσαν και τις σκότωναν επειδή
ήταν φτωχές, διαφορετικές, ευάλωτες ή σε πολλές περιπτώσεις απλώς
επειδή ήταν γυναίκες», τόνισε, σημειώνοντας πως «μπορεί πλέον εδώ και
τόσο καιρό να έχει καταργηθεί ο νόμος για τη μαγεία, αλλά δεν έχει εξαφανιστεί η βαθιά μισογυνία που τον γέννησε.
Ζούμε ακόμη με αυτήν.
Σήμερα εκφράζεται στην καθημερινή παρενόχληση, στις online απειλές,
τους βιασμούς και στη σεξουαλική βία».

Ανάλογα και η Καταλωνία, όπου η τοπική Βουλή επίσης πέρσι ενέκρινε
πρόταση για την ανέγερση ενός σχετικού μνημείου και την αποκατάσταση
περισσότερων από 800 γυναικών που ανάμεσα στον 15ο και τον 17ο αιώνα
κατηγορήθηκαν ως μάγισσες, βασανίστηκαν και έχασαν τη ζωή τους από
αυτό το «μισογυνικό κυνήγι», όπως λέει το νομοθετικό κείμενο.
Και οι εισηγητές αυτής της νομοθεσίας θεωρούν πως η αποκατάσταση των
«μαγισσών» αφορά και τη σύγχρονη πραγματικότητα έτσι ώστε η σχετική
μελέτη να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ότι «και σήμερα κυνηγούν μορφές
και πρότυπα θηλυκότητας που δεν ταιριάζουν με τις επιταγές της πατριαρχίας».

Ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν γίνει σε Γαλλία και Βέλγο, όπου
εκατοντάδες γυναίκες έχουν υπογράψει μανιφέστο που θεωρεί τις μάγισσες φεμινιστικό σύμβολο..
Εκείνες που αμφισβήτησαν τους κανόνες και την αντρική εξουσία.
(ΥΓ. Εξουσία πάνω στα όνειρα στις ελπίδες στις επιδιώξεις στην μόρφωση  
και στην οποιανδήποτε αυτοδιάθεση της Γυναίκας)

Συνεχίζεται...

Χριστίνα Πάντζου
Πηγή..https://www.efsyn.gr/

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα...

Δυστυχώς άρχισαν να βγαίνουν τα "άπλυτα" του Βουδισμού σε κοινή θέα..  

Είχα γράψει αρκετά για τον Βουδισμό και μια συνεχή πτώση που έχει μια
και έχουν γίνει γνωστά πολλά τα οποία έχω αναφέρει στα περί Βουδισμού στο παρόν θέμα.

Δυστυχώς βγήκαν στην φόρα πολλά...

Οι δηλώσεις που προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων..

Ο Δαλάι Λάμα βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα έπειτα από το βίντεο που
έγινε viral στο οποίο φαίνεται να φιλά ένα παιδί στα χείλη και στη
συνέχεια να του ζητά να “ρουφήξει” τη γλώσσα του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που έλαβε χώρα στα βόρεια Ινδία.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πνευματικός ηγέτης του Θιβέτ γίνεται
πρωτοσέλιδο για πράξεις ή ρητά που πυροδοτούν διαμάχη και για τα οποία
ο Θιβετιανός έχει ζητήσει μετέπειτα συγγνώμη.

Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral το βίντεο όπου το αγοράκι
πλησιάζει τον 87χρονο πνευματικό ηγέτη και τον ρωτά.......
«Μπορώ να σε αγκαλιάσω;»
Ο Δαλάι Λάμα προσκαλεί το αγόρι στη σκηνή, δείχνει το μάγουλό του και
λέει, «Πρώτα εδώ», ωθώντας το αγόρι να του δώσει μια αγκαλιά και ένα φιλί.
Στη συνέχεια δείχνει τα χείλη του και λέει...
«Τότε υποθέτω επιτέλους και εδώ».
Στη συνέχεια τραβάει το πιγούνι του αγοριού και το φιλάει στο στόμα.
«Και ρούφηξε τη γλώσσα μου», λέει έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα βγάζοντας τη γλώσσα του!!!!!!!!!!!!!!!

Σε ανακοίνωσή του τη Δευτέρα, το γραφείο του Δαλάι Λάμα ζήτησε
συγγνώμη «στο αγόρι και την οικογένειά του», καθώς και «από τους
πολλούς φίλους του σε όλο τον κόσμο, για τη ζημιά που μπορεί να
προκάλεσαν τα λόγια του», προσθέτοντας ότι «λυπάται» για το περιστατικό.
«Ο Σεβασμιώτατος συχνά κάνει πλάκα με τους ανθρώπους που συναντά, με
αθώο και παιχνιδιάρικο τρόπο, δημοσίως και στην κάμερα», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
 
Το βίντεο έχει προκαλέσει οργή στο διαδίκτυο.
Η οργάνωση για τα δικαιώματα του παιδιού....
“Haq: Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού”, με έδρα το Δελχί, δήλωσε
στο CNN ότι καταδικάζει «κάθε μορφή κακοποίησης παιδιών».

«Κάποιες ειδήσεις αναφέρονται στον θιβετιανό πολιτισμό σχετικά με την
επίδειξη γλώσσας, αλλά αυτό το βίντεο σίγουρα δεν αφορά καμία
πολιτιστική έκφραση και ακόμα κι αν είναι, τέτοιες πολιτιστικές
εκφράσεις δεν είναι αποδεκτές»,συνέχισε η δήλωση.
«Ο κόσμος θαυμάζει τους θρησκευτικούς ηγέτες να παίρνουν θέση και να
πρωτοστατούν ενάντια στην εκμετάλλευση και την κακοποίηση των παιδιών
με τις πράξεις και τα λόγια τους» σημειώνεται.
«Αν έρθει μια γυναίκα Δαλάι Λάμα, τότε θα πρέπει να είναι πιο ελκυστική»

Ο Δαλάι Λάμα είχε επικριθεί και στο παρελθόν.
Το 2015, ήταν ύστερα από μια συνέντευξη στο BBC, στην οποία είπε ότι
ένας μελλοντικός Δαλάι Λάμα θα μπορούσε σίγουρα να είναι γυναίκα, αλλά
θα έπρεπε να είναι όμορφη,διαφορετικά «δεν θα την ωφελούσε πολύ».

(ΥΓ.Εκτός απο τα αγοράκια η γνώμη του Δαλάι Λάμα για τις Γυναίκες είναι
πως για να πάρει μια γυναίκα την θέση του
θα πρέπει να είναι όμορφη
διότι δεν θα την ωφελούσε πολύ...)

Λίγες ημέρες έπειτα από αυτές τις δηλώσεις, ζήτησε συγγνώμη, επίσης μέσω δήλωσης του γραφείου του.
“Ο Σεβασμιότατος ειλικρινά δεν είχε σκοπό να προσβάλει κανέναν.
Λυπάται βαθύτατα που τα σχόλιά του μπορεί να προσέβαλαν οποιονδήποτε
και ζητά την πιο ειλικρινή του συγγνώμη”, ανέφερε η δήλωση.

Συνέχισε προσθέτοντας ότι ο Δαλάι Λάμα έχει «μια έντονη αίσθηση των
αντιφάσεων μεταξύ του υλιστικού, παγκοσμιοποιημένου κόσμου που συναντά
στα ταξίδια του και των περίπλοκων, πιο εσωτερικών ιδεών για τη
μετενσάρκωση που βρίσκονται στο επίκεντρο της θιβετιανής βουδιστικής παράδοσης.
Συμβαίνει μερικές φορές τα αστεία σχόλια σε ένα πολιτιστικό πλαίσιο να
χάνουν το χιούμορ τους όταν αναφέρονται σε διαφορετικό πλαίσιο».

(Προς το παρόν είναι άγνωστο ποιος, αν κάποιος, θα αντικαταστήσει τον
σημερινό Δαλάι Λάμα όταν πεθάνει, ένα θέμα που οι ειδικοί λένε ότι θα
μπορούσε να προκαλέσει κρίση στην Ασία).

Ο σημερινός Δαλάι Λάμα κατοικεί στην Ινδία από τότε που πήγε σε
εθελοντική εξορία από το Θιβέτ το 1959 έπειτα από μια αποτυχημένη
προσπάθεια εξέγερσης μετά την άφιξη των κινεζικών στρατευμάτων στην περιοχή.    

Το βίντεο..
https://www.youtube.com/watch?v=MctupbAPmpg&t=68s

Συνεχίζονται οι διακρίσεις εναντίων των Γυναικών και όχι μόνο αυτών
όπως διαπιστώσατε και από τον εκπρόσωπο του Βουδισμού Δαλάι Λάμα..

Πηγή.. https://www.enikos.gr/international/

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω το θέμα...

Μιά άλλη περίπτωση πάλι με θύματα τις γυναίκες....

Ιράν
«Σιγή» από την Τεχεράνη για τις χιλιάδες δηλητηριάσεις μαθητριών με «τοξικά αέρια»

Οι υπηρεσίες ασφαλείας του Ιράν εξακολουθούν να μην έχουν δώσει καμιά
επίσημη εξήγηση για το κύμα δηλητηριάσεων σε σχολεία θηλέων τους
τελευταίους μήνες, έγραψε χθες Δευτέρα η εφημερίδα Ετεμάντ
(«Πεποίθηση», προσκείμενη στους μεταρρυθμιστές), βασιζόμενη σε δηλώσεις ιρανών κοινοβουλευτικών.

Η παντελής έλλειψη επίσημης πληροφόρησης συνεχίζεται μετά το νέο κύμα
δηλητηριάσεων μαθητριών, έπειτα από το τέλος των εορτασμών για το περσικό νέο έτος.
Δεκάδες νέα τέτοια κρούσματα αναφέρθηκαν από την περασμένη εβδομάδα,
αφού οι μαθήτριες επέστρεψαν στις αίθουσες.

Μόνο την Κυριακή, δηλητηριάστηκαν κάπου εκατό μαθήτριες σε έξι σχολεία
στην κουρδική πόλη Σακέζ, από όπου καταγόταν η Μαχσά Αμινί —η νεαρή
που πέθανε πέρυσι τον Σεπτέμβριο στα χέρια της αστυνομίας ηθών, με
αποτέλεσμα να ξεσπάσουν μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα που
καταπνίγηκαν στο αίμα—, σύμφωνα με τη μη κυβερνητική οργάνωση
HRANA (Human Rights Activists News Agency,
«Πρακτορείο Ειδήσεων των Ακτιβιστών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»),
που έχουν ιδρύσει ιρανοί εξόριστοι στις ΗΠΑ.
(ΥΓ. Διαπιστώνετε φίλοι μου πως η βία εναντίων των Γυναικών δεν
σταμάτησε αλλά ούτε θα σταματήσουν και σιγά σιγά σε όσες Γυναίκες
εναντιώνονται σε διάφορα καθεστώτα -και Δημοκρατικά- τις δολοφονούν).

Πηγή..www.protothema.gr
Συνέβη αυτό πριν από μερικές ώρες....

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Δυστυχώς το θέμα με τον Δαλάι Λάμα δεν έχουν τέλος....

Δαλάι Λάμα
Όταν χάιδεψε το πόδι της Lady Gaga

Ο Δαλάι Λάμα, ένας από τους πιο σεβαστούς θρησκευτικούς ηγέτες στον
κόσμο, έρχεται ξανά στα φώτα της δημοσιότητας, λίγες ημέρες μετά τον
σάλο που προκλήθηκε, όταν ζήτησε από ένα μικρό αγόρι να τον φιλήσει
στο στόμα και να του ρουφήξει τη γλώσσα.

Αυτή τη φορά, οφείλεται σε ένα βίντεο από το 2016, που έγινε ξανά
viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο βίντεο φαίνεται να πιάνει με περίεργο τρόπο το πόδι της Lady Gaga,
κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου στην Ιντιάνα.

Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σχετικά με το
πώς να παρέχεται υποστήριξη σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σωματικές
και ψυχολογικές δυσκολίες.
Ενώ η εκδήλωση επικεντρώθηκε στη συμπόνια και την ενσυναίσθηση, η
συμπεριφορά του Δαλάι Λάμα προκάλεσε αρνητικά σχόλια και πυροδότησε
μια διαδικτυακή συζήτηση σχετικά με την καταλληλότητά του ως θρησκευτικού ηγέτη.

Στο βίντεο των 17 δευτερολέπτων, ο Δαλάι Λάμα φαίνεται να δίνει
ελάχιστη προσοχή στη γυναίκα που μιλάει κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.
Κοιτάζει το πόδι της Lady Gaga και παρατηρεί ότι το παντελόνι της
τραγουδίστριας έχει ένα σχέδιο με τρύπες στα γόνατα.
Στη συνέχεια απλώνει το αριστερό του χέρι και αγγίζει το δέρμα της με
τα δάχτυλά του, χαϊδεύοντάς το. Όταν προσπάθησε να κάνει το ίδιο και
στο άλλο της πόδι, η τραγουδίστρια χαμογελαστή, αλλά φανερά αμήχανη,
του έπιασε το χέρι και τον εμπόδισε να το κάνει.

Δυστυχώς αυτό έρχεται μετά την καταγγελία με το αγοράκι που ήδη έχω αναφέρει σε προηγούμενη απάντησή μου...

Το Συγκεκριμένο γεγονός είναι πως έχει μερικά χρόνια πρίν 2016 στην
ουσία 7 χρόνια πρίν και βέβαια για πολλούς λόγους δεν το ανέφεραν τότε
ή δεν του έδωσαν ανάλογη δημοσιότητα.

Να είναι μόνο αυτό ;;;;
Όχι βέβαια έγινε και κάτι άλλο ..
Ο Δαλάι Λάμα χαϊδεύει ένα μικρό κορίτσι...

Μερικές βδομάδες μετά τον σάλο που ξέσπασε για το βίντεο του Δαλάι
Λάμα με ένα αγόρι, άλλο ένα βίντεο έρχεται να φέρει σε δύσκολη θέση
τον θρησκευτικό ηγέτη του Θιβέτ.

Σ' αυτό εμφανίζεται ο Δαλάι Λάμα να χαϊδεύει και να σφίγγει το μπράτσο ενός κοριτσιού που κάθεται δίπλα του.

Τα βίντεο μπορείτε να το δείτε στις ιστοσελίδες...
https://www.protothema.gr/life-style/article/1361106/dalai-lama-otan-haidepse-to-podi-tis-lady-gaga-deite-to-video/
http://www.press-gr.com/2023/04/blog-post_691.html

(ΥΓ. Διαπιστώνετε φίλοι μου πως το κυνηγητό -σε όλα τα επίπεδα- στις γυναίκες δεν σταματάει)

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Δυστυχώς για μια άλλη φορά βγαίνουν στοιχεία σεξουαλικών παρενοχλήσεων στα ΜΜΕ...

Βέβαια πάντα με θύμα την Γυναίκα στον εργασιακό χώρο και ειδικότερα στα ΜΜΕ.

Προσωπικές μαρτυρίες στην Deutsche Welle για ειδεχθή περιστατικά και
μια αποτίμηση της πρώτης έρευνας που έγινε στην Ελλάδα για το #metoo
στο χώρο της δημοσιογραφίας από το BIRΝ (Balkan Investigative Reporting Network).

Όταν η δημοσιογράφος Ελένη Σταματούκου από το Balkan Insight μου
παρουσίασε πρόσφατα την πρώτη έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι
σήμερα για το #metoo στην ελληνική δημοσιογραφία και δημοσιοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2022, απόρησα.
Διερωτήθηκα πώς ήταν δυνατόν να μην έχει προκαλέσει ανάλογο θόρυβο με
αυτόν που προκλήθηκε στο χώρο του αθλητισμού και του θεάτρου.

Στείλαμε ερωτήσεις σε περίπου 60 μικρά και μεγάλα ελληνικά ΜΜΕ.
Μας απάντησαν μόνο 11 Mέσα.

Οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες.
Κάποια μέσα μας είπαν ότι κάνουμε λάθος έρευνα καθώς δεν υπάρχουν
περιστατικά κακοποίησης στα ΜΜΕ, άλλοι θεώρησαν τις ερωτήσεις εξωπραγματικές.
Να σημειώσω εδώ, ότι οι ερωτήσεις ήταν κοινές για όλα τα ΜΜΕ.
Κάποια ΜΜΕ «διαμαρτυρήθηκαν» ότι δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο
καζάνι τους μεγάλους και τους μικρούς οργανισμούς.
Ωστόσο, όπως έδειξε η έρευνα η κακοποίηση και η παρενόχληση δεν κάνει
διακρίσεις», αναφέρει στην Deutsche Welle η Ελένη Σταματούκου, η οποία
είχε την πρωτοβουλία της έρευνας με τον τίτλο.......

«Κώδικας Σιωπής
Φόβος, Στίγμα και Παρενόχληση των Ελληνίδων Δημοσιογράφων».

Σύμφωνα με την έρευνα, το 43% των ερωτηθέντων υπήρξε θύμα περιστατικών
σεξουαλικής φύσης, το 35% δέχτηκε λεκτική παρενόχληση, το 81%
αντιμετώπισε τα περιστατικά εντός της εργασίας, με το 51% των θυτών να είναι ιεραρχικά ανώτεροι.
Το 53,8% των θυμάτων δεν ανέφερε το περιστατικό από φόβο ότι δεν θα έχει υποστήριξη.
Τα δυο τρίτα των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι στα μέσα όπου εργάζονται δεν
υπάρχουν διαδικασίες, οι οποίες να στηρίζουν τους εργαζόμενους ώστε να προβούν σε καταγγελίες.
Στην έρευνα απάντησαν τελικά γύρω στα 40 άτομα, εκ των οποίων το 92% ήταν γυναίκες.
Στην ερώτηση της DW εάν το BIRN (Balkan Investigative Reporting Network)
γνωρίζει πόσοι είναι οι εργαζόμενοι στο χώρο της δημοσιογραφίας και
γιατί οι 40 άνθρωποι που τελικά απάντησαν, μπορούν να αποτελούν
αντιπροσωπευτικό δείγμα, η Ελένη Σταματούκου μας επισημαίνει ότι
απευθύνθηκαν παντού, σε ΜΜΕ αλλά και συνδικαλιστικούς φορείς και το
σημαντικό είναι ότι πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια καταγραφής του φαινομένου.

Σεξ και δημοσιογραφία..

Ο φόβος και ο στιγματισμός είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που
προκύπτει από την έρευνα ως αποτρεπτικός παράγοντας στη δημοσιοποίηση των περιστατικών.
Όσοι και όσες κινούμαστε στο χώρο αυτό, γνωρίζουμε ότι τα σεξιστικά
σχόλια, η λεκτική και ψυχολογική κακοποίηση αλλά και σε ακραίες
περιπτώσεις η άσκηση σωματικής βίας ή οι απειλές δεν αποτελούν φαντασιοπληξίες.
Ακόμα κι αν κάποιος δεν το έχει βιώσει προσωπικά, είναι μάλλον απίθανο
να μην έχει ακούσει ποτέ να γίνεται λόγος για τέτοιου είδους περιστατικά.
Μια καθημερινότητα βεβαίως που αφορά την πλειονότητα των επαγγελμάτων.
Η δημοσιογραφία ωστόσο έχει μια ιδιαιτερότητα.
Είναι αυτή που δίνει το βήμα στους άλλους να μιλήσουν και την ίδια
ώρα, οι εργαζόμενοι σε αυτό το χώρο συχνά φοβούνται.

Η Δ. σπάει τη σιωπή της μετά από πολλά χρόνια και μιλάει αποκλειστικά
στην Deutsche Welle. Θυμάται πως μπαίνοντας πολύ νέα και με πολύ
ενθουσιασμό στο επάγγελμα γιατί της άρεσε να γράφει, ένα από τα πρώτα σχόλια που άκουσε από τον διευθυντή της ήταν.......
Άκου να δεις κοριτσάκι, αν θέλεις να προχωρήσεις σε αυτή τη δουλειά,
τα γόνατά σου θα πρέπει να βγάλουν κάλους από τα τσιμπoύ@@@», κάνοντας
παράλληλα μια ανάλογη κίνηση με το χέρι του.

Η νεαρή κοπέλα έπαθε σοκ, σάστισε και δεν ήξερε πώς να αντιδράσει
γιατί εκείνη του μιλούσε στον πληθυντικό.
Η Δ μας λέει πως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα σε πολλά μέσα ήταν προσβλητική.
Εμείς μεγαλώσαμε σε μία δημοσιογραφία όπου εσύ έγραφες και μετά σου
έπαιρνε ο άλλος το χαρτί, το τσαλάκωνε και σου έλεγε ‘Δεν είναι θέμα αυτό’...
Τι είναι αυτό που μου φέρνεις;
Τίποτα. .. Είσαι ένα τίποτα.
Κάποια άλλη στιγμή ένας άλλος προϊστάμενος «που είχε πολλές δουλειές
και δεν τις προλάβαι0νε όλες, της πρότεινε συνεργασία.
Να του βρίσκει η Δ. ειδήσεις, εκείνος να βάζει το όνομά του και να της δίνει κάποια χρήματα.
Δέχθηκε, αλλά στη συνέχεια εκείνος της ζητούσε πολύ περισσότερα
ανταλλάγματα για την «ευκαιρία» όπως την αποκαλούσε, που της έδωσε.
Εκείνη δεν ενέδωσε ποτέ και έτσι αναγκάστηκε να φύγει.

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια του θέματος..

Ο υπουργός, οι ερωτογενείς ζώνες και η περίπτωση του αυνανισμού..

Η Ε. έχοντας και αυτή πολλά χρόνια στη δημοσιογραφία, μας επισημαίνει
πως στην πορεία της καριέρας της συναντούσε γύρω της μια σεξιστική ατμόσφαιρα.
«Κάποια στιγμή αυτό γινόταν αρκετά συχνά και κατάλαβα ότι πρέπει να μάθω να ζω με αυτό.
Με στεναχωρούσε και ένιωθα ότι με υποτιμούσε πάρα πολλές φορές.
Ένιωθα ότι πολλές φορές με έβλεπαν και σαν σεξουαλικό αντικείμενο ή σαν μια γυναίκα χαζή.
Δεν ενδιαφερόντουσαν πάρα πολύ να δουν τη δουλειά σου.
Υπήρχε και ένας σωβινισμός μέσα στη δουλειά.
Πάρα πολλές φορές, σε πάρα πολλά μέσα, έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη οι
άντρες διευθυντές σε άντρες αρχισυντάκτες, στους άντρες γενικότερα».

Η ίδια μέχρι σήμερα αντιμετώπισε και τρία ακραία περιστατικά.
Όχι με δημοσιογράφους αλλά με πολιτικούς στο πλαίσιο όμως της δουλειά
της, όταν πήγε να πάρει συνέντευξη.
«Δύο φορές χρειάστηκε να παλέψω για να βγω από το γραφείο.
Δεν μου την έπεσαν απλώς.
Να με πιάνει, να προσπαθεί να με σπρώξει στον τοίχο, να με πιέζει, να προσπαθεί να με αγγίξει.

Ναι, όλα αυτά τα πράγματα δύο φορές και πάρα πολύ έντονα.
Οι δύο φορές είναι που σου είπα ότι χρειάστηκε να παλέψω για να βγω
από το γραφείο και η τρίτη φορά ήταν ένας πάρα πολύ χυδαίος υπουργός
που πήγα εκεί για να μιλήσουμε για ένα θέμα.
Και μου λέει..
«Άσε τώρα το θέμα και έλα τώρα να μιλήσουμε για τις ερωτογενείς ζώνες σου».
Έτσι ακριβώς μου μίλησε.
Όχι ότι του είχα δώσει κανένα δικαίωμα.
Μπήκα μέσα, ούτε ήμουνα χαλαρή ούτε ξεκίνησα να αστειεύομαι.
Τίποτα.
Μπήκα πολύ σοβαρά για να κάνω τη δουλειά μου».

(ΥΓ. Νομίζω πως γίνεται κατανοητό πλέων πως δεν έχουν γίνει βήματα για
αυτό το θέμα όχι μόνο για να βοηθηθούν αυτες οι γυναίκες εργασιακά
αλλά και να βοηθηθούν Νομικά και ψυχολογικά και βεβαια να τιμωρηθούν)

Η Ζ, επίσης με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της δημοσιογραφίας,
καταγγέλλει πως συνάδελφός της αυνανιζόταν συστηματικά μπροστά σε
γυναίκες στο μέσο που για χρόνια εργαζόταν, όταν τις εύρισκε μόνες.
Όταν η νεαρή τότε Ζ κατήγγειλε το περιστατικό που συνέβη στην ίδια,
στους διευθυντές της, όχι μόνο δεν την υποστήριξαν αλλά γελούσαν και τη χλεύαζαν λέγοντας «έλα μωρέ αυτός έτσι είναι».
Ακόμη, η Ζ. καταγγέλλει πως αυτό που συνέβη στην ίδια, συνέβη σε πάρα πολλές γυναίκες συναδέλφους της.
Επιπλέον ο εν λόγω συνάδελφος άγγιζε όποτε μπορούσε τις γυναίκες στα οπίσθια.
Τον εν λόγω εργαζόμενο ποτέ κανείς δεν τον επέπληξε και δεν τον τιμώρησε.

Απειλές και εκβιασμοί...

Η Θ. αν και η ίδια δεν είχε εμπειρία άμεσης σεξουαλικής παρενόχλησης,
δεν της είναι άγνωστα τα σεξιστικά αστεία όπως για παράδειγμα για την
εμμηνόπαυση ή όπως λέει στην DW «καταλάβαινα ότι κάτι δεν πάει καλά,
αλλά μου ήταν πολύ δύσκολο να το ορίσω».
Δέχθηκε παρατηρήσεις για την εμφάνισή της και μάλιστα κάποια στιγμή
από γυναίκα προϊσταμένη που την παρότρυνε να προσέξει το ντύσιμό της διότι ήταν προκλητικό.
Όσο για το εάν έχει ακούσει για θέματα παρενοχλήσεων, απαντά πως
γνωρίζει άμεσα από συναδέλφους της γυναίκες πως «έχουν δεχθεί σαφείς
απειλές και εκβιασμούς ότι αν δεν βγουν και δεν κάνουν σεξ με προϊσταμένους τους, δεν θα ξαναδούν γυαλί ούτε ζωγραφιστό.
Δεν θα ξαναβγούν στο φακό της τηλεόρασης».

Στο σημείο αυτό να επισημάνουμε πάντως, ότι μέσα από τις συζητήσεις
μας, οι συνομιλητές μας, επισήμαναν πως συχνά γυναίκες αλλά και άνδρες
με αντάλλαγμα το σεξ επιδιώκουν να ανέλθουν.
Σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει συναίνεση και από τα δυο μέρη.
Αποφασίζουν από κοινού πώς θα πράξουν.

Το πρόβλημα προκύπτει από τη στιγμή που αυτός που ασκεί εξουσία
προσβάλλει, μειώνει, υποτιμά με πράξεις ή παραλείψεις τον πιο αδύναμο
χρησιμοποιώντας την ισχύ που του δίνει η θέση του για να επιβάλλει τη θέλησή του.

Τα θύματα δεν ξέρουν που να απευθυνθούν...

Τα τελευταία λίγα χρόνια όμως κάτι φαίνεται να αλλάζει και η
ευαισθητοποίηση γύρω από το #metoo να συμβάλλει στην υιοθέτηση μιας
πιο προσεκτικής συμπεριφοράς.

Η Λ είναι μόλις 23 χρονών και διαθέτει ενάμιση χρόνο επαγγελματικής εμπειρίας.
Στο χώρο που εργάζεται δεν έχει συναντήσει κάποιες σεξιστικές
συμπεριφορές μόνο εργασιακή εκμετάλλευση, όπως λέει στην Deutsche Welle, «απλά γιατί είναι νεότερη».
Ως φοιτήτρια πάντως χρειάστηκε να συνεργαστεί για μια πανεπιστημιακή
εργασία με έναν εργαζόμενο στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Εκείνος με αφορμή τη βοήθεια που προσέφερε, έγινε ιδιαίτερα φορτικός
στην ίδια και σε φίλες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λέγοντάς
τους πως «ο χώρος χρειάζεται γνωριμίες, αλλιώς δεν μπορείς να
προχωρήσεις και αυτός θα μπορούσε να βοηθήσει...».

Εννοείται με κάποια ανταλλάγματα.

Κλείνοντας, ζητήσαμε τη γνώμη της κυρίας Δήμητρας Μαρή, η οποία είναι
υποψήφια διδάκτωρ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με θέμα διατριβής:

«Σεξισμός και Δημόσιος Λόγος – Μιντιακές Αναπαραστάσεις του Ελληνικού MeToo».

Καταρχάς μας επισημαίνει πόσο σημαντική είναι η σχετική έρευνα του
BIRN δεδομένου ότι είναι μοναδική στο είδος της.
Επίσης σχετικά με το γιατί δεν μιλούν τα θύματα, απαντά στην Deutsche Welle:
«Το ότι τα θύματα δεν μιλούν για ό,τι έχουν υποστεί, δεν σημαίνει ότι
η σεξουαλική παρενόχληση δεν συμβαίνει – σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλαίσιο υποστήριξης.
Αντίθετα, υπάρχει πλαίσιο συντήρησης της κουλτούρας σεξισμού και της
λεγόμενης κουλτούρας βιασμού (rape culture) που δικαιολογεί και
διαιωνίζει τέτοιου είδους καταχρηστικές συμπεριφορές.
Οι κρατικές δαπάνες για το #metoo έχουν σύνθημα «Σπάμε τη Σιωπή»,
τοποθετώντας και πάλι την ευθύνη στα ίδια τα θύματα, να μιλήσουν και να ζητήσουν υποστήριξη.
Ποια είναι ωστόσο η γραμμή του κοινωνικού κράτους ώστε να υπάρξει υποστήριξη στα θύματα;
Πρέπει να γίνουν βήματα προς όλες τις κατευθύνσεις κυρίως από το
κοινωνικό κράτος για να αντιμετωπιστεί η σεξουαλική βία σε όλα τα επίπεδα».


Τέλος, να αναφέρουμε πώς ζητήσαμε και την άποψη της ΕΣΗΕΑ.

Παρόλο που μας υποσχέθηκαν ότι θα μας δώσουν στοιχεία σχετικά με το
εάν έχουν γίνει καταγγελίες και εάν έχουν ληφθεί πρωτοβουλίες ώστε να
δημιουργηθεί ένα ασφαλές και υποστηρικτικό πλαίσιο για τα θύματα, δεν πήραμε ποτέ απάντηση.
(ΥΓ. Δυστυχώς πρόεδρος και αντιπρόεδρος της ΕΣΗΕΑ είναι ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

Απαξιωτικές και ενδεχομένως ποινικά κολάσιμες συμπεριφορές υπάρχουν
και στο χώρο της δημοσιογραφίας και οφείλουμε να συμβάλλουμε στην
εξάλειψή τους διότι αυτή η κουλτούρα της καταχρηστικής άσκησης
εξουσίας ή εν γένει της κακοποιητικής συμπεριφοράς θίγει κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο, ανεξαρτήτως φύλου.

Πρωτογενής πηγή..Deutsche Welle.
Ανάρτηση
https://kataggeilte.blogspot.com/

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Δυστυχώς συνεχίζω το θέμα γιατί το 2023 είναι ένα μαύρο έτος για τις Γυναίκες...
(Και ακόμα δεν έχει τελειώσει το έτος..)

Σοκαριστικοί είναι οι αριθμοί για την ενδοοικογενειακή βία στη χώρα
μας, καθώς περίπου 3.000 γυναίκες έπεσαν θύματα κακοποίησης το 2023
και βρήκαν τη δύναμη να το καταγγείλουν.

Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή τη νέα γυναικοκτονία στη Χαλκιδική, η
εκπρόσωπος τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, αναφέρθηκε μιλώντας
στην ΕΡΤ πως 3.100 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με θύματα γυναίκες το 2023.

«Έχουμε 18 επιχειρησιακά γραφεία αντιμετώπισης ενδοοικογενειακής βίας
σε όλη τη χώρα, τα οποία οι γυναίκες πλέον τα γνωρίζουν» ανέφερε η κ.
Δημογλίδου τονίζοντας ότι μια καταγγελία μπορεί να γίνει σε ένα απλό
αστυνομικό τμήμα, όπου και εκεί υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι
γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίσουν αυτά τα περιστατικά.

Μιλώντας για το σημαντικό αυτό θεσμό, η εκπρόσωπος της αστυνομίας
εξήγησε ότι το 70% του προσωπικού στα γραφεία ενδοοικογενειακής βίας
αποτελείται από γυναίκες καθώς στην πλειονότητά τους τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας είναι γυναίκες.
«Μόνο το πρώτο τετράμηνο του 2023 η Ελληνική Αστυνομία διαχειρίστηκε
πάνω από 3.100 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με θύματα γυναίκες», ανέφερε σχετικά.

Και ο  Γολγοθάς συνεχίζεται για τις Γυναίκες....

Πηγή.. https://www.iefimerida.gr

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα...

Η ιστορία της μοιχείας

Η μοιχεία είναι τόσο παλιά όσο και ο θεσμός του γάμου και της οικογένειας.
Η κοινωνική της απαξία ποικίλλει από εποχή σε εποχή, από κοινωνία σε
κοινωνία και από πολιτισμό σε πολιτισμό...

Δέστε μια φωτογραφία..... (Η Γυναίκα πάντα φταίει...)

MOIXEIA.jpg


Η σεξουαλική σχέση ενός παντρεμένου ατόμου με άτομο διαφορετικό από
τον ή την σύζυγό του είναι μοιχεία ή όπως την ορίζουν οι νομικοί η
παράβαση της συζυγικής πίστης που συνίσταται στην εξώγαμη κατά φύση
συνουσία μεταξύ δύο ετεροφύλων προσώπων τα οποία το ένα τουλάχιστον είναι έγγαμο.
Η μοιχεία είναι τόσο παλιά όσο και ο θεσμός του γάμου και της οικογένειας.
Η κοινωνική της απαξία ποικίλλει από εποχή σε εποχή, από κοινωνία σε
κοινωνία και από πολιτισμό σε πολιτισμό.

Ο κώδικας του Χαμουραμπί (18ος αιώνας π.Χ.) στη Βαβυλώνα προέβλεπε για
τη μοιχεία την ποινή του θανάτου με πνιγμό.
Οι αρχαίοι Έλληνες και Ρωμαίοι τιμωρούσαν ακόμη και με την ποινή τον
θανάτου τη μοιχαλίδα, ενώ η ποινή για τον μοιχό δεν ήταν αυστηρή.

Οι τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες (Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός, Μουσουλμανισμός)
είναι κατηγορηματικές στην καταδίκη της μοιχείας, υπακούοντας στην
έβδομη εντολή που έδωσε ο Θεός στον Μωυσή: Ου μοιχεύσεις.
Κι ενώ Ιουδαϊσμός και Χριστιανισμός αρκούνται σε εκκλησιαστικά
επιτίμια, στα κράτη όπου εφαρμόζεται η Σαρία (ισλαμικός θρησκευτικός νόμος),
οι ποινές είναι ιδιαίτερα απάνθρωπες, κυρίως για τις γυναίκες (ραβδισμοί ή λιθοβολισμός).

Πιο ανεκτικοί εμφανίζονται οι Ινδουιστές, οι Εσκιμώοι και ορισμένοι λαοί της Αφρικής και της Πολυνησίας.
Στην Ευρώπη και την Αμερική η μοιχεία αποτελούσε ή και εξακολουθεί να αποτελεί λόγο διαζυγίου.
Η γενικότερη τάση για ισότητα των δύο φύλων έχει οδηγήσει σχεδόν σε
όλες τις χώρες αυτών των περιοχών σε αποποινικοποίηση της μοιχείας.

Σκηνή από τη Βίλα των Οργίων

Στη χώρα μας, η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα σχεδόν από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους.
Σύμφωνα με το άρθρο 286 του Ποινικού Νόμου της Βαυαροκρατίας που
ίσχυσε έως τις 31 Δεκεμβρίου 1950, η διάπραξη μοιχείας χαρακτηριζόταν ως πλημμέλημα.
Παρέμεινε ως πλημμέλημα και με τον νέο Ποινικό Κώδικα που ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 1951.
Στο άρθρο 357 προβλεπόταν ποινή ενός έτους για τους μοιχούς, ενώ το
έγκλημα εδιώκετο μόνο με έγκληση του παθόντος συζύγου.
Η μοιχεία κρινόταν ατιμώρητη όταν υπήρχε διάσταση των συζύγων ή ανοχή του παθόντος συζύγου.
Οι δράστες έπρεπε να συλληφθούν επ' αυτοφώρω για να στοιχειοθετηθεί
ευκολότερα η κατηγορία, γι' αυτό συνέβαιναν κωμικοτραγικές σκηνές κατά
τη διαπίστωση του εγκλήματος (χαρακτηριστική είναι η κωμωδία του
Ντίνου Δημόπουλου Η βίλα των οργίων, παραγωγής 1964, με πρωταγωνιστές
τους Λάμπρο Κωνσταντάρα και Διονύση Παπαγιαννόπουλο).

Η μοιχεία αποποινικοποιήθηκε στη χώρα μας από την κυβέρνηση της
Αλλαγής, στο πλαίσιο της φιλελευθεροποίησης του πλέγματος των
διατάξεων που αφορούσαν το Οικογενειακό Δίκαιο.
Η Εκκλησία της Ελλάδος αντέδρασε, υποστηρίζοντας ότι «η
αποποινικοποίηση της μοιχείας θα κλονίσει τα θεμέλια της οικογένειας και του γάμου» (21 Ιανουαρίου 1982).
Η κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου δεν έκανε πίσω και κατάργησε το
άρθρο 357 του Ποινικού Κώδικα με το άρθρο 8 του Νόμου 1272/82, που
δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 20 Αυγούστου 1982.

Όσον αφορά στις αστικές συνέπειες, με το Νόμο 1329/1983 η μοιχεία
έπαψε να αποτελεί απόλυτο λόγο διαζυγίου.
Μπορεί, όμως, να επιφέρει τη λύση του γάμου μόνο αν κριθεί ότι από
αυτή έχουν διαταραχθεί τόσο σοβαρά οι συζυγικές σχέσεις, ώστε βάσιμα η
εξακολούθηση της έγγαμης σχέσης να είναι αφόρητη για τον ενάγοντα (άρθρο 1439 Α.Κ).

(ΥΓ. Και είμαστε στον 21 αιώνα... )

Πηγή...https://www.sansimera.gr

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Μια άλλη ακόμα χρονιά φεύγει με τα μεγάλα θύματα να είναι και πάλι οι γυναίκες..

Σοκαριστικοί είναι οι αριθμοί για την ενδοοικογενειακή βία στη χώρα
μας, καθώς περίπου 3.100 γυναίκες έπεσαν θύματα κακοποίησης το 2023
και βρήκαν τη δύναμη να το καταγγείλουν.

Πιο συγκεκριμένα, με αφορμή τη νέα γυναικοκτονία στη Χαλκιδική, η
εκπρόσωπος τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, αναφέρθηκε μιλώντας
στην ΕΡΤ πως 3.100 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με θύματα γυναίκες το 2023.

Μιλώντας για το σημαντικό αυτό θεσμό, η εκπρόσωπος της αστυνομίας
εξήγησε ότι το 70% του προσωπικού στα γραφεία ενδοοικογενειακής βίας
αποτελείται από γυναίκες καθώς στην πλειονότητά τους τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας είναι γυναίκες.
«Μόνο το πρώτο τετράμηνο του 2023 η Ελληνική Αστυνομία διαχειρίστηκε
πάνω από 3.100 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με θύματα γυναίκες»,
ανέφερε σχετικά.

Η ίδια αναφέρθηκε στο panic button (κουμπί πανικού), ένα πολύ χρήσιμο
εργαλείο το οποίο όπως είπε γνωρίζουν πλέον οι γυναίκες.
«Ζητούν να λάβουν τον κωδικό και να κατεβάσουν αυτή την εφαρμογή, να
την έχουν στη διάθεσή τους και να τη χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε
στιγμή βρίσκονται σε κίνδυνο» σημείωσε.

ΥΓ. Να καταθέσω πως αυτοί οι αριθμοί είναι σωστοί αλλά προσοχή είναι
οι αριθμοί που οι γυναίκες κατάγγειλαν την βιαιοπραγία..
Καταλαβαίνετε πόσες γυναίκες δεν μπόρεσαν να το καταγγείλουν.
Για πολλούς και διαφορετικούς λόγους...

Πηγή: https://www.iefimerida.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Posted (edited)

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

(Δεν θα αναφερθώ δυστυχώς σε όλα αυτά τα δυσάρεστα γυναικοκτονίες που

γίνονται σχεδόν κάθε μέρα και βέβαια φαίνονται μόνο αυτες που έρχονται στην δημοσιότητα)

Συνεχίζω το θέμα…

(με κάτι ευχάριστο που δυστυχώς δεν το δημοσιεύουν απλά γιατί είναι Γυναίκα.)

Μαρία Γκαετάνα Ανιέζι

Η πρώτη γυναίκα μαθηματικός που κατέλαβε πανεπιστημιακή έδρα.

Ιταλίδα μαθηματικός και φιλόσοφος, που διακρίθηκε στον διαφορικό λογισμό.

Υπήρξε η πρώτη γυναίκα που κατέλαβε έδρα μαθηματικών σε πανεπιστήμιο.

Ιταλίδα μαθηματικός και φιλόσοφος, που διακρίθηκε για τις εργασίες της στον διαφορικό λογισμό.

Ήταν η πρώτη γυναίκα που κατέλαβε έδρα μαθηματικών σε πανεπιστήμιο.

Η Μαρία Γκαετάνα Ανιέζι (Maria Gaetana Agnesi) γεννήθηκε στις 16 Μαΐου του 1718 στο

Μιλάνο από πλούσια και καλλιεργημένη οικογένεια.

Ο πατέρας της Πιέτρο Ανιέζι ήταν καθηγητής μαθηματικών και εμφύσησε την αγάπη για

τους αριθμούς στη μεγάλη του κόρη.

Παιδί - θαύμα, η Μαρία Γκαετάνα γνώριζε από πολύ μικρή Λατινικά, Ελληνικά, Εβραϊκά και αρκετές άλλες γλώσσες.

Σε ηλικία μόλις εννέα ετών δημοσίευσε στα λατινικά την πραγματεία της για την παροχή ανώτερης εκπαίδευσης στις γυναίκες.

Το 1738 δημοσίευσε τις «Φιλοσοφικές Προτάσεις» (Propositiones Philosophicae), μία σειρά

δοκιμίων φιλοσοφίας και φυσικής ιστορίας, που βασίστηκαν στις συζητήσεις της με μία ομάδα

επιστημόνων, οι οποίοι συναθροίζονταν στο σπίτι του πατέρα της.

Η πιο γνωστή εργασία της στον χώρο των μαθηματικών είναι οι «Αναλυτικές Εισηγήσεις προς χρήση της ιταλικής νεολαίας» (Instituzioni analitiche ad uso della gioventu italiana),

που εκδόθηκε το 1748 και αφορούσε τον διαφορικό λογισμό και ειδικότερα τις εφαπτόμενες καμπυλών.

Στο βιβλίο αυτό, που ήταν αφιερωμένο στην αυτοκράτειρα της Αυστρίας Μαρία Θηρεσία (το

Μιλάνο ήταν στην επικράτειά της εκείνα τα χρόνια), περιλαμβάνεται και μία ανάλυση της

καμπύλης, που πήρε το όνομά της.

Το 1750, η Ανιέζι έγινε η πρώτη γυναίκα που κατέλαβε έδρα μαθηματικών σε ανώτατο

εκπαιδευτικό ίδρυμα (Πανεπιστήμιο της Μπολόνια).

Μετά τον θάνατο του πατέρα της το 1752 αφιερώθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου σε φιλανθρωπικά έργα και θεολογικές μελέτες.

Η Μαρία Γκαετάνα Ανιέζι πέθανε στις 9 Ιανουαρίου του 1799, σε ηλικία 80 ετών.


Πηγή: https://www.sansimera.gr/biographies/830

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Edited by AVATARGR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...