Jump to content

ΑΝΑΛΕΚΤΑ


AVATARGR
 Share

Recommended Posts

Συνεχίζω το προηγούμενο θέμα...

Ανέφερα στην προηγούμενη απάντησή μου για τον  Χρησμός της Πεταλούδας.
Για να δούμε το θέμα αυτό διεξοδικά...

Ο Χρησμός της Πεταλούδας (αγγλικά:The Mothman Prophecies) είναι ο
τίτλος αμερικανικού μεταφυσικού θρίλερ παραγωγής 2002 σε σκηνοθεσία
Μαρκ Πέλινγκτον και πρωταγωνιστούν οι Ρίτσαρντ Γκιρ και Λόρα Λίνεϊ.
Το σενάριο είναι βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα του δημοσιογράφου
αλλά και ερευνητή συγγραφέα ανεξήγητων φαινομένων Τζον Κέελ ο οποίος
στο συγκεκριμένο βιβλίο του το 1975 επικαλείται πραγματικές μαρτυρίες
κατοίκων της κωμόπολης Πόιντ Πλέζαντ της δυτικής Βιρτζίνια.

Η Πλοκή του έργου..

Ένας επιτυχημένος δημοσιογράφος μεγάλης εφημερίδας, ο Τζον Κλάιν, και
η γυναίκα του Μαίρη, παθαίνουν τροχαίο ατύχημα όταν εκείνη τρομάζει
από κάτι που βλέπει όταν οδηγεί και χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Στο νοσοκομείο όπου διακομίζεται παρουσιάζει επιπλέον παραισθήσεις και
στις εξετάσεις που της κάνουν, διαπιστώνεται ότι πάσχει από
γλοιοβλάστωμα - κακοήθη όγκο στον εγκέφαλο.
Στον όγκο αποδίδονται οι παραισθήσεις της και οι παράξενες ζωγραφιές
που σχεδιάζει στη διάρκεια της νοσηλείας της.
Ανάμεσα στα σχέδιά της είναι και μια σκοτεινή μορφή σαν ανθρωπόμορφη
νυχτοπεταλούδα με κόκκινα μάτια.
Η Μαίρη Κλάιν υποκύπτει λίγο καιρό αργότερα στη νόσο της και δύο
χρόνια μετά ο Τζον Κλάιν βρίσκεται στην επαρχιακή πόλη Πόιντ Πλέζαντ
χωρίς να θυμάται πώς και γιατί οδήγησε μέχρι εκεί.
Στη συνέχεια ο δημοσιογράφος αντιμετωπίζει μια σειρά από ανεξήγητα
φαινόμενα και γεγονότα και τελικά μαθαίνει ότι διάφοροι κάτοικοι
βλέπουν οράματα σαν εκείνα που είχε ζωγραφίσει η γυναίκα του.

Σερίφης στην πόλη είναι μια γυναίκα, η Κόνι Μιλς, που δεν ξέρει πώς να
ερμηνεύσει τις μαρτυρίες που ακούει από περισσότερο της εμπιστεύονται
παρά τις καταγγέλλουν διάφοροι πολίτες.
Γνωρίζει πως οι πολίτες που της εξομολογούνται όσα είδαν, δεν είχαν
στο παρελθόν ιστορικό με φάρσες ή ανυπόστατες καταγγελίες,
αντιλαμβάνεται ότι κάτι τους έχει όντως ταράξει βαθιά, αλλά δεν μπορεί
να πιστέψει ότι αυτό το πλάσμα που περιγράφουν είναι πράγματι υπαρκτό.
Ένας από αυτούς, ο Γκόρντον Σμάλγουντ υποστηρίζει μάλιστα ότι έχει
ξαναδεί τον δημοσιογράφο Τζον Κλάιν πολλές φορές και ότι τον
παρενοχλεί, ενώ ο δημοσιογράφος τον αντικρούει υποστηρίζοντας ότι τον
αντικρίζει για πρώτη φορά.
Ο Κλάιν προσπαθεί να βρει μια λογική ερμηνεία και πιστεύει ότι ειδικά
αυτός ο άνδρας μπορεί να έχει όγκο στον εγκέφαλο επειδή παρουσιάζει
παρόμοια συμπτώματα με της γυναίκας του.
Η τομογραφία δεν δείχνει καμία βλάβη στον εγκέφαλό του.
Ο άνδρας συνεχίζει να μιλά για τις προφητείες που ακούει επιμένοντας ότι είναι αληθινές.
Τελικά πεθαίνει από το κρύο στο δάσος και τον βρίσκει νεκρό ο
δημοσιογράφος, που μάλιστα πέφτει από τα σύννεφα όταν μαθαίνει ότι ο
Σμάλγουντ ήταν νεκρός από ώρες, γιατί ήταν βέβαιος πως του είχε
τηλεφωνήσει μόλις μια ώρα πριν.

Σταδιακά ο δημοσιογράφος πείθεται πως όντως συμβαίνει κάτι υπερφυσικό,
γιατί άγνωστα άτομα του λένε ότι τους τηλεφώνησε.
Ο ίδιος με τη σειρά του δέχεται παράξενα τηλεφωνήματα από μια φωνή που
καταγράφει αλλά που όταν την αναλύει σε ειδική συσκευή ανάλυσης με
παρουσία εμπειρογνωμόνων, αυτοί του λένε ότι δεν πρόκειται για ανθρώπινη φωνή.

Ανησυχεί που δεν θυμάται πώς βρίσκεται σε διάφορα σημεία ο ίδιος, σαν
να είναι δύο άνθρωποι και νιώθει να τρελαίνεται.
Μπορεί ουσιαστικά να επικοινωνήσει μόνον με τη γυναίκα σερίφη και
μοιάζει να αναπτύσσει με αυτήν μια πιο τρυφερή σχέση.
Η σερίφης έχει δει και η ίδια κάτι παράξενο, που το θεώρησε όνειρο.
Συγκεκριμένα είδε τον εαυτό της να βουλιάζει στα νερά του ποταμού και
να μην τη νοιάζει, καθώς στο βυθό υπήρχαν πολλά παράξενα φώτα.
Ξαφνικά στο όνειρο αυτό άκουσε τη φράση "ξύπνα νούμερο 37" και ξύπνησε.

Μπερδεμένος από όλα αυτά, αποφασίζει να αναζητήσει το συγγραφέα ενός
βιβλίου με σχετικό θέμα, τον Τζον Κέελ, που έχει ασχοληθεί στο
παρελθόν με παρόμοια φαινόμενα.
Αυτός του λέει ότι η ανθρωπόμορφη νυχτοπεταλούδα είναι ένα είδος
προάγγελου του κακού και είτε το προφητεύει είτε το προκαλεί αυτή η ίδια.
Αφού παρουσιάστηκε σε τόσο πολλούς κατοίκους, ο Κέελ εικάζει ότι η
παρουσία της είναι οιωνός πως θα συμβεί ένα μεγάλο κακό στη συγκεκριμένη κωμόπολη.

Ένα βραδύ στο δημοσιογράφο εμφανίζεται το φάντασμα της γυναίκας του
και του λέει ότι θα ήθελε "να είναι ευτυχισμένος".
Η ίδια εμφανίζεται την άλλη μέρα με σάρκα και οστά στη γυναίκα σερίφη
χωρίς να πει ποια είναι και τη ρωτάει το ίδιο, δηλαδή αν κατά τη γνώμη
της "ο Τζον Κλάιν είναι ευτυχισμένος".
Ο δημοσιογράφος επισκέπτεται πάλι τον Κέελ που αυτή τη φορά του λέει
ότι όλα αυτά τα έζησε και εκείνος και κόντεψε να τρελαθεί.
Του εκμυστηρεύεται ότι αποφάσισε να παρατήσει τις σχετικές έρευνες και
να προσπαθήσει να ζήσει πλέον μια φυσιολογική ζωή.
Ο δημοσιογράφος αποφασίζει να εγκαταλείψει κι εκείνος την έρευνα και
πετάει όλες τις σημειώσεις και τις φωτογραφίες του.

Τον ειδοποιεί όμως τηλεφωνικά ο αρχισυντάκτης του ότι θα επισκεφθεί το
Πόιντ Πλέζαντ ο κυβερνήτης τη πολιτείας για να μιλήσει στο εργοστάσιο
χημικών της περιοχής και του ζητάει να καλύψει δημοσιογραφικά το γεγονός.
Τότε ο Κλάιν συνειδητοποιεί ότι είχε δει προφητικά όσα συνέβησαν
αργότερα και καταλαβαίνει ότι ενώ στην αρχή δεν μπορούσε να θυμηθεί
πως βρέθηκε στη συγκεκριμένη επαρχιακή πόλη, ο λόγος ήταν εξαρχής
δημοσιογραφικός και είχε σταλεί εκεί για να καλύψει την επίσκεψη του κυβερνήτη.
Αντιλαμβάνεται ότι όντως είχε συναντήσει και τηλεφωνήσει σε διάφορους
ανθρώπους που δεν τους θυμόταν, γιατί αυτό θα συνέβαινε στο μέλλον.
Πιστεύει ότι όλα αυτά ήταν ένα είδος ντεζά βυ.

Πείθεται τότε ότι οι προφητείες είναι βάσιμες και προσπαθεί να
προειδοποιήσει τον κυβερνήτη για κάποιο επικείμενο ατύχημα στο
εργοστάσιο –κάτι που δεν επαληθεύεται και που κάνει τον κυβερνήτη να
αντιμετωπίσει τον δημοσιογράφο σαν τρελό ή και πιθανόν τρομοκράτη.
Ο Κλάιν προσπαθεί να πείσει τη γυναίκα σερίφη αλλά εκείνη του απαντά
ότι δεν μπορεί να αποτρέψει μια τραγωδία στηριζόμενη στα προαισθήματα
του και στα προφητικά τηλεφωνήματα που υποτίθεται ή πράγματι δέχεται.   

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Συνεχίζω το προηγούμενο θέμα...

Τότε ο Κλάιν παίρνει ένα γραπτό μήνυμα ότι θα τηλεφωνήσει στο σπίτι
του την Παρασκευή το μεσημέρι η Μαίρη, η νεκρή γυναίκα του και φεύγει
αμέσως για την Ουάσιγκτον ώστε να προλάβει να είναι εκεί την ώρα του τηλεφωνήματος.
Του τηλεφωνεί όμως η σερίφης και του ζητάει να ξαναγυρίσει στο Πόιντ
Πλέζαντ για να μην περάσει μόνος του τα Χριστούγεννα.
Του λέει ότι του έκλεισε και αεροπορικό εισιτήριο για να μην αναγκαστεί να οδηγήσει.
Όταν μαθαίνει ότι περιμένει τηλεφώνημα από τη νεκρή γυναίκα του, του
λέει πως ότι κι αν προφητεύουν διάφοροι, «άσχημα πράγματα συμβαίνουν
ούτως ή άλλως σε όλους μας, αλλά δεν έχουμε τρόπο να τα αποτρέψουμε»
και «όποιος και να σου τηλεφωνήσει, δεν θα είναι στην πραγματικότητα η γυναίκα σου.
Όταν πηγαίνει δώδεκα το μεσημέρι το τηλέφωνο χτυπάει αλλά ο Κλάιν το
βγάζει ταραγμένος από την πρίζα για να μην ακούσει τίποτα και φεύγει
για να πάει οδικά στο Πόιντ Πλέζαντ και να περάσει τα Χριστούγεννα με την αστυνομικό.

Πλησιάζοντας την κωμόπολη διαπιστώνει ότι επάνω στη γέφυρα σημειώνεται
κυκλοφοριακή συμφόρηση επειδή έχει αποσυντονιστεί ένα φανάρι.
Στη γέφυρα έχουν «κολλήσει» πολλά ΙΧ ανάμεσα στα οποία και το
περιπολικό της Μιλς, που βγαίνει έξω να δει αν μπορεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία.
Εκείνος ξαφνικά συνειδητοποιεί ότι το φοβερό γεγονός που προφήτευαν
στα τηλεφωνήματα θα συμβεί στη γέφυρα και τρέχει ανάμεσα στα
ακινητοποιημένα αυτοκίνητα τη γέφυρας φωνάζοντας στον κόσμο να βγει
έξω και να απομακρυνθεί από τη γέφυρα με τα πόδια.
Οι περισσότεροι δεν του δίνουν σημασία.
Εκείνη τη στιγμή σπάει ένα από τα συρματόσχοινα της γέφυρας, το βλέπει
η σερίφης και αρχίζει να φωνάζει κι εκείνη στον κόσμο να βγει από τα
αυτοκίνητα και να απομακρυνθεί από τη γέφυρα με τα πόδια.
Μπαίνει στο περιπολικό της για να ειδοποιήσει με τον ασύρματο ότι
χρειάζεται ενισχύσεις όταν σπάει και άλλο σύρμα.
Ο δημοσιογράφος βλέπει το περιπολικό όταν η γέφυρα αρχίζει να
καταρρέει και να παρασύρει στο ποτάμι τα αυτοκίνητα.
Όταν γλιστράει το περιπολικό η σερίφης από ένα χτύπημα στο κεφάλι
χάνει τις αισθήσεις της και παγιδεύεται.
Ο δημοσιογράφος βουτάει στο ποτάμι και τη σώζει.

Στο τέλος, ο Κλάιν και η Μιλς μαθαίνουν ότι πνίγηκαν 36 άτομα και η
σερίφης θυμάται το όνειρό της, όπου είχε ακούσει μια φωνή να της λέει «ξύπνα νούμερο 37».

Για να δούμε τα Τα Πραγματικά Γεγονότα..

Από τα γεγονότα που περιγράφονται στην ταινία, πραγματικό περιστατικό
αποτελεί η κατάρρευση της γέφυρας, δυστύχημα κατά το οποίο σκοτώθηκαν
ή πνίγηκαν 46 άτομα –και όχι 36 όπως αναφέρει η ταινία- το Δεκέμβριο του 1967.
Το ατύχημα οφειλόταν σε κατασκευαστική ατέλεια ενώ η ταινία αναφέρει ότι ήταν ανεξήγητο.
Όταν η γέφυρα άρχισε να καταρρέει προκλήθηκε καραμπόλα με δεκάδες ΙΧ,
τα οποία στη συνέχεια βρέθηκαν στον ποταμό Οχάιο.

Επίσης πραγματικό πρόσωπο είναι ο συγγραφέας Τζον Κέελ που είχε
ερευνήσει τις μαρτυρίες για το παράξενο πλάσμα στη συγκεκριμένη
περιοχή και που πράγματι είχε γράψει το ομότιτλο βιβλίο.

Πραγματικές ήταν επίσης και μερικές από τις μαρτυρίες που
δραματοποιούνται στην ταινία χωρίς όμως αυτές να έχει διαπιστωθεί αν
αποτελούσαν είδος μαζικής υστερίας.
Το πλάσμα παρουσιάστηκε σε διαφορετικές περιπτώσεις, σε άλλες από τις
οποίες το είδε μόνον ένας μάρτυρας και σε άλλες περισσότεροι, όπως δύο
ζευγάρια που ταξίδευαν με το ίδιο ΙΧ και άλλοι.

Η επικρατέστερη επιστημονική εκδοχή είναι ότι οι μάρτυρες είχαν δει
ένα σπάνιο είδος πουλιού και ίσως τα μάτια του να φαίνονταν κόκκινα
εξαιτίας της πρόσπτωσης των προβολέων των αυτοκινήτων τους ή της
λάμπας φωτισμού του δρόμου αφού όλοι το είχαν δει νύχτα.

Το Πόιντ Πλέζαντ είναι μια κωμόπολη με περίπου 4.000 κατοίκους και
έχει ένα μεταλλικό μνημείο που αναπαριστά την μυστηριώδη ανθρωπόμορφη νυχτοπεταλούδα.

Ακόμα και σήμερα συρρέουν εκεί Αμερικανοί από άλλες περιοχές
πιστεύοντας ότι μπορεί να συναντήσουν την ανθρωπόμορφη νυχτοπεταλούδα
ή εξωγήινους μια που γύρω από αυτό το θέμα έχουν αναπτυχθεί παράλληλα διάφορες θεωρίες.    

(ΥΓ. Νομίζω πως διακρίνεται φίλοι μου το κουκούλωμα και τις άσχετες
μεταξύ τους απαξιωτικές αναφορές σχετικά με την μυστηριώδη
ανθρωπόμορφη νυχτοπεταλούδα.
Και έφτασαν στο σημείο να λένε πως είναι ένα σπάνιο είδος πουλιού και
ίσως τα μάτια του να φαίνονταν κόκκινα εξαιτίας της πρόσπτωσης των
προβολέων των αυτοκινήτων τους ή της λάμπας φωτισμού του δρόμου αφού
όλοι το είχαν δει νύχτα.
Αλήθεια κανένας δεν αναφέρει ποιό είναι αυτό το σπάνιο πουλί που δεν
το αναφέρουν και οι κάτοικοι δεν το γνωρίζουν και δεν το έχουν δεί ποτέ.
Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα..
.)  

Στοιχεία απο το
https://el.wikipedia.org

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Πραγματικά αυτό που θα αναφέρω είναι ανατριχιαστικό....

Τιμοκατάλογος για τα όργανα των Ουκρανών μαχητών...

Της Ιωάννας Υψηλάντη

"Ψεύτικες ειδήσεις", "συνωμοσιολογίες", ή μια πραγματική φρίκη;;

Στην κατεύθυνση του... Κουπιάνσκ και συγκεκριμένα, στο χωριό
Βορόβαγια, έξω από το Χάρκοβο, οι Ρώσοι μαχητές βρήκαν έναν
τιμοκατάλογο για τα όργανα των Ουκρανών μαχητών.

Η λίστα ήταν κρυμμένη σε μια βιβλιοθήκη, προφανώς ξεχασμένη, από
κάποιους εμπλεκόμενους, στο εμπόριο οργάνων.

Σύμφωνα με την λίστα, που απευθυνόταν στην διεθνή Αγγλική γλώσσα, ο
τιμοκατάλογος καθόριζε τις τιμές για..

Νεφρά – $15 000 - $25 000
Συκώτι– $30 000
Πνεύμονα – $50 000
Μάτια – $6 000
Καρδιά – $200 000
Πόδι – $10 000
Χέρι – 2000
Νωτιαίος μυελός – $20 000
Ωάριο – $12 000
Ανδρικό μόριο – $8 000
Αυτί– $3 000
1 λίτρο αίματος – $150

Τα μόνιμα σημεία αφαίρεσης οργάνων και οι τομείς φύλαξης των
ανθρώπινων μελών βρίσκονταν στην πόλη Ιζιούμ και στο χωριό Βορόβαγια της Ουκρανίας.

Επίσης, στο φυλλάδιο αναφερόταν ότι κινητές μονάδες επιτρέπεται να
μπαίνουν στις στρατιωτικές μονάδες, για την "συλλογή βιο-υλικών"!

Ενας άλλος τρόπος να κερδίζουν οι Ουκρανοί Διοικητές, από τους συντρόφους τους στρατιώτες.
Δεν αποκλείεται όλα αυτά τα ορφανά του Μαντέρα να έχουν
χρησιμοποιήσει, ως πηγή πλουτισμού και τα όργανα αμάχων, γυναικών και
παιδιών, στις Ρωσόφωνες περιοχές.
(ΥΓ. Δυστυχώς για μιά ακόμα φορά βρισκόμαστε σε θέση να μείνουμε
άφωνοι με αυτό που γίνεται σε αυτήν την χώρα. Το χειρότερο είναι
πως οι ίδιοι οι Ουκρανοί κανουν εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων)
 

Πηγή..https://kataggeilte.blogspot.com/2024/02/blog-post_9833.html#more

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα...

Κάτι που δεν το περίμενα..

Για πρώτη φορά χαρτογραφήθηκαν τα σημεία που εμφανίζονται
UFO στην Αμερική...

HARTHS.jpg

Πολύ ενδιαφέρουσες οι διαπιστώσεις τω επιστημόνων για τα σημεία που εμφανίζονται τα UFO.
 
Τα hotspots για UFO στην Αμερική αποκαλύπτονται σε νέο χάρτη που
δείχνει σχεδόν 100.000 θεάσεις σε διάστημα δύο δεκαετιών.

Σύμφωνα με την Daily Mail το πρώτο βήμα προς τον εντοπισμό των
αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων (ΑΤΙΑ) μπορεί να είναι η
χαρτογράφηση των περιοχών όπου αυτά τα αινίγματα παρατηρούνται
περισσότερο, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Γεωγράφοι του Πανεπιστημίου της Γιούτα - σε συνεργασία με τον πρόσφατα
συνταξιοδοτηθέντα επικεφαλής του Πενταγώνου για τα ΑΤΙΑ Dr. Sean Kirkpatrick
ανέλυσαν περίπου 98.000 συνολικές αναφορές ΑΤΙΑ που κάλυπταν μια
περίοδο 20 ετών κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, από το 2001 έως το 2020.

Οι ερευνητές διασταύρωσαν τα δεδομένα με βάση την πυκνότητα του
τοπικού πληθυσμού, τα επίπεδα φωτορύπανσης, την ετήσια νεφοκάλυψη, την
κάλυψη του θόλου των δέντρων, την εγγύτητα σε αεροδρόμια και
στρατιωτικές βάσεις και μια σειρά άλλων παραγόντων που επηρεάζουν τον αριθμό των παρατηρήσεων UFO.

Αυτό που βρήκαν ήταν η στατιστική απόδειξη της μακροχρόνιας
υποτιθέμενης «ιστορικής σχέσης» μεταξύ των ΑΤΙΑ και της αμερικανικής Δύση
ς.

Η αξιολόγηση της μελέτης τους ανά κομητεία ανέδειξε καυτά σημεία ή
κόκκινες ζώνες, τις περισσότερες φορές ακριβώς ανατολικά των Βραχωδών
Ορέων ή προς τον Ειρηνικό Ωκεανό, αλλά και μερικές περίεργες ακραίες
περιπτώσεις, όπως η κομητεία Georgetown της Νότιας Καρολίνας και η Union του Κεντάκι.

Πηγή:kataggeilte.blogspot.com

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Μυστήριο με «εξωγήινες μούμιες» με 3 δάχτυλα
«Έχουν μοναδικό τύπο DNA, είναι σαν να έχεις βρει την Κιβωτό της Διαθήκης»

EXOG2.png

Νέες φωτογραφίες με περίεργες «εξωγήινες μούμιες» που έχουν τρία
δάκτυλα έχουν κυκλοφορήσει από παραγωγούς ντοκιμαντέρ, κινώντας την
περιέργεια για το αν τα πλάσματα αυτά είναι ψεύτικα ή εξωγήινα.

Οι κινηματογραφιστές αναφέρουν ότι θα παρουσιάσουν στοιχεία που
δείχνουν πως περιέχουν μια νέα μορφή DNA και τονίζουν ότι δεν είναι
απλά ομοιώματα που κατασκευάστηκαν για να προσελκύσουν τουρίστες ,
κάτι που υποστηρίχτηκε σε πρόσφατα δημοσιεύματα των ΜΜΕ.

Δημοσιεύονται για πρώτη φορά.

Αυτές οι φωτογραφίες, που δεν έχουν δημοσιευθεί ποτέ, κυκλοφόρησαν
στην αμερικάνικη Sun, και δείχνουν τα πλάσματα που λένε ότι
ανακαλύφθηκαν σε ορυχείο βουνού στο Περού.

Το πλάσμα ύψους 121 εκατ. σε στάση κυρτή σαν μπάλα, έχει υποβληθεί σε
δοκιμές, ενώ έχει επίσης ανακαλυφθεί ένα άλλο ένα δείγμα, ύψους 270 εκατ.

Στις 12 Μαρτίου, οι κινηματογραφιστές Serena DC και Michael Mazzola,
σκοπεύουν να παρουσιάσουν περισσότερες «απίστευτες» αποδείξεις σε
συνέντευξη Τύπου στο Δυτικό Χόλιγουντ.

Αλήθεια ή απάτη;

Το ζευγάρι θα παρουσιάσει αποδείξεις, δηλαδή ακτίνες Χ και
εργαστηριακές εξετάσεις που έγιναν στα σώματα, και οι οποίες
πραγματοποιήθηκαν και κινηματογραφήθηκαν από Αμερικανούς επιστήμονες
σε Μεξικό και Περού.

Η Serena και ο Michael βρίσκονται σε αποστολή «αποδόμησης» αναφορών
και ισχυρισμών σχετικά με τα σώματα, τα οποία είχαν χαρακτηριστεί
«ψεύτικα» από Περουβιανούς αξιωματούχους, οι οποίοι δεν καταδέχτηκαν
να σχολιάσουν καν τα ευρήματα, λέγοντας πως είναι απλά ένα κόλπο για τουριστικό κέρδος.

Αναμένοντας τις αποδείξεις για τις “εξωγήινες μούμιες”

Η Serena και ο Michael ισχυρίζονται ότι θα καταρρίψουν τους
ισχυρισμούς που μιλούν για «απάτη», και θα παρέχουν αποδείξεις για τα
πλάσματα – που λένε ότι είναι διαφορετικά από αυτά που μελετήθηκαν από
τους επιστήμονες στο Μεξικό και το Περού.

Η Serena είπε: «Τα στοιχεία που δημοσιεύονται για πρώτη φορά, είναι
απίστευτα και πολύ διαφορετικά από το δείγμα που ο Jaime Maussan
παρουσίασε στο Μεξικανικό Κογκρέσο πέρυσι».

Το ζευγάρι που έχει ερευνήσει εξωγήινους και UFO στο παρελθόν,
πιστεύει ότι οι ανακαλύψεις τους έχουν τεράστια σημασία για την ανθρωπότητα.

Η Serena δήλωσε: «Πήγαμε στο Περού με ελάχιστες ελπίδες και προσδοκίες.

Επιστρέψαμε έχοντας συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει μια σημαντική ιστορία
με σπουδαίες επιπτώσεις, οι οποίες θα μπορούσαν ν’ αλλάξουν την ιστορία της ανθρωπότητας.
«Είναι σαν να έχεις βρει το σάβανο του Ιησού ή την Κιβωτό της Διαθήκης», σχολίασε.

EXOG3.webp

Εκκλήσεις στην επιστημονική κοινότητα

«Μπορεί να μην έχουμε όλα τα κομμάτια της ιστορίας.
Όμως, γιατί να προσπαθούν να το αποσιωπήσουν;
Γιατί συμβαίνει αυτό;»

Ο Michael πρόσθεσε: «Αυτή η ανακάλυψη έχει αδίκως απαξιωθεί, κυρίως
από ανθρώπους που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να κάνουν ακόμη και την
πιο επιφανειακή έρευνα για τα γεγονότα».

«Αυτό δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία του Jaime ή τη δική μας.
Η εγκυρότητα ή η έλλειψη αυτών των μοναδικών δειγμάτων θα καθοριστεί από την επιστήμη.
Τα δεδομένα που προέρχονται από το Περού είναι εξαιρετικά πειστικά και
πρέπει ν’ αξιοποιηθούν από επιστήμονες που θα ήθελαν να ασχοληθούν με
την πραγματική επιστήμη, αντί από όσους επιλέγουν παιχνίδια εντυπωσιασμού».

Το ζευγάρι είναι πεπεισμένο ότι αυτά είναι πραγματικά δείγματα που
αξίζουν σοβαρή προσοχή και έρευνα από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα.

Η Serena και ο Michael αισθάνονται ότι δεν πρόκειται για «εξωγήινους»,
ενώ τα πλάσματα είναι ηλικίας άνω των 1.000 ετών, σύμφωνα με την αρχική εξέταση DNA.
Οι επιστήμονες τους έχουν πει ότι «το DNA είναι 30% άγνωστο» με σαφείς
ενδείξεις γενετικής επέμβασης.
Η Serena αντέδρασε..
Ποιος είχε την ικανότητα να κάνει γενετική μηχανική πριν από χίλια χρόνια;

EXOG1.webp

Αποφασιστικότητα να αναλύσουν τα ευρήματα.

«Δεν ισχυριζόμαστε ότι εμείς ανακαλύψαμε τους εξωγήινους.
Αλλά πιστεύουμε ότι έχουμε βρει ένα νέο είδος και πρέπει να κάνουμε
τεστ DNA για να βρούμε από πού είναι.
Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι από κάπου αλλού στον γαλαξία. Πόσο σπουδαίο είναι αυτό;
Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα, είναι ότι αυτά τα όντα δεν είναι κατασκευασμένα.
Αντίθετα, υπήρξαν πραγματικά.
Γεννήθηκαν, έζησαν και πέθαναν.
Και κατά τη διάρκεια της ζωής τους, περιπλανήθηκαν – ένας από αυτούς
για τουλάχιστον τρία χρόνια-, όπως δείχνει η φθορά στα οστά του.
Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν ν’ απορρίψουν τα ευρήματα τόσο απλά».

Η Serena και ο Michael σχεδιάζουν να αποκαλύψουν εικόνες, να
παρουσιάσουν ζωντανά τεστ και εκτιμήσεις επιστημόνων.
Τα τεστ θα εξηγήσουν επιστήμονες από την Αμερική και το Μεξικό, οι
οποίοι στη συνέχεια θα παρουσιάσουν τις ερμηνείες τους.

«Τα ΜΜΕ θα μεταδίδουν ζωντανά τα τεστ.
Θα δούμε σε ζωντανή αναμετάδοση ένα ιατροδικαστικό εργαστήριο, όπου
Αμερικανοί και Μεξικανοί επιστήμονες θα πραγματοποιήσουν διάφορες διαγνωστικές εξετάσεις».

Πηγή:https://www.msn.com/el-gr/news/other/μυστήριο-με-εξωγήινες-μούμιες-με-3-δάχτυλα-έχουν-μοναδικό-τύπο-dna-είναι-σαν-να-έχεις-βρει-την-κιβωτό-της-διαθήκης


Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Edited by AVATARGR
Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα.

Theremin.

Το όργανο που παίζει μουσική χωρίς να το ακουμπάς -Σαν να διευθύνεις ορχήστρα..

Τα χέρια της κινούνται κάθετα και οριζόντια στον αέρα, σαν να χορεύουν
ανάμεσα σε δύο κεραίες, όμως το σώμα της παραμένει ακίνητο για να μην
επηρεάζει στο ελάχιστο το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που δημιουργεί το
Θέρεμιν (Theremin) ή αλλιώς αιθερόφωνο.

Οι κινήσεις του αριστερού χεριού προς την οριζόντια κεραία ρυθμίζουν
την ένταση του ήχου, ενώ οι κινήσεις του δεξιού χεριού στην κάθετη
κεραία ελέγχουν τις νότες.
Ο ήχος που παράγεται είναι ιδιαίτερος, ωστόσο η ίδια η Μέι Ρούσβελτ
(May Roosevelt) που ασχολείται με το Θέρεμιν για περισσότερα από δέκα
χρόνια, δεν τον θεωρεί απόκοσμο, παρόλο που κάποιοι τον έχουν
χαρακτηρίσει έτσι, καθώς ο συγκεκριμένος ήχος έχει χρησιμοποιηθεί σε
κινηματογραφικές ταινίες, σε σκηνές αγωνίας ή σε φιλμ επιστημονικής
φαντασίας με διαστημική θεματολογία.

Τα χέρια στον αέρα

Το Θέρεμιν είναι το μοναδικό μουσικό όργανο που παίζεται χωρίς να το ακουμπά κανείς.

Οι οκτάβες του δεν είναι ορατές.
Τα χέρια παίζουν στον αέρα, σαν ένα βιολί χωρίς βιολί.
Ο ήχος που παράγεται είναι μονοφωνικός και συνεχόμενος και, ανάλογα με
το παίξιμο, παραπέμπει σε φωνή ή σε κάποιο έγχορδο όργανο όπως το
τσέλο ή το βιολί» εξηγεί στο ΑΠΕ- ΜΠΕ η σολίστ και συνθέτρια, Μέι
Ρούσβελτ, που έδωσε χθες το βράδυ μια ξεχωριστή συναυλία στο Κέντρο
Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «Noesis», στο πλαίσιο της
έκθεσης «Νίκολα Τέσλα- Ο άνθρωπος που εφηύρε το μέλλον.

Για τον τρόπο «παιξίματος» του Θέρεμιν λέει ότι απαιτεί έναν συνδυασμό
οριζόντιων και κάθετων κινήσεων των χεριών.

«Είναι περίπου όπως το βιολί, όπου με το ένα χέρι ελέγχει κανείς τις
νότες, δηλαδή πατά τις χορδές, και με το άλλο χέρι που κρατά το
δοξάρι, παράγει ήχο με την τριβή του πάνω στις χορδές» σημειώνει χαρακτηριστικά.

https://www.youtube.com/watch?v=lf95RE4fACE&t=39s

(ΥΓ. Σε αυτό το βίντεο θα δείτε τον τρόπο που παίζεται αυτό το όργανο..)

Μιλώντας για το μουσικό αυτό ηλεκτρονικό όργανο, αναφέρει ότι
δημιουργήθηκε το 1919 από τον Ρώσο φυσικό και εφευρέτη Λέον Θέρεμιν,
και μάλιστα τυχαία, ενώ ασχολούνταν με την μέτρηση της πυκνότητας των αερίων.
Το πλησίασμα του χεριού του στο μηχάνημα είχε ως αποτέλεσμα τη
δημιουργία ενός ήχου και έτσι ανακάλυψε ότι διαφορετικές κινήσεις
προκαλούσαν διαφορετικούς ήχους.

«Τα πρώτα Θέρεμιν ήταν σαν μπαούλα και οι κεραίες έμπαιναν και
έβγαιναν ώστε να μπορούν να μεταφέρονται.
Σήμερα είναι μικρότερα σε μέγεθος και η τιμή τους διαμορφώνεται στα
400 περίπου ευρώ» λέει η ίδια.

Για τη γνωριμία της με το ξεχωριστό αυτό μουσικό όργανο, σημειώνει ότι
συνέβη πριν από μια δεκαετία όταν βρισκόταν με δύο φίλους της που
ασχολούνταν ο ένας με τη φυσική και ο άλλος με την ηλεκτρονική μουσική.

«Τότε έμαθα για την ύπαρξή του ενώ εκείνα τα χρόνια δεν ήταν πολύ
διαδεδομένη η χρήση του.
Εκείνα τα στοιχεία που με γοήτευσαν ήταν το πώς παίζεται το Θέρεμιν, ο
ήχος του και η ομοιότητά του με το βιολί, ένα μουσικό όργανο που
έπαιζα τότε για οκτώ χρόνια.
Επειδή, μάλιστα, είναι ελάχιστοι εκείνοι που ασχολούνται με το
Θέρεμιν, ήταν, κατά συνέπεια, δύσκολο να μάθει κανείς να παίζει.
Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να αναζητήσω μόνη μου τη σχετική πληροφόρηση
και να εξασκούμαι πολύ.
Ακολούθησαν συναυλίες και συμμετοχές μου σε σεμινάρια στη Γερμανία και
την Ελβετία, στο κάθε ένα από τα οποία δεν συμμετείχαν πάνω από 25
άτομα» αναφέρει η Μέι Ρούσβελτ.

https://www.youtube.com/watch?v=5OoSGEQlKXc

(ΥΓ. Σε αυτό το βίντεο διακρίνονται καλλίτερα οι κινήσεις των χεριών)

Η ίδια έχει κυκλοφορήσει τέσσερις δίσκους μέχρι σήμερα ενώ στον δίσκο
της «Ηaunted» που είναι βασισμένος σε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς
και ρυθμούς, δημιούργησε ήχους παραδοσιακών οργάνων όπως η λύρα, το κλαρίνο και η γκάιντα.
Η επόμενη δισκογραφική της δουλειά ήταν εμπνευσμένη από την ποίηση του
Ντίνου Χριστιανόπουλου και στην ίδια τη μουσική ακούγονται
ηχογραφήσεις της απαγγελίας των ποιημάτων του.

Όσο για το ψευδώνυμό της, διευκρινίζει ότι προέρχεται από τον
αγαπημένο της δίσκο των «The Residents» που φέρει την ονομασία «Roosevelt».

Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις του κόσμου σε αυτό το μουσικό όργανο
σχολιάζει ότι πολλοί τη ρωτούν για το Θέρεμιν και ζητούν να μάθουν περισσότερα.
«Μου ζητούν να τους εξηγήσω πώς λειτουργεί και θέλουν και οι ίδιοι να δοκιμάσουν.
Με ρωτούν πόσος χρόνος χρειάστηκε για να μάθω, αν διδάσκεται
συστηματικά και τους απαντώ ότι πάντα μπορεί κανείς με την εξάσκηση να
βελτιώσει την τεχνική του και την ερμηνεία του.
Σχολή Θέρεμιν, από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει, αν και το σχετικό
ενδιαφέρον όσο περνά ο καιρός και μέσω του Internet έχει αυξηθεί.
Για πολλά χρόνια ήταν στην αφάνεια, αλλά τα τελευταία δέκα χρόνια έχει
παρατηρηθεί ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον γύρω από αυτό το όργανο» προσθέτει.

Μετά τη συναυλία της Μέι Ρούσβελτ το κοινό που κατέκλυσε την αίθουσα
του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας «Noesis» είχε
την ευκαιρία να παρακολουθήσει την επίδειξη λειτουργίας του πηνίου
Tesla, τάσης 12 εκατομμυρίων Volt και ύψους 4,5 μέτρων.

Οι ηλεκτρικές εκκενώσεις που δημιουργούν την εντύπωση κεραυνών
εμφανίστηκαν στον αέρα ανάμεσα στα πηνία που στήθηκαν στο lobby του
Πλανηταρίου, σε συνεργασία με το Μουσείο Νικόλα Tesla του Βελιγραδίου.

«Οι ηλεκτρικές εκκενώσεις συνοδεύονται από ήχους. Ανάλογα με την τάση
του πηνίου ο ήχος είναι διαφορετικός.
Έτσι γίνεται αντιστοίχιση της τάσης προς τον παραγόμενο ήχο και άρα προς μία μουσική νότα.
Άρα ελέγχοντας τη δημιουργούμενη τάση ελέγχουμε τι ήχο παράγει αυτός ο
μετασχηματιστής και με έναν υπολογιστή μπορούμε να κάνουμε το πηνίο να
παίξει μουσική» ανέφερε στην εκδήλωση ο Λεωνίδας Γυμνόπουλος υπεύθυνος
για την έκθεση «Νίκολα Τέσλα- Ο άνθρωπος που εφηύρε το μέλλον» που
λόγω μεγάλης προσέλευσης κοινού θα λειτουργεί μέχρι τις 31 Μαΐου.

Σε αυτήν παρουσιάζονται το έργο και η προσωπικότητα του Νίκολα Τέσλα
και οι εφευρέσεις του (ηλεκτρισμός, ασύρματη τεχνολογία, ραντάρ, ακτίνες Χ και ραδιόφωνο).
Η έκθεση περιλαμβάνει συνδυασμό εκθεμάτων, από μοντέλα σε κλίμακα,
όπως το εργαστήριό του στο Colorado Springs, το υδροηλεκτρικό
εργοστάσιο στους καταρράκτες του Νιαγάρα, το αεροπλάνο κάθετης
απογείωσης, καθώς και λειτουργικά μοντέλα των εφευρέσεων του, όπως ο
επαγωγικός κινητήρας και το πηνίο Τέσλα, μέχρι οπτικά και ηχητικά
στοιχεία σε πληροφοριακά πάνελ και σε video room.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα με κάτι που ομολογουμένως είναι μια άλλη θεώρηση
που δίνει μια άλλη πνοή και μεγάλο πεδίο στην ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ...

Η μυστική ζωή των ουρανών.

Βαδίζουμε στον πυθμένα ενός αέρινου ωκεανού με βάθος που ξεπερνάει τα δέκα χιλιάδες μέτρα.
Πάνω απ’ τα κεφάλια μας απλώνεται μια αεικίνητη απεραντοσύνη από
πανίσχυρα ρεύματα και ροές ενέργειας που σχηματίζουν θυσάνους δίνες
και πύργους από βαμβάκι οι οποίοι χρυσίζουν στο φως του δειλινού.
Αυτή είναι η γήινη ατμόσφαιρα: Έχει πάχος μεγαλύτερο από τον πιο βαθύ
υδάτινο ωκεανό και όγκο πολύ μεγαλύτερο απ’ όλες μαζί τις θάλασσες του
γαλαζωπού πλανήτη μας.
Παρουσιάζει ωστόσο μια εντυπωσιακή ιδιαιτερότητα: Σε αντίθεση με την
ξηρά και τη θάλασσα όπου έχουν αναπτυχθεί περίπλοκα και ακμάζοντα
οικοσυστήματα, η γήινη ατμόσφαιρα, αν και φαίνεται να προστατεύει και
να τρέφει τη ζωή, δεν φιλοξενεί κάποιο πλάσμα που να μπορεί να ζήσει
αποκλειστικά και μόνο σε αυτή.
Αυτό είναι λιγάκι παράξενο αν αναλογιστεί κανείς ότι τα βάθη των
ωκεανών βρίθουν από οργανισμούς που επιβιώνουν σ’ ένα αμιγές θαλάσσιο
περιβάλλον όπου δεν έχουν καμία αλληλεπίδραση με το φως του ήλιου ή με τον αέρα.
Η ξηρά, βαθιά μέσα της, φιλοξενεί οργανισμούς που επίσης δεν
χρειάζονται τον ατμοσφαιρικό αέρα ή το φως για να επιβιώσουν.
Μέσα σε σπήλαια που είναι εντελώς απομονωμένα απ’ τον υπόλοιπο κόσμο,
έχουν βρεθεί περίπλοκες αποικίες από βακτηρίδια που αποσπούν ενέργεια
και θρεπτικές ουσίες απ’ το υπέδαφος και συνθέτουν νερό απ’ τα
συστατικά αρχαίων πετρωμάτων που δεν έχουν νιώσει ποτέ το άγγιγμα του ήλιου.
Η ατμόσφαιρα αντίθετα, εξαιρουμένων ενδεχομένως των φτερωτών εντόμων
και των πουλιών που και αυτά προσγειώνονται στη Γη για να ξαποστάσουν
ή να φροντίσουν τα μικρά τους, μοιάζει αλλόκοτα ακατοίκητη, μια
επισκέψιμη ζώνη και όχι ένας τόπος που γεννάει τη δική του ζωή.
Είναι όμως έτσι;  

MYSTIKH.jpg

Οι ατμοσφαιρικοί πληθυσμοί

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που διαφωνούν με αυτή την ιδέα.
Υποστηρικτές της «κρυπτοζωολογίας,» η οποία καταπιάνεται με τη συλλογή
και τη μελέτη δεδομένων που αφορούν πλάσματα των οποίων η ύπαρξη δεν
έχει γίνει ακόμα αποδεκτή από τη συμβατική επιστήμη, έχουν ήδη δώσει
ένα όνομα στα φευγαλέα πλάσματα που υποψιάζονται ότι ευδοκιμούν στους ουρανούς μας...

Τα ονομάζουν «Ατμοσφαιρικά ζώα» («atmospheric beasts»).
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, τα παράξενα αυτά όντα μπορούν και
πετάνε χωρίς την βοήθεια φτερών γιατί τα σώματά τους είναι ανάλαφρα,
ημί-συμπαγή και αόρατα-ως επί το πλείστον- στα ανθρώπινα μάτια.
Ενδέχεται να αποτελούν γηγενείς μορφές ζωή ς ή να γεννήθηκαν σε
ατμόσφαιρες άλλων πλανητών ή και σε διαστρικά νεφελώματα και κάπως να
κατάφεραν να μετοικήσουν στον δικό μας πλανήτη.

Τα «ατμοσφαιρικά ζώα», αν υπάρχουν τελικά, μπορούν ν’ αλλάξουν
πυκνότητά και μέγεθός κατά βούληση, να μεταμορφωθούν για λίγο σε
σκληρές μάζες που έχουν μια μεταλλική απόχρωση ή να γίνουν πολύ
μεγαλύτερα και να αποκτήσουν μια νεφελώδη υφή, σε σημείο τέτοιο ώστε
να γίνονται εντελώς διάφανα ή να μοιάζουν με αθώα σύννεφα.
Ενδέχεται επίσης να μοιάζουν με πελώριες νεφελώδεις φάλαινες που
αρμενίζουν στους ουρανούς καταναλώνοντας θρεπτικά συστατικά, σαν
σύννεφα που συμπεριφέρονται κατά τρόπο ασυνήθιστο, που κινούνται πολύ
γρήγορα ή που δεν ακολουθούν τη φορά του ανέμου.
Μπορεί επίσης να μοιάζουν με διάφανες μέδουσες που κινούνται ανάμεσα
στα σύννεφα χωρίς ορατά μέσα προώθησης…
Λέγεται επίσης ότι όταν κάποιο απ’ αυτά τα πελώρια όντα πεθάνει,
διαλύεται και αφήνει πίσω του μια διάφανη ζελατινώδη μάζα που έχει
χρώμα πράσινο, άλικο, γκρίζο ή που ιριδίζει και πέφτει στη γη όπου και
εξατμίζεται ύστερα από λίγα λεπτά, ώρες ή μέρες το πολύ.

Το τελευταίο αυτό φαινόμενο είναι απόλυτα υπαρκτό!!!!!!!!

Στην Ουαλία για παράδειγμα, η συγκεκριμένη ουσία ονομάζεται “Pwdre ser»
που σημαίνει «σαπίλα απ’ τα άστρα».

Άλλες ονομασίες του συγκεκριμένου φαινόμενου που έχει παρατηρηθεί σε
διάφορα μέρη του κόσμου είναι «ζελατινώδεις μετεωρίτες» ή «αστρικό ζελέ».
Η περίεργη εκείνη ουσία εντοπίζεται πολύ συχνά πάνω σε εκτάσεις με
γρασίδι ή σε κλαδιά δέντρων.
Σύμφωνα με σχετικές δοξασίες, καταλήγει εκεί κατά τη διάρκεια βροχών από μετεωρίτες.
Οι επιστημονικές εξηγήσεις του φαινόμενου-που ωστόσο δεν έχουν
επιβεβαιωθεί ακόμα πειραματικά-αποδίδουν την εμφάνισή του σε
υπολείμματα σκουληκιών, βατράχων ή φρύνων ή ακόμα και στη δραστηριότητα κυανοβακτηριδίων.
Σχετικές αναφορές υπάρχουν πάντως ήδη από τον 14ο αιώνα και
συνεχίζονται με αμείωτη συχνότητα μέχρι τις μέρες μας.

Ουράνια πλάσματα στους μύθους.

Πέρα από όλα τα παραπάνω, τα «ατμοσφαιρικά ζώα» εμφανίζονται στις
δοξασίες πολλών λαών του κόσμου.
Στην Αγγλία για παράδειγμα ονομάζονται «Boneless» δηλαδή «χωρίς οστά»
ή «Shapeless» (ελληνιστί «άμορφα») και μοιάζουν με μικρές αεικίνητες ομίχλες.
(YΓ. Αυτά τα "άμορφα" οι "αεικίνητες ομίχλες" μου θυμίζουν φαντάσματα
,αιθερικές μορφές πλάσματα που ζούν δίπλα μας ;;; Αλλά και πολλοί που
είναι ταξιδευτές μέσω αιθερικού σώματος δεν συναντούν πλάσματα ;;;
Πολλοί έχουν αναφερθεί σε αυτα τα πλάσματα.;;;;;;;;)

      
Στα ανεμοδαρμένα νησιά Shetland τα ατμοσφαιρικά αυτά πλάσματα
ονομάζονται «It» δηλαδή «Αυτό» και πιστεύεται ότι είναι κάποιου είδους οντοτήτων-νεφελωμάτων.
Επίσης, στους μύθους των περισσοτέρων αρχαίων λαών υπάρχουν διάσπαρτες
αναφορές για πνεύματα των ανέμων και για παράξενες Σύλφες και
«στοιχειά» που κατοικούν στους ουρανούς.

Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, περιγραφές και μαρτυρίες για πλάσματα που
κατοικούν αποκλειστικά στους ουρανούς μας υπάρχουν πραγματικά και
μάλιστα προέρχονται από διάφορα μέρη του κόσμου.
Στην περιοχή Ιντιάνα των Ηνωμένων Πολιτειών για παράδειγμα, το 1891,
υπήρξε μια σχετική θέαση από πολλούς μάρτυρες οι οποίοι περιέγραψαν
ένα πελώριο πλάσμα που έμοιαζε με «δράκο» το οποίο εκδήλωσε ασυνήθιστη
συμπεριφορά, φάνηκε δηλαδή να αντιδρά στο περιβάλλον του κατά τρόπο λογικό.
Εντύπωση προκαλεί το ότι ο θρυλικός ερευνητής και συλλέκτης συμβάντων
που αψηφούν τις εξηγήσεις της συμβατικής επιστήμης Charles Fort, αν
και απέρριψε αρχικά την όλη ιστορία ως ψεύτικη, άλλαξε γνώμη ύστερα
από μια ενδελεχή έρευνα των σχετικών στοιχείων και την χαρακτήρισε ως πραγματικό συμβάν.
Από την Νέα Ζηλανδία, το Μεξικό, την Ιταλία και άλλα μέρη του κόσμου,
κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, υπήρξαν επίσης κάποιες αινιγματικές
αναφορές που συνοδεύονται από κάποιες εξίσου εντυπωσιακές φωτογραφίες
που μοιάζουν να απεικονίζουν ιπτάμενα όντα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Ένα σύντομο σερφάρισμα στο διαδίκτυο με βάση τις λέξεις «atmospheric beasts” θα σας πείσει.
(ΥΓ. Δοκιμάστε την αναζήτηση)

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια του θέματος..

Θεωρίες Α.Τ.Ι.Α. και όντα χαμηλής πυκνότητας.

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι να απορεί κανείς που διάφοροι συγγραφείς
και ερευνητές παραφυσικών φαινόμενων γοητεύτηκαν από την προοπτική του
να βρίθουν οι ουρανοί μας από μορφές ζωής που παραμένουν αόρατες στα δικά μας μάτια.
Για παράδειγμα, ο συγγραφέας και ερευνητής παραφυσικών φαινόμενων Ivan
T. Sanderson, βρήκε την όλη ιδέα τόσο συναρπαστική που την ανέφερε σε διάφορα βιβλία του.
Υπέθεσε επίσης ότι πολλές αναφορές για ιπτάμενους δίσκους στην
πραγματικότητα αναφέρονταν σε «όντα πολύ χαμηλής πυκνότητας που ζουν στα σύννεφα….»

Το 1975, ο πρωτοπόρος συγγραφέας και μελετητής του φαινόμενου των UFO
Trevor James Constable στο βιβλίο του “The Cosmic Pulse of Life”
υπέθεσε ότι πολλές θεάσεις «ιπτάμενων δίσκων» δεν αφορούν κάποια
εξωγήινη τεχνολογία αλλά τεράστια αμοιβαδοειδή όντα που κατοικούν στην ατμόσφαιρα της Γης.
Τα ονόμασε μάλιστα “critters”. Ο παραπάνω συγγραφέας υποψιάστηκε ότι
αυτά τα όντα περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους σε μια
κατάσταση χαμηλής πυκνότητας και μόνο όταν συμπυκνώνονται
(ίσως όταν ψάχνουν για τροφή) γίνονται ορατά από εμάς.
Πίστευε επίσης ότι η χρήση ραντάρ και άλλων μηχανημάτων εκπομπής
ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα είχε κατά
κάποιο τρόπο ενοχλήσει αυτά τα όντα και τα είχε υποχρεώσει να γίνουν
περισσότερο ορατά, κάτι που εξηγεί τη ραγδαία αύξηση θεάσεων UFO τα τελευταία χρόνια.
Υποψιάστηκε επίσης ότι είναι σαρκοφάγα και ότι ευθύνονται για τα πολλά
και ανεξήγητα κρούσματα ακρωτηριασμού ζώων που εντοπίζονται σε όλο τον
κόσμο κάθε χρόνο ή και για παράξενες εξαφανίσεις ανθρώπων.

Ακόμα και ο διάσημος και καταξιωμένος αστρονόμος και ερευνητής
Carl Sagan, κατά πάσα πιθανότητα άθελα του, έδωσε τροφή σ’ αυτές τις
θεωρίες καθώς στο βιβλίο του “Cosmos”, στο οποίο βασίστηκε η πολύ
επιτυχημένη ομώνυμη τηλεοπτική σειρά, πρότεινε την πιθανότητα ύπαρξης
στις πυκνές ατμόσφαιρες αέριων πλανητών όπως είναι ο Δίας, πλασμάτων
που μοιάζουν με κολοσσιαία μπαλόνια.
Ο ίδιος βέβαια δεν εξέφρασε ποτέ την πεποίθηση ότι τέτοιες μορφές ζωής
θα μπορούσαν να βρουν κάποιο τρόπο να μετοικίσουν ή να επιβιώσουν στη Γη.

Ατμοσφαιρικές επιρροές στην τέχνη

Για όσους από τους αναγνώστες αυτού του άρθρου αγαπούν τον φανταστικό
κινηματογράφο, υπάρχουν και κάποιες κινηματογραφικές παραγωγές που
αγγίζουν, ακροθιγώς έστω, το συγκεκριμένο ζήτημα.
Δύο απ’ αυτές μας έρχονται από την Ιαπωνία..
Το Dogora (έτος παραγωγής 1964) αναφέρεται σ’ ένα πλοκαμοειδές
ατμοσφαιρικό ζώο, δημιούργημα της ατομικής βόμβας, το οποίο
καταναλώνει άνθρακα για να επιβιώσει και απειλεί τον ανθρώπινο πολιτισμό.
Το Space Amoeba (1970) απεικονίζει ένα αμοιβαδοειδές έλλογο ον που ζει
στον Δία, καταλαμβάνει ένα μη επανδρωμένο διαστημόπλοιο και αφού πέσει
στον Ειρηνικό Ωκεανό, μετατρέπει τα πλάσματα μέσα στα οποία εισχωρεί σε πελώρια τέρατα.
Σχετική με το θέμα μας είναι και η Αμερικανική ταινία The Blob που
αντλεί έμπνευση απ’ την παράδοση των ζελατινοειδών μαζών που
υποτίθεται ότι πέφτουν από τ’ αστέρια, ενώ στην τηλεοπτική σειρά Star Trek
The Next Generation εμφανίζονται πότε-πότε κάποια ατμοσφαιρικά-
αμοιβαδοειδή πλάσματα που ζουν στο αστρικό κενό.

Το κρυφό οικοσύστημα των ουρανών

Που καταλήγουμε επομένως ύστερα από όλα τα παραπάνω;
Είναι γεγονός ότι κάποιες πολύ πρόσφατες επιστημονικές ανακαλύψεις
ανατρέπουν την συμβατική εικόνα της γήινης ατμόσφαιρας ως ενός χώρου άδειου από ζωή...

Στα ανώτερα στρώματα της έχουν εντοπιστεί μικροοργανισμοί σε
εκπληκτικά μεγάλους αριθμούς που τρέφονται και αναπαράγονται χωρίς να
έρχονται ποτέ σε επαφή με την θάλασσα ή τη στεριά.
Η συμβολή τους στη διαμόρφωση του κλίματος φαίνεται ότι είναι καίρια
αν και ανεξακρίβωτη ακόμα.

Μετεωρολογικά αερόστατα που φτάνουν σε ύψος πολλών χιλιομέτρων, στα
όρια του διαστημικού κενού, ανακάλυψαν μορφές ζωής που ευδοκιμούν
σ’ ένα φαινομενικά εντελώς εχθρικό περιβάλλον.
Στην επιφάνεια του διεθνούς διαστημικού σταθμού εντοπίστηκαν ζωντανά
και ακμάζοντα βακτηρίδια που ταξιδεύουν γύρω από τον πλανήτη μας

εκμεταλλευόμενα τα ρεύματα της μακρινής ιονόσφαιρας.
Φαίνεται λοιπόν πως εκεί πάνω υπάρχει ένα ολόκληρο οικοσύστημα για το
οποίο μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε απολύτως τίποτα.

Δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει λοιπόν το ότι πολλοί επιστήμονες
υποψιάζονται πλέον πως πέρα από την ταραγμένη στρατόσφαιρα με τα
σύννεφα τις καταιγίδες και τις θύελλες της, υπάρχει ένα μυστικό
βασίλειο από λεπτοφυή και αλλόκοτα πλάσματα που οι μηχανές μας δεν
έχουν καταφέρει ακόμα να εντοπίσουν.
Διάφανα ανάλαφρα και αεριώδη όντα που πλέουν στο κενό, λουσμένα στο
χρυσαφένιο φως του ήλιου, αραχνοΰφαντες μέδουσες και οργανικά
οικοδομήματα τόσο ξένα προς εμάς όσο και ένας υποθετικός επισκέπτης από τον πλανήτη Άρη.
Βασίζουν τις εικασίες τους στις παράξενες μάζες οργανικής προέλευσης
που πέφτουν πότε-πότε απ’ τον ουρανό και που κανείς δεν έχει καταφέρει
να δώσει μια ικανοποιητική εξήγηση για την προέλευσή τους, σε
μαρτυρίες ανθρώπων που μιλάνε για αλλόκοτα σύννεφα και σε
βιντεοσκοπήσεις της ΝΑSΑ όπου οι ουρανοί εμφανίζονται να βρίθουν από
μια δική τους μυστική ζωή.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βρεθείτε στην ύπαιθρο και θα ατενίσετε
έναν ανοιχτό ουρανό που δεν θα περιορίζεται από τους καταπιεστικούς
όγκους πανύψηλων κτιρίων, παρατηρείστε τα σύννεφα.

Προσπαθήστε να οραματιστείτε τα θαυμαστά πλάσματα που ενδέχεται να
ζουν εκεί πάνω, χιλιάδες μέτρα πάνω από την επιφάνεια του εδάφους.
Και σκεφτείτε ότι για εκείνους τους υποθετικούς κατοίκους του μακρινού
αιθέρα, εμείς δεν είμαστε παρά ασήμαντα και παράξενα πλάσματα που
σέρνονται στον πυθμένα ενός μακρινού ωκεανού, κάτω από τόνους
ασφυκτικών πιέσεων, εγκλωβισμένοι σ’ ένα συντριπτικό και ταραγμένο περιβάλλον.
Στα μάτια τους, αν έχουν μάτια, είμαστε οι κάτοικοι μιας απεχθέστατης
Αβύσσου, τα έρποντα γεννήματα μιας γης αρχαίας και μακρινής που γι’
αυτούς ισοδυναμεί με μια τρομερή και απερίγραπτη κόλαση.

Το ανωτέρω πόνημα είναι απο τον φίλο μου Ερρίκο Σμυρναίο
Πηγές:
https://cryptidz.fandom.com/wiki/Atmospheric_Beasts
https://www.youtube.com/watch?v=_qLDfw8StkU
https://karlshuker.blogspot.com/2011/12/sky-beasts-not-space-craft-unmasking.html

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα...

Eπί 38 χρόνια!!
Το μυστηριώδες καράβι φάντασμα έπλεε χωρίς πλήρωμα στους ωκεανούς.

karabi.webp

Πρόκειται για μια από τις πιο παράξενες ιστορίες του 20ου αιώνα, που
δεν αποτελεί αστικό μύθο αλλά γεγονός..
Η ιστορία του SS Baychimo που έπλεε χωρίς πλήρωμα στους ωκεανούς επί 38 χρόνια!
Το SS Baychimo ήταν ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου 1.322 τόνων.

Κατασκευάστηκε στη Σουηδία το 1914 και ανήκε στην Hudson’s Bay Company,
η οποία εμπορευόταν γούνες και δέρματα στις ακτές του βορειοδυτικού Καναδά.
Είχε μήκος 70 μέτρα και ταχύτητα 10 κόμβων την ώρα.

Είχε πραγματοποιήσει 9 επιτυχημένα ταξίδια κατά μήκος των βόρειων
ακτών του Καναδά, φορτώνοντας δέρματα με προορισμό την Ευρώπη.
Την 1η Οκτωβρίου του 1931, όντας φορτωμένο με γούνες, το πλοίο παγιδεύτηκε στον πάγο.
Το πλήρωμα το εγκατέλειψε και ταξίδεψε με τα πόδια στον πάγο μέχρι να βρει καταφύγιο.

Ωστόσο, όταν οι ναύτες επιχείρησαν να επιστρέψουν στο πλοίο, το SS
Baychimo είχε αποκολληθεί από τους πάγους!

Την πρώτη φορά όμως δεν έπλευσε μακριά, καθώς γρήγορα εγκλωβίστηκε ξανά στον πάγο.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία έστειλε αεροσκάφος να παραλάβει 22 άτομα από
το πλήρωμα, ενώ 15 άτομα έμειναν πίσω για να προσέχουν το σκάφος.
Οι ναυτικοί έδειχναν έτοιμοι να περάσουν ολόκληρο τον χειμώνα στην
περιοχή και κατασκεύασαν ένα μικρό καταφύγιο κοντά στο πλοίο.

Ωστόσο στις 24 Νοεμβρίου μια ισχυρή χιονοθύελλα έπληξε την περιοχή και
όταν ο καιρός βελτιώθηκε, στον ορίζοντα δεν υπήρχε κανένα ίχνος του πλοίου!

Ο πλοίαρχος υπέθεσε ότι το πλοίο πρέπει να αποκολλήθηκε κατά τη
διάρκεια της θύελλας και να βυθίστηκε. Λίγες μέρες αργότερα όμως ένας
κυνηγός φώκιας τον ενημέρωσε ότι είχε δει το πλοίο σε απόσταση 72 χλμ
από την τοποθεσία που βρίσκονταν.

Για δεύτερη φορά κατάφεραν να εντοπίσουν το σκάφος αλλά αυτή τη φορά,
πιστεύοντας ότι το Baychimo δεν θα άντεχε τη χειμερινή κακοκαιρία,
αποφάσισαν να απομακρύνουν τα πιο πολύτιμα από τα δέρματα που μετέφερε
ώστε να μεταφερθούν στην Ευρώπη δια αέρος.

Έτσι το πλοίο εγκαταλείφθηκε για πάντα.
Και όμως, το Baychimo δεν βυθίστηκε.
Μάλιστα μέσα στις επόμενες δεκαετίες υπήρξαν πολλές μαρτυρίες ανθρώπων που το είδαν.
Υπήρξαν δε αρκετές φορές που ναυτικοί κατάφεραν να μπουν στο πλοίο,
ωστόσο το εγκατέλειψαν ξανά είτε επειδή δεν υπήρχε ο απαραίτητος
εξοπλισμός για να το ρυμουλκήσουν είτε λόγω του κακού καιρού.

Το πλοίο επί 38 χρόνια έπλεε μόνο του, ακυβέρνητο, σαν στοιχειωμένο
όπου τον πήγαιναν τα ρεύματα στον βόρειο Ειρηνικό Ωκεανό και τον
Βόρειο Παγωμένο Ωκεανό.
Εθεάθη στον Βόρειο πόλο, το 1969.
Ήταν και η τελευταία φορά που το είδε ανθρώπινο μάτι.
Έκτοτε δεν έδωσε άλλα «σημεία ζωής».

Πιθανότατα, αποκαμωμένο από το πολύχρονο, μοναχικό του ταξίδι στις
άγριες θάλασσες του βορρά, «κοιμάται» στον βυθό κάποιου παγωμένου ωκεανού…

ΠΗΓΗ. https://destora.com/

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Φλωρεντία ! Το μυστικό δωμάτιο του Μικαλαντζελο

Το Μυστικό Ζωγραφείο του Μικελάντζελο βρέθηκε κάτω από μια εκκλησία στη

Φλωρεντία της Ιταλίας το 1975 και είναι πλέον ανοιχτό στο κοινό.

Η ανακάλυψη του μυστικού δωματίου τον 19ο αιώνα πυροδότησε ανανεωμένο

ενδιαφέρον για τα λιγότερο γνωστά έργα του Μιχαήλ Άγγελου.

Σήμερα, η αίθουσα θεωρείται ένα κρυμμένο διαμάντι της Αναγεννησιακής τέχνης,

προσφέροντας μια ματιά στον ιδιωτικό κόσμο ενός από τους μεγαλύτερους

καλλιτέχνες της ιστορίας και των ισχυρών θαμώνων που τον υποστήριξαν.

MANGELO.jpg

 

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

 

Μια και περνάμε κάποιους ζοφερούς καιρούς σκέφτηκα (ναι ναι σκέφτηκα)🙄

να παραθέσω κάποια γνωμικά του μεγάλου Μενέλαου Λουντέμη....

Ο Μενέλαος Λουντέμης γεννήθηκε το 1906 ή κατ’ άλλους το 1912 στο

χωριό Αγία Κυριακή της Μικράς Ασίας και το πραγματικό του όνομα ήταν

Δημήτριος Μπαλάσογλου ή Βαλασιάδης.

 

Μετά τη μικρασιατική καταστροφή, η οικογένειά του περιπλανήθηκε

αρκετά, μέχρι να εγκατασταθεί το 1923 στο χωριό Εξαπλάτανος της Έδεσσας.

Έργα του, όπως τα μυθιστορήματα «Συννεφιάζει», «Οι κερασιές θα ανθίσουν φέτος»

και το μπεστ-σέλερ «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα»

διαβάστηκαν πολύ από τη νεολαία τις δεκαετίες του ’50, του ’60 και του ’70.

Έφυγε απο τη ζωή στις 22 Ιανουαρίου 1977.

Διαβάστε 15 από τα καλύτερα αποφθέγματα του σπουδαίου Έλληνα λογοτέχνη:

 

Στην αγάπη δεν υπάρχουν δρόμοι έτοιμοι, τους φτιάχνεις εσύ.

 

Όλες οι συμφορές στον κόσμο, απ’ τα παρακάλια έγιναν.

 

Αγαπώ θα πει εγώ αγαπώ… Το τι κάνει ο άλλος είναι δική του δουλειά.

 

Στον έρωτα, μήπως όλες οι φορές που αγαπούμε δεν είναι πρώτες;

 

Η φιλία κρατάει μονάχα μια μέρα.

Κάθε μέρα πρέπει να της αλλάζεις βρακί.

 

Μ’ αρέσουν οι άνθρωποι που αποφασίζουν γρήγορα.

Σπάζουν εύκολα το κεφάλι τους κι ησυχάζουν.

 

Όλοι χρωστάμε κάπου ένα σ’ αγαπώ και μια συγνώμη.

 

Τώρα που χρειάζονταν τα νιάτα, ήρθαν τα γηρατειά…

 

Άιντε, ένα χεράκι ακόμη και τη βγάλαμε τη ζωή… Να πάρουν σειρά οι άλλοι.

 

Βάλε μια δύση κι ένα βαρκάκι να λιώνει μέσα.

 

Ομορφιά! Μα, αν δεν υπάρχει μάτι να το δει, είναι ομορφιά;

 

Το άπλυτο κορμί το πλένεις. Καθαρίζει.

Η βρόμικη ψυχή πώς πλένεται;

 

Η πρώτη κραυγή του ανθρώπου είναι το κλάμα.

Από ‘κει και πέρα, οι άνθρωποι ή παραμένουν άνθρωποι και κλαίνε ή γίνονται

τέρατα, και κάνουν τους άλλους να κλαίνε.

 

Φτηνά τη Λευτεριά δεν την πουλούν πουθενά.

Ούτε και τη χαρίζουνε.

Όσοι την πήραν χάρισμα,τη χαράμισαν.

 

Κείνος που στ’ αληθινά αγαπά το λαό δε γίνεται ποτέ αρχηγός του, γίνεται υπηρέτης του.

 

Τι τσινιάρικη φοράδα είν’ αυτή η Ελλάδα και δεν μποράνε να την κάνουν ζάφτι;

 

Για όσους θέλουν ας πάρουν το βιβλίο του Μ. Λουντέμη..

Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα

 

Πηγή.https://apotis4stis5.com/more-music/vivlio/29031-20-apofthegmata-menelaos-lountemis

 

Ευχαριστώ.

 

Edited by AVATARGR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...