Jump to content

Έρωτας και Ηθική


Recommended Posts

Επίσης, σήμερα σκεφτόμουν τις απαντήσεις της Minerva και του Wizard και συνειδητοποίησα κάτι: το ανθρώπινο είδος μπορεί να τεκνοποιήσει από πολύ νωρίς γιατί αν το σκεφτείτε... ο άνθρωπος δεν έπρεπε να ζεί φυσιολογικά τόσα χρόνια! Αν ο άνθρωπος ζούσε σαν τα άλλα ζώα στην φύση και κάτω από αντίξοες συνθήκες, χωρίς φάρμακα, νοσοκομεία κτλ, το όριο ηλικίας του θα ήταν... 40;;; Το πολύ!

Οπότε, σύμφωνα με τους νόμους της Φύσης, η γυναίκα έπρεπε να μπορεί να τεκνοποιήσει από αρκετά μικρή ηλικία...

Οχι φυσικά απλά θα ήμασταν πιο ανθεκτικοί αφου το ανθρώπιο είδος μπορεί και προσαρμόζεται.Οχι με το παραμικρό κοψιματάκι στο γιατρό ή το άλλο που σιχαίνομαι πιο πολύ αν κοπεί λίγο κάποιος αμέσως χαζαπλαστ μην μολυνθεί.Εγώ από μικρό παιδί εσκιζα τα γονατα και έλεγα δεν βαριέσαι μωρε θα σταματήσει :headb:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Πρέπει να αναφέρεις ποιος την αποκαλεί και που. Να το δούμε στο πλαίσιό του κι όχι έτσι ξεκομένο.

Αλλά... κι εγώ τα μωρά μου τα λέω "κουταβάκια" καμιά φορά. Το θεωρείς υποτιμητικό; Μην κοροϊδευόμαστε. Μπορεί η ίδια λέξη να έχει έννοια τρυφερή και έννοια προσβλητική ανάλογα με πρόθεσή μας.

Και ο γιατρός πάντως συστήνει απόχή για 40 λόγω πληγών από τα ράμματα (ο γυναικολόγος) και αυτό δείχνει ότι υπάρχει θέμα υγείας και υγιεινής - που λύθηκε παραδοσιακά όπως ανέφερα.

 

Έχεις δίκιο όταν μιλάς για παραδόσεις και ίσως θα έπρεπε καλύτερα να ξεκαθαρίσω ότι κι εγώ σε λαϊκές παραδόσεις και έθιμα αναφέρομαι. Δεν είπα πώς γράφεται πουθενά μέσα σε ιερά Χριστιανικά κείμενα ότι η γυναίκα, το σεξ και η λοχεία θεωρούνται "βρώμικα" (αυτό έλειπε!!)

 

Αλλά!! Ακόμα και αυτές οι λαϊκές παραδόσεις στην Ελλάδα είναι παραδόσεις ενός Χριστιανικού λαού! Έστω στα χωριά και στα νησιά, αυτές οι πεποιθήσεις ακόμα υπάρχουν!

 

Συμφωνώ επίσης με το γεγονός ότι η ερωτική πράξη μετά την γέννα δεν συνίσταται ούτε από τους γιατρούς και γι'αυτό το λόγο υπάρχουν όλες αυτές οι ... "χαριτωμένες" λαικές παραδόσεις...

 

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές τις Ελληνικές Χριστιανικές παραδόσεις, η ερωτική επαφή μετά την γέννα και πριν την ευχή θεωρείται μιαρή αλλά όπως θα δείς... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, για να μην αναφέρω και το καημένο το παιδί!! Λες και η γυναίκα διέπραξε μόνη της το "μιαρό αμάρτημα"!

 

Όσο για το αν είναι υποτιμητικός ή όχι ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός... Θα ήθελα πολύ να δώ πόσο ανώτερος θα αισθανόταν ο σύζυγος αν μετά την επιστροφή του από την εκκλησία και την ευχή... τον υποδεχόντουσαν με την φράση "Γύρισε ο σκύλος, η σκύλα και το σκυλάκι..."

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο όταν μιλάς για παραδόσεις και ίσως θα έπρεπε καλύτερα να ξεκαθαρίσω ότι κι εγώ σε λαϊκές παραδόσεις και έθιμα αναφέρομαι. Δεν είπα πώς γράφεται πουθενά μέσα σε ιερά Χριστιανικά κείμενα ότι η γυναίκα, το σεξ και η λοχεία θεωρούνται "βρώμικα" (αυτό έλειπε!!)

 

Αλλά!! Ακόμα και αυτές οι λαϊκές παραδόσεις στην Ελλάδα είναι παραδόσεις ενός Χριστιανικού λαού! Έστω στα χωριά και στα νησιά, αυτές οι πεποιθήσεις ακόμα υπάρχουν!

 

Συμφωνώ επίσης με το γεγονός ότι η ερωτική πράξη μετά την γέννα δεν συνίσταται ούτε από τους γιατρούς και γι'αυτό το λόγο υπάρχουν όλες αυτές οι ... "χαριτωμένες" λαικές παραδόσεις...

 

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές τις Ελληνικές Χριστιανικές παραδόσεις, η ερωτική επαφή μετά την γέννα και πριν την ευχή θεωρείται μιαρή αλλά όπως θα δείς... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, για να μην αναφέρω και το καημένο το παιδί!! Λες και η γυναίκα διέπραξε μόνη της το "μιαρό αμάρτημα"!

...

Μάλλον υπάρχει σύγχιση με την έννοια του "μιαρού" και τη χρήση του (αν και θα ήθελα αναφορά σε πρωτογενή κείμενα, γιατί το παίρνουμε σοβαρά το τι λέει ο ένας και άλλος άσχετος δεν οδηγεί πουθενά. Η "ακαθαρσία" (μετά τη γέννα π.χ.) είναι μια έννοια σε όλους τους λαούς, όλων των εποχών. Είναι λάθος να χαρακτηρίζεται το "έθιμο" ως ενός "χριστιανικού λαού". Είναι το έθιμο ενός λαού, σκέτα - και ανάλογα έχουν και οι αγροτικές περιοχές της Ευρώπης, για να μη μιλήσω και για τις μη-χριστιανικές.

Η έννοια της ακαθαρσίας και των καθαρμών που είναι σημαντικότατη σε όλες τις παραδόσεις (τις καλές, τουλάχιστον) νομίζω πως πρέπει να είναι κατανοητή. Ειδικά για την Ελλάδα όπου παρόμοια υπήρχαν και στην αρχαιότητα (αμφιδρόμια - κάτι σαν ονοματοδοσία) με ευχές (αμφιδρόμιες ωιδες, βλπ. Αισχύλος) αλλά και καθαρμούς γυναικών, πρόκειται για παλαιότατη παράδοση.

Πως να το πω;

Βλέπουμε μια παράδοση σήμερα: π.χ. τα "αβάπτιστα" μωρά που πέθαναν δεν "κάνει" να θάβονται μαζί με τους άλλους. Γνωστό. "Χριστιανική" παράδοση που δυσαρεστεί;

Μόνο αν δεν γνωρίζουμε (και γενικά είναι άγνωστο) ότι ακριβώς το ίδιο συνέβαινε και στην αρχαία Ελλάδα (για μωρά πριν τα "αμφιδρόμια" σίγουρα, αν και δεν ξέρουμε το όριο). Κανονικά, δεν τα έθαβαν στα κανονικά νεκροταφεία.

Άρα εδώ δεν είναι μια συγκεκριμένη θρησκευτική παράδοση, αλλά για κάτι βαθύτερο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα περισσότερα που αναφέρουμε εδώ (έρωτα, ηθική, ευχές λοχείας κτλ.). Θα μου πεις γιατί δεν το ξεπερνάμε, επιτέλους... αν ήταν τόσο απλό...*

Εκείνο που είναι απλό στη βάση είναι η κατανόηση των αιτιών - αν και δεν θεωρώ ότι αυτή τα εξηγεί όλα: η "ακαθαρσία" που έβαζε σε κίνδυνο τη ζωή, θεωρούνταν και ένα είδος "αόρατης" ακαθαρσίας (του "αστρικού" αν θέλεις, πράγμα που αναγνωρίζουν και όσοι είναι σ' αυτά). Το "μίασμα" δεν είναι τίποτα φοβερό. Είναι όμως κάτι που έπρεπε να αντιμετωπιστεί για να μην μπει σε κίνδυνο η ζωή.

* Γιατί τα κρατάμε; (όσοι τα κρατούν τέλος πάντων).

Μα αυτό είναι η παράδοση. Δεν κουνιέται εύκολα, ακόμα κι όταν έχει χάσει την χρηστικότητάς της.

...

Όσο για το αν είναι υποτιμητικός ή όχι ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός... Θα ήθελα πολύ να δώ πόσο ανώτερος θα αισθανόταν ο σύζυγος αν μετά την επιστροφή του από την εκκλησία και την ευχή... τον υποδεχόντουσαν με την φράση "Γύρισε ο σκύλος, η σκύλα και το σκυλάκι..."

Τι να σου πω, δεν με κάνει κατώτερο και δε νομίζω κιόλας να λέγονται αυτά *παρά μόνο* με πρωτοβουλία των ίδιων των "παθόντων" - δηλαδή οι άνθρωποι αναζήτούν να τους "διαβάσουν" τις (όποιες) ευχές... (και να μην αναφέρω τώρα και την προέλευση του συσχετισμού με σκύλες και σκυλιάκια που είναι κι αυτή προ-προ-προ-χριστιανική).

 

Τώρα για τον έρωτα.

Καλές κουβέντες, αλλά πάει να χαθεί η ουσία. Κι αυτό είναι η δυναμικότητα του πράγματος που οδήγησε στο να θεωρείται ιερό-ταμπού κτλ. Αυτό αξίζει να το διερευνήσει κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές τις Ελληνικές Χριστιανικές παραδόσεις, η ερωτική επαφή μετά την γέννα και πριν την ευχή θεωρείται μιαρή αλλά όπως θα δείς... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, για να μην αναφέρω και το καημένο το παιδί!! Λες και η γυναίκα διέπραξε μόνη της το "μιαρό αμάρτημα"!

 

 

Χεχεχ. Φυσικά αφού οι παπάδες είναι άντρες...

 

Βέβαια...δεν γνωρίζω όσα γνωρίζει ο Outis και έτσι ταρακουνήθηκα λίγο. Σ' ευχαριστώ :)

 

Με ταρακούνησες αλλά δεν μετακινήθηκα. Σύμφωνοι με το ότι οι παραδόσεις στέκονται και κατά την γνώμη μου πρέπει να στέκονται...διότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού κάθε έθνους. Αλλά η ανηθηκότητα της πράξης έχει περάσει πλέον στο επίπεδο της αντίληψης.

Πως έγινε κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Χεχεχ. Φυσικά αφού οι παπάδες είναι άντρες...

 

Βέβαια...δεν γνωρίζω όσα γνωρίζει ο Outis και έτσι ταρακουνήθηκα λίγο. Σ' ευχαριστώ :)

 

Με ταρακούνησες αλλά δεν μετακινήθηκα. Σύμφωνοι με το ότι οι παραδόσεις στέκονται και κατά την γνώμη μου πρέπει να στέκονται...διότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού κάθε έθνους. Αλλά η ανηθηκότητα της πράξης έχει περάσει πλέον στο επίπεδο της αντίληψης.

Πως έγινε κάτι τέτοιο;

Έλα ντε... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί η ερωτική πράξη θεωρείται ανήθικη?

 

Αν κάνουμε μια συγκριτική μελέτη των θρησκειών, θα ανακαλύψουμε ότι στο βάθος όλων των Σχολών, θρησκειών και Εσωτεριστικών Αιρέσεων, υπάρχει ο Φαλλισμός. Ας θυμηθούμε την Περιστερά, Νύμφη της ακολουθίας της Αφροδίτης, που μετατράπηκε σε περιστέρι από την αγάπη. Ας θυμηθούμε την ενάρετη Αφροδίτη. Ας θυμηθούμε τις παρελάσεις του θεού Πρίαπου της αρχαίας και μεγαλόπρεπης Ρώμης των Καισάρων, όταν οι ιέρειες των ναών γεμάτες έκσταση έφερναν μεγαλειωδώς έναν τεράστιο φαλλό από ιερό ξύλο. Δίκαια λέει ο Φρόιντ, ο ιδρυτής της ψυχανάλυσης, ότι οι θρησκείες έχουν σεξουαλική καταγωγή.

 

Στον Τέλειο Γάμο κλείνονται τα μυστήρια της φωτιάς. Όλες οι λατρείες στη φωτιά είναι απόλυτα σεξουαλικές. Οι Εστιάδες ήταν πραγματικές ιέρειες της αγάπης, με αυτές οι ανύπαντροι ιερείς έφταναν στο βαθμό του μύστη. Είναι κρίμα που οι σημερινές Εστιάδες (οι καλόγριες) δεν γνωρίζουν το κλειδί της σεξουαλικής μαγείας. Είναι κρίμα που οι σημερινοί ιερείς έχουν ξεχάσει το μυστικό κλειδί του σεξ. Νιώθουμε βαθύ πόνο διότι βλέπουμε τόσους γιόγκι που αγνοούν το υπέρτατο κλειδί της γιόγκα, τη σεξουαλική μαγεία, υπέρτατη Σύνθεση οποιουδήποτε συστήματος γιόγκα.

 

Ο κόσμος τρομάζει όταν μαθαίνει τη σεξουαλική μαγεία, όμως δεν τρομάζει όταν παραδίδεται στα λεπτά σεξουαλικά παιχνίδια και τα σαρκικά πάθη.

 

Στα Ελευσίνια Μυστήρια υπήρχαν χοροί γυμνών και άρρητα πράγματα. Η σεξουαλική μαγεία ήταν η θεμελιώδης βάση αυτών των μυστηρίων. Τότε κανένας δεν σκεφτόταν βρωμιές, γιατί το σεξ ήταν βαθιά λατρεμένο. Οι μυημένοι ξέρουν ότι στο σεξ δουλεύει ο Τρίτος Λόγος.

 

 

Ο γνωστός φιλοσοφικός δυισμός, σίγουρα υπάρχει και στο σεξ (:019blush:). Υπάρχει το θετικό σεξ (:angel:) και το αρνητικό σεξ (:censored: )!

Link to comment
Share on other sites

Ο γνωστός φιλοσοφικός δυισμός, σίγουρα υπάρχει και στο σεξ (:019blush:). Υπάρχει το θετικό σεξ (:angel:) και το αρνητικό σεξ (:censored: )!

 

 

Ως γνωστόν τα :censored: δεν πετυχαίνουν πάντα. Αμα το δεις όμως από ολιστική σκοπιά ακόμη και τα "κακά" είναι απαραίτητα στην κοσμική ισορροπία. :blblbl:

Link to comment
Share on other sites

Ως γνωστόν τα :censored: δεν πετυχαίνουν πάντα. Αμα το δεις όμως από ολιστική σκοπιά ακόμη και τα "κακά" είναι απαραίτητα στην κοσμική ισορροπία. :blblbl:

 

Από έναν εσωτεριστή διάβασα το παρακάτω.

 

Αν ο Λόγος ήρθε μέσα από την ακατανόητη Θεϊκότητα, ο Διάβολος Του έδωσε ελευθερία.

 

Οπότε εσύ κάνε το καλό, χρησιμοποιώντας την αυτογνωσία και την κατανόηση που προκύπτει προσπαθώντας να κάνεις αυτό καθώς αναλύεις τις διαδικασίες του κακού!

 

Η αμαρτία είναι ωραία, για αυτό είμαστε και τόσο εθισμένοι σε αυτήν (ειδικά στην λαγνειακή της έκδοση) και είναι τόσο εύκολο για εμάς να κάνουμε το κακό.

 

Οι περίφημες όμως αρετές (καλοσύνη, δικαιοσύνη, αγάπη, συμπόνια, αγνότητα κτλ.) είναι σχεδόν αδύνατο να τις προβάλλουμε.

 

Γιατί είναι όμως έτσι? Γιατί ενώ υπάρχει καλό και κακό, το κακό έχει σχεδόν εξορίσει το καλό? Κάτι υπάρχει που αγνοούμε...

 

Υπήρξαν και θα υπάρξουν ένα σωρό πανέμορφες θρησκείες, που δίνουν υπέροχους κώδικες ηθικής για το τι πρέπει να κάνουμε, πως να συμπεριφερόμαστε, πως να αγαπάμε το ωραίο κτλ. αλλά εμείς συνεχίζουμε να εκφυλιζόμαστε πνευματικά...

 

Κάτι λείπει, κάτι δεν έχουμε κατανοήσει, κάτι δεν κάνουμε σωστά! :getreal:

Link to comment
Share on other sites

έχω συζητήσει το θέμα με έναν παπά που τον εμπιστεύομαι πολύ και μου είπε πως πουθενά στα λόγια κάποιων χριστιάνων-προφητών-Ιησού δεν υπόθηκε ως κάτι απαγορεύσιμο....

 

Χμ... Τον ρώτησες για το ομαδικό σεξ;

 

Πέρα από την (όχι και τόσο) πλάκα (στο μέτρο που και το ομαδικό σεξ είναι επιλογή), δε μου φαίνεται πως ήταν και τόσο ειλικρινής. Το "Πηδάλιο" προβλέπει συγκεκριμένα επιτίμια για παραπτώματα όπως το να χάσεις την παρθενιά σου πριν το γάμο (7 χρόνια χωρίς Θεία Κοινωνιά), αυνανισμός και άλλα τα οποία βαρέθηκα να τα μελετήσω.

 

Θα μου πεις, το Πηδάλιο δεν το έχουν γράψει οι Απόστολοι/οι Προφήτες/Ο Χριστός. Χμ... δεν πάει ακριβώς έτσι. Διότι υποτίθεται πως το Πηδάλιο βγήκε βασισμένο στα λόγια του Χριστού / των Αποστόλων / των Προφητών. Άρα, ένα από τα δύο ισχύει: είτε σου είπε ψέμματα ο παπάς, είτε δεν ισχύει το Πηδάλιο.

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο ότι στα περισσότερα χωριά και νησιά της Ελλάδας (δεν ξέρω για τις μεγάλες πόλεις) ακολουθείται ακόμα το έθιμο της "Ευχής της Λεχώνας", φτάνει! Το μεγαλύτερο ανθρώπινο θαύμα μετατρέπεται σε αμάρτημα και η γυναίκα με το παιδί θεωρούνται από τον κοινωνικό τους κύκλο μιαροί αν δεν τους δώσει ο ιερέας την ευχή...

 

Όσο για την ερωτική πράξη....

 

"Μετά τον σαραντισμό μπορούσαν η μητέρα και το μωρό να πάνε στην εκκλησία. Η γυναίκα στις 40 αυτές ημέρες δεν έπρεπε να έχει επαφή με τον άνδρα της, γιατί αν αυτό συνέβαινε όταν έπαιρνε τον σαραντισμό, απ' την εκκλησία (ειδική ευχή όπου ο Ιερέας διαβάζει στο βρέφος και στη μητέρα, αν το βρέφος είναι αγόρι, το παίρνει μαζί του στο Ιερό), λέγανε γύρισε η σκύλα με το σκυλάκι της, ενώ αν δεν είχε επαφή, λέγανε γύρισε η Παναγία με το μωρό της."

 

Για να είμαι ειλικρινής, αυτό μου φαίνεται ως επιβίωση αρχαίου ελληνικού εθίμου.

 

Από μνήμης τώρα, υπήρχε το μίασμα του τοκετού, επειδή έβγαινε αίμα. Έπρεπε να περάσουν λίγες μέρες για να καθαρθεί το μωρό και η λεχώνα.

 

Τώρα θα μου πείτε τι το μιαρό έχουν τα μωρά και η λεχώνα; Τίποτα, αλλά δείτε το και λίγο αλλιώς: η γυναίκα δεν είχε πάει για ψώνια στη λαϊκή! Είχε γεννήσει! Δεν είναι και λίγο! Της χρειάζεται λίγος χρόνος για να συνέλθει. Το να διασφαλίζεις λοιπόν (έστω, μέσω του μιάσματος) πως δε θα την ενοχλήσει το σόι ολόκληρο εκείνες τις μέρες, είναι καλό και για κείνη, και για το μωρό (που ακόμα αναρωτιέται πού πήγε η μήτρα).

 

Όσο για την ερωτική πράξη... Δεν μπορώ να φανταστώ, ούτε λεχώνα που να μπορεί να κάνει σεξ, αλλά ούτε και σύζυγο λεχώνας που να έχει τέτοιες ορέξεις εκείνες τις στιγμές.

 

Από την άλλη, εντάξει, τα αναφερόμενα έθιμα το έχουν τραβήξει στα άκρα...

 

Συμπλήρωμα εκ των υστέρων: τι σου κάνει η βιασύνη... δεν είδα πως κι η Medussa είχε γράψει πάνω κάτω τα ίδια... :sorry:

 

(Μπράβο Medussa)

Link to comment
Share on other sites

...Τώρα θα μου πείτε τι το μιαρό έχουν τα μωρά και η λεχώνα; Τίποτα, αλλά δείτε το και λίγο αλλιώς: η γυναίκα δεν είχε πάει για ψώνια στη λαϊκή! Είχε γεννήσει! Δεν είναι και λίγο! Της χρειάζεται λίγος χρόνος για να συνέλθει. Το να διασφαλίζεις λοιπόν (έστω, μέσω του μιάσματος) πως δε θα την ενοχλήσει το σόι ολόκληρο εκείνες τις μέρες, είναι καλό και για κείνη, και για το μωρό (που ακόμα αναρωτιέται πού πήγε η μήτρα)....

"Μιαρό" είναι αυτό που βάζει σε κίνδυνο τη ζωή/υγεία. Απλά το προχώρησαν οι άνθρωποι

(από τα πολύ παλιά προχριστιανικά χρόνια - π.χ. βλέπε Κυλώνιο Άγος, και καθαρμούς) σε κάτι "πνευματικό" - το οποίο φαίνεται σε κάθε υγιή εσωτερική παράδοση ότι έτσι είναι: υπάρχει και αντανάκλαση στο "αόρατο" μέρος.

 

Αλλά ρε παιδιά δεν είναι τόσο δύσκολο: Δεν είναι η ερωτική πράξη ανήθικη, ούτε για το χριστιανισμό, ούτε για κανέναν.

Όπως κάτι τι "δυναμικό" όμως ελέγχεται με το τοποθετείται σε κάποια πλαίσια (όπως και η οδήγηση. Δεν είναι ανήθική, άμα όμως οδηγείς χωρίς δίπλωμα ή μεθυσμένος...). Αν τώρα κάποια πλαίσια δεν μας αρέσουν/βολεύουν ή κι αν έχουν "ξεπεραστεί" δεν αλλάζει η ουσία.

Εννοείται ότι μερικές φορές οι άνθρωποι εξωτερικεύουν την παλαβωμάρα τους μέσα από αυτά (είτε με απαγορεύσεις, είτε με καταχρήσεις) αλλά μ' αυτό δεν καθορίζουμε το κανονικό.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά ρε παιδιά δεν είναι τόσο δύσκολο: Δεν είναι η ερωτική πράξη ανήθικη, ούτε για το χριστιανισμό, ούτε για κανέναν.

Όπως κάτι τι "δυναμικό" όμως ελέγχεται με το τοποθετείται σε κάποια πλαίσια...[.....] Αν τώρα κάποια πλαίσια δεν μας αρέσουν/βολεύουν ή κι αν έχουν "ξεπεραστεί" δεν αλλάζει η ουσία.

Σαφώς δεν είναι και τόσο δύσκολο!

Πώς μπορείς να ελέγξεις τον κόσμο? Δημιουργώντας του ανάγκες και συνεπώς παράγοντες εξάρτησης.

Ο έρωτας είναι και αυτός μια δραστηριότητα που αν σου την πάρουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τότε σε καθιστούν εξαρτημένο (όπως π.χ. με την αύξηση της τιμής του πετρελαίου - αλλά σε διαφορετικό επίπεδο). Είναι όπως ακριβώς με τα ναρκωτικά, με τη διαφορά του ότι τα μεν σου κάνουν κακό, ενώ ο έρωτας καλό.

Η πολιτική υπόσταση της εκκλησίας όμως, είναι γνωστό πως έχει ανάγκη την ανάπτυξη και εφαρμογή κάποιων τεχνικών που θα χαλιναγωγούν και θα ελέγχουν τον κόσμο.

Ποιές λέξεις λοιπόν χρησιμοποιεί η εκκλησία για αυτόν τον έλεγχο?

"Αμαρτία"

"Ανήθικη πράξη"

 

Βέβαια, δε μας είπαν από πότε η κάθε εκκλησία (με το "πηδάλιο" και "τους υπαλλήλους" της) ορίζει το τί είναι ηθικό και το τί είναι ανήθικο... Αλλά ακόμα και αν είναι κάτι που ορίζεται από την κοινωνία γενικότερα, πρέπει να καταλάβουμε ότι ένας κόσμος χωρίς έρωτα είναι ένας κόσμος χωρίς ελευθερία.

Ας δούμε λίγο τον έρωτα εκτός πλαισίων θρησκείας γιατί μέχρι στιγμής τον περιορίζαμε και τον υποτιμούσαμε χωρίς λόγο και αιτία...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...