Jump to content

ΟΙ 12 ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΎ.....


 Share

Recommended Posts

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Ανοίγω το θέμα "ΟΙ 12 ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΎ" που είναι ένα κομμάτι απο 
το άλλο θέμα "ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΊΚΑ" που κανονικά 
θα έπρεπε να το ενσωματώσω σε αυτό το θέμα αλλά λόγο της σπουδαιότητας  
(κατά την απόψή μου πάντα) έκανα την παρασπονδία να ανοίξω το παρόν θέμα ξεχωριστά... 
Με αυτόν τον τρόπο θα διαπιστώσετε και μόνοι σας την αλλοίωση της πραγματικότητας
που έχουν κάνει και είναι βέβαια εναντίον της ΓΥΝΑΙΚΑΣ.... 

Εκτός από τους γνωστούς αποστόλους, ο Θεάνθρωπος φέρεται να είχε και 
δώδεκα μαθήτριες που έπαιξαν εξίσου κρίσιμο ρόλο με τους άνδρες 
«ομολόγους» τους στη διάδοση του Χριστιανισμού

Στον γνωστικό στον γνωστικό παιδίο του μέσου Χριστιανού είναι 
αποθηκευμένη η πληροφορία ότι ο Ιησούς είχε 12 μαθητές που ήταν όλοι τους άνδρες. 
Οι έρευνες, ωστόσο, εκείνων που ειδικεύονται στη «διαλεύκανση» αυτών
που ονομάζονται μυστήρια της Βίβλου δίνουν πολλές πιθανότητες στο 
ενδεχόμενο να υπήρχαν ακόμη 12 Απόστολοι και μάλιστα… χρωμοσώματος ΧΧ.

Να ήταν δηλαδή γυναίκες!!!   

Συντασσόμενοι με το κατανυκτικό κλίμα της Μεγάλης Εβδομάδας οι 
τηλεοπτικοί σταθμοί διαμόρφωσαν για άλλη μία χρονιά το πρόγραμμά τους
μεταδίδοντας αρκετές από τις χιλιοπαιγμένες  θρησκευτικές ταινίες της
διεθνούς κινηματογραφικής παραγωγής.
Ανάμεσά τους οι λάτρεις του ζάπινγκ ίσως έπεσαν πάνω σε ένα 
ντοκιμαντέρ αμερικανικής παραγωγής που γυρίστηκε το 2018 και για πρώτη
φορά «παίζεται» φέτος στην ελληνική τηλεόραση.
(ΥΓ. Ανάμεσα στους λάτρεις του ζάπινγκ ήμουν και εγώ και το είδα το ντοκιμαντέρ... )

Ο τίτλος του είναι «Οι 12 μαθήτριες του Ιησού» και πραγματεύεται 
ακριβώς αυτό που αναφέραμε στον πρόλογο, δηλαδή στην ύπαρξη 12 
γυναικών οι οποίες είχαν τον ίδιο ρόλο με τους άνδρες «ομολόγους» τους
κι αυτός δεν ήταν άλλος από τη διάδοση της νέας –τότε– θρησκείας.

Οι καθηγήτριες Τζόαν Τέιλορ και Έλεν Μποντ΄.

Το ντοκιμαντέρ βασίζεται στα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα 
δύο ειδικών στην εξέταση της Καινής Διαθήκης επιστημόνων, της 
καθηγήτριας Θεολογίας στο πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, Έλεν Μποντ, 
και της ιστορικού με εξειδίκευση στην αρχαιολογία, καθηγήτριας στο 
King’s College του Λονδίνου, Τζόαν Τέιλορ.

Με κοινό ενδιαφέρον για τις πτυχές του πρώιμου χριστιανισμού και του 
κοινωνικού, πολιτιστικού και θρησκευτικού πλαισίου μέσα στο οποίο 
εμφανίστηκε, οι δύο καθηγήτριες εκτιμούν ότι πριν από περίπου 2.000 
χρόνια για κάθε έναν από τους 12 αποστόλους του Θεανθρώπου υπήρχε και μία γυναίκα απόστολος.

Για παράδειγμα η Μαρία η Μαγδαληνή που τα ιστορικά fake news την έχουν
καταγράψει στο συλλογικό ενσυνείδητο ως την πόρνη γυναίκα
που 
μετανόησε ήταν μία από τις γυναίκες-μαθήτριες που ακολούθησαν τον 
Ιησού και τους αποστόλους και βοηθούσαν στο έργο τους με κάθε δυνατό τρόπο.

Όπως μάλιστα λένε οι καθηγήτριες Μποντ και Τέιλορ η Μαγδαληνή ήταν ένα
πρόσωπο που είχε μεγάλη επιρροή στην περιοχή της Γαλιλαίας.

Σύμφωνα πάντα με τις δύο ιστορικούς, ακόμη μία μαθήτρια του Ιησού ήταν
η Ιωάννα σύζυγος ενός αξιωματούχου του βασιλιά Ηρώδη –διαχειριστή της
οικίας του– ονόματι Χουζά, η οποία έφυγε από το δικαστήριο του Ηρώδη. 
Δεδομένης της οικονομικής άνεση που διέθετε η Ιωάννα υπάρχει η θεωρία
ότι ήταν εκείνη που στήριζε με μεγάλα ποσά τους μαθητές του Ιησού και
βοήθησε στη χρηματοδότηση της εξάπλωσης του Χριστιανισμού.

Λιγότερο γνωστά ονόματα μαθητριών του Ιησού ήταν αυτά της Σουζάνας, 
της Σαλώμης, της Μαρίας του Κλωπά, ωστόσο η μικρή αναγνωρισημότητά 
τους δεν αλλάζει της ουσία ότι ήταν εξίσου κομβικές για την εξάπλωση 
του Χριστιανισμού όσο και οι άρρενες «ομόλογοί» τους. 
Προς επίρρωση της παραπάνω άποψης η Έλεν Μποντ επικαλείται ένα εδάφιο
στο Ευαγγέλιο του απόστολου Λουκά στο οποίο γίνεται αναφορά για την 
απόφαση του Θεανθρώπου να επιλέγει 70 ή 72 μαθητές 
(σ.σ. δεν αναφέρονται με τα ονόματά τους) 
και τους στέλνει «δυο-δυο» να θεραπεύσουν άρρωστους και να διαδώσουν 
τον πυρήνα της χριστιανικής διδασκαλίας που είναι η Βασιλεία των Ουρανών.

Όπως εξηγεί η θεολόγος Μποντ οι άνδρες δεν μπορούσαν να μπουν σε 
χώρους που ήταν μόνο για γυναίκες και έτσι ο Ιησούς έστελνε μία 
γυναίκα μαθήτρια μαζί με κάθε άνδρα για να διασφαλιστεί ότι το μήνυμά του θα φτάσει σε όλους. 
Εξάλλου, στο Κατά Λουκά ευαγγέλιο αναφέρεται επίσης ότι ο Χριστός 
ταξίδευε σε χωρία και πόλεις έχοντα μαζί του τους 12 μαθητές του αλλά 
και μερικές γυναίκες που είχαν θεραπευτεί από κακά πνεύματα και 
ασθένειες, όπως λ.χ. η Μαρία Μαγδαληνή από την οποία είχαν βγει επτά δαίμονες.

«Αυτές οι γυναίκες» λέει η Μποντ «βοηθούσαν τους Αποστόλους με τα δικά
τους μέσα» και συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι:

«Αυτή η φράση “δυο-δυο” μας υπενθυμίζει την Κιβωτό του Νώε και το ότι επρόκειτο για άνδρα και γυναίκα. 
Μας δείχνει ότι ο Ιησούς είχε μια πολύ μεγαλύτερη ομάδα μαθητών, η
οποία περιλάμβανε και γυναίκες, ζευγάρια ανδρών και γυναικών μαζί».

Μισογυνισμός;

Το πώς δύο χιλιετίες μετά από τον ιστορικό χρόνο που συνέβησαν όλα 
αυτά εξακολουθεί να παραμένει εξαιρετικά υποφωτισμένος ο ρόλος αυτών 
των γυναικών δεν μοιάζει μυστήριο σύμφωνα με τα λεγόμενα των δύο 
επιστημόνων, που εξερευνώντας αρχαίες σπηλιές και κατακόμβες στο 
Ισραήλ και στην Ιταλία αποπειρώνται να  αποκρυπτογραφήσουν ευαγγελικούς «γρίφους».

Καταρχάς θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι μιλάμε για μία μεγάλη περίοδο 
προ και μετά Χριστόν, όπου μία από τις θεμελιώδεις έννοιες του 
ρωμαϊκού δικαίου ήταν η έννοια  του «res», του άψυχου πράγματος, που 
όμως αφορούσε και… έμψυχα όντα, όπως οι δούλοι ή και οι γυναίκες.
(ΥΓ. Σε αυτό το σημείο είχαν τις Γυναίκες "«res», του άψυχου πράγματος"
που αφορούσε Γυναίκες αλλα και δούλους) 

Επομένως, η παραδοχή ότι οι γυναίκες μπορεί να είχαν τόσο μεγάλη 
συμβολή στη διάδοση του Χριστιανισμού ανέτρεπε εν πολλοίς τα ιερά και
τα όσια του στερεοτυπισμού της εποχής.

Εξάλλου, οι διακυμάνσεις που παρουσίαζε η θρησκευτικότητα ανά τους 
αιώνες, συμπεριλαμβανομένης της πρώιμης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, 
οδήγησε στο φαινόμενο σύμφωνα με τις ερευνήτριες Μποντ και Τέιλορ να 
«εξαφανίζονται» οι γυναίκες από τα βασικά κείμενα αλλά και να 
αμαυρώνονται από τα έργα τέχνης.

«Για 200 χρόνια η ιστορία του Ιησού και των δώδεκα μαθητών του ήταν 
μια πολύ αρσενική υπόθεση»,
λένε χαρακτηριστικά οι δύο καθηγήτριες που
κατηγορούν περίπου ως μισογύνη και τον Ρωμαίο αυτοκράτορα που 
ασπάστηκε τον Χριστιανισμό, τον Μέγα Κωνσταντίνο, ισχυριζόμενες ότι 
είναι «ο μόνος τύπος Χριστιανισμού που δεν έχει εξέχουσες γυναίκες».

Πηγή..https://www.iapopsi.gr/oi-12-mathitries-toy-christoy/
Του Νίκου Τσαγκατάκη

Συνεχίζεται....

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα....

Η γυναίκα που ταράζει την Εκκλησία των ανδρών.

Στα Μάγδαλα, σ’ εκείνη την εμπορική πόλη της δυτικής ακτής της 
Γαλιλαίας, λέγεται ότι γεννήθηκε και μεγάλωσε η πανέμορφη Μαρία που 
στο διάβα των αιώνων χαρακτηρίστηκε πόρνη. 
Η Μαρία η αφοσιωμένη μαθήτρια του Χριστού. 
Η Μαρία που δεν κρύφτηκε μετά τη Σταύρωση του Κυρίου της, όπως οι άρρενες μαθητές του. 
Η Μαρία η πρώτη από τις γυναίκες μαθήτριές του. 
Η Μαρία η Μαγδαληνή, η δραστήρια, ικανή, εύπορη γυναίκα που τον ρόλο
 της αποσιώπησε ένας Ευαγγελιστής, νόθευσε ένας Πάπας, αδίκησε η 
Ιστορία, δήθεν αναγνωρίζοντάς την σε ευφάνταστα σενάρια ερωτισμού. 

Και όμως, ο ίδιος ο διδάσκαλός της την ανέδειξε σε μαθήτριά του 
ισότιμη με τους άνδρες που τον περιέβαλλαν και η Εκκλησία σε Ισαπόστολο. 
Οι περισσότεροι ακαδημαϊκοί θεολόγοι, όπως ο καθηγητής Πέτρος Βασιλειάδης, 
σήμερα μιλάνε για μια παρεξηγημένη προσωπικότητα, θύμα της ανδροκρατούμενης κοινωνίας.

Στους προχριστιανικούς αιώνες, αλλά και χρόνια μετά τη Γέννηση και τη 
Σταύρωση, οι γυναίκες ήταν κλεισμένες στον οίκο τους. 
Στους δρόμους κυκλοφορούσαν μόνο οι μετρημένες στα δάχτυλα γυναίκες 
φιλόσοφοι, οι πόρνες, οι εταίρες, οι δούλες και οι πωλήτριες των λαϊκών αγορών. 
Ο Χριστός όμως αναστατώνει την κοινωνία και το ιερατείο με το κήρυγμά 
του και προκαλεί την μήνιν τους επειδή περιδιαβαίνει τις πόλεις και τα
χωριά της Ιουδαίας με τους 12 Απόστολους και τις γυναίκες μαθήτριές του. 
Η Μαρία και η Μάρθα, οι αδελφές του Λαζάρου, η Μαρία του Κλωπά, η 
Μαρία του Ιακώβου και η Σαλώμη του Ζεβεδαίου βρίσκονται πάντα κοντά 
στον Χριστό και όλες βοηθούν στη διάδοση του μηνύματός του 
αναπτύσσοντας το φιλανθρωπικό έργο του. 
Και είναι οι μόνες που βρίσκονται κοντά του την ώρα της Σταύρωσης και 
λίγο αργότερα, εκείνα τα άγρια χαράματα, όταν ξεπερνώντας τον φόβο των
μαθητών πήγαν με τα μύρα να αλείψουν το σώμα του νεκρού Χριστού 
γεμάτες από αγωνία για το πώς θα κυλήσουν τον λίθο που σφράγιζε το μνήμα του. 
Αυτές ήταν οι πρώτες που το είδαν άδειο και αντίκρισαν Αναστημένο τον 
Χριστό και έλαβαν την εντολή να κηρύξουν την έγερσή του από τους 
νεκρούς στους φοβισμένους και κρυμμένους Αποστόλους. 
Ανάμεσά τους πάντα η Μαρία η Μαγδαληνή, αρωγός, συντονίστρια, ηγέτιδα.
«Η Μαγδαληνή έχει την προσωπικότητα ενός φυσικού ηγέτη που υποτάσσεται
μόνο στην αυθεντία του Ιησού» λέει η ερευνήτρια της ιστορίας της κυρία Κατερίνα Δροσιά.

Τα παιδικά της χρόνια άγνωστα. 
Κανένας δεν μπορεί να προσδιορίσει την ηλικία που είχε όταν άκουσε τον
Χριστό να κηρύττει για πρώτη φορά, αν και πιθανολογείται ότι η πρώτη 
τους συνάντηση έγινε στα όρη Μάγδαλα. 
Γνωστός όμως είναι ο πρώτος που προσπάθησε να αποσιωπήσει την ιστορία της. 
Ηταν ένας γιατρός από την Αντιόχεια, μαθητής του Αποστόλου Παύλου, ο 
γνωστός στους αιώνες Ευαγγελιστής Λουκάς. 

Ο άνθρωπος που συγγράφει το Ευαγγέλιό του τουλάχιστον σαράντα χρόνια 
μετά την Ανάσταση και ρίχνει τον πρώτο λίθο στη φήμη της Μαρίας..
«Και ήταν οι δώδεκα μαζί Του και μερικές γυναίκες που ήταν 
θεραπευμένες από πνεύματα κακά και από ασθένειες, η Μαρία, που 
καλείται Μαγδαληνή, από την οποία είχαν εξέλθει εφτά δαιμόνια…». 
Η αναφορά του Λουκά στα επτά δαιμόνια και κυρίως η αντίστοιχη που 
γίνεται στη μεταγενέστερη προσθήκη στο Ευαγγέλιο του Μάρκου, πέντε 
αιώνες αργότερα, θα της αποδώσουν τον τίτλο της πόρνης. 
Και όμως, ο Απόστολος Ματθαίος στο δικό του Ευαγγέλιο εκθειάζει τη 
στάση των γυναικών, και μεταξύ τους πρώτη της Μαρίας της Μαγδαληνής, 
σε δύο κορυφαίες στιγμές του Θείου Πάθους, τη Σταύρωση και την 
Ανάσταση, αντίθετα με των Αποστόλων. 

Ακόμη και ο Λουκάς το παραδέχεται...
«Ηρθαν στο μνήμα μαζί και με μερικές άλλες (…), βρήκαν την πέτρα 
μετατοπισμένη κι ενώ έμεναν εκεί απορώντας παρουσιάστηκαν ξαφνικά 
μπροστά τους δύο άντρες με ρούχα που λαμποκοπούσαν (…) «Tι αναζητάτε 
τον ζωντανό ανάμεσα στους νεκρούς; 
Δεν είναι εδώ. Aναστήθηκε». 
(…) Ετσι, επέστρεψαν από το μνήμα και τα διηγήθηκαν όλα αυτά στους 
ένδεκα μαθητές και σε όλους τους υπόλοιπους. 
(…) Ηταν η Mαρία η Mαγδαληνή, η Iωάννα, η Mαρία η μητέρα του Iακώβου 
και οι άλλες που ήταν μαζί τους. 
Σ’ εκείνους όμως τα λόγια αυτά φάνηκαν σαν ανοησίες…». 
Ετσι ο Λουκάς εμφανίζει, στο Ευαγγέλιό του, τον Πέτρο να συναντά πρώτος τον αναστημένο Χριστό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Αλλά αντίθετα ο αγαπημένος μαθητής του Χριστού, Ιωάννης, όπως επίσης ο
Ματθαίος και ο Μάρκος, λένε ότι ο Χριστός εμφανίζεται για πρώτη φορά 
μετά την Ανάστασή Του στη Μαρία... όπου και ακούγεται το γνωστό στους αιώνες
«Μη μου άπτου»!

Οι πρώτοι χριστιανικοί χρόνοι..

Ο Πάπας καταδίκασε τη Μαρία…

Πολλοί μελετητές, θεολόγοι και ιστορικοί προσπάθησαν να ταυτίσουν στα 
πρώτα χριστιανικά χρόνια τη Μαρία τη Μαγδαληνή, τη Μαρία την αδελφή 
του Λαζάρου, με την ανώνυμη αμαρτωλή γυναίκα που άλειψε με μύρο τα 
πόδια του Χριστού ζητώντας συγχώρεση. 
Ανάμεσά τους μεγάλες προσωπικότητες, όπως ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, ο 
Τερτυλλιανός αλλά και ο Ωριγένης καλλιέργησαν αυτή την άποψη.
 Και το 550 μ.Χ. η «ανίερη» ταύτιση επικυρώθηκε και με τη σφραγίδα του Πάπα Γρηγορίου του Α’. 
Τότε, στα χρόνια της Μίας και Αδιαίρετης Εκκλησίας, ο Πάπας Γρηγόριος 
δηλώνει απευθυνόμενος στους κληρικούς του...
«Εκείνη την οποία ο Λουκάς αποκαλεί αμαρτωλή γυναίκα και ο Ιωάννης 
ονομάζει Μαρία πιστεύουμε πως είναι η Μαρία που από μέσα της διώχθηκαν
επτά δαιμόνια σύμφωνα με τον Μάρκο. 
Και τι άλλο μπορούν να σημαίνουν αυτά τα επτά δαιμόνια αν όχι τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα.
Είναι ολοφάνερο αδελφοί μου πως αυτή η γυναίκα προηγουμένως 
χρησιμοποίησε τα μύρα για να αρωματίσει τη σάρκα της και να την προετοιμάσει για ακόλαστες πράξεις. 
Ο,τι λοιπόν προηγουμένως το επεδείκνυε με τόσο σκανδαλώδη τρόπο, τώρα
τη βλέπουμε να το προσφέρει στον Θεό με αρετή. 
Τα γήινα μάτια της που ορέγονταν την αμαρτία τώρα εξαγνίζονται μέσα από τα δάκρυα της αμαρτίας». 
Με αυτό τον τρόπο λέει ο καθηγητής Π. Βασιλειάδης «παγιώθηκε ο μύθος 
της Μαρίας της Μαγδαληνής ως της πόρνης με τη χρυσή καρδιά». 
Και παρ’ ότι στον ανατολικό xριστιανισμό αυτές οι ερμηνείες 
απορρίφθηκαν νωρίς, η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία συνέχισε να τις 
καλλιεργεί επί αιώνες για να τις αποσύρει αθόρυβα μόλις το 1969.

(ΥΓ. Βλέπουμε πλέων καθαρά την υποβάθμιση της Γυναίκας και στην προκειμένη 
περίπτωση της Μαρίας Μαγδαληνής αλλά και την διαστρέβλωση της πραγματικότητας για το πρόσωπό της)   

Συνεχίζεται..

Ευχαριστώ.  

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Συνεχίζω το θέμα...

Δοξασίες
Ερωμένη, σύντροφος και μητέρα (;;;) 

Οι δοξασίες των δυτικών θεολόγων για τη Μαρία Μαγδαληνή και την 
πραγματική σχέση της με τον Χριστό δεν αποτέλεσαν μόνο την αφορμή για
την εφεύρεση των γνωστών μυθιστοριών για το περίφημο Γκράαλ, το ιερό 
και βασιλικό αίμα και τον ρόλο των Ναϊτών ιπποτών. 
Προκάλεσαν ή δικαιολόγησαν ποταμούς αίματος στη μεσαιωνική Ευρώπη. 
Κι όμως, όλοι γνωρίζουν από τα απόκρυφα Ευαγγέλια, αλλά και από το 
Ευαγγέλιο που φέρεται να έγραψε η ίδια η Μαγδαληνή,
όπως λένε στις 
μελέτες τους οι Σάββας Αγουρίδης και Πέτρος Βασιλειάδης, ότι φαίνεται 
να κατείχε εξέχουσα θέση μεταξύ των μαθητών του Ιησού.

Οι θεολόγοι λένε σήμερα ότι δεν υπάρχει καμία υποψία πως η Μαρία η 
Μαγδαληνή ήταν πόρνη, ερωμένη, σύντροφος ή σύζυγος του Ιησού ή μητέρα των φυσικών παιδιών του. 
Ηταν μια απόστολος και προβεβλημένη μαθήτρια του Ιησού, με το έργο της οποίας ελάχιστοι ασχολήθηκαν. 
Επί 20 αιώνες οι περισσότεροι στροβιλίζονται στις υποτιθέμενες 
ερωτικές ή συζυγικές της σχέσεις της με τον Χριστό, ή με το εάν ήταν
πόρνη και μετανόησε, ή με το εάν τα επτά δαιμόνια συμβόλιζαν τα στάδια της μύησής της. 
Ηταν αδύνατον να δεχτούν ότι είχαν να κάνουν απλώς με μια ηγετική γυναικεία φυσιογνωμία. 
Η ανύπαντρη ή νεαρή χήρα γυναίκα που με τα χρήματα τα οποία διέθετε 
από την οικογένειά της στήριζε οικονομικά τη διακονία των πρώτων 
χριστιανικών κοινοτήτων πάντα δεχόταν αμφισβητήσεις. 
Άλλωστε στο Ευαγγέλιο που της αποδίδεται η ίδια αφηγείται..
«Τότε η Μαρία έκλαψε και είπε στον Πέτρο...
«Αδελφέ μου, τι σκέπτεσαι; 
Νομίζεις ότι τα επινόησα μόνη στην καρδιά μου, ή ότι ψεύδομαι για τον Σωτήρα;». 
Ο Λεβί απάντησε και είπε στον Πέτρο..
«Πέτρο, πάντοτε ήσουν ευέξαπτος. 
Τώρα σε βλέπω να μάχεσαι εναντίον της γυναίκας, όπως εναντίον των αντιπάλων. 
Αλλά αν ο Σωτήρας την έκανε άξια, πραγματικά, ποιος είσαι εσύ για να την απορρίψεις;»
.

(ΥΓ. Το τελευταίο κεφάλαιο επίτηδες το άφησα σε ξεχωριστή αναφορά
γιατί καταρρίπτει την γραμμή αίματος (απόγονοι του Ιησού) και τα διάφορα 
περί Ναιτών και τις διάφορες σφαγές που έγιναν.
Βλέπουμε παραχάραξη των Ευαγγελίων αλλά συνάμα υποτίμηση των μαθητριών
του Ιησού από τους άντρες μαθητές)...

Συνεχίζεται...

Στοιχεία από Έλεν Μποντ Τζόαν Τέιλορ 
Νίκου Τσαγκατάκη και από την Εφημερίδα ΒΗΜΑ απο την κ. Αντωνιάδου Μαρία 

Ευχαριστώ.  

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Φίλοι μου καλησπέρα σας.

Να που σιγά σιγά Αρχίζουν να βγαίνουν κάποια στοιχεία περισσότερα
για τις γυναίκες μαθήτριες του ΧΡΙΣΤΟΥ...

Πρόκειται για την Μαρία του Κλωπά που ήδη έχω αναφέρει...

Υπηρέτησε τον Χριστό και τους Αποστόλους κατά το ευαγγελικό τους έργο,
ενώ υπήρξε και μία από τις Μυροφόρες.

Η Μαρία η του Κλωπά είναι πρόσωπο της Καινής Διαθήκης και μία από τις Μυροφόρες.
Η μνήμη της τιμάται από την Εκκλησία στις 23 Μαΐου και μαζί με
τις Μυροφόρες τη δεύτερη Κυριακή μετά το Πάσχα.
(ΥΓ. Σήμερα εορτάζει 23 ΜΑΙΟΥ...)

Ήταν σύζυγος του Κλωπά και μητέρα του Ιακώβου του Μικρού, ενός από
τους δώδεκα μαθητές του Χριστού.
Ήταν συγγενής της Θεοτόκου (συννύμφη ή συνυφάδα), καθότι ο Κλωπάς ήταν αδελφός του μνήστορος Ιωσήφ.

Υπηρέτησε τον Χριστό και τους Αποστόλους κατά το ευαγγελικό τους έργο,
καθώς και μετά την ίδρυση της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας στην Ιερουσαλήμ.
(ΥΓ. Προσέχεται τι αναφέρουν απλά Υπηρέτησε τον Χριστό και όχι πως
ήταν μαθήτρια του την αναφέρω και στην προηγούμενη ανάρτησή μου ....)

Ήταν παρούσα στη Σταύρωση του Ιησού και παρακολούθησε τον ενταφιασμό Του.
Επίσης ήταν μεταξύ των Μυροφόρων γυναικών που βρήκαν κενό τον τάφο του
Ιησού, όταν πήγαν να τον αλείψουν με μύρα και αξιώθηκαν να
πληροφορηθούν πρώτες από τον άγγελο την Ανάσταση Του.

Συνεχίζεται.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...