Αμαζων Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Ακομα και αν υπαρχουν οι δαιμονες ακομα και αν αυτα που λενε για αυτους αληθευουν, τι λετε ειναι πραγματοι τοσο κακοι και τοσο επιβλαβης σε αυτον τον κοσμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Ακομα και αν υπαρχουν οι δαιμονες ακομα και αν αυτα που λενε για αυτους αληθευουν, τι λετε ειναι πραγματοι τοσο κακοι και τοσο επιβλαβης σε αυτον τον κοσμο? Οι αυτοι εξ αυτοι Δαιμονες φυσικα και ειναι κακοι.. τωρα εμεις δεν ειμαστε σε επιπεδο να τους διαφοροποιησουμε απο τα υπολοιπα "Στοιχιά" μπορει να ειμαστε τοσο αδυναμοι που να μην αντεχουμε τη παραμικρη επισκεψουλα απο κατι... και αυτοματως το χαρακτηριζουμε "κακο"... Παιζουν πολλα εκει εξω/μεσα οπου πρεπει να περασουμε πολλα μαζι τους για να φτασουμε σε σημειο να κανουμε μια σωστη καταταξη/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αμαζων Posted August 8, 2006 Author Report Share Posted August 8, 2006 Θα πω και εγω την δικια μου γνωμη. Ειναι προφανες οτι συμβολιζουν μαυρο χρωμα. Και ερωτηση ειναι η εξης αν δεν υπηρχε μαυρο,πως θα ξεχωριζε το λευκο. Ο θεος ειναι σε μια αμαξα, την οποια τραβανε δυο σφινξ, ενα μαυρο και ενα ασπρο. Οσο ποιο γρηγροα αρχιζει το ενα τοσο γρηγορα πρεπει να τρεξει και το αλλο. Ο θεος(αν θυμαμαι καλα) κρατα πανω απο τα κεφαλιο των σφινξ ενα σπαθι, που συμβολιζει τη παντοδυναμια,οτι μονο αν το ηθελε μπορουσε να εξαφανισει και τους δυο, η ενα απο τα δυο. Αυτα μας μαθαινει το ταρω μεσο του 5 αρκαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αμαζων Posted August 8, 2006 Author Report Share Posted August 8, 2006 Μπορειαυτα να μας το μαθαινει το ταρω, αλλα εγω ειμαι σε πληρης αμηχαναια, περι θεματος αυτου.))))))))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Initiate4 Posted August 9, 2006 Report Share Posted August 9, 2006 Μην ξεφεύγεις εκτός θέματος, Είναι ωραίο το θέμα που άνοιξες... Πιστεύω ότι υπάρχει αυτός ο διισμός που λες στον κόσμο, για να διατηρείται η ''συμπαντική ισορροπία''. Στην Καββάλα, πιστεύουν στις Κλιφοθικές Θεότητες, που είναι κάτι σαν αρχιδαίμονες και αναρρικνύεται (ναι σαν φυτό) επάνω τους το καλό και προχωρά. Και οι χριστιανική θρησκεία πιστεύει στον Δαίμονα, και τους διαδόχους του στην ιεραρχία. (Ναι πιστεύουν όμως ότι η πιο ''χαμηλή'' εκπροσώπιση των δαιμόνων στην γη είναι οι μάγοι/μάγισσες τέλοσπάντων). Ο william blake ipe to iperoxo ''if there is light there has to be obscurity, if there is God there has to be daimon''... Αν το δούμε από άλλοι παράμετρο όμως οι Θεότητες των Παγανιστών (Πάνας, Παν, Διόνυσος κτλ) δαιμονοποιήθηκαν από τον Χριστιανισμό γιατί αυτό εξυπηρετεί συμφέροντα... Οι δαίμονες είναι λίγο πολύ μέσα μας... Είναι το υποσυνείδητό μας, (Αυτά τα ενστικτώδη, αυτά που δεν ελέγχουμε, αυτά που μας ''διηκούν''...) και η έξυπνη φράση i met my demons... μπορεί να σημαίνει πολλά με την έννοια ότι ''πάλαιψα με το υποσυνείδητό μου, με τα ένστικτά μου κ.ο.κ. ''Έχασαν τον παράδεισο που τοποθετούνταν ανατολικά της Εδέμ...'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVATARGR Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ... Πιστέυω πως η αναφορα του φιλου Initiate4..... <<Οι δαίμονες είναι λίγο πολύ μέσα μας... >> Αυτούς τους δαιμονες που έχουμε μέσα μας είναι και εξω μας.... Οπως αναφερει και ο ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ...... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ....... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΞΩ...... ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΜΑΣ.... Μέσα μας οι δαίμονες που βλέπουμε έξω.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αμαζων Posted August 20, 2006 Author Report Share Posted August 20, 2006 [b ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ....... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΞΩ...... ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΜΑΣ.... Μέσα μας οι δαίμονες που βλέπουμε έξω.... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.[/b] Ολα αυτα ειπε ο Ερμης ο Τρισμεγιστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Αν ηταν μονο αυτα ουτε μεγας δε θα λεγοταν... Αγγελιφορος...>φερνει αγγελιες>πληροφοριες για το τι να κανουμε...δηλ.Αγγελος Επισης πολλα βασιζονται κ στο πως νιωθουμε.. Αν νιωθουμε ομορφα ειναι πολυ πιο ευκολο να διαλεξουμε το καλο μερος απο τα γυρω/εσω μας, αποβαλλουμε πιο ευκολα την "κακια~μαυρη" πλευρα των πραγματων... αν νιωθουμε ασχημα~αδυναμοι ειναι πολυ πιο ευκολο να μας κατακτησει αυτη η "ασχημη" πλευρα και να μας κανει υποχειριο της...ετσι να μας επιβαλλει τον φοβο κ την δειλια για να πιστεψουμε τελικα πως ειναι ανωτερη κ να παρατησουμε καθε προσπαθεια να την κατατροπώσουμε... Φιλικα Su.Co.Re. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonove Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 οι Θεότητες των Παγανιστών (Πάνας, Παν, Διόνυσος κτλ) δαιμονοποιήθηκαν από τον Χριστιανισμό γιατί αυτό εξυπηρετεί συμφέροντα... "Οι Θεοί της Παλαιάς Θρησκείας, γίνονται οι εχθροί της καινούριας θρησκείας." Ο Διάβολος έχει τα κέρατα (κέρας= ακτίνες= φωτοστέφανο) του Κερασφόρου Θεού Πάνα ή τη τρίαινα του Ποσειδώνα κ.α. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Όσον αφορά γενικώς τους δαίμονες, συμφωνώ με τον AVATARGR. Κι όσο φοβεροί είναι οι δαίμονες εντός, τόσο τρομεροί γίνονται οι δαίμονες εκτός. Όσον αφορά τους δαίμονες της θρησκείας, συμφωνώ με τον Dragonove. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 όντως ωραία συζήτηση... Να ξεκινήσουμε λίγο απο τα πιο βαθιά αίτια; Κακό και καλό. Μπορεί κάποιος να τα ορίσει αντικειμενικά και για όλο τον κόσμο; ΟΧΙ. Για παράδειγμα , στην δική μας επίσημη θρησκεία της ορθοδοξίας, αναφέρει οτι η αφαίρεση ζωής απο κάποιον είναι ενα επαίσχυντο αμάρτημα , όπου και κατά την διδαχή μας , απο παιδική ηλικία, περνάει σαν ηθικός φραγμός για εμάς. Άρα κακό. Στον Ισλαμισμό τώρα, το να σκοτώσεις κάποιον μπορεί να συγχωρεθεί αν είναι δολοφόνος ή αν είναι εχθρός κατά την Jihad. Οπότε μερικός φραγμός εδώ. Στον Βουδισμό , η κάθε ζωή θεωρείται πολύτιμη, καθώς είναι αθάνατη και προϊόν μετενσαρκώσεως και είναι αμάρτημα η αφαίρεση της. Άρα απόλυτο κακό εδώ. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει απο την ανώτερη έως και την κατώτερη ανθρώπινη εμπειρία, που βιώνουμε σε αυτή την ζωή , βασισμένοι σε πρότυπα ηθικά και κυρίως θρησκευτικά που έγιναν στην συνέχεια και νομικά. Οι δαίμονες τώρα που αναφέρουμε, νομίζω οτι σαν χαρακτηρισμό θα έπαιρναν καλύτερα όπως ειπώθηκε την εσωτερική μας διαμάχη και αντίθεση συναισθημάτων , βασισμένοι πάντα σε αυτά που μας έμαθαν σε παιδική ηλικία, αλλά και σε κάποια έμφυτα χαρακτηριστικά μας. Αν τηρούν την ισορροπία;... θεωρώ πως ναι. Είναι ακριβώς το αντίθετο που βλέπουμε σε κάθε πράγμα στο φυσικό μας κόσμο, με αποκορύφωμα την γέννηση και τον Θάνατο μας σαν στοιχεία της ζωής μας εδώ. Τώρα για την μορφή των κεροσφόρων δαιμόνων και τα λοιπά, είναι πραγματικά η απεικόνιση μια άποψης που μπορεί να έχουμε ώς άνθρωποι , θέλοντας να δώσουμε μορφή σε κάτι που φοβόμαστε και δεν μπορούμε να αποσαφηνίσουμε στο μυαλό μας. Προσοχή , δεν λέω οτι δεν υπάρχει σαν οντότητα/ενέργεια το καλό/κακό. Απλά λέω οτι είναι ευκολότερο για εμάς, να το αντιμετωπίσουμε όταν έχει μια απτή μορφή και οχι κάτι απροσδιόριστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVATARGR Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Φίλοι μου καλησπερα σας. Το κακό διαφαιρει απο φυλη,θρησκεια,πολιτισμο.... Κυριως δε απο θρησκεια οπου το κακό οριζεται απο το "ιερατειο". Φιλε Anor σχετικα με αυτο που αναφερεις περι Jihad δεν ειναι μονο (περι θανατου του εχθρου) αλλα ειναι κατι που τα ασπαζονται αμεσα η εμεσα ολοι σχεδον οι Λαοι και ολες οι θρησκειες. Επισεις δεν ειναι μονο η μορφοποιηση του κακου αλλα και οι κατηγοροποιηση που εχει γινει μεσα απο τις μορφοποιησεις. Το κακο ειναι σχετικο.... Αυτο που ειναι κακο για εμενα για εσενα μπορει να ειναι καλο..... Ποιος το καθοριζει αυτο ????? Οι αναγκες μας ????? Ο πολιτισμος μας ???? Τα ιερατεια ???? Η παιδεια μας ???? Η πολιτικη μας ???? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 συγνώμη αλλά όπως έθιξα και πριν δεν είναι έτσι όπως τα λες για την αφάιρεση ζωής σε όλες τις θρησκείες.. Ειδικα΄στην Ορθόδοξη πίστη, θεωρείται ενα απο τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Στον Βουδισμό όπως είπα, θεωρείται επίσης κακό και οδηγεί τον θύτη σε κατέβασμα της σκάλας της μετενσάρκωσης , επιμηκείνοντας αν θυμάμαι καλά, τον κύκλο μετενσαρκώσεων του , μέχρι την ολοκλήρωση του με το Τάο και την απόλυτη αρμονία του Ζέν. Μόνο στον Ισλαμισμό και σε μερικές άλλες θρησκείες όπως είναι ο Ιουδαισμός επιτρέπεται ,τηρώντας την ανταπόδωση στο ίδιο επίπεδο της πράξης που πράττει ο καθένας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVATARGR Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Και παλι εδω. Μολις ειδα φιλε Anor την απαντηση σου.... Φιλε μου ομιλω <<περι θανατου του εχθρου>> βλεπε Jihad και εννοω στον πολεμο και οχι στην δολοφονια. Δεν νομιζω πως στον χριστιανισμο που αναφερεις πως δεν επιτρεπεται να πολεμισεις και να σκοτωσεις βεβαια. Μην ξεχνας πως σε ολες τισ πολεμικες σημαιες μας υπαρχει και ενας Αγιος για να προστατευει... Απο τι ????? και γιατι ????? Να μας προστατευει απο τα πυρα του εχθρου και να νικησουμε... Η νικη βεβαια δεν γινεται χωρις τον θανατο του αντιπαλου... Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Κάνεις το ίδιο λάθος που εκμεταλλεύτηκε και η ορθόδοξη εξουσία στο Βυζάντιο. Σε κανένα σημείο του Ορθόδοξου Χριστιανισμού, δεν αναφέρει ο Ιησούς οτι πρέπει να υπερνικήσεις τον άλλο με την βία. Ούτε να τον προσυλητίσεις βέβαια. Ακόμα και στην άμυνα σου, πουθενά δεν λέει οτι πρέπει να επιδιώξεις τον θάνατο του, αφού αρχικά διαμηνύει οτι πρέπει να αποφύγεις την βία, σε πρώτη θέση. Την δια βίας επιβολή του Χριστιανισμού για τον Α ή Β λόγο, χρησιμοποιήσαν οι ρασοφόροι τότε, για να επεκτείνουν την εξουσία τους, σε φύλα Σλαβικά και της Μ.Ανατολής εν καιρώ Βυζαντίου και με τον ίδιο τρόπο τα φέουδα της Ευρώπης κατά τις Σταυροφορίες. Εξού και τα σύμβολα που είδες και βλέπεις σε Εθνικά σύμβολα που χρησιμοποιούνται με περίτεχνο τρόπο , για να δαμάζονται οι ερωτήσεις και οι προσωπικότητες του κάθε μέσου ανθρώπου. Σε κανένα σημείο ο Ιησούς ή ακόμα και οι μαθητές του , δεν αντέδρασαν ή ευλόγησαν πράξη βίας προς άνθρωπο. Σε προκαλώ (με τον καλό τρόπο βεβαίως) να μου φέρεις ενα κείμενο ή εδάφιο απο την Καινή Διαθήκη που να ευλογεί την χρήση βίας απο άνθρωπο προς άνθρωπο. Μάλιστα αν βρείς κάτι που να ισχύει , σου δίνω τον λόγο μου , οτι κερνάω μπύρα στην επόμενη συνάντηση , αν γίνει Αθήνα. Απλά επειδή θα ξοδέψεις πολύ ενέργεια , όπου τελικά δεν θα βρείς κάτι, σου λέω οτι απλά ειδικά στην Ορθόδοξη διδαχή ο φόνος-σκοτωμός ανθρώπου θεωρείται αμάρτημα με όποιο τρόπο και συνθήκες γίνει. Και πριν σπεύσεις να μου πεις για την Παλαιά Διαθήκη , να σου αναφέρω οτι οι ρίζες του πιο σκληρού και δογματικού ιερού βιβλίου (και απο το Κοράνι ακόμα) Ταλμούδ, προέρχονται απο την Διαθήκη αυτή και μάλιστα , αναφέρονται σε ενα άκρως εκδικητικό Θεό , απέναντι στα δημιουργήματα του , ενώ ταυτόχρονα έχει εδάφια που αναφέρει την έλευση του Μεσσία που θα απαλύνει τον ανθρώπινο πόνο και θα τον απελευθερώσει απο τα βασανιστήρια του. Κάτι που υπάρχει απο τα συγγράματα της Καινής Διαθήκης σαν νόημα. Στο web τώρα μπορείς να βρείς αρκετά πράγματα για τον Jihad (αν θέλουμε να δώσουμε άρθρο στον "ιερό πόλεμο") όπου περιγράφει πως πρέπει να αντιδράσει ο Άραβας απέναντι στον άπιστο που θα πειράξει την θρησκεία , την οικογένεια, και την ακεραιότητα του , κατά αυτή την σειρα΄ακριβώς. Δίνει δηλαδή τις ευλογίες του , μέσα απο μια σειρά εντολών για την αφαίρεση ανθρώπινης ζωής , ΑΝ προξενήσει σε αυτόν κακό. Κάτι βέβαια που οι Ιμάμηδες της εποχής μας το παραφράζουν κατά το δοκούν και φανατίζουν τον κόσμο τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.