Jump to content

Ανασταση Χριστου


 Share

Recommended Posts

Τα γεγονότα της Σταύρωσης αναφέρονται και σε Ρωμαϊκές αναφορές, ακριβώς όπως αναφέρονται και στην Αγ.Γραφή (Σημάδια, σεισμός, λόγια που ειπώθηκαν).

Γιατί λοιπόν να ψεύδεται απο εκεί και πέρα η Αγ.Γραφή όσον αφορά την Ανάσταση;

 

Ειδικά απο την στιγμή που υπάρχει αναφορά στον Πόντιο Πιλάτο απο τον Ρωμαίο Εκατόνταρχο , για την παραβίαση του Τάφου. Με την σημαντική λεπτομέρεια , οτι δεν φαινόταν να είχε γίνει χρήση εργαλείων για να μετακινηθεί η πλάκα-σφράγισμα απο έξω και ειδικά όταν χρειάστηκαν αρκετοί φρουροί για να την μετακινήσουν αρχικά.

 

Και επειδή γνωρίζω οτι μερικά στοιχεία απο αυτά, έτσι όπως τα γράφω, θεωρούνται ώς φερόμενα χωρίς αποδείξεις, δώσε μου λίγο χρόνο να βρώ το κείμενο και την πηγή , να στα δώσω.

Anor,

Μ' ενδιαφέρει κι εμένα αυτή η πηγή.

Μήπως θυμάσαι το όνομα του αρθρογράφου/συγγραφέα που την παρουσίασε ή το που την παρουσίασε; (ίσως μπορέσω να βοηθήσω να την βρούμε)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

αναρωτιεμε αν το μικροβιο της <αρχαιολογιας> χτυπαει ολους τους εσωτεριστες.

το λεω γιατι θυμαμε τα ποιο ψαγμενα ατομα που χαιρομουν να τα διαβαζω σε φορουμ παντα κατι ψαχνανε.

διαβαζα κατι ποστ του σειριου και καταλαβα οτι και αυτος ψαχνει.ολοι ψαχνουν.γιατι?

Link to comment
Share on other sites

Νεφέλη,...

 

Αν βοηθάει.... ήταν σε Ρωμαϊκές αναφορές που απευθύνονταν στον Αυτοκράτορα της Ρώμης , προς τις Ιουδαϊκές αναταραχές.

Δυστυχώς , τις είχα βρεί το 2001 και τις είχα αποθηκεύσει σε CD. Δυστυχώς, γιατί χωρίς να κάνω πλάκα, έχω κοντά στα 200 δισκάκια να τσεκάρω για να βρώ το αρχείο.

 

Επίσης υπηρχε αναφορά απο ανεπίσημο site, πως επίσης Έλληνες παρατηρητές της αστρονομίας , είχαν δεί τα περιέργα φαινόμενα που φαινόντουσαν απο την Θήρα. Τώρα αυτό επειδή δεν έχει στοιχεία και είναι απλά ενα quote που έχω φυλάξει ,μην το παίρνεις σοβαρά υπόψιν..

Βασικά ήταν η "σκανδάλη" για να ψάξω και άλλο. Σου υπόσχομαι οτι θα το κάνω αυτό το Σ/Κ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι να μην το βάλω πείσμα...χεχεχεχε...

 

Ευτυχώς για μένα, έχω μια καλή σύνδεση adsl με το σπίτι και πρόσφατα έκανα image τα cds σε σκληρό δίσκο 250gb...όπότε με ενα καλό mount tool, αρκεί μια απομακρυσμένη σύνδεση και ...voila...

 

Παραθέτω το κομμάτι σχετικά με αυτά που είπα.

 

It is believed by some scholars that Tactius gained his information about Christ from official records, perhaps actual reports written by Pilate. Tactius also wrote about the burning of the Jerusalem temple by the Romans in 70 A.D. The Christians are mentioned as a group that were connected with these events. "All we can gather from this reference is that Tactius was also aware of the existence of Christians other than in the context of their presence in Rome," states Habermas. Gaius Suetonius Tranquillas, chief secretary of Emperor Hadrian, wrote, "Because the Jews at Rome caused continuous disturbances at the instigation of Chrestus, he expelled them from the City." Chrestus is a variant spelling of Christ. Suetonius refers to a wave of riots that broke out in a large Jewish community in Rome during the year 49 A.D. As a result, the Jews were banished from the city.

 

Jewish historian Flavius Josephus, a member of a priestly family and who became a Pharisee at the age of 19, became the court historian for Emperor Vespasian. In the Antiquities, he wrote about many persons and events of first century Palestine. He makes two references to Jesus. The first reference is believed associated with the Apostle James. "...he brother of Jesus, who was called Christ." He also wrote, "At this time there was a wise man who was called Jesus. And his conduct was good and (he) was known to be virtuous. And many people from among the Jews and other nations became his disciples. Pilate condemned him to be crucified and to die. And those who had become his disciples did not abandon his discipleship. They reported that he had appeared to them three days after his crucifixion and that he was alive, accordingly, he was perhaps the messiah concerning whom the prophets have recounted wonders." These historical writings predated the Old Testament. Josephus died in 97 A.D.

 

Before Tacitus, Suetonius or Josephus, Thallus wrote about the crucifixion of Jesus. His writing date to circa 52 A.D. and the passage on Jesus was contained in Thallus' work on the Eastern Mediterranean world from the Trojan War to 52 A.D. Thallus noted that darkness fell on the land at the time of the crucifixion. He wrote that such a phenomenon was caused by an eclipse. Though Christ was not proclaimed a deity until the fourth century, Pliny the Younger, a Roman author and administrator who served as the governor of Bithynia in Asia Minor, wrote in 112 A.D., two hundred years before the "deity" proclamation, that Christians in Bithynia worshipped Christ.

 

Two references have been made to a report by Pontius Pilate. The references include Justin Martyr (150 A..D.) and Tetullian (200 A.D.). Both references correspond with the fact that there was an official document in Rome from Pilate. The Pilate report detailed the crucifixion but also reported acts of miracles. Emperor Tiberius acted on Pilate's report, according to Tertullian, to the Roman Senate. "Tiberius accordingly, in whose days the Christian name made its entry into the world, having himself received intelligence from Palestine of events which had clearly shown the truth of Christ's divinity, brought the matter before the senate, with his own decision in favor of Christ. The senate, because it had not given the approval itself, rejected his proposal. Caesar held to his opinion, threatening wrath against all accusers of the Christians."

 

 

source:

By Harry V. Martin

 

Copyright FreeAmerica and Harry V. Martin, 1995

Link to comment
Share on other sites

Χμ ... εγώ πιστεύω πως ανάσταση δεν έγινε και αν έγινε έγινε με πολύ γκανγκστερικό τρόπο ...

1. Γιατί να δούνε τον αναστημένο μόνο οι μαθητές και κάνα δυο ακόμα της κλίκας ;

2. Οι 4 περιγραφές τις Ανάστασις μου δίνουν την εντύπωση πως η καθεμία από αυτές μιλάει για μια διαφορετική ανάσταση , ακόμα και σταύρωση

Link to comment
Share on other sites

Χμ ... εγώ πιστεύω πως ανάσταση δεν έγινε και αν έγινε έγινε με πολύ γκανγκστερικό τρόπο ...

1. Γιατί να δούνε τον αναστημένο μόνο οι μαθητές και κάνα δυο ακόμα της κλίκας ;

2. Οι 4 περιγραφές τις Ανάστασις μου δίνουν την εντύπωση πως η καθεμία από αυτές μιλάει για μια διαφορετική ανάσταση , ακόμα και σταύρωση

Οι αποστολοι η μας εξαπατησαν η εξαπατηθηκαν η μας λενε την αληθεια.

Πλανκ

 

Το να εξαπατηθηκαν ειναι απιθανο,γιατι η εμφανιση του Χριστου δεν εγινε μονο μια φορα.

Το να μας εξαπατησαν ειναι απιθανο,διοτι κανεις δεν κηρρυτει κατι με κινδυνο να τον χτυπησουν,να τον φτυσουν,να τον ξεφτιλισουν αυτον και την οικογενεια του και τελος να τον σκοτωσουν με βιαιο τροπο,αν αυτο που ελεγε δεν ηταν αληθεια.

Τελος,μενει μονο μια πιθανοτητα.Να μας ειπαν την αληθεια.Εκει ολα εξηγουνται,μαζι και αυτο που ειπε ο αποστολος Παυλος που πεθανε κηρρυτοντας για τον Χριστο,ενας πρων διωκτης του χριστιανισμου"αν ο Χριστος δεν ειχε αναστηθει το κηρυγμα μας θα ηταν χωρις νοημα,το ιδιο και η πιστη σας"

Link to comment
Share on other sites

Απορρίπτεις εντελώς αυθαίρετα τις άλλες 2 πιθανότητες.

 

Το "να εξαπατήθηκαν είναι απίθανο γιατί η εμφάνιση του Χριστού δεν έγινε μόνο μια φορά" ούτε κατά διάνοια δεν είναι απόδειξη της ακυρωτικής θέσης-λογισμού. Ούτε καν.

 

"Το να μας εξαπάτησαν είναι απίθανο διότι...[...]"

Συγνώμη αλλά στην περίπτωση που όντως ήταν απαταιώνες, νομίζεις οτι το έκαναν από χόμπυ; Σίγουρα κάτι σημαντικότατο είχαν στο μυαλό τους, κάτι που ίσως άξιζε όσα ρίσκαραν. Αν σου φαίνεται αυτό ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας και δεν μπορείς να το πιστέψεις, πως πιστεύεις κάτι λιγότερο "γήινο" και λογικό, όπως η ανάσταση;

 

Τέλος, έχοντας ξαναβάλει και τις άλλες 2 πιθανότητες στο παιχνίδι δεν μένει μόνο μία. Και φυσικά, αν δεν βρούμε αποδείξεις (ιστορικές, όχι του σεβάσμιου παππούλη) δεν θα μπορέσουμε να είμαστε σίγουροι (ιστορικά) ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο. Το θέμα πίστης είναι εντελώς άλλη περίπτωση. Εκεί αν θες πιστεύεις, δεν χρειάζεσαι αποδείξεις. Και είναι σεβαστό.

Link to comment
Share on other sites

Απορρίπτεις εντελώς αυθαίρετα τις άλλες 2 πιθανότητες.

 

Το "να εξαπατήθηκαν είναι απίθανο γιατί η εμφάνιση του Χριστού δεν έγινε μόνο μια φορά" ούτε κατά διάνοια δεν είναι απόδειξη της ακυρωτικής θέσης-λογισμού. Ούτε καν.

 

"Το να μας εξαπάτησαν είναι απίθανο διότι...[...]"

Συγνώμη αλλά στην περίπτωση που όντως ήταν απαταιώνες, νομίζεις οτι το έκαναν από χόμπυ; Σίγουρα κάτι σημαντικότατο είχαν στο μυαλό τους, κάτι που ίσως άξιζε όσα ρίσκαραν. Αν σου φαίνεται αυτό ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας και δεν μπορείς να το πιστέψεις, πως πιστεύεις κάτι λιγότερο "γήινο" και λογικό, όπως η ανάσταση;

 

Τέλος, έχοντας ξαναβάλει και τις άλλες 2 πιθανότητες στο παιχνίδι δεν μένει μόνο μία. Και φυσικά, αν δεν βρούμε αποδείξεις (ιστορικές, όχι του σεβάσμιου παππούλη) δεν θα μπορέσουμε να είμαστε σίγουροι (ιστορικά) ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο. Το θέμα πίστης είναι εντελώς άλλη περίπτωση. Εκεί αν θες πιστεύεις, δεν χρειάζεσαι αποδείξεις. Και είναι σεβαστό.

Αυτα που γραφεις ειναι η συνηθισμενη αντιδραση μπροστα στην αληθεια.Στην αρχη το φως σε τυφλωνει μετα το συνηθιζεις στα ματια και καταλαβαινεις την αληθεια.

Τελος παντων,δεν εχω προβλημα με ο,τι κ αν πιστευεις,ουτε θελω να σε αλλαξω πιστη,που μερικοι ισως να θεωρουν.Εγω βλεπω οτι αυτα που εγραψες δεν κλονιζουν την εγκυροτητα των παραπανω δικων μου θεσεων.Συνηθως,βεβαια,στο φορουμ ενω απαντω με ακλονητα επιχειρηματα,απαντουν οτι αοριστολογω και δεν καταθετω πραγματικες πηγες και λεω ο,τι θελω.Ε, ττωρα εκει δεν αξιζει να απαντησω αλλα ειναι ξεκαθαρο ,οτι αρεσκονται με το να ακουν τα παραμυθια κ αν κατι δυνατο κ ακλονητο βρεθει μπροστα στον κοσμο της φαντασιας τους τοτε ολο το παραμυθι ειναι αληθινο και αυτο ειναι το ψευτικο.Αναμενομενη αντιδραση.Πως να αλλαξει κανεις τον κοσμο του για κατι εστω αληθινο,καλυτερα να το θεωρησει ψευτικο κ να ξεμπερδεψει.Αλλα η μαγκια ειναι να θυσιαζεις τα παντα για την αληθεια,αλλιως διαβαζε την κοκκινοσκουφιτσα και μασα μαλλι της γριας.Αυτα δεν τα λεω για εσενα,οπως θα καταλαβες.Ουτε για ολους οσους παιρνουν μερος στο φορουμ.Τωρα θα δεις που θα πεσουν ολοι με τα μουτρα να πουν ο,τι παλι λεω ο,τι θελω.Εγω θα μεινω σε μια φραση που ειπε καποιο αλλο μελος εδω μεσα"καταλαβαινουμε ποιοι εχουν ποιοτητα και ποιοι οχι,ο οξυς λογος δεν ειναι απαραιτητος".Περιμενω να ακουσω κατι πιο δυνατο για τα παραπανω περι εξαπατησης και αληθειας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που γραφεις ειναι η συνηθισμενη αντιδραση μπροστα στην αληθεια.Στην αρχη το φως σε τυφλωνει μετα το συνηθιζεις στα ματια και καταλαβαινεις την αληθεια.

Τελος παντων,δεν εχω προβλημα με ο,τι κ αν πιστευεις,ουτε θελω να σε αλλαξω πιστη,που μερικοι ισως να θεωρουν.Εγω βλεπω οτι αυτα που εγραψες δεν κλονιζουν την εγκυροτητα των παραπανω δικων μου θεσεων.Συνηθως,βεβαια,στο φορουμ ενω απαντω με ακλονητα επιχειρηματα,απαντουν οτι αοριστολογω και δεν καταθετω πραγματικες πηγες και λεω ο,τι θελω.Ε, ττωρα εκει δεν αξιζει να απαντησω αλλα ειναι ξεκαθαρο ,οτι αρεσκονται με το να ακουν τα παραμυθια κ αν κατι δυνατο κ ακλονητο βρεθει μπροστα στον κοσμο της φαντασιας τους τοτε ολο το παραμυθι ειναι αληθινο και αυτο ειναι το ψευτικο.Αναμενομενη αντιδραση.Πως να αλλαξει κανεις τον κοσμο του για κατι εστω αληθινο,καλυτερα να το θεωρησει ψευτικο κ να ξεμπερδεψει.Αλλα η μαγκια ειναι να θυσιαζεις τα παντα για την αληθεια,αλλιως διαβαζε την κοκκινοσκουφιτσα και μασα μαλλι της γριας.Αυτα δεν τα λεω για εσενα,οπως θα καταλαβες.Ουτε για ολους οσους παιρνουν μερος στο φορουμ.Τωρα θα δεις που θα πεσουν ολοι με τα μουτρα να πουν ο,τι παλι λεω ο,τι θελω.Εγω θα μεινω σε μια φραση που ειπε καποιο αλλο μελος εδω μεσα"καταλαβαινουμε ποιοι εχουν ποιοτητα και ποιοι οχι,ο οξυς λογος δεν ειναι απαραιτητος".Περιμενω να ακουσω κατι πιο δυνατο για τα παραπανω περι εξαπατησης και αληθειας.

Δεν λες απολύτως τίποτα.

Περιμένω..

Link to comment
Share on other sites

Δεν λες απολύτως τίποτα.

Περιμένω..

ειπα δεν βλεπω να κλονιζονται οι θεσεις μου με αυτα που ειπες οτι κατι ειχαν στο μυαλο τους οι αποστολοι κ οτι θα μπορουσαν να ειχαν εξαπατηθει.Που τα στηριζεις αυτα?Σου ειπα γραψε κατι καλυτερο-σαφεστερο να απαντησω,ας μην επαλαμβανομαστε

Link to comment
Share on other sites

Εσύ μπορεί να μην το βλέπεις. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Ξαναλέω, δεν λες απολύτως τίποτα και περιμένω. Δεν απαντάς σε ό,τι σου θέτω, ούτε την θέση σου δεν αιτιολογείς.

Όσο για το που τα στηρίζω αυτά, δεν τα στηρίζω πουθενά, όπως δεν στηρίζεται σε κανένα, μα κανένα όσο και να ψάξεις, ιστορικό γεγονός η ανάσταση. Το δεύτερο το δέχεσαι ότι μπορεί να υπάρχει (για να ακριβολογούμε, το πιστεύεις.) Το πρώτο γιατί το απορρίπτεις χωρίς καν να το αφήνεις ως "μπορεί"; Πάρε θέση και αιτιολόγησε, αλλιώς δεν λέμε τίποτα. Το "έτσι αντιδρούν όλοι στο φως και τα λαμπάκια" δεν είναι ούτε θέση ούτε επιχείρημα ούτε αιτιολόγηση. Ένα τίποτα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ μπορεί να μην το βλέπεις. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Ξαναλέω, δεν λες απολύτως τίποτα και περιμένω. Δεν απαντάς σε ό,τι σου θέτω, ούτε την θέση σου δεν αιτιολογείς.

Όσο για το που τα στηρίζω αυτά, δεν τα στηρίζω πουθενά, όπως δεν στηρίζεται σε κανένα, μα κανένα όσο και να ψάξεις, ιστορικό γεγονός η ανάσταση. Το δεύτερο το δέχεσαι ότι μπορεί να υπάρχει (για να ακριβολογούμε, το πιστεύεις.) Το πρώτο γιατί το απορρίπτεις χωρίς καν να το αφήνεις ως "μπορεί"; Πάρε θέση και αιτιολόγησε, αλλιώς δεν λέμε τίποτα. Το "έτσι αντιδρούν όλοι στο φως και τα λαμπάκια" δεν είναι ούτε θέση ούτε επιχείρημα ούτε αιτιολόγηση. Ένα τίποτα είναι.

Ασε αυτο που ειπα με το φως,δεν το ειπα για επιχειρημα.Εγω εγραψα ξεκαθαρα.Πες μου τι ειχαν λοιπον οι αποστολοι στο μυαλο τους κ ηθελαν να μας εξαπατησουν,δεν το λες.Μετα πως διαφωνεις?Γραφω οτι δεν εξαπατηθηκαν,γραψε λοιπον,γιατι νομιζεις οτι εξαπατηθηκαν,ουτε αυτο το λες.Και παλι πετας αυτο το δεν λες απολυτως τιποτα.Εγω ειπα την αποψη μου.Μια φορα να εξαπατηθηκαν ειναι δυνατο αλλα οχι ολοι εβλεπαν κατι που δεν υπηρχε τοσες φορες και αυτο το κατρι δεν βρεθηκε ποτε στον ταφο,ενω απο εκεινον τον ταφο βγαινει καθε πασχα το αγιο φως.ΠΟυ ειναι η θεση σου?θα μου γραψεις παλι οτι δεν απαντω?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάλι θα στο γράψω ότι δεν απαντάς γιατί απλά.. δεν απαντάς. Απλώς με ρωτάς περισσότερα. Εγώ απ'την άλλη, θα απαντήσω.

 

Τι (υποθετικά θα μπορούσαν να) είχαν οι απόστολοι στο μυαλό τους; Κυριαρχία της μάζας, καθοδήγηση αυτής και εξουσία. Νομίζω είναι και πιο λογικό και πιο γήινο απ'το "αναστήθηκε". Το άγιο φως εξηγείται με πάμπολλους τρόπους. Μια αναζήτηση στο google θα σε πείσει, εκτός και αν επειδή τα περισσότερα που θα βρεις, αν όχι όλα, είναι στα αγγλικά δεν τα θεωρείς έγκυρα. Αν θες να πεις κάτι θα το εξηγήσεις. Σε διάλογο η πίστη δεν έχει θέση. Καμία.

 

Αν θες να πιστεύεις είναι δικαίωμά σου και κανένας δεν θα σε κατηγορήσει γιαυτό. Ούτε εσένα ούτε κανέναν. Όμως, η πίστη, με την έννοια του όρου, ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε έναν διάλογο ως επιχείρημα. Δεν μπορείς δηλαδή να μου πεις "ναι οκ, αλλά εγώ το πιστεύω, άρα κάνεις λάθος". Ή έχεις αιτιολόγηση και την παραθέτεις, ή δεν μιλάς. Γιατί αν αρχίσω να λέω κι εγώ τι πιστεύω καήκαμε και άκρη δεν θα βγάλουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πάλι θα στο γράψω ότι δεν απαντάς γιατί απλά.. δεν απαντάς. Απλώς με ρωτάς περισσότερα. Εγώ απ'την άλλη, θα απαντήσω.

 

Τι (υποθετικά θα μπορούσαν να) είχαν οι απόστολοι στο μυαλό τους; Κυριαρχία της μάζας, καθοδήγηση αυτής και εξουσία. Νομίζω είναι και πιο λογικό και πιο γήινο απ'το "αναστήθηκε". Το άγιο φως εξηγείται με πάμπολλους τρόπους. Μια αναζήτηση στο google θα σε πείσει, εκτός και αν επειδή τα περισσότερα που θα βρεις, αν όχι όλα, είναι στα αγγλικά δεν τα θεωρείς έγκυρα. Αν θες να πεις κάτι θα το εξηγήσεις. Σε διάλογο η πίστη δεν έχει θέση. Καμία.

 

Αν θες να πιστεύεις είναι δικαίωμά σου και κανένας δεν θα σε κατηγορήσει γιαυτό. Ούτε εσένα ούτε κανέναν. Όμως, η πίστη, με την έννοια του όρου, ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε έναν διάλογο ως επιχείρημα. Δεν μπορείς δηλαδή να μου πεις "ναι οκ, αλλά εγώ το πιστεύω, άρα κάνεις λάθος". Ή έχεις αιτιολόγηση και την παραθέτεις, ή δεν μιλάς. Γιατί αν αρχίσω να λέω κι εγώ τι πιστεύω καήκαμε και άκρη δεν θα βγάλουμε.

Αφηνω αυτα που εγραψες να κριθουν εν καιρω απο οσους διαβαστουν.Ο,τι ειχα να πω το ειπα.Ειδικα με αυτο που γραφεις για τους αποστολους ενα πραγμα θα πω.Ο ανθρωπος κρινεται απο τισ πραξεις και φαινεται τι ηθελε και τι δεν ηθελε.Οι αποστολοι εκαναν εργα αγαπης κ μονο.

Ακομα,αν υπηρχε εξηγηση για το αγιο φως οι εχθροι της ορθοδοξης εκκλησιας που ειναι παμπολλοι θα το ειχαν κανει θεμα,.Η καθολικη εκκλησια το ερευνα το θεμα χρονια κ χρονια και δεν βρισκει απαντηση,και βρηκε το google?Το θεμα θα το χασεις ετσι,ψαξε καλυτερα θα ελεγα.Οι εκατομμυρια χριστιανοι που περνουν το Φως το πασχα δεν ειναι ανοητοι ουτε τους λοιπει το google.

Link to comment
Share on other sites

Τι μου λες δηλαδή; Ότι επειδή η μάζα κάνει κάτι, αυτό είναι σωστό;

Οκ, τότε όλα είναι εντάξει στον κόσμο. Και αφού είναι εντάξει πάμε και οι 2 να κατεβάσουμε κανένα wallpaper για το pc μας, γιατί αυτό μας λείπει τελικά. Και αφού θέλεις να το αφήσουμε στην κρίση των αναγνωστών, ας το αφήσουμε στην κρίση των αναγνωστών. Σε προειδοποιώ μόνο, ότι εδώ δεν υπάρχει η μάζα. Και ούτε πρόκειται να υπάρξει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...