Jump to content

τι ειπε ο θεος και τι κανουν οι ανθρωποι.


Recommended Posts

Ο ιδιος ο Θεος μιλησε για πολλα πραγματα, αρκετα εκ

των οποιων περασαν σε δευτερη μοιρα γιατι δε βολευαν

τα αντιστοιχα ιερατεια.

 

οπως?

 

<<43 «Ακούσατε ότι ειπώθηκε: Να αγαπήσεις τον πλησίον σου και να μισήσεις τον εχθρό σου. 44 Εγώ όμως σας λέω, αγαπάτε τους εχθρούς σας και προσεύχεστε για όσους σας καταδιώκουν, 45 για να γίνετε γιοι του Πατέρα σας που είναι στους ουρανούς, γιατί τον ήλιο του τον ανατέλλει πάνω σε κακούς και καλούς και βρέχει πάνω σε δίκαιους και άδικους. 46 Γιατί αν αγαπήσετε όσους σας αγαπούν, ποιο μισθό θέλετε να έχετε; Και οι τελώνες το ίδιο δεν κάνουν; 47 Και αν χαιρετήσετε τους αδελφούς σας μόνο, τι περισσότερο κάνετε; Και οι εθνικοί το ίδιο δεν κάνουν; 48 Να είστε λοιπόν εσείς τέλειοι όπως ο Πατέρας σας ο ουράνιος είναι τέλειος.>> Ματθαίος, Κεφ. 5

Πότε αγάπησε η Εκκλησία τους εχθρούς της?;

 

<<38 «Ακούσατε ότι ειπώθηκε: Οφθαλμός αντί για οφθαλμό και δόντι αντί για δόντι. 39 Εγώ όμως σας λέω να μην αντισταθείτε στον κακό άνθρωπο. αλλά σε όποιον σε χαστουκίζει στο δεξί μέρος του σαγονιού σου στρέψε του και το άλλο. 40 Και σ΄ αυτόν που θέλει να δικαστεί μ΄ εσένα και να πάρει το πουκάμισό σου άσε του και το πανωφόρι. 41 Και με όποιον σε αγγαρέψει ένα μίλι, πήγαινε μαζί του δύο. 42 Σ΄ όποιον σου ζητάει δώσε, και αυτόν που θέλει από εσένα να δανειστεί μην τον αποστραφείς».>> Ματθαίος, Κεφ. 5

Πότε γύρισε η Εκκλησία ?το άλλο μάγουλο??;

 

<<Μην κρίνετε, για να μην κριθείτε. 2 Γιατί με όποια κρίση κρίνετε θα κριθείτε, και με όποιο μέτρο μετράτε, θα μετρηθεί σ΄ εσάς. 3 Και γιατί βλέπεις την αγκίδα που είναι μέσα στο μάτι του αδελφού σου, ενώ το δοκάρι μέσα στο δικό σου μάτι δεν παρατηρείς; 4 Ή πώς θα πεις στον αδελφό σου: «Άφησε να βγάλω την αγκίδα από το μάτι σου», ενώ ιδού, το δοκάρι είναι μέσα στο μάτι το δικό σου; 5 Υποκριτή, βγάλε πρώτα από το μάτι το δικό σου το δοκάρι, και τότε θα δεις καθαρά, για να βγάλεις την αγκίδα από το μάτι του αδελφού σου>> Ματθαίος, Κεφ. 7 & Λουκάς 6:37-42

Η Εκκλησία δεν είναι αυτή που κρίνει μόνιμα και συνέχεια τους πάντες και τα πάντα, συχνά μάλιστα με πολύ καυστικό ύφος?;

Μέχρι και ο Αγ. Κοσμάς είχε σχολιάσει αυτήν την ενάντια στα διδάγματα συμπεριφορά της Εκκλησίας!

 

<<7 «Ζητάτε και θα σας δοθεί, ερευνάτε και θα βρείτε, κρούετε και θα σας ανοιχτεί. 8 Γιατί καθένας που ζητά λαβαίνει και όποιος ερευνά βρίσκει και σ΄ όποιον κρούει θα του ανοιχτεί.>> Ματθαίος, Κεφ. 7

?Και από την άλλη βγαίνει Επίσκοπος σε Ιερά Σύνοδο και σου λέει «πίστευε και μη ερεύνα»?

 

<<3 Και τότε τον πλησίασαν Φαρισαίοι, για να τον πειράξουν, και έλεγαν: «Άραγε επιτρέπεται σ΄ έναν άνθρωπο να αποδιώξει τη γυναίκα του για οποιαδήποτε αιτία;» 4 Εκείνος αποκρίθηκε και τους είπε: «Δε διαβάσατε ότι ο Κτίστης από την αρχή τούς έκανε αρσενικό και θηλυκό;>> Ματθαίος, Κεφ. 19

<<6 Αλλά από την αρχή της κτίσης ο Θεός τούς έκανε αρσενικό και θηλυκό.>> Μάρκος, Κεφ. 11

«Και η γυναίκα έχει το «κατ? εικόνα Θεού» και ο άνδρας. Διότι είναι πλασμένες όμοιες οι φύσεις τους, και ίσες οι πράξεις τους και ίσες οι αμοιβές και ίση η τιμωρία τους.(..) Ξεπερνάει πολύ τον άντρα η γυναικεία φύση ως προς το καλό και την καρτερία» - Άγιος Γρηγόριος Νύσσης

Και μετά σου λέει η Εκκλησία ότι 'ο άνδρας είναι ανώτερος'?

 

<<15 Αλίμονο σ΄ εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, γιατί γυρνάτε τη θάλασσα και την ξηρά για να κάνετε έναν προσήλυτο και, όταν γίνει, τον κάνετε γιο της γέεννας διπλά από εσάς.>> Ματθαίος, Κεφ. 23

Ένα έχω μονάχα να πω : Ιεραποστολές?

 

<< Τον ασθενή όμως στην πίστη να τον δέχεστε, χωρίς να κρίνετε τις γνώμες του. 2 Ο ένας πιστεύει ότι μπορεί να φάει απ? όλα, αλλά ο ασθενής τρώει λάχανα. 3 Αυτός που τρώει ας μην εξουθενώνει εκείνον που δεν τρώει, κι εκείνος που δεν τρώει ας μην κρίνει αυτόν που τρώει, γιατί ο Θεός τον δέχτηκε. 4 Εσύ ποιος είσαι που κρίνεις ξένο υπηρέτη;>> Προς Ρωμαίους Κεφ. 14

Και μετά βγαίνει η Εκκλησία και κρίνει τους πιστούς άλλων θρησκειών (και τις ίδιες τις θρησκείες).

 

<<Το Ευαγγέλιο είναι και για τους Ιουδαίους και για τους εθνικούς.

7 Γι αυτό να δέχεστε ο ένας τον άλλο καθώς και ο Χριστός σας δέχτηκε, προς δόξα του Θεού.>> - Προς Ρωμαίους Κεφ. 15

Πως αμέ! Μέσα στην δεκτικότητα είναι η Εκκλησία?

Ούτε έκαψε, ούτε έσφαξε, ούτε κυνήγησε... Ποτέ τέτοια πράματα!

 

<<δωρεάν λάβατε, δωρεάν δώστε. 9 Μην κατέχετε χρυσά νομίσματα μήτε αργυρά μήτε χάλκινα στις ζώνες σας. 10 μην έχετε σακίδιο στο δρόμο μήτε δυο πουκάμισα μήτε υποδήματα μήτε ραβδί.>> Ματθαίος, κεφ. 10:8-10

Και έχεις τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο και όλους τους παρατρεχάμενους μες την γκλαμουριά, με τα μεταξωτά, τα λούσα, τα ακριβά αμάξια, τα πανάκριβα laptop καθώς ταξιδεύουν Α? θέση (ω ναι! το είδα κι αυτό με τα μάτια μου! ), κλπ κλπ κλπ?

 

«Ούτε η νόμιμη συνεύρεση, ούτε η λεχωνιά, ούτε η περίοδος, ούτε η ονείρωξη μπορούν να μιάνουν τη φύση του ανθρώπου ή να χωρίσουν από το Άγιο Πνεύμα» - Διαταγαί των Αγίων αποστόλων

Και έχεις μετά τους παπάδες να σου λένε να μην πηγαίνεις στην εκκλησία όταν έχεις περίοδο?

 

 

Θες κι άλλα ή αρκούν αυτά; Διότι έχω κι άλλα αν ενδιαφέρεσαι?

 

φυσικα νεφελη και να δωσεις και αλλα και να βαλεις και τις διαπιστωσεις σου απο κατω οπως τωρα.

αυτη ειναι η πραγματικοτητα που εξαιτιας της δεν αναπτυσομαστε ποια. :015annoyed:

παρακαλω συνεχισε και μετα προτεινω να συζητησουμε.

οχι για να δικαιολογησουμε φυσικα,αλλα μαζι να δουμε και να καταλαβουμε. :)

να ξερουμε τι γινετε και να δουμε με ποιο τροπο αντιδραμε.

συνεχισε παρακαλω και ευχαριστω για την απαντηση. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Mου επιτρέπεις να απαντήσω;

 

Όπου βλέπεις την λέξη "Εκκλησία" αντικαθέστησε την με Ιερωμένους-Ιεραρχίες.

 

Δεν είναι δα και 100 χρόνια που η γνώση , μοιράστηκε , (έστω και αυτό το μικρό ποσοστό) στους απλούς ανθρώπους.

Ποιοί ήταν εκείνοι που την κατείχαν;... Οι τότε πολιτικοί , ιερωμένοι και στρατηγοί.

Γιατί μόνο αυτοί;... για να χειρίζονται καλύτερα τον απλό κόσμο.

 

Παράδειγμα...

 

Η Εκκλησία έκανε το Παλούκωμα των Βουλγάρων και τις σταυροφορίες...

 

Η Εκκλησία;... ή μήπως οι ιερωμένοι-αρχηγοί που ερμήνευαν κατά το δοκούν τα βιβλία για να καθοδηγούν τον απλό κόσμο, που τους πίστευε καθώς δεν είχε τον πλούτο γνώσης που έχουμε σήμερα;

 

Θυμάστε μήπως πότε τυπώθηκε το πρώτο βιβλίο απο τον Γουτεμβέργιο; Πότε ο απλός κόσμος μπορούσε να διαβάσει βιβλία; Ή γενικά να λάβει γνώση και παιδεία;

 

Το μήνυμα του Χριστιανισμού , σαφώς και ήταν ένα... Αγάπη και Ενότητα, ... ανεξαρτήτως αν είσαι "Εθνικός" , πιστός, άπιστος , εχθρός , φίλος, αδερφός κτλ...

 

Νομίζω οτι σχεδόν στις περισσότερες θρησκείες, θα το βρείτε κάτω απο το λήμμα - φράση ...."δρόμος προς την Θέωση"

 

Αλλά πόσοι απο εμάς είναι ικανοί να κάνουν κάτι τέτοιο;... Ακόμα και αν φέρουν ράσα, τουρμπάνια, κομποσχοίνια, μανδύες , κελεμπίες κτλ.

 

Επειδή δηλαδή είναι κάποιος ιερέας, θεωρείται ώς ανώτερος χριστιανός;

Μήπως αντίθετα , εκείνος είναι πιο δύσκολο να αποδείξει την Χριστιανική του πεποίθηση , μιας και αμόλυντος θα πρέπει να είναι διπλά , για να τελέσει μυστήρια;

Είναι πολλοί Ιερωμένοι σε αυτό τον βαθμό;.. ή τουλάχιστον να προσπαθουν σε αυτό τον βαθμό;

Είναι πολλοί εκείνοι που ευχαρίστως θα συνδράμουν σε κόσμο που βασανίζεται και τυρρανιέται;

 

 

ΜΗΠΩΣ....

 

 

Μήπως αντίθετα είναι πιο κοντά στους ίδιους τους Φαρισσαίους που Τον Στάυρωσαν;

Μήπως είναι πιο κοντά σε εκείνους που είχαν κάνει τον ναό Του , εμποροπανήγυρι;

 

και η κυριότερη ερώτηση για μένα που πρέπει όσοι πιστεύουν στο νόημα του Χριστιανισμού να κάνουν στον εαυτό τους....

 

Αν τηρήσουν το δόγμα των διδασκόμενων απο κατηχητικά , θα έχουν τον δρόμο προς τον Παράδεισο , "ανοιχτό";

Ή θα είναι σαν τους Φαρισσαίους που έκαναν τα μυστήρια, αλλά την αγάπη τους προς τον Θεό και τους συνανθρώπους δεν εξέφραζαν;

 

Και πριν βιαστείτε να απαντήσετε, σκεφτείτε καλά τι κάνετε σε μια μέρα..

Πόσο θυμώνετε.. πόσες φορές θέλετε το κακό του άλλου , με όποιο τρόπο.

Πότε είσαστε ικανοί να δώσετε το χέρι φιλίας και συγνώμης προς κάποιον.

 

Και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.

Link to comment
Share on other sites

ανορ περιτω να σου πω οτι μου σκοτωνεις το θεμα :063laugh:

απο τα διαβασματα εδω περα σε ψηφιζω σαν το ποιο αξιολογο μελος :first: :worthy:

νεφελη(η συντονιστες) αν θελεις λαβε υποψην σου αυτο που ειπε ο ανορ και αλλαξε το τιτλο του τοπικ

προτιμω να σεβαστουμε το σωστο και να το κανουμε καθως πρεπει

σκεψου εσυ τον τιτλο η ας μας πει ο ανορ πως θα ηταν προτιμοτερο να ειναι.

ειναι το τελευταιο μου μνμ στο αβαπτιστο.

μια καλη παρεα ημαστε και θα μεινουμε.

και να προσπαθησει ο καθενας για ενοτητα και αγαπη στον κοσμο. :002stopthewar:

γιατι αυτο ειναι που μετραει τελικα.

θα σας διαβαζω με ευχαριστηση.

byeeee

Link to comment
Share on other sites

Η Εκκλησία έκανε το Παλούκωμα των Βουλγάρων και τις σταυροφορίες...

 

Η Εκκλησία;... ή μήπως οι ιερωμένοι-αρχηγοί που ερμήνευαν κατά το δοκούν τα βιβλία για να καθοδηγούν τον απλό κόσμο, που τους πίστευε καθώς δεν είχε τον πλούτο γνώσης που έχουμε σήμερα;

Είναι γεγονός ότι στα Ευαγγέλια ο όρος ?Εκκλησία? εννοεί το σύνολο των πιστών, κι όχι μια ?εκλεκτή ομάδα ιερέων?. Πρόκειται άλλωστε για έναν πολύ αρχαιότερο του χριστιανισμού όρο, που σήμαινε το ανοιχτό βήμα των πολιτών (βλ. ?Εκκλησία του Δήμου?).

Με τα χρόνια όμως, ο όρος ?Εκκλησία? έγινε ένας από τους πολλούς όρους που εσκεμμένα παρερμηνεύτηκαν και παραλλάχτηκαν : έγινε ?το σύνολο των ιερωμένων? και διαχώρισε τους ?ιερείς? από τους ?λαϊκούς? (κάτι που επίσης είναι ενάντια των Ευαγγελίων, μιας και ο Χριστός δεν έκανε ποτέ, ούτε ζήτησε ποτέ τέτοιο διαχωρισμό).

Φτάνοντας λοιπόν στην σύγχρονη εποχή, πλέον οι όροι ?Εκκλησία? και ?ιερωμένοι-αρχηγοί? είναι ταυτόσημοι. Λανθασμένα βέβαια, αλλά μιας και όταν λες ?Εκκλησία? ο άλλος καταλαβαίνει ?ιερωμένοι?, και είναι λίγο κουραστικό να κάθεσαι κάθε φορά να εξηγείς... ε, αναγκαστικά ?ακολουθείς το ρεύμα? και χρησιμοποιείς κι εσύ τον όρο λανθασμένα.

(φυσικά όταν λέω ?εσύ?, δεν εννοώ εσένα προσωπικά Anor. Ουσιαστικά σε μένα αναφέρομαι και σε όποιον άλλο πράττει παρόμοια. Γίνομαι κατανοητή ελπίζω).

Μιας όμως και το ξεκαθαρίσαμε τώρα αυτό το ζήτημα, ναι, όταν έγραφα ?Εκκλησία? εννοούσα τους εκάστοτε Αρχιεπίσκοπους, Επίσκοπους, Αρχιμανδρίτες κλπ κλπ κλπ (ανάθεμα κι αν ξέρω όλες τις διαβαθμίσεις της ιεραρχίας κι ανάθεμα αν μίλησε ποτέ ο Χριστός για τη δημιουργία όλου αυτού του συρφετού...) που ερμήνευαν και μετέδιδαν κατά το δοκούν, έχοντας σκοπό την εξουσία πάνω στον απλό λαό.

 

Θυμάστε μήπως πότε τυπώθηκε το πρώτο βιβλίο απο τον Γουτεμβέργιο; Πότε ο απλός κόσμος μπορούσε να διαβάσει βιβλία; Ή γενικά να λάβει γνώση και παιδεία;

Το πρώτο βιβλίο από τον Γουτεμβέργιο τυπώθηκε στον περιορισμένο αριθμό των 180 αντίτυπων κατά το 1445 και ήταν η Βίβλος. Η πρώτη όμως τυπογραφική μηχανή ήταν Κινέζικη, τέσσερις αιώνες νωρίτερα (1041 ? 1048) Για περισσότερα : http://en.wikipedia.org/wiki/Printing_press και http://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Gutenberg

Αν δεν με απατά η μνήμη μου (και παρακαλώ διορθώστε με εάν κάνω λάθος), οι πρώτοι που μεταφράσανε στην καθομιλουμένη, τύπωσαν και μοίρασαν στον κόσμο τις Γραφές, ήταν ο Τιντάλ (περίπου το 1530 στα αγγλικά) και ο Λούθηρος (το 1522 την Κ.Δ. και το 1534 ολόκληρη την Βίβλο στα γερμανικά). Μετά απ? αυτά, ο μεν Τιντάλ δικάστηκε ως αιρετικός και προδότης και καταδικάστηκε στην πυρά το 1535. Ο δε Λούθηρος ταλαιπώρησε πολύ το Βατικανό (έφτασε μέχρι να πει τον Πάπα ?Αντίχριστο?, όλους τους Καθολικούς ιερωμένους ?Ρωμαίους σοδομιστές? και την Καθολική Εκκλησία ?Παπικό κατεστημένο του Διαβόλου? :lol::clapping: ), δικάστηκε, κυνηγήθηκε, ξαναδικάστηκε, αφορίστηκε, εξορίστηκε, ξαναγύρισε... και γενικά έκανε την Γερμανία και το Βατικανό άνω-κάτω. (Για περισσότερα : http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther )

Πριν απ? αυτούς (και εξαιρώντας κάποιες περιορισμένες προσπάθειες χειρόγραφων μεταφράσεων στα αγγλικά), οι Γραφές ήταν στην Λατινική και Ελληνική γλώσσα μονάχα (πράγμα που σημαίνει σχεδόν αδύνατον για τον απλό κόσμο να διαβαστούν εκείνη την εποχή) και απλησίαστες ακόμα και από απλούς ιερωμένους! Μονάχα οι υψηλά ιστάμενοι είχαν πρόσβαση, και αυτοί ήταν που λέγανε στους υπόλοιπους τι λένε και τι δε λένε οι Γραφές... φυσικά πάντα με τον τρόπο που συνέφερε. :headb:

 

Αλλά πόσοι απο εμάς είναι ικανοί να κάνουν κάτι τέτοιο;... Ακόμα και αν φέρουν ράσα, τουρμπάνια, κομποσχοίνια, μανδύες , κελεμπίες κτλ.

 

Επειδή δηλαδή είναι κάποιος ιερέας, θεωρείται ώς ανώτερος χριστιανός;

Μήπως αντίθετα , εκείνος είναι πιο δύσκολο να αποδείξει την Χριστιανική του πεποίθηση , μιας και αμόλυντος θα πρέπει να είναι διπλά , για να τελέσει μυστήρια;

Μιλώντας μονάχα από δικής μου πλευράς, δεν έχω την απαίτηση από τον οποιασδήποτε θρησκείας ιερέα να είναι υπόδειγμα και ?ενσάρκωση? των ιερών του βιβλίων. Απαιτώ όμως να φαίνεται τουλάχιστον ότι προσπαθεί, ότι κάνει ότι μπορεί καλύτερο για να το επιτύχει και δεν πράττει κραυγαλέα αντίθετα των διδαγμάτων της πίστης του.

Δεν έχω την απαίτηση να μην θυμώνει. Έχω όμως την απαίτηση να είναι σε θέση να συγκρατήσει τον θυμό του. Αν όχι πάντα, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές. Στο κάτω-κάτω, κι ο ίδιος ο Χριστός εκνευρίστηκε κάποια στιγμή (με τους εμπόρους στο Ναό) και τά κανε όλα λίμπα.

Δεν έχω την απαίτηση να έχει μονάχα ?έναν χιτώνα?. Έχω όμως την απαίτηση να μην φορά μεταξωτά και πολύτιμους λίθους.

Δεν έχω την απαίτηση να ζει σε μια καλυβούλα. Αλλά έχω την απαίτηση να μην ζει σε πολυτελή βίλλα.

Δεν έχω την απαίτηση να τηρεί στην καθημερινότητά του συνεχώς και αδιάκοπα κατά γράμμα τις υποδείξεις της διδασκαλίας. Έχω όμως την απαίτηση να μην πράττει τελείως ενάντια σ? αυτές (π.χ. να καταριέται ή να είναι βίαιος ή... πολλά τα ?ή?...).

Ούτε καν την απαίτηση να ξέρει απ? έξω κι ανακατωτά ολόκληρη τη Βίβλο και τα υπόλοιπα κείμενα δεν έχω! Αλλά απαιτώ να μην αμολάει μπούρδες -επιεικώς- που είναι τόσο αντίθετες με τα βασικά διδάγματα (που αν μη τι άλλο αυτά οφείλει να τα γνωρίζει άριστα), που καταντούν απαράδεκτες -και πάλι επιεικώς- (βλ. προηγούμενο ποστ μου για παραδείγματα)

 

...και ούτω καθ? εξής (μην τα αναλύσω περισσότερο, πιστεύω ότι καταλάβατε τι εννοώ)

 

Εάν καταφέρνει αυτά, τότε για μένα είναι ένας ευσυνείδητος ιερέας. Κι όσο καλύτερα τα καταφέρνει να πλησιάσει τις διδαχές, τόσο πιο αξιόλογος είναι.

 

?Αλλιώς? γιατί πήγε κι έγινε ιερέας;; Δεν υποτίθεται ότι το επέλεξε επειδή ακριβώς πιστεύει και στοχεύει στο να τηρήσει τα διδάγματα όσο καλύτερα μπορεί...;;

(...μάλλον όντως ?υποτίθεται? για τους περισσότερους... :( )

Link to comment
Share on other sites

name='Anor' date='Nov 27 2006, 05:34 PM' post='41668']

 

Mου επιτρέπεις να απαντήσω;

Όπου βλέπεις την λέξη "Εκκλησία" αντικαθέστησε την με Ιερωμένους-Ιεραρχίες.

 

Φίλε μου Anor,

 

Σε παλαιότερο διάλογό μας, είπες πως το 40% της Χριστιανικής Διδασκαλίας είναι άμεσα επηρεασμένο από τα κηρύγματα μίσους της Π.Διαθήκης. Ως εκ τούτου μου είχες πει πως για την?. «κακή διαγωγή» του Χριστιανισμού δεν ευθύνονται μόνον οι Ηγέτες (εκκλησιαστικοί και κοσμικοί) ? όπως ισχυριζόμουν εγώ τότε- αλλά η ίδια η Χριστιανική Διδασκαλία που επέτασσε κάτι τέτοιο.

 

Μήπως κατ? επέκτασιν, θα πρέπει να πούμε τώρα , "ευθύνεται η ίδια η Εκκλησία" που αποδέχεται και κηρύσσει αυτή την Διδασκαλία?

 

Λοιπόν με έπεισαν τα επιχειρήματά σου φίλε μου να «σκεφτώ περισσότερο» επάνω σε ότι έλεγες. Και κατέληξα να ασπαστώ τα σοφά σου συμπεράσματα τότε.

 

Μην μου πεις πως τώρα εσύ ασπάστηκες τα συμπεράσματά μου εκείνη την περίοδο περί Μοναδικής ευθύνης των Εκκλησιαστικών Ηγετών!

 

Πως πήγαμε έτσι ο ένας στην θέση του άλλου? :blink:

 

Η Π. Διαθήκη μιλάει για έναν Θεό του Μίσους και της Εκδίκησης. Όπως ακριβώς ισχυριζόσουν.

 

Άρα, δίνει τα νομιμοποιητικά έγγραφα σε «όλο το εκκλησίασμα» (και όχι μόνον στους Βοσκούς/Ηγέτες του αθώου ποιμνίου των (δήθεν) «άσκεπτων αμνών») να «απορρίπτει» κάθε τι το Μη-Χριστιανικό (με την έννοια «εκτός του χριστιανικού κοπαδιού).

 

 

Δεν είναι δα και 100 χρόνια που η γνώση , μοιράστηκε , (έστω και αυτό το μικρό ποσοστό) στους απλούς ανθρώπους.

Ποιοί ήταν εκείνοι που την κατείχαν;... Οι τότε πολιτικοί , ιερωμένοι και στρατηγοί.

Γιατί μόνο αυτοί;... για να χειρίζονται καλύτερα τον απλό κόσμο.

 

Είμαστε σίγουροι πως η «Γνώση» μοιράστηκε τελικά?

 

 

Παράδειγμα...

Η Εκκλησία έκανε το Παλούκωμα των Βουλγάρων και τις σταυροφορίες...

Η Εκκλησία;... ή μήπως οι ιερωμένοι-αρχηγοί που ερμήνευαν κατά το δοκούν τα βιβλία για να καθοδηγούν τον απλό κόσμο, που τους πίστευε καθώς δεν είχε τον πλούτο γνώσης που έχουμε σήμερα;

 

Την εντολή της πυράς μπορεί να την έδινε ο Εκκλησιαστικός Ηγέτης αλλά το πλήθος (βλ "Εκκλησίασμα - Εκκλησία) μαζεύονταν με «ευχαρίστηση» και «αλλαλάζοντας αλλόφρων» για να δει το «κάψιμο» της Μάγισσας. Όποιος «διαφωνούσε» μπορούσε να μην «πάει» στην «πλατεία της πυράς», ή του «παλουκώματος» ή του «απαγχονισμού». Ακόμη και τότε, είχε το δικαίωμα ή το περιθώριο.

Αντιθέτως, το εκκλησίασμα είχε πάντα "ενεργό ρόλο" στα εκάστοτε πογκρόμ.

 

Η Εκκλησία λοιπόν έχει εξίσου ευθύνες συνολικά.

 

Άλλωστε, στο μέτρο του αναλογικού, το Εκκλησίασμα ακόμη και σήμερα έχει «κλειστές έως εχθρικές τις κεραίες ανοχής» προς Απόψεις που δεν συνάδουν με την επίσημη Εκκλησιαστική Άποψη.

 

Με ποιο δικαίωμα έχουν φακελωθεί όλες οι Εσωτερικές ? Μυστικιστικές οργανώσεις (και πολλές πολλές άλλες ακόμη) στο Γραφείο Αιρέσεων της Εκκλησίας (και της Ορθόδοξης και της Καθολικής)?

 

Ας δοκιμάσει κάποιος ? εάν είναι κάτοικος μικρής τοπικής επαρχιακής κοινωνίας ? να εκφράσει δημόσια θετικές απόψεις περί Εσωτερισμού ή Αρχαίων Τρόπων (πχ Δωδεκάθεο) και θα καταλάβει τι πάει να πει «Εκκλησίασμα». Στην αρχή ίσως τον αγνοήσουν, μετά μπορεί να τον περιγελάσουν αλλά μετά θα του επιτεθούν. Θα αφοριστεί από την Εκκλησία με επακόλουθο την «εργασιακή του απομόνωση» από την τοπική κοινωνία αλλά και την «πολιτιστική του απομόνωση», μέχρι και την «κομματική» αν θέλετε, ώσπου στο τέλος θα βρεθεί μόνος και σιωπηρά διωχθείσας. Εξοστρακισμένος από την ίδια την κοινότητά του. Θυμηθείτε τον αιματηρό εξοστρακισμό του Χαιλάντερ όταν διαπίστωσαν την διαφορετικότητά του. Είναι μια καλή εικόνα. Ή τους 800,000 καμμένους Μάγους, Μάγισσες και παιδιά του Μεσαίωνα. Έτσι, για νάχουμε "ζωηρή την εικόνα" μέσα μας.

 

Θυμάστε μήπως πότε τυπώθηκε το πρώτο βιβλίο απο τον Γουτεμβέργιο; Πότε ο απλός κόσμος μπορούσε να διαβάσει βιβλία; Ή γενικά να λάβει γνώση και παιδεία;

 

Ακόμη και σήμερα φίλε μου, η πλειοψηφία δεν διαβάζει. Κι επειδή, ο πλυθησμός είναι δεκάδες φορές μεγαλύτερος, φοβάμαι πως η αναλογία είναι η ίδια αν όχι χειρότερη.

 

 

Το μήνυμα του Χριστιανισμού , σαφώς και ήταν ένα... Αγάπη και Ενότητα, ... ανεξαρτήτως αν είσαι "Εθνικός" , πιστός, άπιστος , εχθρός , φίλος, αδερφός κτλ...

 

Νομίζω οτι σχεδόν στις περισσότερες θρησκείες, θα το βρείτε κάτω απο το λήμμα - φράση ...."δρόμος προς την Θέωση"

 

Σαφέστατα?.το έδειξαν μάλιστα στις πρώτες Χριστιανικές κοινότητες, όταν ορισμένες αποφάσισαν να «επιβληθούν των υπολοίπων» μέσω της μεθόδου της «σπάθης». Ήταν μάλιστα τόσο φανατικοί επι τούτου, που ενώ ακόμη "διώκονταν" ήδη είχαν αρχίσει τις εσωτερικές τους διώξεις μεταξύ τους.

 

Μέχρι την ημέρα που θα διαχωρίσουν σοβαρά τα Ιερά τους Κείμενα στον Χριστιανισμό, αφαιρώντας τα Στοιχεία του Μίσους, δεν νομίζω πως μπορεί να ληφθεί σοβαρά υπόψη το «περί Αγάπης κήρυγμα της Χριστιανικής Εκκλησίας»?..

 

?.Να αφήσουμε μια εξαίρεση για τον Χριστό και μόνο? Να την αφήσουμε?.Μόνο που εντέλει δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς είπε, με τόσους τόννους παραφράσεων που προστέθηκαν στην πορεία?.

 

Μην ξεχνάμε άλλωστε, πως στο αποκορύφωμα του Μύστη δεν υφίστανται συναισθήματα?.και η Αγάπη όπως και το Μίσος είναι συναισθήματα?.

 

Ο Χριστός «αφέθηκε στους εχθρούς του», «παρέμεινε ερωτικά αγνός», «σταυρώθηκε» και Θεώθηκε.

 

Ο Μωάμεθ (άντε, ποιητική αδεία να τον θεωρήσουμε κι αυτόν εδώ Μύστη) «σκότωσε χιλιάδες», «παντρεύτηκε δεκάδες», «ερωτικά?τούδωσε και κατάλαβε», αλλά θεώθηκε κι αυτός..

 

Ο Βούδας, «απλώς αδιαφόρησε ? όντας ανέγγιχτος - για τα πάντα», και θεώθηκε κι αυτός.

 

Ο Ηρακλής ? κόντρα σε κάθε υπερκόσμιο Καρμικό Νόμο- χρησιμοποίησε τις Δυνάμεις του φανερά υπέρ των ανθρώπων, σκοτώνοντας κι αφανίζοντας κι όμως Θεώθηκε κι αυτός.

 

Μπορούμε να βρούμε τόσα ετερόκλητα παραδείγματα που παίζουν με τη «λέξη Αγάπη» ωσαν καραμέλα.

Στην πράξη όμως, άλλα γίνονται....

 

Αλλά πόσοι απο εμάς είναι ικανοί να κάνουν κάτι τέτοιο;... Ακόμα και αν φέρουν ράσα, τουρμπάνια, κομποσχοίνια, μανδύες , κελεμπίες κτλ.

 

Ελάχιστοι.

 

Επειδή δηλαδή είναι κάποιος ιερέας, θεωρείται ώς ανώτερος χριστιανός;

 

Δυστυχώς, θεωρείται πως για νάχει τον βαθμό...έχει και τη χάρη....κι επειδή έτσι θεωρείται απο το "ποίμνιό" του (βλ. στη Δημοτική "κοπάδι"), φροντίζουν να μιμούνται κάθε ...."αμετροέπειά" του...(αφού ο Δεσπότης το κάνει, άρα είναι σωστό)....

 

Μήπως αντίθετα , εκείνος είναι πιο δύσκολο να αποδείξει την Χριστιανική του πεποίθηση , μιας και αμόλυντος θα πρέπει να είναι διπλά , για να τελέσει μυστήρια;

 

Ακριβώς....

 

Είναι πολλοί Ιερωμένοι σε αυτό τον βαθμό;.. ή τουλάχιστον να προσπαθουν σε αυτό τον βαθμό;

 

Ευτυχώς παντού υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις....υπάρχουν όντως ιερείς που και μόνον που στέκεσαι διπλα τους , ηρεμείς...

 

Είναι πολλοί εκείνοι που ευχαρίστως θα συνδράμουν σε κόσμο που βασανίζεται και τυρρανιέται;

 

Δυστυχώς όχι....

 

ΜΗΠΩΣ....

Μήπως αντίθετα είναι πιο κοντά στους ίδιους τους Φαρισσαίους που Τον Στάυρωσαν;

Μήπως είναι πιο κοντά σε εκείνους που είχαν κάνει τον ναό Του , εμποροπανήγυρι;

 

Δυστυχώς ναι...

 

και η κυριότερη ερώτηση για μένα που πρέπει όσοι πιστεύουν στο νόημα του Χριστιανισμού να κάνουν στον εαυτό τους....

Αν τηρήσουν το δόγμα των διδασκόμενων απο κατηχητικά , θα έχουν τον δρόμο προς τον Παράδεισο , "ανοιχτό";

Ή θα είναι σαν τους Φαρισσαίους που έκαναν τα μυστήρια, αλλά την αγάπη τους προς τον Θεό και τους συνανθρώπους δεν εξέφραζαν;

 

Εαν είναι σωστές οι "Αρχές" τότε είναι σωστός και ο "Δρόμος". Είμαστε σίγουροι πως οι "Αρχές" που διδάσκονται στο Κατηχητικό είναι οι σωστές?

Είναι εύκολο να είσαι Φαρισαίος....Αρκεί να είσαι θερμός ρήτορας και καλός ηθοποιός....είναι δύσκολο όμως να είσαι Άγιος....

 

Φίλε μου Anor,

 

Εάν ήθελε η εκκλησία (μαζί Ιερωμένοι και Εκκλησίασμα) δεν θα υπήρχαν εγκατελλειμένα παιδιά, ούτε άποροι. Κι όμως υπάρχουν. Άρα?.

 

Δεν έχουν καμία σχέση με την Ένθεη Στάση Ζωής.

 

 

Και πριν βιαστείτε να απαντήσετε, σκεφτείτε καλά τι κάνετε σε μια μέρα..

 

Φαντάζομαι η ερώτηση (θάπρεπε να ) απευθύνεται προς το Εκκλησίασμα, στην περίπτωση που δεν δέχεται τις ευθύνες του και αυτές των Αρχιερέων του.

 

Αν απευθύνεται σε οποιονδήποτε άλλον, θα κάνει ότι του λέει η προσωπική του φιλοσοφία αφού ούτε λογοδοτεί πουθενά αλλά ούτε και διεκδικεί/επιβάλλει τη Σωτηρία του Κόσμου.

 

Πόσο θυμώνετε.. πόσες φορές θέλετε το κακό του άλλου , με όποιο τρόπο.

 

Φυσικές πρωτόγονες αδυναμίες αγαπητέ μου?.απλή αντανακλαστική ενστικτώδης αντίδραση στη συμπεριφορά των άλλων?..

 

είναι σαν να λέμε, «εάν δεν είσαι χειρούργος ή ζωγράφος δεν πειράζει αν τρέμει το χέρι σου».....ίσα που χαλάς τα νεύρα σου και ενίοτε το κάρμα σου.....

 

Εάν είσαι Μέλος της Εκκλησίας όμως που ισχυρίζεσαι πως θες να είσαι το παράδειγμα και να σώσεις τον Κόσμο, τότε έχεις ευθύνη να δίνεις το καλό παράδειγμα.

 

Πότε είσαστε ικανοί να δώσετε το χέρι φιλίας και συγνώμης προς κάποιον.

 

Εάν ο άλλος μετανοήσει και ζητήσει ειλικρινή συγγνώμη, τότε είσαι υποχρεωμένος να την αποδεχτείς κι εσύ ειλικρινά και να του δώσεις την ειλικρινή σου φιλία.

Εάν αντιθέτως αρχίσεις να συγχωρείς όλον τον κόσμο αυτόματα και ανά πάσα στιγμή που θα κάνει κάτι κακό και μάλιστα χωρίς να σου το ζητήσει, τότε απλώς «επικροτείς και διαιωνίζεις το κακό».

 

Είναι ένα από τα μεγαλύτερα «κακά» που έχει κάνει ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία. Δεν ξέρω ποιος από τους δύο ευθύνεται περισσότερο. Μάλλον εξίσου και οι δύο - για μια ακόμη φορά.

 

"Αφήστε τους να κάνουν κακό (συγχωρείστε τους) και θα αναλάβει ο Θεός να τους τιμωρήσει στον άλλο κόσμο".

 

Όντως, πολύ βολικό για κάποιους!

Link to comment
Share on other sites

...Είναι ένα από τα μεγαλύτερα «κακά» που έχει κάνει ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία. Δεν ξέρω ποιος από τους δύο ευθύνεται περισσότερο. Μάλλον εξίσου και οι δύο - για μια ακόμη φορά.

 

"Αφήστε τους να κάνουν κακό (συγχωρείστε τους) και θα αναλάβει ο Θεός να τους τιμωρήσει στον άλλο κόσμο".

 

Όντως, πολύ βολικό για κάποιους!

Μεγάλο το μήνυμα και άτοπο να αναλυθούν τα άτοπα, αλλά αν πιστεύεις ότι αυτά τα δύο στο τέλος που αποδίδεις στο χριστιανισμό ή στην εκκλησία, έχουν σχέση με τον χριστιανισμό ή την εκκλησία, κάτι δεν έχεις καταλάβει από αυτά που λένε...
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλετε να μιλήσουμε για την αληθινή "πραματεια επι της σημερινης καταστασης της ορθοδοξης εκκλησιας", τότε ένα καλό παράδειγμα ή μια αφετηρία αν θέλετε, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Καλό μεσαίωνα... :018bleh:

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλετε να μιλήσουμε για την αληθινή "πραματεια επι της σημερινης καταστασης της ορθοδοξης εκκλησιας", τότε ένα καλό παράδειγμα ή μια αφετηρία αν θέλετε, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Καλό μεσαίωνα... :018bleh:

Μπορείς να ερμηνεύσεις το σύνδεσμο; Που είναι ο μεσαίωνας; Στις επιστολές διαμαρτυρίας ή στη συλλογή υπογραφών; Πολλοί χώροι τα χρησιμοποιούν όταν θεωρούν ότι θίγονται.
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο το μήνυμα και άτοπο να αναλυθούν τα άτοπα, αλλά αν πιστεύεις ότι αυτά τα δύο στο τέλος που αποδίδεις στο χριστιανισμό ή στην εκκλησία, έχουν σχέση με τον χριστιανισμό ή την εκκλησία, κάτι δεν έχεις καταλάβει από αυτά που λένε...

 

Σέβομαι τις αντιφάσεις των ανθρώπων Outis....άλλωστε αυτό είμαστε όλοι μας....μια αντίφαση....

 

πως θα μπορούσες να ήσουν εσύ η εξαίρεση?

 

....Χαρακτηρίζεις "Μεγάλο το Μήνυμα" και ταυτόχρονα ......"Άτοπο"....πως το κατάφερες αυτό?

 

....Το "Στρέψε και το άλλο μάγουλο" (δηλαδή μην αντιδράς σε ότι σου κάνουν) τι σημαίνει?

 

Δεν σημαίνει "Μην κρίνεις, μην δικάζεις, μην αντιδράς σε ότι κακό σου κάνουν"?

 

....Το "Συγχώρεσέ τους Κύριε, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι" τι σημαίνει?

 

...Δεν σημαίνει άραγε "Συγχώρεσέ τους ακόμη κι αν δεν μετανοήσουν"?

 

Τι σημαίνει "Δεν γνωρίζουν τι κάνουν"? Απο που κι ως που "δεν γνώριζαν τι έκαναν ή δεν γνωρίζει ο κάθε Δυνάστης τι κάνει όταν κατασφάζει τους ανθρώπους"?

 

Γνωρίζει και πολύ καλά μάλιστα....αλλά ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία τους έδωσε το άλλοθι που χρειάζονταν για να συνεχίσουν να το κάνουν....

Link to comment
Share on other sites

....Χαρακτηρίζεις "Μεγάλο το Μήνυμα" και ταυτόχρονα ......"Άτοπο"....πως το κατάφερες αυτό?...
Μαγεία φίλε μου!
....Το "Στρέψε και το άλλο μάγουλο" (δηλαδή μην αντιδράς σε ότι σου κάνουν) τι σημαίνει?

Δεν σημαίνει "Μην κρίνεις, μην δικάζεις, μην αντιδράς σε ότι κακό σου κάνουν"?...

Όχι, αλλά τα τα "δηλαδή" και τα "σημαίνουν" είναι ερμηνείες.
....Το "Συγχώρεσέ τους Κύριε, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι" τι σημαίνει?

...Δεν σημαίνει άραγε "Συγχώρεσέ τους ακόμη κι αν δεν μετανοήσουν"? Τι σημαίνει "Δεν γνωρίζουν τι κάνουν"? Απο που κι ως που "δεν γνώριζαν τι έκαναν ή δεν γνωρίζει ο κάθε Δυνάστης τι κάνει όταν κατασφάζει τους ανθρώπους"? ...

Ούτε.

Καλές ερωτήσεις λοιπόν. Αυτό που λέω είναι να μην φτάνουμε σε συμπεράσματα με βάση μια εξωτερική ερμηνεία αποκομμένων φράσεων.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον .... επιτέλους έκανες και κάτι που έπρεπε να κάνεις απο την αρχή... να μην παρατάς τα "όπλα" του διαλόγου.

 

Tespa...όσον αφορά την Π.Διαθήκη...

 

Η Π.Διαθήκη , ναι μεν αναφέρεται στον Θεό αλλά σε καμία περίπτωση στον Χρηστό ακόμα και αν σε στοιχεία περιέχει τον Αγ.Ιωάννη τον Πρόδρομο που αναφέρεται στον Μεσσία.

 

Θα έλεγα οτι μοιάζει περισσότερο στο Ταλμούδ παρά στα διδάγματα του Χριστιανισμού που ακολούθησαν μετά. Όμως παρόλα όσα παραθέτει περί εκδίκησης, πόλεμου, αιματοκυλισμάτων , παραμένει το κατάλληλο αντίθετο απέναντι στην ισορροπία που χρειάζεται το μήνυμα της Κ.Διαθήκης , για να αντιληφθούμε καλύτερα τι σημαίνει Αγάπη και Θυσία απέναντι στα πρώτα χρόνια της ανθρωπότητος πριν την έλευση του Χριστού.

 

Είναι η απόλυτη ισορροπία που φέρουν τα δύο βιβλία μαζί , για να καταλάβεις την αλλαγή εποχής που έφερε η έλευση του Χριστού στον κόσμο μας.

 

Αν υπήρχε μόνο η Καινή Διαθήκη... ή μάλλον καλύτερα , αν υπήρχε μόνο η έλευση του Χριστού , χωρίς τις εποχές της Βίας και του αίματος, θεωρείς οτι θα ήταν και πάλι τόσο έντονο το μήνυμα του , που να επιζήσει 2000 έτη κοντά;

 

Μάλλον οχι.

 

 

Όσον αφορά το εκκλησίασμα και την ιεραρχία της. Σαφώς και κάποιος μπορέι να μην ακολουθήσει. Αλλά σταμάτα να σκέφτεσαι με τις ηθικές αξίες της σημερινής εποχής και πήγαινε μερικούς αιώνες πίσω.

 

Εκεί που σεβασμό απόλυτο είχαν μόνοι οι ευγενείς , βασιλείς και ιερείς. Οτι έλεγαν ήταν νόμος και μάλιστα θεωρούταν τόσο σημαντικό και σοβαρό που δεν επιδέχοταν αμφισβήτισης , καθώς "εκείνοι ήξεραν καλύτερα".

Μιλάμε για εποχές που δεν είχαν ΜΜΕ, δεν ήξεραν να διαβάζουν , δεν ήξεραν να γράφουν και σίγουρα δεν φιλοσοφούσαν.

Σε ενα κλίμα θρησκευτικής τρομοκρατίας και Βασιλικής Κυριαρχίας. Όπως σωστά το ονομάσε πιο πάνω ο Johnny ...."ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ".

 

Όταν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι , δεχόντουσαν τις προτροπές απο τους ιερείς οτι οι ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ , Σλάβοι, Άραβες κτλ. ήταν υπαίτιοι για όλα τα κακά της μοίρας τους και έπρεπε να τους στείλους πίσω στην κόλαση, χωρίς μάλιστα να γνωρίζουν τίποτα παραπάνω , εσύ ποιός νομίζεις οτι φταίει;

 

Είμαστε όπως είπα σε εποχές που η όποια αντίδραση , επιφέρει το ρητό του Κομφούκιου σε πράξη... "Κάθε καλάμι μόνο του μπορεί να σπάσει απέναντι στον δυνατό αέρα".... Και η πρώτη μαζική επανάσταση έγινε χιλιετίες αργότερα στην Γαλλία. Τι να λέμε τώρα;

 

 

Οι κατέχοντες της γνώσης , είναι εκείνοι που πραγματικά κατέχουν και την εξουσία... Αυτό ισχύει αεναώς... Σήμερα ειδικά που είμαστε στον αιώνα της πληροφορίας και έχουμε τουλάχιστον ενα 10-20% στα χέρια μας και πάλι , έχει "αφυπνήσει" αρκετούς που αρχίζουν και αντιστέκονται σθεναρά σε αυτά που μας υποβάλλουν ΜΜΕ και αρχές εξουσίας. Όπου ήδη νιώθουν να χάνουν δύναμη και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να ελέγχουν τις πηγές πληροφορίας.

 

Και όπως έχω πεί ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ...και θα το ξαναλέω... το web είναι το τελευταίο οχυρό της ελεύθερης πληροφορίας, λόγω της αμεσότητας απο εμένα προς εσένα και τα λοιπά... Ενα ανοιχτό πανεπιστήμιο που διακινούνται ιδέες. Και ενοχλεί σαν τεράστιο αγκάθι στα πλευρά τους.

 

Ξέφυγα όμως...

 

Πίσω στο θέμα.

 

Αναφέρεις την μέθοδο της "σπάθης" προς προσυλητισμό. Να σου θυμίσω οτι κάποια στιγμή οι συναγωγές αυτές και εκκλησιασμοί , είχαν αλλοιωθεί απο στοιχεία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, (σου θυμίζει κάτι με την σημερινή εποχή; ) και στην προσπάθεια να απαλλαγούν απο αυτούς , τους έδιωχναν ή στην τελική τους πολεμούσαν εν αμύνει;

Μην ξεχνάς οτι σαν άνθρωποι , φοβόντουσαν και αυτοί για την ζωή τους.

 

Εάν ο άλλος μετανοήσει και ζητήσει ειλικρινή συγγνώμη, τότε είσαι υποχρεωμένος να την αποδεχτείς κι εσύ ειλικρινά και να του δώσεις την ειλικρινή σου φιλία.

 

Δεν διαφωνώ... αλλά πόσοι το κάνουν πραγματικά , Avaris;

 

Το να συγχωρείς δεν το κάνεις για τον άλλον... ούτως ή άλλως , το κάνεις - δεν το κάνεις, σε εκείνον δεν θα κάνει διαφορά. Είναι ο χαρακτήρας τους και σίγουρα δεν περιμένει την δική σου αντίδραση/υπόδειξη για να αλλάξει.

Η συγχώρεση είναι για σένα. Για την δική σου γαλήνη και ηρεμία. Για την αναγωγή του πόνου/θυμού/μίσους σε κάτι που δεν θα σε επηρρεάζει πλέον.

 

Αντίθετα θα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

 

Μην κολλάς λοιπόν , φίλε μου στο γράμμα του νόμου. Να διαβάσεις καλά τις γραφές , για άλλη μια φορά , με κεντρικό γνώμονα την "σωτηρία της ψυχής σου" (οτι και αν σημαίνει για σένα αυτό!)

Link to comment
Share on other sites

name='outis' date='Dec 4 2006, 08:41 AM' post='41988']

 

QUOTE(Avaris @ Dec 3 2006, 09:29 PM)

....Χαρακτηρίζεις "Μεγάλο το Μήνυμα" και ταυτόχρονα ......"Άτοπο"....πως το κατάφερες αυτό?...

 

Outis said:

Μαγεία φίλε μου!

 

Πρόσεξε, γιατί το Γραφείο Αιρέσεων θα ξεχάσει πόσο ένθερμα πολεμάς υπέρ τους και θα σε "βαφτίσει Μάγο ή Αιρετικό" - ανάλογα ποιός θα έχει υπηρεσία αυτή την ώρα μπροστά στο laptop....και ξέρεις τι παθαίνουν οι "αιρετικοί".... :smilewink:

 

QUOTE(Avaris @ Dec 3 2006, 09:29 PM)

....Το "Στρέψε και το άλλο μάγουλο" (δηλαδή μην αντιδράς σε ότι σου κάνουν) τι σημαίνει?

Δεν σημαίνει "Μην κρίνεις, μην δικάζεις, μην αντιδράς σε ότι κακό σου κάνουν"?...

 

Outis said:

Όχι, αλλά τα τα "δηλαδή" και τα "σημαίνουν" είναι ερμηνείες.

 

Φίλε μου Outis,

 

δεν είναι τα πάντα πάντοτε θέμα "πηγών" που τις επιζητάς με τόση θέρμη....θέμα ερμηνείας ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε....

 

οραματίσου τον εαυτό σου σε παρακαλώ (μην το πεις όμως στον Πνευματικό σου γιατί θα σου πει πως διαπράττεις Αιρετικό ανοσιούργημα ή Μαγεία, ανάλογα τι λέξη θα τούρθει εκείνη την ώρα) πως είναι ένας καλοκάγαθος ιερέας (καλών προθέσεων) που επισκέπτεται φυλακισμένους της Ι.Εξέτασης οι οποίοι περιμένουν να βασανιστούν φριχτά και να εκτελεστούν και τολμάει να τους πει για να τους καθησυχάσει : "τέκνα μου ησυχάστε, τα δόγματα βάση των οποιων καταδικαστήκατε βγήκανε απο το μυαλό αυτών των Πλανεμένων Επισκόπων Ιεροεξεταστών...δεν υπάρχουν σε κανένα ιερό βιβλίο του Χριστιανισμού...." , πιστεύεις πως θα "μειώσεις καθόλου την οδύνη τους"?

 

 

QUOTE(Avaris @ Dec 3 2006, 09:29 PM)

....Το "Συγχώρεσέ τους Κύριε, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι" τι σημαίνει?

...Δεν σημαίνει άραγε "Συγχώρεσέ τους ακόμη κι αν δεν μετανοήσουν"? Τι σημαίνει "Δεν γνωρίζουν τι κάνουν"? Απο που κι ως που "δεν γνώριζαν τι έκαναν ή δεν γνωρίζει ο κάθε Δυνάστης τι κάνει όταν κατασφάζει τους ανθρώπους"? ...

 

Outis said:

 

Ούτε.

Καλές ερωτήσεις λοιπόν. Αυτό που λέω είναι να μην φτάνουμε σε συμπεράσματα με βάση μια εξωτερική ερμηνεία αποκομμένων φράσεων.

 

 

"Επειδή ακόμη και στον οραματισμό σου , δεν νομίζω πως θα καθησυχάσουν τα καημένα τα θύματα με το προηγούμενο επιχείρημα περί "πηγών" και "ορθών δογμάτων και θεωρήσεων", δοκίμασε μετά το άλλο επιχείρημα που μόλις παρέθεσες πιο πάνω: "Τέκνα μου το ότι σας κάνουν αυτοί οι Πλανεμένοι Επίσκοποι αυτά τα μαρτύρια που σας κάνουν δεν σημαίνει πως σας τα επιβάλλει η Εκκλησία και ο Χριστιανισμός".

 

Ή, αν δεν πιάσει κι αυτό, πέστους μετά, " τέκνα μου μην φτάνουμε σε συμπεράσματα με βάση μια εξωτερική ερμηνεία αποκομμένων φράσεων που δυστυχώς κάνουν αυτοί οι πλανεμένοι Ιεροδικαστές".

 

Φίλε Outis,

 

ποιά είναι η "Σωστή" και ποιά είναι η "λάθος ερμηνεία" των Φιλοσοφικών θεωριών?

 

Ποιά δικαιούται να θεωρηθεί ως "Εσωτερική" και "βαθεία" ερμηνεία" και ποιά είναι η "Εξωτερική ερμηνεία"?

 

Η "δική" σου? Η "δική" μου? του "διπλανού" σου? της Ι. Συνόδου? της τάδε Χριστιανικής Σέχτας ή της Δείνα?

 

Δεδομένου ότι - όπως διάβασα κάπου, κάποτε (και όχι δεν θυμάμαι "που" για να προλάβω την "εμμονή" σου με τις πηγές) υπάρχουν κάπου 40,000 Χριστιανικές Αιρέσεις ανά τον κόσμο, ποιά απ' όλες έχει δίκαιο και ποιά άδικο στην "ερμηνεία" των Γραφών?

 

Και ποιός είναι ο σωστός αριθμός (ποσοτικά) των φράσεων που πρέπει να πάρουμε για να θεωρηθεί "ολοκληρωμένη" η "θεώρηση" και να μην "περιπέσουμε στο ατόπημα της εξωτερικής ερμηνείας αποκομμένων φράσεων"?

 

Ο Αποσυμβολισμός φίλε μου δεν έχει όρια. Ανάλογα το "επίπεδο" του καθενός "βιώνει" και την αντίστοιχη "συνειδητοποίηση".

 

Την ίδια ρήση αλλοιώς θα την βιώσει ο ένας και αλλοιώς ο άλλος.

 

Διαφορετικά την βιώνει ένας "απλός άνθρωπος του λαού" και διαφορετικά ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης.

 

Ο πολύς κόσμος όμως γνωρίζει τον "αποσυμβολισμό" που κάνουν οι "Επίσημες Αρχές"...τα επίσημα "Λυσσάρια" των κάθε Εκδόσεων Σωτήρ.

 

Αυτά είναι που μέσα στους αιώνες "περνάνε γραμμή" στους πληθυσμούς για το τι είναι "ορθό" και τι "λάθος" (βλ. αιρετικό)...

 

Και συμφωνείς ή διαφωνείς φίλε Outis, το παραπάνω μοτίβο περί "Συγχωρήσεως των πάντων" ο Χριστιανισμός το πέρασε για τα καλά στους πληθυσμούς ώστε να μένουν "ανενόχλητοι οι Ευγενείς και το Ιερατείο".

Link to comment
Share on other sites

...Και συμφωνείς ή διαφωνείς φίλε Outis, το παραπάνω μοτίβο περί "Συγχωρήσεως των πάντων" ο Χριστιανισμός το πέρασε για τα καλά στους πληθυσμούς ώστε να μένουν "ανενόχλητοι οι Ευγενείς και το Ιερατείο".

Διαφωνώ ότι το πέρασε ο Χριστιανισμός. Συμφωνώ ότι το πέρασαν άνθρωποι που εκμεταλλεύτηκαν τον τη λαϊκή πλευρά μιας θρησκείας (στην περίπτωσή μας το χριστιανισμό, όπως και σε άλλες περιπτώσεις άλλες θρησκείες)
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ ότι το πέρασε ο Χριστιανισμός. Συμφωνώ ότι το πέρασαν άνθρωποι που εκμεταλλεύτηκαν τον τη λαϊκή πλευρά μιας θρησκείας (στην περίπτωσή μας το χριστιανισμό, όπως και σε άλλες περιπτώσεις άλλες θρησκείες)

 

"Συγχώρεσέ τον Κύριε, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι"..... :angel:

 

Outis, αντί να αντιδράς (ως Αιρετικός) σε αυτά που λέω (ως Φωστήρας με ύφος Χιλίων Καρδιναλίων), γιατί δεν μου "γυρνάς (ως καλός Χριστιανός) και το άλλο μάγουλο να σου χώσω μια ακόμη να τελειώνουμε"? :015annoyed:

 

Τι ωραιότερο παράδειγμα θα έβρισκες απο το να κάνεις τον εαυτό σου υπόδειγμα τυπικής Χριστιανικής Συμπεριφοράς και Πίστεως? :cheerful:

 

Αυτοί οι Εκκλησιαστικοί Ηγέτες που καθιέρωσαν ιστορικά τέτοιες πρακτικές και επίσημες ερμηνείες, αυτή την στιγμή σε χαρακτηρίζουν ως Αιρετικό φίλε μου.... :smilewink:

Link to comment
Share on other sites

...Outis, αντί να αντιδράς (ως Αιρετικός) σε αυτά που λέω (ως Φωστήρας με ύφος Χιλίων Καρδιναλίων), γιατί δεν μου "γυρνάς (ως καλός Χριστιανός) και το άλλο μάγουλο να σου χώσω μια ακόμη να τελειώνουμε"? ...:

Τη φάση με το μάγουλο τελικά δεν την κατάλαβες, ε;

Να μου ..."χώσεις";

:angel:

...αντί να αντιδράς (ως Αιρετικός) σε αυτά που λέω (ως Φωστήρας με ύφος Χιλίων Καρδιναλίων), γιατί δεν μου "γυρνάς (ως καλός Χριστιανός) και το άλλο μάγουλο να σου χώσω μια ακόμη να τελειώνουμε"? ...σε χαρακτηρίζουν ως Αιρετικό φίλε μου.... :smilewink:

Μέχρι τώρα εσύ μ' ανεβάζεις και με κατεβάζεις Αιρετικό.

Καλές οι δηλώσεις. Επί του θέματος περιμένω να ακούσω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...