Jump to content

είναι αυτό ένα ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ;


 Share

Recommended Posts

χεχεχε, Ingmar, ειλικρινά το πιστεύεις αυτό??

Μόνο εγώ -που ομολογουμένως δεν το ψάχνω και πολύ- έχω πληροφορηθεί για τουλάχιστον 2-3 περιπτώσεις ευρημάτων/ανακαλύψεων κτλ που η δημοσιότητά τους θα ανέτρεπε όχι μόνο τα εγχειρίδια αλλά και ολόκληρους επιστημονικούς κλάδους. Είμαι σίγουρος πως και τα δικά σας τα αυτιά, όλο και κάτι θα 'χουν πάρει.

 

Εδώ παίζει αν από τα ευρήματα αυτά, έχουμε στοιχεία ή απλώς ενδείξεις. Αν έχουμε μόνο ενδείξεις,δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί μια ερμηνεία. Και φυσικά,τότε ούτε λόγος να ανατροπή θεσφατων...Το ουσιαστικό, έχει μεγάλη σημασία για τον χώρο της επιστήμης.

 

Τί θέλω να πω... Αν οι άνθρωποι ήθελαν πραγματικά να αλλάξουν τα εγχειρίδια, αλλά και το σύστημα με το οποίο έχουν βολευτεί γενικότερα, να 'σαι σίγουρος πως πολλά γνωσιακά πεδία θα είχαν αλλάξει ριζικά, και μάλιστα όχι μια φορά! Πες μου όμως ποιόν βολεύει να κάνει κάτι τέτοιο...

 

Συγνώμη,αλλά ειδικά στο εξωτερικό, δεν ακολουθείται η λογική του ενός και μοναδικού εγκεκριμένου συγγράμματος (όπως εδώ στο Ελλάντα):ο φοιτητής-τρια έχει δικαίωμα να ανατρέξει σε οποιαδήποτε βιβλιογραφία επιθυμεί-για να τεκμηριώσει μια εργασία του/της. Θυμήσου τον Σέλντρεηκ και τη θεωρία των Μορφογεννετικών πεδίων του:όλοι οι ακαδημαϊκοί πέσαν να τον "φάνε" τότε,αλλά σιγά-σιγά οι θεωρίες του γίνονται αποδεκτές από το ακαδημαϊκό κατεστημένο.Ναι,πολύ αργά αυτά τα βήματα, ξέρω...αλλά από τίποτα...

 

Και πες πως όντως έρχεται ένας και δείχνει "στοιχεία" (έγκυρα ή μη-έγκυρα) σχετικά με την πιθανότητα να γνώριζαν οι αρχαίοι για το DNA.... ξανασκέψου αυτό που σωστά απάντησε ο Αρχάγγελος... "ε και?"

Υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία για κάτι τέτοιο?? Γιατί με τη νοοτροπία που μας χαρακτηρίζει, αν δε δούμε τη λέξη DNA πάνω σε αρχαίο πάπυρο, ακόμα και αν οι αρχαίοι έκαναν γενετικά πειράματα με επέμβαση στις αλυσίδες του DNA δεν πρόκειται ποτέ να το αποδεχτούμε.

 

"ε και;" θα απαντήσουν.Αλλά άμα τους πω: "θα το βάλω εργασία στους τελειόφοιτους του ΑΠΘ", ΤΟΤΕ να δεις μούτρα που θα'καναν!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ παίζει αν από τα ευρήματα αυτά, έχουμε στοιχεία ή απλώς ενδείξεις. Αν έχουμε μόνο ενδείξεις,δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί μια ερμηνεία. Και φυσικά,τότε ούτε λόγος να ανατροπή θεσφατων...Το ουσιαστικό, έχει μεγάλη σημασία για τον χώρο της επιστήμης.

Δεν είμαστε παιδάκια του Δημοτικού πλέον ingmar, όταν σου μιλάω για ευρήματα, δεν σου λέω λόγια του αέρα. Σου μιλάω για ευρήματα, πάνω στα οποία έγιναν μετρήσεις και έρευνες, γράφτηκαν πρακτικά πολλών εκατοντάδων σελίδων, αρχειοθετήθηκαν και το αρχείο... "ποιό αρχείο? Δεν καταλαβαίνω σε ποιό αρχείο αναφέρεσαι. Δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο αρχείο." (σου λέει με ένα βλέμμα που δεν σου δίνει περιθώρια να υποθέσεις πως όντως δεν ξέρει σε ποιό αρχείο αναφέρεσαι) και 'συ με τη σειρά σου φυσικά δεν πρόκειται να τους ενοχλήσεις παραπάνω, διότι γνωρίζεις το ποσοστό των άνεργων αρχαιολόγων όπως γνωρίζεις και το πόσο εύκολο είναι να γίνεις μέρος αυτού του ποσοστού.

Κατανοώ το ρομαντισμό σου πάνω στη ζωή αλλά όταν έχεις να κάνεις με ένα κατεστημένο που έχει βολευτεί, θα πρέπει να καταλάβεις πως ακόμα και η υποψία πως πας να κουνήσεις κάποιον από την καρέκλα του αρκεί για να "σβηστείς από τον χάρτη".

 

"ε και;" θα απαντήσουν.Αλλά άμα τους πω: "θα το βάλω εργασία στους τελειόφοιτους του ΑΠΘ", ΤΟΤΕ να δεις μούτρα που θα'καναν!

Ό,τι μούτρα έκαναν και με τη δημιουργία μεταπτυχιακού πάνω στην ομοιοπαθητική στο πανεπιστήμιο Αιγαίου... Κάποιοι θα γελάσουν μαζί σου, κάποιοι θα σε κηνυγήσουν, κάποιοι θα σε απομονώσουν και πολύ λίγοι είναι αυτοί που τελικά μπορεί και να σ' ακούσουν (όχι να σε πιστέψουν... απλά να σ' ακούσουν!).

Link to comment
Share on other sites

και 'συ με τη σειρά σου φυσικά δεν πρόκειται να τους ενοχλήσεις παραπάνω, διότι γνωρίζεις το ποσοστό των άνεργων αρχαιολόγων όπως γνωρίζεις και το πόσο εύκολο είναι να γίνεις μέρος αυτού του ποσοστού.

Κατανοώ το ρομαντισμό σου πάνω στη ζωή αλλά όταν έχεις να κάνεις με ένα κατεστημένο που έχει βολευτεί, θα πρέπει να καταλάβεις πως ακόμα και η υποψία πως πας να κουνήσεις κάποιον από την καρέκλα του αρκεί για να "σβηστείς από τον χάρτη".

Ό,τι μούτρα έκαναν και με τη δημιουργία μεταπτυχιακού πάνω στην ομοιοπαθητική στο πανεπιστήμιο Αιγαίου... Κάποιοι θα γελάσουν μαζί σου, κάποιοι θα σε κηνυγήσουν, κάποιοι θα σε απομονώσουν και πολύ λίγοι είναι αυτοί που τελικά μπορεί και να σ' ακούσουν (όχι να σε πιστέψουν... απλά να σ' ακούσουν!).

 

Kαι εγώ καταλαβαίνω ποιος ...σηκώνει την σημαία της ηττοπάθειας.

 

Κατά τ'άλλα,όντως: παιδάκια του Δημοτικού δεν είμαστε... :cheerful:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ παίζει αν από τα ευρήματα αυτά, έχουμε στοιχεία ή απλώς ενδείξεις. Αν έχουμε μόνο ενδείξεις,δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί μια ερμηνεία. Και φυσικά,τότε ούτε λόγος να ανατροπή θεσφατων...Το ουσιαστικό, έχει μεγάλη σημασία για τον χώρο της επιστήμης....
Εδώ επ' αυτού έχω προσωπική εμπειρία. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: αν τα στοιχεία είναι πρωτοφανή και έρχονται σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα (και μιλώ για ασήμαντα αλλά συνηθισμένα πράγματα, μετρήσεις, στατιστικές π.χ.) τότε ο φοιτητής έχει μάθει ο ίδιος να τα απορρίπτει μέχρι να τελειώσει τη σχολή γιατί "δεν θα τα δεχτεί ποτέ ο καθηγητής". Δημιουργείται έτσι μια νοοτροπία απόρριψης του έκτακτου και του μη-συμβατικού. Αυτή μέσα από μικρά καθημερινά σχεδόν πράγματα, για τα οποία ο φοιτητής λέει "σκασίλα" μου. Κι όταν έρθουν (κι αν) τα μεγάλα... η σκασίλα είναι βαθιά θρονιασμένη - μπορεί και ο ίδιος στην καρέκλα του παλιού καθηγητή.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαιη απόκρυψη, σημαίνει ότι θα μπορούσε....

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι θα γελάσουν μαζί σου, κάποιοι θα σε κηνυγήσουν, κάποιοι θα σε απομονώσουν και πολύ λίγοι είναι αυτοί που τελικά μπορεί και να σ' ακούσουν (όχι να σε πιστέψουν... απλά να σ' ακούσουν!).

 

 

Εδώ επ' αυτού έχω προσωπική εμπειρία. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: αν τα στοιχεία είναι πρωτοφανή και έρχονται σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα (και μιλώ για ασήμαντα αλλά συνηθισμένα πράγματα, μετρήσεις, στατιστικές π.χ.) τότε ο φοιτητής έχει μάθει ο ίδιος να τα απορρίπτει μέχρι να τελειώσει τη σχολή γιατί "δεν θα τα δεχτεί ποτέ ο καθηγητής". Δημιουργείται έτσι μια νοοτροπία απόρριψης του έκτακτου και του μη-συμβατικού. Αυτή μέσα από μικρά καθημερινά σχεδόν πράγματα, για τα οποία ο φοιτητής λέει "σκασίλα" μου. Κι όταν έρθουν (κι αν) τα μεγάλα... η σκασίλα είναι βαθιά θρονιασμένη - μπορεί και ο ίδιος στην καρέκλα του παλιού καθηγητή.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαιη απόκρυψη, σημαίνει ότι θα μπορούσε....

 

Μάλιστα...Μα τότε το τελευταίο τεύχος του ΤΡΙΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ,είναι για σας!!!

Έχει κεντρικό θέμα σχετικό με την Ιστορία και πως "κάποιοι" την μεταχειρίζονται προς όφελος...ποιών; :smilewink:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ επ' αυτού έχω προσωπική εμπειρία. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής:

....

 

Αυτό δεν είναι τίποτα. Πού να δεις τι συμβαίνει σε μεγάλες, πολυεθνικές εταιρείες όταν ένας υπάλληλος έχει μια καλή ιδέα...

 

Ίσως αυτό να είναι ένας καλός δείκτης για την «ηλικία» ενός πολιτισμού. Όταν είναι νεαρός, έχει ιδέες, όταν μεγαλώνει κάνει θαύματα, όταν γερνάει, συμπεριφέρεται σα στριμμένος γέρος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι τίποτα. Πού να δεις τι συμβαίνει σε μεγάλες, πολυεθνικές εταιρείες όταν ένας υπάλληλος έχει μια καλή ιδέα...

 

Ίσως αυτό να είναι ένας καλός δείκτης για την «ηλικία» ενός πολιτισμού. Όταν είναι νεαρός, έχει ιδέες, όταν μεγαλώνει κάνει θαύματα, όταν γερνάει, συμπεριφέρεται σα στριμμένος γέρος...

 

άρα...πως τον "πεθαίνουμε" τούτο τον ανεπρόκοπο "γέρο",προκειμένου επιτέλους εμείς οι λοιποί να πάμε μπροστά; :063laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ο γέρος θα πεθάνει μόνος του, είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.

 

Το θέμα είναι τι και πως θα είμαστε εμείς, όταν πάρουμε τη θέση τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

 

Σε λίγο θα βλέπουμε τρίγωνα και θα λέμε "Οι αρχαίοι τάδε ήξεραν για τα F-16".

 

 

Μα και φυσικα οι αρχαιοι ηξεραν για τα Φ-16 !!! εδω μπορουσαν να καμπυλοσουν τον χωροχρονο στα φ-16 θα κολουσαν ?!!?!?!?! :P

Link to comment
Share on other sites

Το δε Κηρύκειον το οποίο ήτον ράβδος έχουσα δύο όφεις περιτετυλιγμένους και προς την κορυφήν τας κεφαλάς απ' εναντίας έχοντας ήτον σύμβολον ειρήνης επειδή το περιτύλιγμα των όφεων αλληγορεί εκ του λόγου γενομένην ενωσιν και ειρήνην των ανθρώπων οι τινές εμάχοντο πρότερον ως θηρία και δράκοντες.

Βιβλίο Ωγυγία, Αθανάσιου Σταγειρίτη, Τόμος Α, Έκδοση Δ, σελ 405

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ρε παιδια ηξεραν δεν ηξεραν οι αρχαιοι προβλημα τους !

 

Το θεμα ειναι οτι εμεις σημερα ασχολουμαστε με τα αρχαια, με θεωριες του 1600 και σε επιπεδο γνωσης η ανθρωποτητα εχει μινει στασιμη.Αν γνωριζαμε κατι θα φτιαχναμε, απο την στιγμη λοιπον που δεν γνωριζουμε διδασκουμε, αναπαραγουμε δλδ τα ιδια και τα ιδια και με αυτον τον τροπο οι προοπτικες αναπτυξης σκεψης/γνωσης ειναι μηδενικες. Φυσικα, το συστημα στο οποιο ζουμε τρεφει αυτη την κατασταση γιατι ετσι υπαρχει μεγαλυτερος ελεγχος στο ποιος γνωριζει, ποιος προχωραει και τα σχετικα, μιας και οποιαδηποτε προοδο στην επιστημη εφαρμοζεται πρωτα πρωτα στη δημιουργια οπλων, και δεν ειναι τυχαιο οτι τα μεγαλυτερα μυαλα τα ρουφαει ειτε η αμερικη ειτε η ρωσια (κυριως)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...