Jump to content

Δευτερα παρουσια


comali
 Share

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Όλη η θρησκεία μπορεί να είναι μια εκτίμηση κάποιου.

Είναι στο κείμενο που αναφέρθηκα παραπάνω, αλλά για να μην θεωρηθεί ψεύτικο και στημένο σου παραθέτω αυτό το απόσπασμα από λόγια του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ.

 

Ο Διάβολος βέβαια δεν γίνεται άνθρωπος, όπως ο Κύριος έγινε άνθρωπος,

αλλά γεννιέται πρώτα ένας άνθρωπος με τρόπο πορνικό και δέχεται μετά

όλη την ενέργεια του Σατανά. Επειδή, δηλαδή, ο Θεός προγνωρίζει

τη διαστροφή της μελλοντικής προαιρέσεως (αυτού του ανθρώπου), επιτρέπει

( ο Θεός) να μπει μέσα του ο Διάβολος.

 

Δεν είναι δημιουργήματα δικά μου ο,τι προσπαθώ να σας πω.

 

 

Κι όμως με αυτά που αναφέρεις φαίνεται πως είναι καθαρά δική σου εκτίμηση αφού φαντάζομαι πως θεωρείς τον Σατανά ίδιο πρόσωπο με τον Εωσφόρο ενώ στη πραγματικότητα δεν έχουν σχέση ακόμα και ετυμολογικά!

 

Από: Wikipedia

Satan Etymology

 

The word 'Satan', and the Arabic شيطان "shaitan," may derive from a Northwest Semitic root śṭn, meaning "to be hostile," "to accuse."[1] An alternative explanation is provided by the Hebrew in Job 1:7. When God asks him whence he has come, Satan answers: "From wandering (mi'ŝuṭ) the earth and walking on it" (מִשּׁוּט בָּאָרֶץ, וּמֵהִתְהַלֵּךְ בָּה). The root ŝuṭ signifies wandering on foot or sailing. 'Satan' would thus be "the Wanderer."

----------

Από : Online Etymology Dictionary

Satan Etymology

 

from Heb. satan "adversary, one who plots against another," from satan "to show enmity to, oppose, plot against," from root s-t-n "one who opposes, obstructs, or acts as an adversary." In Septuagint (Gk.) usually translated as diabolos "slanderer," lit. "one who throws (something) across" the path of another

 

 

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πως η ετυμολογία της λέξης Σατανάς έχει να κάνει με τον "Περιπλανητή", με εκείνου που "διαβάλλει-εμποδίζει κακοβούλως", αλλά σε καμία περίπτωση δε συσχετίζεται ετυμολογικά με εκείνον που "Φέρει το Φως".

Επίσης στο απόσπασμα αυτό του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ δεν έχει καμία αναφορά περί κατάληψης του κόσμου από τον Εωσφόρο ή τον γιο του, είτε ακόμα στο ότι (ο Πατέρας Όλων είπε: «έπλασα ένα τέρας») αναφερόμενος στον Εωσφόρο, αλλά αναφέρει απλά περί κατάληψης ανθρώπου από Διάβολο.

 

Δε καταλαβαίνω την επιχειρηματολογία σου. Περιμένουμε αύριο απάντηση! Καλή σου ξεκούραση! ^_^

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εσύ τα έχεις μπερδέψει. Ο σατανάς πριν από την πτώση του ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ουράνια πνεύματα και το όνομά του ήταν Εωσφόρος «αυτός που μεταφέρει το φως» κατέχοντας θέση στο ύψιστο σημείο των Ασωμάτων Δυνάμεων και της πνευματικής τελειότητας.

 

Ονόματα του σατανά που αναφέρονται στην Αγία Γραφή:

 

Γένεσις 3:1 Φίδι Δανιήλ 9:26 Χρισμένος άρχοντας Δανιήλ 7:8 Μικρό κέρατο Ησαΐας 14:12 Εωσφόρος Ησαΐας 14:4 Βασιλιάς της Βαβυλώνας Ιώβ 1:6 Σατανάς Ιεζεκιήλ 28:12 Βασιλιάς της Τύρου Κατά Ματθαίον 13:19 Ο πονηρός Κατά Ματθαίον 4:3 Ο πειράζων Κατά Ματθαίον 12:24 Βεελζεβούλ Κατά Ματθαίον 4:1 Διάβολος Κατά Ματθαίον 13:39 Ο εχθρός Κατά Ιωάννη 12:31 Ο άρχων του κόσμου τούτου Κατά Ιωάννη 17:12 Ο υιός της απώλειας Κατά Ιωάννη 8:44 Πατήρ του ψεύδους Κατά Μάρκον 3:22 Βελζεβούλ Κατά Λουκά 11:15 Βελζεβούλ Πέτρου Α- 5:8 Ο αντίδικος υμών Προς Θεσσαλονικείς Β-2:3 Ο άνθρωπος της αμαρτίας Προς Θεσσαλονικείς Β-2:3 Ο υιός της απώλειας Προς Κορινθίους Β-4:4 Ο θεός του αιώνος Προς Κορινθίους Β-6:15 Βελιάλ Αποκάλυψη 12:9 Δράκων Αποκάλυψη 12:9 Ο όφις ο μέγας ο αρχαίος Αποκάλυψη 12:10 Ο κατήγορος των αδελφών ημών Αποκάλυψη 9:11 Αβαδδών Προς Εφεσίους 6:12 Κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος αυτού Προς Εφεσίους 2:2 Αρχοντας της εξουσίας του αέρος Προς Κολασσαείς 1:13Εξουσία του σκότους

 

 

Αν έψαχνες και λίγο μόνος και δεν περίμενες την απάντηση έτοιμη καλό θα ήταν. Μελέτησε λίγο και μην με αναγκάζεις να παραθέτω συνεχεία κείμενα.

 

Καὶ ὁ ἀπόστολος· «Μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον,

ὅτι, ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος

τῆς ἀνομίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος

ἐπὶ πάντα λεγόμενον θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν

τοῦ Θεοῦ ὡς θεὸν καθίσαι ἀποδεικνύντα ἑαυτόν, ὅτι ἔστι θεός».

Εἰς τὸν ναὸν δὲ τοῦ Θεοῦ οὐ τὸν ἡμέτερον, ἀλλὰ τὸν παλαιόν,

τὸν Ἰουδαϊκόν. Οὐ γὰρ ἡμῖν, ἀλλὰ τοῖς Ἰουδαίοις εἰσελεύσεται·

οὐχ ὑπὲρ Χριστοῦ ἀλλὰ κατὰ Χριστοῦ καὶ τῶν τοῦ Χριστοῦ,

διὸ καὶ Ἀντίχριστος λέγεται.

Δεῖ τοίνυν πρῶτον κηρυχθῆναι τὸ εὐαγγέλιον ἐν πᾶσι τοῖς ἔθνεσι.

«Καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, οὗ ἐστιν ἡ παρουσία

κατ᾿ ἐνέργειαν τοῦ σατανᾶ ἐν πάσῃ δυνάμει καὶ σημείοις καὶ τέρασι

ψεύδους καὶ ἐν πάσῃ ἀπάτῃ τῆς ἀδικίας ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις,

ὃν ὁ Κύριος ἀνελεῖ τῷ ῥήματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει

τῇ παρουσίᾳ τῆς ἐπιφανείας αὐτοῦ». Οὐκ αὐτὸς τοίνυν ὁ Διάβολος

γίνεται ἄνθρωπος κατὰ τὴν τοῦ Κυρίου ἐνανθρώπησιν ?μὴ γένοιτο?,

ἀλλ᾿ ἄνθρωπος ἐκ πορνείας τίκτεται καὶ ὑποδέχεται

πᾶσαν τὴν ἐνέργειαν τοῦ Σατανᾶ. Προειδὼς γὰρ ὁ Θεὸς τὸ ἄτοπον

τῆς μελλούσης αὐτοῦ προαιρέσεως παραχωρεῖ ἐνοικῆσαι ἐν αὐτῷ

τὸν Διάβολον.

 

 

Και η μετάφραση:

Το λέει και ο απόστολος:

«Κανείς με κανένα τρόπο να μην σας εξαπατήσει· διότι (δε θα έρθει η ημέρα

εκείνη της κρίσεως), εάν δεν έλθει πρώτα η αποστασία και δεν φανερωθεί

ο άνθρωπος της αδικίας, ο γιός της απώλειας, αυτός που αντιτάσσεται και

υψώνει τον ενάντια σε καθέναν που λέγεται θεός ή σέβασμα, ώστε αυτός

να καθίσει σαν θεός στο ναό του Θεού, για να δείχνει τον εαυτό του ότι είναι

θεός». Εννοεί, βέβαια, όχι το δικό μας ναό του Θεού, αλλά τον παλαιό,

τον Ιουδαϊκό. Διότι δεν θα έλθει σε μας, αλλά στους Ιουδαίους·

δεν θα έλθει για το Χριστό, αλλά εναντίον του Χριστού και των χριστιανών,

γι? αυτό και ονομάζεται Αντίχριστος.

Πρέπει, λοιπόν, πρώτα να κηρυχθεί το ευαγγέλιο σε όλα τα έθνη.

«Και τότε θα φανερωθεί ο άνομος, του οποίου η παρουσία θα είναι σύμφωνα

με την ενέργεια του σατανά με πολλή δύναμη, με σημεία και τέρατα

ψεύδους, με κάθε απάτη αδικίας σ? αυτούς που χάνονται·

αυτόν ο Κύριος Ιησούς θα εξολοθρεύσει με την πνοή του στόματός του

και θα τον καταργήσει με την επιφάνεια της παρουσίας του». Ο Διάβολος

βέβαια δεν γίνεται άνθρωπος, όπως ο Κύριος έγινε άνθρωπος ?αλίμονό μας?,

αλλά γεννιέται πρώτα ένας άνθρωπος με τρόπο πορνικό και δέχεται μετά

όλη την ενέργεια του Σατανά. Επειδή, δηλαδή, ο Θεός προγνωρίζει

τη διαστροφή της μελλοντικής προαιρέσεως (αυτού του ανθρώπου), επιτρέπει

( ο Θεός) να μπει μέσα του ο Διάβολος.

 

 

Αυτή η φράση στο πα και στο ξαναλέω αναφέρεται στο κείμενο που μετέφερε ο γνωστός μου.

Δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι συνεχώς...

Edited by Ανωνυμος
Link to comment
Share on other sites

Ανώνυμος...

 

Αυτό που προσπαθούν να θίξουν τα περισσότερα παιδιά εδώ , είναι την δογματική εξήγηση, για αυτό και δέχτηκε αμφισβητήσεις σε πολύ λίγο χρόνο.

 

Να το πάρουμε λίγο απο την αρχή;

 

Στο θέμα γυναίκα... Σκεφτείτε λίγο οτι μιλάμε για ενα ιερό βιβλίο χιλιάδων χρόνων παλιό που ανταποκρίνεται και στις κοινωνικές δομές και αξίες της εποχής. Ειδικά η Π.Διαθήκη που είναι περισσότερο σύνολο συγγραμάτων δημιουργημένο για την πίστη και την καθοδήγηση λαού τότε. Σε μια εποχή άκρως Πατριαρχική, δεν είναι δυνατόν να γραφόταν κάτι διαφορετικό. Παρόλα αυτά όμως στην Καινή Διαθήκη σε αρκετά σημεία αναφέρεται πως ο γάμος , είναι μεταξύ ισότιμων ανθρώπων που μοιράζονται αγάπη, πίστη και "κοινό δέσιμο".

 

Στο θέμα Εωςφόρος... Αυτός που φέρει το φώς ,είναι μια έννοια που έχει το όνομα και είχε δοθεί σύμφωνα με όσα θυμάμαι , στον Άγγελο αυτόν καθώς ήταν ο μόνος που είχε το δικαίωμα μεταφοράς του Λόγου του Θεού (Φώς) στους υπόλοιπους αγγέλους. Υπέπεσε όμως σε θανάσιμα αμαρτήματα (ματαιοδοξία , φθόνος) και εκδιώχθη απο τον Παράδεισο.

 

Στην πτώση του , ακολούθησαν και άλλοι Άγγελοι απο το τάγμα του (οχι μόνο ένας) που δημιούργησαν και τους αντίστοιχους δαίμονες. Το όνομα αυτού έγινε Σατανάς, Διάβολος και όλα όσα παρέθεσε ο φίλος Ανώνυμος, συν αυτό του Λεβιάθαν που αναφέρεται και στην Αποκάλυψη του Ιωάννη.

 

Αυτά όσον αφορά τις αναφορές απο τα Ιερά Βιβλία και όσα είχα διαβάσει.

 

Τώρα... Anele... σέβομαι οτι είσαι στην τάξη των αγνωστικιστών και την προσωπική σου πεποίθηση...

 

Απο αυτά που λές όμως, προκύπτει μια ερώτηση για μένα , που μπορεί να απαντήσει όποιος θέλει.

 

Πως κάποιος απορρίπτει μια Πίστη (δεν μου αρέσει ο όρος θρησκεία) όταν πραγματικά δεν έχει μελετήσει τι περνάει ώς μήνυμα , ή απορρίπτει την ύπαρξη απο κάτι πολύ πιο δυνατό απο τον Άνθρωπο περνώντας σε κάτι "άγνωστο";... που ώς συνήθως καταλήγει και στον ορισμό του "είμαι κύριος του Εαυτού μου" με την κακή έννοια;

Link to comment
Share on other sites

Δεν με ενόχλησε η άποψη των παιδιών να μην πιστεύουν, αλλά η συνεχής αμφισβήτηση κάθε φράσης μου για τον Χριστιανισμό. Σε ευχαριστώ φίλε για την υπενθύμιση του ονόματος Λεβιάθαν.

 

Η γυναίκα επειδή απλά πλάστηκε ως συμπλήρωμα του ανδρός αρχικά αλλά και γιατί υπέπεσε τόσο αυτή και παρέσυρε και τον άνδρα στο προπατορικό Αμάρτημα είναι ουσιαστικά μια τριχούλα κατώτερη. Είναι ασήμαντη και ανάξια λόγου η αναφορά στην μη ισότητα αφού είναι ΙΣΟΤΙΜΗ? :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα κείμενα που αναφέρεις φίλε Ανώνυμε δεν έχουν σχέση με τον Χριστιανισμό και το κύριο δόγμα του, αλλά είναι δικές σου εκτιμήσεις είτε εκτιμήσεις που αναφέρονται σε κάποια κείμενα που μετέφερε κάποιος γνωστός μου.

 

Και εξηγώ πως πουθενά στο κεντρικό δόγμα του Χριστιανισμού δε λέει για τον υιό του Εωσφόρου και για την καταστροφολογία που μας μίλησες ότι θα φέρει, ούτε πως ο Πατέρας είπε ότι έπλασε ένα Τέρας κλπ κλπ. Αυτά, από ότι μας λες, τα λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός του οποίου τα γραπτά δεν περιλαμβάνονται στο βασικό δόγμα του Ορθόδοξου Χριστιανισμού.

 

 

Συγκεκριμένα, η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται 49 βιβλία στην Παλαιά Διαθήκη και τα 27 βιβλία της Καινής Διαθήκης.

 

Σύμφωνα με την Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία, η Παλαιά Διαθήκη περιλαμβάνει 49 βιβλία, τα οποία διαιρούνται ως εξής:

 

* Τα 39 βιβλία της Ιουδαϊκής Βίβλου (τα οποία αποδέχονται και οι άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες), που τιτλοφορούνται σύμφωνα με τη μετάφραση των Εβδομήκοντα

* Τα ?Δευτεροκανονικά? βιβλία (10 βιβλία): α. Α' Έσδρας, β. Τωβίτ, γ. Ιουδίθ, δ. Α' Μακκαβαίων, ε. Β' Μακκαβαίων, στ. Γ' Μακκαβαίων, ζ. Σοφία Σολομώντος, η. Σοφία Σειράχ, θ. Βαρούχ, ι. Επιστολή Ιερεμίου

 

Επίσης, η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται μία προσθήκη στην Εσθήρ και τρεις προσθήκες στο Δανιήλ στην ελληνική γλώσσα. Ειδικότερα, η Ρωσική και η Αιθιοπική Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχονται ως ?κανονικό? και το βιβλίο Β' Έσδρας. Τα βιβλία που δεν αποτελούν ?κανονικά? συγγράμματα ονομάζονται Απόκρυφα.

 

Η Καινή Διαθήκη είναι αποδεκτή στο σύνολό της (27 βιβλία) και από την Ορθόδοξη και από την Καθολική Εκκλησία και περιλαμβάνει:

 

* Τα τέσσερα Ευαγγέλια (4 βιβλία): α. κατά Ματθαίον, β. κατά Μάρκον, γ. κατά Λουκάν, δ. κατά Ιωάννην

* Τις πράξεις των Αποστόλων (1 βιβλίο)

* Τις επιστολές του Αποστόλου Παύλου (14 βιβλία): α. προς Ρωμαίους, β. προς Κορινθίους Α, γ. προς Κορινθίους Β, δ. προς Γαλατάς, ε. προς Εφεσίους, στ. προς Φιλιππησίους, ζ. προς Κολοσσαείς, η. προς Θεσσαλονικείς Α, θ. προς Θεσσαλονικείς Β, ι. προς Τιμόθεον Α, ια. προς Τιμόθεον Β, ιβ. προς Τίτον, ιγ. προς Φιλήμονα, ιδ. προς Εβραίους

* Τις Καθολικές επιστολές (7 βιβλία): α. Ιακώβου, β. Πέτρου Α, γ. Πέτρου Β, δ. Ιωάννου Α, ε. Ιωάννου Β, στ. Ιωάννου Γ, ζ. Ιούδα

* Την Αποκάλυψη του Ιωάννη (1 βιβλίο)

Πηγή

 

Συνεπώς όλα αυτά που λέγονται είναι εκτιμήσεις διαφόρων, είτε "Αγίων" είτε απλών ανθρώπων, οι οποίες δε περιλαμβάνονται σε καμία περίπτωση στο Χριστιανικό Δόγμα. Ο καθένας καταστροφολόγος μπορεί να φαντάζεται ό,τι θέλει και να το διατυπώνει, αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα πράγματα έχουν έτσι.

 

 

ΥΓ: Η Γυναίκα έγινε μια τριχούλα κατώτερη μετά την Χριστιανική επιρροή πάνω στο κόσμο. Πριν δεν υπήρχαν... τρίχες.

Link to comment
Share on other sites

Πως κάποιος απορρίπτει μια Πίστη (δεν μου αρέσει ο όρος θρησκεία) όταν πραγματικά δεν έχει μελετήσει τι περνάει ώς μήνυμα , ή απορρίπτει την ύπαρξη απο κάτι πολύ πιο δυνατό απο τον Άνθρωπο περνώντας σε κάτι "άγνωστο";... που ώς συνήθως καταλήγει και στον ορισμό του "είμαι κύριος του Εαυτού μου" με την κακή έννοια;

 

Εγώ προσωπικά έχω μελετήσει και συγκρίνει τα κείμενα της΄πίστης...δεν ξύπνησα μια μέρα να πω δεν πιστε'υω στον ένα και μοναδικό Θεό πατέρα όλων...Φυσικά και πιστεύω σε κάτι...και αυτό είναι ο Άνθρωπος και η Δύναμη του

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αυτή η φράση είναι του γνωστού μου. Επειδή τότε με είχες ρωτήσει το ανέφερα.

 

Του Αγίου Ιωάννη του Δαμασκηνού δεν έχουν άξια τα κείμενα του;

 

Καταρχάς όμως δεν βλέπω να παραδέχεσαι το λάθος σου στο ποιος ήταν ο Εωσφόρος.

 

Ωραία στην Αποκάλυψη του Ιωάννη κεφάλαιο ιγ 11-17 και ιδ αναφέρονται στην έλευση του αντίχριστου και στην κυριαρχία του επί της γης. Αναφέρει για τον ψευδοπροφήτη και την κυριαρχία του πάνω στη γη, προσομοιάζοντάς τον ως αρνί όμοιο με το πραγματικό.

Διάβασέ το.

 

Για τους υπόλοιπους θα παραθέσω ένα κομμάτι.

 

Και ειδον άλλο θηριον αναβαινον εκ της γης και ειχε κερατα δυο ομοια αρνιω.

(Αρνί χαρακτηρίζεται ο Ιησούς από τον Ιωάννη πρωτύτερα).

Ακόμα γράφει: και την εξουσιαν του πρωτου θηριου πασαν ποιει ενωπιων αυτου. Και ποιει την γην και τους εν αυτή σωσι το θηριον το πρωτον, ου εθεραπευθη η πληγη του θανατου αυτου.

 

Τώρα δεν ξέρω πως το ερμηνεύεις αυτό, αλλά δεν πιστεύω ότι μπορείς να ερμηνεύσεις διαφορετικά την Αποκάλυψη του Ιωάννη από ανθρώπους που έχουν εντρυφήσει σε αυτό το κείμενο 2000 χρόνια τώρα. Όχι όμως ότι δεν αναφέρεται στα κείμενα του Χριστιανισμού?

 

Σταματά να κολλάς σε μια φράση που είπα και δες το περιεχόμενο.

 

Κουράστηκα με την ανιδεότητά σου και από εδώ και πέρα μπορείς να διαβάσεις μόνος σου τα κείμενα της Καινής Διαθήκης.

Link to comment
Share on other sites

Ο Χριστός δεν έλεγε επίσης "φυλαχθείτε από τους ψευδοπροφήτες και κείνους που θα παρουσιαστούν τάχα από μέρους μου"?

 

Αναρωτήθηκες ποτέ μήπως διαιωνίζεις στοιχεία από τα οποία ο Χριστός σου είπε να φυλάγεσαι?!...

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα λέω εγώ. Διάβασε από πάνω τι λέω και την Καινή Διαθήκη σε παρακαλώ? Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι για τον εαυτό μου και σαφώς δεν έχω όφελος. Σας παραθέτω τις γνώσεις μου. Μπορείτε να τις απορρίψετε δεν με πειράζει, όμως μην προσπαθείτε να αλλάξετε την θρησκεία.

Αν δεν σας αρέσει ας πούμε η έκφρασή μου δεκτών, αλλά τα νοήματα είναι αυτά που πιστεύουμε και όχι η έκφραση?

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα λέω εγώ. Διάβασε από πάνω τι λέω και την Καινή Διαθήκη σε παρακαλώ? Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι για τον εαυτό μου και σαφώς δεν έχω όφελος. Σας παραθέτω τις γνώσεις μου. Μπορείτε να τις απορρίψετε δεν με πειράζει, όμως μην προσπαθείτε να αλλάξετε την θρησκεία.

Αν δεν σας αρέσει ας πούμε η έκφρασή μου δεκτών, αλλά τα νοήματα είναι αυτά που πιστεύουμε και όχι η έκφραση?

Καλά, άστο αυτό, τους τα λέω κι εγώ και δε μ' ακούνε. :P

Διάβασα τί λες από πάνω και με βάση αυτό απάντησα. Εσύ απάντησες με βάση αυτό που σου είπα εγώ?

Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαβάσω την καινή διαθήκη, θα συνεννοηθούμε καλύτερα έτσι? Γιατί μια σχετικά ορθολογική συζήτηση να πρέπει να βασιστεί στην προϋπόθεση ότι ένα θρησκευτικό Δόγμα (καινή διαθήκη) έχει αναγνωστεί? Το βρίσκεις σωστό για την οποιαδήποτε συζήτηση?

Και πες ότι την έχω διαβάσει 5 φορές, πώς εξυπηρετεί αυτό τον διάλογο? Η καινή διαθήκη αλλά και το γενικότερα αποδεκτό δόγμα του χριστιανισμού, όπως σου είπε και ο speedy, δεν περιέχει στοιχεία σαν αυτά που παραθέτεις. Αν μιλούσες για την παλαιά διαθήκη, μπορεί και να σε πίστευα, αλλά αυτό είναι έτσι κι αλλιώς εκτός συζήτησης.

Θέλεις να διαβάσουμε κάτι συγκεκριμένο από την καινή διαθήκη? Πιστεύεις πως διαβάζοντας την καινή διαθήκη, θα αναιρέσει ο καθένας μας έστω και στο ελάχιστο τα δεκάδες/εκατοντάδες άλλα αναγνώσματα που έχει γύρω από το θέμα? Θεωρείς ότι θα πετύχεις κάτι εκτός από το να χαρακτηριστείς ως δογματικός?

Ή μήπως θέλεις να μετρήσουμε τις φορές που έχεις επικαλεστεί την καινή διαθήκη σε αυτό το τόπικ?

Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω με τη δογματική προσέγγιση που κάνεις στο θέμα... Θα μου πεις αυτό είναι και το τόπικ, το τέλος του κόσμου σύμφωνα με (παρ)ερμηνείες διάφορων δογμάτων... Αλλά μην τροφοδοτείς αυτά τα δόγματα, προσπάθησε αντ' αυτού να σταθείς έξω από αυτά, έξω από ό,τι δογματικό έχεις διαβάσει, ώστε να συνεννοηθούμε. :smilewink:

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα του Εωσφόρου σου επιχειρηματολόγησα ακράδαντα πως είναι λάθος ετυμολογικά η συσχέτιση αυτών των δυο. Σε κανένα από τα υπόλοιπα θρησκευτικά συστήματα της Μέσης Ανατολής δεν συσχετίζονται αυτές οι δύο έννοιες με αυτόν τον τρόπο. Αυτό έγινε μόνο στον Ελλαδικό χώρο λόγο του ότι η έννοια Εωσφόρος συσχετίζονταν με πολλές από την Υπέρλαμπρες Αρχαιο Ελληνικές Θεότητες. Με αυτό το τρόπο θα κατάφερναν, όπως κι έγινε, να διαπομπεύουν όσους λάτρευαν τους συσχετισμούς αυτού του ονόματος.

 

 

Εδώ όμως τη πάτησες:

Ωραία στην Αποκάλυψη του Ιωάννη κεφάλαιο ιγ 11-17 και ιδ αναφέρονται στην έλευση του αντίχριστου και στην κυριαρχία του επί της γης. Αναφέρει για τον ψευδοπροφήτη και την κυριαρχία του πάνω στη γη, προσομοιάζοντάς τον ως αρνί όμοιο με το πραγματικό.

Διάβασέ το.

 

Για τους υπόλοιπους θα παραθέσω ένα κομμάτι.

 

Και ειδον άλλο θηριον αναβαινον εκ της γης και ειχε κερατα δυο ομοια αρνιω.

(Αρνί χαρακτηρίζεται ο Ιησούς από τον Ιωάννη πρωτύτερα).

Ακόμα γράφει: και την εξουσιαν του πρωτου θηριου πασαν ποιει ενωπιων αυτου. Και ποιει την γην και τους εν αυτή σωσι το θηριον το πρωτον, ου εθεραπευθη η πληγη του θανατου αυτου.

 

Όπως και προηγούμενος έτσι και τώρα αποφεύγεις πονηρότατα να παραθέσεις έστω και ένα απόσπασμα που να αναφέρει το όνομα Αντίχριστος στο κείμενο της Αποκάλυψης. Αντίθετα αφήνεις να εννοηθεί πως στα κεφάλαια που παραθέτεις το όνομα αυτό υπάρχει ΕΝΩ στη πραγματικότητα ΔΕΝ αναφέρεται πουθενά! Κι επειδή θρασύτατα με αποκαλείς ανίδεο, σε αφήνω αυτόματα μετεξεταστέο να πας να διαβάσεις ξανά το κείμενο, που ο ίδιος παραθέτεις ως γνώστης στους υπολοίπους, να μας πεις ακριβώς που το ΑΝΑΦΕΡΕΙ!

Η λέξη Θηρίο δεν έχει καμία ετυμολογική και φυσική συσχέτιση με το όνομα Αντίχριστος. Το Θηρίο περιγράφεται πλήρως στην Αποκάλυψη του Ιωάννη ως κάτι το τρομαχτικό και τερατώδες ( ΠΗΓΗ ) ενώ ο Αντίχριστος Π Ο Υ Θ Ε Ν Α !!

 

 

Ο Αντίχριστος είναι μυθολόγημα, το οποίο έχει ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΗ και όχι Τερατώδη μορφή, που πολλοί πιστεύουν πως εφευρέθηκε περίπου τον 13ο αιώνα και δεν έχει καμία σχέση με το Θηρίο και το Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα! Όλα αυτά είναι που αναφέρεις εκτιμήσεις διαφόρων! Το τι λέει ο Αγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός είναι δικό του πρόβλημα και δεν έχει καμία σχέση και καμία απολύτως αξία με το επίσημο Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα!

 

Αυτοί είναι οι κανόνες! Μη τα ρίχνεις σε εμένα, ρίχτα στο Δόγμα!

 

Συμπέρασμα : Εξυπνάκηδες υπάρχουν πολλοί, απλά κάποιος πρέπει να τους βάλει στη θέση τους! Όμως έτσι είναι το σύστημα εδώ! Αυτόματα!

Σου εύχομαι καλή συνέχεια από δω και πέρα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μια σχετικά ορθολογική συζήτηση να πρέπει να βασιστεί στην προϋπόθεση ότι ένα θρησκευτικό Δόγμα (καινή διαθήκη) έχει αναγνωστεί?

και τα δόγματα λάθος τα ερμηνεύει άσε..

 

 

 

ΥΓ: Δε κρατήθηκα βρε Ανώνυμε sorry.. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...