Jump to content

Η Τριάδα του Ενός


Recommended Posts

isk allah ma bud lay la

που σημαινει σε ελεύθερη μεταφράσει ο θεός ειναι αγάπη ο εραστής και ο ερωμένος ,

και το αναφέρω εδω γιατι ειναι ξεκάθαρη η τριαδικότητα που αναφερει .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μ?αρέσει ο συνειρμός σου :cheerful:

 

Ίσως κατά βάθος να είμαι και γ :censored: ω τους συνειρμούς. Ίσως όμως να περνάω και "φάση",οπότε κάποτε...θα σταματήσει κι αυτό και κάποια αγόρια εδώ μέσα (+ένα κορίτσι για να ακριβολογούμε) θα ησυχάσουν επιτέλους από μένα...!!! :smilewink:

 

Άλλωστε,τους τελευταίους μήνες...είμαι ο κύριος Σοβαρότης Μηδέν και πάμπολλοι Αβάπτιστοι θα το πιστοποιήσουν αυτό...

 

Γι?αυτό και λέω να σου δώσω μερικά ?hints? παραπάνω, για να δω που θα το φτάσεις τελικά :

Το 8 παραδοσιακά είναι ο αριθμός ?του ανθρώπου?. Είναι δηλαδή ?θνητός? αριθμός.

Το 4 παραδοσιακά είναι ο αριθμός της ισορροπίας. Και πράγματι σχετίζεται με τα βασικά Στοιχεία, τα οποία -φυσικά- κάθε άλλο παρά ?θνητά? είναι...

?ή μήπως είναι?;

(δικό σου για την συνέχεια? :smilewink: )

 

Όχι μόνο του Ανθρώπου! Μη "θάψουμε" με το ...καλημέρα, κοτζάμ Αριθμοσοφία...

8=ο λόγος του 9 προς 8 είναι επόγδοος. Αποτελεί έναν μυστικιστικό "τόνο" και αποδίδεται στη Σελήνη.

8 Συμβάντα καταδικάζουν τον αμαρτωλό και 8 Ανταμοιβές δικαιώνουν τον ευλογημένο (αυτό, ενδιαφέρει ειδικά τη Γουϊκα).

Κατά τη γνώμη μου,τίνω να θεωρώ το 9 τον ακόμα πιο τέλειο αριθμό,καθότι ογδοάδα/Άπειρο(8) συν Μόνας(1) συνιστούν τη Θεία Εννεάδα(9). Συνεπώς 8+1=9.

Αλλά και: 4+4+1=9 που αποτελεί την αριθμητική ακολουθία της θείας ένωσης του Μακρόκοσμου με τον Μικρόκοσμο...

Το 4 όντως είναι αριθμός ισορροπίας (κι ο σταυρός + συνιστά σύμβολο ισορροπίας- άρα δεν πέφτεις έξω...).

Και κάτι άλλο εξίσου σημαντικό: εάν το 7 συνιστά τον αριθμό της κατά Ιουδαίων Δημιουργίας, τότε το 8 ευλόγως θεωρείται σαν τελική Ημέρα ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.

Ωχ,αμάν σε ζάλισα πάλι... :cheerful: :019blush:

Link to comment
Share on other sites

Το ΤΑΟ γεννά το Ένα.

Το Ένα γεννά το Δύο.

Το Δύο γεννά το Τρία.

Το Τρία γεννά τα Πάντα.

~ Βιβλίο του ΤΑΟ, κεφ. 42 ~

 

Κατα την γνώμη μου δεν είναι μόνο οι αριθμοί 1, 2, 3 (από αριθμητικής απόψεως πάντα....)

Με του αριθμούς 1, 2, 3 ξεκινά η ακολουθία(;) των πρώτων αριθμών

(ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Πρώτος ονομάζεται ένας αριθμός όταν οι μόνοι διαιρέτες του είναι το ένα και ο εαυτός του.)

 

Οι πρώτοι αριθμοί είναι αυτοί που παράγουν όλους τους υπόλοιπους(φυσικούς)

Το μυστήριο που τους περιβάλλει προέρχεται από το γεγονός οτι τα τελευταία χρόνια είναι ακόμα άλυτο το πρόβλημα του ορισμού της ακολουθίας τους ΔΗΛΑΔΗ να βρούμε έναν γενικό κανόνά ωστε να μπορούμε να προβλέψουμε τον ν-οστό πρώτο, ή αν μας έχει δοθεί ένας πρώτος να βρούμε τον αμέσως επόμενο.

Το πρόβλημα αυτό τέθηκε για πρώτη φορά από τον fermat.Είναι το γνωστο τελευτααίο του θεώρημα το οποία παραμένει άλυτο τα τελευταία ... πολλά χρόνια.

Οι πρώτοι αθιθμοι λοιπόν είναι αυτοί που παράγουν όλους τους υπόλοιπους..

 

Γενικότερα, σχέσεις μεταξύ των αριθμών και ανάλογοι συμβολισμοί (πχ 1=αριθμός του θεού, το 2= αριθμός την γης, κτλκτλτκλ) υπάρχουν άπειρες και μπορούν αυθαίρετα να δημιουργηθούν άλλες τόσες.Όπως και αντιστοιχίες τους με γράμματα, λέξεις κτλ.

Η πιο γνωστή και πιο πιστευτή "απάτη" ήταν η αριθμολογία του DrFless ο οποίος πιστευε οτι οι αριθμοί 23 και 32(νομίζω) παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ζωη του ανθρώπου....

και ανάλογα οι σχέσεις μεταξυ των αριθμών 23 και 32 και οι ιδιότητές τους.....

 

Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να μην σας κούρασα.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για να αντιληφθούμε ένα αντικείμενο (π.χ. μπουκάλι ) το χωρίζουμε-ταξινομούμε αυτομάτως νοητικά σε:

1. στο μπουκάλι ( αντικείμενο )

2. στο τραπέζι που εβρίσκεται επάνω του το μπουκάλι μας ( περιέχων)

3. στην σχέση μεταξύ τους ( τραπέζι-μπουκάλι όπου το μπουκάλι εφάπτεται επάνω στο τραπέζι ) - ( χώρος-σχέση )

 

Για να αντιληφθούμε λοιπόν κάτι ενιαίο το χωρίζουμε σε μια τριάδα... Αντίστροφα σκεπτόμενος για να εκδηλωθεί κάτι το ενιαίο και να γίνει κατανοητό απο αυτήν την νοητική μας λειτουργία θα εκδηλωθεί σαν τριάδα :smilewink:

 

1. μου ήρθε τώρα οτι σαν άγιο πνεύμα αναφέρονται όλοι οι παλαιοι χριστιανοί μελετητές και οι γνωστικοί και οι κατόπιν μυστικές χριστιανικές διδασκαλίες στον χώρο πνεύμα (χώρος-σχέση).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το Τρία γεννά τα Πάντα.

 

Φίλη Νεφέλη. Καλημέρα.

 

Εχω προσέξει ότι, στις περισσότερες θρησκείες της ανθρωπότητας υπάρχει η Τριάδα, από την αρχαιότητά μέχρι σήμερα, σε διάφορα πνευματικά μονοπάτια, στον εσωτερισμό κλπ.

 

Την συναντάμε ευρέος περισσότερο στις πνευματιστικές θρησκείες.

 

Θα ήθελα να ρωτίσω. Αν η τριάδα γεννά τα πάντα, μήπως είναι αυτή που κρατάει όλο το μέρος της δημιουργίας και διάφορα πνευματικά οντά κάτω από προκαθορισμένα και περιορισμένα δεδομένα ;;;;

 

Αν ναι, η αντίστροφή ή μέχρι και η πτώση αυτής θα μπορούσαν να σπάσουν αυτά τα δεδομένα ;;;

 

Ευχαριστώ.

Edited by Mendesius
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Καταρχήν καλός με βρήκατε :cheerful:, ελπίζω να μην προκαλεί το ψευδώνυμο μου, σκέφθηκα αρκετά για την επιλογή ψευδώνυμου, τα Apollonios-Hermes-Horos ήταν πιασμένα, για αυτό για να μην το κουράζω επέλεξα το Lucifer καθώς είναι και το θέμα που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό.

 

Το πόσο σημαντικός είναι ο αριθμός 3 μας το έχουν πει και οι αρχαίοι Έλληνες μύστες που ήταν μυημένοι στα μυστήρια της Αιγύπτου.

 

Για παράδειγμα ο Πλάτων είπε ότι κατά το παρόν πρέπει να έχουμε υπόψη μας τρία γένη, το τέκνο(1) που μορφοποιήθηκε κατ ομοίωση του πατέρα(2) και το μέρος-μήτρα(3) όπου αυτό γεννήθηκε.

 

Στην κοσμογονία του Ησίοδου βλέπουμε την αρχική τριάδα:

 

Χάος ? Γαία ? Έρως

 

Το τέκνο είναι η γαία(που μάλλον συμβολίζει την ύλη) που γεννήθηκε μέσα στο χάος και που μορφοποιήθηκε ανάλογα με την δράση του Έρωτα.

 

Αντίστοιχα στην κοσμογονία του Ορφέα βλέπουμε την νύχτα(το χάος), την γη και τον ουρανό ως την αρχική τριάδα.

 

Ίσως πάλι να μπορούσαμε να πούμε, το τέκνο-γη γεννήθηκε μέσα στο χάος κατ ομοίωση του ουρανού και ότι μετά την πρώτη διάσπαση(big bang;) προέκυψε ο Έρως που όλα τα ενώνει και τα μορφοποιεί.

 

Ασχέτως με όποιες υποθέσεις κάνουμε για την γένεση το κόσμου μπορούμε να μιλήσουμε για τον κόσμο και για τα τρία κοσμικά στρώματα:

 

Μεσόκοσμος ? Μικρόκοσμος ? Μακρόκοσμος

 

Όπου ο μεσόκοσμος γεννάται μέσα στον μικρόκοσμο κατ ομοίωση του μακρόκοσμου.

 

Είναι κοινή πεποίθηση μεταξύ των εσωτεριστών(όπως και στους αρχαίους φιλόσοφους και μύστες, με πρώτο τον Θωδ) ότι τα πάνω είναι ίδια με τα κάτω και ότι υπάρχει μια αναλογική σχέση του τέκνου(μεσόκοσμος) ανάμεσα στον τόπο γέννησης του(μικρόκοσμος) και με τον πατέρα(μακρόκοσμος).

 

Αυτό που σε εμένα προκαλεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η αναλογική σχέση του ανθρώπου-μεσοκοσμου με τον μικρόκοσμο και τον μακρόκοσμο.

 

Είναι γνωστό από την επιστήμη της ψυχολογίας ότι η συνείδηση μας χωρίζεται σε τρία στρώματα:

 

Συνειδητό

Υποσυνείδητο

Ασυνείδητο

 

Το ασυνείδητο είναι και η έδρα τον αρχέτυπων (και αυτό της Σκιάς-Εωσφόρου που με απασχολεί τελευταία) και εγώ λέω ότι το ασυνείδητο θα μπορούσε να ταυτιστεί με την έννοια του υπερσυνειδητού που έχουν διδάξει οι ινδοί, δηλαδή:

 

Το συνειδητό(μεσόκοσμος) γεννάται μέσα στο υποσυνείδητο(μικρόκοσμος-χάος) κατ ομοίωση του υπερσυνειδητού.

 

Θα μπορούσαμε επίσης σε θεολογικό πλαίσιο να μιλήσουμε για την τριαδικότητα του λόγου:

 

Λογικό (μεσόκοσμος - συνείδηση)

Παράλογο (χάος-μικρόκοσμος - υποσυνείδητο)

Υπέρλογο (μακρόκοσμος - υπερσυνείδητο)

 

Άλλες τριαδικοτητες που με εχουν απασχολησει είναι αυτές:

 

Λογιστικό - Θυμοειδές - Επιθυμητικό

 

Συχνότητα - Υποσυχνότητα - Υπερσυχνότητα

 

Ήχος - Απόηχος - Υπέρηχος

 

Συμπύκνωση - Αραίωση - Υπερσυμπύκνωση

 

Σύγχρονισμός - Ασύγχρονο - Υπερσύγχρονο

 

Μέσον - Κάτω ? Πάνω

 

Παρελθόν ? Παρόν ? Μέλλον

 

Ίσως να αναπτύξω περαιτέρω το θέμα στην συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Ας σκοτώσουμε αρχικά τον χρόνο.

 

Άποψη μου είναι ότι χρόνος υπάρχει μόνον στο μορφικό κόσμο (αν δηλαδή δεχθούμε ότι υπάρχει κάτι πέρα από αυτόν) και ότι όλες οι μορφές (ακόμα και το μορφικό ένδυμα που έχουμε φορέσει σε αυτήν μας την ζωή), έχουν μια αρχή και ένα τέλος, όπου το τέλος είναι μια νέα αρχή μιας νέας μορφής, που και αυτή θα φτάσει στο τέλος της και φτου από την αρχή. Kάποιοι συμβόλισαν αυτήν την φθαρτότητα αλλά και αυτήν την κίνηση του μορφικού κόσμου με το σύμβολο του ουροβόρου, όπου όταν μια μορφή-στοιχειακό φτάνει στο τέλος της-του, είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο, επέρχεται η αναγέννηση, όπου το φίδι-μορφή απλά αλλάζει την μορφική ενδυμασία του και συνεχίζει το ταξίδι του στο άπειρο.

 

Μελετώντας σε βάθος μια κοινή συλλογική μορφή-στοιχειακό μπορείς να δεις πόσο εύκολο είναι να προβλέψεις ακόμα και με το λογιστικό σου την εξέλιξη της, δηλαδή μαντική μπορείς να ασκήσεις και μέσα από τον συγχρονισμό του λογιστικού με ένα στοιχειακό.

 

Αυτό που θα είχε ιδιαίτερη σημασία επί της παρούσης είναι η μαντική ιδιότητα του Απόλλωνα

 

Από: el.wikipedia.org/wiki/Απόλλων

 

Η μαντική ιδιότητα του Απόλλωνος εξηγείται και από το γεγονός ότι η μουσικοπαραγωγός ιδίοτητά του, όπως θα δούμε παρακάτω, του επιτρέπει πλήρη διαύγεια όρασης στα διάφορα σημεία της χρονικής κίνησης, της οποίας χρονικής κίνησης στυλοβάτης και γενήτωρ είναι ο Ρυθμός, ένα τμήμα του τρισυπόστατου (Ρυθμός, Μελωδία, Αρμονία) που ορίζει τη Μουσική.

 

Εδώ βρίσκουμε την τριάδα που ορίζει την μουσική:

 

Το τέκνο-μελωδία γεννάτε μέσα στην αταξία-χάος του ρυθμού κατ ομοίωση της αρμονίας του υπέρλογου(λέω εγώ).

 

Όλες οι εσωτερικές διδασκαλίες μιλούν με τον άλφα η βήτα τρόπο για την κραδασμική-ηχητική υπόσταση του λόγου. Λόγος = Ήχος

 

Άρα ας περάσουμε στις ανάλογες αντιστοιχίες:

 

Μεσόκοσμος - Συνείδηση - Λογικό - Μελωδία

 

Μικρόκοσμος - Υποσυνείδηση - Παράλογο - Ρυθμός

 

Μακρόκοσμος - Υπερσυνείδηση - Υπέρλογο - Αρμονία

 

Μέσα από την κίνηση λοιπόν του χρόνου ο Απόλλωνας μπορεί να βλέπει το μέλλον.

 

Για να προβλέψεις το μέλλον μιας μορφής, συλλογικής η ατομικής, πρέπει να ξέρεις καλά το παρελθόν και να δομείς στοιχειακά παρατηρητές μέσα από το λογιστικό και όχι μέσα από το θυμικό, τα οποία να φέρουν τις πραγματικές αιτίες και το πραγματικό αποτέλεσμα αυτών τον αιτιών, συνήθως οι άνθρωποι είναι κάπου εγκλωβισμένοι στο θυμικό σε σχέση με το πώς αντιλαμβάνονται τα αιτία και τα αποτελέσματα του στοιχειακού στο οποίο ανήκουν και φυσικά και ως προς τα αντίπαλα στοιχειακά, δηλαδή ένας φανατικός φασίστας δεν μπορεί να έχει ξεκαθαρίσει στο λογιστικό του τα πραγματικά αίτια και τα πραγματικά αποτελέσματα του κομμουνισμού, όπως το ίδιο συμβαίνει και στο αντίστροφο.

 

Όσο ποιο πολύ έχεις συμπυκνώσει το λογιστικό μέσα από τα πραγματικά αίτια που δόμησαν το παρελθόν, τόσο ποιο ορθό είναι το παρόν που αντιλαμβάνεσαι, μέσα από το οποίο μπορείς να υπολογίσεις με το λογιστικό το μέλλον.

 

Αντίθετα όσο ποιο πολύ είναι εγκλωβισμένο το λογιστικό σου στην κίνηση του θυμικού, τόσο ποιο αλλοπρόσαλλο και εκτός τόπου και χρόνου είναι το παρόν που αντιλαμβάνεται το λογιστικό σου.

 

Τώρα απλά μιλάω για την υπολογιστική ισχύ του λογιστικού μέσα από απλές λογιστικές πράξεις όπου το 1+1=2, δεν χρειάζεται να έχεις κάποιου είδους υπερβατική εμπειρία για να μπορέσεις να αντιληφθείς την μαθηματική δομή του λογιστικού και του μορφικού-τρισδιάστατου κόσμου(matrix;), που είναι και σύμφωνα με τις εσωτερικές διδασκαλίες το χαμηλότερο κραδασμικό επίπεδο.

 

Αντίθετα τα προφητικά όνειρα(η προφητείες μέσω έκστασης κλπ) που πολλές φορές φέρνουν προβλέψεις μαθηματικής ακρίβειας, δεν συλλαμβάνονται από το λογιστικό, αλλά μέσα από μια χαοτική υποσυνείδητη-θυμική διαδικασία που εξελίσσεται με βάση την ισορροπία και τον συγχρονισμό του λογιστικού-συνείδηση-μέσον με το θυμοειδές-υποσυνείδητο-κάτω και το επιθυμητικό-υπερσυνείδητο-πάνω (Ίσως να το αναπτύξω στην συνέχεια).

 

Πρέπει δηλαδή να παραχθεί η μελωδία-συγχρονισμός μέσα από τον υποσυνείδητο ρυθμό-ασύγχρονο στην συνείδηση σε σχέση με την αρμονία του επιθυμητικού-υπερσυνείδητου-υπερσύγχρονου και εδώ κάπου σταματάει η ενέλεξη και συμπύκνωση του λογιστικού και ξεκινάει η εσωτερική ανέλιξη-αραίωση του θυμικού.

 

Όταν πυκνώνεις το λογιστικό μέσα από την δημιουργία παρατηρητικών στοιχειακών στην ουσία μαζεύεις στο θυμικό σου την σκιά(αρνητικό κάρμα) του κόσμου και μεγεθύνεις τις εσωτερικές συγκρούσεις, οι οποίες τις περισσότερες φορές φέρνουν παγίωση συναισθημάτων, κατάθλιψη και συναισθηματικές εκρήξεις, αλλά και το γνωστό φαινόμενο της πολλαπλής προσωπικότητας (δαιμονισμού;) όπου και ξεκινά η μάχη με την σκιά σου, η οποία ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου πετάξει.

 

Αυτή η σκιά δημιουργεί ένα πυκνό κέλυφος γύρω από το θυμικό στο οποίο συσσωρεύεται η γνώση που συλλέγουν τα στοιχειακά που εσύ έχεις δημιουργήσει και που όπως ανέλυσε και ο Γιουνγκ, η Σκιά φέρει όλα τα πρωτόγονα ένστικτα και αρχέτυπα και όλες τις ασύμβατες μεταξύ τους μορφές, αλλά πέρα από την ανισορροπία που δημιουργεί η παγίωση συναισθημάτων και οι πολλαπλές εσωτερικές συγκρούσεις, είναι και η πηγή της δημιουργικότητας του ατόμου(που εδρεύει στο χάος λέω εγώ, εκεί που ο πόλεμος είναι η αρχή τον πάντων και εκεί όπου όσο ποιο έντονες είναι οι συγκρούσεις τόσο μεγαλύτερη είναι η δημιουργικότητα-φαντασία που αυτές παράγουν).

 

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το παρελθόν το ανθρώπου εδρεύει στο ασυνείδητο-υπερσυνειδητό, ότι το μέλλον είναι υπόθεση της συνείδησης η οποία θα κινηθεί ανάλογα μέσα η έξω από τις συλλογικές μορφές και ότι το υποσυνείδητο είναι αυτό που αρχικά αντιλαμβάνεται το παρόν μέσα από τις παραστάσεις του θυμικού.

 

Το υποσυνείδητο ως είναι γνωστό αντιλαμβάνεται μιαν υποσυχνότητα του χρόνου και προηγείται της συνείδησης ως προς την αντίληψη του χρόνου.

 

Θα μπορούσαμε ίσως να μιλήσουμε για:

 

Μεσόκοσμος - Συνείδηση - Λογικό ? Μελωδία ? Λογιστικό - Μέλλον

 

Μικρόκοσμος - Υποσυνείδηση - Παράλογο ? Ρυθμός ? Θυμοειδές - Παρόν

 

Μακρόκοσμος - Υπερσυνείδηση - Υπέρλογο ? Αρμονία ? Επιθυμητικό(θα το αναπτύξω) - Παρελθόν

 

Άρα θα μπορούσαμε ίσως να πούμε ότι η τριαδικότητα είναι ο σκελετός του θεού(Εν το παν), την οποίαν τριαδικότητα βρίσκουμε σε όλες τις εσωτερικές διδασκαλίες και σχεδόν σε όλες τις θρησκείες μέσα από διαφορετικές παραστάσεις.

 

Στο επόμενο απλά θα αναφέρω μερικές τριαδικότητες μέσα από μυθολογικές αλλά και μέσα από φιλοσοφικές παραστάσεις και στην συνέχεια ίσως να εμβαθύνω-συμπυκνώσω περαιτέρω την ανάλυση και να συνεχίσω να σκοτώνω τον χρόνο μου. :blblbl:

Link to comment
Share on other sites

Στο κοσμολογικό σύστημα του Εμπεδοκλή το Παν χωρίζεται σε τρία μέρη:

 

Στον Ὑλαιον Κόσμο : Ο κόσμος της εμφανούς ύλης.

Στον Αθαίριον Κόσμο: Το αστρικό φως.

Στον Εμπύριο: Ο κόσμος του πνεύματος.

 

Μάλιστα προσδιορίζει και τον αριθμό 7(άλλο θέμα, όπως και η επτάχορδη λύρα του Απόλλωνα) λέγοντας ότι υπάρχουν 3 υλικοί κόσμοι, 3 αιθέριοι και ένας(Εν το Παν) Εμπύριος.

 

--

 

Σωματικό επίσης θεωρώ τον μύθο της τρίμορφης Εκάτης που υποθέτω θα ενδιαφέρει τις «μάγισσες» του αξιοθαύμαστου αυτού τόπου:

 

Στον ελληνικό κόσμο η κλασική μορφή της Εκάτης στέκει αυστηρή και παράξενη, ανάγλυφη πάνω σε ένα τρίγωνο, με τα πρόσωπά της στραμμένα σε τρεις κατευθύνσεις. Οι Έλλνες προσπάθησαν να απαλλαγούν από την αυστηρότητα αυτών των αγαλμάτων διασπώντας την τρισυπόσταση θεότητα σε τρεις παρθένες χορεύτριες. Στις μεταγενέστερες εποχές, επέμειναν εντονότερα στην τρισυπόστατη όψη της θεότητας από ό,τι στην κλασική εποχή του Ησίοδου. Το γεγονός πως τα Εκάτεια τελούνταν σε τρίστρατα και πως αυτοί οι τόποι ήταν ειδικά αφιερωμένοι στην Εκάτη δεν αντιστρατεύεται στην ησιοδική ή κοσμική σύλληψη του αριθμού τρία. Όλα τα τρίστρατα προβάλλουν ξεκάθαρα τη δυνατότητα διαίρεσης του κόσμου σε τρία μέρη. Ταυτόχρονα η Εκάτη, ως κυρία των πνευμάτων, προειδοποίησε τους Έλληνες πως μια τριπλή διαίρεση θα δημιουργούσε αναγκαστικά δίπλα στον οργανωμένο κόσμο του Δία μια χαοτική περιοχή, στην οποία θα συνέχιζε να υπάρχει το αμορφοποίητο μέρος του αρχέγονου κόσμου ως Κάτω Κόσμος. Οι Έλληνες θεώρησαν πως η τριπλότητα της Εκάτης ήταν κάτι υποχθόνιο.

 

Ο Μεσόκοσμος, δεν προσδιορίζεται ποιο πάνω αλλά εννοείται.

 

Ο Κάτω κόσμος του Άδη, η χαοτική περιοχή του μύθου της Εκάτης.

 

Ο πάνω κόσμος του Δία (Η ΖΕΥτική κυριότητα που φέρει το παν, όπου και εννοιολογικά μέσα από τους Ορφικούς αλλά και αριθμολογικά ΔΙΑΣ = 215 = ΠΑΝΘΕΟ όπου επίσης ΔΙΑΣ ΕΣΤΙ = 730 = ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ).

 

---

 

Ο Αγιος Νικοδημος είχε πει για το θέμα του τρισυπόστατου:

 

Ενέργεια

Υπόσταση

Ουσία

 

Όπου ο Μέγας Αθανάσιος είχε πει για την αγία τριάδα:

Ουσία πνευματική, θεια μετουσιωμένη, ρευστοποιεί δυνάμεις ύλης και θειου φωτός.

 

---

 

Ο Σπυρίδων Ναγος, ένας σύγχρονος ορφικοπυθαγόριος προσδιόρισε το τρισυπόστατο ως:

 

Συνείδηση

Μορφή

Ουσία

 

Αυτή 3 τριάδα είναι φαινομενικά αντιφατική με τον μύθο της Εκάτης για τον αμορφοποίητο κάτω κόσμο, όμως επί της ουσίας δεν είναι, ο κάτω κόσμος είναι ο τόπος γέννησης τον μορφών και η υπόσταση τους όπως προσδιόρισε και ο Άγιος Νικόδημος.

 

---

 

Λόγια του Πυθαγόρα:

"To Ολον και οτι υπαρχει μεσα σε αυτο περιλαμβανονται στον αριθμο τρια,γιατι το τελος,το μεσον και η αρχη εχουν τον αριθμο του ολου,που ειναι η τριαδα".

 

Μέσον

Αρχή

Τέλος

 

---

 

Πλούταρχος:

Η δέ καλύτερη καί περισσότερο αρμόζουσα στό Θείον φύσις (υπόσταση) συνίσταται από τρία στοιχεία, από τό Νοητόν (τό προσεγγίσημο διά τής Νόησης), τό Υλικόν (τό προσεγγίσημο διά τής αντί-λήψεως) κι απ' αυτό πού προκύπτει από τήν σύνθεση αυτών καί πού οι Ελληνες ονομάζουν Κόσμον.

 

Υλικόν

Νοητόν

Κόσμος(εν το Παν)

 

---

 

Ο ιερός αριθμός της αρχαίας κέλτικης θρησκείας ήταν το 3. Η μυθολογία τους είναι πλούσια σε μύθους, γρίφους και τριαδική φρασεολογία. Το τρίσκελο, η εικόνα που απαρτίζεται από τρεις σπείρες, συμβόλιζε την τριαδική φύση του ανθρώπου και ήταν κυρίαρχη φιγούρα του αρχαίου κέλτικου συμβολισμού. Συμβόλιζε τη γέννηση, το θάνατο και την επαναγέννηση, αλλά και τον τριπλό γάμο της γης, της θάλασσας και του ουρανού. Οι γαμήλιοι όρκοι που δίνονταν ενώπιόν του θεωρούνταν ιεροί κι απαραβίαστοι. Το ίδιο και τα εμπορικά συμβόλαια. Οι Κέλτες θεωρούσαν ότι απεικόνιζε τα ιερά τους σύμβολα.

 

Επαναγέννηση (του Πυθαγόρα το μέσον)

Γέννηση (του Πυθαγόρα η αρχή)

Θάνατος (του Πυθαγόρα το τέλος)

 

Επίσης τα τρία κοσμικά στρώματα μάσα από συμβολική παράσταση:

 

Γη

Θάλασσα

Ουρανός

 

---

 

Υπάρχουν αρκετές ακόμα φιλοσοφικές και μυθολογικές παραστάσεις της τριαδικότητας και θα παραθέσω ακόμα μερικές μόλις βρω ελεύθερο χρόνο.

 

Ύλη - αντιύλη - σκοτεινή ύλη

 

Ενδιαφέρον, έχω ασχοληθεί με το θέμα, αλλά δεν έκανα μέχρι τώρα τον ποιο πάνω συλλογισμό, ευκαιρία να ερευνήσω πιθανές αντιστοιχίες.

Edited by Lucifer
Link to comment
Share on other sites

Ίσως ο πλέον σημαντικός μύστης της αρχαιότητας, ο Ερμης ο τρισμέγιστος, είχε πει για την τριαδικότητα:

 

Ο κόσμος έχει 3 υποστάσεις:

 

Φυσικός (Ὑλαιος; Συνειδητός; 3)

Νοητός(Αιθέριος; Υποσυνείδητος; +3)

Νοερός(Εμπύριος; Υπερσυνείδητος;+1=7)

 

Κατή σχετικό-άσχετο από τα Ερμητικά κείμενα:

 

Αρχή των όντων είναι ο Θεός και νους και φύση και ύλη και όλα αυτά με σοφία εις δείξιν όλων. Ο θεός δεν είναι νους, αλλά όμως είναι ο αίτιος της υπάρξεως του Νου. Δεν είναι πνεύμα, αλλά ο αίτιος της υπάρξεως του πνεύματος. Ούτε φως είναι, αλλά ο αίτιος της υπάρξεως του φωτός. Ο Θεός είναι ο μη υπάρχων από κανένα, εν τούτοις είναι ο αίτιος της υπάρξεως όλων των όντων. Υπήρχε σκότος άπειρο στην άβυσσο, ύδωρ λεπτό και πνεύμα νοερό, με την δύναμη του Θεού ευρισκόμενα στο χάος και έλαμψε φως άγιο και από τα φωτεινά εκείνα πεδία ξεχύθηκε στην Φύση Λόγος άγιος, κι από την υγρά φύση ξεπήδησε προς τα ύψη το πυρ.

 

Το φως το άγιο (λέει ο Θεός στον Ερμή) είμαι εγώ ο θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσεως, ο δε φωτεινός Λόγος, που είδες να ξεχύνεται από τα φωτισμένα πεδία, προς την υγρά εκείνη φύση που βγήκε από τον Νου μου, είναι ο Υιός μου, ο Νους είναι ο πατέρας Θεός. Αυτοί οι δύο - Πατέρας και Υιός - δεν ξεχωρίζονται ο ένας από τον άλλον, η δε ένωσή τους είναι η ζωή. Στα κατωφερή στοιχεία ξεπήδησε ο του Θεού Λόγος, στο καθαρό της φύσεως δημιούργημα, ενώθηκε με τον Δημιουργό Νου, που είναι ομοούσιος με τον Πατέρα και δημιουργήθηκε από τα κατωφερή στοιχεία η ύλη.

Δηλαδή, ο Νους-Θεός, ζωή και φως υπάρχων, εγέννησε άλλο δημιουργό Νουν, από πυρ και πνεύμα. Αυτός ο δεύτερος Νους δημιούργησε τους διοικητές του αισθητού κόσμου, που περικλείεται σ' επτά κύκλους, η διοίκηση των οποίων καλείται Ειμαρμένη. Ο δε πατέρας όλων ο Νους, ζωή και φως υπάρχων, εγέννησε άνθρωπο, όμοιο μ' αυτόν και τον αγάπησε σαν παιδί του. Και εάν το καταλάβει και το πιστέψει ο άνθρωπος ότι έχει δημιουργηθεί από φως και ζωή, τότε ασφαλώς θα προχωρήσει προς τα άνω, μετά θάνατον. Γιατί εγώ ο Θεός-Νους θα είμαι στο πλευρό των αγαθών, των καθαρών, των ευσεβών.

 

Φυσικά πέρα από τις φιλοσοφικές παραστάσεις τις τριαδικότητας από τον Ερμή υπήρξε και η μυθολογική-αλληγορική παράσταση, όπου:

 

Όσιρις ? Ισιδα ? Ωρος

 

Ο Ωρος, ο θετός γιος του Οσιρι, που με το σφυρί του ξυπνάει κοιμισμένους και ανασταίνει πεθαμένους.

 

Η Ισιδα, η αδελφή και η σύζυγος του Οσιρι εκφράζει το θηλυκό στοιχείο, είναι το μέρος γέννησης του Ωρου, είναι η γη, η πρωταρχική υλη, γονιμοποιημένη από το πνεύμα που θα γεννήσει τον κόσμο. Είναι η θεά της γνώσης, του νοητού.

 

Ο Οσιρις εκφράζει το αρσενικό στοιχειό, τον πατερά. (Υποσυνείδητο-Νοερό)

 

Ο παραλληλισμός που θα μπορούσε να γίνει με την χριστιανική τριάδα είναι:

 

Ωρος - Απόλλων(ο Διονυσοδότης που έχει ως ιερό αριθμό το 7 καθώς και με την επτάχορδη λύρα του συντονίζει όλα τα κραδασμικά επίπεδα) ? Ιησούς που αντιμάχονται το ίδιο αρχέτυπο του Σετ ? Πύθωνα - Σατανά

 

Ισιδα - Άγιο Πνεύμα - Νοητό

 

Οσιρις ? Διόνυσος(Ίακχος) ? Γιαχβε(από το Ίακχος)

 

Σημείωση: Δεν με ενδιαφέρουν θρησκευτικές διαμάχες καθώς δεν ανήκω σε καμία οργανωμένη θρησκεία, απλά παρουσιάζω τις αντιστοιχίες.

 

---

 

Στην Ελληνική θρησκεία υπάρχουν αρκετές τριάδες που φέρουν κάποιους συμβολισμούς, όπως:

 

Ποσειδώνας που συμβολίζει την ενέργεια, εδώ προκύπτει και μια συλλογιστική διόρθωση σε σχέση με την κελτική μυθολογία στην σειρά που την παρουσίασα ποιο πάνω, καθώς μεσόκοσμος είναι η ενέργεια-θάλασσα.

 

Πλούτωνας, που συμβολίζει τον κάτω κόσμο - Μικρόκοσμος.

 

Δίας - Μακρόκοσμος

 

Όπου εδώ βρίσκει εφαρμογή και η τριάδα του Άγιου Νικόδημου: Ενέργεια ? Υπόσταση ? Ουσία.

 

Μια άλλη ενδιαφέρουσα τριάδα της Ελληνικής μυθολογίας είναι:

 

Κρόνος(Χρόνος;-Κάρμα;), ο θεός της σοδιάς και της συγκομιδής που τρώει τα παιδιά του.

Γαία - Μικρόκοσμος

Ουρανός ? Μακρόκοσμος

 

Όπου και σύμφωνα με την μυθολογία ο Κρόνος(χρόνος;-κάρμα;)-Μεσόκοσμος προσπαθει να ευνουχίσει τον ουρανό-μακρόκοσμο με την βοήθεια της Γαίας-μικρόκοσμου.

 

 

Συνεχίζεται?

Edited by Lucifer
Link to comment
Share on other sites

Το 8 παραδοσιακά είναι ο αριθμός ?του ανθρώπου?. Είναι δηλαδή ?θνητός? αριθμός.

 

Διόρθωση: ο αριθμός του ανθρώπου είναι το 5 (πέντε)-εξ ου και η τάυτισή του με το ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ. Όχι το 8. Δηλ. η πάνω κορυφή του πενταγράμματος αντιστοιχεί το κεφάλι και οι λοιπές 4 άκρες με τα χέρια και τα πόδια. Στον τεκτονισμό, βάζουν το γράμμα "G" στο κέντρο του πενταγράμματος, για να συμβολίσουν με αυτό τη καρδιά και το θείο σπινθήρα εντός της. Όποτε λοιπόν βλέπετε το πεντάκτινο αστέρι ή πεντάγραμμο, να βλέπετε τον ΤΕΛΕΙΟ άνθρωπο! "Ανοικτός" σε πνευματικά ερεθίσματα και κραδασμούς (διάπλατα ανοικτά χέρια και πόδια, σαν το αστέρι)και σε εσωτεριστικές αναζητήσεις. Απλά το 8 παραδοσιακώς συνδέεται με τον άνθρωπο, με τον εξής τρόπο: 4 (στοιχεία) + 3 (ίσχυς-σοφία-κάλλος) +1 (εν το παν) =8 ("συμπαντικός" Άνθρωπος).

Βέβαια, έτσι διαβάζω στην Τέχνη της Αριθμοσοφίας. Πάντως, μ' αρέσει ο συνειρμός σου... :cheerful:

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου επέστρεψα για λίγο γιατί είδα να συζητείται κάτι ενδιαφέρον.

 

Η Αγία Τριάδα ήταν γνωστή από αρχαιοτάτων χρόνων και έτσι δικαιολογείται η παρουσία αυτής στις περισσότερες από τις θρησκείες. Δεν θα αναλύσω περισσότερο γιατί θα με θεωρήσουν οισμένοι ως ικανό προσυλιτισμού αν και εδώ υπάρχει πρόσκληση σε τόπο για συνάντηση μόνο που εγώ δεν προσκαλλώ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

 

Πιθανός εκνευρισμός από τους διαχειριστές θα δείχνει ότι έχασαν τον έλεγχο του νου και πάλι και η απώλεια του ελέγχου του νου δεν επιτρέπεται ΣΕ ΚΑΜΙΑ Ανατολική διδασκαλία.

 

Κάπου είδα την αναφορά σε συνείδηση , ασυνείδητο και υποσυνείδητο και αυτό μου λέει ότι ...τρία πουλάκια κάθονται...

 

συνείδηση- ορίζεται ως η ικανότητα της αντίληψης και αυτό είναι αποδεκτό.

 

ασύνείδητο- είναι το μη αντιληπτό και ΑΝΟΗΣΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑΣ που οπροέκυψε από ΚΑΚΗ μετάφραση.

 

υποσεινήδητο- είναι αυτό που είναι κάτω από το αντιληπτό δηλαδή τρίχες ψυχολογίας.

 

Το υποσεινήδητο και το ασυνείδητο αν αντικατασταθούν με την προδιάθεση και τον αυθορμητισμό οι έννοιες αποκτούν οντότητα και στέτκουν ολόρθες και περήφανες.

 

Η σχετική ορολογία προέκυψε από την κατά λέξη σύνθεση της μετάφρασης μιας Αγγλικής λέξης η οποία γλώσσα έχει φτώχεια καταραμένη και δεν εμπεριείχε την ποδιάθεση και τον αυθρμητισμό.

 

Στους κύκλους των φιλοσόφων οι ορολογία αυτή είναι καταρεύσες έννοιες και όρισαν τον Φρόϋντ ως ακατάλληλο ψυχολογίας για τους Έλληνες φιλόσοφους που στοχάστηκαν τα σχετικά.

 

την καλησπέρα μου.

Link to comment
Share on other sites

Το 40 % δεν το είδα να μηδενίζεται γεγονός που δείχνει ότι είμαι επιθυμητός εδώ.

 

Η φιλοξενία σε όλες τις Ανατολικές διδασκαλίες είναι κυρίαρχο στοιχείο αυτών αλλά στο εδώ site διαπίστωσα ότι υπάρχει ένας εύκολος προσδιοριμός λόγου που δεν επιτρέπει τις διαφωνίες. Δείγμα ότι οι διαχειριστές είναι αφιλόξενοι. Η παρουσία του 40% warn και οι ελάχιστες δημοσιεύσεις μου αποδυκνείουν τα σχετικά.

 

Το Ταό είναι μια άλλη έκφραση της Αγίας τριάδος όπως σωστά αναφέρθηκε. Μόνο που στα χρόνια της Παλαιάς Διαθήκης δεν είχε γεννηθεί ακόμη ο Υιός (=ο μή ενσαρκωθείς ακομη Λόγος του Θεού) και η Αγία Τριάδα εκφράζονταν με τον Λόγο του Θεού (1η υπόσταση), Το Πρόσωπο του θεού(2η υπόσταση) και το Πνεύμα το Άγιο (3η υπόσταση).

 

Οι συγκρίσεις εναπόκεινται στον στοχασμό σας.

 

αποσύρρομαι και πάλι σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Πιθάνη άυξηση του ποσοστού warn θα οριοθετεί ακόμη περισσότερο το δίκιο μου το οποίο έγινε αντιληπτό σε μερικούς φίλους εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω αρκετό χρόνο για να ασχοληθώ με το θέμα και πάνω στην βιασύνη μου επέτρεψα και στον ορθογράφο του word να διορθώσει λανθασμένα κάποιες λέξεις και να παράγει λάθη που βγάζουν μάτι και τώρα που τα βλέπω δεν μπορώ να επιστρέψω να τα διορθώσω. Εν πάση περίπτωση διαισθάνομαι ότι το θέμα ενδιαφέρει κάποιους για αυτό θα συνεχίσω τον συλλογισμό μου.

 

Προτού προχωρήσω σε κάποιες ακόμα φιλοσοφικές και μυθολογικές παραστάσεις θα αναφερθώ στο Κυμβαλιον που αποδίδεται στον Ερμή τον τρισμέγιστο σε σχέση με την αρχή του γένους.

 

Από en.wikipedia.org/wiki/Kybalion

 

Principle of Gender

The Principle of Gender embodies the idea that there gender is manifested in everything.The authors state this does not relate to "sex", but to "... beget; to procreate, to generate, to create, or to produce" in general. Gender is manifested as the Masculine and Feminine principles, and manifests itself on all planes.

Mental Gender is described as a Hermetic concept which relates to the masculine and feminine principles. It does not refer to the physical gender of someone, nor does it suggest that someone of a certain physical gender necessarily has the same mental gender. Ideally, one wants to have a balanced mental gender.

The concept put forth in The Kybalion states that gender exists on all planes of existence (Physical, Mental, and Spiritual), and represents different aspects on different planes. It is also stated that everything and everyone contains these two elements or principles.

The Masculine principle is always in the direction of giving out or expressing, and contents itself with the "Will" in its varied phases.

The Feminine principle is always in the direction of receiving impressions, and has a much more varied field of operation than the Masculine. The Feminine conducts the work of generating new thoughts , concepts, and ideas, including the work of the imagination.

It is said that there must be a balance in these two forces. Without the Feminine, the Masculine is apt to act without restraint, order, or reason, resulting in chaos. The Feminine alone, on the other hand, is apt to constantly reflect and fail to actually do anything, resulting in stagnation. With both the Masculine and Feminine working in conjunction, there is thoughtful action that breeds success.

 

Η αρχή του γένους δεν έχει σχέση με το βιολογικό φύλο αλλά είναι οι δυο αντίθετες ενέργειες που κινούν το παν(γιν γιανγκ;) και που πρέπει να βρίσκονται σε ισορροπία και ατομικά και συλλογικά.

 

Η ενεργητική δύναμη του αρσενικού στοιχείου, είναι η δύναμη της θέλησης, η δύναμη δηλαδή του επιθυμητικού, η οποία είναι η δημιουργική αρχή που μορφοποιεί το παν με την δύναμη της θέλησης.

 

Αναλόγως το θηλυκό στοιχειό είναι η νοητική και πνευματική παθητικότητα που έχει πολύ μεγαλύτερο πεδίο δράσης από το αρσενικό, καθώς είναι το στοιχείο που φέρνει νέες ιδέες και αντιλήψεις και είναι ο κινητήριος μοχλός πίσω από την φαντασία-δημιουργικότητα.

 

Άρα ίσως να μπορούσαμε να μιλήσουμε για την τριάδα που συμπληρώνει την μονάδα σε σχέση με την παθητικότητα και την ενεργητικότητα του παν.

 

1)Ερμαφρόδιτο στοιχείο - 2)Συνείδηση - 3)Λογιστικό - 4)Φυσικό - 5)Ενέργεια - 6)Μέσον - 7)Ωρος - 8)Ιησούς ? 9)Χριστιανισμός

 

1)Παθητικό στοιχείο - 2)Υποσυνείδητο(αυτό που συλλαμβάνετε τον απόηχο) - 3)Θυμικό - 4)Νοητό ? 5)υπόσταση - 6)Κάτω - 7)Ισιδα - 8)Άγιο Πνεύμα ? 9)Ελληνισμός

 

1)Ενεργητικό στοιχείο - 2)Υπερσύνδεση(η αντίληψη του υπέρηχου) - 3)Επιθυμητικό - 4)Νοερό ? 5)Ουσία - 6)Πάνω ? 7)Οσιρις ? 8)Γιαχβε ? 9)Ιουδαϊσμός

 

Η θεωρία είναι ότι οι ιεροφάντες στην αρχαία Αίγυπτο θέλησαν να δομήσουν τον ιδανικό πολιτισμό μέσα από την ενσάρκωση αυτόν τον εννοιών, όπου δυο αρχιερείς ξεκίνησαν αντίθετους δρόμους. Ο αρχιερέας Μωυσής ξεκίνησε να ενσαρκώσει το αρσενικό στοιχείο του ενός, όπου ο Οσιρις έγινε Γιαχβε και ο αρχιερέας Ορφέας ξεκίνησε να ενσαρκώσει το θηλυκό στοιχείο, αυτό που φέρνει την γνώση μέσα από το χάος και την παθητικότητα του πολυθεϊσμού. Το αποτέλεσμα κατά την γνώμη μου ήταν η επικράτηση του Ιουδαϊσμού και η ανισορροπία, αλλά αυτά προβλέπονται και στην αποκάλυψη και δεν είναι της παρούσης να επεκταθώ.

 

Συμφωνώ εν μέρη με τον άκυρο προσδιορισμό του ασυνείδητου, αλλά δεν θεωρώ τον Φρόυντ ακατάλληλο(απλά τον θεωρώ θρησκευόμενο άθεο στα όρια της παράνοιας επηρεασμένο από τα ιουδαϊκά του γονίδια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παρήγαγε σημαντικό έργο), ασχέτως αν εγώ είμαι της Γιουγκιανης ψυχολογίας.

 

Φυσικά μιλάμε για απόψεις, όλοι έχουν τέτοιες.

 

Το υποσυνείδητο το αντιλαμβάνομαι ως την υποσυχνότητα και το υπερσυνείδητο ως την υπερσυχνότητα.

 

Για να γίνω ποιο κατανοητός απλά θα αναφέρω τις τρεις καταστάσεις του ήχου σε σχέση με το πώς τις αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος.

 

Υπέρηχος

Απόηχος

Ήχος

 

Ήχος ορίζεται από την επιστήμη η δονητική συχνότητα ανάμεσα σε 20 και 20 000 hz, ο υπέρηχος είναι πάνω από τα 20 000 hz και ο απόηχος είναι κάτω από 20hz.

 

Ίσως να το συνεχίσω, πάντως το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να εμπλακώ σε συγκρούσεις, απλά λέω την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...