Jump to content

Η αξία του ομιλείν..


Recommended Posts

Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω μου, φαίνεται πως οι άνθρωποι όσο κλείνονται μέσα τους τόσο τείνουν να μιλούν ανούσια για να δείξουν πως είναι μέρος ενός συνόλου χωρίς πραγματικά να ανήκουν. Φαίνεται παντού στις νέες παρέες, στο ταξί, στις ομάδες, στα blogs και στα forums. Τα μέλη, οι άμθρωποι της κάθε στιγμής για να καλύψουν την ανία τους και να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει με τους γύρω τους επιδίδονται σε συζητήσεις κενές περιεχομένου, μιλάνε για να μιλήσουν ή για να κάνουν αυτοψυχανάλυση ή ακόμα χειρότερα να επιβληθούν με τις απόψεις τους χωρίς να λαμβάνουν νέα ερείσματα. Βέβαια αυτό δεν είναι κανόνας καθώς σε παλιές παρέες υπάρχει ακόμα το στοιχείο της επικοινωνίας, όμως αν σε μια παρέα μπαίνουν νέα άτομα, αυτή διαταράσσεται. Το νέο άτομο για να νιώσει μέλος της θα υπερεξωτερικεύεται σε σημείο που χαλά η αρμονία.

Γενικός κανόνας είναι πως ίσως τελικά ''το Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν'' θα πρεπε να γίνει μότο μας για να γλιτώσουμε την επιβάρυνσή μας από λόγια του ανέμου..

Δεν ξέρω αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε θα θελα όμως να προσθέσετε τις απόψεις σας και να συμπληρώσετε διοτι μέσω της συζήτησης καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που πλησιάζει την αντικειμενικότητα.

Link to comment
Share on other sites

συζητήσεις κενές περιεχομένου

 

Χμμμ..

αυτο σηκωνει κουβεντα.

Προσωπικα μου χει τυχει να συνομιλω με ατομα χωρις κανενα απολυτως συγκεκριμενο θεμα συζητησης. απλη φλυαρια.

Ωστοσο ηταν τοσο εξυπνοι διαλογοι που γεμισαν πολυ ευχαριστα -και γιατι οχι δημιουργικα- τις ωρες μου.

Επισης μου χει τυχει να παρεβρεθω σε συζητησεις για μειζονα πολιτικα/κοινωνικα κλπ θεματα που οι κονοτοπιες ηταν ο κανονας...

Πραγματικα η λεξη "αυτογνωσια" και το "γνωθι σαυτον" αρχιζω να πιστευω πως ειναι οι αγαπημενες λεξεις του σημερινου Ελληνα. :P

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα η λεξη "αυτογνωσια" και το "γνωθι σαυτον" αρχιζω να πιστευω πως ειναι οι αγαπημενες λεξεις του σημερινου Ελληνα. :P

 

Και του αρχαίου :P

 

Συγχαρτήρια για το θέμα που θίγεις anele.

Είναι όντως μεγάλο. Και υπαρκτό σαν πρόβλημα.

Εγώ προσωπικά αρχίζοντας να καταλαβαίνω περισσότερα πράγματα γύρω μου, ξεκινάω να πιστεύω ότι ό,τι και να πει ο άνθρωπος στην πραγματικότητα είναι ανούσιο. Άλλωστε είναι και ο μόνος που ανέπτυξε μία τέτοια ''ικανότητα''. Τα υπόλοιπα είδη που κατοικούν στον πλανήτη δεν χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο για να επικοινωνήσουν, αλλά σαφώς επικοινωνούν εξίσου αποτελεσματικά. Ίσως και καλύτερα, δεδομένου ότι η δική τους μέθοδος επικοινωνίας δεν αφήνει περιθώρια πλάνης, ψεύδους ή λάθους από μεριά τους, κάτι που στην ''ανθρώπινη'' μέθοδο είναι ο κανόνας. Επιπλέον, συνήθως διαφορετικά είδη, καταφέρνουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, ενώ ο άνθρωπος καταφέρνει να επικοινωνήσει με λίγα μόνο είδη. Για παράδειγμα ο σκύλος, όταν καταφέρει να εκπαιδεύσει τον άνθρωπο. ''Όταν εσύ θα βγάζεις αυτόν τον ήχο, εγώ θα κάνω αυτό το πράγμα. Κατάλαβες;;;''

Φυσικά το τρόπο επικοινωνίας μας τον δώρισε η Φύση. Ακόμα και εδώ όμως, ο άνθρωπος καινοτόμησε και προτίμησε να απαρνηθεί την κοινή μέθοδο και δημιούργησε δικιά του.

Ανούσια μέθοδος...ανούσιο περιεχόμενο θα έχει. Από εκεί και ύστερα,πάντα μέσα στα πλαίσια του ανούσιου, κάτι θα είναι πιο ενδιαφέρον από κάτι άλλο. Και αυτό φυσικά εξαρτάται τόσο από τον πομπό όσο και από τον δέκτη. Από το ''πνευματικό'' επίπεδο τους, το συναισθηματικό, την διάθεση, τα ενδιαφέροντα, το περιβάλλον, την χρονική στιγμή κλπ κλπ κλπ.

 

Πλέον όμως χρησιμοποιούμε την ανούσια αυτή μέθοδο επικοινωνίας για τόσο πολύ καιρό, που ξεχάσαμε ότι είναι όντως ανούσια και θεωρούμε ότι είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα του πολιτισμού.

 

 

 

Για κερασάκι στην τούρτα, υπενθυμίζω ότι η οσμή, τα μάτια και οι κινήσεις του σώματος λένε πολλά περισσότερα απ'όσα μπορούν να εκφράσουν τα λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Για κερασάκι στην τούρτα, υπενθυμίζω ότι η οσμή, τα μάτια και οι κινήσεις του σώματος λένε πολλά περισσότερα απ'όσα μπορούν να εκφράσουν τα λόγια.

 

...άρα Αρχάγγελε,καταλαβαίνεις διατί δεν πλένω τόσο συχνά τα πόδια μου καλοκαίρι...πως θα με καταλάβει η γυναίκα μετά... :018bleh::lol:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που έχω και λίγο χρόνο.

 

Το θέμα ακουμπάει πολλές πτυχές... Εγωισμός, Ναρκισσισμός, ακόμα και την επιθυμία του ανθρώπου να ενταχθεί σε μια ομάδα και να μην νιώθει εκτός "αγέλης"! Η διαλεκτική κάποιου ορίζεται κυρίως απο τον μεστό και πλούσιο λόγο, με την διαφορά οτι γίνεται σε ελάχιστες λέξεις. Μέσα απο αυτό τον τρόπο αφήνει τους υπόλοιπους να εκδηλώσουν την ευφυία τους και να αναπτύξουν τις όποιες πτυχές. Υπάρχουν επίσης άνθρωποι , που η ανάγκη τους να νιώθουν το επίκεντρο των ανθρώπων γύρω τους, τους οδηγεί στο να μιλάνε με κενό ουσίας. Απλά για να ακούγονται.

 

Στο θέμα του διαλόγου ή καλύτερα χαρακτηριζομενο... της κουβέντας, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την διάθεση που έχει κάποιος για να παρακολουθήσει αλλά και το επίπεδο της γνώσης του στο θέμα αυτό. Μαζί προστίθεται και το κατά πόσο είναι "ανοιχτός" & διαθέσιμος στο να ρωτήσει κάτι που δεν γνωρίζει (δεν το κάνουν όλοι! )έτσι ώστε να μπορέσει να κατανοήσει καλύτερα. Το να ρωτήσεις βέβαια σε μια παρέα που ήδη συζητά κάποιο θέμα με ενδιαφέρον και σε ενα Α επίπεδο γνώσης είναι απο μόνο του αποτρεπτικό για τον "αδαή" να προσπαθήσει να διακόψει τον ειρμό των άλλων για να ρωτήσει. Για αυτό και είπα οτι δεν το κανουν όλοι.

 

Σε ενα διάλογο πολιτικό ας πούμε, κάποιος που δεν έχει τις γνώσεις, δύσκολα θα παρακολουθήσει και αναλόγως τον βαθμό του εγωισμού του ή θα ακούσει ή θα προσπαθήσει να ανα-κατευθύνει την συζήτηση. Οι τρόποι είναι πολλοί... είτε με σχόλιο που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο, ή με υποτιμητικό χαρακτηρισμό του θέματος (ποιός ασχολείται με τους πολιτικούς... κλασσική απάντηση άσχετου! ) ή ακόμα και με κάποιο σχόλιο επί του προσώπου του συνομιλητή για να κεντρίσει την άμυνα και τον εγωισμό του απέναντι (π.χ. Σιγά ... και εσύ ποιός είσαι που ξέρεις τι κάνει ο τάδε και ο δείνα πολιτικός; κτλ. )

 

Σε μια κοινωνία που κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός είναι πολύ δύσκολο να βρεθείς σε μια παρέα που τα ενδιαφέροντα είναι ίδια. Ακόμα περισσότερο να διακατέχονται όλοι απο το ίδιο πνεύμα διάθεσης και ενδιαφέροντος προς το αντικείμενο αυτό. Εκεί βρίσκεται αν θέλετε και το μυστικό της επιτυχίας των forums καθώς οριοθετούνται και τοποθετούνται γύρω απο ενα αντικείμενο σαν κεντρικό θέμα, αλλά συνάμα έχουν και τις "παράπλευρες" μεριές για να "ξεσκάει" ο ομιλητής με άλλα πράγματα που αφήνουν χώρο για "νοητική ανασυγκρότηση". Πάρτε σαν παράδειγμα το εδώ forum... πέρα απο το μεταφυσικό και τις ανησυχίες... έχει και μέρος για τεχνολογία, αστεία ή άσχετα παντελώς με το αντικείμενο των σχολιασμών μας.

 

Η ικανότητα λόγου, τώρα, για κάθε άνθρωπο , όπως είπα και πριν , έχει αποδειχτεί οτι πάει χεράκι-χεράκι με την ικανότητα κρίσης και επίπεδο γνώσης του κάθε ανθρώπου. Η μεταφορά νοημάτων με ελάχιστα λόγια και με "κέντρισμα" της ευφύιας και των ανησυχιών των γύρω, είναι ουσιαστικά το απαύγασμα της ατομικής διαλεκτικής. Αν παρατηρήσετε οι περισσότεροι φιλόσοφοι και σοφοί της ιστορίας, μιλούσαν με φράσεις, με γρίφους ή με απλές μεταφορές, δίνοντας έτσι τροφή για σκέψη και σχολιασμό. Το πλεονέκτημα ενός τέτοιου λόγου , είναι πως δεν αφήνει κανένα άνθρωπο εκτός. Ανεξαρτήτως επιπέδου κρίσεως και γνώσεως. Ο κάθε ένας θα παραλάβει μήνυμα ... αλλά το πόσο ουσιαστικό θα είναι , αξιολογείται αντίστοιχα με τις παραπάνω ικανότητες του κάθε ατόμου.

 

Φυσικα΄το επόμενο στάδιο μετά απο μια τέτοια κουβέντα/διάλογο είναι το κατά πόσο είναι έτοιμοι οι συνομιλητές να εκφράσουν και να αναλύσουν τις ανησυχίες τους. Αλλά περνάμε σε άλλα μονοπάτια εκεί και ξεφεύγουμε πολύ απο το θέμα μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κανονικά θα έπρεπε όταν μιλάμε αυτά που λέμε να έχουν αξία,άλλα δυστυχώς στις μέρες μας γίνεται το αντίθετο!! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω μου, φαίνεται πως οι άνθρωποι όσο κλείνονται μέσα τους τόσο τείνουν να μιλούν ανούσια για να δείξουν πως είναι μέρος ενός συνόλου χωρίς πραγματικά να ανήκουν...

 

...κλείνονται μέσα τους γιατί νιώθουν κοινωνικά αναποτελεσματικοί και γίνονται ανασφαλείς.

 

...νιώθουν κοινωνικά αναποτελεσματικοί και γίνονται ανασφαλείς, επειδή οι στόχοι τους είναι καταναλωτικοί και η δυνατότητά τους, παρ' όλες τις προσπάθειες, περιορισμένη.

 

...είναι καταναλωτές γιατί έχουν την ανάγκη του να αποκτήσουν την κοινωνική ταυτότητα που τάζει η διαφήμιση.

 

...χάνοντας το παιχνίδι των labels, καταφεύγουν στα λόγια.

 

Γιατί, τα λόγια και τσάμπα είναι και τρόπος κοινωνικής προβολής...!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Η φιλοσοφία χαρακτηρίζεται από λίγα λόγια που αποσαφηνίζουν έννοιες. Στη σοφιστία προκαλείται σύγχυση των εννοιών για να μπορέσουν οι εραστές του λόγου να πείσουν ότι αυτοί είναι κυρίαρχοι της γνώσης.

 

Φιλοσοφείτε... φίλοι μου και μην αρέσκεστε στα πολλά λόγια αλλά στο Λακωνίζειν κατά τον τρόπο που φιλοσοφούσαν οι αρχαίοι.

 

Συμωνώ με πολλά που έχουν προλεχθεί εδώ.

Edited by gexrag
Link to comment
Share on other sites

Στη σοφιστία προκαλείται σύγχυση των εννοιών για να μπορέσουν οι εραστές του λόγου να πείσουν ότι αυτοί είναι κυρίαρχοι της γνώσης.

 

Ηελίου φαεινότερο πως δεν έχεις διαβάσει τίποτε για το θέμα.

 

Ρίξε μια ματιά στην «Απολογία του Πρωταγόρα» από τον ομώνυμο πλατωνικό διάλογο, αν σου επιτρέψει ο πνευματικός σου φυσικά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να μιλάμε για συζητήσεις χωρίς περιεχόμενο. Πολλές φορές που κάνω κάποια συζήτηση, ακόμα και με φίλους, νιώθω ότι δε θέλουν να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν, να επιχειρηματολογήσουν, να διαφωνήσουν... Προτιμούν να συζητήσουν για κάτι που ξέρουν καλά, ώστε να μη χρειαστεί να σκεφτούν.

 

Αυτό που νιώθω εγώ πολλές φορές, είναι κάτι που ανέφερε ο Anor. Πολλές φορές θέλω να "μπω" σε κάποια συζήτηση, αλλά νιώθω ότι δε θα ανταπεξέλθω στο επίπεδο. Και δεν είναι ότι δεν έχω το θάρρος να κάνω ερωτήσεις, αλλά πολλές φορές, είτε δεν υπάρχει η διάθεση από τους συνομιλητές να με βοηθήσουν να καταλάβω και να τους φτάσω, είτε θα πρέπει να "γυρίσουν" τόσο πίσω που ίσως δεν έχει νόημα. Υπάρχουν και κάποιες φορές που νιώθω τοσο κουρασμένη να τους παρακολουθήσω που τα παρατάω πριν καν το σκεφτώ.

 

Και σε μια συζήτηση με φίλους νομίζω είναι πιο εύκολο να "δείξεις" την άγνοιά σου. Αλλά όταν οι συνομιλητές είναι άγνωστοι, κάπου κάνεις πίσω και λες "δε βαριέσαι, θα το ψάξω μόνος μου ή και καθόλου".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω μου, φαίνεται πως οι άνθρωποι όσο κλείνονται μέσα τους τόσο τείνουν να μιλούν ανούσια για να δείξουν πως είναι μέρος ενός συνόλου χωρίς πραγματικά να ανήκουν. Φαίνεται παντού στις νέες παρέες, στο ταξί, στις ομάδες, στα blogs και στα forums. Τα μέλη, οι άμθρωποι της κάθε στιγμής για να καλύψουν την ανία τους και να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει με τους γύρω τους επιδίδονται σε συζητήσεις κενές περιεχομένου, μιλάνε για να μιλήσουν ή για να κάνουν αυτοψυχανάλυση ή ακόμα χειρότερα να επιβληθούν με τις απόψεις τους χωρίς να λαμβάνουν νέα ερείσματα.

 

Για παραπανω απο 10 ωρες την ημερα ασχολεισαι με λεξεις οπως , τιμολογιο,επιταγη,πιστωτικη,δοσεις,τραπεζα.επιτοκιο,σκαναρισμα,mail,barcode,δανε

ιο,επιχειρηση,κινηση,ιντερνετ,ecdl,λογαριασμοι,διαιτα,συσφιξη,κινητο,sms,ipod,gad

get,εταιρια,φραπες,καπουτσινο freddo,smart,το καινουργιο gps,αγχος,μισθος,βενζινη,ασφαλεια,σπουδες,project,γιογκα,.......................

.................................................................................

...................................................................

 

Aληθεια,εχεις παει ποτε βαρκαδα μονος,να ακουσεις τον ηχο της θαλασσας που χτυπαει στα βραχια,να δεις ψαρια που κολυμπανε ανεμελα,τους γλαρους πανω στα βραχια? εχεις μυρισει ποτε το θυμαρι?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νομίζω ότι για να συνεχίσει η κουβέντα πρέπει να συγκεκρινοποιήσουμε ποιος ανήκει και που και σε ποια κοινωνική ομάδα.

 

π.χ. Είμαι γεωργός να μην μιλήσω για την γεωργία και τα τρόφιμα; Είμαι Έλληνας να μην μιλήσω για την Ελλάδα για τα νησιά ή τα προβλήματά της;

Προσωπικά αν ήμουν κάτι από αυτά τα δύο πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα να διαφωνήσω και να πω όπως έχουν τα πράγματα.

Αν έχω κάποιο πρόβλημα τότε ίσως να έχουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν ζήσει εμπειρίες και να με βοηθήσουν στο πρόβλημα.

Αν είμαι ο μόνος που έχει ένα πρόβλημα τότε πολύ πιθανόν να είμαι εκτός του κοινωνικού συνόλου οπότε πάλι θα βοηθηθώ εφόσον μπω σε αυτό.

 

Η αξία του ομιλείν...

Νομίζω είναι καλύτερα να λες πολλά ακόμη και ας είναι χαζομάρες ή χωρίς περιεχόμενο. Αν συνεχίσει κάποιος έτσι στο τέλος θα καταντήσει άξιος ρήτορας.

Δεν έχει σημασία τόσο που ξεκινάς αλλά στο που φτάνεις.

 

Ένα παράδειγμα σχετικά με το ότι δεν συμφωνώ στην ρήση "το λακωνίζειν, εστι φιλοσοφείν"

Βγαίνει ένα ζευγάρι και έχουν το πρώτο τους ραντεβού. Προφανώς δεν γνωρίζονται μεταξύ τους έτσι; Τι θα κάθονται να λακωνίζουν; Θα λένε 1 σοφή κουβέντα την ώρα και μετά τι να κάνουν; Πρέπει να γνωριστούν δεν θα φιλοσοφούν θα μιλάνε. Αν ειδικά ένας από τους δύο θέλει σεξ για να φτάσουν σε αυτό το σημείο πιστεύω ότι δεν θα γίνει ποτέ σε ποσοστό εαν μιλούν μόνο σοβαρά για σοβαρά θέματα. Πρέπει να σπάσει ο πάγος είτε με ανέκδοτα είτε με μια χαζή προσωπική εμπειρία.

Edited by περιηγητής
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, η ομιλία δεν είναι επίτευγμα του πολιτισμού μας αλλά μάλλον το αντίστροφο, χωρις την ομιλία δεν θα υπήρχε πολιτισμός. Η ομιλία αποτελεί άμεση συνέπεια της λογικής που ίσως κατά τύχη ανέπτυξε το ανθρώπινο γένος. Άρα αποτελεί κάτι ανώτερο από τον πολιτισμό, πρώτα ήρθε η λογική, μετά η ομιλία και μετά ο πολιτισμός. Αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστό αυτό το πρωτέρημα είναι ότι οι άνθρωποι με την ομιλία κατάφεραν οι παλαιότερες γενεές να μεταβιβάζουν όλη τους την εμπειρία στις επώμενες. Με την έννοια εμπειρία εννοώ τα πάντα που αφορούν χρήσιμες γνώσεις. Άρα η κάθε επώμενη γενιά είναι πιο εξελιγμένη από την προηγούμενη και αυτό κράτησε εως τώρα το ανθρώπινο είδος στη ζωή. Χωρίς την ομιλία δεν θα είμασταν σε αυτό το φόρουμ σήμερα να μιλάμε, διότι πολύ απλά πίσω από αυτό κρύβονται άπειρα πραγματάκια που χωρίς την ομιλία δεν θα μπορούσαν ακόμα και να ακαναλυφθούν γιατί είναι πολύπλοκα.

Βέβαια ένα είδος ομιλίας είναι και οι άναυδες κραυγές των ζώων. Όμως αυτού του είδους η ομιλία δεν μπορεί να επιτρέψει πολύπλοκα σχήματα, άρα δεν μπορεί να επιτρέπει ανάπτυξη οποιουδήποτε πολιτισμού. Οι κραυγές των ζώων στηρίζονται σε συναισθήματα και ένστικτα, όμως μόνο η λογική, δυστυχώς, μπορεί να εξελίξει οποιοδήποτε είδος. Άρα λοιπόν, οποιοδήποτε είδος ομιλίας που βασίζεται σε συναισθήματα και το ένστικτο δεν είναι μέσο εξέλιξης. Σαφώς και η ανθρώπινη ομιλά είναι κατά πολύ ανώτερη από της παράλογες κραυγές των ζώων γαιτί μπορεί και συνδυάζει και συναισθήματα και ένστικτα αλλά κυρίως λογική. Βέβαια μπορεί να υπάρχουν και άλλα είδη ομιλίας, πολύ ανώτερα από αυτή του ανθρώπου. Στο κάτω κάτω ό,τι βλέπουμε, ακούμε, μυρίζουμε, γευόμαστε, ακουμπάμε και αισθανόμαστε, στην πραγματικότητα είναι μια απάτη, κάτι που δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα.

Αυτή είναι και η αξία της ανθρώπινης ομιλίας, τιποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Η ομιλία αποτελεί ταυτόχρονα μέσο εξέλιξης και μέσο επικοινωνίας. Δεν μπορεί κάποιος να ράψει το στόμα του άλλου επειδή πιστεύει ότι λέει χαζομάρες. Εντάξει, υπάρχουν κάποια όρια, δεν πρέπει πχ όλη την ημέρα να σχολιάζουμε τον διπλανό μας (ελληνικό φαινόμενο) ή να ακούμε Έφη Θώδη και να γελάμε. Από την άλλη όμως, ο κάθε άνθρωπος είναι από τη φύση του απόλυτα ελεύθερος στις επιλογές του, αυτό που ορίζω εγώ χαζομάρα μπορεί για κάποιον άλλο να είναι κάτι σοβαρό. Δεν έχει νόημα να προσπαθήσει κάποιον να μεταπείσει κάποιον για αυτό το θέμα. Από τη στιγμή που οι "βασικές αρχές" της ομιλίας και της δικαιοσύνης δε θίγονται τότε όλα λειτουργούν καλά.

Ποιές είναι οι "βασικές αρχές" της ομιλίας και της δικαιοσύνης πραγματικά δεν ξέρω αν κανείς κατάφερε να τις ορίσει ως τώρα, πάντως απλούστατοι ορισμοί και μάλλον αποτελασματικοί είναι ότι η ομιλία αποτελεί μέσω επικοινωνίας και εξέλιξης των ανθρώπων και η δικαιοσύνη μια συμφωνία ώστε να μπορούν οι άνθρωποι να ζήσουν μεταξύ τους. Πολλές λεπτομέρεις χρειάζονται μόνο σε ειδικά ζητήματα, εδώ σχολιάζουμε κάτι γενικό.

Επίσης, τι οδηγεί πολλούς ανθρώπους να φλυαρούν σχολιάζοντας πχ τη Βανδή και το διπλανό ή να ξοδεύουν 3 ώρες την ημέρα μπροστά από έναν καθρέπτη είναι πολύ δύσκολο να οριστεί. Μάλλον είναι πολλοί παράγοντες και δεν υπάρχει λόγος εδώ να αρχίσουμε να μετράμε...

Edited by violinist
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...