Jump to content

Ευκολη πλυση εκεφαλου


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ε κοτζαμ τύπο σου δωσε..δεν είναι δύσκολο..χαρτί και στυλό...αχ τι μας κανεις Τράγε...

Link to comment
Share on other sites

γενικώς και αορίστως το πα...σιγά τις ασκήσεις με τους λογάριθμους...

Α και οταν μιλά για νότες μιλάει για μουσικό όργανο-βιολί νομίζω γιατι πιάνο και κιθάρα και τα άλλα δεν πιάνουν το φάλτσο που λέει

Edited by Anele
Link to comment
Share on other sites

E... nomizw, xwris na eimai sigouros, oti ston typo, lynontas ws pros n prepei na vgainei:

 

n=[ 12*log(f/440) ] / log2

 

Ναι, ΠΟΛΥ σωστός! Ευχαριστώ για τη διόρθωση!

 

(Βασικά έβγαλα απ' έξω από το λογαριασμό το 12 για να μετράω ημιτόνια απόστασης από το Λα)

 

τραγε οταν λες αναμεσα σε ντο - ρε ενοωεις και τα 2 μαζι?

 

 

και οταν λες φαλτσο? ή πολυ φαλτσο

 

Ανάμεσα ρε φίλε. Όταν λέμε, π.χ. «ανάμεσα στα πόδια» εννοούμε και τα δύο πόδια;

 

Όταν λέω φάλτσο ή πολύ φάλτσο εννοώ πως είναι μεν κοντά στη συχνότητα της συγκεκριμένης νότας, αλλά όχι ακριβώς αυτή η συχνότητα.

Link to comment
Share on other sites

Σε πανό δεν ξέρω πως μπορείς να παίξεις μουσική.

 

Σε βιολί, ανάμεσα στις νότες, αν και πολλές από αυτές είναι έξω από την έκταση του βιολιού.

 

Στην κιθάρα, για να παίξεις μια τέτοια νότα, πατάς την πιο χαμηλή και «σηκώνεις» ελαφρά τη χορδή.

 

Σε πλήκτρα, κοιτάς το manual για transpose σε διαστήματα χαμηλότερα του ημιτονίου.

Link to comment
Share on other sites

Α ρε Τράγε μουσικάντη!

Link to comment
Share on other sites

Πω πω τραγε ζαλιστηκα απο τους υπολογισμους! με την φωνη μας μπορουμε να το πετυχουμε αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να πιάσεις αυτές τις νότες με τη φωνή σου, απλώς τις τραγουδάς.

 

Μια απορία: το μεσαίο Λα, είναι ο τόνος που κάνει το κουρδιστήρι ή ένα διαπασών ας πούμε.

 

Πόση κατανόηση αισθάνεστε την ώρα που ακούτε κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να πιάσεις αυτές τις νότες με τη φωνή σου, απλώς τις τραγουδάς.

 

Μια απορία: το μεσαίο Λα, είναι ο τόνος που κάνει το κουρδιστήρι ή ένα διαπασών ας πούμε.

 

Πόση κατανόηση αισθάνεστε την ώρα που ακούτε κάτι τέτοιο;

 

 

παιζω πιανο και με τον καιρο εχω αρχισει να πιστευω το οτι το αν μας αρεσει η οχι ενας ηχος μαλλον εχει σχεση με την συχνοτητα και την διαφορετικη επιδραση σε καθε νευρικο συστημα

Link to comment
Share on other sites

Γκούχ γκούχ...

 

Ένα, δύο, τρία.. ακούγομαι;

 

 

Γειά σας... :)

 

 

 

Τράγε.... τα φάλτσα "εφευρέθηκαν" από τότε που ο τυπάς έγραψε το

βιβλιαράκι για το Wohltemperirte Clavier......

 

 

Πριν από εκεί.... μπορείς να ψάξεις να δεις τι έτρεχε με το μονόχορδο του Πύθ

και το λάθος του στις υψηλές οκτάβες....

 

 

Από την άλλη...

 

 

Ένας άνθρωπος.... είναι ζήτημα έαν ακούσει τα 21 Hz αλλά και τα 18 kHz.....

 

Όπως επίσης ζήτημα είναι έαν αυτά παράγονται ολοκάθαρα σε ένα εργαστήρι

και όχι διάφορες αρμονικές τους λόγο των παραμορφώσεων των μετατροπέων της\

όποιας ενέργειας σε ακουστική.... και εκεί μέσα αυτοί μπορεί να παραμορφώνουν

μόνοι τους το σήμα εισόδου... και και και και .....

 

Εν ολίγης... στο σπίτι ΔΕΝ γίνεται.....

 

Μετά... 7 Hz λέει.... και γίνεσαι ο τυπάς με τα κουτάλια....

 

7 κύκλοι/δ. για πόσο χρόνο;

 

Σε τι ένταση/ισχύ;

 

Και το κυριότερο... ΜΕ ΤΙ μηχανήματα και ΣΕ ΤΙ χώρο το έκανε αυτό ο τυπάς...

και είχε ΜΟΝΟ τα 7 hz και καμία άλλη συχνότητα...;

 

Πώς το λένε και οι PCακιδες...;

 

ΗΟΑΧ.

Link to comment
Share on other sites

παιζω πιανο και με τον καιρο εχω αρχισει να πιστευω το οτι το αν μας αρεσει η οχι ενας ηχος μαλλον εχει σχεση με την συχνοτητα και την διαφορετικη επιδραση σε καθε νευρικο συστημα

 

 

 

Χμμμ.....

 

 

 

Δυσχτυχώς.... οι "δυτικοί" δεν ακούνε "συχνότητες"... αλλά "διαστήματα"...

 

"Συχνότητες" ακούνε από Ινδία και πέρα...

Link to comment
Share on other sites

Τράγε.... τα φάλτσα "εφευρέθηκαν" από τότε που ο τυπάς έγραψε το

βιβλιαράκι για το Wohltemperirte Clavier......

 

Περίπου.

 

Η φυσική τέταρτη κι η φυσική πέμπτη έχουν τόσο μικρή διαφορά από τις συγκερασμένες που δεν ακούγονται. Μόνο οι βιολιστές ισχυρίζονται πως την ακούνε αυτή τη διαφορά, αλλά, σε αυτό το θέμα, έχουν το ακαταλόγιστο. Από κει και πέρα, εντάξει, παίζουν μικροί τόνοι και μεγάλοι τόνοι, το ίδιο με τα ημιτόνια και με τις τρίτες. Αλλά μιλάμε για διαστήματα που παίζουν γύρω στο 1/6 περίπου του τόνου. Ακόμα και σε φυσική κλίμακα, όταν φύγεις από αυτά, πως να το κάνουμε, είσαι φάλτσος.

 

Ένας άνθρωπος.... είναι ζήτημα έαν ακούσει τα 21 Hz αλλά και τα 18 kHz.....

 

Σωστό. Γι' αυτό άλλωστε δεν τις έβαλα. ;)

 

Μετά... 7 Hz λέει.... και γίνεσαι ο τυπάς με τα κουτάλια....

 

7 κύκλοι/δ. για πόσο χρόνο;

 

Σε τι ένταση/ισχύ;

 

Και το κυριότερο... ΜΕ ΤΙ μηχανήματα και ΣΕ ΤΙ χώρο το έκανε αυτό ο τυπάς...

και είχε ΜΟΝΟ τα 7 hz και καμία άλλη συχνότητα...;

 

Πώς το λένε και οι PCακιδες...;

 

ΗΟΑΧ.

 

Και πολύ καλά τα λες. Βασικά τον παραπάνω συλλογισμό (και πολύ απλούστερα) θα έπρεπε να τον κάνει ο καθένας που θα διαβάσει το ότι οι συχνότητες αυτές μεταφράζονται σε νότες. Αυτό που με απασχολεί λοιπόν, είναι για ποιο λόγο μόνο εσύ έκατσες να το γράψεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...