kambou Posted July 14, 2008 Author Report Share Posted July 14, 2008 τραγε οταν λες αναμεσα σε ντο - ρε ενοωεις και τα 2 μαζι? και οταν λες φαλτσο? ή πολυ φαλτσο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anele Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Ε κοτζαμ τύπο σου δωσε..δεν είναι δύσκολο..χαρτί και στυλό...αχ τι μας κανεις Τράγε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kambou Posted July 14, 2008 Author Report Share Posted July 14, 2008 σε ποιον το ειπες αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anele Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 (edited) γενικώς και αορίστως το πα...σιγά τις ασκήσεις με τους λογάριθμους... Α και οταν μιλά για νότες μιλάει για μουσικό όργανο-βιολί νομίζω γιατι πιάνο και κιθάρα και τα άλλα δεν πιάνουν το φάλτσο που λέει Edited July 14, 2008 by Anele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Υπάρχουν ανάλογα και στις βυζαντινές νότες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 E... nomizw, xwris na eimai sigouros, oti ston typo, lynontas ws pros n prepei na vgainei: n=[ 12*log(f/440) ] / log2 Ναι, ΠΟΛΥ σωστός! Ευχαριστώ για τη διόρθωση! (Βασικά έβγαλα απ' έξω από το λογαριασμό το 12 για να μετράω ημιτόνια απόστασης από το Λα) τραγε οταν λες αναμεσα σε ντο - ρε ενοωεις και τα 2 μαζι? και οταν λες φαλτσο? ή πολυ φαλτσο Ανάμεσα ρε φίλε. Όταν λέμε, π.χ. «ανάμεσα στα πόδια» εννοούμε και τα δύο πόδια; Όταν λέω φάλτσο ή πολύ φάλτσο εννοώ πως είναι μεν κοντά στη συχνότητα της συγκεκριμένης νότας, αλλά όχι ακριβώς αυτή η συχνότητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kambou Posted July 14, 2008 Author Report Share Posted July 14, 2008 τραγε μιλας για βιολι??? κι οχι για πανο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Σε πανό δεν ξέρω πως μπορείς να παίξεις μουσική. Σε βιολί, ανάμεσα στις νότες, αν και πολλές από αυτές είναι έξω από την έκταση του βιολιού. Στην κιθάρα, για να παίξεις μια τέτοια νότα, πατάς την πιο χαμηλή και «σηκώνεις» ελαφρά τη χορδή. Σε πλήκτρα, κοιτάς το manual για transpose σε διαστήματα χαμηλότερα του ημιτονίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anele Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Α ρε Τράγε μουσικάντη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
comali Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Πω πω τραγε ζαλιστηκα απο τους υπολογισμους! με την φωνη μας μπορουμε να το πετυχουμε αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Αν μπορείς να πιάσεις αυτές τις νότες με τη φωνή σου, απλώς τις τραγουδάς. Μια απορία: το μεσαίο Λα, είναι ο τόνος που κάνει το κουρδιστήρι ή ένα διαπασών ας πούμε. Πόση κατανόηση αισθάνεστε την ώρα που ακούτε κάτι τέτοιο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevando Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Αν μπορείς να πιάσεις αυτές τις νότες με τη φωνή σου, απλώς τις τραγουδάς. Μια απορία: το μεσαίο Λα, είναι ο τόνος που κάνει το κουρδιστήρι ή ένα διαπασών ας πούμε. Πόση κατανόηση αισθάνεστε την ώρα που ακούτε κάτι τέτοιο; παιζω πιανο και με τον καιρο εχω αρχισει να πιστευω το οτι το αν μας αρεσει η οχι ενας ηχος μαλλον εχει σχεση με την συχνοτητα και την διαφορετικη επιδραση σε καθε νευρικο συστημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Γκούχ γκούχ... Ένα, δύο, τρία.. ακούγομαι; Γειά σας... Τράγε.... τα φάλτσα "εφευρέθηκαν" από τότε που ο τυπάς έγραψε το βιβλιαράκι για το Wohltemperirte Clavier...... Πριν από εκεί.... μπορείς να ψάξεις να δεις τι έτρεχε με το μονόχορδο του Πύθ και το λάθος του στις υψηλές οκτάβες.... Από την άλλη... Ένας άνθρωπος.... είναι ζήτημα έαν ακούσει τα 21 Hz αλλά και τα 18 kHz..... Όπως επίσης ζήτημα είναι έαν αυτά παράγονται ολοκάθαρα σε ένα εργαστήρι και όχι διάφορες αρμονικές τους λόγο των παραμορφώσεων των μετατροπέων της\ όποιας ενέργειας σε ακουστική.... και εκεί μέσα αυτοί μπορεί να παραμορφώνουν μόνοι τους το σήμα εισόδου... και και και και ..... Εν ολίγης... στο σπίτι ΔΕΝ γίνεται..... Μετά... 7 Hz λέει.... και γίνεσαι ο τυπάς με τα κουτάλια.... 7 κύκλοι/δ. για πόσο χρόνο; Σε τι ένταση/ισχύ; Και το κυριότερο... ΜΕ ΤΙ μηχανήματα και ΣΕ ΤΙ χώρο το έκανε αυτό ο τυπάς... και είχε ΜΟΝΟ τα 7 hz και καμία άλλη συχνότητα...; Πώς το λένε και οι PCακιδες...; ΗΟΑΧ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 παιζω πιανο και με τον καιρο εχω αρχισει να πιστευω το οτι το αν μας αρεσει η οχι ενας ηχος μαλλον εχει σχεση με την συχνοτητα και την διαφορετικη επιδραση σε καθε νευρικο συστημα Χμμμ..... Δυσχτυχώς.... οι "δυτικοί" δεν ακούνε "συχνότητες"... αλλά "διαστήματα"... "Συχνότητες" ακούνε από Ινδία και πέρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Τράγε.... τα φάλτσα "εφευρέθηκαν" από τότε που ο τυπάς έγραψε το βιβλιαράκι για το Wohltemperirte Clavier...... Περίπου. Η φυσική τέταρτη κι η φυσική πέμπτη έχουν τόσο μικρή διαφορά από τις συγκερασμένες που δεν ακούγονται. Μόνο οι βιολιστές ισχυρίζονται πως την ακούνε αυτή τη διαφορά, αλλά, σε αυτό το θέμα, έχουν το ακαταλόγιστο. Από κει και πέρα, εντάξει, παίζουν μικροί τόνοι και μεγάλοι τόνοι, το ίδιο με τα ημιτόνια και με τις τρίτες. Αλλά μιλάμε για διαστήματα που παίζουν γύρω στο 1/6 περίπου του τόνου. Ακόμα και σε φυσική κλίμακα, όταν φύγεις από αυτά, πως να το κάνουμε, είσαι φάλτσος. Ένας άνθρωπος.... είναι ζήτημα έαν ακούσει τα 21 Hz αλλά και τα 18 kHz..... Σωστό. Γι' αυτό άλλωστε δεν τις έβαλα. ;) Μετά... 7 Hz λέει.... και γίνεσαι ο τυπάς με τα κουτάλια.... 7 κύκλοι/δ. για πόσο χρόνο; Σε τι ένταση/ισχύ; Και το κυριότερο... ΜΕ ΤΙ μηχανήματα και ΣΕ ΤΙ χώρο το έκανε αυτό ο τυπάς... και είχε ΜΟΝΟ τα 7 hz και καμία άλλη συχνότητα...; Πώς το λένε και οι PCακιδες...; ΗΟΑΧ. Και πολύ καλά τα λες. Βασικά τον παραπάνω συλλογισμό (και πολύ απλούστερα) θα έπρεπε να τον κάνει ο καθένας που θα διαβάσει το ότι οι συχνότητες αυτές μεταφράζονται σε νότες. Αυτό που με απασχολεί λοιπόν, είναι για ποιο λόγο μόνο εσύ έκατσες να το γράψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.