Jump to content

Ευκολη πλυση εκεφαλου


Recommended Posts

Τομέας Θ

3,5 Hz Αίσθημα του ανήκειν σε μία ολότητα, επιταχυμένη ικανότητα απομνημόνευσης γλώσσας

5,5 οράματα, κίνηση πέρα από τη γνώση

6,3 νοητική ή αστρική προβολή, επιάχινση μαθησιακής ικανότητας, βελτιωμένη ικανότητα απομνημόνευσης

7 νοητική ή αστρική προβολή, λύγισμα αντικειμένων, πνευματική θεραπεία

7,5 διαλογισμός, δημιουργικότητα στον καλιτεχνικό τομέα, εφευρέσεις, μουσική, επαφή με πνευματικές μορφές συνειδητότητες

7,83 Βασική συχνότητα Σούμαν

Τομέας Α: 8 Hz Αναδρομή σε παλαιότερες φάσεις της ίδια ή σε παλαιότερεες ζωές

8,3 οπτικοποίηση νοητικών αντικειμένων

9 επίγνωση αιτιών σωματικής ανισσοροπίας

10,5 Ίαση του σώματος, ένωση σώματος με το πνεύμα και φαινόμενο αναστενάρηδων

12 συγκέντρωση

Τομέας Β: 14-30 νορμάλ κατάσταση όταν είμαστε ξυπνιτοί

Τομέας Γ: 33 Ηz αίσθημα τρέμουλου, αίσθημα φυσικής "ανακατωσούρας"

35 εξισσορόποιση των τσάκρας, άνοιγμα των κεντρικών τσάκρα

41 αίσθημα φυσικής κόπωσης

55 Ταντρική γιόγκα, ερεθισμός της κουνταλίνι

62 αίσθηση φυσικής δύναμης

63 αστρική προβολή

70 Νοητική και αστρική προβολή

80 ένωση χώρου και χρόνου, προσανατολισμός (καιοι τεχνιτές συχνότητες Teddybear)

Tομέας Ω (ή trans-gamma τομέας -δεν εμφανίζονται σε όλους)

83 άνοιγμα του τρίτου ματιού

90 αίσθημα ευεξίας, ασφάλειας, ισορροπίας ψυχικής

105 ξεκάθαρη οπτική-κατανόηση περίπλοκων καταστάσεων

108 απόλυτη γνώση

120-500 Πάραψυχικές ικανότητες, ψυχοκινιση, μεταμόρφωση της ύλης

169 αίσθηση σωματικής κόπωσης και αρνητική πνευματική κατάσταση

196 αίσθημα μεγάλου καθησυχασμού

247 αίσθημα ειρήνης

333 έμπνευση έως έκσταση

348 αίσθημα αγάπης

440 κατανόηση

494 πνευματική αφύπνιση (ορισμένες φορές φόβος)

523 φόβος, πανικός

698 ισχυρό αίσθημα αγάπης

794 ισχυρή θέληση

880 η δίχως όρια ικανότητα

988 υψηλότερη συνειδητότητα, πνευματικότητα,

1925 αίσθημα φώτεισης, σε άτομα που δεν είναι προετοιμασμένα ευφορία, ή ακόμη και φόβος

 

Τώρα γιαυτό εδώ τι να πω..θυμάστε το κουρδιστό πορτοκάλι? εκεί που κάνουν πειράματα στον πρωταγωνιστή? αν θυμάστε ο ίδιος άκουγε beethoven για να χαλαρώνει στο σπίτι του. Τι έγινε όμως όταν στα πειράματα μετά από επανειλημμένες ακροάσεις πήγε να τρελαθεί ? Αυτό προφανώς είναι ακόμα πιο πολύπλοκο από το θέμα που συζητάγαμε πρίν.

Edited by everfrost
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Γενικά οι λεπτομέριες έχουν να κάνουν με αρκετές λογαριθμικές εξισώσεις. Ο μόνος λόγος που επιμένω και συνεχίζω τα posting είναι διότι αυτό που λέω το διαβάζω συνέχεια και παντού,μην νομίζεις μουσική τεχνολογία σπουδάζω και αυτό που διδάσκομαι από τα βιβλία ακουστικής και ηχοληψίας είναι αυτό ακριβώς το πράγμα που εξηγώ,απλουστευμένα πάντα.

 

 

 

ποιές λεπτομέριες και ποιές εξισώσεις...

 

Δώσε ενα παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα γιαυτό εδώ τι να πω..θυμάστε το κουρδιστό πορτοκάλι? εκεί που κάνουν πειράματα στον πρωταγωνιστή? αν θυμάστε ο ίδιος άκουγε beethoven για να χαλαρώνει στο σπίτι του. Τι έγινε όμως όταν στα πειράματα μετά από επανειλημμένες ακροάσεις πήγε να τρελαθεί ? Αυτό προφανώς είναι ακόμα πιο πολύπλοκο από το θέμα που συζητάγαμε πρίν.

 

 

Ναι και είναι και ταινία :smilewink: :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

ποιές λεπτομέριες και ποιές εξισώσεις...

 

Δώσε ενα παράδειγμα.

 

Οτιδήποτε έχει να κάνει με την φυσική των πραγμάτων έχει εξισώσεις..π.χ κάτι που είναι κοντά σε αυτό που λέγαμε είναι η ανάλυση fourier ένας μαθηματικός βέβαια θα μπορούσε να σου πει περισσότερα για την ανάλυση φουριέ που μπορούμε και αναλύουμε έναν ήχο συχνοτικά..

 

Γενικότερα όλη η φυσική του ήχου έχει να κάνει με λογαριθμικές κλίμακες και τύπους όπως fn = n/2 * 1/i * u(τύπος που μας δίνει τις συχνότητες που παράγει μια χορδή που πάλλεται) και dBspl = Ao - 20 * log d1/do (νόμος αντίστροφου τετραγώνου)..αλλά όπως είπαμε,λεπτομέριες..

Link to comment
Share on other sites

Οτιδήποτε έχει να κάνει με την φυσική των πραγμάτων έχει εξισώσεις..π.χ κάτι που είναι κοντά σε αυτό που λέγαμε είναι η ανάλυση fourier ένας μαθηματικός βέβαια θα μπορούσε να σου πει περισσότερα για την ανάλυση φουριέ που μπορούμε και αναλύουμε έναν ήχο συχνοτικά..

 

Γενικότερα όλη η φυσική του ήχου έχει να κάνει με λογαριθμικές κλίμακες και τύπους όπως fn = n/2 * 1/i * u(τύπος που μας δίνει τις συχνότητες που παράγει μια χορδή που πάλλεται) και dBspl = Ao - 20 * log d1/do (νόμος αντίστροφου τετραγώνου)..αλλά όπως είπαμε,λεπτομέριες..

 

 

 

Χεχεχεχεχεχεχε!!!!!

(edit: Είναι καθαρά γέλιο ευχαρίστισης... :) για να μην παρεξηγούμεθα δηλαδής :D )

 

 

Δυο.. τρία πραγματάκια...

 

 

1ον..

 

Λογαριθμικές εξισώ χρησιμοποιούνται όταν χρειάζεται να συμπιεστούν μεγέθη...

Π.χ. πίεση... (από 'κει βγαίνει και το SPL)

 

 

2ον...

 

Στην επεξεργασία ομιλίας... ΔΕΝ χρησιμοποιούν την φασματική (ή και συχνοτική.. όπως θες πές την)

στην.. κανονική της μορφή... όπως δηλαδή μπορεί να μας την δώσει μια DFFT ή FFT... με τα πισιά όλα

descrete είναι.. οπότε no difference.

 

Για να μην σε μπερδεύω.... σου λέω απλά οτι ενώ σε μία normal φασματική ανάλυση έχεις συχνότητες στον Χ

και πλάτος (weighted ή όχι... σταθμισμένο δλδ ή μη) στον Y... στην επεξεργασία ομιλίας... έχεις άλλες μονάδες....

Πράγμα που σημαίνει.... ;)

 

3ον...

 

Μουσική τεχνολογία... είναι ένα αντικείμενο... και επεξεργασία ομιλίας είναι ένα άλλο...

όπως και ακουστική είναι ένα άλλο....

μην τα συνγχέεις....

 

Χρειάζονται διαφορετικές γνώσεις για να κατανοήσεις τι τρέχει..... στα εκτός του Μ.Τ.

 

 

 

 

Υ.Γ. Καλό θα ήταν... όταν παραθέτεις εξισώσεις να ονοματίζεις και τις μεταβλητές τους.

Εκτός του οτι είναι το ορθά επιστημονικώς... θα σου δώσει και μερικούς extra βαθμούς

στις εξετάσεις ;) γιατί.. εκείνο το Αο παίζει να είναι ΛΑΘΟΣ... μάλλον σίγουρα δηλαδής...

 

Αλήθεια... εκείνο το d1 και το do τι είναι;

 

Μονάδες πες μου.....

Edited by Αναξαγόρας
Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν περίμενα να πάει τόσο βαθιά το θέμα και σίγουρα δεν ενδιαφέρει τους υπόλοιπους .

 

Θα σου απαντήσω όμως.

 

Υ.Γ. Καλό θα ήταν... όταν παραθέτεις εξισώσεις να ονοματίζεις και τις μεταβλητές τους.

Εκτός του οτι είναι το ορθά επιστημονικώς... θα σου δώσει και μερικούς extra βαθμούς

στις εξετάσεις ;) γιατί.. εκείνο το Αο παίζει να είναι ΛΑΘΟΣ... μάλλον σίγουρα δηλαδής...

 

Αλήθεια... εκείνο το d1 και το do τι είναι;

 

το Αο που γράφω είναι τα dB που εκπέμπει η πηγή στο συγκεκριμένο μέρος που μετράσαμε.(πχ πόσα dB βγάζει η πηγή στα 4 μέτρα που καθόμαστε)

Το d1 είναι η απόσταση σε μέτρα που θέλουμε να βρούμε πόση εξασθένηση θα έχει ο ήχος που μετράμε.(Πόσα είναι τα μέτρα που θέλουμε να δούμε τι εξασθένηση θα έχει ο ήχος σε αυτά)

Και τέλος το do (το όμικρον που βάζω στην ουσία είναι βάση και είναι το μηδέν) είναι η απόσταση του ηχείου από τον μετρητή μας(πόσα μέτρα είναι ο μετρητής μας? 4 στη συγκεκριμένη περίπτωση)

 

Στην ουσία με αυτόν το τύπο θέλουμε να βρούμε την κατανάλωση ενέργειας που θα έχει ο ήχος που βγάζει η ηχητική πηγή στα μέτρα που θέλουμε.

Π.χ σε μια συναυλία μπορεί να θέλουμε να δούμε αν θα ενοχλήσουμε τις πολυκατοικίες που βρίσκονται στα χ μέτρα από την πηγή του ήχου.

Γενική διαπίστωση πάντως είναι ότι για κάθε διπλασιασμό της απόστασης θα έχουμε μείωση της ακουστικής πίεσης κατά 6 dBspl.

Edited by everfrost
Link to comment
Share on other sites

Παίδες... όντως υπερεξειδικεύτηκε το πράγμα.

 

Κι ενώ δε μου είναι αδιάφορο, αρχίζει και μου βγαίνει μια αντίδραση του στυλ, εγώ παιδιά δεν ξέρω τι λέτε, απλώς περνάω το βύσμα στο μπάσο και παίζω.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν περίμενα να πάει τόσο βαθιά το θέμα και σίγουρα δεν ενδιαφέρει τους υπόλοιπους .

 

Θα σου απαντήσω όμως.

 

 

 

το Αο που γράφω είναι τα dB που εκπέμπει η πηγή στο συγκεκριμένο μέρος που μετράσαμε.(πχ πόσα dB βγάζει η πηγή στα 4 μέτρα που καθόμαστε)

Το d1 είναι η απόσταση σε μέτρα που θέλουμε να βρούμε πόση εξασθένηση θα έχει ο ήχος που μετράμε.(Πόσα είναι τα μέτρα που θέλουμε να δούμε τι εξασθένηση θα έχει ο ήχος σε αυτά)

Και τέλος το do (το όμικρον που βάζω στην ουσία είναι βάση και είναι το μηδέν) είναι η απόσταση του ηχείου από τον μετρητή μας(πόσα μέτρα είναι ο μετρητής μας? 4 στη συγκεκριμένη περίπτωση)

 

Στην ουσία με αυτόν το τύπο θέλουμε να βρούμε την κατανάλωση ενέργειας που θα έχει ο ήχος που βγάζει η ηχητική πηγή στα μέτρα που θέλουμε.

Π.χ σε μια συναυλία μπορεί να θέλουμε να δούμε αν θα ενοχλήσουμε τις πολυκατοικίες που βρίσκονται στα χ μέτρα από την πηγή του ήχου.

Γενική διαπίστωση πάντως είναι ότι για κάθε διπλασιασμό της απόστασης θα έχουμε μείωση της ακουστικής πίεσης κατά 6 dBspl.

 

 

 

:/

 

 

Κοίτα....

 

 

Το μέγεθος που καλείται Sound Pressure level ή αλλιώς SPL και μετριέται σε dB έχει έναν ΣΑΦΗ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ορισμό.....

 

dBSPL = 10log10(P/Po)2, Po = 2x10-5 Pascals, P σε Pascals επίσης.

 

ο οποίος δεν είναι αυτός που αναφέρεις.... και επιπροσθέτως... αυτό που αναφέρεις είναι μια μέθοδος "της πιάτσας"....

 

Δεν γίνεται να αφερείς μέτρα (ή έστω "dB μέτρων".. που δεν ξέρω εάν υπάρχει κάτι τέτοιο... και εάν στέκει κιόλας επιστημονικά*)

από SPL......

 

*Εάν αναλύσει λίγο κάποιος... σαφώς και υπάρχει σχέση της απόστασης με την στάθμη ηχητικής πίεσης (μίωση με την απόσταση).... ΑΛΛΑ!!!!!!!!

Αυτό μπορεί να ισχύσει μόνο στο far field ή σε έναν μεγάαααααααλο anechoic chamber (και στο far field μόνο κατά προσέγγιση)

και ισχύει ΜΟΝΟ για μια συχνότητα την φορά....

 

εάν μπούμε σε χώρο... σε enclosure.... τότε.... αυτό που λες... όχι απλά δεν ισχύει... αλλά .... καλύτερα να μην το

προτείνεις κιόλας...... σαν "εργαλείο"...... είναι πέρα για πέρα άστοχο/λάθος.

 

Να μην αναφέρω οτι για μια μπάντα ήχου ΣΑΦΩΣ και δεν θα ισχύει..... ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! (σε enclosure).

 

 

Για αυτό σου λέω....

 

Άλλο η μουσική τεχνολογία άλλο τα χωράφια για τα οποία μιλάμε τώρα......

 

 

edit:Υ.Γ. Η σχέση της πίεσης σε ένα σημείο που δημιουργείται από μία πηγή ήχου και της απόστασης

αλλάζει ανάλογα με το είδος της πηγής... δλδ...

άλλη σχέση έχει εάν η πηγή είναι δίπολο, μονόπολο, τετράπολο.....

Οπότε καταλαβαίνεις οτι ο παραπάνω τύπος που έδωσες είναι μια

"προσέγγιση της προσέγγισης την προσέγγιση" όσο αφορά τον "νόμο

του αντίστροφου τετραγώνου"........

 

Συν του οτι επιρεάζει η σχέση της πηγής ως προς τον χώρο....

Που είναι δηλαδή τοποθετημένη.....

Edited by Αναξαγόρας
Link to comment
Share on other sites

Ο τύπος που έγραψα ισχύει σε για χώρους χωρίς εμπόδια δηλαδή ανεμπόδιστη διάδοση και μάλιστα σφαιρική και ισοκατανεμημένη σε όλη την επιφάνεια του μετώπου του κύματος. Γενικότερα ακόμα και το -6dB για κάθε διπλασιασμό απόστασης ισχύει για ελεύθερα πεδία και για ήχους με ευρύ φάσμα συχνοτήτων.

 

όμως εδώ κάπου πρέπει να σταματήσει αυτή η συζήτηση γιατί εχτός του ότι γίνεται κουραστική για τους υπόλοιπους αύριο φεύγω διακοπές και για 1 βδομάδα θα με χάσετε (τι απώλεια).

 

Καλά να περνάτε λοιπών..

Link to comment
Share on other sites

Ο τύπος που έγραψα ισχύει σε για χώρους χωρίς εμπόδια δηλαδή ανεμπόδιστη διάδοση και μάλιστα σφαιρική και ισοκατανεμημένη σε όλη την επιφάνεια του μετώπου του κύματος. Γενικότερα ακόμα και το -6dB για κάθε διπλασιασμό απόστασης ισχύει για ελεύθερα πεδία και για ήχους με ευρύ φάσμα συχνοτήτων.

 

όμως εδώ κάπου πρέπει να σταματήσει αυτή η συζήτηση γιατί εχτός του ότι γίνεται κουραστική για τους υπόλοιπους αύριο φεύγω διακοπές και για 1 βδομάδα θα με χάσετε (τι απώλεια).

 

Καλά να περνάτε λοιπών..

 

 

Εάν σε πρόλαβα...

 

 

ΔΕΝ ισχύει το -6 για χώρους....

 

 

Κατά προσέγγιση ίσως... αλλά εάν μετρήσεις ΔΕΝ.

 

 

Και ειδικά για ευρύ φάσμα συχνοτήτων.....

 

 

 

Μην μπερδεύεσαι βρε... :)

 

 

 

 

Μάθε καλά την μουσική τεχνολογία... και αργότερα μπαίνεις στην ακουστική και στα άλλα....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε σεις!

Οπως ειπε και ο Φιλτατος Τραγου κέρατο.. Δεν εχουμε ιδεα για το τι πραγμα λετε!!

Επισης αν αρχισετε να τσακωνεστε (που απο οτι φαινεται οι φωτιες σιγα σιγα αναβουν..) δεν θα μπορουμε να δικαιωσουμε αυτον που θα εχει δικιο...

Σοβαρα εχετε ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ απο το θεμα..

ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΕΕΙ Ε Υ Κ Ο Λ Η ... εσεις το παραπηγατε μακρια...

 

Οι συχνοτητες παιζουν ρολο δε λεω, ομως στο επιπεδο της ΕΥΚΟΛΗΣ πλυσης εγκεφαλου, συγκαταλεγονται τα χρωματακια, τα "Σχηματα" του εγκεφαλου (οπως οικογενια, φιλοι, εργασιακο περιβαλλον, Ερωτας κλπ..) τα υπολοιπα αντε να πανε μεχρι αλλιωμενα (σε κατανοητο ομως επιπεδο) λογια και φρασεις κλειδια!

Εσεις το πηγατε σε επιπεδο Υπνωσης και Εξαναγκασμενης Τηλεπαθειας!!

 

Λιγο πιο χαλαρα αν θελετε.

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Θεωρώ τη τελευταία πρόταση του post σου αρκετά προσβλητική.

 

 

Δεν θα 'πρεπε....

 

 

Κάθε αντικείμενο είναι ομόρφο από μόνο του... και όπως πάντα... είναι ωραίο

και χρήσιμο να το γνωρίζεις όσο πιο βαθεία μπορείς.... και εσύ μιας και σπουδάζεις

ένα... έχεις την ευκαρία να το γνωρίσεις βαθύτερα από πολλούς άλλους.

 

 

Αλλά πάντα υπάρχει η παγίδα... "έμποροι να λένε πως ξέρουν να κάνουν τους

ψαράδες και ψαράδες να λένε πως ξέρουν να κάνουν τους έμπορες". ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...