Jump to content

STREETPANTHERS


Recommended Posts

www.streetpanthers.gr

 

 

ΣΧΟΛΙΑ;

Link to comment
Share on other sites

:063laugh: Αυτό με το γάιδαρο μου αρέσει!!! :018bleh:
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αδικείται αυτό το θέμα σ' αυτή την ενότητα.

 

Αλλά όταν μιλάμε για τον τρόπο οργάνωσης της κοινωνίας αναφερόμαστε στην ελληνική κοινωνία, έτσι? Γιατί το αίσχος που συναντάται στους ελληνικούς δρόμους και στις ελληνικές πόλεις, δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στη γενικότερη "ευρωπαϊκή εικόνα".

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως το βιντεάκι είναι πορτογαλικό.. (το οποίο με σόκαρε μάλιστα...)

 

Όντως αυτό το θέμα αδικείται πολύ σε αυτη την ενότητα γιατί μόνο για γέλια δεν είναι.

Η γνωστή ελληνική νοοτροπία πάντως.. Και εκνευρίζομαι επειδή εμείς που δεν είμαστε "έξυπνοι" ψάχνουμε πάντα πάρκιγκ έστω και 10 λεπτά περπάτημα για μια απλή ανάληψη από την τράπεζα..

Link to comment
Share on other sites

~~~ Το θέμα μεταφέρθηκε στα 'Γενικά Θέματα' ως πιο ταριαστή ενότητα ~~~

 

Johnny,

 

'γαϊδαροι' υπάρχουν σ'όλη την υφήλιο, δεν είναι 'προνόμιο' της Ελλάδας μόνο.

 

Στην Ελλάδα το εντονότερο πρόβλημα είναι η αδράνεια των υπόλοιπων πολιτών, έναντι στους 'γαϊδάρους'. Δηλαδή, οκ, αυτός είναι γάϊδαρος... εσύ τι κάνεις γι'αυτό;

Ο Έλληνας συνήθως δεν κάνει τίποτα, πέραν του να γκρινιάζει... Νισάφι πια αυτή η γκρίνια μας! Λίγη δράση επιτέλους!

Βλέπεις κάποιον παράνομα και προκληρικά παρκαρισμένο; Τι κάθεσαι και τον κοιτάς; Την Τροχαία! (Πάντα έρχονται. Όταν είναι για να κόψουν κλήσεις, έρχονται τρέχοντας!). Να δούμε, θα το ξανακάνει;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω κολλήσει και κολλάω καθημερινά αυτά τα αυτοκολλητάκια, αλλά με το να φωνάξεις αστυνομία.... πάει αλλού μετά!

Όχι ότι δεν πάει μόνη της η δημοτική αστυνομία να τους κόψει κλήσεις, αλλά πλέον έχει φτάσει στο άλλο άκρο, που κόβει αβέρτα κλήσεις με μοναδικό κριτήριο τα λεφτά και όχι το αν όντως ενοχλεί το αυτοκίνητο ή όχι.

Και φυσικά αρκετοί είναι οι πολίτες που δεν πληρώνουν τις κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας, εφόσον δεν συνδέονται με την εφορία (και δεν υπάρχουν επιπτώσεις αν δεν τις πληρώσεις) και τα λεφτά αυτά πάνε στους Δήμους.

 

Νομίζω ότι αυτά τα αυτοκόλλητα είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος "συμμόρφωσης" του "γαϊδάρου", παρά οι κλήσεις. Κι αυτό διότι τα αυτοκόλλητα βγάζουν μάτι και ο κόσμος τα βλέπει, "ρεζιλεύοντας" έτσι τον οδηγό.

Το αυτοκόλλητο τους ταρακουνά περισσότερο από την κλήση τέλος πάντων, και το ίδιο αυτοκόλλητο λειτουργεί αποτρεπτικά και για τους υπόλοιπους οδηγούς!

 

Επίσης, παρ' ότι υπάρχουν σε όλη την υφήλιο γαϊδούρια, ας μη βιαζόμαστε να ισοπεδώσουμε κάθε πολιτισμό και κάθε νοοτροπία προσεγγίζοντας τη δική μας γυφτιά σαν ένα οικουμενικό γεγονός. Δεν είναι παντού έτσι! Υπάρχουν ευρωπαϊκές πόλεις στις οποίες δεν ακούγεται ούτε μια κόρνα, υπάρχουν πόλεις που κάθε 5 μέτρα έχει πάρκινγκ με 1? ανεξαρτήτως χρόνου, υπάρχουν πρωτεύουσες που σχεδόν ποτέ και πουθενά δεν υπάρχει κίνηση στο κέντρο τους.

Και αν θέλετε, υπάρχουν χώρες και πόλεις στις οποίες τα ποδήλατα είναι περισσότερα από τα αυτοκίνητα, υπάρχουν πόλεις στις οποίες οι οδηγοί σέβονται τους πεζούς και τους δίνουν προτεραιότητα, υπάρχουν και πόλεις που έχουν πάρα πολύ καλές και φτηνές δημόσιες συγκοινωνίες που λειτουργούν ως κίνητρο για να τις χρησιμοποιήσει ο πολίτης.

 

Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν ότι υπάρχουν χώρες και πόλεις που οι άνθρωποι είναι σοβαροί και υπεύθυνοι, όχι γύφτοι σαν εμάς...

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον johny αλλα φταιμε εμεις που ειμαστε γυφτοι οι αυτοι που μας εκαναν;;;; σιγουρα δεν γεννηθηκαμε γυφτοι και σιγουρα ειμαστε υπευθυνοι για την συμπεριφορα μας και δεν μπορουμε να δικαιολογουμαστε πισω απο φτηνες ταμπελες του τυπου "το κρατος φταιει" η "στην κωλοχωρα αυτη δεν μπορεις να κανεις και αλλιως". αλλα οσο να'ναι απο καπου δεν πηραμε τα ερεθισματα;;; προσωπικα εχω κολλησει αρκετα τετοια αυτοκολλητα και μαλιστα μια φορα ειχα κανει ενα παρμπριζ αγνωριστο! ωστοσο ποσο εφικτο ειναι να φτασουμε σε προτυπα γενευης που τα ποδηλατα ειναι το κυριο μεσο μεταφορας;;;;

Link to comment
Share on other sites

ωστοσο ποσο εφικτο ειναι να φτασουμε σε προτυπα γενευης που τα ποδηλατα ειναι το κυριο μεσο μεταφορας;;;;

 

ΧΑΧΑ καθολου ομως!!

Εχω ποδηλατο θα μου αρεσε πολυ να το χρησιμοποιω (πραγμα που εκανα χρονια ολοκληρα στην μικρη επαρχιακη πολη που μεγαλωσα).

Ωστοσο απο το σπιτι μου μεχρι την Καμαρα στανταρ δεν επιβιωνω με ποδηλατο!

Χρειαζονται ποδηλατοδρομοι κ απ οσο γνωριζω μονο στην Λαρισα ο Δημος εχει φροντισει για κατι τετοιο.

 

Οσο για τα μεσα μαζικης μεταφορας..

Θεσσαλονικη τουλαχιστον ειναι απαραδεκτα! το λιγοτερο που μπορω να πω...

 

(ασχετο τελειωωωωως...

Αλλα ισχυει οτι δεν υπαρχει το "μου αρεζε"? εσεις εκει κατω δεν το χρησιμοποιειτε??? :P )

Edited by nenya
Link to comment
Share on other sites

ΧΑΧΑ καθολου ομως!!

Εχω ποδηλατο θα μαρεσε πολυ να το χρησιμοποιω (πραγμα που εκανα χρονια ολοκληρα στην μικρη επαρχιακη πολη που μεγαλωσα).

Ωστοσο απο το σπιτι μου μεχρι την Καμαρα στανταρ δεν επιβιωνω με ποδηλατο!

Χρειαζονται ποδηλατοδρομοι κ απ οσο γνωριζω μονο στην Λαρισα ο Δημος εχει φροντισει για κατι τετοιο.

 

Οσο για τα μεσα μαζικης μεταφορας..

Θεσσαλονικη τουλαχιστον ειναι απαραδεκτα! το λιγοτερο που μπορω να πω...

 

καλα και λαρισα σηκωνει πολυ μεγαλη κουβεντα για το αν αυτο το πραγμα λεγεται ποδηλατοδρομος. εγω ενα εχω να σας πω:ποτε δεν τολμησα να χρησιμοποιησω ποδηλατο σε κεντρικο δρομο στην λαρισα

Link to comment
Share on other sites

Και αν θέλετε, υπάρχουν χώρες και πόλεις στις οποίες τα ποδήλατα είναι περισσότερα από τα αυτοκίνητα, υπάρχουν πόλεις στις οποίες οι οδηγοί σέβονται τους πεζούς και τους δίνουν προτεραιότητα, υπάρχουν και πόλεις που έχουν πάρα πολύ καλές και φτηνές δημόσιες συγκοινωνίες που λειτουργούν ως κίνητρο για να τις χρησιμοποιήσει ο πολίτης.

 

Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν ότι υπάρχουν χώρες και πόλεις που οι άνθρωποι είναι σοβαροί και υπεύθυνοι, όχι γύφτοι σαν εμάς...

 

Ήμουν σίγουρος ότι θα το έλεγες αυτό και ήθελα να σε προλάβω (πριν 3-4 ποστ), αλλά στα μισά του κειμένου βαρέθηκα και το έσβησα :P

 

Με δυο λόγια, λύνοντας το ένα πρόβλημα, δημιουργείς ένα άλλο. Απαγορεύοντας την στάθμευση, κάπου πρέπει να στείλεις τα αυτοκίνητα. Χωρίς θέσεις στάθμευσης πού θα μπούνε τα οχήματα; Οι πεζοί θα είναι ευχαριστημένοι, μέχρι να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν αμάξι. Τρεις λοιπόν οι εναλλακτικές λύσεις, χώροι στάθμευσης, μέσα μεταφοράς ή η μη αναγκαιότητα να χρησιμοποιήσεις αμάξι.

-Για να φτιάξεις χώρους στάθμευσης πρέπει να υπάρχει ο αντίστοιχος χώρος για να απλωθεί η πόλη. Η Ευρώπη, όντας σχεδόν όλη ένας κάμπος, έχει πολύ άπλα. Η Ελλάδα είναι ορεινή περιοχή και ο χώρος περιορισμένος. Όπου υπάρχει πεδιάδα ανταγωνίζεται η αστική την γεωργική περιοχή. Ειδικά για την Αθήνα, πλέον το λεκανοπέδιο γέμισε, δεν υπάρχει ζωτικός χώρος (εξ ου και οι πυρκαγιές στα γύρω δάση).

-Τα μέσα μεταφοράς απαιτούν οργάνωση, χρήματα για να δημιουργηθούν, διατηρηθούν, προσαρμοστούν στις ανάγκες. Κυρίως όμως πρέπει να χρησιμοποιηθούν από τον κόσμο. Αν κάποιον τον βολεύει λιγότερο ή και στον ίδιο βαθμό το ΜΜΜ από το ΙΧ, θα επιλέξει το ΙΧ διότι και ο παράγοντας ''συνήθεια'' είναι σημαντικός. Τα ΜΜΜ λοιπόν, πρέπει να είναι πολύ πιο βολικά για τον πολίτη, ώστε να αφήσει το αμάξι. Αυτό όμως προϋποθέτει υψηλό κόστος ή αλλιώς ικανοποιητικό βαθμό χρήσης από τους πολίτες. Και έτσι φτάνουμε στο αδιέξοδο. ''Αν δεν με βολεύει/συμφέρει δεν το χρησιμοποιώ'' από την μία πλευρά, ''αν δεν το χρησιμοποιείς δεν μπορώ να το κάνω να σε βολεύει/συμφέρει'' από την άλλη.

-Τρίτη εναλλακτική λύση είναι να μην χρειάζεται να πάρεις αμάξι, που σημαίνει ότι οι υπηρεσίες και η αγορά είναι κοντά στο σπίτι σου, που σημαίνει ότι είτε μιλάμε για μικρή πόλη (όπου όντως το πρόβλημα έχει μικρότερη ένταση), είτε προϋποθέτει δημόσιες υπηρεσίες σε κάθε δεύτερη γειτονιά, κάτι που δεν είναι εφικτό σύμφωνα με την ελληνική οργάνωση.

-Το ποδήλατο αποτελεί λύση μόνο για τις χώρες στις οποίες ήδη χρησιμοποιούταν πριν από το αυτοκίνητο. Μιλάμε για χώρες επίπεδες και πόλεις μικρές. Το κύριο μεταφορικό μέσον ήταν το ποδήλατο και η πόλη χτίστηκε και αναπτύχθηκε με άλλα μέτρα και κλίμακες, προσαρμοσμένα πάντα στο ποδήλατο. Αργότερα, απλώς προστέθηκε και το αυτοκίνητο στα σχέδια ανάπτυξης.

 

Στην Αθήνα δεν είναι και δεν πιστεύω να ήταν ποτέ εύκολο να κυκλοφορείς με ποδήλατο. Περάσαμε από την φάση του χωριού κατευθείαν σε αυτή την μεγαλούπολης. Ο χρόνος προσαρμογής ήταν λίγος χωρίς να επιτρέπει να διορθωθούν, να προσαρμοστούν ή να σχεδιαστούν καλύτερα τα πράγματα. Κανείς δεν περίμενε ότι κάθε οικογένεια θα έχει 3-4 αυτοκίνητα (μιάς και ήδη ένα αυτοκίνητο ήταν πολυτέλεια όταν χτίστηκε η πόλη). Υπήρχε έλλειψη ζωτικού χώρου και καμμία ανάγκη για χώρους στάθμευσης/ ποδηλατόδρομους/ πεζοδρόμια, καλά-καλά δεν υπήρχε η ανάγκη λεωφόρων.

Ξαφνικά και απότομα ο πληθυσμός αυξάνει ραγδαία, η οικονομία επίσης και βρισκόμαστε με 3 αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Η ευζωία αυτή δεν επιτρέπει την χρήση ΜΜΜ μιάς και είναι παράλογο να έχεις αμάξι και να χρησιμοποιείς λεωφορείο, από την άλλη η κατοχή αυτοκινήτου προσδίδει κύρος. Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων αυξήθηκε γεωμετρικά, πριν γίνει εμφανές το πρόβλημα στάθμευσης ή κυκλοφορίας. Πλέον η λύση πρέπει να είναι ριζική, χρονοβόρα, με μεγάλο κόστος, τόσο εθνικό όσο και προσωπικό. Αν δεν αποφασίσουμε να την δώσουμε εμείς, θα έρθει μόνη της και θα επιβληθεί.

 

Ο παράγοντας παιδεία και πολιτισμός είναι δευτερεύον και επικουρικός, αν και σημαντικός, στους παραπάνω παράγοντες. Αν οι συνθήκες είναι αρνητικές, ακόμα και ο πιο πολιτισμένος άνθρωπος δεν θα αντέξει για πολύ να τις ανέχεται.

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζονται ποδηλατοδρομοι κ απ οσο γνωριζω μονο στην Λαρισα ο Δημος εχει φροντισει για κατι τετοιο.

 

Και στην Καρδίτσα αγαπητή μου.

Μακράν ο πρώτος δήμος στην Ελλάδα σε ποδηλατοδρόμους.

Link to comment
Share on other sites

Καρδίτσα+Λάρισα = Θεσσαλία = πεδιάδα = άπλα και επίπεδο έδαφος = πόλεις που χρησιμοποιούσα παραδοσιακά το ποδήλατο (βλέπε παραπάνω να μην επαναλαμβάνομαι)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξόδεψα 20' σ' ενα λεωφορείο επειδή κάποιοι ξύπνιοι με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είχαν παρακάρει αμφιτερόπλευρα του λεωφορειόδρομου πάνω σε νησίδες και πεζοδρόμια. Το όχημα, δε, που έκοβε την κίνηση ήταν φορτηγό τροφοδοσίας ενός καταστήματος σχεδόν δίπλα στη στάση. Δλδ εν γνώσει του ο οδηγός παρεμπόδιζε την κίνηση. Στα επίμονα κορναρίσματα δεν αντέδρασε κανείς από το κατάστημα. Χρειάστηκε να κινηθούν απειλητικά ο οδηγός και ένας επιβάτης για να βγουν (με το πάσο τους εννοείται) οι ιδιοκτήτες και να μετακινήσουν το αυτοκίνητο.

 

Εκτός από τους street panthers δραστήριοι στο διαδίκτυο είναι και οι Ελληναράδες κάφελλοι:

 

http://eimaste-kafroi.blogspot.com/

 

(πολύ εύστοχος ο τίτλος, για να μην κακολογούμε τα γαϊδούρια και τ' άλλα συμπαθητικά ζωάκια)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...