Jump to content

Διόδια Κορίνθου-Πατρών


johnny
 Share

Recommended Posts

Μιας και είναι σχετικά επίκαιρο θέμα, να μια ενδιαφέρουσα είδηση...

 

- Καλημέρα σας. Δεν θα πληρώσω...

Και εγώ πώς θα δικαιολογήσω τη διέλευσή σας; ρωτά έκπληκτη η υπάλληλος στο γκισέ των διοδίων. - Μπορείτε να με βρείτε από την πινακίδα μου. Γεια σας...

 

Η 35χρονη αρχαιολόγος κ. Λίλα Βόλη πατάει γκάζι και απομακρύνεται από τον σταθμό των διοδίων, στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών. Λίγο πιο κάτω, όμως, αναγκάζεται να σταματήσει όταν ακούει τις σειρήνες ενός περιπολικού.

 

«Κύρια μου, δεν πληρώσατε διόδια και αυτό είναι παράνομο», λέει ο αστυνομικός.

 

- Δεν πληρώνω διόδια, επειδή ο δρόμος στον οποίο κινούμαιδεν είναι αυτοκινητόδρομος... Δεν θέλω να προπληρώνω για υπηρεσίες που θα μου προσφερθούν ύστερα από χρόνια. Ο αστυνομικός κρατάει τα στοιχεία της και η νεαρή γυναίκα συνεχίζει το ταξίδι της.

 

Η νεαρή αρχαιολόγος ακολουθεί το παράδειγμα του 57χρονου αγρότη και φανατικού μοτοσυκλετιστή πατέρα της, κ. Γιάννη Βόλη, ο οποίος κάθε φορά που ταξιδεύει με τη μοτοσυκλέτα του στον συγκεκριμένο δρόμο περνάει από το πλάι του γκισέ χωρίς να πληρώνει διόδια. «Μια φορά με σταμάτησαν οι αστυνομικοί και, αφού δεν βρήκαν τίποτα για να με γράψουν, συμπλήρωσα απλώς μια δήλωση και έφυγα», συμπληρώνει ο κ. Βόλης. «Δεν το κάνω για τα λεφτά. Είναι ο δικός μου τρόπος να διαμαρτυρηθώ για τον απαράδεκτο δρόμο, τον οποίο βάφτισαν ?αυτοκινητόδρομο? και μας υποχρεώνουν να τον πληρώνουμε. Όταν βγήκαμε με τη γυναίκα μου στο εξωτερικό και είδαμε πώς είναι εκεί οι αυτοκινητόδρομοι, πάθαμε σοκ. Ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών είναι καρμανιόλα...».

 

Δεν επιβάλλεται

Όπως λένε αξιωματικοί από την Τροχαία Εθνικών Δρόμων, «με την κατάργηση τού ΤΕΟ δεν μπορούν πλέον να επιβάλλουν πρόστιμο σε όσους οδηγούς δεν πληρώνουν τα διόδια». Οι αστυνομικοί απλώς παίρνουν τα στοιχεία τού οδηγού και η Αστυνομία είναι υποχρεωμένη να τα δώσει στην εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή τού δρόμου. Από εκεί και πέρα είναι δικό της θέμα αν κινηθούν ή όχι δικαστικά.

 

Την ίδια ώρα, από τον παραχωρησιούχο κρατούν χαμηλούς τόνους για το θέμα που ανέκυψε. Όπως λένε στελέχη της εταιρείας «μέχρι στιγμής δεν έχουν προσφύγει στα δικαστήρια και απλώς λένε στους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν ένα ειδικό δελτίο με τα στοιχεία τους»...

πηγή: Τα Νέα

 

...Απ' ότι μαθαίνω, σε αρκετές περιπτώσεις τους "παραβάτες" δεν τους σταμάτησε καν η τροχαία. Επιπλέον, σε περίπτωση που κάποιος οδηγηθεί στο δικαστήριο, η εταιρεία τρέμει το ενδεχόμενο να δικαιωθεί ο αρνούμενος να πληρώσει αφού θα δημιουργηθεί δεδικασμένο.

 

Παράλληλα, γίνεται και ηλεκτρονική διαμαρτυρία με τη γνωστή πλέον μέθοδο των υπογραφών, εδώ.

Edited by johnny
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις πόσες φορές σκέφτηκα να κάνω το ίδιο πράγμα πέρσι; Αν και ομολογώ η διαδρομή Κόρινθος-Τρίπολη δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο η Κορίνθου-Πάτρας. Αλλά σίγουρα οι δρόμοι δε δικαιολογούν ούτε τα διόδια, ούτε τις αυξήσεις.

 

Επίσης, όταν έκανα μαθήματα οδήγησης, ο δάσκαλος μου είχε πει ότι υποτίθεται ότι αν υπάρξει φθορά στο αμάξι σου λόγω του δρόμου (π. λακκούβες κ.λπ., μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από το δήμο ή όποιον είναι υπεύθυνος για την κατασκευή του. Δυστυχώς και δεν το έχω ψάξει και δε θυμάμαι ακριβώς τη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ταλαιπωρείστε, όλα τα διόδια παρακάμπτονται (δεν ξέρω αν είναι νόμιμο όμως)

 

Από πάτρα για κόρινθο, πας κάποια κμ απο τον παλιό και μετά μπαίνεις στον καινούργιο δρόμο(συνολική καθυστέρηση περίπου 10 λεπτά)

Από Κόρινθο για Πάτρα βγαίνεις μία έξοδο πρίν φτάσεις στα διόδια και μετά αφού περάσεις από κάτι χωριά βγαίνεις ακριβώς πίσω από τα mc Donalds.(Συνολική καθυστέρηση 20λεπτά)

Τα διόδια από κόρινθο για Τρίπολη παρακάμπτονται και αυτά.Βγαίνεις από την εθνική 100μ πριν τα διόδια (είναι διπλή η χαρά να μην πληρώνεις και να βλέπεις όλους τους άλλους να πληρώνουν) και ξαναμπαίνεις μετά από καμμια 10αριά χιλιόμετρα στην ανηφόρα κοντά στις δύο κεραίες αρκετά πριν το τούνελ.

 

Αν θέλετε λεπτομέρειες σας δίνω ευχαρίστως. Την πρώτη φορά είναι λίγο μπλέξιμο αλλά αν κάνεις τον δρόμο μια φορά μετά όλα καλα...

 

Επόμενη πρόκληση η Εγνατία

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτές οι παρακάμψεις ισχύουν, μόνο που η βενζίνη που θα κάψεις αν τις ακολουθήσεις θα έχει την ίδια περίπου τιμή με τα διόδια που θα πλήρωνες.

Ίσα-ίσα η ταλαιπωρία δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα ότι οι κάτοικοι ευρωπαικών χωρών βάσει νομοθεσίας δεν έχουν καμία επίπτωση αν δεν πληρώσουν τα συγκεκριμάνα διόδια.

Οι δρόμοι που επιτρέπονται τα διόδια κατά την ευρωπαική νομοθεσία πάντα είναι εκείνοι που έχουν στην μέση διάζωμα, έχουν τουλάχιστον δύο λωρίδες και σημεία για στάθμευση - στάση στο ενδιάμεσο τους.

 

Αραγε εμείς δεν αποτελούμε πολίτες της ΕΥΡΩΑΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ; Τι στο καλό φαγωθήκαμε τελικά να μπούμε σε αυτή για να έχουν άλλοι τα προνόμια?!!!! :015annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τυχαίνει λόγω επαγγέλματος να γνωρίζω κάποια πράγματα, μπορώ να σας πω το εξής:

 

1) Σε διεθνής αυτοκινητοδρόμους δεν επιτρέπονται διόδια γι' αυτό το λόγο και η Εγνατία δεν έχει διόδια και ούτε πρόκειται να έχει ποτέ. Αυτό είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

2) Λόγω της οικονομικής στενότητας της χώρας τα περισσότερα κομμάτια των εθνικών αυτοκινητοδρόμων ανοίκουν σε ιδιωτικές εταιρείες. Ο λόγος είναι γιατί το κράτος αδυνατούσε να τις πληρώσει για την κατασκευή των δρόμων και τους έδωσε το δικαίωμα να βάλουν διόδια για κάποια χρόνια με σκοπό να αποπληρωθεί το έργο. Σύμφωνα όμως με το νόμο αν δεν πληρώσει κάποιος διόδια είναι υπόλογος απέναντι στό νόμο μόνο αν η εταιρεία καταθέσει μύνηση, η οποία δεν κατατίθεται για τους λόγους που πολύ σωστά αναφέρθηκαν παραπάνω.

 

Υ.Γ. Εξάλλου είναι τόσες πολλές οι τσαπατσουλιές και τα λάθη στα δημόσια έργα που αν κινηθεί κάτι τέτοιο το πιθανότερο είναι να είναι οι ίδιες οι εταιρείες υπόλογες.

Edited by Lykon
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τυχαίνει λόγω επαγγέλματος να γνωρίζω κάποια πράγματα, μπορώ να σας πω το εξής:

 

1) Σε διεθνής αυτοκινητοδρόμους δεν επιτρέπονται διόδια γι' αυτό το λόγο και η Εγνατία δεν έχει διόδια και ούτε πρόκειται να έχει ποτέ. Αυτό είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης....

Αυτό είναι συνήθως "ράδιο αρβύλα". Δεν ξέρω το είδος του "επαγγέλματος" που επικαλείσαι αλλά: Η Γαλλία και η Ιταλία έχουν απίθανους διεθνείς αυτοκινητοδρόμους - γεμάτους με διόδια (γενικά ίσα ή φτηνότερα από τα Ελληνικά στις μέρες μας - κάποτε ήταν ακριβότερα) σε κάθε μικρή και μεγάλη εξοδούλα για να μην τους παρακάμπτεις. Αν τώρα υπάρχει οδηγία (που μπορεί να υπάρχει)... αν δεν την σέβονται Γαλλία-Ιταλία μην περιμένουμε να τη σεβαστούν στην Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...