Jump to content

Κοσμοθεωρία!


 Share

Recommended Posts

Βλέπω τα ορθογραφικά λάθη που κάνω και όχι μόνο και ξενερώνω αλλά μιας και δεν έχω τίποτα να κάνω και μιας και το θέμα με τους λεξαρίθμους είναι απόλυτα σχετικό με την μυθολογία τον έψιλον, λέω να παίξω λίγο με αυτά, καθώς είτε μας αρέσει είτε όχι όλοι παιδάκια είμαστε που παίζουν. :cheerful:

 

Με τους λεξαρίθμους ασχολείται σε βάθος η φιλοσοφία και πρακτική της Καμπάλα και γενικά οι εσωτεριστές της δύσης και θα πω την θεωρία με δικά μου λόγια: H θεωρία είναι ότι όλες οι ανθρώπινες γλώσσες σχηματίζονται τόσο από ασύγχρονους κραδασμούς του υποσυνείδητου, όσο και από υπέρλογους κραδασμούς του υπερσηνείδητου και όντας μορφική μέθοδος επικοινωνίας ασφαλέστατα φέρει μαθηματική δομή.

 

Οι δυο γλώσσες που απασχολούν περισσότερο αυτούς που ασχολούνται σε βάθος με το θέμα είναι τα εβραϊκά και τα Ελληνικά, οι σοβαροί εβραίοι καμπαλιστές ασχολούνται και με τις δυο γλώσσες, φυσικά το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με την αγγλική και με όλες τις γλώσσες.

 

Εγώ όντας ασόβαρος καταδύτης του σκότους, ασχολούμαι και λογικά μόνο με τα Ελληνικά, καθώς τα εβραϊκά μου φαίνονται σαν πατημασιές όρνιθας και δεν βλέπω το νόημα να χάσω τον χρόνο μου για κάτι που στην ουσία είναι ένα απλό παιχνίδι υποθέσεων, την στιγμή μάλιστα που μπορώ να παίξω με την τόσο όμορφη και αριστοτεχνική Ελληνική γλώσσα. :)

 

Θα ξεκινήσω με την θεωρία της ουράνιας Ιερουσαλήμ που περιμένουμε να γειωθεί μετά την μεγάλη καταστροφή που θα φέρει η δευτέρα παρουσία του Καλκι-Απολλυον-Ιησου(λέμε τώρα απλά για το παιχνίδι), η θεωρία είναι ότι η Ιερουσαλήμ είναι το θέλημα του Ιερέα Σαλημ, του Μελχισεδεκ, που έχει μια μυστηριώδη παρουσία στην βίβλο και που παραδόξως τον προσκυνά ο πρόγονος τον εβραίων και τον εβραιοχριστιανών (για να μην ξεχνιόμαστε).

 

Αυτός εδώ ο τυπάς:

el.wikipedia.org/wiki/Μελχισεδέκ

 

Ο αμίμητος και αξεπέραστος Παυλάρας είπε:

 

Ο Ιησούς, αρχιερέας για πάντα όπως ο Μελχισεδέκ

 

---

 

Και περνάμε στην αριθμολογική σύμπτωση:

 

999=Ιερευς Σαλήμ = Τριαδικός θεός = Το άρρητον = ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΥΡ

 

---

 

Η θεωρία είναι ότι ο συμβολισμός της τάξης τον Μελχισεδεκ αφορά υπεργήινα πολυδιαστασικά όντα που λούζονται το άκτιστο φως.

 

Αναφορά σχετική με το θέμα υπάρχει και στα χειρόγραφα της νεκρής θάλασσας, όπου λέγει ότι την μέρα της κρίσης ο Ελοχιμ θα είναι ο Μελχισεδεκ.

 

Η θεωρία είναι λοιπόν ότι ο θεός, η τάξη των Μελχισεδεκ, ο Δίας αν το προτιμάτε, θέλησε για τους ανθρώπους τον ιδανικό πολιτισμό και έστειλε τον Ορφέα να ενσαρκώσει το θηλυκό στοιχείο και να αναγεννήσει τον Ελληνισμό και τον Μωησή να στοιχειώσει το αρσενικό στοιχείο που θα είναι και η υποδοχή του νύμφιου Μελχισεδεκ ο οποίος θα σταυρώσει τους δυο αντίθετους πόλους για να γειώσει την ουράνια Ιερουσαλήμ, πάντως αν ισχύει αυτό το σενάριο το συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί εύκολα είναι ότι τα σκάτωσαν όλοι και ότι είναι όλοι υπόλογοι. Πάντως η αποκάλυψη λέει ότι η ουράνια Ιερουσαλήμ (το θέλημα του Ιερέα Σαλημ) θα γειωθεί μετά την μεγάλη καταστροφή και ίσως όλα αυτά να είναι απλά θέμα χημείας.:unsure:

 

Επειδή ανέφερα πριν το Απολλύων οφείλω να εξηγηθώ, το όνομα Απολλύων αναφέρεται στην αποκάλυψη ως ο μεγάλος καταστροφέας που φέρει τα κλειδιά της αβύσσου και εξ αυτού έχει ερμηνευθεί από τους στραβούς ότι ο Απολλυον(ο Απόλλωνας; Η Ελληνική προβολή του Ιησού;) είναι ο αντίχριστος, όμως λίγο παρακάτω αν μελετήσετε τις γραφές θα δείτε ότι αυτός που φέρει τα κλειδιά της αβύσσου, ο καταστροφέας δηλαδή, είναι αυτός που θα κατέβει με την τεράστια αλυσίδα που θα δέσει και θα σύρει τον δράκο στον αγύριστο. Σε ότι αφορά τον αντίχριστο, οι γραφές τονίζουν ότι πρόσωπο αντίχριστος δεν υπάρχει, ο αντίχριστος είναι πνεύμα-συλλογικό στοιχειακό και οι αντίχριστοι πολλοί, οι οποίοι υπήρχαν ήδη την εποχή που γράφτηκε η αποκάλυψη και οι οποίοι βγήκαν μέσα από τους Χριστιανούς. Αν μελετήσετε λίγο περισσότερο τις γραφές θα διαπιστώσετε ότι αντίχριστοι είναι οι ιεράρχες, ο πάπας και όλοι οι γελοίοι του είδους και είναι προφανέστατο από πού πηγάζει ο τρόμος τους για τον αντίχριστο.

 

Είμαι και εγώ παραμυθάς τι να κάνουμε :018bleh: , πάντως αυτά που λέω σε σχέση με τις γραφές ισχύουν και μπορώ να το αναλύσω.

Edited by Lucifer
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται !

 

Τελευταίος χρησμός του μαντείου των Δελφών.

Ποιος ακριβώς αρχαίος συγγραφέας τον αναφέρει;

Link to comment
Share on other sites

Ο συγγραφέας είναι o ίδιος:

 

Τον καιρό που η εποχή της Kali Yuga θα πλησίαζει προς το τέλος της, τα σώματα όλων των πλασμάτων θα μειωθούν κατά πολύ σε μέγεθος και οι θρησκευτικές αρχές και οι ακόλουθοι του varnasrama θα καταστραφούν. Το μονοπάτι των Βεδων θα λησμονηθεί εντελώς στην ανθρώπινη κοινωνία και η αποκαλούμενη θρησκεία τις περισσότερες φορές θα είναι αθεϊστικη. Οι βασιλείς θα είναι συνήθως κλέφτες, οι ασχολίες των ανθρώπων θα είναι η κλεψιά, το ψέμα και η αναίτια βία, και όλες οι κοινωνικές τάξεις θα υποπέσουν στο χαμηλότερο επίπεδο των sudras...

 

...Αυτή την εποχή, η Υπέρτατη Προσωπικότητα Του Θείου θα εμφανιστεί στη γη. Ενεργώντας με τη δύναμη της αγνής πνευματικής αγαθότητος, θα διασώσει την παντοτινή θρησκεία.

 

Ο Άρχων Βισνού, η Υπέρτατη Προσωπικότητα Του Θείου, ο πνευματικός κύριος όλων των κινούμενων και μη κινούμενων ζωντανών όντων, και η Υπέρτατη Ψυχή όλων, γεννιέται για να προστατέψει τις αρχές της θρησκείας και για να ανακουφίσει τους αφοσιωμένους άγιους Του από τις επιπτώσεις της υλικής εργασίας.

 

Ο Άρχων Κάλκι θα εμφανιστεί στον οίκο του πιό διαπρεπή βραχμάνου του χωριού Sambhala, η μεγάλη ψυχή Visnuyasa.

 

Ο 'Αρχων Κάλκι, ο Άρχων του σύμπαντος, θα καβαλήσει το ταχυ Του άλογο Devadatta, και με ξίφος στο χέρι, θα ταξιδέψει ολόγυρα στη γη εκθέτωντας τους οκτώ απόκρυφους θησαυρούς Του και τις οκτώ μοναδικές ιδιότητες του Θείου. Επιδεικνύοντας την απαράμιλη λαμπρότητα Του και εφορμόντας με μεγάλη ταχύτητα, θα σκοτωσει κατά εκατομμύρια αυτούς τους κλέφτες που τόλμησαν να ντυθούν ως βασιλείς.

...Όταν ο Υπέρτατος Άρχων θα έχει εμφανιστεί στη Γη ως Κάλκι, ο προασπιστής της θρησκείας, η Satya Yuga θα ξεκινήσει, και η ανθρώπινη κοινωνία θα φέρει τους απογόνους της στον τρόπο του καλού.

 

Srimad Bhagavatam

 

200px-Kalki.jpg

 

Και όπως έχει ορίσει ο Χρόνος, ένας Brahmana με το όνομα Κάλκι θα γεννηθεί. Και θα δοξάσει Τον Βισνού και θα είναι κάτοχος μεγάλης ενέργειας, μεγάλης ευφυϊας και μεγάλης ανδρείας. Και θα γεννηθεί σε μία πόλη που ονομάζεται Sambhala μέσα σε μια ευνοημένη οικογένεια Βραχμάνων...Και θα είναι ο βασιλεύς των βασιλέων, και πάντα νικηφόρος με τη δύναμη της αρετής. Και θα αποκαταστήσει την τάξη σε αυτόν τον συσωρευμένο με πλάσματα κόσμο που βρίσκεται σε αντίφαση με την πορεία του. Και αυτός ο αστραποφόρος Brahmana πανίσχυρης διάνοιας, έχοντας εμφανιστεί, θα καταστρέψει όλα τα πράγματα. Και θα είναι ο Καταστροφέας των πάντων, και θα εγκαινιάσει μια νέα Yuga. Και περιστοιχισμένος από τους Brahmanas, ο Brahmana αυτός θα εξολοθρεύσει όλους τους mlecchas όπου κι αν αυτά τα ρηχά και αξιοκαταθρήνητα άτομα αναζητήσουν καταφύγιο.

 

Mahabharata, Vana Parva, Markandeya-Samasya Parva

 

---

 

Αλλά ο Ιωάννης τα λέει καλύτερα:

 

Καὶ εἶδον τὸν οὐρανὸν ἀνεῳγμένον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ' αὐτὸν, καλούμενος πιστὸς καὶ ἀληθινός, καὶ ἐν δικαιοσύνῃ κρίνει καὶ πολεμεῖ· 12 οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς φλὸξ πυρός, καὶ ἐπὶ τὴν κεφαλὴν αὐτοῦ διαδήματα πολλά, ἔχων ὀνόματα γεγραμμένα, καὶ ὄνομα γεγραμμένον ὃ οὐδεὶς οἶδεν εἰ μὴ αὐτός, 13 καὶ περιβεβλημένος ἱμάτιον βεβαμμένον ἐν αἵματι, καὶ κέκληται τὸ ὄνομα αὐτοῦ, ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ. 14 καὶ τὰ στρατεύματα τὰ ἐν τῷ οὐρανῷ ἠκολούθει αὐτῷ ἐπὶ ἵπποις λευκοῖς, ἐνδεδυμένοι βύσσινον λευκὸν καθαρόν. 15 καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται ῥομφαία ὀξεῖα δίστομος, ἵνα ἐν αὐτῇ πατάσσῃ τὰ ἔθνη· καὶ αὐτὸς ποιμανεῖ αὐτοὺς ἐν ῥάβδῳ σιδηρᾷ· καὶ αὐτὸς πατεῖ τὴν ληνὸν τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τῆς ὀργῆς τοῦ Θεοῦ τοῦ παντοκράτορος. 16 καὶ ἔχει ἐπὶ τὸ ἱμάτιον καὶ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὐτοῦ ὄνομα γεγραμμένον· βασιλεὺς βασιλέων καὶ κύριος κυρίων. 17 Καὶ εἶδον ἕνα ἄγγελον ἑστῶτα ἐν τῷ ἡλίῳ, καὶ ἔκραξεν ἐν φωνῇ μεγάλῃ λέγων πᾶσι τοῖς ὀρνέοις τοῖς πετομένοις ἐν μεσουρανήματι· Δεῦτε συνάχθητε εἰς τὸ δεῖπνον τὸ μέγα τοῦ Θεοῦ, 18 ἵνα φάγητε σάρκας βασιλέων καὶ σάρκας χιλιάρχων καὶ σάρκας ἰσχυρῶν καὶ σάρκας ἵππων καὶ τῶν καθημένων ἐπ' αὐτῶν, καὶ σάρκας πάντων ἐλευθέρων τε καὶ δούλων, καὶ μικρῶν τε καὶ μεγάλων. 19 Καὶ εἶδον τὸ θηρίον καὶ τοὺς βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ τὰ στρατεύματα αὐτῶν συνηγμένα ποιῆσαι τὸν πόλεμον μετὰ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου καὶ μετὰ τοῦ στρατεύματος αὐτοῦ. 20 καὶ ἐπιάσθη τὸ θηρίον καὶ ὁ μετ' αὐτοῦ ψευδοπροφήτης ὁ ποιήσας τὰ σημεῖα ἐνώπιον αὐτοῦ, ἐν οἷς ἐπλάνησε τοὺς λαβόντας τὸ χάραγμα τοῦ θηρίου καὶ τοὺς προσκυνοῦντας τῇ εἰκόνι αὐτοῦ· ζῶντες ἐβλήθησαν οἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς τὴν καιομένην ἐν θείῳ. 21 καὶ οἱ λοιποὶ ἀπεκτάνθησαν ἐν τῇ ῥομφαίᾳ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου, τῇ ἐξελθούσῃ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ· καὶ πάντα τὰ ὄρνεα ἐχορτάσθησαν ἐκ τῶν σαρκῶν αὐτῶν.

Edited by Periergos
Link to comment
Share on other sites

Ο συγγραφέας είναι o ίδιος:...
Εεεεε... εγώ ρώτησα: Το
"εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται"
που ανέφερες, ποιος αρχαίος συγγραφέας το αναφέρει. Που ξέρουμε ότι αυτός ήταν ο "τελευταίος χρησμός";

Μου απαντάς κάπως μπερδεμένα.

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παιχνίδι με το ποιος έγραψε τι δεν έχει τέλος και όχι δεν είναι από έγκυρη πηγή και δεν μπορεί να διασταυρωθεί.

 

ἔχουσιν ἐπ' αὐτῶν βασιλέα τὸν ἄγγελον τῆς ἀβύσσου, ὄνομα αὐτῷ Ἑβραϊστὶ Ἀβαδδὼν καὶ ἐν τῇ Ἑλληνικῇ ὄνομα ἔχει Ἀπολλύων

 

Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον, καὶ ἔκλεισε καὶ ἐσφράγισε ἐπάνω αὐτοῦ

 

Άλλωστε ο Ωρος-Απόλλων δεν είναι αυτός που αντιμάχεται τον Σετ-Πύθωνα, το δέχομαι απλά σαν έμπνευση και τα ποιο πάνω έμπνευση είναι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παιχνίδι με το ποιος έγραψε τι δεν έχει τέλος και όχι δεν είναι από έγκυρη πηγή και δεν μπορεί να διασταυρωθεί....
Δεν είναι παιχνίδι. Όταν κάποιος γράφει κάτι και λέει αυτό το είπε εκείνος/εκείνη τότε, χρειάζεται να μπορεί και να το δείξει. Αλλιώς σε τι διαφέρει η εξαπάτηση;

π.χ. ο Ιωάννης που αναφέρεις λέει: "είδα" κτλ. κτλ. Παίρνει δηλαδή την ευθύνη του λόγου του, έντιμα. Οπότε ή τον πιστεύεις ή όχι, αδιάφορο.

Όταν κάποιος προσκομίζει "χρησμούς" ανύπαρκτους, είναι εντιμότερο να το αναφέρει εκ των προτέρων ότι "δεν είναι από έγκυρη πηγή και δεν μπορεί να διασταυρωθεί".

Link to comment
Share on other sites

Αυτός λέγεται ότι είναι ο τελευταίος χρησμός της Πυθίας Νικανδρας, αλλά φυσικά υπάρχουν και αυτοί που το αμφισβητούν, πχ Απολογητής, άρα τι να λέμε; Όποιος θέλει ας το ψάξει.

Link to comment
Share on other sites

Το αναφέρει και εκ τον υστερών δεν υπάρχει πρόβλημα.
Νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα. Όχι με εσένα και αυτό που ανέφερες.

Αλλά ο τίτλος του τόπικ είναι: Κοσμοθεωρία και ο υπότιτλος "γιατί δεν τα πιστεύουμε;"

Ακριβώς γι' αυτό: δεν είναι από έγκυρη πηγή και δεν μπορεί να διασταυρωθούν, κι αυτό το μικρό σωτήριο "όχι" που έβαλες από μπροστά, άλλοι δεν το βάζουν.

Να το πρόβλημα, να και γιατί δεν αξίζει να τα πιστεύουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός λέγεται ότι είναι ο τελευταίος χρησμός της Πυθίας Νικανδρας, αλλά φυσικά υπάρχουν και αυτοί που το αμφισβητούν, πχ Απολογητής, άρα τι να λέμε; Όποιος θέλει ας το ψάξει.
Το οποίο και έκανα.

 

Ο "Απολογητής" που λες δεν ξέρω τι έχει πει, αλλά η έρευνα που έκανα σήμερα έφερε τα εξής:

 

Εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται

(Μου θυμίζει το “πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι δικά μας θα 'ναι”.)

(Τώρα που το ξανακοιτάζω μου θυμίζει και το “πάλιν ερχόμενον μετά δόξης...”)

 

Εδώ και λίγα χρόνια κυκλοφορεί ένας “χρησμός” ως “ο τελευταίος χρησμός της τελευταίας Πυθίας (κάποιας αποκαλούμενης Νικάνδρας) του μαντείου των Δελφών”. Λέει: Εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται ὅ ἐστιν μεθερμηνευόμενον: Θα έρθει η μέρα, όταν ο Απόλλωνας θα έρθει και πάλι και είναι για πάντα.

Ο χρησμός αυτό θα πρέπει να ανακαλύφθηκε πολύ πρόσφατα, ίσως και να προέκυψε “εξ' αποκαλύψεως” σύγχρονης (από κάποιον χωρίς αρκετό θάρρος) γιατί κανένας δεν ξέρει από που προέρχεται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται θα πρέπει να έγινε γύρω στη δεκαετία του 380 μ.Χ

Κανένας αρχαίος συγγραφέας της εποχής που αναφέρεται (4ος αιώνας μ.Χ.) της ύστερης αρχαιότητας.

Ούτε υπάρχει καμιά αναφορά για κάποια Νικάνδρα ως τελευταίας Πυθίας.

Τι είναι;

Τμηματική “συρραφή” φράσεων που προέρχονται από την αρχαιότητα, ως εξής:

1.Η φράση “έσθ' ήμαρ” είναι μάλλον παραφθορά της Ομηρικής “προφητείας” για την Τροία: “Έσσεται ήμαρ οτ' αν ποτ' ολώλη Ίλιος ιρή...” (Δ 164 και εξής, και Ζ 448) “Θα έρθει η μέρα όταν η Τροία χαθεί...” Η φράση (μας διασώζει ο Πολύβιος νομίζω, πρέπει να ψάξω) ειπώθηκε κι από τον Ρωμαίο Σκιπίωνα τον Αφρικανό όταν γκρέμιζε τα τείχη της νικημένης Καρχηδόνας. Αλλά καμιά Πυθία δεν φαίνεται να είπε κάτι σχετικό, για τον Απόλλωνα ή για οποιονδήποτε άλλο... Εδώ που τα λέμε δεν αναφέρεται πουθενά Πυθία με το όνομα Νικάνδρα (τελευταία ή πρωτύτερη).

2.Η φράση “πάλιν ελεύσεται” συναντάται αποκλειστικά σε Χριστιανικά κείμενα και αναφέρεται σε Χριστιανικά θέματα. Παράδειγμα: Υπάρχει στο Χριστιανικό “Πασχαλινό Χρονικό” και λέει: “πάλιν ελεύσεται νομοθέτης εκ Σιών εν δυνάμει” (ποιόν εννοεί; - για να βοηθήσω: όχι το... Φοίβο)

3.Το “ότε Φοίβος” κομμάτι είναι ολότελα φανταστικό.

4.Όμοια το “εσ' αει εσται” (ή “εσαει εσται”) αναφερόμενο στο Φοίβο.

Συμπέρασμα: η “μεσσιανική” ελπίδα που αποδίδεται με τον υποθετικό “χρησμό” Εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται είναι πρόσφατη επινόηση ανθρώπων που θέλουν να εξαπατήσουν τους εύπιστους (κατά πως φαίνεται) νοσταλγούς της αρχαιοελληνικής θρησκευτικότητας. Είναι ψέματα, και καπηλεύεται ελπίδες τίποτα άλλο...

 

Ανύπαρκτα τα λόγια, ανύπαρκτη και η Νικάνδρα (υπήρχε τουλάχιστον μία με αυτό το όνομα στην Αρχαιότητα, η Νικάνδρα του Δεινόδικου από τη Νάξο, γνωστή από κάποιο μαρμάρινο αφιέρωμα στη Δήλο το 600-700 χρόνια π.Χ, αλλά όχι Πυθία στους Δελφούς, 400 χρόνια μ.Χ.)

 

Βλέπεις που χειροτερεύει το πρόβλημα;

Δεν είναι από έγκυρη πηγή και δεν μπορεί να διασταυρωθεί. Αντίθετα είναι έγκυρο και μπορεί να διασταυρωθεί ότι πρόκειται περί σύγχρονης απάτης.

 

Να το πρόβλημα, χειρότερο, να και γιατί δεν αξίζει να τα πιστεύουμε.

 

Αλλά έχει και συνέχεια η υπόθεση...

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Ο Χρησμοί τις Σίβυλλας είναι ποιο αξιόπιστοι;

 

«Θα ιδρώσει η γη, όταν έλθει η ώρα της Κρίσεως.

Θα έλθει από τον ουρανό, ο μέλλων βασιλεύς εις τους αιώνες

δια να κρίνει καθένα που φέρει σάρκα και όλον ανεξαιρέτως τον κόσμο.

Θα ιδούν τον Θεό άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι,

Ύψιστο, μετά των αγίων, εις το τέλος του χρόνου

με σάρκα, κρίνοντας επί βήματος τις ψυχές των ανθρώπων.

Όταν κάποτε ο κόσμος όλος γίνει άγονος και γεμάτος αγκάθια.

Θα απορρίψουν οι άνθρωποι τα είδωλα και όλον γενικά τον πλούτο.

Θα κατακαύσει το πυρ την γη, τον ουρανό ακόμη και την θάλασσα.

Ανιχνεύοντας θα πυρπολήσει τις πύλες της φυλακής του Άδη.

Τα σώματα τότε όλων των ανθρώπων θα έλθουν εις το φως της ελευθερίας των αγίων?

τους παράνομους τότε το πυρ θα ελέγχει εις τους αιώνες.

Όσα κάποιος έπραξε κρυφά, τότε όλα θα τα μαρτυρήσει.

Διότι τα σκοτεινά στήθη, ο Θεός με διαφωτισμούς θα ανοίξει.

Θρήνος θα φθάσει από όλους και τριγμός οδόντων.

Θα εκλείψει το φως της ημέρας, η λάμψη του ηλίου και των αστέρων.

Τον ουρανό θα περιστρέψει με ταχύτητα και θα χαθεί το φεγγοβόλημα της σελήνης.

Θα υψώσει τα φαράγγια και θα καταστρέψει τα υψώματα των βουνών.

Το ύψος δεν θα φαίνεται πλέον λυπηρό εις τους ανθρώπους.

Τα βουνά με τις πεδιάδες θα ισοπεδωθούν και σε όλη την

θάλασσα δεν θα υπάρχει δυνατότητα πλεύσης, διότι η γη θα κατακεραυνωθεί.

Ποταμοί που κοχλάζουν, μαζί με τις πηγές θα εκλείψουν.

Σάλπιγγα δε από τον ουρανό, φωνή με μεγάλο θρήνο θα αφήσει,

κραυγάζοντας το μίασμα των ελεεινών και τις συμφορές του κόσμου.

Τότε η ανοιγόμενη γη θα φανερώσει το χάος του Ταρτάρου,

και οι πάντες θα έλθουν ενώπιον του βήματος του Βασιλέα Θεού.

Θα ρεύσει από τον ουρανό πύρινος ποταμός και μάλιστα από θείο.

Σημάδι τότε θα υπάρχει για όλους τους ανθρώπους, τέτοιο που θα είναι εντόνως φανερό.

κλπ

 

http://www.scarlakidis.gr/kefalaio13.html

 

Από τότε που κατέστρεψαν οι τα μαντεία οι ιερόσυλοι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος.

 

Ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος για το λογικό και την καρδιά του, ειδικά το ρηχό και χυδαίο τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Τι δεν μπορεί το λογικό σας να καταλάβει;

 

Ότι o Ωρος-Απολλων-Καλκι-Ιησους κλπ είναι το ίδιο αρχέτυπο;

 

Φυσικά και κάποιοι μπορούν να πουλήσουν και από αυτό, αλλά μια είναι η αλήθεια που προβάλλουν ΟΛΟΙ:

 

"εσθ' ημαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και εσ' αεί έσται"

Link to comment
Share on other sites

Πάλι μπερδέματα. Σιβύλλικές Οράσεις, Μαχαμπαράτα και Αποκάλυψη... για να στηριχθεί ένας ανύπαρκτος χρησμός, μιας ανύπαρκτης Πυθίας... Αν υπάρχουν τόσα υπαρκτά (οι Σιβύλλικές Οράσεις, η Μαχαμπαράτα και η Αποκάλυψη, όπως λές) γιατί να καταφύγουμε σε ανύπαρκτα;

Τι δεν μπορεί το λογικό σας να καταλάβει;

...

Ξέρεις "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι". Ή πάλι, μπορεί να μην είναι λογικό... οπότε πως να το καταλάβει το "λογικό μας";
...

Ότι o Ωρος-Απολλων-Καλκι-Ιησους κλπ είναι το ίδιο αρχέτυπο;...

Αυτό "παίζεται". Το "αρχέτυπο" απλά ξεδιπλώνει ένα "σχεδιάγραμμα" δεν ελέγχει τα γεγονότα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για όλα....

 

Πραγματικά αυτό ήθελα...να γίνει διάλογος..και να ακουστούν πολλές και διαφορετικές απόψεις!!!

 

Να είστε όλοι καλά.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...