Jump to content

Θέωση


 Share

Recommended Posts

Γεια σας!

Δεν ξερω αν γνωριζετε αλλα υπαρχει μια θεωρια, φιλοσοφικα τεκμηριωμενη που συμφωνα με αυτη ο ανθρωπος μετα απο καποιο αριθμο μετενσαρκωσεων και προφανως με αρκετη Γνωση και ψυχικα χαρισματα ''ανεβαινει'' ψυχικο επιπεδο και γινεται μια ανωτερη οντοτητα στο αστρικο , μεχρι καποια στιγμη να φτασει στην Θεωση.

Τι πιστευετε εσεις σχετικα με αυτο?

Θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας...

Link to comment
Share on other sites

εν μέρη το πιστεύω.. αλλα και πάλι είναι σχετικό, ο αριθμός φυσικά μετενσαρκώσεων δεν είναι fixed.. και για το ότι θα βγείς κάποιο ψυχικό επίπεδο στο αστρικό το ίδιο... πιστεύω ότι τα μέρει που αποτελείσαι στην προηγουμενη ενσάρκωση να μην είναι τα ήδια, εννοώντας ότι κατά το θάνατο και γέννηση σου, είσαι μια σταγόνα νερό που πέφτει στον ωκεανό, έπειτα βγαίνεις ξανά σαν σταγόνα μα δεν είσαι ο ίδιος πλέον. so πιστεύω ότι σύγχρονος ζήσαμε σε μια παλιότερη ζωή και όχι σαν ένα άτομο που είσαι και τώρα! με αυτό.. οποτε αναιρεί το γεγονός να "Βγείς" σαν ανώτερη οντότητα στο αστρικό. αν και μερικές φορες γίνετε πιστεύω

ακόμα πιστεύω ότι στην θέωση σταματας να σκέφτεσαι ολοκληρωτικά, οποτε σταματας να ύπαρξης, γίνεσαι ενέργεια.. άμορφη χαοτική στο όλο σύμπαν αυτό φυσικά είναι η γνώμη μου, και δεν είμαι τόσο μελετημένος σε αυτά τα θέματα,οποτε περιμένω και εγώ με ανυπομονησία την απάντηση και κάποιου αλλου

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Δεν ξερω αν γνωριζετε αλλα υπαρχει μια θεωρια, φιλοσοφικα τεκμηριωμενη που συμφωνα με αυτη ο ανθρωπος μετα απο καποιο αριθμο μετενσαρκωσεων και προφανως με αρκετη Γνωση και ψυχικα χαρισματα ''ανεβαινει'' ψυχικο επιπεδο και γινεται μια ανωτερη οντοτητα στο αστρικο , μεχρι καποια στιγμη να φτασει στην Θεωση.

Τι πιστευετε εσεις σχετικα με αυτο?

Θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας...

Πράγματι κυκλοφορεί η θεωρία - γιατί όμως δεν παραθέτεις κάτι από "την φιλοσοφική της τεκμηρίωση"; Πως θα αξιολογήσουμε μια θεωρία χωρίς να ακούσουμε την "τεκμηρίωση";
Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...

Ενα μερος αυτης της θεωριας ειναι το εξης:

Οι πρωτοι ανθρωποι που ηρ8αν στην Γη, χρησιμοποιουσαν το 100% του εγκεφαλου τους... Ηταν λοιπον κατι σαν Θεοι... Με τον καιρο και καθως περνουσαν τα χρονια και ο ανθρωπος επεφτε ολο και πιο πολυ στην υλη, εχασε τα πνευματικα του χαρισματα.

Συμφωνα με το παραπανω λοιπον οι ανθρωποι αυτοι κατειχαν την Γνωση... Ηταν ανωτερα ψυχικα οντα... Θα μπορουσε καποιος να τους χαρακτηρισει Θεους...

 

Αυτα φιλε outi... και να ξερεις οτι στην φιλοσοφια δεν τα περιμενουμε ολα ετοιμα στο πιατο...

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...

Ενα μερος αυτης της θεωριας ειναι το εξης:

Οι πρωτοι ανθρωποι που ηρ8αν στην Γη, χρησιμοποιουσαν το 100% του εγκεφαλου τους... Ηταν λοιπον κατι σαν Θεοι... Με τον καιρο και καθως περνουσαν τα χρονια και ο ανθρωπος επεφτε ολο και πιο πολυ στην υλη, εχασε τα πνευματικα του χαρισματα.

Συμφωνα με το παραπανω λοιπον οι ανθρωποι αυτοι κατειχαν την Γνωση... Ηταν ανωτερα ψυχικα οντα... Θα μπορουσε καποιος να τους χαρακτηρισει Θεους...

 

Αυτα φιλε outi... και να ξερεις οτι στην φιλοσοφια δεν τα περιμενουμε ολα ετοιμα στο πιατο...

Τι να κάνω που τα θέλω με το κουταλάκι, στο στόμα...

Ρώτησα να μάθω την προέλευση της θεωρίας αυτής. Δηλαδή περιμένω (επειδή ανέφερες ότι είναι τεκμηριωμένο) κάτι σαν:

1. Έγραψαν γι' αυτό "αυτός κι αυτός" στην αρχαιότητα. (πχ. Πλάτωνος Συμπόσιο)

2. "εκείνος κι ο άλλος" σήμερα. (πx.;;;)

Περισσότερο γιατί η θεωρία αυτή και παλιά και σήμερα, έχει τόσα παρακλάδια που βρίσκω ότι θα βοηθούσε στην κουβέντα αν ξέραμε από πιο ξεκίνησε ο προβληματισμός σου.

Link to comment
Share on other sites

Τι να κάνω που τα θέλω με το κουταλάκι, στο στόμα...

Ρώτησα να μάθω την προέλευση της θεωρίας αυτής. Δηλαδή περιμένω (επειδή ανέφερες ότι είναι τεκμηριωμένο) κάτι σαν:

1. Έγραψαν γι' αυτό "αυτός κι αυτός" στην αρχαιότητα. (πχ. Πλάτωνος Συμπόσιο)

2. "εκείνος κι ο άλλος" σήμερα. (πx.;;;)

Περισσότερο γιατί η θεωρία αυτή και παλιά και σήμερα, έχει τόσα παρακλάδια που βρίσκω ότι θα βοηθούσε στην κουβέντα αν ξέραμε από πιο ξεκίνησε ο προβληματισμός σου.

 

 

Ειναι φιλοσοφικα συμπερασματα αυτα... Ακουγεται οπως λες... Δεν γνωριζω ακριβως ποιοι ειχαν μιλησει γι' αυτο στην Αρχαιοτητα...

Λεγοντας φιλοσοφικα τεκμηριωμενη, εννοω οτι περιεχει το συστατικο της φιλοσοφιας, το στοιχειο της...

Ακουω τις αποψεις σου...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φιλοσοφικα συμπερασματα αυτα... Ακουγεται οπως λες... Δεν γνωριζω ακριβως ποιοι ειχαν μιλησει γι' αυτο στην Αρχαιοτητα...

Λεγοντας φιλοσοφικα τεκμηριωμενη, εννοω οτι περιεχει το συστατικο της φιλοσοφιας, το στοιχειο της...

Ακουω τις αποψεις σου...

Δεν φαίνεται από καμιά πηγή (άρα δεν βλέπω πως τεκμηριώνεται) ότι η διαφορά με τη σημερινή εποχή ήταν ότι χρησιμοποιούσαν το 100% του εγκεφάλου, ενώ σήμερα όχι.

Θα έλεγα ότι μια από τις αιτίες της "χρυσής" μακαριότητας ?τότε?ότι χρησιμοποιούνταν ένα διαφορετικό (ίσως) μέρος του εγκεφάλου και ότι έτσι ?αντιλαμβανόταν? οι άνθρωποι αλλιώς τον κόσμο.

Ποια επίσης τα αίτια της ?πτώσης?; (το ?έπεφτε? που λες)

Πως γίνεται ο καθορισμός των ?πεδίων?;

Πως ξεκίνησε η υπόθεση των μετενσαρκώσεων;

Link to comment
Share on other sites

Δεν φαίνεται από καμιά πηγή (άρα δεν βλέπω πως τεκμηριώνεται) ότι η διαφορά με τη σημερινή εποχή ήταν ότι χρησιμοποιούσαν το 100% του εγκεφάλου, ενώ σήμερα όχι.

Θα έλεγα ότι μια από τις αιτίες της "χρυσής" μακαριότητας ?τότε?ότι χρησιμοποιούνταν ένα διαφορετικό (ίσως) μέρος του εγκεφάλου και ότι έτσι ?αντιλαμβανόταν? οι άνθρωποι αλλιώς τον κόσμο.

Ποια επίσης τα αίτια της ?πτώσης?; (το ?έπεφτε? που λες)

Πως γίνεται ο καθορισμός των ?πεδίων?;

Πως ξεκίνησε η υπόθεση των μετενσαρκώσεων;

 

Τα αιτια της πτωσης πιστευω οτι ειναι ξεκαθαρα... Ο ανθρωπος εδινε εμφαση στην υλη παρα στα πνευματικα χαρισματα...

Τα υπολοιπα ερωτηματα σου δεν τα καταλαβα πολυ καλα γι' αυτο αναλυσε τα λιγο αν θες...

Επισης αυτα ειναι πραγματα που δεν ακουγονται συχνα... Γι' αυτο ανοιξα το τοπικ... Για να ακουστουν αποψεις πανω στο θεμα απο αυτους που γνωριζουν καθως δεν ειναι ''καθημερινα κουτσομπολια'' αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φιλοσοφικα συμπερασματα αυτα... Ακουγεται οπως λες... Δεν γνωριζω ακριβως ποιοι ειχαν μιλησει γι' αυτο στην Αρχαιοτητα...

Λεγοντας φιλοσοφικα τεκμηριωμενη, εννοω οτι περιεχει το συστατικο της φιλοσοφιας, το στοιχειο της...

Ακουω τις αποψεις σου...

 

τεκμήριο το [tekmírio]: στοιχείο επάνω στο οποίο μπορεί να στηριχτεί μια γνώμη, ένας ισχυρισμός, μια μαρτυρία, με τρόπο αναμφισβήτητο.

 

Καλή είναι η φιλοσοφία, αλλά πρώτα πρέπει να μάθουμε την έννοια των λέξεων.

Φιλοσοφία και τεκμήριο δεν ταιριάζουν αγαπητέ Φιλόσοφε. Η φιλοσοφία είναι θεωρίες, απόψεις, όχι στοιχεία αναμφισβήτητα. Ακόμα και αν ένα συμπέρασμα είναι αποτέλεσμα μίας λογικής σκέψης, είναι αποτέλεσμα της συγκεκριμένης λογικής, που δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή. Πρέπει λοιπόν να αφήνουμε πάντα περιθώρια λάθους.

Η διαφορά της επιστήμης από την φιλοσοφία είναι ότι η πρώτη εκτιμά μέσω υπολογισμών το ποσοστό λάθους. Σαφώς ο τρόπος υπολογισμού περιέχει ένα ποσοστό λάθους, το οποίο μπορεί να υπολογιστεί κλπ κλπ κλπ. Επίσης, το αποτέλεσμα πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που επαναλαμβάνεται το πείραμα.

Με λίγα λόγια ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι σίγουρο, τίποτα δεν είναι δεδομένο, τίποτα δεν αποτελεί τεκμήριο. Τα πάντα είναι υπό συνεχή αμφισβήτηση.

 

''Εν οίδα ότι ουδέν οίδα.''

''Τα πάντα ρει και ουδέν μένει.''

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ακόμα και αν κάτι το γνωρίσουμε, είμαστε σίγουροι ότι θα αλλάξει, άρα δεν μπορούμε να στηριχθούμε για μακρύ διάστημα σε αυτό, παρά μόνο προσωρινά. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κινούμαστε συνεχώς ή ακόμα σωστότερα, να ακολουθούμε την ροή των πραγμάτων, ΌΧΙ να την δημιουργούμε.

Τεκμήριο και δόγμα σημαίνουν στασιμότητα. Σημαίνουν δημιουργία πραγματικοτήτων που δεν έχουν σχέση με την Πραγματικότητα. Σημαίνουν ψευδαίσθηση και απομάκρυνση από την Αλήθεια, δηλαδή την συνειδητοποίηση της Πραγματικότητας. Η Αλήθεια είναι μία, αλλά αλλάζει συνεχώς, όπως και η Πραγματικότητα.

 

Για να απαντήσω λοιπόν και άμεσα στο θέμα (δεν είμαι εκτός), ο Άνθρωπος θα φτάσει στην θέωση όπως την ονομάζεις, όταν μάθει την Αλήθεια, όταν δηλαδή ζήσει την Πραγματικότητα. Η οποία όπως είπαμε αλλάζει συνεχώς. Για να παραμείνει στην θέωση πρέπει να ακολουθεί τις αλλαγές της Πραγματικότητας και επομένως της Αλήθειας. Με δυο λόγια, πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς.

 

Θα μπορούσε να έχεις δίκιο. Ίσως ο άνθρωπος κάποτε ακολουθούσε την ροή των πραγμάτων. Στην συνέχεια να επέλεξε να σταματήσει και να χάσει την επαφή του με την Πραγματικότητα, δημιουργώντας δικές του εικονικές πραγματικότητες. Αρκεί να επανέλθει στην Πραγματικότητα και επομένως στην Θέωση.

Ίσως όμως να μην ισχύει και τίποτε από τα παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

:cheerful: είδα φώς και μπήκα. Καλησπέρα σας!

 

Η φιλοσοφία είναι τρόπος ζωής, όπως υποδηλώνει η λέξη.

 

Παρατήρηση, σημειώσεις, ταξινόμηση, σύνδεση, δοκιμές και υποθέσεις είναι η βασική της διαδικασία.

 

Οι επιστήμες παίρνουν δουλιά από την φιλοσοφία και της επιστρέφουν νέες παρατηρήσεις που θα γίνουν πηγή νέων υποθέσεων.

 

Βέβαια στην πορεία ανακαλύφθηκαν από τις επιστήμες και χρήσιμες εφαρμογές, τόσο "χρήσιμες" που καταλήξαμε να ξεχαστούμε και να επιτρέψουμε να σηκωθούν τα πόδια για να χτυπήσουν το κεφάλι...!

 

 

:headb:

Link to comment
Share on other sites

τεκμήριο το [tekmírio]: στοιχείο επάνω στο οποίο μπορεί να στηριχτεί μια γνώμη, ένας ισχυρισμός, μια μαρτυρία, με τρόπο αναμφισβήτητο.

 

Καλή είναι η φιλοσοφία, αλλά πρώτα πρέπει να μάθουμε την έννοια των λέξεων.

Φιλοσοφία και τεκμήριο δεν ταιριάζουν αγαπητέ Φιλόσοφε. Η φιλοσοφία είναι θεωρίες, απόψεις, όχι στοιχεία αναμφισβήτητα. Ακόμα και αν ένα συμπέρασμα είναι αποτέλεσμα μίας λογικής σκέψης, είναι αποτέλεσμα της συγκεκριμένης λογικής, που δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή. Πρέπει λοιπόν να αφήνουμε πάντα περιθώρια λάθους.

Η διαφορά της επιστήμης από την φιλοσοφία είναι ότι η πρώτη εκτιμά μέσω υπολογισμών το ποσοστό λάθους. Σαφώς ο τρόπος υπολογισμού περιέχει ένα ποσοστό λάθους, το οποίο μπορεί να υπολογιστεί κλπ κλπ κλπ. Επίσης, το αποτέλεσμα πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που επαναλαμβάνεται το πείραμα.

Με λίγα λόγια ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι σίγουρο, τίποτα δεν είναι δεδομένο, τίποτα δεν αποτελεί τεκμήριο. Τα πάντα είναι υπό συνεχή αμφισβήτηση.

 

''Εν οίδα ότι ουδέν οίδα.''

''Τα πάντα ρει και ουδέν μένει.''

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ακόμα και αν κάτι το γνωρίσουμε, είμαστε σίγουροι ότι θα αλλάξει, άρα δεν μπορούμε να στηριχθούμε για μακρύ διάστημα σε αυτό, παρά μόνο προσωρινά. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κινούμαστε συνεχώς ή ακόμα σωστότερα, να ακολουθούμε την ροή των πραγμάτων, ΌΧΙ να την δημιουργούμε.

Τεκμήριο και δόγμα σημαίνουν στασιμότητα. Σημαίνουν δημιουργία πραγματικοτήτων που δεν έχουν σχέση με την Πραγματικότητα. Σημαίνουν ψευδαίσθηση και απομάκρυνση από την Αλήθεια, δηλαδή την συνειδητοποίηση της Πραγματικότητας. Η Αλήθεια είναι μία, αλλά αλλάζει συνεχώς, όπως και η Πραγματικότητα.

 

Για να απαντήσω λοιπόν και άμεσα στο θέμα (δεν είμαι εκτός), ο Άνθρωπος θα φτάσει στην θέωση όπως την ονομάζεις, όταν μάθει την Αλήθεια, όταν δηλαδή ζήσει την Πραγματικότητα. Η οποία όπως είπαμε αλλάζει συνεχώς. Για να παραμείνει στην θέωση πρέπει να ακολουθεί τις αλλαγές της Πραγματικότητας και επομένως της Αλήθειας. Με δυο λόγια, πρέπει να εξελίσσεται συνεχώς.

 

Θα μπορούσε να έχεις δίκιο. Ίσως ο άνθρωπος κάποτε ακολουθούσε την ροή των πραγμάτων. Στην συνέχεια να επέλεξε να σταματήσει και να χάσει την επαφή του με την Πραγματικότητα, δημιουργώντας δικές του εικονικές πραγματικότητες. Αρκεί να επανέλθει στην Πραγματικότητα και επομένως στην Θέωση.

Ίσως όμως να μην ισχύει και τίποτε από τα παραπάνω...

 

 

Ωραια... Προφανως χρησιμοποιησα λαθος λεξη (αν και ηξερα το νοημα της).

Σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτα που ειπες, Αρχαγγελε... Παντως εχω διαβασει τα περισσοτερα ρητα των Σοφων της Αρχαιας Ελλαδας και δεν εχω διαπιστωσει πουθενα, κανενα λαθος σε αυτα που ελεγαν τοτε...

Edited by Filosofos3
Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα της θέωσης αχολείται τόσο η φιλοσοφία όσο και η θεολογία μερικών θρησκειών (αν όχι όλων, νομίζω).

 

Η θεωρεία που γνωρίζω εγώ είναι αυτή της μέθεξης του Πλάτωνα.

 

Τα πάντα είναι ενέργεια.

Πηγή αυτής της ενέργειας είναι ο "Νους" ή Πρώτη αρχή ή το Εν ή ο Θεός, η ορολογία διαφέρει ανάλογα το σύστημα ιδεών.

Και εμείς είμαστε ενέργεια "νοητική" αλλά θα λέγαμε πιο συμπηκνωμένη, πιο χονδροειδής ή αλλιώς στην φιλοσοφική γλώσσα Υλαία ενέργεια.

 

Εφ' όσον λοιπόν είμαστε ενέργεια συγκοινωνούμε με όλα τα επίπεδα κλιμάκωσης αυτής της ενέργειας. Μπορούμε να φτάσουμε μέχρι και το Εν!

 

Ο τρόπος αυτός είναι με την μέθεξη δηλαδή την συμετοχή την δικιά μας στο ανώτερο επίπεδο ενέργειας, πέστε το Αιθερικό αν σας βολεύει.

 

Η μέθεξη επιτυγχάνεται ανάλογα με το τι σκεφτόμαστε! Και επειδή σκεφτόμαστε ανακαλύπτουμε και νέα πεδία γνώσης.

 

Πιο αναλυτικά δείτε το θέμα Αναγωγή στο Εν

 

http://www.artofwise.gr/forum/index.php?sh...ost&p=47567

 

και εδώ

 

http://www.cs.utk.edu/~mclennan/BA/ETP/V.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...