Ιχώρ Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Όχι, όχι. Το μηδέν στον παρανομαστή δεν γίνεται. Δεν μπορεί να οριστεί, γιατί ο παρανομαστής είναι ο αριθμός ο οποίος κατά τον πολλαπλασιασμό με τον αριθμητή, σου δίνει την τιμή του αριθμητή. Με το μηδέν αυτό απλά δεν γίνεται. Αυτό που λέει ο dimulator ορίζεται ως μοναδιαίο σύνολο. Άρα δεν έχει τις δύο πλευρές του "νομίσματος". Πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να είναι και ενα μόριο του συνόλου, αλλά να κατευνάζει παράλληλα θεούς και δαίμονες... ανεξήγητο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 13, 2009 Author Report Share Posted September 13, 2009 Πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να είναι και ενα μόριο του συνόλου, αλλά να κατευνάζει παράλληλα θεούς και δαίμονες... ανεξήγητο! Αυτό δεν το κατάλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 13, 2009 Author Report Share Posted September 13, 2009 Tα σχηματα που σου εδειξε ο speedy ηταν κατι που σκεφτομουν να σου απαντησω και εγω. Νομιζω πως περιγραφεις την θεωρια της σχετικοτητας με καποιο τροπο. Προσπαθεις να εξηγησεις γιατι δεν βαζουμε ΠΟΤΕ μηδεν στον παρανομαστη. γιατί σου ήρθε αυτή η σκέψη διαβάζοντας αυτό που έγραψα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 13, 2009 Author Report Share Posted September 13, 2009 (edited) Φιλοσοφήστε το σχήμα αυτό Έχουμε το πλήθος και το Εν Το πλήθος σημείων και το Ένα σημείο Η σχέση των σημείων του πλήθους είναι ότι είναι αλληένδετα Η σχέση του Ενός είναι ότι είναι ξεχωριστό από το πλήθος και απρόσιτο Μεταξύ του Ενός και του πλήθους υπάρχει ασύνδετος χώρος, ενα διάστημα Ενώ φαινομενικά δεν υπάρχει τρόπος προσέγγισης του πλήθους με τον εν επειδή στην ύπαρξη δεν υπάρχει το μη ον το διάστημα μεταξύ του πλήθους και του Ενός είναι η σύνδεση τους. Για παραδειγμα η σύνδεση μεταξύ του υλαίου πεδίου που είναι το πλήθος των όντων με το Έμπυρο πεδίο που υπάρχει το Εν γίνεται με το αόρατο αλλά υπαρκτό πεδίο των ενδιάμεσων Δαιμόνων! Τα σημεία του πλήθους είναι συνδεδεμένα σε κύκλο ενώ το Εν είναι ασύνδετο. Αυτό σημαίνει πως η υλάια ύπαρξη καθορίζεται από τον νόμο της ύπαρξης σε κύκλο, δλδ ένα είδος μετενσάρκωσης και επανάληψη της ύπαρξης. Ενώ το Εν υπάρχει πάντα χωρίς να αναγενάται! Κάθε σημείο στον κύκλο έχει δύο σημεία δίπλα του, ένα μπρος και ένα πίσω του, ενώ το μοναδικό σημείο είναι υπερβατικό του δυϊσμού αυτού. Αν το Εν είναι υπερβατικό κάθε δυϊσμού τότε δεν είναι καλό ή κακό, άσχημο ή όμορφο ή οτιδήποτε δυϊκό! Φιλοσοφήστε το σχήμα! Edited September 13, 2009 by dimulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avis Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Ό,τι διαθέτει ύλη ανήκει στην ουδετερότητα. Ό,τι διαθέτει κρίση μεταφράζει την ουδετερότητα σε καλό ή/και κάκο. Ανάλογο και με το παράδειγμα που έδωσες φίλε dimulator: Η φώτια θέωρηθηκε αρχίκα ευεργετίκη για τους ανθρώπους, αφού μας βοήθησε να επιβιώσουμε, όταν όμως η ίδια έκαψε δάση, ζώα και ανθρώπους θέωρηθηκε καταστροφική. Η ουσία της φωτίας, σύνεπως δεν ορίζει τίποτε απο τα δύο, αλλά χαρακτηρίζεται απ' την "ουδετερότητα". Αυτό πιθανόνθα ισχύει όσο θα ρέει το αίμα στις φλέβες μας, όσο δηλαδή θα αποτελούμαστε απο ύλη και πνεύμα ταυτόχρονα. Ύστερα, ίσως/μάλλον δεν θα ίσχυει τίποτα απο αυτά: ούτε το καλό,ούτε το κακό, ούτε το ουδέτερο... Θα επικρατεί ή και ήδη επικράτει ...μια άρρητη κατάσταση για την ανθρώπινη λογική. Μέχρι όμως να μάθουμε να χειριζόμαστε αυτά που δίεπουν ή εμείς θεωρούμε ότι διέπουν την υπαρξή μας (καλό, κακό, ουδέτερο), πως μπορούμε και πως επιθυμούμε να κατανοήσουμε εκείνα που απέχουν και ταύτοχρονα πλησιαζούν και χαρακτηρίζουν την ύπαρξη ή την ανύπαρξία ή κάτι άλλο ή τίποτα; Δηλαδή, πως θα πάς στο πανεπηστήμιο αν πρώτα δεν περάσεις απο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο; ~.~.~.~.~.~.~ Πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να είναι και ενα μόριο του συνόλου, αλλά να κατευνάζει παράλληλα θεούς και δαίμονες... ανεξήγητο! Έχω την πεποίθηση πως η ύλη μας, μας καθιστά μετρίσιμους και μέλη ενός συνόλου. Την ίδια όμως στιγμή το πνεύμα μας μας τοποθετεί στο "πεδίο" του, έτσι γινόμαστε συχρόνως "άξιοι ή ανάξιοι" να θεωρηθούμε ή ό,τιδήποτε άλλο και η δύναμη αυτού του "πεδίου" μπορεί να κατευνάζει θεούς και δαίμονες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Φιλοσοφήστε το σχήμα αυτό Κάθε σημείο στον κύκλο έχει δύο σημεία δίπλα του, ένα μπρος και ένα πίσω του, ενώ το μοναδικό σημείο είναι υπερβατικό του δυϊσμού αυτού. Φιλοσοφήστε το σχήμα! Το οτι υπαρχει δυισμος στα σημεια του κυκλου δεν σημαινει απαραιτητα οτι τα σημεια ειναι αντιθετα μεταξυ τους δηλαδη + και - Εσυ τι πιστευεις για την κατασταση της υπαρξης? καλο η κακο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Το οτι υπαρχει δυισμος στα σημεια του κυκλου δεν σημαινει απαραιτητα οτι τα σημεια ειναι αντιθετα μεταξυ τους δηλαδη + και - Εσυ τι πιστευεις για την κατασταση της υπαρξης? καλο η κακο? εμένα ρωτάς Ατζούνα; Εγώ πιστέυω ότι υπάρχουν γενικά τρία πεδία ύπαρξης με αρκετά υποπεδία αλλά σε γενικές γραμμές τρία. Το Υλαίο, Αιθέριο και Έμπυρο Στο υλαίο επικρατεί μεταβολή και όλα τα αντίθετα και εδώ έχουμε το καλό-κακό και είναι το πεδίο των θνητών. Δλδ εδώ ζούμε εμείς Στο αιθέριο επικρατει η σταθερότητα και τα θεία όντα και εδώ απουσιάζουν τα αντίθετα που προκαλούν την μεταβολή. Δλδ είναι το πεδίο των θεών Στο εμπυρο επικρατεί το Εν η πρώτη αρχή του παντός σε κατάσταση άρρητη και μη γνωστή. Στο σύνολο η ύπαρξη είναι υπερβατική του καλού και του κακού γιατί αυτά υπάρχουν μόνο σε ένα μέρος της, στο υλαίο πεδίο. Edited September 14, 2009 by dimulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Να βοηθήσω λίγο ακόμα αναλύοντας το σχήμα: => Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 Μεγάλη η χάρη σου Speedy! Τα καταλάβαμε όλα τώρα! Για ανέλυσέ το λίγο γιατί δεν πάει το κουρκούτι μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 15, 2009 Report Share Posted September 15, 2009 O dimulator πρέπει να το αναλύσει αφού αυτός έθεσε το θέμα. Εγώ απλά βοηθάω σχηματικά! χαχαχαχα! :teehee: :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.