Jump to content

Περί πεδίων


 Share

Recommended Posts

Σίγουρα όλοι έχετε ακούσει για την ύπαρξη κάποιων πεδίων ή διαστάσεων πέρα αυτού που ζούμε εμείς οι άνθρωποι.

 

Το θέμα είχε απασχολήσει και τους αρχαίους από τους Χαλδαίους έως τους Έλληνες.

 

Οι αρχαίοι λέγαν ότι υπήρχαν 7 πεδία ή αλλιώς οι 7 ουρανοί.

Αυτοί ήταν 3 Υλαίοι (υλικοί), 3 Αιθέριοι και 1 Έμπυρος.

 

Πρωτού πω μερικά πράματα για κάθε πεδίο θα ήθελα να πούμε τι έχουμε ακούσει ο κάθε ένας για την ύπαρξη τέτοιων "πεδίων" και ποια η σχέση τους με την τέχνη...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο θέμα ανοιξες dimulator!!

 

Λοιπόν,αν κατάλαβα καλά μιλάς για παράλληλα σύμπαντα που είναι πεδία και που συνυπάρχουν κατα μία έννοια...

 

αν είναι γιαυτο τότε ξέρω οτι οι αρχαίοι όπως προανέφερες οχι μονο γνώριζαν αλλά αν εμπιστευτούμε και τον λιακόπουλο...(τουλάχιστον σε αυτό)

 

ταξίδευαν κάποιοι μέσω αυτών των διαστάσεων απο διάφορες ενεργειακές πύλες που υπήρχαν και κάποιες υπάρχουν ακόμα.

 

βρήκα κάποια άρθρα αλλά θέλουν πρώτα τροποποίηση γιαυτο και θα τα παραθέσω πιο μετά.

 

 

τα επίπεδα ειναι μέρη που διάφοροι ψυχικοι ταξιδευτες μπορουν και τα ανακαλυπτουν κατα τη γνώμη μου.ειναι μερη όπου η ζωή κυλαει κανονικα και καποια οπου μπορει και να ειμαστε οι ιδιοι είτε σαν παρελθόν είτε σαν παρόν μας...κάπως ετσι έβλεπαν κάποτε το μέλλον...με ταξίδια σε ''μελλοντικό'' πεδίο.

Edited by elvandar
Link to comment
Share on other sites

παιδια το συγκεκριμενο θεμα εχει ξεφυγει απο το μεταφυσικο και πλεον ειναι επιστημονικο, οποτε ας αφησουμε λιακοπουλεους και λοιπους στην ακρη.

 

 

Λοιπον, καπου στις αρχες του 1900 ή και πιο μετα (δεν θυμαμαι) γεννηθηκε μια θεωρια, η θεωρια των Χορδων ή Θεωρεια των παντων ή M theory. Αυτο που προσπαθει να κανει αυτη η θεωρια η οποια ανηκει στο πεδιο της θεωρειτικης φυσικης, ειναι να βρει τον ενα και μοναδικο νομο ο οποιος θα εξηγει με εναν και μονο τυπο τα παντα γυρω μας, δλδ να ισχυει ο ιδιος τυπος και ο ιδιος νομος και για τους γαλαξιες αλλα και για τα ατομα κβαντα και τα λοιπα.

 

Ενας φανατικος υποστηρικτης αυτης της θεωριας ηταν και ο Einstein ο οποιος ακομα και τις τελευταιες μερες τις ζωης του προσπαθουσε να βρει την εξισωση, και πιστευε τοσο πολυ σε αυτη την θεωρια που η τοτε επιστημονικη κοινοτητα τον εβγαλε στην ακρη.

 

Τελος παντων, περασαν τα χρονια, μπλα μπλα μπλα, η επιστημη προχωρισε και τα σχετικα, και οι φυσικοι εχουν βρει εναν μαθηματικοφυσικο τυπο, ο οποιος συνδεει τον μικροκοσμο με τον μακροκοσμο με εναν ενιαιο νομο. Ομως αυτος ο νομος για να ισχυσει προειπωθετει την υπαρξη περισσοτερων απο των 3 διαστασεων, και ο αριθμος ειναι 11 διαστασεις. ( καποιες αλλες μαθηματικες εξισωσεις καταληγουν στις 23 ή 24 ).

 

Το καταπληκτικο ειναι οτι η επιστημονικη κοινοτητα θεωρει ως δεδομενο την υπαρξη των πολλαπλων παραλληλων διαστασεων, και αυτο που ψαχνουν δεν ειναι αν υπαρχουν extra διαστασεις αλλα ερευνουν για τις πυλες του χωροχρονου τις λεγομενες και αλλιως σκουλικοτρυπες.

Edited by canislupus
Link to comment
Share on other sites

Έκανα μια μικρή μελέτη για τις απόψεις των αρχαίων περί πεδίων της υπάρξεως και σας παραθέτω λίγο από την αρχή της μελέτης μου την οποία θα παραθέσω όλη σε μέρη σιγά σιγά... θα δείτε ότι η φιλοσοφική μελέτη των πεδίων της ύπαρξης είναι λίγο πιο γενική από την αυστηρά μαθηματική που περιγράφει η canislupus.

 

Περί πεδίων

 

Η ύπαρξη είναι το σύνολο όλων των υπαρκτών οντοτήτων. Μπορεί να μελετηθεί καλύτερα αν την χωρίσουμε σε μέρη και μελετήσουμε αυτά ξεχωριστά. Ο χωρισμός σε μέρη δεν είναι αυθαίρετος προς όφελος της μελέτης αλλά είναι βάση θεμελιωδών νόμων της ίδιας της υπάρξεως οι οποίοι ανακαλύφθηκαν με την επιστήμη και την φιλοσοφία.

 

Για παράδειγμα η διαφορά του πεδίου του ?Γίγνεσθαι? από το πεδίο του ?Είναι? είναι ότι το ένα είναι μεταβαλλόμενο και το άλλο αμετάβλητο. Αυτή η διαφορά τα κάνει δύο ξεχωριστά πεδία και όχι κάποιος αυθαίρετος ορισμός.

 

Η ύπαρξη χωρίζεται σε δύο πεδία το ?Γίγνεσθαι? και το ?Είναι?.

 

Το ?γίγνεσθαι?

Το ?γίγνεσθαι? είναι το πεδίο που εντός του τα πάντα μεταβάλλονται, από την ύλη έως το πνεύμα υπό την μορφή σκέψης. Χαρακτηριστικό του είναι η ροή της ουσίας και ο χρόνος που την περικλείει.

Εντός του ?γίγνεσθαι? υπάρχουν όλα τα αντίθετα υπό μορφή πνεύματος αλλά και ύλης.

Σε αυτό το πεδίο υπάρχει το καλό και το κακό. Εκτός αυτού του πεδίου δεν υπάρχουν αντίθετα.

Τα αντίθετα έλκονται και απωθούνται και δημιουργούν εσωτερικές τάσεις που δημιουργούν την ροή της ουσίας. Όταν τα αντίθετα ενώνονται η διαδικασία ονομάζεται Φιλία και όταν τα αντίθετα απωθούνται Νείκος.

 

Συμβολικά όριο του ?γίνεσθαι? είναι η Σελήνη γιατί με αυτήν οι άνθρωποι ορίζανε τον χρόνο.

Πέρα από την Σελήνη είναι το πεδίο του Αιθέρα και κάτω από την Σελήνη είναι το Υποσελήνιο πεδίο.

Το πεδίο του Αιθέρα είναι υποπεδίο του ?Είναι? ενώ το Υποσελήνιο πεδίο είναι υποπεδίο του ?Γίγνεσθαι?.

 

Υποσελήνιο πεδίο

Από την Γη μέχρι τα πέρατα του Ουρανού είναι το πεδίο του ?Αέρα?.

Αυτο χωρίζεται σε δύο υποπεδία. Τον Αιθέρα που είναι το ανώτερο στρώμα του Αέρα και το Υποσελήνιο πεδίο που είναι το πεδίο

από την Γη μέχρι την Σελήνη.

 

Στο Υποσελήνιο πεδίο υπάρχουν όλοι οι Δαίμονες, ιδιαίτερα αυτοί που είναι προσωποποιήσεις του ψυχισμού του ανθρώπου, όπως το Άλγος, η Ανία, ο Δείμος, η Ελπίς, η Έρις, ο Έρως, η Ευδαιμονία η Ευθυμία κτλ

 

Οι Δαίμονες του Υποσελήνιου πεδίου ανάλογα την επίδραση που έχουν στα θνητά όντα χωρίζονται σε καλούς και κακούς. Οι Δαίμονες του Υποσελήνιου πεδίου ονομάζονται επίσης και ?Αερικά? επειδή το Υποσελήνιο πεδίο είναι υποπεδίο του πεδίου του Αέρα. Οι Δαίμονες του Υποσελήνιου πεδίου επιδρούν στην σκέψη των θνητών και στην ψυχή τους επηρεάζοντας τα τρία μέρη αυτής δηλαδή το λογιστικό, θυμοειδές και επιθυμητικό. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κάνουν την λογική πιο ευδιάκριτη ή πιο συγχυσμένη, να δημιουργούν επιθυμίες ή απέχθειες, να εξάπτουν τα συναισθήματα κτλ.

 

Το πεδίο τους ονομάζεται πεδίο του ?Αέρα? αλλά δεν έχει να κάνει με τον υλικό αέρα. Είναι μια μεταφορική ονομασία γιατί η παρουσία τους γίνεται μέσω της σκέψης και δημιουργεί το συναίσθημα μεταβολής του αέρα σε όποιον αντιλαμβάνεται τους Δαίμονες. Αυτό το συναίσθημα έχει να κάνει περισσότερο με την αλλαγή των δονήσεων της σκέψης παρά με την αίσθηση υλικού αέρα.

 

Παρόλα αυτά η ονομασία που έχει επικρατήσει είναι για τα όντα αυτά Δαίμονες ή ?Αερικά? και το πεδίο στο οποίο υπάρχουν πεδίο του ?Αέρα? ή Υποσελήνιο πεδίο. Οι Δαίμονες αυτοί είναι όντα που η ουσία τους είναι η σκέψη. Παράγονται από τα θνητά όντα και ενώνονται σε συνισταμένες δυνάμεων συγκροτώντας τον αντίστοιχο Δαίμονα. Για παράδειγμα ο φόβος που παράγουν οι άνθρωποι δημιουργεί τον Δαίμονα Φόβο ως μια συνισταμένη των συναισθημάτων όλων των ανθρώπων που φοβούνται.

Δεν είναι Δαίμονες Θείας ουσίας αλλά παράγωγα της πνευματικής κατάστασης των θνητών.

 

Μπορεί να έχουν ονόματα ίδια με ονόματα δαιμόνων του Αιθερικού πεδίου όπως ?Έρως? αλλά στην ουσία πρόκειται για δύο διαφορετικούς Δαίμονες. Ο Έρωτας του Αιθέριου πεδίου είναι παράγωγο Θείας ουσίας ενώ ο Έρωτας του Υποσελήνιου πεδίου παράγωγο του συναισθήματος των θνητών.

 

Και τα δύο είδη Δαιμόνων συνδέονται μέσω του ανθρώπου ως εξής. Ο άνθρωπος μετέχει στον Δαίμονα ?Έρωτα? του Αιθέριου πεδίου του δημιουργείται μια προβολή του Θεού-Δαίμονα Έρωτα στον ψυχισμό του και ο ίδιος ο άνθρωπος παράγει ένα νέο ψυχικό είδωλο των συναισθημάτων του που είναι το Αερικό ?Έρωτας?.

 

Τα ?Αερικά? αποτελούνται από σκέψη θνητών και επηρεάζουν την σκέψη των θνητών όπως προαναφέρθηκε.

 

Τα ?Αερικά? αν και Δαίμονες δεν είναι Θεοί αλλά περισσότερο σκεπτομορφές. Μοιάζουν στους Θεούς γιατί είναι πνεύματικής υπόστασης μιας και αποτελούνται από σκέψη θνητών αλλά δεν είναι Θεοί.

 

Κύριο χαρακτηριστικό της Θεότητας είναι η μονιμότητα στην άριστη κατάσταση δηλαδή στην Αρετή.

Αυτό το χαρακτηριστικό της Θεότητας την κάνει να είναι εκτός μεταβολής άρα και εκτός ?γίγνεσθαι?, έτσι οι Θεοί βρίσκονται στο αμετάβλητο πεδίο του ?Είναι?.

Τα ?αερικά? όμως είναι εντός του ?γίγνεσθαι? και μεταβάλλονται και τα ίδια σε επίπεδο έντασης.

Έτσι κατά περιόδους επικρατούν διαφορετικές πνευματικές συνθήκες στο Υλαίο πεδίο. Άλλοτε επικρατεί για παράδειγμα ειρήνη και άλλοτε πόλεμος, άλλοτε ευτυχία και άλλοτε δυστυχία κτλ.

Ανάλογα πόσα θνητά όντα βρίσκονται στην μια κατάσταση ή στην άλλη επηρεάζει την ένταση του συγκεκριμένου ?αερικού?.

Από την άλλη οι Θεοί είναι σταθεροί στην κατάσταση τους και δεν αλλάζουν αυτήν αφού είναι μόνιμα στην τελειότητα και δεν έχουν λόγω να μεταβούν από την κατάσταση της ατέλειας στην τελειότητα. Αυτό το χαρακτηριστικό τους κάνει και υπερούσιους του καλού και του κακού, ενώ όπως προαναφέρθηκε τα ?αερικά? χαρακτηρίζονται ως καλά και κακά επειδή υπόκεινται στους νόμους των αντιθέτων του πεδίου του ?γίγνεσθαι?. Έτσι το αίτιο που δημιουργεί κακό είναι και αυτό κακό και το αίτιο που δημιουργεί καλό είναι και αυτό καλό. Αλλά αυτά τα αντίθετα καλό-κακό είναι χαρακτηριστικά μόνο του πεδίου του γίγνεσθαι.

 

Υλαίο πεδίο

Εντός του πεδίου του ?γίγνεσθαι? υπάρχει εκτός από το υποπεδίο το ?Υποσελήνιο? και το υποπεδίο της ?Ύλης? και ονομάζεται Υλάιο πεδίο.

 

Το Υλαίο πεδίο είναι το πεδίο που η ουσία αποκτά μετρήσιμα χαρακτηριστικά όπως όγκο, βάρος, μάζα κτλ. Είναι το πεδίο που μελετάται από την σύγχρονη επιστήμη όπως η φυσική και η χημεία.

Στο πεδίο αυτό υπάρχουν τα θνητά όντα, δλδ όντα που γεννιούνται ζουν ένα διάστημα και μετά πεθαίνουν.

 

Το Υλαίο πεδίο επηρεάζεται από το πνεύμα και την σκέψη. Το πνεύμα και η σκέψη άρχουν των ενεργειών των οντοτήτων και του υλαίου σώματος. Έτσι κάποιο ον πρώτα σκέφτεται και έπειτα πράττει.

 

Επίσης το πνεύμα μπορεί να φορτίσει την ύλη με ιδιότητες που εσωκλείει μέσα του. Η ύλη τότε δρα σαν φορέας των πνευματικών ιδιοτήτων ή αλλιώς όπως λέγεται ως ?σκεύος?.

 

Σε αυτήν την αρχή βασίζονται οι πνευματικές εργασίες φόρτισης αντικειμένων, όπως φυλαχτά.

 

Το Υλαίο πεδίο χωρίζεται σε 4 βασικά υποπεδία, τον Αέρα, το Νερό, την Γη και την Φωτιά.

(συνεχίζεται...)

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα όλοι έχετε ακούσει για την ύπαρξη κάποιων πεδίων ή διαστάσεων πέρα αυτού που ζούμε εμείς οι άνθρωποι.

 

Το θέμα είχε απασχολήσει και τους αρχαίους από τους Χαλδαίους έως τους Έλληνες.

 

Οι αρχαίοι λέγαν ότι υπήρχαν 7 πεδία ή αλλιώς οι 7 ουρανοί.

Αυτοί ήταν 3 Υλαίοι (υλικοί), 3 Αιθέριοι και 1 Έμπυρος.

 

Πρωτού πω μερικά πράματα για κάθε πεδίο θα ήθελα να πούμε τι έχουμε ακούσει ο κάθε ένας για την ύπαρξη τέτοιων "πεδίων" και ποια η σχέση τους με την τέχνη...

Και ολίγη βιβλιογραφία δεν βλάπτει...
Link to comment
Share on other sites

γιατι βρε συ dimulator αυστηρα μαθηματικη ? υπαρχει πιο σωστος τροπος να περιγραψεις την φυση με τους ιδιους της του νομους ?και η αληθεια ειναι οτι η γλωσσα της φυσης προς τον ανθρωπο ειναι τα μαθηματικα.

Link to comment
Share on other sites

γιατι βρε συ dimulator αυστηρα μαθηματικη ? υπαρχει πιο σωστος τροπος να περιγραψεις την φυση με τους ιδιους της του νομους ?και η αληθεια ειναι οτι η γλωσσα της φυσης προς τον ανθρωπο ειναι τα μαθηματικα.

 

οι σημερινοί επιστήμονες χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να περιγράψουν το υλαίο πεδίο όπως το λέγαν οι Χαλδαίοι και οι Πλατωνικοί, και για αυτό τον λόγο είναι κάπως περιορισμένη οπτική και μέθοδος περιγραφής.

 

Η φιλοσοφία όμως περιγράφει και άλλα πεδία πέραν του υλικού όπως τα πεδία της σκέψης του ανθρώπου ή άλλα πεδία καθαρά οντολογικά φιλοσοφικά που μέσα τους εντοπίζεται το θείο στοιχείο. Και έτσι είναι μια πιο μεγάλης κλίμακα μέθοδος περιγραφής.

 

Για παράδειγμα η επιστήμη δεν περιγράφει ένα πεδίο όπου υπάρχει η τελείωση γιατί απλά δεν ασχολείται με το θείο, ενώ η φιλοσοφία το κάνει.

 

Πολύ καλό όμως είναι να κάνουμε και την αντιστροφη διαδικασία όπως κάνανε και οι Πυθαγόριοι, δλδ από τα μαθηματικά να ερευνούμε τις απόλυτες αλήθειες όπως π.χ. το άπειρο, το θετικό/αρνητικό κτλ. Σκεφτείτε αυτό να μπορεί να γίνει με τα σημερινά μαθηματικά, θα είχαμε την φιλοσοφία των μαθηματικών!

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

το κερδος που μπορει να εχει καποιος απο την φιλοσοφια ειναι να αποκτησει την ικανοτητα να επικοινωνει με τον εαυτο του και οχι με τα θεια. Γιατι το θειο δεν βρησκεται ουτε σε λεξεις ουτε σε ορισμους παρα παντου τριγυρω μας, στο φυσικο κοσμο.

 

καποια πραματα πρεπει πιστευεω οτι πρεπει να τα ζησεις για να μαθεις τι ειναι οχι να τα στοχαζεσαι γενικα και αοριστα.

 

Η αληθεια ειναι οτι η επιστημη πολλες φορες δεν εχει ανοιχτο μυαλο οπως ενδεχομενος η φιλοσοφια, ομως στην επιστημη εχεισ την δυνατοτητα να πειραματιστεις και να εχεις χειροπιαστα αποτελεσματα ενω στην φιλοσοφια απλα στοχαζεσαι.

 

Η πιο σωστη κατασταση για καποιον πιστευω οτι ειναι καπου ενδοιαμεσα, γιατι και εχεις ανοιχτο μυαλο αλλα και δεν χανεσαι σε εννοιες.

Link to comment
Share on other sites

εξαρτάτε με ποιο κλάδο της φιλοσοφίας ασχολήσε. Αν ασχολήσε με την θεολογία μαθαίνεις για το αντίστοιχο αντικείμενο.

Βέβαια υπάρχει ένα μυστικό, στις προσωπικές ερωτήσεις μας λαμβάνουμε απαντήσεις μέσω της σκέψης κάτι σαν τηλεπαθητική επικοινωνία και από άλλους πομπούς, αυτό πολλές φορές το λέμε έμπνευση, πράγμα όμως που δείχνει ότι "κάτι" μας δίνει την πληροφορία... αυτό το έχω διαπιστώσει άπειρες φορές στους εσωτερικούς μου διαλόγους περί φιλοσοφικών θεμάτων.

 

επειδή μελετώ την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία και επειδή κατά μεγάλο ποσοστό έχω αποκτήσει όμοια νοοτροπία αντίληψης με τον τρόπο των αρχαίων μπορώ να πω πως η φιλοσοφία δεν είναι απλά στοχασμός είναι και λειτουργία νοητική σε ανώτερες καταστάσεις αντίληψης αλλά και θεολογία και ψυχαγωγια με την ένοια της αγωγής της ψυχής προς το Θείο.

 

Η σημερινή φιλοσοφία αντιμετωπίζει την όλη διαδικασία ως ξερή γνώση κάτι που δεν με βρίσκει σύμφωνω.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

τωρα τι να σου πω δεν ξερω, οπως το δει ο καθενας.

 

 

χιλιαδες φιλοσοφοι να τον κοσμο και τους αιωνες, και ακομα οι ιδιες ερωτησεις, οποτε ή κατι κανουμε λαθος ή εξελιχτηκα ο εγκεφαλος μας δεν ειναι ετοιμος να συλλαβει ορισμενα πραματα. π.χ δεν μπορεις να μαθεις εναν σκυλο να λυσει τριτοβαθμια εξισωση.καπως ετσι μπορει να ειματσε και μεις

Link to comment
Share on other sites

τωρα τι να σου πω δεν ξερω, οπως το δει ο καθενας.

 

 

χιλιαδες φιλοσοφοι να τον κοσμο και τους αιωνες, και ακομα οι ιδιες ερωτησεις, οποτε ή κατι κανουμε λαθος ή εξελιχτηκα ο εγκεφαλος μας δεν ειναι ετοιμος να συλλαβει ορισμενα πραματα. π.χ δεν μπορεις να μαθεις εναν σκυλο να λυσει τριτοβαθμια εξισωση.καπως ετσι μπορει να ειματσε και μεις

 

κοίτα σε ένα κόσμο (ή μάλλον πεδίο) που τα πάντα αλλάζουν λογικό είναι να αλλάζει και η φιλοσοφία.

 

Τώρα όσο αφορά τι είμαστε μου αρέσει ένας ορισμός Πλατωνικός από τους Όρους που λέει: Άνθρωπος, .... το μόνο δεκτικό της έλογης γνώσης ον. Τώρα αυτή η γνώση είναι που κάνει όλη την διαφορά. Στα υπόλοιπα όντα θα δεις ανα τους αιώνες μόνο βιολογικές αλλαγές που είναι περισσότερο προσαρμογή στο περιβάλλον, στον άνθρωπο θα δεις και εξέλιξη πνευματική. δεν ξέρω αν συμφωνείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

οι σημερινοί επιστήμονες χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να περιγράψουν το υλαίο πεδίο όπως το λέγαν οι Χαλδαίοι και οι Πλατωνικοί, και για αυτό τον λόγο είναι κάπως περιορισμένη οπτική και μέθοδος περιγραφής.

 

Εδώ θα συμφωνήσω. Αν και δεν είμαι και ο πλέον ειδικός σε θέματα κβαντικής φυσικής, έχω ασχοληθεί κάμποσο τόσο με τη Θεωρία Χορδών όσο και με το αντίπαλο δέος, τη Θεωρία Βρόγχων. Και οι δυο είναι προσπάθειες για την εύρεση μιας "Θεωρίας Των Πάντων", όπως είναι η επίσημη ορολογία, της εξίσωσης δηλαδή που "θα εξηγήσει τα πάντα". Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, οι περισσότεροι φυσικοί που ασχολούνται με τις εν λόγω θεωρίες έχουν κάπως υπερβολικά περιορισμένη οπτική. Ασχολούνται μόνο με το φυσικομαθηματικό κομμάτι, λες και μόνο αυτό υπάρχει. Τι γίνεται όμως με τα βιολογικά συστήματα, τα οποία δεν είναι "μοναδιαία σωματίδια χωρίς τριβές"; Τι γίνεται με την ανθρώπινη ψυχολογία και το ασυνείδητο; Τι γίνεται με τις κοινωνικές δομές, όχι μόνο των ανθρωπινων κοινωνιών, αλλά των κοινωνιών γενικότερα; Δεν θα έπρεπε μια "θεωρία των πάντων" να περιλαμβάνει κι αυτά τα δεδομένα;

 

Προσωπικά πιστεύω πως η απάντηση για την ολιστική εξίσωση βρίσκεται στη λεγόμενη "σκοτεινή ύλη του σύμπαντος". Σε αυτό που ο Einstein ονόμαζε "Κοσμολογική σταθερά", που οι σύγχρονοι φυσικοί αποκαλούν "μορφογενετικά πεδία", οι ψυχολόγοι του Βάθους "Συλλογικό Ασυνείδητο", οι εσωτεριστές "Ακασα"... Στον περιβόητο Αιθέρα δηλαδή, που η υπερβολικά μηχανιστική Νευτώνεια φυσική είχε απορρίψει, αλλά που οι συγχρονες θετικές επιστήμες ερευνούν την ύπαρξή του, αν και ακόμα δεν μπορούν να τον κατανοήσουν πλήρως.

Link to comment
Share on other sites

ακόμη και η "σκοτεινή ύλη" ειναι ύλη ενώ το βίωμα σε ένα πχ όνειρο δεν είναι ύλη (μην μου πείτε ότι είναι χημικές ουσίες στον εγκέφαλο, δεν εννοώ αυτό) και αν η ψυχή υπάρχει και χωρίς σώμα τότε τα πνευματικά όπως οράματα όνειρα αστρικά ταξίδια δεν είναι σε υλικά πεδία, π.χ. η πλροφορία ενός προφητικού ονείρου δεν είναι υλική ασχέτως αν την λαμβάνουμε με τον εγκέφαλο (δεν ξερω αν με ποιάνετε τι θελω να πω;)...

 

τα πεδία του πίνακα όπως το Αιθεριο, Νοητό, Νοερο, Άρρητο και το Υπερουράνιο κτλ δεν είναι υλικά, υλικό είναι μόνο το γίγνεσθαι.

 

Η σημερινή επιστήμη δεν μπορεί να νοήσει αυτή την κατάσταση δλδ το μη υλικό πεδίο, για αυτό είπα είναι κάπως περιορισμένη.

 

η φυσική και τα μαθηματικά όπως τα χρησιμοποιούν σήμερα μετράνε μόνο ύλη και την μετατροπή της σε ενέργεια, η φιλοσοφία δεν μετρά λαμβάνει πληροφορία με τρόπο πολλές φορές θεοπαράδοτο ύστερα από έμπνευση, όποιος έχει βιώσει αυτό που λέω ξέρει τι εννοώ.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...