Jump to content

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία


Recommended Posts

Κατά τα άλλα, τη συμβουλή σου πρέπει να την ακούσει περισσότερο η Νεφέλη η οποία επιδίδεται σε επιλεκτική ανάμειξη...

 

:blblbl: :blblbl: :blblbl:

 

Η Νεφέλη έχει ξεκαθαρίσει την θέση της και άποψή της...

Διάβασε τα προηγούμενα ποστ μου.

 

 

Α, και να μην ξεχνιόμαστε: :blblbl: :blblbl: :blblbl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...Γι αυτό κι εγώ είμαι υπερ της συνολικής σύγκρισης κι όχι της λεπτομερής.

Στις λεπτομέρειες είναι αναμενόμενο να υπάρχουν διαφορές και διαφωνίες. Στο "κεντρικό νόημα" όμως, όχι.

 

Επίσης, να τονίσω ότι -όσον αφορά τον Χριστό σκέτο τουλάχιστον- είναι κομματάκι δύσκολο ένας άνθρωπος να μπορέσει μέσα σε λίγα χρόνια να καλύψει απόλυτα και ολοκληρωτικά, έως την τελευταία λεπτομέρεια, ολόκληρη την ελληνική φιλοσοφία χιλιάδων ετών!

Αντίθετα, το "πάντρεμα" όλων των ρευμάτων που προηγήθηκαν, συλλέγοντας το κεντρικό νόημα έκαστου, δεν είναι και τόσο δύσκολο...  :gleam:

4678[/snapback]

 

Νεφέλη, καταλαβαίνεις τι λες; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το σύνολο για το οποίο μιλάς. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να παντρευτούν όλα τα φιλοσοφικά ρεύματα όταν το κεντρικό νόημα του καθενός είναι διαφορετικό. Πάντρεψέ μου Ηράκλειτο και Παρμενίδη!

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή πολύ το έχουμε κουράσει, θα κάνω σε όλους ένα πολύ απλό ερώτημα.

 

Ισχυρίζεστε πως οι χριστιανοί αναγνώρισαν την αξία της ελληνικής φιλοσοφίας και την εντάξανε στο χριστιανισμό. Διαφωνώ σε αυτό αλλά έστω πως είναι έτσι.

 

Βρείτε μου ΕΣΤΩ ΜΙΑ αναφορά ενός Έλληνα το θρήσκευμα που να παραδέχεται τη φιλοσοφική αξία του χριστιανισμού.

 

Εμπρός...

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που λες τα ακούω βερεσέ.

 

Βερεσέ ξε-βερεσέ, σου ζητάω να διαλέξεις ΕΝΑΝ φιλόσοφο να τον συγκρίνουμε, και δεν το κάνεις! Γιατί κάλε; Θέλεις να βάλω τα κλάματα?? :001almostcry:

 

Όσο για τους Βατράχους... ΦΥΣΙΚΑ και μπορώ να τον φανταστώ τον Ιησού! :clapping::clapping::clapping:

(... Παρόλο που είναι σατηρικό έργο του Αριστοφάνη... ατιμούλικο, κάνεις ζαβολιές! :018bleh: )

Link to comment
Share on other sites

... Πάντρεψέ μου Ηράκλειτο και Παρμενίδη!

4686[/snapback]

Για μια ακόμα φορά - ελπίζω και τελευταία - ο τίτλος της συζήτησης είναι:

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία

Όχι "φιλοσοφία". Με αυτό γνώμονα, μιλώ.

 

Η φιλοσοφία είναι απέραντος ωκεανός και όσον αφορά την Ελληνική θρησκεία δεν ήταν πάντα σε φιλικές σχέσεις μαζί της, οπότε τι να λέμε τώρα.

Έτσι μια σύγκριση Χριστός-Διόνυσος είναι εντός.

Χριστος/Χριστιανισμός - Ηράκλειτος είναι εκτός

Παρμενίδης, ίσως, γιατί είχε θρησκευτικό μέρος.

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή πολύ το έχουμε κουράσει, θα κάνω σε όλους ένα πολύ απλό ερώτημα.

Ισχυρίζεστε πως οι χριστιανοί αναγνώρισαν την αξία της ελληνικής φιλοσοφίας και την εντάξανε στο χριστιανισμό. Διαφωνώ σε αυτό αλλά έστω πως είναι έτσι.

Βρείτε μου ΕΣΤΩ ΜΙΑ αναφορά ενός Έλληνα το θρήσκευμα που να παραδέχεται τη φιλοσοφική αξία του χριστιανισμού.

Εμπρός...

Ολίγη σοβαρότητα εδώ!

Βρες οπαδό του Ολυμπιακού που να παραδέχεται ότι άξια & δίκαια πήρε πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός.

Βρες έναν ΠΑΣΟΚτση που να αναγνωρίζει την δημοκρατική αξία της Νέας Δημοκρατίας.

Ή έναν ΚουΚουΕ που να υμνεί τον καπιταλισμό!

Όταν υπάρχει σχέση ανταγωνιστικότητας...

Πάλι μπλέξιμο θρησκείας φιλοσοφία και πάλι με σοφιστική ερώτηση.

 

Πάντως?

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει απάντηση σ? αυτό που λες, δεν ήθελα να την αναφέρω για να μη σε στεναχωρήσω αλλά ας την πάρει το ποτάμι:

Είναι απλούστατο, εκείνη την εποχή ο κάθε φιλόσοφος Έλληνας στο θρήσκευμα που παραδεχόταν την αξία του χριστιανισμού (φιλοσοφική ή άλλη) γινόταν... Χριστιανός! Έτσι σήμερα είναι γνωστός ως χριστιανός - και λίγοι θυμούνται ότι δεν ξεκίνησε ως τέτοιος. Να ψάχνεις λοιπόν στους πρώην Έλληνες στο θρήσκευμα...

Link to comment
Share on other sites

Βρείτε μου ΕΣΤΩ ΜΙΑ αναφορά ενός Έλληνα το θρήσκευμα που να παραδέχεται τη φιλοσοφική αξία του χριστιανισμού.

 

Εγώ πάλι θέλω να μου εξηγήσεις πως γίνεται ενώ υπάρχουν αρκετοί Χριστιανοί στο θρήσκευμα που συμφωνούν με την ελληνική φιλοσοφία, οι Έλληνες στο θρήσκευμα να διαφωνούν μαζί τους! (όπως εσύ) :blink:

 

Πως γίνεται δηλαδή να συμβαίνει το "εσύ συμφωνείς μαζί μου, αλλά εγώ διαφωνώ μαζί σου"... δεν μπορώ να το καταλάβω :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ώρα να αποδείξω την αφοσίωσή μου όχι μόνο προς την αυτοπιστία, αλλά και προς την ουρανοβασιλεύουσα λογοτεχνική πολυερμηνεύτρια θρησκεία όλων μας !!!

 

Είναι απλούστατο, εκείνη την εποχή ο κάθε φιλόσοφος Έλληνας στο θρήσκευμα που παραδεχόταν την αξία του χριστιανισμού (φιλοσοφική ή άλλη) γινόταν... Χριστιανός !
Ας μην αρχίζουμε να μιλάμε για 2.300 χρόνια βίαιας επιβολής του «Ενσαρκωμένου Μονοθεϊσμού».

Ούτε για 2.300 χρόνια μετανάστευσης, αφενός των Ελλήνων και αφετέρου των βιβλίων.

 

Πως γίνεται δηλαδή να συμβαίνει το "εσύ συμφωνείς μαζί μου, αλλά εγώ διαφωνώ μαζί σου"... δεν μπορώ να το καταλάβω 
Σε μπερδεύει η καταγωγή σου.

Δες καλύτερα, ακριβώς ίδια συνθήκη μεταξύ Ναζωραίων & Ιουδαίων :

Ας μου βρεί κάποιος 1 Πατρώο Εβραίο που να πιστεύει στον υποτιθέμενο γιό του Θεού, ως αποδεκτό, θεϊκό ή φιλοσοφικό κατασκεύασμα.

 

Οι Ναζωραίοι όμως, κατά τη λογοτεχνικώς γριφώδη διδασκαλική μέθοδό τους, παραδέχονται και συμφωνούν με τη φιλοσοφία της Παλαιάς Διαθήκης (έτσι νομίζουν ...)

 

 

Αφού η απάντηση είναι απλή, μέσα από τα λόγια του James Adow :

 

« ...... Αγάπη είναι, να προσπαθείς να αλλάξεις σε αρχαιότερους λαούς (Έλληνες και Ιουδαίους) την ίδια τη θρησκεία τους !!! ...... »

Link to comment
Share on other sites

Είναι απλούστατο, εκείνη την εποχή ο κάθε φιλόσοφος Έλληνας στο θρήσκευμα που παραδεχόταν την αξία του χριστιανισμού (φιλοσοφική ή άλλη) γινόταν... Χριστιανός !
Ας μην αρχίζουμε να μιλάμε για 2.300 χρόνια βίαιας επιβολής του «Ενσαρκωμένου Μονοθεϊσμού».

Ούτε για 2.300 χρόνια μετανάστευσης, αφενός των Ελλήνων και αφετέρου των βιβλίων.

Η βίαιη επιβολή ξεκίνησε προς το τέλος του 4ου αιώνα μ.Χ.

Πρακτικά έληξε τον 20ο αιώνα, άρα μιλάμε για 16 αιώνες - κι όχι, πάντοτε, παντού. Υπάρχουν χώρες της Ασίας που είδαν αύξηση χριστιανών χωρίς καμιά βία. Το ίδιο και στην Ευρώπη μεταξύ 35-360 (πάνω κάτω).

Ας πούμε λοιπόν 1600 χρόνια (363-1963).

Link to comment
Share on other sites

Για μια ακόμα φορά - ελπίζω και τελευταία - ο τίτλος της συζήτησης είναι:

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία

Όχι "φιλοσοφία". Με αυτό γνώμονα, μιλώ.

 

Μια μικρή ενστασούλα εδώ:

Το θέμα μας φυσικά είναι η θρησκεία, αλλά δεν μπορούμε τόσο εύκολα να την διαχωρίσουμε από την φιλοσοφία. Αφ΄ ενός διότι ο Χριστός δεν έδωσε διδάγματα μονάχα θρησκευτικού περιεχομένου, αλλά έδωσε και καθαρά κοινωνικού (τι σχέση μπορεί να έχει, για παράδειγμα, το "τίμα τον πατέρα και την μητέρα σου" με τον Θεό; Άμεσα: καμία!). Αφ΄ ετέρου, διότι η φιλοσοφία από φύση της εμπλέκεται/οδηγείται συχνά-πυκνά σε θρησκευτικού χαρακτήρα συμπεράσματα/απόψεις.

 

Οκ, σίγουρα δεν θα κάτσουμε να συγκρίνουμε τα όσα είπαν οι αρχαίοι μας σοφοί για την αστρονομία (σαν παράδειγμα) διότι θα είμαστε εντελώς εκτός θέματος. Όσα όμως ειπώθηκαν σχετικά με την φύση/συμπεριφορά του/των Θεού/Θεών, τις διδασκαλίες/συμβουλές/απόψεις περί ενάρετου βίου και κοινωνικής συμπεριφοράς κ.α., είναι απολύτως εντός θέματος για σύγκριση :cheerful:

Link to comment
Share on other sites

Για μια ακόμα φορά - ελπίζω και τελευταία - ο τίτλος της συζήτησης είναι:

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία.

Όχι "φιλοσοφία". Με αυτό γνώμονα, μιλώ.

Μια μικρή ενστασούλα εδώ:

..."τίμα τον πατέρα και την μητέρα σου" με τον Θεό; Άμεσα: καμία!)...

Συμφωνώ.

Το ανέφερα περισσότερο γιατί η συζήτηση οδηγούσε συνεχώς σε αποφθέγματα αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων (πολλοί από τους οποίους ήταν οι λιγότερο θρησκευόμενοι όλων των Ελλήνων) λες και αυτά μας λένε πολλά για την Ελληνική θρησκεία.

Δεν μας λένε, γιατί δεν γίνεται να συγκρίνουμε δύο θρησκείες εξετάζοντας από τη μια το τι λέει μια θρησκεία (ή κάποιος εκπρόσωπός της) και από την άλλη το τι είπαν οι φιλόσοφοι του θρησκευτικού περιβάλλοντος της άλλης (και μάλιστα φιλόσοφοι που δεν την έπαιρναν πάντα στα σοβαρά). Θα έπρεπε (αν μπορούσαμε - αλλά δεν μπορούμε) να δούμε το τι έλεγε η Ελληνική θρησκεία.

Τι έλεγε; Βασικά τίποτα (δεν το λέω με αρνητική έννοια, αλλά φιλική).

Η Ελληνική θρησκεία δεν ήταν θρησκεία "λόγου" αλλά "θρησκευτικής πράξης".

Είχε πρακτικές αλλά όχι εντολές και ιερά βιβλία (τα είπαμε αυτά).

Γι' αυτό και είπα αρχικά ότι έλκυε με την "καλλιτεχνικότητά" της. Να το ξεκαθαρίσω εδώ: Όταν λέω καλλιτεχνικότητα δεν μιλώ για τα αγάλματα και την αρχιτεκτονική των ναών (αυτά ήταν συνέπειες). Μιλώ για την εσωτερική εναρμόνιση με τον περιβάλλοντα κόσμο την οποία επεδίωκε με "πράξεις" - τελετές, δρώμενα κτλ.

Όμως ουσιαστικές πληροφορίες για αυτά ούτε έχουν διασωθεί πολλές - ούτε οι περισσότεροι που ασχολούνται με αυτή γνωρίζουν αυτές που διασώθηκαν και τις αιτιολογήσεις τους. Έτσι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν φιλοσοφικές παραδόσεις ως θρησκευτικές. Για τους αρχαίους όμως οι ίδιες φιλοσοφικές παραδόσεις ήταν μερικές φορές "εχθρικές" προς την θρησκεία. Αντίφαση...

Εδώ εφάπτεται τελικά το θέμα με την μαγεία - στις μαγικές παραδόσεις πολλά από αυτά τα "χαμένα" έχουν διασωθεί και μένουν να στέκονται χρήζοντα αποκατάσταση.

 

ΥΓ.

Όσο για το "τίμα τον πατέρα σου..." δεν το είπε ο Ιησούς, το επανέλαβε. Το γράφει η παλαιά διαθήκη και είναι θρησκευτική εντολή (και μάλιστα με συνοδευτική υπόσχεση: για να ζήσεις πολλά χρόνια). Έτσι πρόκειται για πνευματικό "νόμο" και όχι για φιλοσοφία.

Link to comment
Share on other sites

...... Όσα όμως ειπώθηκαν σχετικά με την φύση / συμπεριφορά του / των Θεού / Θεών, τις διδασκαλίες / συμβουλές / απόψεις περί ενάρετου βίου και κοινωνικής συμπεριφοράς κ.α., είναι απολύτως εντός θέματος για σύγκριση
Κοινωνική Συμπεριφορά :

Βασικά ο Ναζωραίος προέβαλε τον εαυτό του ως το μοναδικό τέλειο κατασκεύασμα.

Φοβερή ομοιότητα.

 

Μας τα μπέρδεψε λίγο με τη βάφτισή του, αλλά δεν έστειλε και κανέναν ύστερα,

να βαφτίζεται στον "Ιωάννη που ξέρει να ενσαρκώνεται" ...

 

Το ξαναμπέρδεψε με τα πόδια των μαθητών του,

αλλά και πάλι δεν έβαλε κόσμο να τους πλένει τα πόδια - ή έστω "θεάνθρωποι ποδο-πλένεστε αλλήλους" ...

 

Τελικά επροβάλλετο ως "Εγώ είμαι Ένας και άλλος δεν είναι " ...

 

Ενάρετος Βίος :

Άμα δεν με ακολουθήσετε δεσποτικά :evilbl: (ως απόλυτο συγκεντρωτικό ενσάρκωμα) σας πήρε ο Διάολος.

 

Λογική Ένσταση :

Άραγε να παρακολουθούσαν ανελειπώς όλη τη διδασκαλία συγκεκριμμένα μέλη ;

Πώς εξασφάλιζε τη σωτηρία των επομένων γενεών, εάν δε μπορούσε να εξασφαλίσει στη σωτηρία έστω όσων τον άκουγαν - δυστυχώς τμηματικά ;

 

Άρα δεν μπορούσαν να σωθούν από 20 φράσεις το πολύ 30 ...

 

(Γιατί άραγε να χάσαμε τόσες ολοκληρωμένες φιλοσοφίες από τις βιβλιοθήκες μας ;)

Link to comment
Share on other sites

... Πάντρεψέ μου Ηράκλειτο και Παρμενίδη!

4686[/snapback]

Για μια ακόμα φορά - ελπίζω και τελευταία - ο τίτλος της συζήτησης είναι:

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία

Όχι "φιλοσοφία". Με αυτό γνώμονα, μιλώ.

 

Η φιλοσοφία είναι απέραντος ωκεανός και όσον αφορά την Ελληνική θρησκεία δεν ήταν πάντα σε φιλικές σχέσεις μαζί της, οπότε τι να λέμε τώρα.

Έτσι μια σύγκριση Χριστός-Διόνυσος είναι εντός.

Χριστος/Χριστιανισμός - Ηράκλειτος είναι εκτός

Παρμενίδης, ίσως, γιατί είχε θρησκευτικό μέρος.

4690[/snapback]

 

 

Παρ' όλο που ο Νέκραρχος με καλύπτει σε γενικές γραμμές, οφείλω να παρέμβω μια κι εδώ διακρίνω επιλεκτική ανάγνωση των γραπτών μου. Με μια πιο προσεκτική ανάγνωση θα έβλεπε ο καθένας πως:

1. Έχω ΗΔΗ πει ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ πως άλλο φιλοσοφία κι άλλο θρησκεία

2. Ειδικά για τον Ηράκλειτο, έχω επιχειρηματολογήσει για ποιο λόγο θεωρώ πως έχει σχέση με τη θρησκεία.

3. Το συγκεκριμένο ποστ απευθύνεται στη Νεφέλη κατα την άποψη της οποίας το θέμα είναι τα διδάγματα του Χριστού και οι ομοιότητές τους με την ελληνική φιλοσοφία.

 

Αναρωτιέμαι λοιπόν, τι νόημα έχει να μου γίνονται συστάσεις για κάτι που ουδέποτε εννόησα, σε κάποιο ποστ που είχε τελείως διαφορετικό σκοπό. Εν προκειμένω, όταν προσπαθώ να πω πως ουδεμία σχέση έχουν Ηράκλειτος και Παρμενίδης και πως δεν υπάρχει ομοιογένεια Ελληνικής φιλοσοφίας, αντί να συμφωνήσουμε (που θα ήταν το λογικό) σπεύδεις να με... διορθώσεις, επαναλαμβάνοντας κάτι που ήδη έχω πει!

 

Κι επειδή πολύ το έχουμε κουράσει, θα κάνω σε όλους ένα πολύ απλό ερώτημα.

Ισχυρίζεστε πως οι χριστιανοί αναγνώρισαν την αξία της ελληνικής φιλοσοφίας και την εντάξανε στο χριστιανισμό. Διαφωνώ σε αυτό αλλά έστω πως είναι έτσι.

Βρείτε μου ΕΣΤΩ ΜΙΑ αναφορά ενός Έλληνα το θρήσκευμα που να παραδέχεται τη φιλοσοφική αξία του χριστιανισμού.

Εμπρός...

Ολίγη σοβαρότητα εδώ!

Βρες οπαδό του Ολυμπιακού που να παραδέχεται ότι άξια & δίκαια πήρε πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός.

Βρες έναν ΠΑΣΟΚτση που να αναγνωρίζει την δημοκρατική αξία της Νέας Δημοκρατίας.

Ή έναν ΚουΚουΕ που να υμνεί τον καπιταλισμό!

Όταν υπάρχει σχέση ανταγωνιστικότητας...

Πάλι μπλέξιμο θρησκείας φιλοσοφία και πάλι με σοφιστική ερώτηση.

 

Πάντως?

Η αλήθεια είναι πως υπάρχει απάντηση σ? αυτό που λες, δεν ήθελα να την αναφέρω για να μη σε στεναχωρήσω αλλά ας την πάρει το ποτάμι:

Είναι απλούστατο, εκείνη την εποχή ο κάθε φιλόσοφος Έλληνας στο θρήσκευμα που παραδεχόταν την αξία του χριστιανισμού (φιλοσοφική ή άλλη) γινόταν... Χριστιανός! Έτσι σήμερα είναι γνωστός ως χριστιανός - και λίγοι θυμούνται ότι δεν ξεκίνησε ως τέτοιος. Να ψάχνεις λοιπόν στους πρώην Έλληνες στο θρήσκευμα...

4691[/snapback]

 

Θα ζητήσω κι εγώ περισσότερη σοβαρότητα! Είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τον φύσει ανεκτικό Ελληνισμό με κάφρους των γηπέδων και της πολιτικής; Επειδή δηλαδή η μόνη στάση που ξέρουμε είναι αυτή των φανατισμένων μονοθεϊστών, πρέπει να τους πάρει όλους η μπάλλα; Τους Έλληνες που χτίζανε ιερά για λογαριασμό των Αιγυπτίων και των άλλων λαών που περνούσαν από τα μέρη αυτά;

 

Ακόμα χειρότερα: Όταν είναι "γενικότερα αποδεκτό" πως οι χριστιανοί "εκτίμησαν την ελληνική φιλοσοφία", κατόπιν λέμε πως οι Έλληνες ήταν "πολύ φανατισμένοι" για να παραδεχτούν το χριστιανισμό. Με αυτόν τον τρόπο, τους βγάζουμε ταλιμπανότερους των ταλιμπανισμένων!

 

Αλλά και το επιχείρημα "έγιναν χριστιανοί", χριστιανικό φανατισμό προδίδει: μια και έμμεσα προβάλει την ιδέα πως, ο μόνος τρόπος να εκτιμήσεις τις χριστιανικές ιδέες, είναι να τις αποδεχτείς εξ ολοκληρου!

 

Ξαναρωτάω, όταν λέτε "οι χριστιανοί εκτίμησαν την ελληνική φιλοσοφία (εκτός από το πολυθεϊστικό κομμάτι)" χωρίς να γίνουν έλληνες, πού είναι οι αντίστοιχοι έλληνες που εκτίμησαν τη χριστιανική διδασκαλία (εκτός από κάποιο κομμάτι);

 

Χωρίς να σχολιάσουμε το ότι ελληνική φιλοσοφία άνευ πολυθεϊσμού είναι "σκέτη από γιουβέτσι"...

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τους Βατράχους... ΦΥΣΙΚΑ και μπορώ να τον φανταστώ τον Ιησού!  :clapping:  :clapping:  :clapping:

(... Παρόλο που είναι σατηρικό έργο του Αριστοφάνη... ατιμούλικο, κάνεις ζαβολιές!  :018bleh: )

4689[/snapback]

 

Πρώτον, ΔΕ φαντάζεσαι τον Ιησού, αλλά κάποιο πρόσωπο δικής σου επινόησης.

 

Και όχι, δεν κάνω καθόλου ζαβολιές.

 

1. Το θέατρο στον ελληνικό κόσμο, είναι ιερουργία, κι οι ηθοποιοί ιερείς του Διονύσου.

2. Ο Αριστοφάνης ουδέποτε κατηγορήθηκε για ασέβεια.

3. Σατιρικό ξε-σατιρικό, η κωμωδία είναι ένα λαϊκό θέαμα που το έβλεπαν οι Αθηναίοι όλων των τάξεων. Όταν όλος ο δήμος δέχεται με φυσικότητα να βλέπει το θεό του να σατιρίζεται, αυτό δείχνει το γενικότερο τρόπο του "θρησκεύεσθαι".

 

Κάνω λάθος;

 

Εγώ πάλι θέλω να μου εξηγήσεις πως γίνεται ενώ υπάρχουν αρκετοί Χριστιανοί στο θρήσκευμα που συμφωνούν με την ελληνική φιλοσοφία, οι Έλληνες στο θρήσκευμα να διαφωνούν μαζί τους! (όπως εσύ)  :blink:

 

Πως γίνεται δηλαδή να συμβαίνει το "εσύ συμφωνείς μαζί μου, αλλά εγώ διαφωνώ μαζί σου"... δεν μπορώ να το καταλάβω  :wacko:

4692[/snapback]

 

Δε γνωρίζουν ούτε το Χριστιανισμό, ούτε τον Ελληνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...