Jump to content

Για όσους είναι γεννημένοι μεταξύ 1950-1985


Recommended Posts

*αχεμ*

 

 

Κοιτάζοντας πίσω, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.. Εμείς ταξιδεύαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας και αερόσακους. Κάναμε ταξίδια 10 και 12 ωρών, πέντε άτομα σε ένα Φιατάκι και δεν υποφέραμε από το «σύνδρομο της τουριστικής θέσης». Δεν είχαμε πόρτες, παράθυρα, ντουλάπια και μπουκάλια φαρμάκων ασφαλείας για τα παιδιά.. Ανεβαίναμε στα ποδήλατα χωρίς κράνη και προστατευτικά, κάναμε
ωτο-στοπ,καβαλάγαμε μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα. 

 

Εγώ ακόμα θυμάμαι πάντως πως, προς τα τέλη της δεκαετίας του '80, κάθε καλοκαίρι, κάθε σαββατοκύριακο, μα κάθε σαββατοκύριακο, μετρούσαμε τους νεκρούς των τροχαίων ατυχημάτων. Το συνηθισμένο νούμερο ήταν γύρω στους 18 νεκρούς κάθε Σαββατοκύριακο. Θυμάμαι κάποιο που ανέβηκαν στους 40.

Link to comment
Share on other sites

 

*αχεμ*

 

 

Εγώ ακόμα θυμάμαι πάντως πως, προς τα τέλη της δεκαετίας του '80, κάθε καλοκαίρι, κάθε σαββατοκύριακο, μα κάθε σαββατοκύριακο, μετρούσαμε τους νεκρούς των τροχαίων ατυχημάτων. Το συνηθισμένο νούμερο ήταν γύρω στους 18 νεκρούς κάθε Σαββατοκύριακο. Θυμάμαι κάποιο που ανέβηκαν στους 40.

Απλά δεν είναι πια είδηση.
Link to comment
Share on other sites

Όχι, έχει ελαττωθεί σαφώς ο αριθμός. Αν προσέξεις μπορείς να το δεις, αλλά δεν είναι ο πανικός που γινόταν κάποτε. Και σε αυτό έχουν βοηθήσει τα μέτρα ασφαλείας μέσα στα αυτοκίνητα (αυτά που δε λαμβάναμε τη δεκαετία του 1980).

Link to comment
Share on other sites

Όχι, έχει δίκιο ο Ούτις.

Κάνε μια βολτούλα βραδάκι σαββάτου σε ΚΑΤ ή όποιο άλλο νοσοκομείο εφημερεύει και θα το καταλάβεις.

Χαμός γίνεται, ακόμα... δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

.

 

Άς το, το έψαξα εγώ. Και έχουμε δίκιο εγώ κι ο Ούτις. Τα ίδια είναι, μην σου πω χειρότερα. Απλά δεν είναι πια είδηση, όπως είπε και ο Ούτις.

 

<<...Η χώρα μας, δυστυχώς, εμφανίζει υψηλό δείκτη τροχαίων ατυχημάτων με αυξητικές μάλιστα τάσεις. Κάθε χρόνο, περίπου 2.500 χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα και περισσότεροι από 30.000 τραυματίζονται σοβαρά ή ελαφρά...>> (https://sites.google.com/site/lykmdrivesafe/trohaia-atyhimata/aitia-k-statistika-trochaion-atychematon)

 

Αναζήτησε, αν θες, και στα στατιστικά από την Αστυνομία. Υπάρχει μόνο μια περίπου +/- 10% αύξηση ή μείωση ανά έτος (μια χρονιά έτσι την άλλη αλλιώς).

Link to comment
Share on other sites

Καλά, ναι, αν κι εδώ εκφράζω την αγανάκτησή μου για τις συνθήκες οδικής ασφάλειας, μην το κάνουμε εικαστική αναζήτηση.

 

Δηλαδή, τα οχήματα είναι πολύ ασφαλέστερα, οι σημερινοί δρόμοι δε συγκρίνονται με τους κατσικόδρομους της δεκαετίας του 1980. Ο Ελληνάρας οδηγός φαίνεται όμως πως παραμένει ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Ο Ελληναράς δεν αλλάζει.

 

Μάλιστα, πολύ φοβάμαι ότι τώρα η νοοτροπία του έγινε: "καλύτεροι δρόμοι, καλύτερα αυτοκίνητα... γιούυυυριιιαααα....!!!" ... κι όποιον πάρει ο Χάρος... κυριολεκτικά όμως!   :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

 

Χαμός γίνεται. Όχι όσος γινόταν. Επιμένω. Να ψάξω για στατιστικές;

Πίνακας 1. Οδικά τροχαία ατυχήματα: 1981–1991.10

Έτος Σύνολο

ατυχημάτων

Θανατηφόρα Με βαρύ

τραυματισμό

1981 29.061 1.354 (4,6) 5.136 (17,7)

1982 33.128 1.557 (4,7) 5.622 (16,9)

1983 29.960 1.586 (5,3) 5.250 (17,5)

1984 31.514 1.704 (5,4) 5.384 (17,1)

1985 32.177 1.704 (5,3) 4.560 (14,2)

1986 28.953 1.451 (5,0) 3.490 (12,1)

1987 27.980 1.502 (5,4) 3.163 (11,3)

1988 30.881 1.511 (4,9) 3.496 (11,3)

1989 30.612 1.699 (5,6) 3.465 (11,3)

1990 29.128 1.737 (5,9) 3.499 (12,0)

1991 30.739 1.790 (5,8) 3.318 (10,8)

Τα δεδομένα παρουσιάζονται ως αριθμός (%)

http://www.google.co.uk/url?url=http://www.mednet.gr/archives/2009-6/pdf/751.pdf&rct=j&frm=1&q=&esrc=s&sa=U&ei=xPlJVcv7MoXe7Aag0ILoCw&ved=0CBoQFjAB&sig2=7A09tH5Bm1WR-OAiqfBdtQ&usg=AFQjCNGI9e7rNL2sb6Dsh4193aHuPkPofg

 

Το 2010, σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας, οι νεκροί ήταν 183 λιγότεροι από το 2009, κάτι που, όπως αναφέρεται , σημαίνει ότι ξεπεράστηκε ο στρατηγικός στόχος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ο οποίος είναι να μειώνονται κάθε χρόνο οι νεκροί κατά 100 άτομα. Ο στόχος αυτός καθορίστηκε και πάλι για την πενταετία 2011-2015.

Ωστόσο ο αριθμός των θυμάτων εξακολουθεί να είναι υψηλός και όπως επισημαίνεται από την Τροχαία οι κύριες αιτίες είναι και πάλι οι επικίνδυνες παραβάσεις απο τους οδηγούς.

Σημειώνεται όμως ότι περισσότερα δυστυχήματα έγιναν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο, γεγονός που σημαίνει ότι μερίδιο ευθύνης έχει και η κατάσταση των δρόμων.

Αναλυτικά, το 2010 σε σύγκριση με το 2009 σημειώθηκαν σε όλη την επικράτεια: 1.161 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα έναντι 1.314 το 2009 (153 λιγότερα), 1.455 βαριά ατυχήματα έναντι 1.389 (66 περισσότερα), 12.456 ελαφρά ατυχήματα έναντι 12.072 (384 περισσότερα)

Αν συνυπολογίσεις αύξηση αυτοκινήτων από τη μια αλλά από την άλλη καλήτερη ποιότητα (ΚΤΕΟ, ασφαλέστερα & νεότερα αυτοκίνητα κτλ) θα δεις ότι υπάρχει μικρή μείωση (που μπορεί να χρεωθεί στα ασφαλέστερα ΙΧ) – η μείωση είναι τελικά σχεδόν εικονική

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να με κάνεις ban, είμαι διαχειρίστρια και είσαι συντονιστής, οπότε   :blbl:

 

Και επιτέλους σταμάτα να βγάζεις το θέμα   :offtopic:  !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...