Sucore Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 ναι...φαντάσου όμως οτι έχεις την δύναμη να ρίχνεις κεραυνούς..απλά σκέφτεσαι που θέλεις να πάει και αυτός έρχεται από τον ουρανό..ας πούμε λοιπόν πως θέλεις να κατακεραυνώσεις μια τεράστια πόρτα που σου κλείνει τον δρόμο..σκέφτεσαι λοιπόν οτι θέλεις να την κάψεις..αλλά την τελυταία στιγμή σκέφτεσαι(εντελώς ασυνείδητα,την φίλη σου που σου έκλεψε μια χρυσή καρφίτσα)..ο κεραυνός μπορεί να χτυπήσει την πόρτα αλλά επίσης μπορεί να χτυπήσει και την φίλη σου..άρα δεν θα προτιμούσες να ελέγχεις την δύναμη αυτή με λέξεις?πχ..δύναμη της λάμψης κάψε την πόρτα..ε..δεν υπάρχει περίπτωση να εννοηθεί κάτι άλλο εκτός κι αν σκέφτεσαι με όλη σου την δύναμη κάτι άλλο...Αλλά ακόμα και τότε πάλι θα γίνει ζημιά στην πόρτα λόγω του υποσεινηδήτου.. !!! οταν χαιρετας καποιον με χειραψια και ας πουμε σκεφτεις μια ταινια καρατε, τον κλωτσας κι ολας; Επισης οι φωνητικες εντολες ειναι κατι που διευκολυνει εμας, οχι τις πραξεις μας, οταν λες στο χερι σου (...μιας και εννοεις πως καλυτερα να δινεις προφορικες εντολες...) πιασε το ποτηρι του λες και με ποιο χερι ή με ποιο τροπο; Αν πρεπει να εξηγεις κατε φορα ΟΛΕΣ τις λεπτομεριες τοτε θα γραφεις βιβλιο για καθε βημα που πρεπει να κανεις, δεν ειναι συμφερον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φοίνικας Posted March 31, 2010 Author Report Share Posted March 31, 2010 Επισης οι φωνητικες εντολες ειναι κατι που διευκολυνει εμας, οχι τις πραξεις μας, οταν λες στο χερι σου (...μιας και εννοεις πως καλυτερα να δινεις προφορικες εντολες...) πιασε το ποτηρι του λες και με ποιο χερι ή με ποιο τροπο; Αν πρεπει να εξηγεις κατε φορα ΟΛΕΣ τις λεπτομεριες τοτε θα γραφεις βιβλιο για καθε βημα που πρεπει να κανεις, δεν ειναι συμφερον. ναι οκ..όμως ας πούμε οτι θέλεις να φύγει κάποιος από τον χώρο σου..ένας ενοχλητικός συγγενής ας πούμε..αν χρησιμοποιήσεις απλά οραματισμό εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα.. αλλά αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις φωνητικές εντολές και πεις φύγε μπορεί να θεωρηθεί οτι εννοείς φύγε από τη ζωή, φύγε από τη χώρα,φύγε όσο πιο μακριά γίνεται..ενώ αν πεις "τάδε φύγε από το σπίτι μου και επέστρεψε με ασφάλεια στο δικό σου ή όπου αλλού επιθυμείς "..γλιτώνεις λίγο τις πιθανές επιπλοκές..εξάλλου οι φωητικές εντολές είναι όπως είπες για την δική μας διευκόλυνση για να προκαλέσουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε από τις πράξεις μας..δεν είναι ανάγκη να κάνουμε αναλύσεις σελίδων αλλά αρκετές ωστέ να μην υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να εννοηθεί κάτι άλλο..(για να αποφύγουμε αυτή την τεράστια διαδικασία του να εξηγούμε ακριβώς τι θέλουμε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η γλώσσα που φτιάχνουμε εμείς..οπότε αντί να πούμε όλο αυτό το κατεβατό που έγραψα πάνω ,να έχουμε μια λέξη που να την έχουμε κάνει να σημαίνει "φύγε από τον χώρο μου ειρηνικά"δεν θα βοηθούσε?ταχύτητα,ακρίβεια και ευκολία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 (edited) Συμφωνω οπως το θετεις, γενικα ομως δεν ειμαι της πρακτικης στη τεχνη, αν θελω να κανω κατι το κανω με τον πατροπαραδοτο τροπο. Ακόμα, δεν ειναι ανάγκη να δημιουργείς νέες λέξεις, στο παραδειγμα σου μπορεις να χρησιμοποιήσεις το ΑΝΤΙΟ, απλα να τους δωσεις εσυ την σημασία που θες..ή το εις το επανιδείν.. Για να μην μπερδευεσαι αργοτερα που θα εχεις να συντάξεις και την γραμματικη, γιατι χωρις γραμματικη δεν νοειτε επικοινωνια ορθή. Είναι κατι πολυ ανωτερο απο απλη αλγεβρα λεξεων, προυποθετει σωστη προφορα συχνοτητων και υπολογισμο αυτων για καλυτερη μετάδωση του νοήματως μεσω της ακουστικης. Edited March 31, 2010 by Sucore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 (edited) ο σχεδιασμός γλώσσα δεν είναι τόσο απλός. ας πούμε χρησημοποιείς ένα υπάρχον αλφάβητο, το ελληνκό. πρώτα πρέπει να ορίσεις συλαβές με κάποια λογική. μετά συνδυασμούς λέξεων με την λογική της περιγραφής του αντικειμένου. μια λέξη πχ φρουτς για τον φόβο τι λογική έχει από πίσω; Ας πούμε είναι κάτι ηχητικό που συνέβει όταν βίωσες φόβο; Από την άλλη υπάρχει και ο κίνδυνος μπερδέματος της σκέψης αν δεν ειναι δομημένη η γλώσσα με λογική και είναι μια γλωσσα του υποσυνείδητου, δλδ λέξεις που μας έρχονται για κάποιο λόγο απροσδιόριστα. έτσι το αισθάνομαι εγώ. Edited March 31, 2010 by dimulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φοίνικας Posted March 31, 2010 Author Report Share Posted March 31, 2010 Συμφωνω οπως το θετεις, γενικα ομως δεν ειμαι της πρακτικης στη τεχνη, αν θελω να κανω κατι το κανω με τον πατροπαραδοτο τροπο. Ακόμα, δεν ειναι ανάγκη να δημιουργείς νέες λέξεις, στο παραδειγμα σου μπορεις να χρησιμοποιήσεις το ΑΝΤΙΟ, απλα να τους δωσεις εσυ την σημασία που θες..ή το εις το επανιδείν.. Για να μην μπερδευεσαι αργοτερα που θα εχεις να συντάξεις και την γραμματικη, γιατι χωρις γραμματικη δεν νοειτε επικοινωνια ορθή. Είναι κατι πολυ ανωτερο απο απλη αλγεβρα λεξεων, προυποθετει σωστη προφορα συχνοτητων και υπολογισμο αυτων για καλυτερη μετάδωση του νοήματως μεσω της ακουστικης. Συμφωνώ οτι θα είναι δύσκολο όμως μου φαίνεται ενδιαφέρον και δεν χάνω κάτι να το δοκιμάσω ευχαριστώ για τις απαντήσεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 ..μια λέξη πχ φρουτς για τον φόβο τι λογική έχει από πίσω; Ας πούμε είναι κάτι ηχητικό που συνέβει όταν βίωσες φόβο;... Πολύ πετυχημένο! Γράψτο στο γραμμική Β, διάβασέ το όπως θα διαβαζόταν με τους συλλαβισμούς και θα καταλάβεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 (edited) Πολύ πετυχημένο! Γράψτο στο γραμμική Β[...] OFF TOPICμε πεθανες!!! Edited April 1, 2010 by Sucore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φοίνικας Posted April 1, 2010 Author Report Share Posted April 1, 2010 Πολύ πετυχημένο! Γράψτο στο γραμμική Β, διάβασέ το όπως θα διαβαζόταν με τους συλλαβισμούς και θα καταλάβεις... το φρ και το τς υπήρχαν ως συλλαβές στην γραμμική Β άραγε...ποιός ξέρει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aeval Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Ωραίο θεματάκι,έχω να πώ!!! :woot: Όταν ήμουν σε ηλικία 6,5-7 ετών (πρώτη δημοτικού),και η καημένη η δασκάλα προσπαθούσε να με μάθει να γράφω και να διαβάζω,εγώ έβγαζα δικές μου λέξεις,δικά μου γράμματα!! Της είχα σπάσει τα νεύρα! Δε δεχόμουν με τίποτα να μάθω τις κανονικές λέξεις, ή ανάποδα θα τις έγραφα ή θα περέλειπα κάποια γράμματα !! Ειδικά όταν με έβαζε να κάνω ανάγνωση,εκεί να δείτε γέλιο!! Διάβαζα ανάποδα,δεν ξέρω αν το έκανα για να της σπάσω τα νεύρα ( τι κακιά που είμαι ) ή αν το έκανα επειδή μου άρεσε!! Πάντως,μετά που έμαθα να γράφω και να διαβάζω κανονικά,σε ένα τετράδιο συνέχιζα να γράφω με τα δικά μου ακαταλαβίστηκα που παραδόξως εγώ τα καταλάβαινα! Οπότε μάλλον,απο τι καταλάβατε,εγώ υπέρ της δημιουργίας μιας προσωπικής γλώσσας!Βοηθάει πιστεύω,γιατί δεν κινδυνεύεις να διαβάσει κάποιος άλλος αυτά που γράφεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.