Aqua Marine Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Το συγκεκριμένο στίχο λοιπόν τον συνδέουν με τους εξής στίχους στην Π.Δ.:«Μη ελέγχεις τον χλευαστή, για να μη σε μισήσει• έλεγχε τον σοφό, και θα σε αγαπήσει.» (Παρ. 9:8) «Μη μιλάς στα αυτιά τού άφρονα• επειδή, θα καταφρονήσει τη σοφία των λόγων σου.» (Παρ. 23:9) Γι’ άλλη μια φορά δηλαδή, πουθενά δεν υπονοείται να δώσεις μια σειρά, να δώσεις πρώτα τα «ενδιάμεσα βήματα». Γι’ άλλη μια φορά, σου λέει «μην δώσεις! Τέλος!» ...Πολύ αντιχριστιανικό, δεν βρίσκεις; Το μονοπάτι είναι μακρύ και με πολλές στάσεις. Μερικοί άραξαν στις πρώτες στάσεις και νομίζουν ότι κάτι έγιναν, είναι βολικό. Κάποιοι προχώρησαν, άραξαν στις μετέπειτα στάσεις και ανακάλυψαν ότι μπορούν να χρησιμοποιούν την πίστη & την ψευδαίσθηση των προηγούμενων, είναι αρχοντικό. Κάποιοι προχώρησαν με μεγαλύτερη δύναμη, όχι όμως ικανή να πηδήξουν την άβυσσο και συντρίφθηκαν, είναι επώδυνο. Πάρα παρά πολύ ελάχιστοι φυσικά τα κατάφεραν. Για όλους όμως ισχύει το ίδιο. Χωρίς "κυβικά" ή το αναγκαίο δυναμικό, αξία στη Γνώση δεν υπάρχει. Κάθε τι που έχει αξία κατακτιέται και δεν μοιράζεται σαν φρούτο. Σε κάθε ανυποψίαστο άνθρωπο υπάρχουν όλα τα αναγκαία σημάδια ή γεγονότα που τον καλούν να θυμηθεί το ποιος πραγματικά είναι. Αν δεν το κάνει είναι υπεύθυνος και ανέτοιμος. Το πεδίο της εξέλιξης είναι ο πλέον αντίξοος δρόμος με σκληρές αλήθειες για να μπορέσει να τις αντέξει ένας ανέτοιμος άνθρωπος. Ο λόγος άλλωστε που προτιμώντας (υποψιασμένοι & ανυποψίαστοι) να μην πληγωθούν εξουσιοδοτούν άλλους να τους ταίζουν πουρέ και άνθη. Ότι δίνεις παίρνεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Έχω την γνώμη ότι εάν χωριστεί η φράση από το όλο απόσπασμα θα παρερμηνευτεί Για μενα ειναι κατι που μπορει να σταθει μονο του και βγαζει μια χαρα νοημα. Οριστε, διαβασε και μονος σου: "μην βάζεις μπροστά στους χοίρους τις πνευματικές αλήθειες που έχεις αντιληφθεί διότι λαμβάνοντας τες θα στραφούν εναντίον σου και θα σε ρίξουν κάτω" Τελος. Τι αλλο χρειαζεσαι, ποσο πιο ξεκαθαρα να το πει...? Αυτό είναι δική σου ερμηνεία. Όπως διατυπώνεται το δίδαγμα, δεν υπονοεί πουθενά ότι «θα πρεπει να περιλαμβάνονται ολα τα ενδιαμεσα βηματα». Λέει απλά και σκέτα: «μην τα δίνεις».- ... Με αυτό που αυθαίρετα ερμηνεύεις ότι λέει το απόσπασμα, δεν διαφωνώ. Αλλά το απόσπασμα λέει κάτι άλλο, όπως αναλύω τόση ώρα. Αφού όμως έχεις την ερμηνεία που έχεις (έστω και αυθαίρετη), συμφωνείς μαζί μου σε όσα είπα σε προηγούμενα ποστ. Αν ειναι να διαφωνησεις απλα για να διαφωνησεις πεστο μου ν'ανταποκριθω αναλογα. Διαφορετικα το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι αρχισες να παραλογιζεσαι και δε το'χεις παρει χαμπαρι. Διοτι αν εσυ ζητας να αναφερει τα ενδιαμεσα βηματα τοτε να βρεθει και ενας αλλος που να ρωταει ποια ειναι αυτα. Και στη συνεχεια να βρεθει κι αλλος ενας που να απαιτει να γράφει ολη τη διαδικασια μυησης. Ή ακομα καλυτερα να ξαναγραψουμε αυτο το κομματι της Κ.Διαθηκης με οτι λεπτομερειες θα θελαμε, απο το τι χρωμα πρεπει να εχει η ρομπα των αμυητων μαθητων μεχρι αν τα πασουμακια τους πρεπει να εχουν γωνια στην ακρη ή να ειναι στρογγυλα. Τι λεμε τωρα και τι συζηταμε? Αυτα ειναι τα ευαγγελια, φυσικα δεν ειναι αλανθαστα αλλα στη προκειμενη δεν χρειαζεται κατι αλλο. Αυτος που ειναι τωρα αξιος και ικανος να δεχθει τα "μαργαριταρια", ηταν ανεκαθεν ετσι? Γεννηθηκε εχοντας καποιο προνομιο ή πλεονεκτημα? Δε νομιζω! Το οτι καποιος ειναι τωρα σε πνευματικο επιπεδο ντουβαρι δεν σημαινει οτι δεν μπορει μελλοντικα ν'αλλαξει και να βγει απο αυτη τη κατασταση και εχω ηδη συμφωνησει στο θεμα της σωστης σειρας και των καταλληλων βηματων για να γινει αυτο. Και οχι, αυτα δεν ειναι δικη μου ερμηνεια αλλα ενα τελειως λογικο συμπερασμα. Αλλα στη τελικη κι αν το θες ετσι , ολα ειναι θεμα ερμηνειας, ακομα και το παραλογο. .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyramid Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Rasputin Τελος.Τι αλλο χρειαζεσαι, ποσο πιο ξεκαθαρα να το πει...? Εγώ δεν χρειάζομαι απολύτως τίποτα, ξέρω ότι αυτά που λέω είναι έτσι ακριβώς γιατί το σύστημα που ακολουθώ στηρίζεται σε αυτά. Εάν ακολουθείς κάτι ανάλογο να μιλήσουμε εάν όχι τι να λέμε, ιστορίες για να περνάει η ώρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Εάν ακολουθείς κάτι ανάλογο να μιλήσουμε Εχεις τη γνωμη σου κι εχω τη δικη μου. Περα απ'αυτα που ηδη ειπωθηκαν δε βλεπω κατι αλλο για να μιλησουμε. Ο Αυγερινος επισης εθεσε αρκετα απλα και κατανοητα τη τεκμηριωση του. Τουλαχιστον δεν ειμαι ο μονος που το καταλαβαινει ετσι. .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyramid Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Περα απ'αυτα που ηδη ειπωθηκαν δε βλεπω κατι αλλο για να μιλησουμε. Σε καταλαβαίνω φίλτατε, δεν υπάρχει θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Αν ειναι να διαφωνησεις απλα για να διαφωνησεις πεστο μου ν'ανταποκριθω αναλογα. Προσπάθησε να καταλάβεις: Σκέψου ότι με το να θεωρείς αυτονόητα κάποια πράγματα που δεν αναφέρονται στην ΚΔ, πέφτεις στην κλασσική παγίδα που πέφτει κόσμος εδώ και δύο χιλιετίες. Κι έτσι καταλήξαμε να έχουμε 15.000+ Χριστιανικά ρεύματα, διότι καθένα «προσθέτει» λόγια που δεν υπάρχουν στα κείμενα, με την αιτιολογία ότι είναι «τα ευκόλως εννοούμενα». Σταμάτα λοιπόν να προσθέτεις. Δεν χρειάζεται. Ερμήνευσε χωρίς να προσθέτεις. Έτσι λοιπόν, το να λέμε ότι δεν δίνεις μαργαριτάρια στους χοίρους είναι σωστό, γιατί όταν μιλάμε για χοίρους μιλάμε για άτομα που δεν έχουν λάβει τις «ενδιάμεσες» διδασκαλίες. Σωστά; Μου δίνεις ορισμό για τους "χοίρους" (με τον οποίο συμφωνώ) αλλά δεν μου δίνεις ορισμό για τα "μαργαριτάρια"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρχάγγελος Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Θέλετε να επισυνάψω το βιβλίο ''Διατροφή των χοίρων'' από το πανεπιστήμιο, να ενημερωθείτε άρτια;;; (Συγνώμη για την ''γείωση'' αλλά η πολλή σοβαρότητα βλάπτει ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυγερινός Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Μου δίνεις ορισμό για τους "χοίρους" (με τον οποίο συμφωνώ) αλλά δεν μου δίνεις ορισμό για τα "μαργαριτάρια"... Ας πούμε ότι μαργαριτάρια ονομάζονται αυτά τα οποία θέλουμε να φτάσουμε. Αντιπροσωπεύουν και ορίζονται από κάτι πολύ συγκεκριμένο: Το Όνειρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 με το να θεωρείς αυτονόητα κάποια πράγματα που δεν αναφέρονται στην ΚΔ, πέφτεις στην κλασσική παγίδα που πέφτει κόσμος εδώ και δύο χιλιετίες. Κι έτσι καταλήξαμε να έχουμε 15.000+ Χριστιανικά ρεύματα, διότι καθένα «προσθέτει» λόγια που δεν υπάρχουν στα κείμενα, με την αιτιολογία ότι είναι «τα ευκόλως εννοούμενα» Οκ, αυτη η παραγραφος αγγιζει τα ορια του παραληρηματος και εξηγουμαι οτι σε διαδικασια τετοιας υπερβολης και τσουβαλιασματος δεν προκειται να μπω. Απ'οτι φαινεται δεν μιλας για ιερα κειμενα καποιας θρησκειας αλλα για στρατιωτικο κωδικα με συγκεκριμενους νομους, διαταξεις, παραγραφους κλπ. που θα σου περιγραφει επακριβως απ'το τροπο που θα δεσεις τα κορδονια των παπουτσιων σου μεχρι το πως θα στρωσεις το κρεβατι σου. Τα κειμενα τοσο του χριστιανισμου αλλα προφανως και οποιασδηποτε θρησκειας με φιλοσοφικο υποβαθρο, δεν χρησιμοποιουν τετοια διατυπωση και συντακτικο. Για τη κατανοηση τους χρειαζεται προσεκτικη μελετη διοτι ακομα και η σειρα ή επιλογη λεξεων παιζει καθοριστικο ρολο. Για μενα, το οτι χρησιμοποιει τη λεξη "χοιρος" κατι εχει να λεει. Το οτι χρησιμοποιει τη λεξη "μαργαριταρια" επισης. Αντιπροσωπευουν κατι πολυ κατωτερο και κατι πολυ ανωτερο, οποιο κι αν ειναι αυτο. (Δυο) Ακραιες καταστασεις, ακομα και στην απλη ζωη δεν τις γεφυρωνεις ετσι αμεσα. Χρειαζεσαι μια ενδιαμεση μεταβαση. Εσυ λοιπον χρειαζεσαι επεξηγηση γι’αυτο, εγω οχι. Ας συμφωνησουμε λοιπον οτι διαφωνουμε γιατι δεν φαινεται να βγαινει ακρη... .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seirios Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Ας πούμε ότι μαργαριτάρια ονομάζονται αυτά τα οποία θέλουμε να φτάσουμε. Αντιπροσωπεύουν και ορίζονται από κάτι πολύ συγκεκριμένο: Το Όνειρο! Η Γνώση, δεν είναι Όνειρο. Η Γνώση είναι οι πληροφορίες που αποκτά κάποιος και οι ιδέες που σχηματίζει για τον κόσμο και τα πράγματα, μέσα από μια νοητική επεξεργασία, η οποία επηρεάζεται από τα ατομικά ή συλλογικά βιώματά και ...το υποσυνείδητό! Η Γνώση, είναι κάτι που δημιουργείται αυτόματα. Η διαχείρισή της απαιτεί συνειδητότητα και αυτό, προσεγγίζει το ...Όνειρο! Γιατί Όνειρο, είναι το να βυθίζεσαι με Πίστη στην Μαγεία της Ζωής, αποδεχόμενος την άγνοιά σου, χωρίς να ενεργοποιείς τις αναστολές της πεπερασμένης σου γνώσης...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυγερινός Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Η Γνώση, δεν είναι Όνειρο. Η Γνώση είναι οι πληροφορίες που αποκτά κάποιος και οι ιδέες που σχηματίζει για τον κόσμο και τα πράγματα, μέσα από μια νοητική επεξεργασία, η οποία επηρεάζεται από τα ατομικά ή συλλογικά βιώματά και ...το υποσυνείδητό! Η Γνώση, είναι κάτι που δημιουργείται αυτόματα. Η διαχείρισή της απαιτεί συνειδητότητα και αυτό, προσεγγίζει το ...Όνειρο! Γιατί Όνειρο, είναι το να βυθίζεσαι με Πίστη στην Μαγεία της Ζωής, αποδεχόμενος την άγνοιά σου, χωρίς να ενεργοποιείς τις αναστολές της πεπερασμένης σου γνώσης...! Η γνώση, οι πεποιθήσεις και η νοοτροπία, είναι ο οδηγός. Ο τρόπος είναι το όχημα. Το Όνειρο είναι ο προορισμός. Με κάνεις πολύ χαρούμενο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zak Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Πρόσφατα είχα μια συζήτηση με έναν φίλο πάνω στο θέμα της γνώσης και της άγνοιας, οπότε σκέφτηκα να αναρτήσω εδώ τον προβληματισμό μου. Είχαμε αναφερθεί στα "αποτελέσματα" που βιώνει κάποιος μέσω της προσευχής, όταν δηλαδή ζητάς βοήθεια από δυνάμεις όπως για παράδειγμα αυτές των αρχαγγέλων. Μετά την κουβέντα αυτή και αφού καταλήξαμε να μιλάμε για τις δυνάμεις και ενέργειες που υπάρχουν στο Σύμπαν, σκεφτόταν ότι θα ήταν καλύτερο να μην έχει βιώσει τίποτα από αυτά, καθώς επίσης και ότι δεν θα ήθελε να έχει γνώση πάνω σε αυτα. Απόρησα... Γιατί κάποιος, που έχει υπέροχες και ευχάριστες εμπειρίες με τη Γνώση, προτιμάει να βρίσκεται στην Άγνοια...; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devaraja Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 γιατι καποιος να θελει να χαλασει την κοσμοθεαση του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zak Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Μα το πρόβλημα βρίσκεται ακριβώς εκεί... Κάποιος που πιστεύει σε κάτι, όταν αυτό το κάτι αρχίσει να γίνεται χειροπιαστό και να κάνει την εμφάνισή του, γιατί να λες "καλύτερα να μην συνέβαινε, γιατί θα ήταν καλύτερο το να μην ξέρω"... Μα όταν πιστεύεις σε κάτι και αυτό το κάτι σου φανερώνεται με τον έναν τρόπο ή με τον άλλο, τότε δεν ενδυναμώνεται η πίστη σου; Γιατί να κάνεις πισωγύρισμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δανάη Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Γιατί ίσως φοβάται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.