Jump to content

666


 Share

Recommended Posts

Τι κακό κι αυτό... τα τελευταία 1,400 χρόνια όποτε ενσαρκώνομαι σε χριστιανική χώρα, το ίδιο ακούω...  :(

:063laugh::063laugh::063laugh:

 

Αχ βρε ατιμούλικο, πάλι κόντεψες να με πνίξεις από τα γέλια! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Λοιπόν:

Ο Ιωάννης σίγουρα πίστευε και εκείνος "αριστερόχειρας= Ευνούμενος του σατανά".

Επίσης πίστευε ξ= φίδι =γνώση και όχι πονηρό πνεύμα.

Ο Ιωάννης με τη φράση "Και να μη δύναται κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει παρά μόνο όποιος έχει το χάραγμα" δεν εννοούσε αγαθά αλλά γνώση. Και όποιος δεν έχει τον αριθμό του ανθρώπου (ΧΞΣ= ΘΕΙΑ ΓΝΩΣΗ) στο δεξί χέρι, δεν θα λάβει ούτε θα δώσει γνώση. Άρα αντίχριστος. Άρα 999 αφού ΧΞΣ=666. Γιατί μάλλον ανάποδα τα έχουμε καταλάβει :018bleh: . Το 999 θα μπορούσε να σημαίνει "αυτός που πέφτει, φεύγει από την γνώση".

 

Άλλωστε Χριστός = 888= ισοροπία (θα μπορούσε να συμβολίζει και "Γη" αφού σε αυτήν ο άνθρωπος ικανοποιεί σύμφωνα με τις επιλογές του και Σατανά και Θεό)

ΧΞΣ= ισοροπία + γνώση=666= Αυτός που φεύγει από την ισσοροπία αφού έλαβε τη γνώση και ανεβαίνει από την "Γη" στον Θεό.

"Το Μέγα Θήριον" γιατί να αντικατοπτρίζει το Σατανά και όχι το Θεό που οργισμένος πλέον (εξού και Μέγα θήριο) νικά;

 

 

Το παραπάνω είναι μία εξήγηση που θα μπορούσε να ισχύει σε ένα σενάριο που δεν έχει αρχίσει καν να εξελίσεται ακόμη. Μετά την δευτέρα παρουσιά, τέλος του κόσμου.

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

"Το Μέγα Θήριον" γιατί να αντικατοπτρίζει το Σατανά και όχι το Θεό που οργισμένος πλέον (εξού και Μέγα θήριο) νικά;

Ιχωρ, τα ρέστα μου! :worthy::worthy::worthy:

Παρουσίασες μια άποψη που εγώ φοβόμουν να παρουσιάσω δημόσια και έλεγα στον εαυτό μου «κράτα το μόνο για σένα αυτό καλύτερα».

 

Όμως, νομίζω ότι προτού προχωρήσουμε, θα πρέπει να εξηγηθούμε για να μην παρεξηγηθούμε:

Ταυτίζοντας τον Θεό με τον Σατανά και τούμπα, θέλω να διευκρινίσω ότι -εγώ τουλάχιστον- δεν θα έκανα ποτέ αυτόν τον συσχετισμό για το Όλον και -κατά την δική μου πάντα κοσμοθεωρία- πραγματικό Θεϊκό Ον. Ο συσχετισμός αφορά μονάχα τον ανθρώπινο Θεό, αυτόν δηλαδή που η πλειοψηφία των ανθρώπων αναγάγει σε κάτι ανώτερο, αλλά ουσιαστικά, με τον τρόπο που το αναγάγει, μόνο ανώτερο δεν είναι.

Να ξεκαθαρίσω επίσης, ότι δεν εστιάζομαι μονάχα στον Εβραϊκό Θεό! Αλλά σε κάθε Θεό που έχει την... κάκιστη τύχη να «πέσει στα χέρια» κοντόφθαλμων ανθρώπων, με αποτέλεσμα να του προσάπτουν τα μύρια όσα... άσχετα!

Όποιος δεν κατάλαβε τι εννοώ, παρακαλώ να το πει ώστε να εξηγήσω καλύτερα, διότι το θέμα είναι λεπτό και θα ήθελα να γίνω όσο το δυνατόν πιο σαφής γίνεται!

 

Πάμε λοιπόν παρακάτω:

 

Φίλε Ιχωρ, δεν ξέρω εάν έχεις διαβάσει την Αποκάλυψη ή όχι. Αν ναι, σίγουρα θα πρόσεξες κάτι παράξενο: ο Θεός, στα -κυριολεκτικά- καλά του καθουμένου, φουντώνει, εξοργίζεται κι αρχίζει να σπέρνει στον κόσμο τα μύρια κακά! Έτσι, στο ξεκούδουνο! (μάλλον ξύπνησε ανάποδα φαίνεται).

Σφραγίδες σπάνε, Άγγελοι σαλπίζουν, σεισμοί, λοιμοί, καταποντισμοί... χάος και χαμός! :shocked: Το «μέγα Θηρίο» εμφανίζεται μετά το σάλπισμα του Έβδομου Αγγέλου (κεφ. 12) στο πολύ πεταχτό, και το μόνο που κάνει είναι... να πλανεύει τον κόσμο με τα δήθεν θαύματά του! Αυτό και μόνο αυτό! :huh:

Ταυτόχρονα, ο Θεός συνεχίζει με τις ζοχάδες του, πνίγει, καίει, καταποντίζει... νιανιά τα κάνει όλα, ενώ «το Θηρίο» απλά συνεχίζει να... θαυματοποιεί! (σα δε ντρέπεται... :zipped: )

Μόνο στο 12ο, 13ο και στις δύο πρώτες παραγράφους του 14ου κεφαλαίου ασχολούμαστε με τα θαύματα και πλανέματα «του Θηρίου»! Μετά το ξεχνάμε (διότι έχουμε φωτιές, πλημμύρες και σεισμούς ν? ασχοληθούμε) και το ξαναθυμόμαστε στο 19ο κεφάλαιο, όπου και νικιέται! Πως; Έλα ντε! :huh: Αλλά νικήθηκε και φυλακίζεται για χίλια έτη.

Ακολουθούν χίλια έτη ευδαιμονίας και χαράς. Στα χίλια έτη θα αφεθεί πάλι για λίγο ελεύθερο «το Θηρίο», αλλά για τόσο λίγο, που ούτε «μπου!» δε θα προλάβει να κάνει! Το ξανατρώει το μαύρο σκοτάδι και ζούμε εμείς καλά κι όμορφα...

 

Για σκέψου αυτά τα... χίλια έτη «ευδαιμονίας και χαράς», σε σύγκριση με την ανθρώπινη ιστορία!

Ας συγκρίνουμε επίσης την συμπεριφορά του "Θεού" με τον άνθρωπο και του "Θηρίου" με το πραγματικό Υπέρτατο Ον ή/και πνευματικό άνθρωπο... :whistling:

 

Hints:

Λίγο πριν μπει το έτος 1000 επικράτησε τρελός πανικός στον Χριστιανικό κόσμο, διότι πιστεύανε ότι ήτανε η ώρα αποφυλάκισης του Θηρίου... :whistling:

Στο προτελευταίο κεφάλαιο, που πλέον είμαστε όλοι μέσα στην καλή χαρά, το Άρνιο πλησιάζει τον Ιωάννη και του λέει «Έχουν γίνει» (21:6)

Στο τελευταίο κεφάλαιο, προτελευταία σειρά, ο Ιωάννης γράφει: «Λέει εκείνος που μαρτυρεί αυτά: «Ναι, έρχομαι γρήγορα». Αμήν, έλα Κύριε Ιησού» (22:20) όπου είναι και το μόνο σημείο της διήγησης όπου το Άρνιο ονοματίζεται! (πρωτύτερα το αφήνουμε στο φλου το όνομα του "Άρνιου")

 

Side hint:

το Άρνιο δεν εμφανίζεται στους ανθρώπους προτού ηττηθεί το Θηρίο! Ουσιαστικά, αυτοί οι δύο δεν συναντιούνται ποτέ!

 

Χμμ...

 

Θα επανέλθω φυσικά B)

Link to comment
Share on other sites

Νεφέλη εάν διάβαζες όλα τα posts θα έβλεπες οτί δεν την έχω διαβάσει :blblbl:

 

Παρ' όλ' αυτά μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον ο Ιωάννης και πιο πολύ με προβληματίζει ο διαχωρισμός "Δεξί χέρι- Μέτωπο".

Link to comment
Share on other sites

Ιχώρ, τα διάβασα όλα τα ποστ, αλλά προφανώς δεν πρόσεξα αυτήν την λεπτομέρεια :sorry:

Διάβασέ την πάντως αν θες. Θα μπορέσεις να στηρίξεις καλύτερα την άποψή σου και θα βρεις κι άλλα ενδιαφέροντα πραγματάκια :smilewink:

(δεν είναι μεγάλη άλλωστε. Εγώ μέσα σε μια ώρα την είχα ολοκληρώσει)

 

 

Να προχωρήσω τώρα στο θέμα μας; :cheerful:

 

1 - Κάποτε πριν μήνες, σ? ένα thread περί καλού και κακού, ειπώθηκε (και έγινε αποδεκτή) η άποψη πως το Υπέρτατο Ον (μακριά από θρησκευτικά "ταμπελάκια"), εμπεριέχει και το καλό και το κακό, αλλά ουσιαστικά δεν είναι τίποτε από τα δύο.

2 - Στο ίδιο thread, ειπώθηκε (κι επίσης έγινε αποδεκτό) ότι τελικά, ο άνθρωπος και μόνο ο άνθρωπος είναι που θέτει τα «αυτό καλό/αυτό κακό».

3 - Σε άλλα threads κατά καιρούς, τόσο εδώ όσο και σε άλλα φόρουμ, έχει ειπωθεί (και προσωπικά το δέχομαι) ότι ο Θεός και ο Σατανάς είναι απλά οι δύο όψεις του ιδιού νομίσματος και όχι δύο ξεχωριστές οντότητες.

4 - Λαμβάνοντας λοιπόν αυτά υπ? όψη, μπορούμε εύκολα να καταλήξουμε στο ότι τελικά, το πότε θα είναι το Υπέρτατο Ον καλό και πότε κακό... Το θέτουμε εμείς οι ίδιοι οι άνθρωποι. Επομένως το ίδιο ισχύει και για το πότε λέμε "αυτό είναι του Θεού" και πότε "αυτό είναι του Σατανά".

5 - (Μπαίνουμε σε στοιχεία τώρα) τόσο ο Απόστολος Παύλος (δυστυχώς δε θυμάμαι σε ποια επιστολή), όσο και ο Ιησούς (στα γνωστικά όμως ευαγγέλια), αναφέρουν: ο μεν Παύλος «δεν γνωρίζετε ότι είστε Θεοί;» (απευθυνόμενος σε άπαντες ακροατές). Ο δε Ιησούς «είστε Υιοί Θεού ζωντανού» και σε άλλο σημείο «είστε κι εσείς Χριστός» (απευθυνόμενος στους μαθητές του, για το όταν θα ανακαλύψουν και γνωρίσουν... τον εαυτό τους!).

Το θέμα «άνθρωπος = Θεός», έχει αναπτυχθεί και από άλλους φιλόσοφους και πνευματιστές. Είναι μια μάλλον συνηθισμένη φιλοσοφία και πρόκειται για την «καρδιά» του Πανθεϊσμού.

6 - Κάνοντας μια σούμα όλων των ανωτέρω, καταλήγουμε στο ότι άνθρωπος = Θεός = καλό και κακό μαζί = ανθρώπινες θέσεις

7 - Πάμε τώρα για την Αποκάλυψη:

α) Θεός + Σατανάς = Ένα

κι αφού άνθρωπος = Θεός, επομένως και άνθρωπος = Σατανάς

β) Στατιστικά στον ανθρώπινο πληθυσμό κάθε εποχής, πόσοι είναι οι υλιστές και πόσοι οι πνευματιστές; - Σαφώς συντριπτικά περισσότεροι οι υλιστές.

Ποιοι είναι αυτοί που τελικά «περνάει το δικό τους»; - Οι υλιστές.

Ποιοι είναι αυτοί που κάνουνε νιανιά την γη και την ανθρωπότητα; - Οι υλιστές.

Ποιοι είναι αυτοί που τελικά αργά ή γρήγορα θα «φάνε τα μούτρα τους», λόγω των φιλελεύθερων ιδεών και φιλοσοφιών τους, θα θεωρηθούν τσαρλατάνοι και πλανευτές, με κίνδυνο μερικές φορές να χάσουνε έως και την ζωή τους; - Οι πνευματιστές.

Από ποιους; - Από τους υλιστές.

Ποιοι λέει ότι θα επικρατήσουνε η Αποκάλυψη, αφού πρώτα θα τα έχουνε κάνει όλα λίμπα; - Οι «του Θεού»

Ποιοι ηττούνται, κάνοντας θαύματα και πλανεύοντας τον κόσμο; - Οι «του Θηρίου»

Ποιοι είναι αυτοί που -διαβάζοντας ιστορία- βρίσκουμε να έχουν αιματοκυλίσει τον κόσμο ολόκληρο επί αιώνες; - Οι «του Θεού» (και όχι μόνο Χριστιανοί, μην παρασυρθείτε! Είναι κι άλλοι!)

Με ποια δικαιολογία αυτό το αιματοκύλισμα; - Κυνηγάνε τους «του Θηρίου»

Ποιοι είπαμε είναι αυτοί οι «του Θηρίου»; - Οι σκεπτόμενοι, φιλελεύθεροι και λάτρες της γνώσης (βλ. σπουδαία ιστορικά πρόσωπα που κατηγορήθηκαν. Π.χ. ο Γαλιλαίος είναι μια «σταγόνα στον ωκεανό»)

Και γιατί είναι απειλή οι «του Θηρίου»; - Διότι δεν είναι «πρόβατα» κι άρα δεν μπορούμε να τους χειραγωγήσουμε, εμείς οι υλιστές!

 

 

...Μήπως τελικά ο Ιωάννης μας λέει εμμέσως πλην σαφώς «πάρτε το απόφαση: η πρωτόγονη και επιθετική φύση του ανθρώπου θα νικά πάντα... διότι είναι περισσότεροι αυτοί που την υπακούν!» ;; :(

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ο διαχωρισμός Δεξί χέρι-Μέτωπο δεν παίζει κανένα ρόλο διότι:

 

Όλοι έχουν μέτωπο αλλά δεν έχουν όλοι χέρια... :blink:

 

 

 

Μη βαράτε ρε παιδιά :001almostcry: :001almostcry: . Είναι και αυτό μία πιθανή περίπτωση που δεν την σκεφτόμαστε, και παιδευόμαστε να βρούμε συσχετισμόυς

τρίτο μάτι- μέτωπο-θρησκεια-666

 

Κάηκα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εεεε... οκ... :huh:

Είπαμε να σκεφτόμαστε «έξω από το κουτί», αλλά νομίζω ότι το παράκανες! :lol:

 

 

Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν διαφωνεί κανείς! :blink:

Μα καλά... εδώ σας λέμε ότι ο Θεός είναι ο «bad guy» το Θηρίο ο «good guy» και κανείς δεν βγαίνει να πεί «ώπα, ώπα, γιατί πήρατε φόρα!!» ;;! :wacko:

 

...Δεν έχει γούστο χωρίς διαφωνίες ... :(

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεος στην Αποκαλυψη δινει την εντυπωση του Bad Guy μιας και επικρατει ακομα η Εβραικη αντιληψη περι Θεου,που σημαινει ολα αυτα που ανεφερες(εκδικητικοτητα,καταστροφεας κλπ.).Οπως δηλαδη παρουσιαζεται και στην Παλαια Διαθηκη με τον Κατακλυσμο,με τα Σοδομα,και με τις <<υπεροχες>>εντολες Του του τυπου"σφαξτε ολους τους αρσενικους ειδολολατρες και τα παιδια τους και τα ζωα τους.Περαστε τον λαιμο τους απο το μαχαιρι σας....".

Και ο αμοιρος ο Σαουλ επειδη κρατησε μερικους για ομηρους για λυτρα και δεν τους σκοτωσε ο <<καλος>> Θεουλης πηρε την χαρη του απο αυτον και την μεταβιβασε στο Δαυιδ που εγινε και ο ευνοουμενος του.

Καπως ετσι τον παρουσιαζει και ο Ιωαννης με ολα αυτα που αναφερει στο βιβλιο του.Ενας Θεος της Αγαπης που μαλλον βαρεθηκε να συγχωρει και αποφασιζει να μας βαλει στη θεση μας :yeahright:

Και οσο για την Χιλιετη επερχομενη με τους λιγους καλους,την αφηνω στους αγαπητους Χιλιαστες που αναμενουν τη στιγμουλα που θα κατσουν στο τραπεζακι με τον Κυριο και θα φανε παρεουλα :063laugh: :blblbl: .Προτιμω το τραπεζι του Οντιν και την μπυρουλα του με το ψητο τραγι στη Μεγαλη Σαλα και οχι το ξενερωτο παρτυ τους! :partytime:

Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι τον παρουσιαζει και ο Ιωαννης με ολα αυτα που αναφερει στο βιβλιο του.Ενας Θεος της Αγαπης που μαλλον βαρεθηκε να συγχωρει και αποφασιζει να μας βαλει στη θεση μας :yeahright:

Φίλε elrod, θα πιαστώ από αυτά που είπες, για να παρουσιάσω μια άλλη ερμηνεία της Αποκάλυψης, που είναι καθαρά... πολιτική!

Τι σχέση έχει αυτό με αυτά που έγραψες; Η σχέση είναι στο μήπως ο Θεός δεν εκνευρίστηκε γενικώς με την ανθρωπότητα, αλλά συγκεκριμένα με τους αποκαλούμενους αντιπροσώπους του (τους επισκόπους και ιερείς δηλαδή).

 

Ο Ιωάννης ξεκινά, γράφοντας:

«9 Εγώ ο Ιωάννης, ο αδελφός σας και συμμέτοχος μέσα στη θλίψη και στη βασιλεία και στην υπομονή με τον Ιησού, ήμουν στο νησί που καλείται Πάτμος, εξαιτίας του λόγου του Θεού και της μαρτυρίας για τον Ιησού. 10 Ήρθα σε πνευματική έκσταση κατά την ημέρα του Κυρίου και άκουσα πίσω μου φωνή μεγάλη σαν σάλπιγγα 11 να λέει: «Ό,τι βλέπεις γράψε το σε βιβλίο και στείλε το στις εφτά εκκλησίες: στην Έφεσο και στη Σμύρνη και στην Πέργαμο και στα Θυάτειρα και στις Σάρδεις και στη Φιλαδέλφεια και στη Λαοδίκεια» (1:9-11)

Ακολουθούν επιστολές στους επισκόπους των αναφερόμενων εκκλησιών, όπου τους επιπλήττει. Άλλους σφόδρα, άλλους με κάποια επιείκεια. Αλλά για όλους έχει κάποιο λόγο για να τους επιπλήξει.

 

Στο κεφ. 5 ο Θεός αναζητά κάποιον άξιο «ν? ανοίξει το βιβλίο και να λύσει τις σφραγίδες». Η ανεύρεση όμως αυτού του άξιου, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και στην αρχή όλοι οι άγγελοι θλίβονται, ακόμα κι ο ίδιος ο Θεός, που δεν βρίσκεται ένας άξιος.

Τελικά ένας πλησιάζει, δηλώνει άξιος, αναγνωρίζεται ως άξιος και λαμβάνει το βιβλίο. Αυτός είναι «το Άρνιο», που -όπως προείπα και σε προηγούμενο ποστ- δεν ονοματίζεται, κι επομένως θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε «Χριστός» που σφαγιάστηκε λόγω των φιλελεύθερων πολιτικών και -κυρίως- φιλοσοφικο-θρησκευτικών του πεποιθήσεων... Ή να αντιπροσωπεύει όλους αυτούς μαζί! (δεν είναι άλλωστε λίγοι)

 

Το Άρνιο λοιπόν αρχίζει να σπάει τις σφραγίδες και γίνεται ο τζερτζελές που ήδη έχουμε πει.

 

Η εναλλακτική λοιπόν ερμηνεία είναι: μήπως όλος αυτός ο χαμός τελικά αφορά μονάχα την Εκκλησία, που τον προκαλεί ουσιαστικά «το Άρνιο», με την συγκατάθεση του Θεού;

Μήπως ο Θεός οργίζεται κατά των ανθρώπων της εκκλησίας (και με το δίκιο του εδώ που τα λέμε...) και πλήττει με «σεισμούς, λοιμούς, καταποντισμούς, φωτιές, κλπ», μόνο αυτούς, αλλά μέσω «του Άρνιου»;

Μήπως «το Θηρίο» συμβολίζει τους ανθρώπους της εκκλησίας που επιμένουν να -κυριολεκτικά πλέον- πλανεύουν τον κόσμο, εμφανίζοντας δήθεν «θαύματα» (να δώσω παραδείγματα;) ;

Ο Ιησούς, είναι γνωστό ότι ερχότανε σε ρήξη με τους ιερωμένους, επανειλημμένα...

Είναι επίσης γνωστό, ότι ο κάθε «Χριστός» (με την έννοια δηλαδή του Γνώστη, του πνευματικού ανθρώπου), επίσης έρχεται συχνά-πυκνά σε ρήξη με τους υποτιθέμενους «ανθρώπους του Θεού».

Στο κεφ. 21 της Αποκάλυψης, εμφανίζεται η «νέα» Ιερουσαλήμ, «η νύφη του Άρνιου», που -αφού έχει στο μεταξύ γκρεμιστεί συθέμελα από την οργή του Θεού- εμφανίζεται τώρα ολοκαίνουργια, φωτεινή, όμορφη, απαλλαγμένη από παντώς είδους εγκληματίες, απατεώνες κλπ... όπως τέλος πάντων θα έπρεπε να είναι πραγματικά το ιερατείο μιας θρησκείας. Γράφει μάλιστα το αινιγματικό: «22 Και ναό δεν είδα μέσα σ? αυτή (την Ιερουσαλήμ), γιατί ο Κύριος ο Θεός ο Παντοκράτορας είναι ναός της, και το Αρνίο.» (21:22)

Όπως είναι γνωστό, η Ιερουσαλήμ θεωρούνταν ανέκαθεν η «καρδιά» της θρησκείας, οπότε όλ? αυτά για την «νέα Ιερουσαλήμ», που γκρεμίζεται συθέμελα από την οργή του Θεού και επανέρχεται αργότερα ως άξια «νύφη του Άρνιου», προκαλούν ενδιαφέροντες συνειρμούς και συμβολισμούς.

 

Ας θυμηθούμε επίσης, ότι η διαφθορά στο Εβραϊκό ιερατείο, υπήρχε από πριν εμφανιστεί ο Ιησούς και ότι η διαφθορά στο Χριστιανικό ιερατείο, δυστυχώς, εμφανίστηκε σχεδόν αμέσως (την πρόλαβαν ακόμα και οι Απόστολοι).

 

Μήπως επομένως, ολόκληρη η Αποκάλυψη είναι μια αυστηρή προειδοποίηση στους διεφθαρμένους ιερείς;

Άλλωστε, ο Ιωάννης ξεκινά με το παράπονο του ότι εξορίστηκε λόγω της πίστης του...

 

Όσο για το κατά πόσο είναι πραγματική προφητεία η Αποκάλυψη ή όχι, με την τώρα παρουσιαζόμενη ερμηνεία της, αρκεί να παρακολουθήσουμε την επικαιρότητα για τα γεγονότα στην Εκκλησία, για να βγάλουμε συμπέρασμα. Διότι αναμφίβολα ποτέ άλλοτε η Εκκλησία δεν υπέστη τόσα απανωτά πλήγματα και αποκαλύψεις για τις πράξεις στους κόλπους της. Κι ας μην ξεχνάμε το σοβαρότατο, πρόσφατο πλήγμα που δέχτηκε: να χάσει η Ορθόδοξη Εκκλησία τον Ιερό Τάφο στα Ιεροσόλυμα... (μην ξεχνάτε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η πρώτη Εκκλησία! Τα σχίσματα ήρθαν πολύ αργότερα)

Ας μην ξεχνάμε επίσης τον πανικό που έχει επικρατήσει αναμεταξύ των ανθρώπων της Εκκλησίας, λόγω της -πλέον- κάθε άλλο παρά «ψυθιριστής» διάδοσης των φιλελεύθερων απόψεων των... «Άρνιων» και της «δίψας» των ανθρώπων για γνώση αυτών των απόψεων...

 

Απόψεις; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποκλειεται να εχεις και δικαιο.Μπορει η ολη υποθεση της Αποκαλυψης να ειναι μια <<αθωα>>σκευωρια του Ιωαννη για να τρομοκρατησει τους ποιμενες που ειχαν ξεσαλωσει.

Καποτε σε ενα φυλλαδιο ειχα διαβασει ενα αρθρο ενος γεροντα απο το Αγιο Ορος οπου προκαταβολικα ζητουσε συγχωρεση απο τον Θεο για τη συμπεριφορα των ιερωμενων και για το φερσιμο τους στους <<εσχατους>>καιρους.Κατα αυτον οι ποιμενες θα ειναι που θα δωσουν το κακο παραδειγμα στο ποιμνιο με τη συμπεριφορα τους και τη μισαλοδοξια τους.Αισχη θα αποκαλυφθουν και οι ιερεις θα επιδιδονται σε φαγωμαρα για την εξουσια αδιαφοροντας παντελως για το πνευματικο εργο τους(ποσο Πατριαρχειο Ιεροσολυμων θυμιζει αυτο...!).

Παντως η κατασταση με τους ιερεις και τους αρχιερεις παραμενει ιδια στους αιωνες.Τι και αν ειναι αρχαιοι Αιγυπτιοι Ιερεις,τι Ιουδαιοι ,τι Χριστιανοι,τι Ισλαμιστες,τι,τι,...Ο καυγας παντα για το παπλωμα και την κουταλα,το μεγαλυτερο κομματι απο την πιττα κ.ο.κ.

Μπαφιασα πια με την παρτη τους!

:063dizzy:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποκλειεται να εχεις και δικαιο.Μπορει η ολη υποθεση της Αποκαλυψης να ειναι μια <<αθωα>>σκευωρια του Ιωαννη για να τρομοκρατησει τους ποιμενες που ειχαν ξεσαλωσει.

Φίλε elrod, αυτό που μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, είναι οι πολλαπλοί τρόποι ερμηνείας της (ήδη παρατέθηκαν σ? αυτό το thread 3 απ? αυτούς, και είναι κι άλλοι!). Επιπλέον, το ότι όλες φαίνεται να ταιριάζουν «γάντι»! Εάν υπάρχει ενδιαφέρον, θα παραθέσω σιγά-σιγά και τις υπόλοιπες που βγάζω...

Δεν έχω ιδέα ποια απ? όλες είναι τελικά αυτή που είχε στο μυαλό του ο Ιωάννης, όπως επίσης -όπως είπα σε προηγούμενο thread- δεν είμαι σίγουρη για το εάν πράγματι είχε κάποια απ? αυτές κατά νου ή απλά έγραφε ότι του ΄ρχότανε. :wacko:

Αλλά, οφείλω να του αναγνωρίσω το ότι κάθε φορά που την διαβάζει κανείς, μπορεί να βγάλει διαφορετικό νόημα και συμπέρασμα. Αν μη τι άλλο, ακόμα κι αν τελικά δεν υπάρχει συγκεκριμένο νόημα, σίγουρα προκαλεί τον αναγνώστη να σκεφτεί κι αυτό το θεωρώ θετικό (use it or loose it! :lol: )

 

Καποτε σε ενα φυλλαδιο ειχα διαβασει ενα αρθρο ενος γεροντα απο το Αγιο Ορος οπου προκαταβολικα ζητουσε συγχωρεση απο τον Θεο για τη συμπεριφορα των ιερωμενων και για το φερσιμο τους στους <<εσχατους>>καιρους.Κατα αυτον οι ποιμενες θα ειναι που θα δωσουν το κακο παραδειγμα στο ποιμνιο με τη συμπεριφορα τους και τη μισαλοδοξια τους.Αισχη θα αποκαλυφθουν και οι ιερεις θα επιδιδονται σε φαγωμαρα για την εξουσια αδιαφοροντας παντελως για το πνευματικο εργο τους(ποσο Πατριαρχειο Ιεροσολυμων θυμιζει αυτο...!).

Ωραίος ο γέροντας! :clapping:

Είχα δει και έναν ζωγραφικό πίνακα ενός μοναχού (ο πίνακας τώρα βρίσκεται στο μουσείο την Μονής του Σινά) που έμμεσα προειδοποιούσε όλους τους ανθρώπους «του Θεού», εάν ξεστράτιζαν: αναπαριστούσε μια σκάλα που ξεκινούσε από την γη και κατέληγε στον ουρανό, όπου τους περίμενε ο Ιησούς με ανοιχτές αγκάλες. Πάνω στην σκάλα, βρίσκονταν ιερωμένοι διάφορων βαθμίδων, που ανεβαίνανε. Γύρω-γύρω από την σκάλα, καραδοκούσαν πολλά διαβολάκια, που άρπαζαν αμέσως αυτούς που ξεστράτιζαν από την σκάλα, τους καρφώνανε και τους πετούσαν «στο πυρ το εξώτερο».

Ο πίνακας είναι πιθανόν επηρεασμένος από κάποιο σημείο που υπάρχει στις Γραφές, που είναι προειδοποίηση προς όλους τους αντιπροσώπους του Θεού, ότι αυτοί θα κριθούν πολύ αυστηρότερα απ? ότι οι απλοί άνθρωποι... Δυστυχώς δε θυμάμαι σε ποιο σημείο. Θα το ψάξω αν σ? ενδιαφέρει.

 

Παντως η κατασταση με τους ιερεις και τους αρχιερεις παραμενει ιδια στους αιωνες.Τι και αν ειναι αρχαιοι Αιγυπτιοι Ιερεις,τι Ιουδαιοι ,τι Χριστιανοι,τι Ισλαμιστες,τι,τι,...Ο καυγας παντα για το παπλωμα και την κουταλα,το μεγαλυτερο κομματι απο την πιττα κ.ο.κ.

Μπαφιασα πια με την παρτη τους!

  :063dizzy:

Έχεις δίκιο.

Το παρήγορο όμως είναι ότι τα τελευταία χρόνια, ο απλός κόσμος δεν φοβάται πλέον να τους κρίνει και να τους κατηγορήσει. Κάτι που παλαιότερα, ήταν ανήκουστο.

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη ερμηνεία της Αποκάλυψης είναι η παρακάτω, εκφράζεται από στόματος καθηγητού Γουάτικινς, του φημισμένου κολλεγίου του Αγίου Σεντ του Κέμπριτζ:

 

Αυτό που πρέπει να καταλάβεις, νεαρή μου δεσποινίς, είναι ότι οι Έλληνες δεν αρκέστηκαν να κυριαρχήσουν στον πολιτισμό ολόκληρου του Κλασικού κόσμου, αλλά πραγματοποίησαν το σπουδαιότερο και όπως λένε πολλοί, το μοναδικό έργο δημιουργικής φαντασίας αυτού του αιώνα. Αναφέρομαι φυσικά στα δρομολόγια των ελληνικών πλοίων. Ένα έργο υπέροχης μυθοπλασίας όπως θα σε διαβεβαιώσει οποιοσδήποτε έχει ταξιδέψει στο Αιγαίο. Χμ, ναι. Έτσι νομίζω.

...

Το ήξερες, μικρή μου δεσποινίς ότι η Αποκάλυψη έχει γραφτεί στην Πάτμο; Πράγματι εκεί γράφτηκε. Από τον Άγιο Ιωάννη. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται σαν κάτι γραμμένο την ώρα που περιμένει κανείς το καράβι. Ναι, πραγματικά, αυτό νομίζω. Ξεκινάει με αυτήν την ονειρική κατάσταση που σε πιάνει όταν θέλεις να σκοτώσεις τον καιρό σου, εκεί που βαριέσαι κι αρχίζεις να φαντάζεσαι πράγματα, και ανεβαίνει προοδευτικά σ' ένα αποκορύφωμα παραισθησιακής απελπισίας. Πολύ αποκαλυπτικό."

 

Douglas Adams, "Ο Ντερκ Τζέντλυ ακολουθεί τη γάτα"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αχ, βρε Ιχώρ με τις σφήνες σου! :lol:

 

Μιας και ο Ιχώρ με πρόλαβε για 3 λεπτά με την πληροφόρησή του (που δεν γίνεται να μην την σχολιάσω φίλε μου!), θα κάνω μια πρόωρη συμπληρωσούλα στο αμέσως προηγούμενο ποστ μου, ώστε σε συνδυασμό με τα ακριβώς από πάνω που έγραψα και με την πληροφόρηση του Ιχώρ, να έχετε κάτι ακόμα να σκεφτείτε:

 

Στο κεφ. 7, στιχ. 3 της Αποκάλυψης, αναφέρεται: «Μη βλάψετε τη γη μήτε τη θάλασσα μήτε τα δέντρα, μέχρι να σφραγίσουμε τους δούλους του Θεού μας πάνω στα μέτωπά τους»

 

:whistling:

Σωστη !!

καλα γινανε κατι φοβεροι συλλογισμοι στην αρχη!

Κριμα που χαθηκαν μερικοι...

 

αληθεια τι εννοει με το "σφραγισουμε";

Ο νους μου παει απο εδω και απο εκει...

Link to comment
Share on other sites

...αληθεια τι εννοει με το "σφραγισουμε";...
Λένε ότι εκείνη την εποχή "σφράγιζαν" τους δούλους (με κάτι πυρωμένο) ως βεβαίωση ιδιοκτησίας. Με αυτό στο νου, τουλάχιστον οι αρχικοί αναγνώστες κάτι τέτοιο θα καταλάβαιναν.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...