Jump to content

Μαγοπολιτική


Recommended Posts

...

Η σκέψη μου απλή.

 

Εάν θέλεις κάποιος να είναι αξιόπιστος & δίκαιος ως προς τη μομφή, θα πρέπει να αμφισβητεί το ΣΥΝΟΛΟ αυτών που διαφημίζουν/ζονται άμεσα ή έμμεσα τουλάχιστο μέσα στο φόρουμ, αφού η ένσταση έγκειται στα φράγκα, το «δαιμονοποιημένο» εμπόριο προϊόντων στο χώρο της αναζήτησης καθώς και η αξία που έχουν ή όχι. Κάτι που δεν αφορά έναν άνθρωπο αλλά αρκετούς κλάδους επαγγελματιών, πωλητών, θεραπευτών, συγγραφέων, καλλιτεχνών κ.λ.π.

Μήπως λοιπόν είναι βαρετά μυωπικό να εστιάζεσαι σε ένα μέλος το οποίο μάλιστα δε συμμετέχει επί του παρόντος;..

...

Τώρα είμαι σίγουρος ότι έχεις κάτι συγκεκριμένο στο νου και κάποιο συγκεκριμένο(α;) μέλος(η;) ίσως - κάτι που δεν ήταν στο δικό μου νου, ούτε είναι οπότε δεν εστιάζομαι σε κανέναν/καμία.

Δεν ξέρω σε τι περιοδικό νομίζεις ότι σε βλέπω.

Ο έχω την μύγα... βέβαια...

 

Πάντως αυτό που λέω στέκει για κάθε είδους διακίνηση πληροφορίας (οπότε και για περιοδικά)

Δεν μιλώ για κατοχύρωση ιδεών (στην οποία δεν πιστεύω κατά κανόνα) αλλά

1. στο επίπεδο ανταλλαγής και εφαρμογής είναι καλό να μαθαίνει κανείς κάτι από κάποιο/α που ξέρει επειδή έζησε και όχι από κάποιο/α που απλά διάβασε όλα όσα άλλοι έζησαν.

και

2. στο επίπεδο της ποιότητας της πληροφορίας σε σχέση με την αξία της - το πόσο παρουσιάζεται σχεδιασμένη για δημιουργία εντυπώσεων (και τι) το πόσο "αφήνεται να μιλήσει αφ' εαυτής" και να δείξει την τυχόν αξία της ή το αν προβάλλεται διακοσμημένη για να νομιστεί ότι αξίζει περισσότερο ή επειδή όντως της αξίζει η διακόσμηση. Αυτά έχουν άμεση σχέση με το θέμα ("μαγοπολιτική") και καμιά σχέση με ποτιράκια και σπάγκους για ενδοεπικοινωνία (πως σου ήρθε;)

 

Σ' ενα περιοδικό πχ είναι απόλυτα θεμιτό (και εκ των πραγμάτων ο κανόνας) αν θέλει κανείς να γράψει για τον Άρη και το Διάστημα να μελετήσει το πράγμα χωρίς να έχει πια και την υποχρέωση να έχει πάει κι όλας (τόσοι λίγοι μόνο έχουν πάει που αν μην έχει νόημα). Ούτε οι αναγνώστες είναι πιθανό να πάνε.

Αν πάλι γράψει για υποβρύχια, ναι θεωρώ ότι κάποιος που έχει μπει σε υποβρύχιο θα μεταφέρει καλύτερα το πράγμα μέσα από την εμπειρία, παρά κάποιος που έχει διαβάσει περισσότερο χωρίς να μπει ποτέ. Ειδικά αν τον διαβάζουν άλλοι που θέλουν να έχουν την εμπειρία.

Μετέφερε αυτά στο πλαίσιο και τη θεματολογία που κουβεντιάζουμε...

Η ένταση δεν εντοπίζεται στα φράγκα (τουλάχιστον από την πλευρά μου, είπαμε αν κάποιοι έχουν πρόβλημα με μύγες...) το πολύ να τα δω ως "σύμπτωμα" ή ως "δείκτη" των προθέσεων κάποιου.

Ο τρόπος που σερβίρεται πάλι κάτι, σε σχέση με το θέμα μας, είναι για μένα "αποκαλυπτικός".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Δεν μπορεί κάτι από όλα αυτά θα κάνουν . Παράδειγμα γνωστός αποκρυφιστής–celebrity–πολύ γυμνασμένος . όπου πέθανε πολύ πρόσφατα , όσο ζούσε έμοιαζε πολύ σε αυτό που περιγράφεις (!) . Μετά το θάνατο του όμως , όπου βγαίνουν τα άπλυτα του στην φόρα , φαίνεται πως όλα αυτά μόνο στην θεωρία τα έρπατε , στην πράξει άνθρωπος ήταν και αυτός .

To παράδειγμα σου είναι ατυχές και δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες άλλες,αλλά η χρήση απαγορευμένων ουσιών είναι κάτι που απαγορεύετε δια ροπάλου στην "μαγοπολιτική".

Εγώ μιλώ ως επί το πλείστον για ανθρώπους με κουστούμι,γραβάτα και κόντρα ξύρισμα που βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά.

 

Κάτι που παρέλειψα στα χαρακτηριστικά που ανέφερα πιο πάνω είναι η ομαδικότητα και η αλληλο-υποστήριξη.

Δεν θα μιλήσω για σέχτες και οργανώσεις κάθε είδους που εκεί εννοείτε αλλά θα φέρω ένα παράδειγμα για αυτούς που κατηγορούνται από πολλούς για τα περισσότερα "δεινά" κατά της ανθρωπότητας,για τους φίλους μας τους Εβραίους.

Αν είσαι π.χ Εβραίος και πας να ζήσεις σε μια κοινότητα Εβραίων,θα σε ρωτήσουν σε τι είσαι καλός και που νομίζεις οτί θα μπορούσες να προσφέρεις.Αν π.χ νομίζεις οτί θα είσαι καλός σαν κρεοπώλης,θα σε βοηθήσουν να ανοίξεις ένα κρεοπωλείο και μετά δεν θα σε αφήσουν βέβαια στο έλεος του Θεού.Θα αγοράζουν όλοι κρέας από εσένα και θα σε υποστηρίζουν.

Αντιθέτως στο Ελλάντα τα πράγματα διαφέρουν λιγάκι.Εδώ αν ανοίξεις ένα κρεοπωλείο αποκλείεται να ψωνίζουν απο εσένα..Αν ψιλιαστούν ότι τα βγάζεις πέρα θα σε κατηγοράνε οτί πουλάς χλαπάτσες,θα σταματήσουν να σου μιλάνε ξαφνικά αλλά δεν θα περιοριστούν μόνο εκεί.Θα ψάξουν να βρουν τον προμηθευτή σου,τα μηχανήματα σου και θα ανοίξουν και εκείνοι ένα κρεοπωλείο μια γωνία παραδίπλα.Είναι πολύ πιθανό εαν έχεις και κανέναν καλό πωλητή να του δώσουν παραπάνω χρήματα για να τον πάρουν..Μετά θα το παίζουν και αρχικρεοπώληδες :whistling:

Link to comment
Share on other sites

 

Αν κάποιος έχει πραγματικά αξιόλογες ιδέες και θέλει να είναι σίγουρος μπορεί απ’ όσο γνωρίζω να τις κατοχυρώσει πνευματικά.

 

Οι ιδέες δεν κατοχυρώνονται.

Link to comment
Share on other sites

Outis,

Δε μ' ενδιαφέρει να σε πείσω για κάτι αλλά και όρεξη να είχα, πάλι δεν θα το έκανα.

 

Είναι σαφές ότι δε σ' αρέσουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα και όλοι το έχουμε εμπεδώσει (για να μην πω ότι το ξερουν και οι πέτρες.) Όυτε όμως και μένα μου αρέσουν επίσης κάποια πράγματα. Φροντίζω όμως αυτό να μη γίνεται ούτε σκάλωμα ούτε "λόξυγκας". Κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα εκτιμητέο.

 

Όταν λοιπόν επαναλαμβάνεται με την πρώτη ευκαιρία ο "λόξυγκας" της ειρωνίας τότε αυτό τι σημαίνει; Σκέψου το!

Εμένα πάντως μου βρωμάει μικροεγωϊσμό. :confused:

 

Έν τάχει,

 

με κανένα μέλος δεν έχω πρόβλημα γιατί συνεπάγεται φθορά & απίστευτο χάσιμο χρόνου. Είσαι ελεύθερος να βλέπεις όσες μύγες θέλεις. Το πλιάτσικο σχετίζεται με το Δάσος όπως είπα εξαρχής και όχι με τα βολικά φαντάσματα.

 

Όταν λέω ότι "με βλέπεις στο περιοδικό, το βιβλίο, το φόρουμ" είναι σχήμα λόγου και όντως το είπα περίεργα για να το πιασεις.

 

Το θέμα του περιοδικού που το έφερες σαν υπαινιγμό είναι θέμα περισσότερο κουτσομπολιού παρά επιχειρήματος. Αλήθεια έχει τόσο πολύ ενδιαφέρον τα του εκτός φόρουμ ενός μέλους;

Αρχίζεις και με βάζεις σε σκέψεις :whistling:

Όταν ανφέρομαι σε διαφήμιση εννοώ τη διαφήμιση ΕΝΤΟΣ. Μην επαναλαμβάβουμε τα ίδια. Είμαι υπέρ του να διαφημίζεται όποιος θέλει και έχει να παρουσιάσει κάτι. Άν όμως είναι για να μην επιτρέπονται, να μην επιτρέπονται όλες και όχι γκρίνιες κατ' επιλογή .

 

2. στο επίπεδο της ποιότητας της πληροφορίας σε σχέση με την αξία της - το πόσο παρουσιάζεται σχεδιασμένη για δημιουργία εντυπώσεων (και τι) το πόσο "αφήνεται να μιλήσει αφ' εαυτής" και να δείξει την τυχόν αξία της ή το αν προβάλλεται διακοσμημένη για να νομιστεί ότι αξίζει περισσότερο ή επειδή όντως της αξίζει η διακόσμηση.

 

Δεν βρίσκω τίποτα κακό. Ναι πολλά πράγματα είναι θέμα εντυπώσεων. Το πως διακοσμείται και το πως ντύνεται ένα μαγικό σκηνικό, ένα

μαγικό εργαλείο, ακόμη και ένα κείμενο(μαγικό), είναι βασικό θέμα ψυχικού τροπισμού.

Ο κόσμος μας είναι μια εντύπωση μπορείς να πεις.

Και μην έχεις αυταπάτες, το αν κάτι έχει μικρή ή ανύπαρκτη αξία, όσο και να το ντύσεις, κάποια στιγμή θα δείξει.

Συνήθως όμως με τις εντυπώσεις στο λόγο και τα περιτυλίγματα τα πάνε περίφημα, οι συγγραφείς, ποιητές & εν γένει λογοτέχνες. :wink:

 

 

Η ένταση δεν εντοπίζεται στα φράγκα (τουλάχιστον από την πλευρά μου, είπαμε αν κάποιοι έχουν πρόβλημα με μύγες...) το πολύ να τα δω ως "σύμπτωμα" ή ως "δείκτη" των προθέσεων κάποιου.

 

Εδώ βλέπω να κάνεις τον κινέζο. Δε χρειάζεται όμως να βάζεις τα φράγκα σε δεύτερη μοίρα γιατί ως αιχμή του δώρατος βλέπεις να είναι πολλοί αυτοί που θα χρειαστεί να καρφώσεις, συμπεριλαμανομένου και του καθρέφτη. Μιας και όλοι έχουμε το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, ερασιτέχνες και επαγγελματίες.

 

 

Τέλος και επειδή ο χρόνος είναι αναντικατάστατος..

 

Ξέρεις εσύ :wink:

Link to comment
Share on other sites

Outis,

Δε μ' ενδιαφέρει να σε πείσω για κάτι αλλά και όρεξη να είχα, πάλι δεν θα το έκανα.

Δεν σε ενδιαφέρει, λες, αλλά πολύ εκτενή «απάντηση» βλέπω και άσχετη και με το θέμα.

Με αναφορές που δεν καταλαβαίνω, και δεν κάνω κανέναν «ασιάτη». Μιλάς για "ευθιξίες" και "λόξυγγες" και άλλα ακατανόητα.

Έχεις κάτι στο νου συγκεκριμένο, και η γενικές αρχές που ανέφερα στο χαλάνε, προφανώς. Ούτε για ποιο «μέλος» μιλάς, ούτε για τι «περιοδικό» ξέρω.

Είναι μια γενική αρχή που ισχύει: η ποιότητα μιας παρέμβασης ως αποτέλεσμα εμπειρικό είναι ανώτερη από την ποιότητα μιας θεωρητικής μελέτης του "καναπέ".

Τώρα το τι ακριβώς έχεις στο νου εσύ το ξέρεις.

 

Το ζητούμενο, για να γυρίσω στο θέμα, είναι πως κινούνται κάποιοι που θέλουν να χρησιμοποιήσουν "μαγεία" εις βάρος άλλων.

Γιατί όλοι χρησιμοποιούν αυτό που μπορούν. Όταν αυτό γίνεται με ισότητα (ή εν γνώσει, όλων τον εμπλεκόμενων) δεν δημιουργείται πρόβλημα. Όταν όμως όχι, η ανισορροπία βλάπτει τα "θύματα" και το συμφέρον όλων σε τελική ανάλυση για ένα πρόσκαιρο προσωπικό όφελος κάποιων. Ουσιαστικά δεν διαφέρει από αυτό που γίνεται με τα οικονομικά θέματα και όλα τα άλλα "μετρήσιμα" (χρήμα, πόρους, ενέργεια κτλ). Απλά γίνεται σε διαφορετικό (βαθύτερο), επίπεδο.

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Ευκαιρία να γίνουν έργα και να κατοχυρωθούν νομικά έπειτα από τον εμπνευστή & δημιουργό :Cool_1245:

Δεν ξέρω για ποια ευκαιρία μιλάς, ίσως κάτι συγκεκριμένο που δεν ξέρω. Εάν κάποιος έχει την ικανότητα να μετατρέψει την ιδέα σε έργο το κάνει, μετά το κατοχυρώνει και όλα καλά.

 

 

Δε χρειάζεται όμως να βάζεις τα φράγκα σε δεύτερη μοίρα γιατί ως αιχμή του δώρατος βλέπεις να είναι πολλοί αυτοί που θα χρειαστεί να καρφώσεις, συμπεριλαμανομένου και του καθρέφτη. Μιας και όλοι έχουμε το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, ερασιτέχνες και επαγγελματίες.

Επιπλέον τα φράγκα, σε αυτούς τους δρόμους, δεν θα έπρεπε να συζητιούνται. Ότι αξίζει να αγοραστεί δεν είναι κανενός και ότι πουλιέται είναι....αυτό που είναι. Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αναφέρομαι στην παροχή υπηρεσιών.

 

Και τέλος δεν έχουμε όλοι το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, δεν είμαστε όλοι ίσα κι όμοια.

Link to comment
Share on other sites

Κανένα (ουτις) , θα συμφωνήσω με την Aqua marine σε μερικά σημεία . π.χ. ε δεν είναι δυνατών μην κατάλαβες πιο περιοδικό(εγώ δηλαδή που έχω πάρα πολύ λιγότερα χρόνια στον χώρο του αποκρυφισμού σε σχέση με σένα . Πως το κατάλαβα !) .

 

Στο θέμα μας τώρα .

 

Επιπλέον τα φράγκα, σε αυτούς τους δρόμους, δεν θα έπρεπε να συζητιούνται. Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αναφέρομαι στην παροχή υπηρεσιών.

 

Μόλις το διάβασα αυτό , κατευθείαν ένα πράγμα μου ήρθε στο μυαλό , η ανακοίνωση ενός γνωστού cover , πριν 1 μήνα όπου έλεγε οτι με 50 ευρώ , 4 μέλη από το cover αναλαμβάνουν να κάνουν την κατάλληλη πρακτική για το θέμα σας ! laugh.gif

 

Τα λεφτά είναι και αυτά ένα ζήτημα (όχιτο κυριότερο αλλά ένα προσωρινό θέμα ) .whistling.gif

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Κανένα (ουτις) , θα συμφωνήσω με την Aqua marine σε μερικά σημεία . π.χ. ε δεν είναι δυνατών μην κατάλαβες πιο περιοδικό(εγώ δηλαδή που έχω πάρα πολύ λιγότερα χρόνια στον χώρο του αποκρυφισμού σε σχέση με σένα . Πως το κατάλαβα !) ...

Γι' αυτό΄λέω ή ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, ή έχεις στο νου κάτι που δεν είναι στο δικό μου :cheerful_h4h: γιατί δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλούσε και τι εννοούσε.

 

ΥΓ. :huh:

Όταν λες cover, εννοείς εξώφυλλο ή coven?

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοώ ομάδα .

 

 

Στο θέμα μας , πρόσφατα διάβασαγια ψυχικές έρευνες. Αυτό που έχει σχέση με το θέμα μας είναι :

 

Η Ιαπωνική εταιρεία SONY ανακοινώσε πως από το1990 και για 7 συνεχόμενα χρόνια είχε οργανώσει μυστικά τη λειτουργία ενός ειδικού εργαστηρίου με το κωδικό όνομα ESPER , με σκοπό την συστηματικοί μελέτη των Ψ φαινομένων . Τα αποτελέσματα των ερευνών ήταν ιδιαίτερα θετικά, παρόλα αυτά η ιδία η εταιρία αποφάσισε να σταματήσει το πρόγραμμα καθώςδεν έβρισκε τρόπους αξιοποίηση τον αποτελεσμάτων .

 

Underground βεβαία , υπήρξαν φήμες ότι άνθρωποι που είχαν μεγάλοι επιτυχία στα πειράματα όπως π.χ. ανέπτυξαν σε μεγάλο βαθμό την τηλεπάθεια , προσελήφθησαν στην εταιρία για σκοπούς , όπως εταιρική κατασκοπία !

 

 

Αυτό το τελευταίο , μου ακούγεται πολύ φυσιολογικό . Για την όταν έχουν ξοδέψει χρήμα σε έρευνες για 7 χρόνια . Και κάποιος που είχε σε πολύ μικρό βαθμό τηλεπάθεια , τον φτάσεις σε πολύ ανώτερο στάδιο.Ε δεν νομίζω μετά να τον αφήσουν να φύγει έτσι , θα θέλουν να βγάλουν περισσότερο κέρδος από αυτό που επένδυσαν .

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Δεν σε ενδιαφέρει, λες, αλλά πολύ εκτενή «απάντηση» βλέπω και άσχετη και με το θέμα.

Με αναφορές που δεν καταλαβαίνω, και δεν κάνω κανέναν «ασιάτη». Μιλάς για "ευθιξίες" και "λόξυγγες" και άλλα ακατανόητα.

Έχεις κάτι στο νου συγκεκριμένο, και η γενικές αρχές που ανέφερα στο χαλάνε, προφανώς. Ούτε για ποιο «μέλος» μιλάς, ούτε για τι «περιοδικό» ξέρω.

Είναι μια γενική αρχή που ισχύει: η ποιότητα μιας παρέμβασης ως αποτέλεσμα εμπειρικό είναι ανώτερη από την ποιότητα μιας θεωρητικής μελέτης του "καναπέ".

Τώρα το τι ακριβώς έχεις στο νου εσύ το ξέρεις.

 

Τον κινέζο, το κινέζο :lol: :lol:

 

Επίτηδες το τράβηξα για να διαπιστώσω κάτι που περίμενα αλλά ήθελα και να το δω. (Δε συνηθίζω να το τραβάω τόσο εκτός αν υπάρχει ιδιάζουσα περίπτωση).

Ποιο;

Όταν έρχεται η ώρα ν' αναλάβουμε την ευθύνη της πρόκλησης που εκτοξεύουμε στα μουλωχτά, τον κινέζο :whistling2:

 

Λοιπόν, πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβεις (να καταλάβει κάποιος) ότι οι εποχές που ο καθένας μπορεί να λέει ανεύθυνα και εύκολα εξυπνάδες, πέρασε ανεπιστρεπτί. Έχει έρθει η ώρα των ευθυνών. Και εδώ, σε αυτόν εδώ τον ιστότοπο και όπως προείπα, αν κάποιος θέλει να κατηγορήσει κάποιον, ας πάει πρώτα λίγο στον καθρέφτη και ας ρίξει μια ματιά.

Ας έχει τα κότσια να δει ότι και αυτός συμμετέχει στη διαδικασία της αγοράς και πώλησης πριν καρφωθεί μυωπικά στο δάχτυλο και όχι το δάσος. Είτε αγοράζει περιοδικό, είτε αγοράζει βιβλίο, είτε χρόνο μύησης, είτε αντικείμενο, είτε είτε είτε..

 

Ο περίπτωση που κάποιος ζει ένα τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής, χωρίς πολυτέλειες, απλά & λητά ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ, χωρίς ιδιαίτερα φτιασιδώματα, ομορφιές, περιποίηση & σερβίρισμα Outis.. για αρχή ίσως μέσα σε Cob :wink: (αυτό το τελευταίο δε πήγαινε σε σένα, αλλά ξέρει αυτός που με διαβάζει), τότε..

Θα κατεβάσω το "καπέλο" σε αυτόν που θα προκαλέσει με ευκολία στο παρών σύστημα, γιατί θα μπορεί ν' αποδείξει. Μέχρι τότε..

 

Ιδού η Ρόδος ιδού & το πήδημα.

 

Τις "γενικές αρχές" μπορείς να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου και για τους φίλους σου. Προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο όπως και κάθε αρχή που θέλει να αξιολογεί αντί για μένα.

 

Γιατί όλοι χρησιμοποιούν αυτό που μπορούν. Όταν αυτό γίνεται με ισότητα (ή εν γνώσει, όλων τον εμπλεκόμενων) δεν δημιουργείται πρόβλημα

 

Πολύ σωστά. Η καλύτερη δυνατή περίπτωση :thumbsup:

 

Αυτά! Μπορείς τώρα να πεις τα δικά σου.

 

 

 

Επιπλέον τα φράγκα, σε αυτούς τους δρόμους, δεν θα έπρεπε να συζητιούνται

Γιατί, τι είναι κρατικό μυστικό; Όταν καταπιέζεις κάτι, αυτό αντιδρά. Όταν το φωτίζεις ηρεμεί, και μαζί οι ψευδαισθήσεις.

 

 

Ότι αξίζει να αγοραστεί δεν είναι κανενός και ότι πουλιέται είναι....αυτό που είναι. Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αναφέρομαι στην παροχή υπηρεσιών.

 

 

Το ίδιο ισχύει και για σένα. Δηλαδή:

 

"Ας έχει τα κότσια να δει ότι και αυτός συμμετέχει στη διαδικασία της αγοράς και πώλησης πριν καρφωθεί μυωπικά στο δάχτυλο και όχι το δάσος. Είτε αγοράζει περιοδικό, είτε αγοράζει βιβλίο, είτε χρόνο μύησης, είτε αντικείμενο, είτε είτε είτε.."

 

Και τέλος δεν έχουμε όλοι το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, δεν είμαστε όλοι ίσα κι όμοια.

"Ισοι & όμοιοι" φυσικά και όχι. Ισότιμοι θα έπρεπε αλλά δεν υφίσταται στην πράξη. Υπεύθυνοι των λόγων & πράξεων μας όμως ΝΑΙ, ανεύθυνοι ΟΧΙ. :wink:

Edited by Aqua Marine
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, δεν με νοιάζει τι κάνεις για να ζήσεις. Είχα μια γνωστή που μου έλεγε ότι έπαιρνε χρήματα στα πλαίσια της αφθονίας, εσύ μιλάς για μερίδια στο μηχανισμό του χρήματος και της εμπορίας και δαιμονοποιήσεις, άλλος λέει ότι δεν πιστεύει στο κάρμα, άλλος ότι είναι θέμα μαγικών ικανοτήτων και όχι νόμων κλπ κλπ. Εγώ ακολουθώ άλλα.

 

Αυτό που σου λέω είναι να μην μιλάς εκ μέρους μου δηλ. να μην λες

Μιας και όλοι έχουμε το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, ερασιτέχνες και επαγγελματίες.

και δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να είμαστε ισότιμοι ως προσωπικότητες.

 

Γενικώς

Αυτός που πουλάει βιβλία, περιοδικά, ουδέτερα υλικά δεν είναι το ίδιο με αυτόν που λέει «με το χ ξόρκι, φίλτρο, κερί, φυλακτό, κλπ που θα ετοιμάσω εγώ για σένα, θα φέρεις στα πόδια σου τον τάδε σύντροφο, θα εκδικηθείς τον τάδε γείτονα, θα προστατευτείς από την αρνητική ενέργεια κα» ή «έλα να σου διαβάσω το μέλλον ή να σου πω το πρόγραμμά σου/σκοπό σου στην γη» διότι ο ένας επικοινωνεί τα μορφώματά του ή πουλάει την βάση για όποια χρήση επιλέξει ο αγοραστής ενώ ο άλλος εγκλωβίζει ανθρώπους στα μορφώματά του.

 

Βεβαίως όταν αρχίζουν και πλησιάζουν τα χρήματα σε ότι έχει σχέση με πνευματικούς δρόμους, υπό όποια μορφή, δυσκολεύουν τα πράγματα διότι υφίσταται επηρεασμός...πάντως όλα είναι στάδια της εξέλιξης...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου λέω είναι να μην μιλάς εκ μέρους μου δηλ. να μην λες

Μιας και όλοι έχουμε το μερίδιό μας στον μηχανισμό του εμπορίου και το χρήματος, ερασιτέχνες και επαγγελματίες.

και δεν θεωρώ πως θα έπρεπε να είμαστε ισότιμοι ως προσωπικότητες.

:blink:

Ίσως να μην έπρεπε να απομονώσω αυτό το σημείο, αλλά πραγματικά δε βγάζει νόημα.

Όποια φιλοσοφία κι αν ακολουθείς, μόνο και μόνο εφόσον μπαίνεις στο internet και γράφεις τη γνώμη σου εδώ, αυτομάτως σημαίνει ότι έχεις κι εσύ μερίδιο στο μηχανισμό του εμπορίου και του χρήματος, με οποιαδήποτε (ή και χωρίς καμία) άλλη ιδιότητα κι αν έχεις, εφόσον ζεις σε μια δυτική καπιταλιστική κοινωνία της οποίας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα χρησιμοποιείς (στην προκειμένη περίπτωση έναν υπολογιστή και internet, τουλάχιστον).

Ο κυριότερος παράγοντας της κατάντιας που διακατέχει τη σημερινή κοινωνία κατά τη γνώμη μου είναι αυτός ο διαχωρισμός που υπάρχει στο μυαλό μας (και ίσως έχει εσκεμμένα εμφυτευτεί) μεταξύ της καταναλωτικής συμπεριφοράς μας και της αγοράς γενικότερα. Πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσουμε ότι συμμετέχουμε ανάλογα σαν καταναλωτές (και όχι σαν προσωπικότητες) στη διαμόρφωση της αγοράς μέσω του μηχανισμού προσφοράς και ζήτησης, συνεπώς έχουμε και το ανάλογο μερίδιο ευθύνης όταν αγοράζουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

 

Κι αυτό δεν είναι κάτι που μπορούμε να αποφύγουμε. Ακόμα και σε σπίτι από cob να μένεις, ακόμα κι αν θερμαίνεται και κλιματίζεται με φυσικό τρόπο, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς το νερό της βροχής ή γεώτρηση ή οτιδήποτε άλλο κι αν κάνεις για να εξασφαλίσεις αυτονομία σε ενέργεια και τροφή, πάντα θα υπάρχει κάτι που θα σε συνδέει με την αγορά (και κατ' επέκταση με το σύστημα).

Link to comment
Share on other sites

Όχι Johnny, μιλάμε για το εμπόριο του πνεύματος, δεν μιλάμε για σαρδέλες ούτε χαρτιά υγείας.

Δέχομαι ότι ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον δρόμο του και δεν μου πέφτει λόγος, δεν έχει το δικαίωμα να λέει ότι ακολουθούμε τον ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθείς όμως να αναφέρεσαι σε εμπόριο, το οποίο (ακόμα κι αν αναφέρεσαι σε όρους εξάρτησης ή σε όρους άνισης ανταλλαγής) πάλι εμπίπτει στους ίδιους ή ανάλογους κανόνες. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...