Jump to content

Ο Γέροντας Παστίτσιος!


Recommended Posts

για ποιου πολιτισμού μιλάς???

 

Του πολιτισμού που έχει καταφέρει να καταργήσει τη θανατική καταδίκη, την ελέω θεού βασιλεία, τη δουλεία κ.α.

 

Θεμελιώδη αξία δεν υπάρχει,είναι στην φαντασία αυτό,οπότε άστο.

 

Στη φαντασία υπάρχουν επίσης έννοιες όπως εξουσία, πατρίδα, καθήκον κ.α. Αυτό δε σημαίνει πως οι έννοιες αυτές είναι άνευ ουσίας.

 

Υπάρχει θεμελιώδη υπαρξιακό δικαιώμα στην ελευθερία και του λόγου αλλά και της πράξης και ταυτόχρονα οι συνέπειες των πράξεων αυτών.

 

ΟΚ. Με την ίδια λογική, και στη Σαουδική Αραβία ο καθένας έχει την ελευθερία να σατιρίσει το Μωάμεθ και να υποστεί τις συνέπειες (π.χ. τη θανατική καταδίκη). Αυτό είναι ελευθερία;

 

Δεν είδα κανέναν από εδω μέσα να είπε ότι καλώς τον συλλάβανε,οπότε απορώ με ποιόν γίνεται η αντιπαράθεση.

Για πες μου με ποιον για να καταλάβω?

Για την αισθητική και την ηθική του θέματος μιλάμε.

αλλά βέβαια η χαρά ορισμένων δεν κρύβεται.Τι κρύβεστε πίσω απο προσχύματα.

 

Αυτό το κομμάτι του μηνύματος δεν το καταλαβαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Του πολιτισμού που έχει καταφέρει να καταργήσει τη θανατική καταδίκη, την ελέω θεού βασιλεία, τη δουλεία κ.α.

πάλι δεν λες ποιά.

εξάλλου μη αναγνώριση ασφαλιστικών εισφορών και συνταξη στα 67 είναι αν μη τι άλλο θανατικη προσμονή.

Το ελέω θεόυ βασιλεία εννοείς μάλλον από τον Μεσαίωνα και την ιερά εξέταση.Απλά έχει πάρει άλλη ενδυμασία.

Αν δεν είναι δουλεία να δουλεύεις 10 ώρες μόνο και μόνο για να επιβιώνεις σε ένα ζωντανό παιχνίδι monopoly τότε τι είναι?

 

Στη φαντασία υπάρχουν επίσης έννοιες όπως εξουσία, πατρίδα, καθήκον κ.α. Αυτό δε σημαίνει πως οι έννοιες αυτές είναι άνευ ουσίας.

Ορθόν στην φαντασία.

Αξία έχουν όμως για όσους τις πιστεύουν και τις υπηρετούν

 

ΟΚ. Με την ίδια λογική, και στη Σαουδική Αραβία ο καθένας έχει την ελευθερία να σατιρίσει το Μωάμεθ και να υποστεί τις συνέπειες (π.χ. τη θανατική καταδίκη). Αυτό είναι ελευθερία;

Και βέβαια έχει την ελευθερία.Αν είναι βλαξ και σατυρίσει τις εικόνες βέβαια θα υποστεί τις συνέπειες.Ο έξυπνος άνθρωπος πρέπει να χρησιμοποιεί την ελευθερία μέ σύνεση.

Μπορεί να αδιαφορήσει για τον Μωάμεθ κάλιστα στην ζωή του.Το ίδιο αδιάφορα θα τον δουν και τα παιδιά του και σε μερικές γενιές ο Μωάμεθ θα πέσει σαν ώριμο φρουτο.

Αυτό το κομμάτι του μηνύματος δεν το καταλαβαίνω.

 

Υ.Γ πρόσεχε μην με quotαρεις πολύ γιατί θα σε χτυπήσω αλλύπητα :018bleh:

Link to comment
Share on other sites

πάλι δεν λες ποιά.

εξάλλου μη αναγνώριση ασφαλιστικών εισφορών και συνταξη στα 67 είναι αν μη τι άλλο θανατικη προσμονή.

Το ελέω θεόυ βασιλεία εννοείς μάλλον από τον Μεσαίωνα και την ιερά εξέταση.Απλά έχει πάρει άλλη ενδυμασία.

Αν δεν είναι δουλεία να δουλεύεις 10 ώρες μόνο και μόνο για να επιβιώνεις σε ένα ζωντανό παιχνίδι monopoly τότε τι είναι?

 

Πάλι πέφτεις στο tu quoque ;)

 

Δεν ισχυρίστηκε κανείς πως η εποχή μας είναι τέλεια, πάντως, είναι ό,τι καλύτερο έχουμε αυτή τη στιγμή. Δεν νομίζω πως θα ήθελες να ζεις ούτε στη Γαλλία του Λουδοβίκου, ούτε στην Κίνα, ούτε στη Σαουδική Αραβία. Κι αυτή τη στιγμή, η κουβέντα που γίνεται, είναι για τα στραβά της εποχής μας.

 

Ορθόν στην φαντασία.

Αξία έχουν όμως για όσους τις πιστεύουν και τις υπηρετούν

 

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ.

 

Και βέβαια έχει την ελευθερία.Αν είναι βλαξ και σατυρίσει τις εικόνες βέβαια θα υποστεί τις συνέπειες.Ο έξυπνος άνθρωπος πρέπει να χρησιμοποιεί την ελευθερία μέ σύνεση.

Μπορεί να αδιαφορήσει για τον Μωάμεθ κάλιστα στην ζωή του.Το ίδιο αδιάφορα θα τον δουν και τα παιδιά του και σε μερικές γενιές ο Μωάμεθ θα πέσει σαν ώριμο φρουτο.

 

Να με συμπαθάς, αλλά αυτό δεν το λογαριάζω για ελευθερία.

 

Υ.Γ πρόσεχε μην με quotαρεις πολύ γιατί θα σε χτυπήσω αλλύπητα :018bleh:

 

Έλα ρε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Πάλι πέφτεις στο tu quoque ;)

Δεν πέφτω στο tu quoque,

σου αποδεινκνύω πως δεν έχει καταργηθεί τίποτα.

Και σου επαναλμβάνω κάτι που απέφυγες να απαντήσεις.

Με ποιον γίνεται η αντιπαράθεση σε αυτό το θρεντ,στο όποιο κανείς δεν είπε ότι καλά έκαναν και τον συλλάβανε?

Και τελικά εκ του αποτελέσματος δεν έιδα να έπαθε και τίποτα ο τύπος.Ούτε πτοήθηκε κανείς.Χάρη τους έκανε το σύστημα που ασχολήθηκε με τον Παστίτσιο.Ο συγκεκριμένος έκατσε μία μέρα μέσα και πήγε να καλλιεργήσει τα ψαράκια του,έγινε και ήρωας.Όλο και καμιά χαζογκομενίτσα θα βγάλει παραπάνω.Και πήραν θάρρος και οι υπόλλοιποι και βγάλανε και αυτοί σελίδες προσπαθώντας να γελοιοποιήσουν έναν πεθαμένο μοναχό.

 

Δεν ισχυρίστηκε κανείς πως η εποχή μας είναι τέλεια, πάντως, είναι ό,τι καλύτερο έχουμε αυτή τη στιγμή.

Αλήθεια το λες αυτό τώρα?

To οποίο καλύτερο ποιό είναι? Ότι μπορούμε να κουβεντιάζουμε 10 εκατομμύρια ¨Ελληνες πίσω από μια ip.Kαι στην Κίνα την έχουν αυτήν την δυνατότητα αλλά και στην Σαουδική Αραβία.

Αρα το χειρότερο θα ήταν να μην έχουμε την ip υποθέτω.

 

Να με συμπαθάς, αλλά αυτό δεν το λογαριάζω για ελευθερία.

Σημασία δεν έχει πως την λογαριάζεις αλλά με ποιο τρόπο θα την αποκτήσεις.

Edited by Αrtzuna
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, εντάξει λοιπόν, δεν υπάρχει αντιπαράθεση...

Δεν είναι καταπληκτικό;

Θαύμα;

Μαγεία;

Όπως και να έχει...

ο "Παστίτσιος" έγινε διάσημος, ήρωας, θα έχει και τα "τυχερά" του

ο Παϊσιος, ως άγιος δεν προσβάλλεται έτσι κι αλλιώς, κι από πάνω κάθε χλευασμός τον κάνει πιο μακάριο "μακάριοι εστε όταν όνειδίσωσιν υμάς"

Ο Θεός, φυσικά ούτε προσβάλλεται ούτε έχει ανάγκη υπεράσπισης.

Οι "ευσεβείς", έκαναν το κομμάτι τους...

Κι εμείς συμφωνούμε σε όλα!

 

Όλοι κέρδισαν

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Artzuna, ακολουθεί ψύχραιμο σεντονάκι.

 

Καταλαβαίνω πως είναι εύκολο να υποτιμάς ή και να αμφισβητείς ένα δικαίωμα, μια ελευθερία, την ύπαρξη μιας επιλογής κτλ αν δεν έχεις παλέψει γι' αυτά, ο καθένας κινδυνεύει να πέσει σε αυτή την παγίδα αν δεν έχει βιώσει μια κατάσταση με ουσιαστική έλλειψη όλων των παραπάνω. Σίγουρα ένα τέτοιο βίωμα θα ήταν αρκετό για να αποκτήσεις ένα μέτρο σύγκρισης, αλλά θεωρώ πως δε χρειάζεται σώνει και καλά να το βιώσεις για να το καταλάβεις.

Ξέρω ότι μια πρίζα έχει ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο θα με χτυπήσει αν βάλω το δάχτυλό μου μέσα. Έχοντας μια στοιχειώδη νοημοσύνη και ένα ένστικτο αυτοσυντήρησης κρίνω πως δε χρειάζεται να το βιώσω, καταλαβαίνω ότι είναι κακό και χωρίς να με χτυπήσει το ρεύμα.

 

Εσύ από την άλλη μπορεί να θέλεις να το βιώσεις, και καλά κάνεις... Αλλά αν θέλεις να βιώσεις την έλλειψη ελευθεριών, δικαιωμάτων και επιλογών για να καταλάβεις ότι αυτή τη στιγμή τα έχεις (κι ας πληρώνεις χαράτσια, πετρέλαια κτλ, ας δυσκολεύεσαι, ας πεινάς κιόλας), δε χρειάζεται να τα βιώσουμε και όλοι οι υπόλοιποι μαζί σου. Μπες εθελοντικά σε μια κορεάτικη φυλακή για 1-2 χρόνια, κι έλα πίσω στην Ελλάδα (αν υπάρχει ακόμα) να δεις αν υπάρχει όντως έλλειψη όλων αυτών των ελευθεριών που τώρα αμφισβητείς (εκ του ασφαλούς).

 

Αυτό ισχύει για οποιονδήποτε κάθεται αναπαυτικά στην καρέκλα του γραφείου του με φραπεδιά και τσιγάρο και γράφει απόψεις του στυλ "έχουμε χούντα", "η ελευθερία πέθανε", κτλ.

Κάποιοι από μας μπορεί να μη θέλουν να βιώσουν την πραγματική χούντα (που όσο τη μελετάμε και την αποδεχόμαστε ως δήθεν γεγονός τόσο πλησιάζει), μπορεί να εκτιμούν ήδη την ελευθερία τους και τον όποιο πολιτισμό τους, κι ας έχει ελαττώματα (τα οποία κάποιοι παλεύουν κιόλας να τα διορθώσουν εκτός από το να μιλάνε μόνο γι' αυτά).

 

Εννοείται ότι δεν πάμε στο άλλο άκρο που λέει ότι είσαι ελεύθερος, πλούσιος, μάγκας κτλ αρκεί να το σκεφτείς (σε στυλ "the secret"), προφανώς υπάρχουν δυσκολίες στις οποίες καλείσαι να ανταπεξέλθεις. Αλλά από το να αναγνωρίσεις τα κακώς κείμενα και τους περιορισμούς που συνεπάγονται μέχρι το να τα ισοπεδώσεις όλα, γενικά και αόριστα, υπό ένα ασπρόμαυρο δόγμα του στυλ "η ελευθερία πέθανε", έχει τεράστια διαφορά.

Και ειλικρινά, δε μ' ενδιαφέρει τόσο το αν πιστεύει ο καθένας ότι είναι ελεύθερος ή όχι, με ενδιαφέρει το ότι η ψυχολογία που δημιουργεί πάνω σ' αυτή την υπόθεση διαμορφώνει και τη συμπεριφορά του (η οποία συνήθως μεταφράζεται ως "ωχαδερφισμός"), η οποία συμπεριφορά του στη συνέχεια επηρεάζει και τους ανθρώπους γύρω του.

 

 

Πραγματικά, την επόμενη φορά που θα σου έρθει να αμφισβητήσεις την ελευθερία ή τον πολιτισμό επειδή σου ήρθε ένα χαράτσι της ΔΕΗ ή θυμήθηκες ότι αργείς να βγεις στη σύνταξη, λάβε έστω και ελάχιστα υπόψιν σου την παραπάνω άποψη.

 

 

Α, και αν ήσουν στην Κίνα, πιθανότατα δεν θα υπήρχε αντίστοιχο Αβάπτιστο, ή και αν υπήρχε κάπου στον κόσμο, η ΙΡ σου δεν θα μπορούσε να μπει. Βασικά, η ΙΡ σου θα μπορούσε να μπει μόνο σε ιστοσελίδες που θα ενέκρινε ο κυβερνητικός proxy. Υπάρχει και η επιλογή της Κίνας λοιπόν, αν δε θες Κορέα.

 

 

ο "Παστίτσιος" έγινε διάσημος, ήρωας, θα έχει και τα "τυχερά" του

 

Αυτό, νομίζω, αναδεικνύει και άλλη μια διάσταση του θέματος... Αν άνθρωποι όπως αυτοί που επέβαλαν το κλείσιμο του παστίτσιου είχαν τα "τυχερά" τους πιο συχνά, δε θα ζούσαμε σε έναν πιο ελεύθερο κόσμο?!

 

Κι εμείς δηλαδή, αν όντως καταλήξαμε μετά από 9 σελίδες συζήτησης γύρω από τη λογοκρισία, το φασισμό και το θρησκευτικό εκβιασμό ότι "όλοι κέρδισαν", ίσως να είμαστε λίγο πιο "άτυχοι" απ' όσο πρέπει... :lol:

Link to comment
Share on other sites

...Αυτό, νομίζω, αναδεικνύει και άλλη μια διάσταση του θέματος... Αν άνθρωποι όπως αυτοί που επέβαλαν το κλείσιμο του παστίτσιου είχαν τα "τυχερά" τους πιο συχνά, δε θα ζούσαμε σε έναν πιο ελεύθερο κόσμο?!...

τι σε κάνει να νομίζεις τέτοιο πράγμα;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Johnny,

από που να το πιάσω το ψύχραιμο σεντονάκι σου.

Μην ανησυχείς πάντως είμαι αρκετά ψύχραιμος και μου είναι εξαιρετικά ευχάριστο να απαντάω σε τέτοιες απόψεις.

Ειδικά έχει πλάκα όταν αυτές οι απόψεις αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να γίνουν αντικειμενικές και λίγο να τις καθρεπτίσεις(όχι πολύ),αμέσως φαίνονται έτσι όπως είναι.

Θα εκπλαγείς βέβαια πόσο εύκολα οι άνθρωποι νευριάζουν και οργίζονται με τις ίδιες τους τις απόψεις.

Και ύστερα θυμώνουν..

Και όταν θυμώνουν εκτοξέυουν το τελευταίο όπλο,τις ετικέτες στερεοτυπικού χαρακτήρα που έχουν στο κεφάλι τους.

 

Το θρέντ το καραξεχύλωσες το πήγες στον Θεό,με έστειλες στις Κορεάτικες φυλακές για να μάθω τι εστί ελευθερία,στην Κίνα να μπω στο ίντερνετ και προκάλεσες να δω την πραγματική χούντα που ο ίδιος προφανώς έχεις βιώσει.

Ϋστερα απο 37 χρόνια,δεν θα δώσω βιογραφικό αλλά μετά από τουλάχιστον 20 διαφορετικές δουλειές,φοιτιτικό και σχολικό "συνδικαλισμό" και άλλα πολλά έχω σχηματίσει γνώμη για το σύστημα και πως δουλεύει.Στην επόμενη ζωή που θα είμαι στην Κορέα ή στην Κούβα ίσως σου μιλήσω για την ελευθερία απο εκεί :lol:

Να είσαι σίγουρος πάντως πως μιλάω από εμπειρία σε ΟΤΙ λέω και η εμπειρία μου,μου έχει δείξει πως η βλακεία είναι ακατανίκητη ειδικά ανάμεσα σε ομάδες,κλίκες,οργανώσεις,παρείστικες ομάδες αλλά και από φανατισμένα κολλημένα μεμονωμένα άτομα.

Και όχι μόνο ακατανίκητη αλλά και αυτοκαταστροφική και για τους ίδιους αλλά πολύ περισσότερο τους υπόλλοιπους που παίρνουν στον λαιμό τους.

Συνέχισε λοιπόν εσύ και οι ομοιδεάτες σου να πολεμάς το σύστημα με τα συγκαλά που κουβαλάτε και άσε με εμένα να πίνω το φραπέ μου.

Επειδή όμως τον λογαριασμό θα τον πληρώσουμε μαζί οφείλω και να σε προειδοποιήσω και να σε εμποδίσω αλλά και να σου ζητήσω ευθύνες όταν το κρίνω.

Αν μή τι άλλο θα πρέπει να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες των απόψεων του και εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Για τον ιδιο λογο που ο καθενας ασχολειται με το καθετι, γιατι το βρισκει διασκεδαστικο -ασχετα αν το εκλογικευει με χιλιες δυο δικαιολογιες.

Γιατι η μαλ*κια μας βαραει κοκκινο αν δεν ασχοληθουμε με τους αλλους, είναι το σωστο (φυσικα βαζω κι εμενα μεσα). Υπαρχει και σχετικο λαϊκο ρητο «δουλεια δεν ειχε ο διαολος…»

Το ότι το κανουμε ολοι ομως δεν σημαινει ότι είναι και σοφο.

 

 

 

Συνηθως τιποτα, αλλα μπορει και απλως να αντιδρα στον καταιγισμο παραλογισμου που βλεπει γυρω του.

Απλη και αυθορμητη αντιδραση είναι να πεις «ρε φιλε γιατι πετας κατω το σκουπιδι; ετσι κανεις σπιτι σου;»

Όταν όμως δημιουργεις blog, ιστοσελιδα, διαδιδεις κοψε-ραψε θαυματα κ.λ.π, τοτε δεν είναι τοσο «αυθορμητη αντιδραση».

 

 

Το παραλογο ειναι παντα γελοιο. (τουλαχιστον αυτο που αντιλαμβανομαστε ως παραλογο)

Ωπα ρε Deva, δηλαδη ότι είναι περαν του λογου (αυτός είναι ο ορισμος του παραλογου) είναι γελοιο;

τοτε κι η αγαπη επειδη είναι περα της λογικης είναι γελοια. Κι ο ερωτας, και τα περισσοτερα συναισθηματα διοτι συνηθως ειναι εκτος λογικης!

Λες καπου ότι πιστευεις κι εσυ σε κατι ανωτερο (μονο που δεν το ονοματιζεις). Και μονο αυτό είναι παραλογο.

Πιστευεις σε κατι γελοιο λοιπον;

 

 

 

 

 

Το ότι μπορεί να προκαλέσεις την οργή κάποιων δεν είναι λόγος να μην τους σατιρίσεις, το αντίθετο μάλλον.

Θες να πεις οτι σκοπος της σάτιρας ειναι να προκαλεσεις οργη;

Η σατιρα υποτιθετε ότι εντοπιζει τα κακως κειμενα με σκοπο τη βελτιωση της καταστασης.

Υπαρχει πιθανοτητα βελτιωσης μεσα από οργή;

 

 

 

Η είδηση (ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός που χρήζει γνωστοποίησης) δεν είναι δυνατόν να ταυτίζεται με την θρησκευτική πίστη (κάτι που, εξ΄ορισμού, δεν αποδεικνύεται).

Τα ελληνικα μαγκαζινο-καναλα, ετσι κι αλλιως μονο πραγματικες ειδησεις δεν προσφερουν. Συνηθως κουτσομπολευουν το τι ψωνισε η Μενεγακη, η Βανδη κλπ. (δεν ειδα όμως καμια ιστοσελιδα να διαμαρτυρεται για το καψιμο εγκεφαλικων κυτταρων που προκαλουν).

Καθολου περιεργο λοιπον που φιλοξενούνται «ειδησεις» θρησκευτικου περιεχομενου οι οποιες ακομα κι αν απουσιαζαν δεν θα αλλαζε ο –χρονια τωρα- τηλεοπτικος ξεπεσμος…

 

 

 

Aν θα το έκαναν; Μα το έκαναν, "εξ επί τούτου". :angel_not: Τυχαίο που τα γεγονότα στη Λιβύη κορυφώθηκαν στις 11/9; ....

...

Πρώτα απ' όλα η επίμαχη ταινία δεν διαφημίστηκε καν σαν σάτιρα...

Από τη μια αναγνωριζεις ότι η ταινια δεν είναι σατιρα και βγηκε για να προκαλεσει οργη κι απ’την άλλη δινεις αυτή την απάντηση;

Ωραία, και τι πρέπει να γίνει δλδ; Να το βουλώσουμε όλοι για να μην προκαλείται ο κάθε μουσουλμάνος και χριστιανοφασίστας;

 

 

Σε ό, τι αφορά τη σάτιρα, γεννήθηκε σε αυτό εδώ τον τόπο κάτι χιλιάδες χρόνια πριν μαζί με τη συμμετοχική Δημοκρατία. Τι λες; Να την καταργήσουμε επειδή κάποιοι φονταμενταλιστές (μουσουλμάνοι, χριστιανοί ή εβραίοι το ίδιο μου κάνει) θίγονται;

Minerva παρατηρω οτι κινησε στα ακρα. Ή τελειως απεριοριστη σατιρα ή κατάργησή της.

Γιατι; δεν σου αρεσει η μεση οδος;

Tο "παν μετρον αριστον" που προτάσσει και το αρχαιοελληνικο πνευμα;

 

 

 

Η σάτιρα όμως δε πρέπει να έχει περιορισμούς.

Και ερχομαστε στο ζουμι…..

 

Για μενα ΟΣΟΙ υποστηριζουν ότι «η σατιρα δεν πρεπει να εχει ΚΑΝΕΝΑ οριο» κ.λ.π κλπ, απλως ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ τελειως για τους συνανθρωπους τους. Κρύβονται πισω απ’το ότι "η σατιρα καταδεικνύει τα κακως κειμενα" αλλα δεν ενδιαφερονται καθολου για τις συνεπειες.

Πως γινεται να αδιαφορεις για το τι θα προκαλέσεις;

Δε σε νοιαζει αν θα πονεσει ο άλλος;

Σε κοφτει τοσο πολύ να του καταδειξεις (για “καλο του” βεβαια) την αφελεια του ή το οποιο κουσουρι του, αλλα ξεχνας μετα ότι είναι ανθρωπος και ποναει;

Σα να σου κανει εγχειρηση δλδ ο γιατρος για να σωθεις, αλλα μετα δεν σε ραβει!

 

«Και να μεινουμε αμετοχοι και απαθης στη παραλογια;» θα μου πειτε..

 

Ωραια. Εστω λοιπον ότι μετα από καποιο τραυματισμο έχετε μια αγκυλωμενη αρθρωση, γονατο κλπ.

Τι θα κανετε;

θα τραβήξετε αποτομα την αρθρωση να ξεπιαστει;

Κι αν τη τραυματισετε περισσοτερο; Αν παθει ρηξη κανας τενοντας; Αν χαλασετε τελειως την αρθρωση;

Όχι λοιπον, δεν θα τραβηξετε αποτομα. Θα τραβηξετε σιγα-σιγα μεχρι εκει που παει. Αυτό θα είναι το οριο. Στη συνεχεια θα κανετε μαλαξεις κι ισως βαλετε καμια αλοιφη. Την επομενη μερα θα τραβηξετε λιγο ακομα… Ισως εχει γινει προοδος και το οριο εχει αλλαξει.

Υπαρχει παντως περιπτωση η αρθρωση να μην επανερθει 100%. Ακομα κι ετσι είναι πιο χρησιμη και πιο λειτουργικη απ’το να καταστραφει τελειως εξαιτιας μιας αποτομης κινησης.

Ετσι λοιπον πρεπει να νιωθετε τον άλλο. Να νιωθετε πότε -η διχως ορια- σατιρα θα του καταστρεψει τις κλειδωσεις και θα τον κανει ακομα πιο ακαμπτο.

Γνωριστε λοιπον τον άλλο και θα καταλαβετε μονοι σας τα ορια που πρεπει να μπουν, χωρια που η σατιρα θα είναι πολύ πιο εποικοδομητική και ασφαλης.

 

Ποιος όμως το κανει αυτό;

 

 

..

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Τα ελληνικα μαγκαζινο-καναλα, ετσι κι αλλιως μονο πραγματικες ειδησεις δεν προσφερουν. Συνηθως κουτσομπολευουν το τι ψωνισε η Μενεγακη, η Βανδη κλπ. (δεν ειδα όμως καμια ιστοσελιδα να διαμαρτυρεται για το καψιμο εγκεφαλικων κυτταρων που προκαλουν).

Καθολου περιεργο λοιπον που φιλοξενούνται «ειδησεις» θρησκευτικου περιεχομενου οι οποιες ακομα κι αν απουσιαζαν δεν θα αλλαζε ο –χρονια τωρα- τηλεοπτικος ξεπεσμος…

 

 

Ανέφερα κάτι παραπάνω περί διασποράς ψευδών ειδήσεων και πρόκληση πανικού στα πλήθη που θα μπορούσε να επικαλεστεί κανείς για να καλέσει τον εισαγγελέα αναφορικά με το "ρεπορτάζ" του Αλτερ.

 

Και δεν είναι αλήθεια ότι απουσιάζουν οι σελίδες που κατακεραυνώνουν ή σατιρίζουν το "lifestyle".

 

 

 

Από τη μια αναγνωριζεις ότι η ταινια δεν είναι σατιρα και βγηκε για να προκαλεσει οργη κι απ’την άλλη δινεις αυτή την απάντηση;

 

 

Που ακριβώς βλέπεις την αντίφαση; Το ότι θεωρώ την ταινία για τον Μωάμεθ υποκινούμενη για να υποδαυλίσει το μένος των μουσουλμάνων δε σημαίνει ότι δέχομαι τη λογοκρισία στον πολιτισμό μου για να μην εκνευρίζονται οι όποιοι φανατικοί. Και το σχόλιό μου αφορούσε υποθέσεις όπως του Παστίτσιου, εδώ, και των σατιρικών σκίτσων στη Δανία.

 

Δε νομίζω να συγχέει κανείς τη σάτιρα με την επίμαχη ταινία (που διόλου δεν σατίριζε, πολύ στα σοβαρά έλεγε όσα έλεγε), εκτός ίσως απ' όσους θέλουν να δικαιολογήσουν τα αδικαολόγητα, δλδ τις εδώ αντιδράσεις για τον Παστίτσιο, συγκρίνοντας τα ήθη της χώρας μας με της Υεμένης και του Πακιστάν...

 

 

 

Minerva παρατηρω οτι κινησε στα ακρα. Ή τελειως απεριοριστη σατιρα ή κατάργησή της.

Γιατι; δεν σου αρεσει η μεση οδος;

 

Που βλέπεις ότι κινούμαι στα άκρα;

Ποια είναι "η μέση οδός';

Να μη μιλάει κανείς για να μη θίγονται οι πάσης φύσεως και θρησκευτικής απόχρωσης φονταμενταλιστές;

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η μαλ*κια μας βαραει κοκκινο αν δεν ασχοληθουμε με τους αλλους, είναι το σωστο (φυσικα βαζω κι εμενα μεσα). Υπαρχει και σχετικο λαϊκο ρητο «δουλεια δεν ειχε ο διαολος…»

Το ότι το κανουμε ολοι ομως δεν σημαινει ότι είναι και σοφο.

 

Και γιατι να μην ασχοληθουμε με τους αλλους?

 

 

Απλη και αυθορμητη αντιδραση είναι να πεις «ρε φιλε γιατι πετας κατω το σκουπιδι; ετσι κανεις σπιτι σου;»

Όταν όμως δημιουργεις blog, ιστοσελιδα, διαδιδεις κοψε-ραψε θαυματα κ.λ.π, τοτε δεν είναι τοσο «αυθορμητη αντιδραση».

 

Οταν σου τριβουνε στη μουρη μια ζωη τις "αποψεις" τους μια χαρα φτιαχνεις και ιστοσελιδα.

 

 

Ωπα ρε Deva, δηλαδη ότι είναι περαν του λογου (αυτός είναι ο ορισμος του παραλογου) είναι γελοιο;

τοτε κι η αγαπη επειδη είναι περα της λογικης είναι γελοια. Κι ο ερωτας, και τα περισσοτερα συναισθηματα διοτι συνηθως ειναι εκτος λογικης!

 

Για καποιον εξωτερικο παρατηρητη οι εντονες συναισθηματικες αντιδρασεις δε φαινονται γελοιες???

 

 

Λες καπου ότι πιστευεις κι εσυ σε κατι ανωτερο (μονο που δεν το ονοματιζεις). Και μονο αυτό είναι παραλογο.

Πιστευεις σε κατι γελοιο λοιπον;

 

Μπορει καλλιστα να φαινεται ή να μη φαινεται γελοιο. Αλλα δε καταλαβαινω πως καταληγεις σε αυτο το συμπαιρασμα και με ποια λογικη...(?)

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

...Αυτό, νομίζω, αναδεικνύει και άλλη μια διάσταση του θέματος... Αν άνθρωποι όπως αυτοί που επέβαλαν το κλείσιμο του παστίτσιου είχαν τα "τυχερά" τους πιο συχνά, δε θα ζούσαμε σε έναν πιο ελεύθερο κόσμο?!...

Νομίζω πως κι ο παστίτσιος είχε έλλειψη τυχερών, διαφορετικά δεν θα καθόταν να ασχοληθεί...
Link to comment
Share on other sites

Ανέφερα κάτι παραπάνω περί διασποράς ψευδών ειδήσεων και πρόκληση πανικού στα πλήθη που θα μπορούσε να επικαλεστεί κανείς για να καλέσει τον εισαγγελέα αναφορικά με το "ρεπορτάζ" του Αλτερ.

Και δεν είναι αλήθεια ότι απουσιάζουν οι σελίδες που κατακεραυνώνουν ή σατιρίζουν το "lifestyle".

Εδώ παντως

σου φαίνεται λογικό και δέον να παίζει σε δελτίο ειδήσεων (ο Αλλάχ να το κάνει :018bleh:) το "ρεπορτάζ" του Αλτερ για μετά θάνατον εμφάνιση του Παΐσιου στο Αγιο Ορος;

εισαι ξεκαθαρη.

Και ξαναπαντω, οσο λογικο και δεον είναι να παιζει στο δελτιο ειδήσεων -τουλαχιστον για κανα τεταρτο- ποιος διασκεδασε που και ποια βγηκε για σουσι με ποιον.

Δεν ηξερα παντως ότι εχουν δημιουργηθει ολοκληρες κανονικες ιστοσελιδες που ασχολουνται μονο με τη κατακεραυνωση του lifestyle…Αν οντως ισχυει κατι τετοιο είναι πολύ ελπιδοφορο και πραγματικα επιτελουν κοινωνικο εργο..

 

 

 

Που βλέπεις ότι κινούμαι στα άκρα;

...

Να μη μιλάει κανείς για να μη θίγονται οι πάσης φύσεως και θρησκευτικής απόχρωσης φονταμενταλιστές;

Πλακα μου κανεις, ετσι;

Για ξαναδιαβασε τι γραφεις.

 

 

 

Και γιατι να μην ασχοληθουμε με τους αλλους?

Διότι χανεις πολυτιμο χρονο απο το ν’ασχοληθεις για να βελτιωσεις τον εαυτο σου.

 

 

 

Οταν σου τριβουνε στη μουρη μια ζωη τις "αποψεις" τους μια χαρα φτιαχνεις και ιστοσελιδα.

Ε ΤΩΡΑ εισαι λιγο υπερβολικος! Ειπαμε ρε παιδια, υπαρχει θρησκευτικη πόλωση αλλα όχι κι ετσι…!

Κι εγω πια στην Ελλαδα ζω, ουτε εχω δει αλλους αλλα ουτε εγω βιωσα τετοιου ειδους ψυχολογικη/πνευματικη καταπιεση που περιγραφεις. Να’μαι τοσο τυχερος;

Πιστευω παντως οτι αν ζουσα στο μεσαιωνα που περιγραφεις, κατι λιγο θα ειχα παρει χαμπαρι.

 

 

 

Για καποιον εξωτερικο παρατηρητη οι εντονες συναισθηματικες αντιδρασεις δε φαινονται γελοιες???

Δεν μιλησα για «εντονες συναισθηματικες αντιδρασεις», μιλησα για ανθρωπινα συναισθηματα.

Ξερεις, αυτά που μας οριζουν ως ανθρωπους, που οριζουν την φυση μας.

Επιμενεις ότι είναι γελοια;

 

 

Μπορει καλλιστα να φαινεται ή να μη φαινεται γελοιο. Αλλα δε καταλαβαινω πως καταληγεις σε αυτο το συμπαιρασμα και με ποια λογικη...(?)

Δεν καταληγω εγω.

Εσυ ειπες ότι «η πιστη» είναι κατι γελοιο.

Αρα εσυ καταληγεις σε αυτό το συμπερασμα και με τη δικη σου λογικη.

 

 

 

..

Link to comment
Share on other sites

εισαι ξεκαθαρη.

Και ξαναπαντω, οσο λογικο και δεον είναι να παιζει στο δελτιο ειδήσεων -τουλαχιστον για κανα τεταρτο- ποιος διασκεδασε που και ποια βγηκε για σουσι με ποιον.

 

Απάντησα πιο πάνω με... ντοκουμέντα. Αλλά ακόμη και να μην είχα βρει το video, και πάλι, παρά την απέχθειά μου στο λεγόμενο lifestyle, δεν θα μπορούσα να εξισώσω το "ποια βγήκε με σούσι με ποιον" με τις υποτιθέμενες φασματικές εμφανίσεις ενός καλόγερου που προβλέπει σεισμούς και καταποντισμούς. Τουλάχιστον για το πρώτο υπάρχουν φωτογραφίες...

 

Πλακα μου κανεις, ετσι;

Για ξαναδιαβασε τι γραφεις.

 

Όχι, δεν σου κάνω πλάκα. Στο συγκεκριμένο θέμα έχω κάνει πενηνταράκια την άποψή μου με πάμπολλα ποστ για υο γενικό πλαίσιο αυτού που συζητάμε, αν θεωρείς ότι κινούμαι στα άκρα ίσως θα πρέπει να τις ξαναδιαβάσεις όλες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...