Ιχώρ Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Κατά την άποψή μου, οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι ένας θεσμός στον οποίο όποιος συμμετέχει πρέπει να φέρει και την αντίστοιχή ιδεολογία. Είναι ένας θεσμός πέρα κάθε χώρας, κάθε χρώματος, δεν χωρούν ρατσισμοί. Αλλά δεν μπορούμε να μπλέκουμε έναν θεσμό με ένα κράτος. Είναι σαν να λέμε πως θα μπει κάποιος στο artofwise και για χάρη ελευθερίας λόγου, θα τον αφήσουμε να γράφει για ξόρκια και μαντζούνια. Δεν κολλάει... Είναι ένα σύστημα, ένας χώρος, με συγκεκριμένους όρους και θέματα. Το κράτος όμως είναι εντελώς κάτι διαφορετικό. Πρέπει να είναι πλήρως ελεύθερο, τουλάχιστον στον λόγο, τις ιδέες και τις απόψεις. Παρ' όλ' αυτά, γνώμη μου είναι πως η αθλήτρια δεν έπρεπε να αποκλειστεί. Άλλωστε υπήρξαν και περιπτώσεις ρατσισμού από Άγγλους αθλητές εναντίον μας, αλλά κανείς από αυτούς δεν αποκλείστηκε. Και αυτό σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν είναι θέμα θεσμού ή κράτους τελικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Κατά την άποψή μου, οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι ένας θεσμός στον οποίο όποιος συμμετέχει πρέπει να φέρει και την αντίστοιχή ιδεολογία. Είναι ένας θεσμός πέρα κάθε χώρας, κάθε χρώματος, δεν χωρούν ρατσισμοί. ... Μιλάς για τον πιο φανερά "ρατσιστικό" (με σημερινά κριτήρια) θεσμό της αρχαίας Ελλάδας (μόνο Έλληνες μπορούσαν να αγωνιστούν - με κάποιες παραχωρήσεις αργότερα που λαπάδιασε ο θεσμός (Νέρων).) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Μιλάς για τον πιο φανερά "ρατσιστικό" (με σημερινά κριτήρια) θεσμό της αρχαίας Ελλάδας (μόνο Έλληνες μπορούσαν να αγωνιστούν - με κάποιες παραχωρήσεις αργότερα που λαπάδιασε ο θεσμός (Νέρων).) Συμφωνώ, τότε ήταν. Αλλά όχι και τώρα, στους σύγχρονους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Το κράτος όμως είναι εντελώς κάτι διαφορετικό. Πρέπει να είναι πλήρως ελεύθερο, τουλάχιστον στον λόγο, τις ιδέες και τις απόψεις. Δεκτον Ιχώρ. Απλά αν θυμάμαι καλά το κράτος και μάλιστα κάποιες πολιτικές πτέρυγες έβαλαν το χεράκι τους για να αποκλειστεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Mιά που το θυμήθηκα.. Αυτή η κοπελάρα η Παπαχρήστου γιατί αποκλείστηκε απο τους Ολυμπιακούς αγώνες??? κανείς ιδεαλιστής να απαντήσει και να κάνει ανάλυση για μεσαίωνα και ελευθερία του λόγου θα είχε πολύ ενδιαφέρον... Κι αναρωτιόμουν πως και δεν μπήκε στη συζήτηση αυτό το θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Δεκτον Ιχώρ. Απλά αν θυμάμαι καλά το κράτος και μάλιστα κάποιες πολιτικές πτέρυγες έβαλαν το χεράκι τους για να αποκλειστεί. Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να απασχολήσει και για την περίπτωση του Παστίτσιου, και για το παραπάνω παράδειγμα. Ώρες ώρες το κράτος δείχνει να αντιμετωπίζει γεγονότα με μια "μημαςμαλώσουν-μημαςτηνπούν-μημαςθίξουν" οπτική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Κι αναρωτιόμουν πως και δεν μπήκε στη συζήτηση αυτό το θέμα... που χάθηκες εσύ? άσε τα υπονοούμενα και πες άποψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devaraja Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Η Dalia ηταν ξεκαθαρη. Σε ρωταει τι γελοιο βρισκεις στη πιστη και στο θρησκευτικο συναισθημα! Δεν ρωτησε ουτε «τι γελοιο βρισκεις στις εντονες συναισθηματικες αντιδρασεις» ουτε «τι γελοιο βρισκεις στα θρησκευτικα παραληρηματα». Ρωτησε κατι συγκεκριμενο και δεν απαντας καθολου συγκεκριμενα. Εξαρταται με το πως εκφραζεται το θρησκευτικο συναισθημα ή η πιστη. Η πιστη στο ζωοδοτη ηλιο δε μου φαινεται τοσο ηλιθια οσο η πιστη σε ενα γερο που καθεται πανω στα συννεφα ασπουμε. Φιλε μου εχεις μπερδευτει και εχεις μπερδεψει και εμενα. Θα σου κανω μια απλη ερωτηση: Θεωρεις γελοιο να πιστευεις σε ΚΑΤΙ (ανωτερο) ; .. Δεν εχω μπερδευτει καθολου, μαλλον εσυ κολλας στις λεξεις και αποφευγεις να δεις το γενικο νοημα αυτων που γραφω. Οπως ειπα και πιο πανω δε θεωρω την πιστη γενικα γελοια, αλλα υπαρχει πιστη και πιστη... (και η επιστημη εμπεριεχει πιστη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Artzuna, έχω αποσυρθεί από το θέμα. Αν ήταν να σχολιάσω, δε θα έλεγα τίποτε διαφορετικό από όσα ήδη έχω πει. Αν θες όμως την άποψή μου καταγεγραμμένη, αφού είμαστε fb friends, μπορείς να πας στο timeline μου και να τη βρεις. 25-26 Ιουλίου για να σε βοηθήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Να το βάλουμε λίγο σε αξιολογήσιμα πλαίσια. Άλλοι τρώνε κρέας, άλλοι όχι. Είναι κάπως «φυσικό» (ανθρώπινο) η κάθε ομάδα να υπερασπίζεται τις επιλογές τις και συνήθως η πλειοψηφία να «χλευάζει» τη μειοψηφία, που με τη σειρά της περιχαρακώνεται και αμύνεται πιο επιθετικά. Το πρόβλημα εγείρεται όταν είναι όλοι να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι. Αν οι χορτοφάγοι αρχίσουν να λένε ότι ενοχλούνται από τη θέα της κρεοφαγίας και τους θίγει προφανώς κάποιο όριο ξεπερνιέται και η συνεννόηση καταρρέει. Αν πάλι οι κρεοφάγοι το παρακάνουν με την καζούρα, γίνεται το αστείο ενοχλητικό. Σημειώστε ότι από τη μια το πρόβλημα πάντα το έχουν οι «δεν» και όχι οι «μεν» - αυτοί δηλαδή που λένε (σε κάτι) όχι. Δεν θα φας κρέας, δεν θα απεικονήσεις τον προφήτη, δεν θα φορά ή γυναίκα παντελόνι κτλ. Από την άλλη το πρόβλημα το δημιουργούν οι «μεν» που «προκαλούν» το αίσθημα των δεν. Όσο οι «μεν» είναι πλειψηφία (που βασικά αδιαφορούν) τότε υπάρχει μια άβολη ισορροπία (αφού υπάρχει ενόχληση, «χλευασμός» κτλ) αλλά όλοι κάνουν ότι θέλουν με κάποια όρια. Όταν οι «δεν» γίνονται πλειοψηφία αρχίζουν να το επιβάλλουν στους μεν και η ισορροπία χάνεται. Μερικές φορές πάλι οι μεν για να ευχαριστήσουν κάπως τους δεν αποκλείουν καμιά αθλήτρια με το πρόσχημα του "εκτός ορίων" για να διατηρήσουν την ισορροπία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Tράγε, την ξέρω την άποψη σου και την σέβομαι,μέχρι το σημείο που παραμένει ως άποψη. Άλλο πλαίσιο έχει το fb και άλλο ένα φόρουμ όπως το Αβάπτιστο. Αν ήθελα όλη μέρα να εμπλέκομαι σε συζητήσεις και αντιπαραθέσεις όλο το ίντερνετ γεμάτο αφορμές είναι από απλά site μέχρι σχόλια στο youtube. Όπως θέλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 OK, θα σου ζητήσω μόνο μια μικρή διευκρίνιση: την σέβομαι,μέχρι το σημείο που παραμένει ως άποψη. Αυτό δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα να μου το διευκρινίσεις, διότι είναι πολύ πλατύ και μπορεί να σημαίνει 2-3 διαφορετικά πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) Αυτό δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα να μου το διευκρινίσεις, διότι είναι πολύ πλατύ και μπορεί να σημαίνει 2-3 διαφορετικά πράγματα. Σέβομαι την άποψη σου ως "χορτοφάγου" που ανέφερε και Outis.Μέχρι εκεί όμως. Φτάνει να αναγνωρίζεις πως είσαι "χορτοφάγος" Edited October 8, 2012 by Αrtzuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 (edited) Σέβομαι την άποψη σου ως "χορτοφάγου" που ανέφερε και Outis.Μέχρι εκεί όμως. Φτάνει να αναγνωρίζεις πως είσαι "χορτοφάγος" Και πάλι δε σε καταλαβαίνω. Έχω τις τάδε θέσεις για ένα ζήτημα κι αυτό σαφώς προέρχεται από συγκεκριμένες ιδέες, πεποιθήσεις, κ.α. τα οποία χρησιμεύουν ως αξιώματα. Αυτό είναι κάτι που κάνει όλος ο κόσμος άλλωστε, είτε το συνειδητοποιεί, είτε όχι. Το θέμα είναι, πόση σημασία έχει το αν είμαι «χορτοφάγος»; Διότι αν ακολουθείται η λογική είμαι χορτοφάγος, άρα είμαι εξ ορισμού προκατειλημμένος, άρα είμαι εξ ορισμού λάθος τότε έχουμε πρόβλημα. Αν, από την άλλη, ακολουθείται η λογική πως δεν έχω ενυδρείο σπίτι, άρα είμαι gay (κατά το γνωστό ανέκδοτο), τότε πάλι έχουμε πρόβλημα. Edited October 8, 2012 by Τράγου Κέρατο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 Αν, από την άλλη, ακολουθείται η λογική πως δεν έχω ενυδρείο σπίτι, άρα είμαι gay (κατά το γνωστό ανέκδοτο), τότε πάλι έχουμε πρόβλημα. Α παράτα μας ρε με τις Τραγοκερατιές σου, εχε χάρη που σε αγαπάω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.