Jump to content

Όταν Η Ψυχή Δεν Συμβαδίζει Με Το Σώμα...


dimulator
 Share

Recommended Posts

Ομοφυλόφιλοι και οικογένεια.

 

Λένε λοιπόν θέλουμε δικαιώματα γάμου και οικογένειας.

Ωραία ας το δούμε.

 

Άντρες gay

Είναι ένα ζευγάρι άντρες gay και κάνουν σεξ. Και έχουν ενωθεί τα Αναχάτα τους έτσι;

 

Και λέμε τώρα ότι αυτοί πάνε σε ένα ορφανοτροφείο και υιοθετούν ένα βρέφος ή ένα παιδί.

 

Σκέψου τώρα την ψυχολογία του παιδιού.

Ένα παιδί από ορφανοτροφείο που λαχταρά μια καλύτερη ζωή και μια οικογένεια και πολύ πιθανόν να του λείπει η μαμά του (ως συνήθως) να πάει σε ένα ζευγάρι αντρών.

 

Και σκέψου την επόμενη σκηνή ο άντρας να το πάρει αγκαλιά και να ενώσει το Αναχάτα του με το Αναχάτα του βρέφους και να εκφράζει την καταπιεσμένη δημιουργικότητα του.

 

Μια μάνα επειδή έχει γεννήσει αγαπά αληθινά ένα βρέφος και το κρατά στο στήθος της.

Ο gay επειδή δεν μπορεί να δημιουργήσει και η φύση του το έχει στερήσει έχει ψυχική πίεση σε αυτό το ζήτημα. Θέλει να εκφράσει το ότι δεν μπορεί να κάνει παιδί.

 

Κατά την γνώμη μου δεν μπορείς να δώσεις σε ένα τέτοιο άτομο ένα βρέφος και να προσπαθήσεις να ενώσεις συναισθηματικά τις ψυχές τους.

Το βρέφος αναζητά αγάπη και στοργή και ο άλλος εκφράζει την καταπίεση του.

 

Για αυτό οι gay είναι πολύ δημιουργικοί σε επαγγέλματα αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι ακατάλληλοι για υιοθεσίες.

 

Πάμε σε άλλο σενάριο τώρα.

 

Γυναίκες λεσβίες

Εδώ ομοίως έχουμε δύο γυναίκες που έχουν την δυνατότητα δημιουργίας από την φύση είναι θηλυκές και νιώθουν μάνες αλλά στερούνται την διαδικασία της δημιουργίας αφού είναι λεσβίες.

 

Και πάνε σε ορφανοτροφείο να υιοθετήσουν παιδί.

 

Και πάμε στην σκηνή που μια γυναίκα λεσβία κρατά στο στήθος της ένα βρέφος. Και είναι Αναχάτα με Αναχάτα.

 

Οπτικά πώς σου φαίνεται; Καλό θα πεις; Ναι αλλά είναι οπτικά.

 

Ψυχολογικά ;

 

Αφήνω την συζήτηση για να την συνεχίσουμε....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dimulator,
μια χάρη..

ξέχασε για λίγο τα τσάκρα,την τάντρα και την θεωρία περί yin-yang κτλ..
και ας πάρουμε για δεδομένο κάτι διαφορετικό..

 

στην Αρχαία Ελλάδα το ανώτερο φύλο ήταν οι άντρες..οι γυναίκες όσο και 
αν είχαν μεγαλύτερη ελευθερία σε θέματα ιεροσύνης δεν έπαυαν να είναι
κινητή περιουσία και αναπαραγωγικές μηχανές..
Μέσα σε αυτό το ιστορικό πλαίσιο η λογική ήταν να πηγαίνεις με άντρες..
νομίζω λέγεται οτι ο Αλκιβιάδης(που ήταν "μανάρι" της εποχής :P )είχε κάνει
με την ομορφιά του τεράστια "εντύπωση" σε όλους τους Αθηναίους πλην! του
Σωκράτη..ο Αλκιβιάδης δεν μπορούσε να το ανεχτεί αυτό και μπήκε στο κρεβάτι
του Σωκράτη,γυμνός :P 
Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπό ορισμένα πλαίσια πεποιθήσεων το να πηγαίνουν
οι άντρες με τους άντρες(Ιερός λόχος)είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.


Υπό μια οπτική ναι,αυτό διαταράσσει το Αναχάτα και το yin yang,και την κοσμική τάξη
και τα σχέδια του Μέγα Αρχιτέκτονα του σύμπαντος που το οικοδόμησε έτσι ώστε ο άντρας
να μυρίζει βαρβατίλα και η γυναίκα να δημιουργεί ζωή..
Αλλά σκέψου κάτι..σε ένα περιβάλλον που η ομοφυλοφιλία θα ήταν όχι μόνο αναγνωρισμένη
ως λογική σεξουαλική προτίμηση αλλά παρακινούνταν κιόλας τα παιδιά από μικρή ηλικία να
πληροφορηθούν(εννοείται)και να σκεφτούν για αυτή ως προσωπική επιλογή..Θα συνέχιζε
να διαταράσσεται η λειτουργία του Αναχάτα?Θα υπήρχε όντως τόσο μεγάλο πλήγμα στην 
κοινωνία?Δεν νομίζω..


Όσο για τους μάγους και την ομοφυλοφιλική δραστηριότητα,χωρίς να μπορώ να μιλήσω από
προσωπική εμπειρία,ξέροντας οτι οι ορμόνες που παράγονται είναι ίδιες κατά την διάρκεια του
σεξ,ανεξαρτήτως φύλου,θεωρώ οτι όχι μόνο θα είχαν την δυνατότητα να μαζέψουν και να διοχετεύσουν
ενέργεια αλλά θα ήταν και σε πλεονεκτική θέση επειδή δεν θα "σπαταλούσαν" ενέργεια στο να 
ενδυναμώσουν,να προστατεύσουν,να δέσουν και να γονιμοποιήσουν(πνευματικά έστω)το θηλυκό..
η ανταλλαγή ενέργειας θα γινόταν σε ένα καθαρό,συγκεκριμένο επίπεδο ανάμεσα σε δύο ισχυρούς
πομπούς..


Τελευταίο..ομοφυλοφιλία υπάρχει μέχρι και ανάμεσα στα ζώα..και τα ζώα το αποδέχονται..θεωρώ οτι 
μιλώντας για ασθένεια,διαστροφή,δημόσιο κίνδυνο κτλ είμαστε εμείς οι ίδιοι οι οποίοι προκαλούμε τις 
συγκεκριμένες δυσλειτουργίες.Δεν πρόκειται για κάποιου είδους μεταδοτική θανατηφόρα ασθένεια..
Πρόκειται για στοιχειώδη σεξουαλική προτίμηση,όπως στους μαύρους αρέσουν οι μαύρες,στους κινέζους
οι κινέζες και στους Σφακιανούς οι Σφακιανές..Η δυσλειτουργία θα έρθει όταν βάλεις τον μαύρο με την
γιαπωνέζα και την πριγκίπισσα από την Ξάνθη με τον νομάδα τσιγγάνο.Μερικά πράγματα δεν κολλάνε..

Υ.Γ.το παιδί θα έχει πρόβλημα με τον ζευγάρι των gay ή των λεσβιών όχι γιατί τα τσάκρα τους χάνουν στροφές αλλά γιατί οι κοινωνία ξέχασε να τους προσφέρει πρότυπα,βοήθεια,υποστήριξη,κατάλληλη ενημέρωση,αποδοχή και θέση στα όρια της..Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι φταίνε οι άνθρωποι..Ένα παιδί θα μπορούσε να μεγαλώσει κάλλιστα μέσα σε μια οικογένεια λεσβιών και να αποκτήσει και τον ανάλογο σεβασμό για το διαφορετικό ενώ ένα παιδί από μια συνηθισμένη μικροαστική καταπιεσμένη οικογένεια να βγει ο δράκος του Σέιχ Σου σε διασταύρωση με τους αρχηγούς των Πυρήνων της φωτιάς.Δεν λένε κάτι οι ρόλοι..υπάρχουν και εναλλακτικές..

Edited by Βηλφεγώρ
Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα πως δεν απασχολεί τους μάγους η σεξουαλική προτίμηση κάποιου, ίσως και το σεξ ακόμα να τους είναι αδιάφορο,

γενικά τα ανθρώπινα πράγματα πλην αυτά της επιβίωσης..

 

 

Αν π.χ ένα 4χρονο παιδί ζει με μια οικογένεια αλκοολικών που το κακοποιούν και κινδυνεύει μαζί τους και μετά η πρόνοια το παίρνει από την προβληματική του οικογένεια και το πετάει σε ένα ορφανοτροφείο και όταν μεγαλώσει το ορφανοτροφείο το πετάει στην κοινωνία που δεν θα είναι καθόλου καλή μαζί του,

πόσες ελπίδες θα έχει το παιδί?

Αν όμως από το οργανοτροφείο το υιοθετούσε ένα gay ζευγάρι, που δεν έχει περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα απο τον μέσο άνθρωπο, το μεγάλωνε με αγάπη και δεν καταπίεζαν τις σεξουαλικές προτιμήσεις του, του έδιναν τις ευκαιρίες και ελπίδες που δεν θα μπορούσε να τις βρει μόνο του κτλ..

Δεν θα ήταν καλύτερα έτσι?

 

 

Απλά και κοφτά η απάντηση είναι : θα γινόταν το επόμενο θύμα ή ο επόμενος θύτης !

Link to comment
Share on other sites

Y.Γ2.Καταλαβαίνω οτι προσπαθείς να δεις κάποια πράγματα υπό το πρίσμα της τάντρα
και του δημιουργικού έρωτα αλλά μην "τρελένεσαι" προσπαθώντας να ερμηνεύσεις τα
πάντα με αυτό τον τρόπο..

Με έναυσμα τόσο τα τελευταία κείμενα,όσο και προηγούμενα άρθρα θα ήθελα απλώς να
σε παρακινήσω μόλις κλείσεις έναν κύκλο με τον συγκεκριμένο τομέα να διευρύνεις και 
πάλι στο μέγιστο τους πνευματικούς σου ορίζοντες..
γιατί οι σπαρτιάτες μπορεί να καλλωπίζονταν πριν την μάχη επειδή ήξεραν οτι ο έρωτας είναι
ανίκητος..αλλά εξίσου καλά μπορεί να το έκαναν για να κρατήσουν χαλαρά τα νεύρα τους και

να ηρεμήσουν τους μύες τους..Μπορεί επίσης να το έκαναν γιατί αν είσαι σκονισμένος και
κουρασμένος και ξαφνικά "Οι Σπαρτιάτες" εμφανιστούν λάμπωντας κάτω από αστραφτερές 

πανοπλίες κάνοντας το πεδίο μάχης να αντηχεί από τον παιάνα τους..άντε γειά..

Το ίδιο και για τους γκέυ..μπορεί να είναι ένας απαίσιος προπαγανδιστικός τερατομορφισμός,
αλλά εξίσου καλά μπορεί να είναι ένα άκρως αποδεκτό κοινωνικό και σεξουαλικό φαινόμενο με
ενδιαφέρουσες προεκτάσεις..

Ας μην περιοριζόμαστε αποκλειστικά και μόνο σε συγκεκριμένες οπτικές,ειδικά αφού ζούμε σε
μια κοινωνία η οποία δεν λειτουργεί με βάση αυτές..
 

 

Απλά και κοφτά η απάντηση είναι : θα γινόταν το επόμενο θύμα ή ο επόμενος θύτης !


Ο Αινστάιν πήγε αναμορφωτήριο και ο Βολταίρος διέθεσε το περίσσευμα του
σε εμπόριο γυναικών σκλάβων.Απλά και κοφτά:ποτέ.δεν.ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος μας αλλάζει συνέχεια, καλώς ή κακώς..

και η gay οικογένειες, αν υπάρξουν, θα είναι και αυτό μια αλλαγή..

 

Ως άνθρωποι μπορούμε να κατακρίνουμε και να αφορίζουμε αυτή την αλλαγή

ή να την αποδεχτούμε και να προσαρμοστούμε?

 

Προσωπικά, περισσότερο με σοκάρει η παιδική κακοποίηση και εκμετάλευση παρά να υπάρχουν οικογένειες με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Βηλφεγώρ μην γενικεύεις τόσο απλά.

 

Ο Αλκιβιάδης ερωτεύτηκε τον Σωκράτη για την πνευματική του παιδεία. Να στο πω απλά. Διότι ο Σωκράτης στην αρχή του διαλόγου εγκωμιάζει τον έρωτα και λέει ότι είναι η δύναμη που κάνει τους γονείς να μπαίνουν μέσα στον θάνατο για τα παιδιά τους διότι είναι ο καρπός του έρωτα τους.

 

Βέβαια έλεγε και πολλά άλλα.

 

Και στο τέλος ο Αλκιβιάδης μεθυσμένος αναζητά τον Σωκράτη γιατί από αυτόν αγαπά όχι το πουλί του αλλά την γνώση που του προσφέρει.

 

Μην κάνεις το λάθος να το βλέπεις σεξουαλικά. Όταν μιλάμε για έρωτα σε φιλοσοφικό κείμενο μιλάμε για σκέψη. Δλδ το ότι γουστάρω τον τρόπο που σκέφτεσαι.

 

Τώρα ότι υπήρχαν σεξουαλικά προβλήματα στην αρχαία Ελλάδα δεν διαφωνώ.

Και ομοφυλοφιλία υπήρχε και παιδεραστία και οι γυναίκες ήταν υποτιμημένες αλλά για όλα αυτά υπήρχαν και νόμοι για τα πρώτα και συγκεκριμένη νοοτροπία για τις γυναίκες.

 

Αν θέλεις μπορείς να βρεις πώς αντιμετωπίζονταν τα σεξουαλικά φαινόμενα στην αρχαία Ελλάδα και με ποιους νόμους θα το βρεις υπάρχει στο διαδίκτυο, ποιες πόλεις ήταν πιο διαφθαρμένες και ποιες όχι π.χ. που ανθούσε η πορνεία κτλ όλα αυτά μπορείς να τα βρεις.

 

Αλλά είναι λάθος να γενικεύεις. Σκέψου ότι ήταν μια κοινωνία σαν την δική μας.

 

Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι ότι ο ρόλος της γυναίκας μπορεί να ήταν υποτιμημένος και οι άντρες να θέλαν να ξεδοπηδάνε και την γυναίκα να την είχαν για το σπίτι νοικοκυρά. Αλλά αυτό δεν το έχω ξεσκονίσει όπως λες. Διότι όσα έχω ξεσκονίσει καλά άλλα συμπεράσματα βγάζω προσωπικά.

 

Ο κάθε ένας βέβαια μπορεί να ενημερωθεί σε όποιο επίπεδο θέλει.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Τώρα για τα σεξουαλικά όταν νιώσεις τις ενέργειες και αντιμετωπίσεις ίσως κάποια προβλήματα το ξανασυζητάμε.

 

Πάντως εγώ είμαι της άποψης που διάβασες.

 

Μπορεί να νιώθεις ότι και οι gay είναι άνθρωποι και ότι είμαι κάπως πολύ αυστηρός ή τους πετάω στο περιθώριο αλλά δεν είναι έτσι.

Το ότι είναι άνθρωποι το σέβομαι αλλά δεν μπορώ να μην πω ότι δεν έχουν πρόβλημα.

Και μάλιστα αναλύω και το πρόβλημα που έχουν με όσα γνωρίζω.

 

Τώρα αν δεν γίνονται αποδεκτά ή κατανοητά άλλο πράγμα. Δεν επιμένω να γίνουν. Καλό είναι όμως να υπάρχουν.

Τα διαβάζει πολύς και διαφορετικός κόσμος.

:)

Link to comment
Share on other sites

Ο κόσμος μας αλλάζει συνέχεια, καλώς ή κακώς..

και η gay οικογένειες, αν υπάρξουν, θα είναι και αυτό μια αλλαγή..

 

Ως άνθρωποι μπορούμε να κατακρίνουμε και να αφορίζουμε αυτή την αλλαγή

ή να την αποδεχτούμε και να προσαρμοστούμε?

 

Προσωπικά, περισσότερο με σοκάρει η παιδική κακοποίηση και εκμετάλευση παρά να υπάρχουν οικογένειες με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες..

 

Ακριβώς αν υπάρξουν λοιπόν ο κάθε ένας θα επιλέξει πώς θα προσαρμοστεί.

Δεν υπάρχει προσαρμογή ίδια για όλους.

Link to comment
Share on other sites

 

Ας μην περιοριζόμαστε αποκλειστικά και μόνο σε συγκεκριμένες οπτικές,ειδικά αφού ζούμε σε

μια κοινωνία η οποία δεν λειτουργεί με βάση αυτές..

 

Κοίτα εγώ ποτέ δεν συμβιβάστηκα με τα ψευτο "πρέπει" της κοινωνίας. Αν συμβιβαζόμουν δεν θα είχα αυτήν την θρησκευτική και πνευματική στάση.

 

Η κοινωνία να ξέρεις έχει καλά στοιχεία και κακά. Αν εγώ καταλαβαίνω ότι κάτι είναι κακό για την δική μου προσωπική ανάπτυξη δεν θα πολυασχοληθώ.

Το απορρίπτω απευθείας.

 

Οπότε να ξέρεις δεν ακολουθώ το πλήθος με λίγα λόγια.

Link to comment
Share on other sites

 

Τελευταίο..ομοφυλοφιλία υπάρχει μέχρι και ανάμεσα στα ζώα..και τα ζώα το αποδέχονται

 

Σου είπε κανείς ότι τα ζώα είναι άψυχα και δεν νοσούν ψυχικά; Ή ότι αυτό δεν μπορεί να παγιωθεί από γενιά σε γενιά;

Τι θα πει το αποδέχονται.

 

Το ζώο δεν έχει την ψυχική ισχύ του ανθρώπου να κρίνει αυτό το γεγονός. Εδώ οι άνθρωποι υποκύπτουν. Το ζώο περιμένεις να πει όχι ;

Link to comment
Share on other sites

http://edition.cnn.com/2013/04/04/world/same-sex-marriage-next-country/index.html?hpt=wo_t5

 

 

Same-sex marriage: Who will legalize it next?

 

Uruguay, France, United Kingdom, New Zealand, Brazil, Mexico, Taiwan, Nepal, Vietnam

 

για να δούμε τι θα δούμε....

 

Εγώ νομίζω πάντως ότι η Θεά Αφροδίτη θα βγάλει την παντόφλα και θα αρχίσει να βαράει...

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή Dimulator θεωρείς όντως ότι ένα παιδί θα περνά καλύτερα ή έστω θα μεγαλώσει πιο σωστά σ' ένα ορφανοτροφείο απ' ότι σ' ένα σπίτι με δύο ανθρώπους - ακόμα και του ίδιου φύλου - που θα αγαπιούνται μεταξύ τους και θα αγαπούν και το παιδί?

 

Δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, αλλά όταν αναφέρεις τη λέξη "ορφανοτροφείο" νομίζω ότι οποιοδήποτε περαιτέρω αντεπιχείρημα περί υιοθεσίας χάνει την αξία του...

Link to comment
Share on other sites

όχι βρε johnny δεν λέω να μείνει στο ορφανοτροφείο, προς Θεού. Θα πρέπει να αγαπηθεί από κανονικούς γονείς.

 

Οι ομοφυλ. επειδή δεν μπορούν να δημιουργήσουν ζωή το εκφράζουν σαν απαίτηση να έχουν οικογένεια και παιδιά.

Είναι ξέσπασμα λόγω της κατάστασης τους.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ λάθος να λέμε οτι μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων είναι ολόκληρη προιόν ασθενείας.
Το να χρησιμοποιούμε δε μια συγκεκριμένη θεωρία(μόνο μια όμως)για να το τεκμηριώσουμε το θεωρώ κι αυτό λάθος.

Μπορεί άνετα να υποστηριχτεί οτι οι γκέι,οι Εβραίοι,οι φετιχιστές και οι κολλητοί φίλοι είναι ασθενείς ή ανώμαλοι..
η φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών μπορεί επίσης να προβληθεί ως ανωμαλία..

Προσωπικά δεν θεωρώ οτι οι γκέι ή οι λεσβίες είναι άρρωστοι/ες θεωρώ οτι απλά έχουν άλλες,σεξουαλικές,προτιμήσεις.
Τώρα αν επιμένεις οτι είναι άρρωστοι και είσαι τόσο σίγουρος το μόνο που έχω να σου προτείνω είναι να βάλεις στην 
άκρη την θεωρία με τα τσάκρα και την τάντρα και να το τεκμηριώσεις και με άλλους τρόπους..

Υ.Γ.Δηλαδή αν ένα στρέιτ ζευγάρι θέλει οικογένεια είναι συμπαντικός νόμος και αν ένα γκέι ζευγάρι θέλει 
οικογένεια είναι ξέσπασμα της κατάστασης τους?

Edited by Βηλφεγώρ
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και "ξέσπασμα" να είναι (που δε συμφωνώ με αυτή τη λέξη), ποιός σου λέει ότι δε θα μπορούσαν να αγαπήσουν (γιατί αυτό είναι το θέμα εδώ, αν δεν κάνω λάθος) ακόμα παραπάνω ένα παιδί, ακριβώς επειδή δε μπορούν να "δημιουργήσουν" ζωή?!

Δηλαδή, σκέφτηκες μήπως αυτό που θεωρείς εσύ ως ανασταλτικό παράγοντα στην πραγματικότητα θα μπορούσε να λειτουργήσει και υπέρ ενός παιδιού?

 

Η υιοθεσία ενός παιδιού δεν είναι αγορά παπουτσιών, ούτε μπορεί να γίνεται για κοινωνικο-πολιτικούς λόγους. Είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία κατά την οποία καλείσαι να δείξεις πως όντως θέλεις και μπορείς να διαχειριστείς το μεγάλωμα ενός παιδιού. Μόνο και μόνο με βάση αυτό, θα πρέπει να "αποδείξεις" πως είσαι σε θέση να αγαπήσεις ένα παιδί.

 

Κι αυτό, αν θέλεις τη γνώμη μου, είναι μεγάλη μαγκιά να το καταφέρεις. Γιατί αν αυτό ήταν κάτι το δεδομένο για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια, δεν θα υπήρχε τόσο θέμα ούτε με ορφανοτροφεία, ούτε με παιδική κακοποίηση, όπως ανέφερε και ο chaos.

 

Αν λοιπόν ένα παιδί έχει καταλήξει σε ορφανοτροφείο, προσωπικά δε μπορώ να βρω ούτε ένα λόγο για τον οποίο θα ήταν χειρότερα μ' ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...