Jump to content

Αγιορείτες Και Γιόγκι


Recommended Posts

Νομίζω έχει προκληθεί κάποια σύγχυση κατά την μεταφορά του Χριστιανισμού στους Έλληνες. Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο Χριστιανισμός έχει αντιγράψει κάποια στοιχεία του δωδεκαθεϊσμού και αυτό που ξέρουμε σήμερα ως ορθόδοξο χριστιανισμό είναι ένα μείγμα εβραϊκής φιλοσοφίας με την τότε εθνική. Θέλω να πω δηλαδή ότι κάποια στοιχεία της αρχαιοελληνικής θρησκείας αντιγράφηκαν και μεταφέρθηκαν, παραλλαγμένα, στην νέα, τότε, θρησκείας. Έτσι, στον ρόλο του "εχθρού" χρησιμοποιήθηκε τόσο η Διαβολή όσο και ο Εωσφόρος. Εωσφόρος βεβαίως ήταν (και είναι) το τελευταίο "αστέρι" που φωτίζει τον ουρανό πριν την αυγή και δεν είναι άλλο από τον πλανήτη Αφροδίτη. Το επίσης παράδοξο είναι ότι ενώ η λέξη "εωσφόρος" κυριολεκτικά σημαίνει αυτόν που φέρνει το φως χρησιμοποιείται ως προσωνύμιο αυτού που ζει εν τη απουσία του αληθινού φωτός. Οι ιερωμένοι, βέβαια, λένε ότι χρησιμοποιήθηκε αυτή η λέξη επειδή ο διάβολος, στην προσπάθειά του να παρασύρει τον άνθρωπο, εμφανίζεται σαν άγγελος φωτός κλπ κλπ. Σε άλλο νήμα εξήγησα τους λόγους για τους οποίους ο χριστιανισμός ονοματίζει τον εχθρό ως διάβολο: διότι ο διάβολος παρουσιάζει μια παραμορφωμένη έκδοση της πραγματικότητας στον άνθρωπο, στην οποία προσπαθεί να τον ξεγελάσει ώστε να θεωρήσει ότι ο Θεός δεν είναι και τόσο καλός και δίκαιος τελικά, ότι δεν ενδιαφέρεται για την πρόοδο του ανθρώπου κλπ. Θυμηθείτε λίγο πώς ξεγέλασε τον Αδάμ και την Εύα: "το μήλο που σας απαγόρευσε να γευτείτε θα σας κάνει θεούς και αυτό δεν θέλει ο Θεός. Σας θέλει σκλαβωμένους και ανίσχυρους ώστε να έχει το πάνω χέρι!". Αν αυτό δεν είναι διεμβολή/διαβολή των λόγων του Θεού τότε τί είναι;

 

Πέρα απ' όλα αυτά, και συγνώμη αν βγήκα λίγο off-topic, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η θεώρηση του τί είναι ο Φύλακας Άγγελος αλλάζει από θρησκεία σε θρησκεία. Στον Χριστιανισμό ο Φύλακας Άγγελος είναι τοποτηρητής του Θεού που προσπαθεί κάθε φορά να φυλάει τον άνθρωπο από τις επιθέσεις του εχθρού και να του ενισχύει την φωνή της συνείδησης. Κάποιοι μοναχοί έχουν δει τον Φύλακα Άγγελό τους, όπως πχ ο πατήρ Παΐσιος, και έχουν περιγράψει την εμπειρία τους. Συνήθως, όμως, παραμένουν αθέατοι και δρουν παρασκηνιακά...

 

Το πρόβλημα με τον Χριστιανισμό βασικά είναι ότι μπερδεύουν τις έννοιες των λέξεων με τις πνευματικές οντότητες.

 

Και αυτό όπως είπες είναι μίξη αρχαίας Ελλάδας και Εβραϊσμού.

 

Όσοι χρησιμοποιούν τις έννοιες και τις λέξεις για τον σκοπό που υπάρχουν δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Αν για την ίδια πνευματική δύναμη την ονομάσεις με 3,4 λέξεις από άλλες θρησκείες τότε απλά γίνεται μπέρδεμα και μετά αρχίζεις φιλοσοφικά και θεολογικά να βρεις την άκρη.

 

Για αυτό οι μοναχοί στο Άγιο Όρος δεν μπορούν να αντιληφθούν τι είναι αυτό που βλέπουν.

 

Πότε το νομίζουν έτσι πότε αλλιώς και μιλάνε για κάτι που τους εξαπατά.

 

Στην ουσία αυτό που γίνεται είναι ότι έχουν μια θεολογία με σύνθεση Διαβολής αρχαίας Ελλάδας + Διαβόλου (Σατάν) Εβραϊκού + Εωσφόρου και όλα αυτά τους μπερδεύουν.

 

Οπότε για να ξεμπερδευτείς τι κάνεις;

 

Λες την κάθε λέξη για τον σκοπό που υπήρχε όταν δημιουργήθηκε από αυτούς που περιέγραψαν την οντότητα αυτή.

 

π.χ. Εωσφόρος = Αυτός που φέρνει το Φως το πρωϊ, καλωσορίζει την ημέρα. Τέλος ούτε Διάβολος ούτε τίποτα.

 

μετά, Σατάν = ο Εχθρός του Ισραήλ που ήταν οτιδήποτε εκείνη την εποχή, ούτε Διαβολή ούτε Διάβολος, τέρμα και αυτό

 

συνέχεια, Διαβολή αρχαιοελληνική = ψάξε βρες το, δεν έχει καμία σχέση με Σατάν και Εωσφόρο. 

 

Στην αρχαία Ελλάδα άλλο Εωσφόρος άλλο Διαβολή, δεν γίνεται να το κάνουν ορισμένοι το ίδιο, είτε Χριστιανοί είτε άλλοι.

 

Κατάλαβες τώρα γιατί μπερδεύεται ο κόσμος που διαβάζει Παλαιά Διαθήκη, Καινή κτλ

Γιατί κάνει λάθος συνειρμούς. Ο Χριστιανισμός δλδ αναμιγνύει τις ενέργειες να στο πω από τρία συστήματα με αποτέλεσμα να βιώνουν έτσι όπως βιώνουν οι μοναχοί τα οράματα με οντότητες.

 

Χώρια ότι οι οντότητες αυτές μπορεί να είναι και ψυχικές προβολές ανθρώπων σε ανθρώπους πάνω στην Γη. 

 

Ας συνεχίσουμε όμως αυτό το θέμα στο νήμα με την διαβολή.

 

Για να μπορείς λοιπόν να δέχεσαι 4 ενέργειες και να τις αντιλαμβάνεσαι και να τις διαχωρίζεις πρέπει να είσαι πολύ γνώστης του τι έχει συμβεί και τι είναι αυτό που σου παρουσιάζεται.

 

Αλλιώς ποτέ δεν ξέρεις.

 

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Οκ, το διάβασα και συμφωνώ μαζί σου αλλά επειδή αυτές οι λέξεις χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν συγκεκριμένη έννοια, εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια περίπου, δεν είναι εύκολο ή σωστό να αλλάξουμε ξαφνικά το νόημα. Υπάρχουν κι άλλες λέξεις που έχουν φθαρεί με τα χρόνια και σήμερα σημαίνουν κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που σήμαιναν κάποτε. Πχ προσευχόμαστε για να μας προστατέψει από πάσαν νόσο και πάσαν μαλακίαν (!!!). 

 

Όπως και να έχει δεν είναι δική μου θέση να κρίνω τους μοναχούς. Στην συγκεκριμένη θρησκεία υφίστανται συγκεκριμένες συμβάσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο που λες εσύ ότι "βλέπουν κάτι που δεν ξέρουν πώς να το εξηγήσουν" μπορούν και αυτοί να πουν ότι "βλέπεις τον διάβολο αλλά δεν μπορείς να τον ξεχωρίσεις". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί εννοώ...

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω ότι στον σαμανισμό ο φύλακας άγγελος είναι, αν θυμάμαι καλά, πνεύμα καθοδηγητής και προστάτης ταυτόχρονα. Επίσης λίγο δύσκολο να το δει κανείς αλλά πολύ πιο πιθανό απ' ότι στον Χριστιανισμό.

 

Ναι, φίλτατε dimulator, το γνωρίζω ότι υπάρχει άλλο θέμα αλλά ανέπτυξα το ζήτημα γιατί διαισθάνθηκα μια κάποια σύγχυση πάνω στο θέμα. Δεν μπορεί δηλαδή να αναφέρεσαι στους αγγέλους του Χριστιανισμού υπό το πρίσμα του σαμανισμού ή του παγανισμού. Όλο αυτό βέβαια με ωθεί να ρωτήσω: υπάρχει τελικά πιθανότητα να υπάρξει κοινή θεώρηση από τις θρησκείες;

 

Κοινή θεώρηση από τις θρησκείες όχι.

 

Αυτό που λες είναι σαν να υπάρχει μια παγκόσμια θρησκεία.

Αυτό προφανώς δεν γίνεται. 

 

Τώρα σκέφτομαι ότι αυτό που μπορεί να γίνει είναι ο κάθε άνθρωπος να μπορέσει να δει τι συμβαίνει και να αποκτήσει μια οικουμενική θρησκευτική παιδεία.

Τίποτα άλλο. Διότι κάθε θρησκεία τοποθετείται στον χώρο και στον χρόνο πάνω στην γη από τον Θεό για συγκεκριμένο λόγο.

 

Και όταν είναι καιρός να γίνουν αλλαγές γίνονται.

 

Τώρα τι αλλαγές; Οι θρησκείες είναι κάτι που αλλάζουν πολύ αργά σε βάθος χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, το διάβασα και συμφωνώ μαζί σου αλλά επειδή αυτές οι λέξεις χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν συγκεκριμένη έννοια, εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια περίπου, δεν είναι εύκολο ή σωστό να αλλάξουμε ξαφνικά το νόημα. Υπάρχουν κι άλλες λέξεις που έχουν φθαρεί με τα χρόνια και σήμερα σημαίνουν κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που σήμαιναν κάποτε. Πχ προσευχόμαστε για να μας προστατέψει από πάσαν νόσο και πάσαν μαλακίαν (!!!). 

 

Όπως και να έχει δεν είναι δική μου θέση να κρίνω τους μοναχούς. Στην συγκεκριμένη θρησκεία υφίστανται συγκεκριμένες συμβάσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο που λες εσύ ότι "βλέπουν κάτι που δεν ξέρουν πώς να το εξηγήσουν" μπορούν και αυτοί να πουν ότι "βλέπεις τον διάβολο αλλά δεν μπορείς να τον ξεχωρίσεις". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί εννοώ...

 

Ωραία και πες ότι μου λένε ότι τον βλέπω.

 

Ε και;

 

Αφού εγώ το σκέφτομαι αλλιώς. Το ορίζω αλλιώς. 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν το ορίζω... λάθος

καταλαβαίνω πως το έχουν μπερδέψει και βλέπω τι είναι πραγματικά και τι δεν είναι.

Ενώ οι μοναχοί το βλέπουν πάντα αλλιώς.

πχ. ξέρανε ότι τους πειράζουν άνθρωποι;

Δεν νομίζω. Πάντα Διάβολος λέγανε.

Και το λέγανε για τον λόγο που σου είπα, ότι τα ανέμειξαν όλα μαζί και δεν μπορούν να βγάλουν άκρη.

:glare:

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάπως αλαζονικό όλο αυτό όμως; Τί ακριβώς είναι αυτό που κάνει την δική σου θεώρηση σωστή και την δική τους λάθος; Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ανθρώπους που είναι ταγμένοι σε έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής και σε μια συγκεκριμένη οδό πνευματικής ανάτασης ή αναζήτησης...

Link to comment
Share on other sites

το ίδιο συμβαίνει και με την ερωτική ενέργεια.

 

στο θέμα με την Τάντρα.

 

Αν αρχίζει κάποιος να αλλάζει ενέργειες γρήγορα μπερδεύεται.

 

Και παθαίνει ότι οι Αγιορίτες.

 

Σκέψου ότι οι Αγιορίτες μπερδεύονται θεολογικά/φιλοσοφικα ενώ οι πολυγαμικοί ενεργειακά.

 

Για να ξεμπερεδετείς μετά ή να διαχειριστείς αυτές τις ενέργειες θέλεις να είσαι dakini που λέγαμε.

 

Διάβασε το θέμα με την Τάντρα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάπως αλαζονικό όλο αυτό όμως; Τί ακριβώς είναι αυτό που κάνει την δική σου θεώρηση σωστή και την δική τους λάθος; Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ανθρώπους που είναι ταγμένοι σε έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής και σε μια συγκεκριμένη οδό πνευματικής ανάτασης ή αναζήτησης...

 

Εγώ δεν είπα ότι εγώ είμαι σωστός και αυτοί λάθος.

 

Κάθε θρησκεία βγάζει πνευματικούς για συγκεκριμένο σκοπό.

 

Οι Αγιορίτες είναι καλοί στις καταβάσεις στον Άδη και κάνουν κάθαρση με αυτόν τον τρόπο.

 

Οι ιερές πόρνες στην αρχαιότητα από την πολύ μίξη των ενεργειών μετά από πολλές ζωές γίνονται dakini και όταν ενσαρκωθούν σαν αγαθές υπάρξεις γίνονται ενεργειακοί θεραπευτές.

 

Οπότε μην κρίνεις αυστηρά. Διότι δεν ξέρεις σε βάθος χρόνου πώς δουλεύει ο Θεός.

 

Στο λέω τελείως απλά.

Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα το σεξουαλικό πρόβλημα των ομοφυλοφίλων δεν μπορεί να το λύσει ένας Αγιορίτης.

 

Ενώ ένα dakini μπορεί.

 

Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει με τους Αγγέλους και τον Διάβολο;

 

Έχει.

 

Διότι είναι ζήτημα πως σκέφτεσαι και αυτό που σκέφτεσαι αν έχει μέσα του λάθη και που σε οδηγεί.

 

Αν οι Χριστιανοί έχουν τρετραπλή θεώρηση του Διαβόλου από αρχαία Ελλάδα (Εωσφ. Διαβολή), Εβραϊσμό (Σατάν), και τις ψυχικές προβολές ανθρώπων καταλαβαίνεις ότι δεν πάνε τόσο σωστά και αυτό σαν θεολογία και σκέψη θα οδηγήσει σε άλλα αποτελέσματα σε βάθος χρόνου από κάποιον που έχει ξεχωρίσει τις έννοιες.

 

Τώρα τι να διαλέξει ο κόσμος;

 

Ό,τι θέλει.

 

Είναι προσωπική διάθεση της ψυχής που θέλει να πάει και τι θέλει να γίνει.

 

Αν δλδ στην Ελλάδα αύριο μεθαύριο παρουσιαστούν ζητήματα με σεξ. ενεργειακά προβλήματα ποιος θα τα λύσει;

 

Για αυτό σου λέω ο κάθε ένας στο είδος του.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

"Σκέψου ότι οι Αγιορίτες μπερδεύονται θεολογικά/φιλοσοφικα ενώ οι πολυγαμικοί ενεργειακά."

 

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο αγαπητέ. Βασικά εσύ εξετάζεις με φιλοσοφία ινδουισμού και βουδισμού τον χριστιανό μοναχό. Αυτό από μόνο του είναι άτοπο καθώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικές θρησκείες, για εντελώς διαφορετικούς δρόμους, αν θέλεις, στην αναζήτηση της αλήθειας*. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς πώς δουλεύει ο Θεός, ειδάλλως δεν θα ήταν και τόσο...θεός... Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι ότι σε τέτοια θέματα ίσως να είναι καλό να εκφράζουμε την προσωπική μας άποψη χωρίς να εκφέρουμε άποψη επί των άλλων θεωρήσεων, καθώς κανείς δεν μου λέει πχ ότι εγώ κατέχω την απόλυτη αλήθεια και εσύ το απόλυτο ψέμα. Θα μου πεις ότι αυτό οδηγεί σε παράλληλους μονολόγους αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση οδηγούμαστε σε μάλλον ανούσιες συγκρούσεις.

 

Ο χριστιανός μοναχός δεν θα θεραπεύσει τίποτα εάν προηγουμένως δεν έχουν συντελεστεί κάποια πράγματα εκ μέρους του παθόντα. Ο οποιοσδήποτε Άγιος δεν μπορεί να θεραπεύσει εάν προηγουμένως δεν του το επιτρέψει ο Θεός. Στην περίπτωση της ομοφυλοφιλίας αλλά και άλλων καταστάσεων τον κεντρικό ρόλο τον παίζει ο ίδιος ο "ασθενής". Θέλει πραγματικά να "θεραπευθεί" ή τον βαθιά μέσα του τού αρέσει αυτή η κατάσταση; Βλέπεις, στην χριστιανική θρησκεία κεντρικό ρόλο παίζει η ανθρώπινη βούληση: εάν δεν θέλει να σωθεί ο άνθρωπος ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να τον σώσει δια της επιβολής της θελήσεώς Του. 

 

*Ακόμα και αυτήν η αλήθεια όμως είναι καθαρά υποκειμενική. Κάτι σαν τα συστήματα αναφοράς του Αϊνστάιν αλλά αποκομμένα το ένα από το άλλο και σε διαφορετικά σύμπαντα...

Edited by newcomer
Link to comment
Share on other sites

Οκ, το διάβασα και συμφωνώ μαζί σου αλλά επειδή αυτές οι λέξεις χρησιμοποιούνται για να αποδώσουν συγκεκριμένη έννοια, εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια περίπου, δεν είναι εύκολο ή σωστό να αλλάξουμε ξαφνικά το νόημα. 

 

ωραία μην το αλλάζεις... σου είπε κανείς να το κάνεις;

 

αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.

Link to comment
Share on other sites

"Σκέψου ότι οι Αγιορίτες μπερδεύονται θεολογικά/φιλοσοφικα ενώ οι πολυγαμικοί ενεργειακά."

 

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο αγαπητέ. Βασικά εσύ εξετάζεις με φιλοσοφία ινδουισμού και βουδισμού τον χριστιανό μοναχό. Αυτό από μόνο του είναι άτοπο καθώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικές θρησκείες, για εντελώς διαφορετικούς δρόμους, αν θέλεις, στην αναζήτηση της αλήθειας*. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς πώς δουλεύει ο Θεός, ειδάλλως δεν θα ήταν και τόσο...θεός... Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι ότι σε τέτοια θέματα ίσως να είναι καλό να εκφράζουμε την προσωπική μας άποψη χωρίς να εκφέρουμε άποψη επί των άλλων θεωρήσεων, καθώς κανείς δεν μου λέει πχ ότι εγώ κατέχω την απόλυτη αλήθεια και εσύ το απόλυτο ψέμα. Θα μου πεις ότι αυτό οδηγεί σε παράλληλους μονολόγους αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση οδηγούμαστε σε μάλλον ανούσιες συγκρούσεις.

 

Ο χριστιανός μοναχός δεν θα θεραπεύσει τίποτα εάν προηγουμένως δεν έχουν συντελεστεί κάποια πράγματα εκ μέρους του παθόντα. Ο οποιοσδήποτε Άγιος δεν μπορεί να θεραπεύσει εάν προηγουμένως δεν του το επιτρέψει ο Θεός. Στην περίπτωση της ομοφυλοφιλίας αλλά και άλλων καταστάσεων τον κεντρικό ρόλο τον παίζει ο ίδιος ο "ασθενής". Θέλει πραγματικά να "θεραπευθεί" ή τον βαθιά μέσα του τού αρέσει αυτή η κατάσταση; Βλέπεις, στην χριστιανική θρησκεία κεντρικό ρόλο παίζει η ανθρώπινη βούληση: εάν δεν θέλει να σωθεί ο άνθρωπος ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να τον σώσει δια της επιβολής της θελήσεώς Του. 

 

*Ακόμα και αυτήν η αλήθεια όμως είναι καθαρά υποκειμενική. Κάτι σαν τα συστήματα αναφοράς του Αϊνστάιν αλλά αποκομμένα το ένα από το άλλο και σε διαφορετικά σύμπαντα...

 

Το φιλοσοφικό/θεολογικό και σεξουαλικό είναι το ίδιο.

 

Το πρώτο είναι ενέργεια από την κεφαλή και το άλλο από τα γεν. όργανα.

 

Οπότε άστο αν διαφωνείς.

 

Πάντως και αυτοί είμαι σίγουρος ότι ξέρουν πότε βουϊζουν τα αφτιά, πότε πονά ο λαιμός, πότε αισθάνονται ένταση στα γεν. όργανα κτλ... και όλα αυτά τι πνευματικά αποτελέσματα έχουν.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Σου εξήγησα πού ακριβώς διαφωνώ. Ο ινδουισμός και ο βουδισμός βλέπουν με διαφορετικό τρόπο τον άνθρωπο απ' ότι ο χριστιανισμός ή ο παγανισμός ή ο δωδεκαθεϊσμός. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχει απολύτως δίκιο ο ινδουισμός ή ο βουδισμός έναντι των υπολοίπων και τούμπαλιν. Ένας χριστιανός ιερέας πχ θεωρεί ότι ο γιόγκι επιτυγχάνει όσα επιτυγχάνει (πχ αιώρηση κλπ) με την βοήθεια σατανικών δυνάμεων. Ο γιόγκι από την πλευρά του θεωρεί ότι ο χριστιανός ιερέας δεν ξέρει τίποτα από πνευματικότητα και ότι αυτά που ο ίδιος επιτυγχάνει είναι αποτέλεσμα της δικής του πνευματικής ανέλιξης. Ποιος από τους δύο έχει δίκιο; Δεν είναι εύκολο να απαντήσει κανείς σε αυτήν την ζωή με τους περιορισμούς που έχουμε ως άνθρωποι. Μπορούμε απλώς να επιλέξουμε τον έναν ή τον άλλον δρόμο ως τον καλύτερο για την δική μας προσωπικότητα κλπ κλπ. Ακόμα και την θέωση την αντιλαμβάνεται ο καθένας από τους προαναφερόμενους με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Edited by newcomer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...