Jump to content

Όταν Η Νόμοι Και Η Κοινωνία Δεν Συμβαδίζει Ούτε Με Την Ψυχή, Ούτε Με Το Σώμα...μανιφέστο


Recommended Posts

Μα το θέμα της αιμομιξίας περιορίζεται κυρίως λόγω του εκφυλισμού των γονιδίων. Ασχέτως αν έχει "μπει" ως περιορισμός και στην κάθε θρησκεία.

 

Για το θέμα όμως του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων, οι απαγορεύσεις είναι καθαρά λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεων και ουδεμία σχέση έχει με κάποιο βιολογικό πρόβλημα που θα επέλθει εξαιτίας αυτής της ένωσης.

Το πηγαίνει κάποια στα 30 της με τη μαμά της δεν εκφύλίζει κανένα γονίδιο. κανενός. κι όμως και αυτό εκλαμβάνεται ως 'αιμομιξία' για το νόμο (παρόλο που δεν είναι, από τεχνική άποψη γόνιμη πράξη).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

χαχχα καλά σε μερικούς αρέσουν τα "μπερδέματα" .... καλά κόρη και μαμά... πώς την βρίσκουν... και ο μπαμπάς τι κάνει, για να μην πω για τον αδερφό...; Εμένα αυτό εμένα μου πάει ότι δεν βρίσκουν κάποιον εκτός οικογένειας δεν βρίσκω άλλο λόγο  :question:

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

χαχχα καλά σε μερικούς αρέσουν τα "μπερδέματα" .... καλά κόρη και μαμά... πώς την βρίσκουν... και ο μπαμπάς τι κάνει, για να μην πω για τον αδερφό...; Εμένα αυτό εμένα μου πάει ότι δεν βρίσκουν κάποιον εκτός οικογένειας δεν βρίσκω άλλο λόγο  :question:

Αυτό είναι δική τους υπόθεση, δεν χρειάζονται λόγο - αλλά και δεν υπάρχει λόγος ποινικοποίησης

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσαν, αλλά σε άλλο κοινωνικό σύστημα. Γιατί σε κάθε σύστημα υπάρχει ανάγκη προσδιορισμού των λέξεων, για λόγους ασφάλειας δικαίου. Οπότε μπορείς μεν να διευρύνεις το πεδίο έχοντας όμως έναν άξονα, εν προκειμένω δίπολο (πχ αρχικά επιτρέπεται ο γάμος μεταξύ ετεροφυλόφιλων, μετά αναγνωρίζεται -εννοώντας ότι παράγει νομικά αποτελέσματα- η ελεύθερη ένωση, σιγά σιγά θα επιτραπεί και ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων και ούτω καθεξής), αλλά δε μπορείς να επιτρέπεις καταστάσεις βασιζόμενες σε διαφορετικούς άξονες, γιατί θα δημιουργηθούν προβλήματα -ούτε και να επιτρέπεις καταστάσεις αντίθετες με τα κοινωνικά ήθη, όπως την αιμομιξία.

 

 

Η αιμομιξία δεν είναι κάτι που διέπεται τόσο από κοινωνικούς λόγους όσο από φυσική αναγκαιότητα. Εάν το προϊόν της αιμομιξίας ήταν υγιές κι άρτιο δεν θα είχαν θεσπιστεί ή καθιερωθεί κοινωνικά ήθη που να την απαγορεύουν.

Link to comment
Share on other sites

χαχχα καλά σε μερικούς αρέσουν τα "μπερδέματα" .... καλά κόρη και μαμά... πώς την βρίσκουν... και ο μπαμπάς τι κάνει, για να μην πω για τον αδερφό...; Εμένα αυτό εμένα μου πάει ότι δεν βρίσκουν κάποιον εκτός οικογένειας δεν βρίσκω άλλο λόγο  :question:

 

 

Σε κάποιους κύκλους ίσως να θεωρείται αλλοίωση γενετικής κληρονομιάς η... εξωγαμία. Δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Η αιμομιξία δεν είναι κάτι που διέπεται τόσο από κοινωνικούς λόγους όσο από φυσική αναγκαιότητα. Εάν το προϊόν της αιμομιξίας ήταν υγιές κι άρτιο δεν θα είχαν θεσπιστεί ή καθιερωθεί κοινωνικά ήθη που να την απαγορεύουν.

 

Σε πρώτη βάση έχεις δίκιο, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι βέβαιη ότι θα ήταν επιτρεπτό, ακόμα και χωρίς τα φυσικά προβλήματα. Επειδή εν προκειμένω θα δημιουργούνταν οικογενειακά θέματα (ποιος είναι αδερφός ποιανού, πατέρας, ξάδελφος κτλ). Δεν ξέρω αν η αιμομιξία απαγορεύτηκε καθαρά λόγω των αποτελεσμάτων της ή υπήρξαν κι άλλοι λόγοι, αλλά πιστεύω ότι υπήρξαν. Ακόμα και η φυσική αναγκαιότητα χρειάζεται κοινωνικό έρεισμα. Μελλοντικά πχ θα πιστεύεται ότι και οι γάμοι ομοφυλοφίλων ήταν φυσική αναγκαιότητα, που απλώς αναγνωρίστηκε και νομοθετικά. (Και το αντίθετο ισχύει, πόσες κοινωνίες λειτουργούν ενάντια στο ''φυσικό'' τρόπο; Οι θεσμοί έχουν μεν έρεισμα στη φύση, αλλά διαμορφώνονται από άλλους παράγοντες.) 

Link to comment
Share on other sites

 

ή υπήρξαν κι άλλοι λόγοι, αλλά πιστεύω ότι υπήρξαν. Ακόμα και η φυσική αναγκαιότητα χρειάζεται κοινωνικό έρεισμα.



Οι καλές σχέσεις υποθέτω..
Πέρα από το κέρδος,άμεσο(μέσω προίκας)ή έμμεσο(μέσω εμπορικών συνεργασιών,σύσφιξη σχέσεων,
αύξηση κοινωνινού στάτους κτλ)είχε να αντιμετωπιστεί και το φαινόμενο της μικρής κοινωνίας..
Οι κόρες με το που έφταναν σε ηλικία γάμου(12?13?)άρχιζαν οι προτάσεις(με τις οποίες "συντονιζόταν"
όλο το χωριό γιατί από την απάντηση του πατέρα και των αδερφών εξαρτιώταν το κατά πόσο θα γινόταν
γάμος ή θα χαλούσαν οι σχέσεις μεταξύ των οικογενειών)ενώ για τα αγόρια,τους νεαρούς άντρες και όσους
είχαν χάσει τις γυναίκες τους συνέβαινε το ίδιο,αλλά αυτή την φορά η κοινωνική πίεση ασκούταν από τους
άντρες στην δουλειά και το καφενείο,τις κακιές γλώσσες και την εργασιακή αποτυχία που θα αντιμετώπιζαν
αν χαλούσε η φήμη τους.Υποθέτω λοιπόν οτι να αρνηθείς όλες τις προτάσεις για το παιδί ή την αδερφή σου
είναι κάτι που γενικά κινεί και αντιδράσεις και ενδιαφέρον(με την κακή έννοια)ενώ αν αποδειχτεί οτι το έκανες
για να την έχεις για εσένα θα ακολουθούσαν οπωσδήποτε και οι αντιπάθειες(Πέρα από το οτι χάνεις και την
προίκα άρα η κίνηση σου είναι ασύμφορη)

Στις πολύ πλουσιότερες οικογένειες συνέβαινε υπερβολικά συχνά να παντρευτεί η κόρη κάποιον πλούσιο
ξάδερφο αλλά όπως και στις περιπτώσεις των φτωχών οικογενειών ο γάμος είχε κοινωνικό,οικονομικό και
εργασιακό σκόπο.Άρα και πάλι υπάρχει το ίδιο μοτίβο,συμβαίνει επειδή συμφέρει.

Η άλλη επιλογή θα ήταν απλώς και μόνο η σωματκή επαφή αλλά η ρετσινιά οτι η τάδε κοίταξε τον τάδε ήταν
τόσο μεγάλη που υποθέτω οτι μια "μαγαρισμένη" κοπέλα και ειδικά από τον πατέρα της(γιατί αν την πρόσβαλλε
έτσι ποιός ξέρει τι άλλο της έκανε τα 14 τελευταία χρόνια,{άρα νύφη γιοκ})ή ένας άντρας που αντίστοιχα κλέβεται
με την αδερφή του(όχι με την μητέρα του,δύσκολο λόγω του ρόλου που είχε)θα δημιουργούσαν κοινωνικό σοκ
(από την πλευρά των άλλων)το οποίο θα ήταν αντιμετωπίσιμο μόνο με την φυγή και πλήρη απαξίωση για τα άτομα
που το κάνουν(αφού δεν θα έχουν πια ούτε κοινωνία,ούτε σπίτι και θα εκεί που θα πήγαιναν θα ήταν μονίμως "Οι ξένοι".)

Υ.Γ.Έτσι κι αλλιώς το κοινωνικό σπορ της εποχής ήταν η κριτική,το φτυάρι και η δημιουργία πληθώρας από φήμες.Πώς αλλιώς θα περνούσε η ώρα?

  Edited by Βηλφεγώρ
Link to comment
Share on other sites

το ζήτημα είναι ότι οι περισσότεροι κατά το 90% των ανθρώπων δένονται με δσμούς συναισθηματικούς με τις ερωτικές σχέσεις που τους ακολουθούν στις επόμενες ζωές... έτσι αν μάνα και κόρη είναι εραστές στην επόμενη ζωή που οι συνθήκες θα αλλάξουν μπορεί να ξαναβρεθούν και η μία να καταπιέζει την άλλη διότι δεν θα την αφήνει μιας και είχε το μέλι παλιά... το αφήνει... ;;;

 

Δλδ αν ξανζήσουν σαν μανα-κόρη η κόρη θα δυσκολευτεί στις σχέσεις και τα ερωτικά της από την μάνα που θα έχει ερωτικές απαιτήσεις και θα εκφράζονται υποσυνείδητα... οπότε υπάρχουν και άλλοι λόγοι που αποφεύγονται τέτοιες ερωτικές σχέσεις .... όχι μόνο νομικοί λόγοι...

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

το ζήτημα είναι ότι οι περισσότεροι κατά το 90% των ανθρώπων δένονται με δσμούς συναισθηματικούς με τις ερωτικές σχέσεις που τους ακολουθούν στις επόμενες ζωές... ...

Για ποιες ζωές μιλάς :rolleyes: είναι η εύκολη λύση να 'φορτώνουμε' τις επιπλοκές και τις συνέπειες των επιλογών μας σε αστέρια, άλλες ζωές....

Ακόμα κι αν κάτι τέτοιο ίσχυε (που είναι απλή εικασία) καλύτερα να συγκεντρώνεται κανείς στη διαχείρηση των επιλογών παρά σε δογματικές αποδοχές εικασιών

Link to comment
Share on other sites

σωστά δεν υπάρχουν πολλές ζωές για ορισμέμους... έχεις δίκιο!

Δεν μπορείς λοιπόν να εκτιμήσεις και να αντιληφθείς στο πλαίσιο που θέτει κάποιος (που ίσως ξεκινά από άλλο σημείο) αυτό που λέει αν το κοιτάς με τις δικές σου προκαταλήψεις - που παίρνεις ως δεδομένες οικουμενικά.

 

Περί μάνας και κόρης: Δεν με αφορά τι κάνουν στη ζωή τους - επιφανειακά.

Ένα παράδειγμα ήταν (και η αφορμή ήταν από κάποια είδηση) για τις σκέψεις που διατύπωσα που συνοψίζονται στο εξής (άσχετο από την ηθική πλευρά του πράγματος μιας μικροσχέσης).

Μπορεί να ζεις σε κοσμικό κράτος με κοσμική (μη-θρησκευτική) νομοθεσία. Πάει καλά.

Ή σε θρησκευτικό κράτος με θρησκευτική νομοθεσία, άντε ας είναι.

Αλλά κράτος όπου δηλώνει κοσμικό αλλά νομοθετεί με θρησκευτική 'ηθική' το βρίσκω προβληματικό και αναφέρω την αντίφαση γιατί επηρεάζει τις ζωές μας - οπότε βρίσκω καλή ιδέα να το συνειδητοποιούμε.

Το βρίσκω να είναι σύμπτωμα και σημάδι μιας κατάστασης που τελικά κάνει πολλούς "συνειδητοποιημένους" (αν τη διευρύνεις) να ζουν μια ψευδαίσθηση συνειδητοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

 

Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα?

 

Δες κουβέντα πιο πάνω

Το πηγαίνει κάποια στα 30 της με τη μαμά της δεν εκφύλίζει κανένα γονίδιο. κανενός. κι όμως και αυτό εκλαμβάνεται ως 'αιμομιξία' για το νόμο (παρόλο που δεν είναι, από τεχνική άποψη γόνιμη πράξη).

Link to comment
Share on other sites

 

Αλλά κράτος όπου δηλώνει κοσμικό

 

Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα?

 

Δες κουβέντα πιο πάνω

 

Είδα,γι'αυτό ρωτάω.

Η εκπαιδευτική προέκταση του κράτους είναι τα σχολεία.Και από την 1η Δημοτικού έως την 3η Λυκείου υπάρχουν εικόνες πάνω από τον πίνακα,

γίνεται προσευχή και πηγαίνουν εκκλησία.

Η ανώτατη προέκταση του κράτους είναι η Βουλή.Κάνουν αγιασμό και ορκίζονται στην Αγία τρίαδα.

Η δικαστική προέκταση του κράτους είναι τα δικαστικά σώματα και τα δικαστήρια.Και υπάρχει Βίβλος,ή Σύνταγμα το οποίο αρχίζει με θεολογική επίκληση.

 

Πέρα από τους νόμους λοιπόν..υπάρχει κάποιο δημόσιο πρόσωπο ή έγγραφο που να δηλώνει οτι το κράτος είναι απολύτως κοσμικό και όχι θρησκευτικά

επηρεασμένο?

Link to comment
Share on other sites

 

Είδα,γι'αυτό ρωτάω.

Η εκπαιδευτική προέκταση του κράτους είναι τα σχολεία.Και από την 1η Δημοτικού έως την 3η Λυκείου υπάρχουν εικόνες πάνω από τον πίνακα,

γίνεται προσευχή και πηγαίνουν εκκλησία.

Η ανώτατη προέκταση του κράτους είναι η Βουλή.Κάνουν αγιασμό και ορκίζονται στην Αγία τρίαδα.

Η δικαστική προέκταση του κράτους είναι τα δικαστικά σώματα και τα δικαστήρια.Και υπάρχει Βίβλος,ή Σύνταγμα το οποίο αρχίζει με θεολογική επίκληση.

 

Πέρα από τους νόμους λοιπόν..υπάρχει κάποιο δημόσιο πρόσωπο ή έγγραφο που να δηλώνει οτι το κράτος είναι απολύτως κοσμικό και όχι θρησκευτικά

επηρεασμένο?

Η αλήθεια είναι ότι δεν μιλώ για την Ελλάδα (εγώ ανέφερα την θεολογική επίκληση, οπότε κάποιο βαθμό θρησκευτικής νομοθεσίας τον κατανοώ. Εκείνο που δεν κατανοώ, είναι όταν αναφέρωμαι πχ σε τέτοιες νομοθεσίες να το βλέπει κανείς "ηθικολογικά" χωρίς θρησκευτική αυθεντία που να επιβεβαιώνει την "ηθική".) Το περιστατικό που με έβαλε στις σκέψεις προέρχεται από την αμερική. Που μπορεί να είναι χώρα με (υπερ)βολικά θρησκευόμενους ανθρώπους αλλά το κράτος είναι πιο αυστηρά κοσμικό. Άλλωστε τέτοιοι νόμοι υπάρχουν και στις πιο εκκοσμικευμένες δυτικές χώρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...