Jump to content

Πνευματικά Αφυπνισμένος Ή Απλά Σχιζοφρενής;


Recommended Posts

το ζήτημα είναι απλό .... αν αυτό που βιώνεις δεν σε πειράζει στην υγίεια να αρρωσταίνεις σωματικά ή να αρρωσταίνεις συναισθηματικά ψυχικά...

 

αν μπορείς να εργάζεσαι, να είσαι κοινωνικός όπως όλοι οι άλλοι, αν μπορείς να έχεις φίλους όχι μόνο μεταφυσικούς αλλά ένα σωρό άλλους, αν είσαι σεξουαλικά ενεργός κτλ

 

αν δλδ είσαι φυσιολογικός άνθρωπος ότι και μεταφυσικό να βιώνεις δεν είναι καμία ψύχωση και τρέλα....

 

μονο όταν αυτό που ζεις επιρρεάζει κάτι από την ζωή σου και δεν μπορείς να ζήσεις σε έναν τομέα λέμε ότι υπάρχει πρόβλημα....

 

Οπότε μιλάτε ελεύθερα και με τον Θεό και με τους Αγγέλους και με τους ανθρώπους και με μένα με τον άλλο....

 

δεν υπάρχει πρόβλημα ....

 

απλά αν το κάνετε με ανθρώπους συμπεριφερθείτε πολιτισμένα όπως σαν να παίρνατε τηλ.. δεν τον ενοχλείς τον άλλο πχ τα μεσάνυχτα ή όταν σου πει "όχι τώρα"...

 

ας είμαστε μια πολιτισμένη μεταφυσικη κοινωνία.... γιατί αλλιως πλακωνόμαστε στις ενέργειες...

 

οπότε για μένα δεν τίθεται θέμα τρέλας αν είσαι οκ σε όλα τα άλλα όπως ένας μη μεταφυσικός....

 

το θέμα είναι απλά ότι πρέπει λίγο χρονικό διάστημα να το συνηθήσεις... και να αποκτήσεις εμπειρία... για να μην μπερδεύεσαι...

 

Φιλιά!

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

 

Αν εμφανίζει κατατονικά στοιχεία στην ψυχοσύνθεση του για

μεγάλο χρονικό διάστημα τότε πολύ πιθανόν να υπάρχει κίνδυνος.

 

 

 

ενώ ένας υγιής άνθρωπος μπορεί να αμφιβάλλει για την

εγκυρότητα των μεταφυσικών εμπειριών-όχι όμως για των καθημερινών.

 

Συμφωνώ με το «πιθανό» και το «αμφιβάλλει» για τη «μεταφυσική»

εμπειρία, μόνο που  η καθημερινότητα

΄χανει όλο και περισσότερο το δείκτη εγκυρότητας της  μιας και γίνεται περισσότερο αβέβαιη και

διάτρητη.Χάνει δηλαδή το απυρόβλητό της.

 

Υπάρχει η εκτίμηση ότι γίνεται trans-μεταβατική(εδώ και χρόνια δηλαδή), ενώ μια βαθειά μαγική

αντίληψη εκτιμά πως όχι μόνο γίνεται trans αλλά συνολικά μυητική –ένεκα του θέματος.

 

Όταν κλονίζεται η βεβαιότητα της καθημερινότητας, πως μπορεί να ετεροκαθορίζεται έγκυρα η μεταφυσική εμπειρία;

Είναι σα να πατάνε τα πόδια σου σε 2 βάρκες που η μία αλλάζει σχέδια και χρώμα και η άλλη είναι τρύπια και μπάζει νερά. Δεν ξέρω αν έδωσα και την καλύτερη εικόνα..

Edited by Aqua Marine
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκαιο έτσι όπως το θέτεις.

Απλά, η απάντηση μου πήγαινε στο αρχικό ερώτημα της συζήτησης. Πότε χρειάζεται κάποιος ιατρική βοήθεια και πότε όχι σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα.

 


μόνο που  η καθημερινότητα

΄χανει όλο και περισσότερο το δείκτη εγκυρότητας της  μιας και γίνεται περισσότερο αβέβαιη και
διάτρητη.Χάνει δηλαδή το απυρόβλητό της.


Υπάρχει η εκτίμηση ότι γίνεται trans-μεταβατική(εδώ και χρόνια δηλαδή), ενώ μια βαθειά μαγική

αντίληψη εκτιμά πως όχι μόνο γίνεται trans αλλά συνολικά μυητική –ένεκα του θέματος.

 

Αναφέρεσαι στο ολογραφικό σύμπαν;

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Αναφέρεσαι στο ολογραφικό σύμπαν;

 

 

Το διάτρητο της κυρίαρχης πραγματικότητας είναι σχήμα λόγου. Το ολογραφικό σύμπαν που λες είναι μια ενδιαφέρουσα θεωρία ερμηνείας του κόσμου

και αν προσπαθήσω να ταιριάξω αυτό που εννοώ με αυτή τη θεωρεία, ενδεχομένως να

κατευθυνόμαστε προς μια πιο «πρώτυπη» ολογραφική μήτρα προκειμένου να  φωτίσουμε μια άλλη εκδοχή του κόσμου μας.

 

Εδώ το σημείο συναρμογής των τολτέκων που σταθεροποιούμενο σε συγκεκριμένη θέση φωτίζει συγκεκριμένες δέσμες «πραγματικότητας», μπορεί να

εννοηθεί σαν το φακό που στην ολογραφική θεωρεία προβάλλει το έργο στο οποίο παίζουμε. Η όλη ιστορία είναι ότι η γνωστή πραγματικότητα χάνει τη δύναμή της γιατί πιθανώς το σημείο προβολής μετακινείται και ενδεχομένως να φωτίζονται διαφορετικές δέσμες και να συμμετέχουμε σε διαφορετικό έργο.

 

Ήδη ο παράγοντας χρόνος "ανεπαισθήτως αισθητά" και μέσα από τις εναλλαγές θέσεων μπαίνει με διαφορετικό τρόπο στη ζωή μας.Νομίζω..

 

Λέμε τώρα..

Link to comment
Share on other sites

Το διάτρητο της κυρίαρχης πραγματικότητας είναι σχήμα λόγου. Το ολογραφικό σύμπαν που λες είναι μια ενδιαφέρουσα θεωρία ερμηνείας του κόσμου

και αν προσπαθήσω να ταιριάξω αυτό που εννοώ με αυτή τη θεωρεία, ενδεχομένως να

κατευθυνόμαστε προς μια πιο «πρώτυπη» ολογραφική μήτρα προκειμένου να  φωτίσουμε μια άλλη εκδοχή του κόσμου μας.

 

Εδώ το σημείο συναρμογής των τολτέκων που σταθεροποιούμενο σε συγκεκριμένη θέση φωτίζει συγκεκριμένες δέσμες «πραγματικότητας», μπορεί να

εννοηθεί σαν το φακό που στην ολογραφική θεωρεία προβάλλει το έργο στο οποίο παίζουμε. Η όλη ιστορία είναι ότι η γνωστή πραγματικότητα χάνει τη δύναμή της γιατί πιθανώς το σημείο προβολής μετακινείται και ενδεχομένως να φωτίζονται διαφορετικές δέσμες και να συμμετέχουμε σε διαφορετικό έργο.

 

Ήδη ο παράγοντας χρόνος "ανεπαισθήτως αισθητά" και μέσα από τις εναλλαγές θέσεων μπαίνει με διαφορετικό τρόπο στη ζωή μας.Νομίζω..

 

Λέμε τώρα..

Ιδωμενο ετσι μπορει κανεις να πει οτι μια εσκεμμενη και οργανωμενη μετακινηση μπορει να ειναι διαχειρησιμη, ενω μια τυχαια η προωρη ουσιαστικα συντριβει τον ανθρωπο που δεν μπορει να τη διαχειριστει.
Link to comment
Share on other sites

Από wikipedia

 

Η λέξη σχιζοφρένεια ετυμολογικά σημαίνει «σχίσιμο του μυαλού» και προέρχεται από δύο λέξεις με ελληνική ρίζα: η πρώτη είναι η λέξη "σχίζειν" (σκίζω) και η δεύτερη είναι η λέξη "φρένα" (μυαλό). Η λέξη επινοήθηκε από τον Eugen Bleuler το 1908 για να περιγράψει το πώς βασικές νοητικές λειτουργίας όπως η προσωπικότητα , η σκέψη, η μνήμη και η αντίληψη χάνουν την μεταξύ τους επικοινωνία.

 

Οπότε κατα με ... οποιαδήποτε σχέση με το μεταφυσικό που οδηγεί σε χάσιμο της επικοινωνίας προσωπικότητα, σκέψη, αντίληψη όπως και πιο ειδικά....

 

  1. Ασυμφωνία ιδεών, επιθυμιών, αισθημάτων, λόγου, χειρονομιών και πράξεων με αμφιθυμία (αλληλοσυγκρουόμενα αισθήματα).
  2. Απώλεια επαφής, με την πραγματικότητα, αυτοαναδίπλωση σε φανταστικό εσωτερικό κόσμο (αυτισμός), με διαταραχή σχέσεων.
  3. Σταθερή εξασθένηση προσαρμοστικότητας και κοινωνικής δραστηριότητας, έλλειψη πρωτοβουλίας, κάθε ενδιαφέροντος και παρόρμησης
  4. Παραληρηματικές εκδηλώσεις, άνευ ειρμού, αφηρημένες, ανεξιχνίαστες, συνοδευόμενες συχνά με ψευδαισθήσεις.

 

  • Ψευδαισθήσεις
  • Παραισθήσεις
  • Αποδιοργανωμένη ομιλία (π.χ. συχνές ασυνάρτητες ή αποδιοργανωμένες προτάσεις)
  • Αποδιοργανωμένη ή κατατονική συμπεριφορά (π.χ. ακινησία, υπερδιέγερση)
  • Αρνητικά συμπτώματα (π.χ. έλλειψη συναισθημάτων, αλογία)

 

και που όλα αυτά οδηγούν σε κοινωνική απομόνωση δλδ ο άλλος να μην μπορεί να εργαστεί, να έχει συναισθήματα, να κάνει έρωτα, να έχει φίλους και γενικά φυσιολογική ζωή τότε ναι κάποιος νοσεί....

 

Αν όμως δεν έχει φτάσει σε αυτά τα επίπεδα και η ζωή του είναι σε ένα συνεχή μεταβατικό στάδιο πότε αλλαγμένης συνείδησης και πότε κοινής πραγματικότητας ΚΑΙ λειτουργεί κοινωνικά σε ΌΛΟΥΣ τους τομείς τότε ΝΑΙ αυτή η εμπειρία μέσα από πνευματικές σχολές μπορεί να αναπτυχθεί σε πνευματικότητα .... αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να είναι ένα σταθερό και αργό αίτιο φθοράς που δεν θα αναπτύσει το άτομο πνευματικά και θα το κρατά σταθερά σε ένα τρελο-σοφό επίπεδο... δλδ ο άλλος θα βιώνει την σπουδαιότητα μέσα από μια γνώση και αλλαγμένη αντίληψη αλλά δεν θα μπορεί να χαρεί την ζωή... οπότε εκεί είναι το όλο θέμα να μπορείς να ζεις και να χαίρεσαι ανεξαρτήτως πως σκέφτεσαι.... 

 

πχ δείτε εδώ

3488.jpg 

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Όμως για να βοηθήσω την συζήτηση .....

 

Κάποιος που είναι τηλεπαθητικός και νιώθει ότι μιλάει με κάποιον... ναι όντως έτσι είναι! Όντως μιλάει ένας άνθρωπος με "κάποιον"

 

Για αυτό είπα από την αρχή δεν υπάρχουν πολλά εγώ  και ανώτεροι και κατώτεροι εαυτοί... ο νους είναι μοναδικός και ατομικός σε κάθε ύπαρξη.

 

Οπότε ένα συχνό φαινόμενο στην τηλεπάθεια που κάποιος πρέπει να προσπεράσει για να μην κολήσει και χάσει χρόνο ή να μην νοσήσει είναι να κατανοήσει ότι οι "φωνές" που κάποιος ακούει προέρχονται

 

είτε από άλλον τηλεπαθητικό άνθρωπο που μπορεί να χρησιμοποιεί την σκέψη του και να αλλάζει και μορφές και έτσι ποτέ να μην μπορείς να βρεις ποιος είναι... με το 3ο μάτι κτλ

 

είτε από ον από το αστρικό, δλδ εκτός χρόνου Θεό ή Θεά.

 

Αν κάποιος μιλάει με "κάτι" και βάλει σαν βασική του αρχή ότι μιλά με άνθρωπο ή Θεό αποφεύγει αυτό

 

Διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας (διασχιστική διαταραχή της ταυτότητας)

 

το οποίο αυτό είναι ο κίνδυνος και όχι τόσο η Σχιζοφρένεια που είναι πολύ βαρύτερο και χτυπά και συναισθήματα και μνήμη κτλ κτλ...

 

Υπάρχει λοιπόν περίπτωση να φτάσει κάποιος να γίνει σχιζοφρενής και να προσβληθεί η μνήμη και να αρχίσει να έχει απουσία συναισθημάτων αν παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Διασχιστική Διαταραχή της Ταυτότητας που προκαλείται από το να μην γνωρίζει κάποιος οτι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός σαν νους, ανάμεσα σε όλους τους άλλους νόες ανθρώπων και Θεών.

 

Οπότε έτσι με αυτήν την βασική αρχή ποτέ κάποιος τηλεπαθητικός δεν χάνει την πίστη του ένα, και ποτέ δεν νοσεί!

 

Το επόμενο στάδιο για κάποιον μεταφυσικό είναι να μπορεί να διακρίνει πότε μιλά με Θεό και βιώνει θαύματα και πότε με άνθρωπο...

 

Και αυτό γίνεται αν κάποιος βρει την διαφορά ψευδαισθήσεων και σημείων...

 

Η διαφορά είναι απλή: 

Κάποιος που κάνει ψευδαισθήσεις πχ πατάει ένα φλας φωτογραφικής και ένας τηλεπαθητικός στέλνει την οπτική εντύπωση προς κάποιον άλλο.

Ο άλλος βιώνει το μεταφυσικό βίωμα και δεν μπορεί να ξεχωρήσει αν είναι τεχνητό από άνθρωπο σε άνθρωπο.

 

Τις πιο πολλές φορές εντυπωσιάζεται και νομίζει ότι έχει βίωμα με Θεό/Θεά

 

Το σημείο τώρα: Το πιο δύσκολο για κάποιον illusionist είναι να έχει αλληλεπίδραση με την φύση...

Οπότε αν ο τηλεπαθητικός με μεγάλη πίστη ζητήσει "σημείο" όχι σε όνειρο...  μέσα στην φύση την ώρα που του γίνεται η τηλεπαθητική προσβολή

τότε ενεργοποιειται το αστρικό και κατεβαίνει Θεός/Θεά και ο ενοχλητικός τρώει απίστευτες ενέργειες... και το θύμα αποκτά πλέον βίωμα με τον Θεό/Θεά.

 

παράδειγμα σημείου επιρροής στην φύση είναι πχ να λάμψει ο Ήλιος πιο δυνατά ή να γίνει κάτι εντελώς αναπάντεχο ή να ζητήσει κάποιος ένα εντελώς τυχαίο γεγονός πχ να του έρθει μια πεταλούδα!

 

Αν λοιπόν γίνει το σημείο τότε υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ το αν πρόκειται για ψευδαίσθηση ή Θεϊκή παρέμβαση!

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Κι ομως αυτο δεν αληθευει, το οτι "Οπότε έτσι με αυτήν την βασική αρχή ποτέ κάποιος τηλεπαθητικός δεν χάνει την πίστη του ένα, και ποτέ δεν νοσεί!"

Υπαρχει περιπτωση, και γιαυτο τους αλαφροισκιωτους τους θεωρουσαν λιγο... Καπως κι οχι αγιους... Ο αλλος να μη μπορει να διαχειριστει την εμπειρια. Αυτο συμβαινει και με τη χρηση ουσιων. Σε αλλους οι αλλες καταστασεις συνειδητοτητας οδηγουν σε ανοιγμα της αντιληψης και θετικα αποτελεσματα, σε αλλους τιποτα καλο δεν βγαινει, αλλοι αυτοκαταστρεφονται

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό που θρέφω για τον Όσσο, πρέπει να πω ότι
εδώ έχει απόλυτο άδικο.


 

Είναι πασίγνωστό ότι ο Γιούνγκ, όχι μόνο αναγνώριζε την
Ινδουϊστική και Βουδιστική φιλοσοφία ως ιδιαίτερα αξιόλογες, αλλά είχε
κυριολεκτικά διαποτιστεί από αυτές και τις θεωρούσε «την σωτηρία του δυτικού κόσμου».


Θα ήθελα πολύ να μας έλυνε την απορία ο αγαπητός Όσσο (που βέβαια

μας έχει αφήσει χρόνους, αλλά τέλος πάντων) για το που στα κομμάτια διάβασε αυτή
την αρνητικότητα του Γιούνγκ για την ανατολική φιλοσοφία;!

 

Μήπως ο Όσσο διάβασε Γιούνγκ και απλά δεν τον κατάλαβε...;


Για του λόγου το αληθές, όσον αφορά την εκτίμηση και τον

σεβασμό του Γιούνγκ προς την ανατολική φιλοσοφία, ρίξτε μια ματιά σ’ αυτά:


 

http://www.hinduismtoday.com/modules/smartsection/item.php?itemid=462

 

http://rglongpre.ca/jungianlens/tag/hinduism/

 

http://krishnabhakt.blogspot.gr/2010/10/cg-jung-on-india.html

 

‘Οσο για τον Ραμάνα Μαχάρσι τον οποίο απέφυγε να συναντήσει,
ας τονιστεί ότι αφ’ ενός είχε τους λόγους του να το κάνει, που ΔΕΝ είναι αυτοί
που αναφέρει ο Όσσο και αφ’ ετέρου, παρ’ όλο που δεν τον συνάντησε, σύμφωνα με
τα όσα είχε ακούσει και διαβάσει γι’ αυτόν, τον χαρακτήρισε ως: «...έναν πραγματικό γιο της Ινδίας. Γνήσιος και ένα
πραγματικό φαινόμενο. Στην Ινδία είναι το λευκότερο σημείο σε ένα λευκό χώρο.
Αυτό που βρίσκουμε στη ζωή και τις διδασκαλίες του Σρί Ραμάνα είναι η πιο αγνή Ινδία,
που με την απελευθερωτική της ανάσα είναι η απελευθέρωση της ανθρωπότητας και
το άσμα των χιλιετιών
...».

 

Επιπλέον το είχε χαρακτηρίσει ως έναν άνθρωπο με βαθειά σοφία
που πιθανόν να είχε επιτύχει την ένωση με τον Θεό.

 

Τέλος, μετά από συναντήσεις που είχε με μαθητή του Σρι Ραμάνα,
εντυπωσιασμένος είχε πει ότι ο Πιλλάι (ο μαθητής του Σρι Ραμάνα) ήταν ο σοφότερος
και λαμπρότερος άνθρωπος που είχε ποτέ συναντήσει στην ζωή του.

 

...Που είναι, αγαπητέ μου Όσσο, η απαξίωση του Γιούνγκ για
την ανατολική φιλοσοφία...;!

Link to comment
Share on other sites

ωωω οι ψυχολογοι δεν ξερουν τιποτα!

ωωω οι εσωτεριστες δεν ξερουν τιποτα!

ωωω η επιστημη δεν ξερει τιποτα!

ωωω οι πνευματιστες δεν ξερουν τιποτα!

 

 

 

 

 

8493_599265476773569_1537925378_n.jpg

 

 

 

 

εγω νομιζω, οι ανθρωποι που σκεφτονται ετσι δεν εχουν -καταλαβει- τιποτα.

Edited by Devaraja
Link to comment
Share on other sites

Από όσο εχω αντιληφθεί πολύ πρόχειρα ο Γιουνγκ για την εποχή του έφτασε έως ένα επίπεδο την δυτική ψυχολογία αλλά όχι στο τέλειο.

 

πχ τι βρήκε...

 

  • The concept of the complex.   
  • (Είναι η υποσεινήδητη τηλέπαθητική επαφή με όλες τις εκκρεμότητες με ανθρώπους που ανταλλάσουμε ενέργεια και αυτή η επικοινωνία είναι σε πλήθος όσες οι αρνητικές μας πράξεις... δλδ από το Σαχασράρα) αντί να φεύγουν όλες οι ακτίνες ηλιακές μερικές κάνουν συνδέσεις με τα άτομα που έχουμε εκκρεμότητες... Και κάθε μια τέτοια σύνδεση λειτουργεί αμφίδρομα δημιουργώντας την έννοια του κύκλου για ένα πρόβλημα

 

πχ αν έχω μαλώσει με 4 άτομα σε μια μέρα για 3 μέρες θα έχω 4 υποσυνείδητες τηλεπαθητικές συνδέσεις και θα ανταλλάσω ενέργεια με 4 άτομα ταυτοχρονα και θα το βιώνω σαν γλωσοφαγιά... αποτέλεσμα πιεση στο Σαχασραρα στο κεφάλι πονοκέφαλους και πίεση σαν καπάκι στην κορυφη.. από τις τηλεπαθ. συνδεσεις...

 

Αν μεγαλώσουν τα προβλήματα και οι διαμαχες οι συνδέσεις αυξάνουν όπως και ο χρόνος αποσβεσης 

 

Ο χρόνος απόσβεσης μια αμφιδορμης υποσ. τηλ σκέψης ρέει την πράνα κυκλικά με πρόβλημα καταστρέφοντας την και ονομάζεται "χρονικός κόμβος" ή κόμπλεξ, μέχρι να σταματήσει ο εσωτερικός υποσ. διάλογος με ΕΝΑ άτομο που έχουμε πρόβλημα!

 

 

  • The concept of collective unconscious, which is shared by all people. (Είναι η υποσυνείδητη τηλεπαθ, επικοινωνία στο ενιαίο πεδίο της πράνα)
  • It includes the archetypes. (Είναι ο διαλογισμός ανώτερων όντων στο άχρονο που δημιουργούν σταθερές "μορφές" σκέψης και άνά κάθε Yoga ψυχοβολούν την Σαμσάρα)
  • Synchronicity as a mode of relationship that is not causal (Είναι ο συγχρονισμός ανά ένωση Yoga στο άχρονο)

 

Η δε Αλχημεία που ασχολήθηκε ήταν η αραιωση της διάνοιας του Πλατωνικού υπέρλογου αλλά δεν το τελειοποίησε,,,

Διότι δεν βρήκε τις Yoga των άχρονων όντων τα πεδια τους και τον τρόπο δημιουργίας των αρχετύπων.

 

Εφτασε δλδ στην αντίληψη του συλλογικού υποσυνείδητου δλδ εξέλιξε το Πλατωνικό ενιαίο στο ότι κάποιοι εκεί έξω μας σκέφτονται πιο πολύ χρόνο από ότι σκεφτόμαστε εμείς σε 80 χρόνια ανθρώπινα.

 

Επισης δεν θυμάμαι τώρα κάτι που είχα διαβασει για την ενασχόληση του για τα Μανταλα που με βρήκε αντίθετο...

 

Τα Μανταλα είναι η άχρονη οπτική μιας ένωσης... δλδ ενός Yab-Yum δύο όντων... που όταν μια ψυχή βγαίνει στο αστρικό βλέπει φώτα...

 

Αυτά τα φώτα είναι η ενωση 2 Θεών ή μια Τριάδα ή μια Ενάδα...

 

Ο Γιούνγκ αν θυμάμαι το σκεφτόταν σαν αρχέτυπα λόγω των γεωμετρικών σχημάτων... που είναι λάθος...

 

Αρχέτυπο ειναι η κοινή σκέψη των Θεών στο αστρικό στην Ταντρική ένωση και η οπτική του αρχέτυπου έχει πρανικό γεωμετρικό σχήμα...

 

Δλδ πλησίασε αλλά δεν το βρήκε ο Γιουνγκ... διότι για να κατανοήσεις το αρχέτυπο κυριολεκτικά πρέπει να εισαι τηλεπαθητικός με Θεό...

Δλδ να είσαι Αβαταρ στην Γη και το Yang σου να ειναι στο Αστρικό....

 

Οι δε αθάνατοι επί Γης  ή Εγκόσμιοι Θεοί είναι Αβαταρ που επέλεξαν να μεινουν στον πλανήτη και οταν και το αλλο μισό έρθει σαν Άβαταρ ο ένας βρίσκει το άλλο του μισό ενώ οι θνητοί οταν βρισκουν κάποιον τηλεπαθητικο/η συζηγο λέμε βρισκουν μια αδελφή ψυχή... η οποιά ειναι προσωρινή για μια ενσαρκωση.

 

Τι άλλο να σας πω για να δειτε οτι ο Γιουνγκ έφτασε μέχρι ενός σημείου και από τότε τα πράγματα έχουν αλλάξει ραγδαία... 

 

Για τέτοιους λόγους που οι Ινδουιστές ξέρουν καλύτερα απο όλους λένε ό,τι λένε δεν ειναι ανόητοι..

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό που θρέφω για τον Όσσο, πρέπει να πω ότι

εδώ έχει απόλυτο άδικο.

 

 

 

..Που είναι, αγαπητέ μου Όσσο, η απαξίωση του Γιούνγκ για

την ανατολική φιλοσοφία...;!

 

Δεν είμαι σε θέση να ξέρω λεπτομέρειες,προφανώς ο Οσσο εκτός από την τεράστια βιβλιοθήκη του είχε τις πηγές του.

Αν είχε κάνει λάθος εκτίμηση ούτε αυτό είμαι σε θέση να γνωρίζω.

 

Στο διαδίκτυο βρήκα αυτό http://www.invisibledoc.org/2011/06/25/jung-and-yoga-carl-jungs-advice-about-eastern-spiritual-disciplines/

και http://www.invisibledoc.org/2010/07/01/cold-feet-part-1/

 

Ειδικά για τον Γιουνκ αναγώριζε ότι ξεπέρασε τον Φρουντ και έφτασε στο συλλογικό ασυνείδητο.

Όχι όμως στην πηγή που είναι το παγκόσμιο ασυνείδητο.

Η προσέγγιση που κάνουν οι ψυχίατροι ψάχνωντας το βάθος του άσυνειδητου ενός άνθρωπου ο όποιος είναι άρρωστος κρύβει μεγάλο κίνδυνο(πράγμα που συμβαίνει) να παρασυρθεί στο χάος(τρύπα) και ό ίδιος.Για αυτό είναι και το επάγγελμα με τους περισσότερους τρελούς.

Αντιθέτος ο παραδοσιακός διαλογιζόμενος της Ανατολής αντί να πέφτει "πετάει προς μεγαλύτερα ύψη.Από το Υπερεγώ στο υπερσυλλογικό ασυνείδητο και απο έκει στο Κοσμικό ασυνέιδητο(Universal mind)

 

Αυτό που μιλήσαμε στην αρχή για "διαπέρασμα" ή "κατάρευση"....

Edited by Αrtzuna
Link to comment
Share on other sites

 

 

 οι ψυχολογία είναι ίδια για όλους τους ανθρώπους διότι οι λειτουργίες της ψυχής είναι ίδιες αφού βασίζονται σε κοινό σημείο αναφοράς το Πνεύμα... wicca spirit
 
απλά στην Ινδία υπάρχουν αυτοί που λένε ότι μην αποκαλύπτεις πολλά διότι ένας νους χωρίς παιδεία θα προκαλέσει την πτώση του αν μάθει για Θεϊκές δυνάμεις και αυτή ήταν η άποψη για τον Δυτικό πολιτισμό σε σχέση με τους Ασιάτες...
 
πχ μέχρι στιγμής κανείς Δυτικός δεν βλέπει τους Θεούς του σαν ανθρώπους που ζήσαν,,, πχ την Αφροδίτη σαν μια Παλαιστίνια που λόγω διαμαχών έφυγε με ιερείς και πήγε στην Κύπρο... ενώ οι Ινδιοί έτσι βλέπουν την Σάκτι ως ένα επίπεδο... και μετά πάνε στον ιδεαλισμό διότι οταν ένα ον το λατρεύεις σαν Θεό κάνει πολλαπλές αστρικές καταβάσεις για πλήθος ανθρώπων και λειτουργεί σαν συλλογική ιδέα ....
 
Αλλά αυτά εδώ εμείς ακόμα δεν τα γνωρίζουμε έχουμε κολλήσει στον μυστικισμό και μόνο στον ιδεαλισμό και έτσι δεν μπορούμε να βιώσουμε το Yin-Yang τις Τριάδες και τις Ενάδες...
 
Και το χειρότερο έχουμε κάνει άλλη ζημιά με το να λατρεύουν μερικοί έναν και μόνο έναν Θεό που είναι έκφραση εγωισμού και πνευματικής υπεροψίας... ενώ η σωστή Ινδική λατρευτική στάση είναι λατρεύεις ένα από τους πολλούς αν δεν μπορείς πολλούς και όλους μαζί...
 
Γενικώς οι Ινδοί έχουν προοδέυσει διότι με τον πολυθεϊσμο ασκούν multitasking στον νου τους.. και αραιώνουν (εκλεπταίνουν) αλχημικά την διάνοια...
 
Αυτά τα ολίγα!
Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

@Αρτζουνα ..

 

 

 
Όχι όμως στην πηγή που είναι το παγκόσμιο ασυνείδητο.

 

είναι το ενιαίο πεδίο σε επίπεδο νου όχι φυσικής...

 

και οι δυτικοί ψυχολόγοι έχουν αναπτύξει την ανάλυση και θεραπεία με διάλογο του ασθενή ενώ οι Ασιάτες προγραμματίζουν την πράνα με εγγραφές ιδέες πολύ γενικές και την πετάνε στον ασθενή...

 

Έτσι ουτε ο ψυχολόγος κουράζεται ούτε ο ασθενής κάνει φαύλους κύκλους διατηρώντας τον κόμβο...

 

Η θεραπεία γίνεται με λήθη του προβλήματος μέσα από την έλξη για ευτυχία όχι με εξουθενωτική ανάκριση με όμορφο τρόπο για 20 χρόνια...

 

Αυτό είναι ψυχοφθόρο και για τον ασθενή!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...