Jump to content

Εκδήλωση Του Πνεύματος Μέσα Στην Ανθρώπινη Ύπαρξη


Recommended Posts

Ύστερα από μελέτη του αρχαίου πολυθεϊσμού κατέληξα πως η λατρεία προς τους Θεούς είναι ως εξής:

 

1) από άνθρωπο σε άνθρωπο ως ασκητική μέσω της Τάντρα και όλων των εκδηλώσεων της ζωής πχ θέατρο, μουσική, χορό

και έτσι ο άντρας λατρεύει την γυναίκα ως Θεά και Θεό πχ Σίβα-Σακτι

 

2) ως λατρεία ενός προγόνου πχ Σίβα - Ποσειδώνα που ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εμφανισε τα πνευματικά χαρακτηριστικά αυτά πχ Trisula - Τρίανα κατά την prnanayma και μετά αποθεώθηκε και έμεινε στην Ιστορία

 

trident.jpg

 

3) ως λατρεία των πνευματικών χαρακτηριστικών ενός Θεού πχ τον Κεραυνό - Vajra ως Δαίμονα Έρωτα και στοιχείο που ποιεί την ζωή μέσα από την ερωτική έλξη = κεραυνός ζωής του Δία.

 

vajra.ghanta-dorje.lg.jpg

 

 

4)  ως λατρεία χαρακτηριστικού ενός Θεού αλλά για πολεμική τέχνη, πχ Thai-Chi δλδ να πετά κάποιος κεραυνούς κατά την διαμάχη με κάποιον

 

vajra02.jpg

 

έτσι διακρίνουμε τον κλειστό κεραυνό vajra και τον ανοιχτό, ο ανοιχτός νομίζω ότι είναι το Αγριωπών Θεοτήτων Heruka και είναι μαχητικός κεραυνός.

 

5) ιδεολογία δλδ ως το σύνολο των Σίβα και άλλων ομάδων Θεών σε διάφορα σχήματα Τριάδες κτλ.

Το σύνολο των Σίβα μπορεί να είναι το σύνολο της πνευματικής ενέργειας τόσο των Αστρικών Θεών που είναι αθάνατοι εκτός χρόνου όσο και των εγκόσμιων πάνω στον πλανήτη αλλά και των ασκουμένων σε διαλογισμούς κτλ...

 

Αυτός ο ιδεαλισμός της Θεότητας ως ενέργεια χωρίς μορφή είναι ο Πλατωνικός ιδεαλισμός.

 

Πώς θα σας φαινόταν η εφαρμογή μιας τέτοια λατρείας στην Αρχαία Ελληνική θρησκεία;

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ο Σιβα δεν εχει καμια σχεση με τον Ποσειδωνα!!!     :wallbash:

 

Το οτι εχουν και οι δυο τριαινα δε σημαινει τιποτα.

 

Επισης δεν υπαρχει ουτε Σιβα ουτε Ποσειδωνας, συμβολικες προσωποποιησεις ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς δεν υπάρχει...; Στην Ελλάδα έχει επικρατήσει ο ιδεαλισμός.

 

Και δικαιολογημένα λες ότι είναι συμβολικό, ιδεατό και οτιδήποτε άλλο.

 

Σε άλλες χώρες όμως αν πας θα δεις ότι ο Σίβα πχ ήταν άνθρωπος που έζησε κανονικά και έγινε Θεός.

 

Στην συνέχεια με το πέρασμα του χρόνου επειδή οι άνθρωποι ομοιάζαν τον Σίβα και τους άλλους Θεούς έγινε ο ιδεαλισμός του Σίβα.

 

Το ίδιο έγινε και με τους αρχαίους Θεούς στην Ελλάδα. Η Θεά Αφροδίτη υπήρξε άνθρωπος επι γης και έγινε Θεά και όλοι οι άλλοι.

 

Μετά με τον Πλάτωνα έγινε ο ιδεαλισμός.

 

Τώρα στην θεολογία υπάρχουν αν γνωρίζεις τα αρχέτυπα και οι λεγόμενες σειρές των Θεών.

 

Ένας κλάδος της θεολογίας μελετά τα κοινά χαρακτηριστικά παγκοσμίως του θρησκευτικού φαινομένου και οι θεολόγοι βγάζουν συμπεράσματα όσο μπορούν για το φαινόμενο εμφάνισης κοινών χαρακτηριστικών στις αρχαίες θρησκείες.

 

πχ ο Σίβα έχει Τρίαινα, Ο Ίντρα κεραυνό κτλ το ίδιο και στην αρχαία Ελλάδα.

 

Τώρα υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο Σίβα και ο Ποσειδώνας έχουν κοινά σύμβολα και είναι στην ίδια σειρά το ίδιο και οι ακόλουθοι τους.

Και αυτοί που ερευνούν αν είναι τα ίδια πρόσωπα σε παραλλαγές.

 

Εσύ από ότι καταλαβαίνω λες ότι δεν έχουν σχέση μεταξύ τους οπότε να υποθέσω ότι υποστηρίζεις ότι απλά έχουν ίδια σύμβολα αλλά με διαφορετική χρήση;

 

Πώς το σκέφτεσαι;

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Το οτι ενδεχεται να υπηρξε καποιος ανθρωπος-ηρωας που ενεπνευσε τη δημιουργια

καποιου θεου δε σημαινει τιποτα μεταφυσικο. Καθε θεος ειναι μια επινοηση που συμβολιζει

καποια οψη της πραγματικοτητας. Ο Σιβα εχει διαφορετικες εννοιες σε καθε κλαδο του ινδουισμου.

Μπορω κι εγω να παρω το ονομα Σιβα και να το αποδωσω οπουδηποτε, ασπουμε στη γατα μου.

Δε θα σημαινει ομως οτι η γατα μου ειναι ο καταστροφεας που διαλυει τον εξωτερικο κοσμο και

επαναφερει τις ψυχες στο Βραχμαν   :thumbsup:

Edited by Devaraja
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο η γάτα σου που την λες Σίβα δεν είναι ο Σίβα αλλά έχει ίσως μια σχέση με αυτόν που εσένα σου ξεφεύγει... άλλωστε πώς ένας άνθρωπος να κατανοήσει ότι μια γάτα με το ονομα Σίβα μπορεί να έχει κάποια σχέση μαζί του... 

 

Αλλά άστα αυτά τώρα 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο η γάτα σου που την λες Σίβα δεν είναι ο Σίβα αλλά έχει ίσως μια σχέση με αυτόν που εσένα σου ξεφεύγει... άλλωστε πώς ένας άνθρωπος να κατανοήσει ότι μια γάτα με το ονομα Σίβα μπορεί να έχει κάποια σχέση μαζί του... 

 

Αλλά άστα αυτά τώρα 

 

Δηλαδη τη σχεση να εχει? 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω θα πρέπει να το ανακαλύψεις... έχεις ακούσει ποτέ την έκφραση το τυχαίο δεν είναι και τόσο τυχαίο !!!

 

 

Ναι, αυτη η εκφραση εχει καψει πολυ κοσμο. Να το προσεξεις  :wink_anim:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αμα λες πχ ο Αρχαγγελος Μιχαηλ κραταει φλεγομενο σπαθι και εχει δυνατη προσωπικοτητα, αρα και ο μιχαλης ο περιπτερας πρεπει να εχει τα ιδια χαρακτηριστικα τοτε εχεις μπερδεψει το συμβολο με αυτο που συμβολιζει   =παρανοια

Edited by Devaraja
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αμα λες πχ ο Αρχαγγελος Μιχαηλ κραταει φλεγομενο σπαθι και εχει δυνατη προσωπικοτητα, αρα και ο μιχαλης ο περιπτερας πρεπει να εχει τα ιδια χαρακτηριστικα τοτε εχεις μπερδεψει το συμβολο με αυτο που συμβολιζει   =παρανοια

η αληθεια ειναι οτι οι ανθρωποι το χρησιμοποιουν αυτο ετσι - υιοθετεις πχ ενα συμβολο που συμβολιζει αυτο που θα ηθελες να ησουν μπας και γινεις... Κι επειδη επισε σε 1-2 νομιζουν θα κανει για ολους
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αμα λες πχ ο Αρχαγγελος Μιχαηλ κραταει φλεγομενο σπαθι και εχει δυνατη προσωπικοτητα, αρα και ο μιχαλης ο περιπτερας πρεπει να εχει τα ιδια χαρακτηριστικα τοτε εχεις μπερδεψει το συμβολο με αυτο που συμβολιζει   =παρανοια

 

Δεν εννοώ αυτό.

 

Εννοώ ότι μέσα στην φύση ή στον Κόσμο αν θέλεις υπάρχουν κάποιες συνδέσεις όντων.

 

Όλα τα όντα από μέσα τους έχουν τον Θεό και είναι το ίδιο μεν ... αλλά με διαφορετική συνειδητότητα.

 

Αυτή η διαφορετική συνειδητότητα αποδίδει κάποια μεταφυσικά χαρακτηριστικά σε κάθε ον.

 

Όποιος μελετά την θεουργία σε οποιοδήποτε σύστημα δεν έχει σχέση αν είναι αρχαία Ελλάδα βρίσκει τις συνδέσεις και τις ομάδες κάθε όντος για να κάνει τις διάφορες αλχημικές με ενέργεια πράξεις...

 

Κάθε ομάδα από όντα (άνθρωποι, ζώα, φυτά, πράγματα, ιδέες κτλ) έχουν στην κορυφή της ομάδας κάποια θεότητα.

 

π.χ. ποια τα ιερά σύμβολα, αντικείμενα, άνθρωποι, ζώα, φυτα κτλ της Θεάς Αφροδίτης...

 

Όταν κάτι είναι στην ομάδα ενός Θεού λέμε είναι στην ίδια "σειρά".

 

Αλλά στον πολυθεϊσμό επειδή Θεοί υπάρχουν πολλοί για να κάνεις σωστή αλχημεία με τις ενέργειες πρέπει βρεις και τις σχέσεις των Θεών μέσα στον Κόσμο παρατηρώντας την φύση, την φιλοσοφία κτλ...

 

Όλα αυτά σημαίνουν ότι το τυχαίο που εμφανίζεται μέσα στην φύση ΔΕΝ είναι και τόσο τυχαίο...

 

πχ το χτένι, με το κοχύλι, με το περιστέρι, με τον κόκορα, με την πεταλούδα, με το τριαντάφυλλο έχουν κάποια σχέση;

 

ε; σε ρωτάω έχουν;

 

Κανονικά θα μου πεις όχι... και όμως έχουν. Είναι όλα ιερά της Θεάς Αφροδίτης....

 

Είναι όλα αυτά στην ίδια σειρά που λέμε....

 

Το ίδιο συμβαίνει και με τις λέξεις και τα ονόματα... πχ ένας γάτος με το όνομα που θα του έρθει κάποιου να τον βγάλει Σίβα δεν είναι και τόσο τυχαίο και ας φαίνεται έτσι...

 

Από την άλλη τώρα... ζούμε σε έναν πλανήτη όχι μόνοι μας αλλά με 600 άλλους πολιτισμούς πχ....

 

Αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά πνευματικά πρέπει να μελετήσεις παγκοσμίως το φαινόμενο της εκδήλωσης του πνεύματος.

 

Δλδ πώς αυτό το ίδιο χαρακτηριστικό εμφανίστηκε σε έναν Έλληνα, σε έναν Ινδό, σε έναν Αιγύπτιο, σε έναν Εβραίο κτλ...

 

Έτσι μελετώντας παγκοσμίως την εκδήλωση του πνεύματος βρίσκεις πώς αυτό εκδηλώθηκε στον Έλληνα πχ Ποσειδώνα και πώς στον Ινδό πχ Σίβα.

 

Αν και τα δύο αυτά πρόσωπα κατά την γνώμη μου ΔΕΝ είναι τα ίδια μεν, δλδ άλλος άνθρωπος ήταν ο μεν και άλλος ο δε... ΟΜΩΣ και οι δύο εμφάνησαν τα ίδια χαρακτηριστικά.... που σε κάθε πολιτισμό περιγράφονται λίγο διαφορετικά....

 

Για αυτό πολλοί μελετούν δια-πολιτισμικά την θεουργία και όχι τοπικά σε κάθε λαό-χώρα....

 

Τώρα όταν κάποιος αλληλεπιδράσει με κάποιον άλλο δεν χρειάζεται να ξέρει τον πολιτισμό του από ένα σημείο και ύστερα... διότι καταλήγει σε κάποια μοτίβα και πάτερνς κοινά δλδ αρχέτυπα... και έτσι αν πχ εγώ μπορώ να πάω στον Παρθενώνα και να δω πώς εκδήλωσαν την Θεά Αθηνά αλλά και σε έναν Βουδδιστικό ναό να δω και κει που σε ποια αντικείμενα, σύμβολα, τελετές είναι η Θεά Αθηνά....  λίγο δύσκολο για αρχάριο αλλά γίνεται....

 

Για αυτό σου είπα ότι το τυχαίο ΔΕΝ είναι και τόσο τυχαίο... όχι με ην έννοια της απομίμισης που λέει και ο Ούτις, υπάρχει γνώση πάνω στο θέμα αυτό... 

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοώ αυτό.

 

Εννοώ ότι μέσα στην φύση ή στον Κόσμο αν θέλεις υπάρχουν κάποιες συνδέσεις όντων.... 

Ωραία...

 

...Όλα τα όντα από μέσα τους έχουν τον Θεό και είναι το ίδιο μεν ... αλλά με διαφορετική συνειδητότητα.

Αυτή η διαφορετική συνειδητότητα αποδίδει κάποια μεταφυσικά χαρακτηριστικά σε κάθε ον.... 

 

Εδώ το χαλάς, λες κάτι αυθαίρετο και μετά πάνω σ'αυτό 'χτίζεις' θεωρίες πριν ξεκαθαριστεί

 

Για αυτό σου είπα ότι το τυχαίο ΔΕΝ είναι και τόσο τυχαίο... όχι με ην έννοια της απομίμισης που λέει και ο Ούτις, υπάρχει γνώση πάνω στο θέμα αυτό... 

 

Όταν υπάρχει γνώση δεν είναι απομίμηση - αλλά...

Link to comment
Share on other sites

 

 

πχ το χτένι, με το κοχύλι, με το περιστέρι, με τον κόκορα, με την πεταλούδα, με το τριαντάφυλλο έχουν κάποια σχέση;

Κανονικά θα μου πεις όχι... και όμως έχουν. Είναι όλα ιερά της Θεάς Αφροδίτης...
Για αυτό σου είπα ότι το τυχαίο ΔΕΝ είναι και τόσο τυχαίο... όχι με την έννοια της απομίμισης που λέει και ο Ούτις, υπάρχει γνώση πάνω στο θέμα αυτό...



Γνώση που δεν καταννοούμε.Δεν συνειδητοποιούμε.Και δεν αντιλαμβανόμαστε.
Γιατί για να καταφέρεις να αντιληφθείς το Κοχύλι τόσο που να είσαι σε θέση να καταννοήσεις
πότε και γιατί είναι ιερό..θέλεις χρόνια..και χρόνια..

Είναι σαν να λέμε οτι επειδή το Yggdrasil,το δέντρο της ζωής είναι φλαμουριά,
όλες οι φλαμουριές έχουν επιλεχθεί από την Ζωή και είναι ιερότερες από κάθε
άλλο δέντρο.Δεν πάει έτσι.Άλλο η φλαμουριά.Άλλο η φλαμουριά ως σύμβολο.
Άλλο η φλαμουριά ως θεουργικό σύμβολο.Κι άλλο το Yggdrasil,η Φλαμουριά
το Δέντρο της Ζωής.


Προσωπικά βρίσκω λίγο χαζό να λέμε:"Αγαπημένο σύμβολο του Ποσειδώνα είναι
η τρίαινα.Του αρέσει το μπλε ελεκτρίκ.Είναι ο θεός των θαλασσών.Ιερό του ζώο είναι
το άλογο.
Επομένως έχει καμία σχέση ο θεός Άλογο των σαμάνων με την Τρίαινα?Βεβαίως και
έχει!Είναι φανερη η σύνδεση ανάμεσα τους!"

Γιατί το γυρίζουμε το θέμα στην "λογική",στην "σκέψη" και στους λογικούς "συνειρμούς".
Σίγουρα ο Θεός Άλογο συνδέεται με τον Ποσειδώνα.Αλλά με ποιό δικαίωμα να το πει
οποιοσδήποτε αυτό..Όταν δεν έχει αγγίξει ούτε την ακρούλα της ακρούλας των Θεών
αυτών?

Και δεν θεωρώ οτι οι Θεοί είναι Ιδέες,ή Σύμβολα,ή Νοηματικές Βάσεις.Αυτά είναι για να

κάνουμε πιο εύκολο το θέμα για το αδύναμο ανθρώπινό μας μυαλό.Θεωρώ οτι οι Θεοί
είναι Θεοί.Και οτι όταν κάτι είναι "ιερό"..Ολόκληρος ο κόσμος δονείται γύρω του.


Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...