Jump to content

Ύπνος,ο Αδερφός Του Θανάτου.


Recommended Posts

Ξεφεύγουμε από το θέμα και δεν είναι πρέπον. Θεωρώ, από αυτά που γνωρίζω, ότι οι Φοίνικες ήταν Σημιτικός λαός.

Πάραυτα, αν υπάρχουν αμφιβολίες για το συγκεκριμένο γεγονός, δεν θα σταθώ εκεί, αλλά στην φράση του κειμένου

'' Ἱστορεῖ δὲ τὰ περὶ Ἰουδαίων ἀληθέστατα, ὅτι καὶ τοῖς τόποις καὶ τοῖς ὀνόμασιν αὐτῶν τὰ συμφωνότατα''

Το οποίο στα μάτια μου φαντάζει ''Θα σας πω μία ιστορία για τα πρόβατα, την οποία ο λύκος θεωρεί αληθινή''.

Αν θέλεις, μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλο νήμα.

 

οκ, έγινε.  :019blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

θα φας κλωτσιά που θα πάει σύνεφο... βέβαια θα σου δώσω μερικές ευκαιρίες και προειδοποιήσεις αλλά δεν θα ανεχτώ ύπουλες συμπεριφορές διέγερσης flame wars μέσω αφηψηλού και δήθεν ήπιας κριτικής ενώ από μέσα σου βράζεις διότι θυμήσου ότι σε ποιάνω και τηλεπαθητικά... και ξέρω πολύ καλά τι λέω... να ξέρεις διαβάζω και πίσω από τα πόστς....αν θέλω... όταν με αφοά κάτι!

 

!!!

 

............Όπως βλέπεις είμαι άριστος συνομιλιτής αν θέλω να σοβαρέψω και σε ψυχολογικό επιπεδο προς τα εσένα από την στιγμή που ξεπερνάς τα όρια και με θίγεις προσωπικά με χαρακτηρισμους....

Λοιπόν για να σου ξεδιαλύνω τις αμφιβολίες σου... δεν είναι αυθεντια και δεν υποστηρίζω ότι οι θέσεις μου είναι ακλόνιτες... ίσα ίσα με πολύ χαρούμενη διάθεση έχρομαι εδώ μέσα περιγράφω σοβαρά ένα θέμα μεν το ίδιο θέμα έχει μια βαρύτητα δε και όλο αυτό μου αποδίδει μια σοβαρότητα και αίγλη και ΚΑΛΑ κάνει αφού τα περιγράφω έτσι στην τελική, δεν πιστεύω να ζηλεύει κανείς... 

Όπως και να έχει είτε είναι σοβαρά είτε τα χαρακτηρισεις σοβαροφανή είται μπούρδες δεν με νοιάζει.... εγώ τα λέω και αποριψε τα στο ξανα πα.... δεν απολαμβάνω δόξα με λίγα λόγια και αναγνώριση από αυτά τα κείμενα την πληροφορία μόνο επιδιώκω να περάσω ΓΙΑ όποιον νιώθει από ένστικτο ή ξέρει απο Γνώση αν είναι όλα αυτά σωστά...

... μόνο σταμάτα να με θίγεις σε προσωπικό επίπεδο.

Πες απλά "δεν τα τεκμηριώνεις διαφωνώ" και τέλος. Αυτή είναι σωστή συμπεριφορά όχι να βγάζεις όλη αυτήν την αντίδραση... οκ?

Οπότε έχεις δικαίωμα να λες δεν συμφωνώ ΑΝ όμως δώσεις προεκτάσεις και το δείξεις και με συναίσθημα και χαρακτιρισμούς μην περιμένεις να σε πάρο με το καλό.... θα φας κλωτσιά που θα πάει σύνεφο... βέβαια θα σου δώσω μερικές ευκαιρίες και προειδοποιήσεις αλλά δεν θα ανεχτώ ύπουλες συμπεριφορές διέγερσης flame wars μέσω αφηψηλού και δήθεν ήπιας κριτικής ενώ από μέσα σου βράζεις διότι θυμήσου ότι σε ποιάνω και τηλεπαθητικά... και ξέρω πολύ καλά τι λέω... να ξέρεις διαβάζω και πίσω από τα πόστς....αν θέλω... όταν με αφοά κάτι!

 

Οπότε έχεις και δικαίωμα να ξεσπάς αλλά με τις ανάλογες επιπτώσεις.. να ξέρεις.... 

Μήπως το παράκανες με τις απειλές;

 

 

 ... να μιλάμε και για συμπεριφορές... ή πάμε σε πμ αν θέλεις από σένα εξαρτάται αν θα είναι δημόσιο ή πμ... εγώ προτείνω πμ... αν σταματήσεις τους χαρακτηρισμούς αλλιώς θα είναι δημόσιο και ας πάει αλλού δεν ξέρω που, δεν είναι δικιά μου δουλειά αυτό...

Αν θέλεις να πεις κάτι, η δημόσια συζήτηση είναι το καλύτερο. Περιμένω να ξεκαθαρίσεις τι εννοείς με "κλωτσιές"

Link to comment
Share on other sites

!!!

 

Μήπως το παράκανες με τις απειλές;

 

 

Αν θέλεις να πεις κάτι, η δημόσια συζήτηση είναι το καλύτερο. Περιμένω να ξεκαθαρίσεις τι εννοείς με "κλωτσιές"

Επί του θέματος είχα γράψει τα πιο κάτω αλλά δεν άκουσα τη γνώμη σου Βηλ.

 

 

 

Στο είπα, είναι "λόγος" το "βασίλειό του" είναι η "θάλασσα" της ύπαρξης απ'όπου περνά και βέβαια έχει και συγγενείς "λόγους" (Όνειρος πχ) με τους οποίους ορισμένως διασταυρώνεται. Θέλεις αντί λόγος να χρησιμοποιήσω τον όρο "αρχή;" ή ίσως να έλεγα «μορφοδιάταξη;» ή «μορφογεννητικό πεδίο;». Αυτά τον αποπροσωποποιούν αν και είναι επίσης ακριβή ως ένα σημείο!

 

Ασφαλώς τα επίπεδα είναι πολλαπλά, όπως τα αντιλαμβανόμαστε εξωτερικά, ή και ένα αν θέλεις αν το δεις συνολικά!

Στο βαθύτερο (για το οποίο μπορώ να μιλήσω σήμερα) τον βλέπω ως "λόγο" "αρχή;" Στο επόμενο ως «αρχή» (ή μήπως «άρχων»; ακούγεται γνωστικό!) και σε κατοπινά, επίπεδα, «ρηχότερα» μπορεί να ιδωθεί ως «πνεύμα,» «δαίμων,» ή τελικά όπως εκφράστηκε έτσι πως το εξετάζεις «θεότητα.» Σ’αυτά το βασίλειο είναι το οργανικό ον στο οποίο ενεργεί, ο άνθρωπος πχ. Ή ο εγκέφαλος (απ’όπου ενεργεί.) Ποιο είναι το «βασίλειο» της «σοφίας» ή της «τέχνης» ή της «γέννας;» - παρόμοια με τον ύπνο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Επί του θέματος είχα γράψει τα πιο κάτω αλλά δεν άκουσα τη γνώμη σου Βηλ.

 

 

Ναι έχεις δίκιο..χάθηκα λίγο σε κάποιο σημείο..

 

 

Στο είπα, είναι "λόγος" το "βασίλειό του" είναι η "θάλασσα" της ύπαρξης απ'όπου περνά και βέβαια έχει και συγγενείς "λόγους" (Όνειρος πχ) με τους οποίους ορισμένως διασταυρώνεται. Θέλεις αντί λόγος να

χρησιμοποιήσω τον όρο "αρχή;" ή ίσως να έλεγα «μορφοδιάταξη;» ή «μορφογεννητικό πεδίο;». Αυτά τον αποπροσωποποιούν αν και είναι επίσης ακριβή ως ένα σημείο!

Ασφαλώς τα επίπεδα είναι πολλαπλά, όπως τα αντιλαμβανόμαστε εξωτερικά, ή και ένα αν θέλεις αν το δεις συνολικά!

 

Καταλαβαίνω τι λες..

είχα γράψει μια τεράστια απάντηση αλλά νομίζω οτι θα προτιμήσω να τα βάλω κατευθείαν στο άρθρο.. :)

 

Όσον αφορά το τελευτάιο όμως..

 

Ποιο είναι το «βασίλειο» της «σοφίας» ή της «τέχνης» ή της «γέννας;» - παρόμοια με τον ύπνο.

 

Γενικά θεωρώ οτι κάθε έννοια έχει ένα βασίλειο,απλά άλλες φορές περιγράφεται,εξιστορείται

και αναπτύσσεται και άλλες όχι..

Πχ το βασίλειο της σοφίας θα μπορούσε να είναι ο κόσμος των Ιδεών,ο Όλυμπος ή,μεταπηδώντας

σε άλλη μυθολογία,το ίδιο το Υγκρασίντιλ,η πηγή της ροής της ζωής..

Το ίδιο και με το βασίλειο της Τέχνης υποθέτω,αν και θα χρειαστεί να ψάξω λίγο περισσότερο για να

βρω κάποια περιγραφή..Ο κόσμος της βιολογικής γέννας πάλι,δεν φαίνεται να περιγράφεται κάπου

που να έχω διαβάσει.. :/

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Ναι έχεις δίκιο..χάθηκα λίγο σε κάποιο σημείο..

 

 

Καταλαβαίνω τι λες..

είχα γράψει μια τεράστια απάντηση αλλά νομίζω οτι θα προτιμήσω να τα βάλω κατευθείαν στο άρθρο.. :)

 

Όσον αφορά το τελευτάιο όμως..

 

Γενικά θεωρώ οτι κάθε έννοια έχει ένα βασίλειο,απλά άλλες φορές περιγράφεται,εξιστορείται

και αναπτύσσεται και άλλες όχι..

Πχ το βασίλειο της σοφίας θα μπορούσε να είναι ο κόσμος των Ιδεών,ο Όλυμπος ή,μεταπηδώντας

σε άλλη μυθολογία,το ίδιο το Υγκρασίντιλ,η πηγή της ροής της ζωής..

Το ίδιο και με το βασίλειο της Τέχνης υποθέτω,αν και θα χρειαστεί να ψάξω λίγο περισσότερο για να

βρω κάποια περιγραφή..Ο κόσμος της βιολογικής γέννας πάλι,δεν φαίνεται να περιγράφεται κάπου

που να έχω διαβάσει.. :/

 

 

 

 

 

 

Νομίζω πως εύκολα συγχέουμε το "βασίλειο" με τη "βασιλεία" - και περιμένουμε υποχρεωτικά ένα "τόπο" εκεί που δεν υπάρχει πάντα. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να πούμε ότι η "επιρροή' μιας τέτοιας 'αρχής' είναι στο σημείο όπου εφαρμόζεται η εξουσία της (το να στέλνει για ύπνο ή να ξυπνά).

 

Το Όλυμπο πάλι που λες τον ανέφεραν με το επώνυμο "μακρής" (Ε398 αύτάρ ό βή προς δώμα Διός καί μακρόν "Ολυμπον) επώνυμο που δεν ταιριάζει με τη έννοια της πηγής - γι'αυτό και ορισμένοι έβλεπαν στο Όλυμπος=χρόνος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες Βηλφεγώρ λέγεται ιδεαλισμός... δλδ ιδέα Ύπνος το αντιστοιχούμε στην οντότητα Ύπνος ή Σοφία την αντιστοιχούμε στην οντότητα Σοφίας... 

 

Στην αρχαία θεολογία υπάρχουν Δαίμονες που λαμβάνουν υπόσταση κάτω από τον ιδεαλισμό πχ ο Δαίμονας των διαμαχιών Έρις....

αλλά και Θεοί με ιδιότητες από ιδέες πχ Θεά Αθηνά θεά της στρατηγικής και της σοφίας...

 

Οπότε μια ανθρώπινη πνευματική πράξη σε ποιο "βασίλειο" θεολογικά βρίσκεται δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις τις λεγόμενες Θείες Σειρές.

 

Δλδ κάθε Δαίμονας εντάσσεται σε μια σειρά με ηγέτη έναν Θεό πχ ο Ύπνος σε ποια σειρά εντάσεται ως Δαίμονας αν το δούμε αρχαιοελληνικά;

Στην σειρά του Άδου ίσως ή του Ερμού που του κάναν αφιερώματα τα πόδια των κρεβατιών....

 

Αυτό είναι θέμα θεολογικής συζήτησης... υπάρχει περίπτωση δε ο Ερμής να είναι και αυτός στην σειρά του Άδου ως ψυχοπομπός... :wink_anim: 

 

Βασικά αν το δεις αρχαιοελληνικά καταλήγεις σε 3 σειρές του Δία. Άδου και Ποσειδώνα..... Και μετά και οι 3 αυτοί σε μια Ενάδα... αλλά αυτά είναι λίγο άγνωστα από ένα σημείο και ύστερα... 

 

Αλλά αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι έτσι βρίσκεις τα πεδία δράσης ή βασίλεια των Θεών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες Βηλφεγώρ λέγεται ιδεαλισμός... δλδ ιδέα Ύπνος το αντιστοιχούμε στην οντότητα Ύπνος ή Σοφία την αντιστοιχούμε στην οντότητα Σοφίας... 

 

Στην αρχαία θεολογία υπάρχουν Δαίμονες που λαμβάνουν υπόσταση κάτω από τον ιδεαλισμό πχ ο Δαίμονας των διαμαχιών Έρις....

αλλά και Θεοί με ιδιότητες από ιδέες πχ Θεά Αθηνά θεά της στρατηγικής και της σοφίας...

...

Ο σύγχρονος κολπαδόρικος τρόπος να εκλογικεύσουμε το υπερβατικό. Κανείς στην αρχαιότητα δεν το έβλεπε 'ιδεαλιστικά' - δεν προσωποιούσαν οι θεότητες φυσικά στοιχεία - όπως μας αρέσει να νομίζουμε. Αναγνώριζε τις οντότητες επειδή έτσι τις βίωναν, εμπειρικά.

Link to comment
Share on other sites

για να φτάσεις ομως στο σημείο να βιώσεις η γιαγιά έπερνε τον μικρό εγγονό και του έλεγε μυθολογία, αργότερα ο Πυθαγόρας έβγαλε το ΥΓΙΕΙΑ που αποκωδικοποιείται ως (Υ)δωρ, (Γ)αια, (Ι) δέα κτλ.... και εισίγαγε την ένοια της ιδέας ως στοιχείο διότι όπως είπα σε άλλο ποστ ο Αιθέρας ή Ινδικά Πράνα μπορεί να μπει εντός του σώματος και η ποιότητα του Τσι της βιολογικής πνευματικής ενέργειας καθορίζεται από την σκέψη.

 

Δλδ το τι ιδέα ή σκέψη ποιο απλά θα έχεις φορτίζει τον εαυτό σου... Οπότε έτσι αναπτύχθηκε ο Πλατωνικός Ιδεαλισμός με μεταφυσική έμφαση στις Ιδέες.

 

Οπότε ναι το βίωνε ο αρχαίος Έλληνας αλλά αν επικαλούνταν την Θεά Αφροδίτη αλλά αντί για Θεά μπορούσε να επικαλεστεί Δαίμονες-Ιδέες πχ την Αρά, την Έριδα κτλ που είναι personifications όπως λέγονται δλδ εξιδανικεύσης των ιδεών και της συμπεριφοράς.

 

Έτσι κάποιος αρχαίος βίωνε την ενθέωση του με κάποιο Δαίμονα - Ιδέα.... το πιο χτυπητό παράδειγμα είναι η έμπνευση που προκαλούν οι Μούσες.

 

Σε αυτήν την περίπτωση η ιδέα ή Δαίμονας Έμπνευση είναι πράξη Θεενών. Και ναι εδώ δεν υπάρχει ιδεαλισμός....

 

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχε.

Link to comment
Share on other sites

για να φτάσεις ομως στο σημείο να βιώσεις η γιαγιά έπερνε τον μικρό εγγονό και του έλεγε μυθολογία, αργότερα ο Πυθαγόρας έβγαλε το ΥΓΙΕΙΑ που αποκωδικοποιείται ως (Υ)δωρ, (Γ)αια, (Ι) δέα κτλ.... και εισίγαγε την ένοια της ιδέας ως στοιχείο διότι όπως είπα σε άλλο ποστ ο Αιθέρας ή Ινδικά Πράνα μπορεί να μπει εντός του σώματος και η ποιότητα του Τσι της βιολογικής πνευματικής ενέργειας καθορίζεται από την σκέψη.

 

..

 

 

 

 

Αυτά είναι εικασίες (και η φάση με τη γιαγιά πολύ υστερότερη). Είχαν τρόπους να οδηγήσουν στο βίωμα - και η αφήγηση ήταν σημείο απ'όπου παιρνούσε ο δρόμος, αλλά μετά...

 

Το αν ο αιθέρας είναι η πράνα - κι αυτό εικασία είναι. Νομίζω πως είχαν και οι Έλληνες αντίληψη αυτής αλλά αν είχαν μια λέξη... αμφίβολο. Σίγουρα δεν ήταν ο αιθέρας (που ήταν ένα αμετάβλητο 'μέσο' κι όχι κάτι που μπορεί κανείς να διαχειριστεί ενεργειακά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...