dimulator Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 Καταρχάς,παράκληση,μην μιλάς για τάντρα όταν μιλάμε για αρχαιοελληνικήθρησκεία γιατί με μπερδεύεις xD Δεν γίνεται διότι η παραγόμενη μυθολογία αναφέρεται σε ανθρώπινα πρόσωπα βασιλιάδες οι οποίοι όσοι κρατάν το σκήπτρο είτε στην έκδοση του νυχιού είτε ως φίδι είναι ο ταντρικός Έρωτας... που είναι η δύναμη της αναγέννησης... Οπότε Ουρανός, Κρόνος, Δίας κρατάν τον Έρωτα ως φίδι περιτυλιγμένο στο σώμα είτε ως σκήπτρο. Ο Μιθραίκός Χρόνος έχει την vajra στο στήθος αν είδες... Ο δε Ύπνος δεν έχει κανα σκήπτρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φοίνικας Posted September 10, 2013 Author Report Share Posted September 10, 2013 Δεν γίνεται διότι η παραγόμενη μυθολογία αναφέρεται σε ανθρώπινα πρόσωπα βασιλιάδες οι οποίοι όσοι κρατάν το σκήπτρο είτε στην έκδοση του νυχιού είτε ως φίδι είναι ο ταντρικός Έρωτας... που είναι η δύναμη της αναγέννησης... Οπότε Ουρανός, Κρόνος, Δίας κρατάν τον Έρωτα ως φίδι περιτυλιγμένο στο σώμα είτε ως σκήπτρο. Μα στάσου. Μιλάμε για μυθολογία οκ?Όχι σύγχρονους και παγκόσμιους αποσυμβολισμούς,απλά αρχαιοελληνική μυθολογία. Που είναι τα "ανθρώπινα πρόσωπα βασιλιάδες" που κρατάνε ως σκήπτρα φύδια ή όνυχα,τα οποία είναι ο Έρωτας? Και ρωτάω τόσο από ενδιαφέρον να μάθω,όσο και από αντίδραση,γιατί τα παραπάνω δεν συμβαδίζουν με όσα ξέρω. Μπορεί η μυθολογία να στηρίζεται σε ανθρώπινα πρότυπα αλλά κατά βάση,η ΊΔΙΑ η μυθολογία,σχεδόν ποτέ δεν έχει "βασιλιάδες" πέρα από τον Ουρανό,τον Κρόνο και τον Δία οι οποίοι απλά ήταν οι επικρατέστεροι και πιο πρόθυμοι να εμπλεχτούν σε διαμάχες,στην κάθε χρονική περίοδο.Ο Ουρανός έθαψε τα παιδιά του στα Τάρταρα,ο Κρόνος τα έτρωγε και ο Δίας έφαγε την ίδια την γυναίκα του,γεννώντας έτσι,ο ίδιος,την Αθηνά από το κεφάλι του. Όπως φαίνεται βέβαια σταδιακά η Αθηνά,η Θεά της Σοφίας,έκανε ακριβώς αυτό που προέβλεψε ο χρησμός που έκανε τον Δία να φάει την μητέρα της.Η Θεά της Σοφίας,εκθρόνισε τον Δία. Όσο για τα φίδια,τον κεραυνό κτλ Συμφωνώ οτι σχετίζονται με το ζευγάρωμα των φιδιών και επομένως και με την δύναμη δημιουργίας,του Έρωτα.Μυθολογικά όμως,τέτοιο πράγμα,ΔΕΝ είναι γραμμένο κάπου.Τα μόνα σκήπτρα που παίζουν είναι του Ουρανού,που το πήρε από την Νύχτα,και ΔΕΝ ξέρουμε τι σκήπτρο είναι,και του Δία,που του το έφτιαξαν οι Κύκλωπες. Σκήπτρα φίδια και σκήπτρα από όνυχα δεν αναφέρονται κάπου που να έχω διαβάσει.Σε αγάλματα ναι,οκ μπορεί να υπάρχουν αλλά ΓΡΑΜΜΕΝΑ υπάρχουν? Κατά τα άλλα ναι,ο Ύπνος δεν έχει σκήπτρο,αλλά όπως είπα,δεν έχει και γενεολογική γραμμή εξουσίας που να δικαιολογεί κάτι τέτοιο.Το σκήπτρο του Ερμή όμως πώς δικαιολογείται?Ένα απλός θεός είναι και μάλιστα από τις πολύ μετέπειτα γενιές. (Αν και γενικά παρατηρώ οτι οι νέες γενιές είναι πιο σικ,και κυριαρχούν περισσότερο σήμερα από ό,τι οι παλιότερες) Υ.Γ.Κάτι άλλο που με προβλημάτισε.Ο Δίας μεγαλώνει κρυφά,βρίσκει τον πατέρα του και γίνεται ο χαμός.Σε μια φάση ελευθερώνει τους Εκατόγχειρες και τους Κύκλωπες και αυτοί φτιάχνουν όπλα για τον Δία,τον Ποσειδώνα και τον ΑΡΗ. ΑΛΛΑ ο Άρης ήταν γιος του Δία και της Ήρας.Και ο Δίας εκείνη την περίοδο,πρώτον,κρυβόταν,και δεύτερον δεν είχε παντρευτεί ακόμα με την αδερφή του.So what?Ο Άρης μεγάλωσε πιο γρήγορα από τον Δία και τα αδέρφια του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 Μα στάσου. Μιλάμε για μυθολογία οκ?Όχι σύγχρονους και παγκόσμιους αποσυμβολισμούς,απλά αρχαιοελληνική μυθολογία. Που είναι τα "ανθρώπινα πρόσωπα βασιλιάδες" που κρατάνε ως σκήπτρα φύδια ή όνυχα,τα οποία είναι ο Έρωτας? Δεν είναι σύγχρονοι αποσυμβολισμοί απλά στον νεοέλληνα έχει περάσει η ερμηνεία των φυσικών φαινομένων της μυθολογίας. Όμως δεν γίνεται να μείνεις μόνο στα γραπτά κείμενα εξετάζεις το θέμα από πολλές πτυχές πχ και από αγάλματα. Και εκεί βλέπεις στοιχεία που δεν είναι γραμμένα. πχ βλέπεις ότι υπαρκτός βασιλιάς κρατά φίδια ή ιέρεια κρατά φίδια ή ιέρεια κρατά σκήπτρο από νύχια όχι όνυχα... νύχια γαμψά μάλιστα... και έτσι καταλαβαίνεις ότι αυτά τα πρόσωπα όσο συμβολική και να είναι η μυθολογία πχ ο Κρόνος τρώει τα παιδιά του ... είναι υπαρκτά πρόσωπα ... άνθρωποι που στην μυθολογία έχουν τον τίτλο ΘΕΟΣ δλδ τι σημαίνει ΘΕΟΣ από το θέω.. τρέχω γρήγορα στον ουρανό δλδ ουρανοδρόμος.... το οποίο είναι ένας τίτλος για όσους κάνουν αστρικές προβολές.. Και μετά ΔΕΝ μένεις στα αγάλματα και στα κείμενα εξετάζεις ΖΩΝΤΑΝΗ παράδοση που έχει τον τίτλο Ουρανοδρόμο που είναι η Τάντρα και το Καμα Σούτρα αυτήν την στιγμή στην Ινδία και έρχεσαι και λες... ααα σήμερα και στα αρχαία χρόνια τους Daka και Dakini τους λέγαν Ουρανοδρόμους στα Ελληνικά Θεοί... και έχουν όλα τα σύμβολα των αρχαίων αγαλμάτων... τυλίγονται με φίδια, κρατάν φίδια έχουν vajres κτλ Και έτσι λες ότι η μυθολογία είναι ναι μεν ένα πολύ αλληγορικό κείμενο αλλά Ουρανός, Δίας και Κρόνος ήταν αρχαίοι Βασιλιάδες οι οποίοι ήταν και αρχηγοί στην θρησκεία του λαού τους ως αρχιιερείς και μετά όταν πέθαναν τους είπαν Θεούς όπως λέμε Dakini Daka... ακόμη σήμερα σε άλλες χώρες. Αν μείνεις μόνο στην μυθολογία και δεν γνωρίζεις και άλλα πράγματα κάνεις αυτό που κάνουν όλοι οι Νεοέλληνες λες μια φανταστική αλληγορική ιστορία με στοιχεία της φύσης. Πράγμα που για μένα είναι πέρα για πέρα λάθος. Και ρωτάω τόσο από ενδιαφέρον να μάθω,όσο και από αντίδραση,γιατί τα παραπάνω δεν συμβαδίζουν με όσα ξέρω. Μπορεί η μυθολογία να στηρίζεται σε ανθρώπινα πρότυπα αλλά κατά βάση,η ΊΔΙΑ η μυθολογία,σχεδόν ποτέ δεν έχει "βασιλιάδες" πέρα από τον Ουρανό,τον Κρόνο και τον Δία οι οποίοι απλά ήταν οι επικρατέστεροι και πιο πρόθυμοι να εμπλεχτούν σε διαμάχες,στην κάθε χρονική περίοδο.Ο Ουρανός έθαψε τα παιδιά του στα Τάρταρα,ο Κρόνος τα έτρωγε και ο Δίας έφαγε την ίδια την γυναίκα του,γεννώντας έτσι,ο ίδιος,την Αθηνά από το κεφάλι του. Το έτρωγε τα παιδιά του πχ ερμηνεύεται για ανθρώπους και όχι για φυσικά φαινόμενα ότι είχε παντρέψει τις κόρες του με γειτονικούς βασιλιάδες και όταν ο Κρόνος αποφάσησε να κάνει επεκτατικό πόλεμο "έτρωγε" τους γαμπρούς του από τις παντρεμένες κόρες του, αδέλφια κτλ.... Δλδ το έτρωγε είναι ότι τους κατάστρεφε τους ίδιους τους συγγενείς του. Όπως φαίνεται βέβαια σταδιακά η Αθηνά,η Θεά της Σοφίας,έκανε ακριβώς αυτό που προέβλεψε ο χρησμός που έκανε τον Δία να φάει την μητέρα της.Η Θεά της Σοφίας,εκθρόνισε τον Δία. Όσο για τα φίδια,τον κεραυνό κτλ Συμφωνώ οτι σχετίζονται με το ζευγάρωμα των φιδιών και επομένως και με την δύναμη δημιουργίας,του Έρωτα.Μυθολογικά όμως, Το ζευγάρωμα απλά είναι για το Κηρυκειο... δεν είναι αυτό ο κεραυνός είναι στην ουσία η βιολογική ενέργεια που παράγεται από το σεξ είναι το δυνατό qi με άλλα λόγια. Αλλά για να πετάξεις qi από τα χέρια πρέπει να κάνεις κάτι με το σεξ πρώτα... Για αυτό συμβόλισαν τον έρωτα των φιδιών διότι ο έρωτας παράγει το qi - κεραυνό. τέτοιο πράγμα,ΔΕΝ είναι γραμμένο κάπου. μην κολάς μόνο σε ότι είναι γραμμένο.... πχ και Ορφικοί ύμνοι υπάρχουν και δεν λεν τίποτα για φίδια αλλά δεν είναι γραμμένος πουθενά ο Φάνης από την πλάκα που είναι σκαλισμένος Τα μόνα σκήπτρα που παίζουν είναι του Ουρανού,που το πήρε από την Νύχτα,και ΔΕΝ ξέρουμε τι σκήπτρο είναι,και του Δία,που του το έφτιαξαν οι Κύκλωπες. Σκήπτρα φίδια και σκήπτρα από όνυχα δεν αναφέρονται κάπου που να έχω διαβάσει.Σε αγάλματα ναι,οκ μπορεί να υπάρχουν αλλά ΓΡΑΜΜΕΝΑ υπάρχουν? Αυτό είναι το ζήτημα ότι υπάρχουν αρχαιολογικές πληροφορίες που δεν είναι σε κείμενα! Και απο εκεί βγάζεις τελείως άλλο νόημα και τελείως άλλο νόημα αν μείνεις μόνο στα κείμενα.. Απλά σε μας το πιο εύκολο είναι να βρεις κείμενο και το πιο δύσκολο να δεις έκθεμα σε μουσείο... αλλά μας σώζει το internet. Κατά τα άλλα ναι,ο Ύπνος δεν έχει σκήπτρο,αλλά όπως είπα,δεν έχει και γενεολογική γραμμή εξουσίας που να δικαιολογεί κάτι τέτοιο.Το σκήπτρο του Ερμή όμως πώς δικαιολογείται?Ένα απλός θεός είναι και μάλιστα από τις πολύ μετέπειτα γενιές. Και ποιος είπε ότι ο Δίας έχει σκήπτρο; Σύμπλεγμα από νύχια έχει... είδες εσύ κανα κοντάρι; ο Ερμής ναι έχει κοντάρι σκήπτρο αλλά δεν είναι βασιλιάς είναι αρχιερέας με μπαστούνι για αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 Ωραία θέλεις γραπτά..... δες λοιπόν Ιστορία και όχι μυθολογία... στον σύνδεσμο είναι η Φοινικική Ιστορία (όχι μυθολογία) που λέει Ότι Ουρανός, Κρόνος, Τάαυτος δλδ Ερμής κτλ ήταν ιστορικά πρόσωπα στην Φοινίκη και κάναν πόλεμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zak Posted September 10, 2013 Report Share Posted September 10, 2013 (edited) Υ.Γ.Κάτι άλλο που με προβλημάτισε.Ο Δίας μεγαλώνει κρυφά,βρίσκει τον πατέρα του και γίνεται ο χαμός.Σε μια φάση ελευθερώνει τους Εκατόγχειρες και τους Κύκλωπες και αυτοί φτιάχνουν όπλα για τον Δία,τον Ποσειδώνα και τον ΑΡΗ. ΑΛΛΑ ο Άρης ήταν γιος του Δία και της Ήρας.Και ο Δίας εκείνη την περίοδο,πρώτον,κρυβόταν,και δεύτερον δεν είχε παντρευτεί ακόμα με την αδερφή του.So what?Ο Άρης μεγάλωσε πιο γρήγορα από τον Δία και τα αδέρφια του? Πολλές φορές βλέπουμε στην Μυθολογία ότι οι Θεοί προτρέχουν γεγονότων ή μεγαλώνουν πολύ γρήγορα... Για παράδειγμα, διάβασα τώρα τελευταία για τον Απόλλωνα όπου όταν γεννήθηκε τον τάιζαν αμβροσία και νέκταρ και μέσα σε μία εβδομάδα είχε αναπτυχθεί πλήρως στην μορφή που τον ξέρουμε... Άλλωστε είναι Θεοί και αν και σε πολλά σημεία της μυθολογίας μας δείχνουν την "ανθρώπινη" πλευρά τους, σε κάποια άλλα φαίνεται η δύναμη και το μεγαλείο τους... Edited September 10, 2013 by Zak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Οι πρωτόγονοι δεν έχουν ανάγκη "αντικειμένου" (όπως το σκήπτρο) αφού προηγούνται του συμβολισμού - αλλά απλώθηκες Βηλ αρχίζω να μη βλέπω το τι αναζητάς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 (edited) Βασικά συζητάμε αν ο Ύπνος είναι ανώτερος ως Θεός του Δία. Ο Βηλφεγώρ λέει είναι διότι είναι στις πιο πίσω γενιές μαζί με τον Ουρανό Και εγώ λέω ότι αυτό δεν έχει σχέση διότι οι αρχαίοι κατάτασαν τον Ύπνο όπως και τον Έρωτα που είναι στην πρώτη γενιά στους Δαίμονες. Και ... ασχέτως μυθολογίας ή θεολογίας εγώ συνεχίζω και λέω ότι όλοι αυτοί που είναι στις μυθολογίες είναι άνθρωποι και το αποδεικνύω με ιστορικό κείμενο του Ειρηναίου του Βύβλιου που έγραψε την Φοινικική ιστορία και αναφέρει Ουρανό, Κρόνο, Ιευώ ως βασιλιάδες που κάναν πόλεμο με άλλους βασιλιάδες της περιοχής που ήταν συγγενείς και έτσι ήταν σαν να αλληλοτρώγονται εξού και ο Κρόνος τρώει τα παιδιά του. Και έρχομαι και λέω ο Ύπνος είτε με τις γενιές μυθολογικά είτε με την ιστορία δεν αναφέρεται σαν ηγέτης Θεός όπως ο Δίας και οι άλλοι (Ουρανός κτλ) οπότε στην ιεραρχία είναι πιο κάτω σαν Δαίμονας. Αυτή ήταν η άποψη των αρχαίων. Τώρα εγώ δεν έχω καμία αντίρηση να πιστεύει κάποιος που θέλει να κάνει πχ κάτι τελετουργικό ότι ο Ύπνος είναι ανώτερος ... και αυτό γίνεται... πως; Διότι κάθε ύπαρξη έχει μέσα στην αθάνατη ψυχή της όλα τα στοιχεία αθανασίας. Με άλλα λόγια ο άνθρωπος Ύπνος έχει εντός του και τον Δία Θεό ή ο Δαίμονας Ύπνος έχει εντός του και τον Θεό Δία. Αυτό είναι μια φιλοσοφική διαπίστωση και θεολογική όπου εμφανίζονται ελλάσσονες Θεοί ως μείζονες σποραδικά και εξηγείται έτσι στην θεολογία ότι ένα ον έχει μέσα του ήδη την αθανασία και η αθανασία του δίνει τα χαρακτηριστικά από κάθε Θεό γνωστό ή άγνωστο για εμάς. Έτσι κάλλιστα ο Ύπνος στον Όμηρο μπορεί στιγμιαία να υπερτερήσει του Δία ως ισότιμος. Edited September 11, 2013 by dimulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONA Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Η σπουδαιότητα του Ύπνου είναι πολύ μεγάλη αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι κατά την διάρκεια του Ύπνου γίνεται ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.Τον σημαντικότατο ρόλο που παίζει ο Ύπνος στην ζωή και στα πεπρωμένα του ανθρώπου η του ΕΑΥΤΟΥ μας δεν το έχουν ακόμα κατανοήσει πολλοί.Κατά την διάρκεια του Ύπνου η ΧΡΥΣΑΛΛΙΔΑ (η ψυχή μας) μεταβάλλεται ΥΠΕΡΝΙΚΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ....της Λήθης και μεταβάλλεται σε ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΔΗΛΙΟΝ με τις 4 δυνάμεις του. Στην Ιλιάδα ο Όμηρος μιλάει για <<Ούλον όνειρον>> και <<ΘΕΙΟΝ Όνειρον>> μας λέει δηλαδή για τον διπλό και μεταστροφικό χαρακτηρισμό του ονείρου μέσω του Ύπνου.Στο κεφάλαιο Ξ της Ιλιάδας ο Όμηρος μας δίνει τον διάλογο μεταξύ της θεάς Ήρας και του Ύπνου....εκεί στην στιχομυθία μεταξύ Ήρας και Ύπνου κρύβεται το μυστήριο του Ωκεανού και της Πασιθέας....ο Ωκεανός δεν είναι άλλο απο το ΜΕΓΑ ΡΕΥΜΑ ΤΩΝ ΔΟΝΗΣΕΩΝ η ΡΟΗ ...που ρέει και νάει που συντηρεί και γεννά και διαλύει εκάστοτε το Σύμπαν.Η ΠΑΣΙΘΕΑ είναι η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ να δει με τους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥΣ τα πάντα...όλα τα μυστήρια του Αόρατου η Νοητού Κόσμου ο΄ταν χωρίζεται η ψυχή απο το σώμα κατά την διάρκεια του Ύπνου.σε αυτό οφείλονται και τα διαφορετικά είδη ονείρων όπωσ μας λέει και ο Όμηρος στο 563 της Οδύσειας "Ούλος Όνειρος...Θείος Όνειρος"..δια της ελεφάντινης πύλης έρχεται ο πρώτος ο απατηλός...και δια της ΚΕΡΑΤΙΝΗΣ ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ .Δύο ΠΥΛΕΣ ονείρων δηλαδή..... Σαφώς όμως και μας πληροφορεί ο Όμηρος ότι τα όνειρα έρχονται απο τον Δία...άρα συμφωνώ με τον Dim.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Φοίνικας Posted September 11, 2013 Author Report Share Posted September 11, 2013 Καταρχάς,έχεις δίκιο outis,το ερώτημα είναι και παραμένει το εξής :Ωραία,τον Θεό Ύπνο τον αναλύσαμε.Το βασίλειο του όμως,το βασίλειοτου Ύπνου,ΠΩΣ περιγράφεται?Γιατί όπως ο Άδης έχει τον Κάτω Κόσμοέτσι προφανώς και ο Ύπνος έχει το δικό του Βασίλειο,με τους δικούςτου νόμους,στα πλαίσια του οποίου ζούν και οι Όνειροι.ΤΙ και ΠΟΥ είναιτο βασίλειο αυτό?Dim,εκτιμώ αφάνταστα τις γνώσεις σου στην αρχαιοελληνική λατρεία καιμυθολογία αλλά τα μπερδέματα ανάμεσα σε διαφορετικές θρησκείες τααντιπαθώ αφάνταστα..Θεωρώ οτι κάθε λατρεία/θρησκεία έχει το δικό τηςπλαίσιο,τους δικούς της όρους,το δικό της ηθικοκοινωνικό πλαίσιο,τονδικό της,προσωπικό,μυθολογικό,μαγικό κόσμο.Εσύ ίσως από αγάλματα,συγκρίσεις κτλ να κατέληξες στο οτι: ΘΕΟΣ δλδ τι σημαίνει ΘΕΟΣ από το θέω.. τρέχω γρήγορα στον ουρανό δλδ ουρανοδρόμος.... το οποίο είναι ένας τίτλος για όσους κάνουν αστρικές προβολές.. Kαι μπορεί να έχεις και δίκιο!Αλλά.Είναι.Σαλάτα.Δεν είναι η οπτική των Αρχαίων,δεν είναι η οπτικήτων Αναγεννησιακών,ΔΕΝ είναι η οπτική των Ανατολιτών,είναι ένα ΜΠΕΡΔΕΜΑ που στόχο έχει νασυγχωνεύσει ΟΛΗ την γνώση μέσα σε μια θεωρία.Θεωρώ οτι αυτό είναι ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος.Άλλο τα συγκινονούντα δοχεία,που το καθένα περιέχει το δικό του υλικό και απλά επικοινωνεί μετα άλλα και άλλο το ΈΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ δοχείο που έχει ένα αβέβαιο μείγμα των πάντων.Και το χειρότερο,αυτό το ένα και μοναδικό δοχείο,δεν βοηθάει την λογικη και την σκέψη ΚΑΝΕΝΟΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρχάγγελος Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Ωραία θέλεις γραπτά..... δες λοιπόν Ιστορία και όχι μυθολογία... στον σύνδεσμο είναι η Φοινικική Ιστορία (όχι μυθολογία) που λέει Ότι Ουρανός, Κρόνος, Τάαυτος δλδ Ερμής κτλ ήταν ιστορικά πρόσωπα στην Φοινίκη και κάναν πόλεμο... Θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός στο να χρησιμοποιήσω ως πηγή για την Ελληνική Μυθολογία τους κατ'εξοχήν εχθρούς της, ειδικά όταν πρόκειται για τον αποσυμβολισμό της. Βήλφεγωρ: Τα κείμενα στα οποία έχουμε πρόσβαση, δεν είναι κατανάγκη τα κείμενα που υπάρχουν (ή υπήρξαν). Επίσης, τα κείμενα στα οποία έχουμε πρόσβαση, δεν είναι κατανάγκη αναλοίωτα. Μην ξεχνάς ότι τα περισσότερα είναι χειρόγραφες αντιγραφές από μοναστήρια. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιούμε και τα γλυπτά (είτε αγάλματα, είναι αγγεία, είτε νομίσματα), σαν πηγές πληροφόρισης. Πολλά από αυτά ήταν επετειακά, τελετουργικά, αφιερώματα στους θεούς κλπ. Δεν είναι υποδεέστερα ενός κειμένου. Αυτά μία μικρή παρένθεση, σχολιασμός των σχολίων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 δια της ελεφάντινης πύλης έρχεται ο πρώτος ο απατηλός...και δια της ΚΕΡΑΤΙΝΗΣ ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ .Δύο ΠΥΛΕΣ ονείρων δηλαδή..... αυτό είναι και στις Ορφικές πινακίδες... Όμηρος - Ορφικοί οπότε τυατίζονται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Kαι μπορεί να έχεις και δίκιο!Αλλά.Είναι.Σαλάτα. Δεν είναι ... απλά οι αρχαίοι το Θεός το είχαν μέχρι τον Πλάτωνα την ύψιστη βαθμίδα και η ετυμολογία ήταν από το θέω τρέχω τάχιστα στον ουρανό... Μετέπειτα από τους Πλατωνικούς και μετά που φέραν στο φως τα Ορφικά και Πυθαγόρεια στοιχεία βγήκαν και άλλες βαθμίδες πάνω από τους Θεούς που είναι οι Ενάδες και Τριάδες και το Εν.... αλλά αυτά δεν τα μαθαίνουμε στα σχολεία ότι υπάρχουν και είναι από το 470 πΧ μέχρι την Ελληνιστική εποχή... δλδ ο αρχαίος που λες τα είχε σαλάτα από τότε είχε Εν και Ενάδες πιο πάνω από την λέξη Θεό. Αλλά η λέξη Θεός την χρησιμοποιούσαν γενικά για όλα τα αθάνατα όντα όπως και σήμερα έτσι και οι Ενάδες ήταν Θεοί... Μπερδεύτηκες νομίζω όχι καταλαβαίνεις πολύ καλά την γενικότητα ... απλά δεν ξέρεις όπως και όλοι οι νεοέλληνες φιλοσοφία του 400 πΧ και μετά έχετε μείνει στην μυθολογία για αυτό σας φαίνετε δύσκολο να πάρετε στοιχεία από Ινδία πχ που είναι μια καθαρά Ορφικού τύου παγανισμός που επιζεί!!! Αυτά και περί δυσκολιών... αν το συνεχίσεις πάντως θα σου αρέσει δεν είναι μπέρδεμα όπως νομίζεις.... ίσα ίσα ξεμπέρδεμα είναι αν βρεις τα σωστά πχ σωστή μυθολογία, σωστούς ορισμούς από το TLG και όχι ότι να ναι... το Θεός ως ουρανοδρόμο από κει το χω δει σε αρχαίο λεξικό, άρα το ξέραν εμείς δεν το ξέρουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός στο να χρησιμοποιήσω ως πηγή για την Ελληνική Μυθολογία τους κατ'εξοχήν εχθρούς της, ειδικά όταν πρόκειται για τον αποσυμβολισμό της. Βήλφεγωρ: Τα κείμενα στα οποία έχουμε πρόσβαση, δεν είναι κατανάγκη τα κείμενα που υπάρχουν (ή υπήρξαν). Επίσης, τα κείμενα στα οποία έχουμε πρόσβαση, δεν είναι κατανάγκη αναλοίωτα. Μην ξεχνάς ότι τα περισσότερα είναι χειρόγραφες αντιγραφές από μοναστήρια. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιούμε και τα γλυπτά (είτε αγάλματα, είναι αγγεία, είτε νομίσματα), σαν πηγές πληροφόρισης. Πολλά από αυτά ήταν επετειακά, τελετουργικά, αφιερώματα στους θεούς κλπ. Δεν είναι υποδεέστερα ενός κειμένου. Αυτά μία μικρή παρένθεση, σχολιασμός των σχολίων Ποιοι είναι εχθροί οι Φοίνικες δλδ οι Παλαιστίνιοι σημερινοί ήταν εχθροί στην αρχαία Ελλάδα.... για πες διότι εγώ το αντίθετο ξέρω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρχάγγελος Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Ποιοι είναι εχθροί οι Φοίνικες δλδ οι Παλαιστίνιοι σημερινοί ήταν εχθροί στην αρχαία Ελλάδα.... για πες διότι εγώ το αντίθετο ξέρω! Ξεφεύγουμε από το θέμα και δεν είναι πρέπον. Θεωρώ, από αυτά που γνωρίζω, ότι οι Φοίνικες ήταν Σημιτικός λαός. Πάραυτα, αν υπάρχουν αμφιβολίες για το συγκεκριμένο γεγονός, δεν θα σταθώ εκεί, αλλά στην φράση του κειμένου '' Ἱστορεῖ δὲ τὰ περὶ Ἰουδαίων ἀληθέστατα, ὅτι καὶ τοῖς τόποις καὶ τοῖς ὀνόμασιν αὐτῶν τὰ συμφωνότατα'' Το οποίο στα μάτια μου φαντάζει ''Θα σας πω μία ιστορία για τα πρόβατα, την οποία ο λύκος θεωρεί αληθινή''. Αν θέλεις, μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλο νήμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Καταρχάς,έχεις δίκιο outis,το ερώτημα είναι και παραμένει το εξής : Ωραία,τον Θεό Ύπνο τον αναλύσαμε.Το βασίλειο του όμως,το βασίλειο του Ύπνου,ΠΩΣ περιγράφεται?Γιατί όπως ο Άδης έχει τον Κάτω Κόσμο έτσι προφανώς και ο Ύπνος έχει το δικό του Βασίλειο,με τους δικούς του νόμους,στα πλαίσια του οποίου ζούν και οι Όνειροι.ΤΙ και ΠΟΥ είναι το βασίλειο αυτό? ..... Στο είπα, είναι "λόγος" το "βασίλειό του" είναι η "θάλασσα" της ύπαρξης απ'όπου περνά και βέβαια έχει και συγγενείς "λόγους" (Όνειρος πχ) με τους οποίους ορισμένως διασταυρώνεται. Θέλεις αντί λόγος να χρησιμοποιήσω τον όρο "αρχή;" ή ίσως να έλεγα «μορφοδιάταξη;» ή «μορφογεννητικό πεδίο;». Αυτά τον αποπροσωποποιούν αν και είναι επίσης ακριβή ως ένα σημείο! Ασφαλώς τα επίπεδα είναι πολλαπλά, όπως τα αντιλαμβανόμαστε εξωτερικά, ή και ένα αν θέλεις αν το δεις συνολικά! Στο βαθύτερο (για το οποίο μπορώ να μιλήσω σήμερα) τον βλέπω ως "λόγο" "αρχή;" Στο επόμενο ως «αρχή» (ή μήπως «άρχων»; ακούγεται γνωστικό!) και σε κατοπινά, επίπεδα, «ρηχότερα» μπορεί να ιδωθεί ως «πνεύμα,» «δαίμων,» ή τελικά όπως εκφράστηκε έτσι πως το εξετάζεις «θεότητα.» Σ’αυτά το βασίλειο είναι το οργανικό ον στο οποίο ενεργεί, ο άνθρωπος πχ. Ή ο εγκέφαλος (απ’όπου ενεργεί.) Ποιο είναι το «βασίλειο» της «σοφίας» ή της «τέχνης» ή της «γέννας;» - παρόμοια με τον ύπνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.