Jump to content

Recommended Posts

Τον τελευταίο καιρό (εδώ και κανα χρόνο το παρατηρώ για να σιγουρευτώ) πρόσεξα ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στις ταινίες (και ίσως και σειρές) που κυκλοφορούν. Τυχαίο; Δε νομίζω.

 

Δεν θα το γράψω ακόμα αλλά ανοίγω αυτό το τόπικ για να κουβεντιάσουμε και να εξετάσουμε το (πιθανό;) φαινόμενο μαζί με τα αναπόφευκτα «πως» και «γιατί», να αναφερθούν άλλα παρόμοια ίσως και να αρχίσουμε να προσέχουμε πράγματα που περνάνε απαρατήρητα αλλά που ενεργούν στη γνώμη μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε (και απρόσκλητα).

 

Και με την ευκαιρία θυμήθηκα και μια δυο άλλες σχετικές περιπτώσεις.

 

Χωρίς να αναφερθώ σε κάτι συγκεκριμένο θα τα περιέγραφα ως εξής:

  1. Κάποια επαναλαμβανόμενα θέματα σε ταινίες που (για φαντάσου!) καταλήγουν να πάρουν Όσκαρ...
  2. Κάποιες σκηνές σε ταινίες και σειρές που,

Α. «Περνάνε κάποιο ‘περίεργο’ μήνυμα – μόνο με το ότι προβάλονται.

Β. Ενδυναμώνουν μέσα από κάποιες ισχυρές εικόνες συγκεκριμένες διαθέσεις (αυτό είναι παλιό, αλλά ανακατεύοντας ήρθε στην επιφάνεια)

 

Τέλος υπάρχει και η άλλη πλευρά - ταινίες που περνάνε "μη πολιτικώς ορθά" μηνύματα -


Σημ.1 Το «αποκαλυπτικές» στον τίτλο δεν έχει να κάνει με την «Αποκάλυψη» ή το σενάρια «τέλους κόσμου» αλλά με το τι μπορούν να μας αποκαλύψουν τάσεις που ίσως παρατηρούμε!

Σημ. 2 Δεν το βλέπω με οπτική ‘σεναρίου συνομωσίας’ αλλά οι... συμπτώσεις (!) παραείναι πολλές για να είναι τυχαίο.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά το παρατήρησες φίλτατε Ουτις !

Είναι τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα (σαν περίπου από τότε που αφυπνίστηκα!) που και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό και μάλιστα επαναλαμβανόμενα και συνεχόμενα !


Κάτι τρέχει με της ταινίες των σουπερ ηρώων(;)

Α) πέρυσι μια μεγάλη απογοήτευση- σοκ δέχτηκα όταν είδα στου κινηματογράφους την ταινία The Dark Knight Rises !

Αντί για ταινία με τον Batman , ήταν μια ξεδιάντροπη προπαγάνδα προέβαλε με λίγα λόγια : οι καλοί πλούσιοι , οι κακοί φτωχοί , που δεν πρέπει να διαμαρτύρονται γιατι αν τολμήσουν να επαναστατήσουν θα βγουν χαμένοι !
Ο ίδιος ο Batman ήταν κομπάρσος στην ταινία του !


Β) Φέτος το σοκ συνεχίστηκε από τον αγαπημένο σουπερ ήρωα όλον τον Αμερικανών αλλά και φασιστών – (παπ)Αριων !
Πρόκειται για την ταινία  Man of Steel ,  και για να περιγράψουμε τη προβάλει η ταινία ένας πιο σωστός τίτλος θα ήταν superman ο νέος jesus !
Όλοι η ταινία είναι μια ξεδιάντροπη προπαγάνδα ώστε να μας πείσει να γίνουμε με το ζόρι χριστιανοί ! Ποιος έλεγε για ελεύθερη βούληση να δεις …..… καλά άστο θα το θυμηθώ μετά .
Προέβαλε με λίγα λόγια : ο superman έγινε superman με την στολή και γνωστός στην ηλικία τον 33 χρόνων ! , οι άνθρωποι προσεύχονται και τον επικολλούσαν για να τους βοηθήσει , μα ακόμη και ένα υπάνθρωπος είναι θεάνθρωπος για αυτό και ο superman όταν τα βρήκε δύσκολα πήγε στην εκκλησία προσευχήθηκε και είπε <θεέ – πατέρα > , μα να πει πατέρα σιγά ρε ποιος είσαι ο jesus ! , στο τέλος της ταινίας αφού θυσιάστηκε για τη ανθρωπότητα έπεφτε προς τα κάτω καθώς το σώμα του σχημάτιζε έναν σταυρό – λες και ήταν ο εσταυρωμένος !


:hm:

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τις ταινίες Όσκαρ, πέρα από το μοτίβο του καλού Αμερικάνου και των κακών υπολοίπων, οι άλλες ταινίες μου φαίνονται λίγο "χλιαρές" ως προς τη θεματολογία τους.

Πολεμικές ή απλώς με κέντρο την Αμερική: The Hurt Locker (2010), Argo (2012), Crash (2004), No Country for Old Men (2008)

Για παράδειγμα: The artist (2011), Slumdog Millionaire (2009), The King's Speech (2011)

 

Αναφέρεσαι σε ελληνικές σειρές, σε αγγλικές, σε αμερικάνικες ή σε όλες;

Ας πούμε ότι τελευταία στις ξένες σειρές έχουν ως θεματολογία την επιβίωση του ανθρώπου μετά από κάποια μεγάλη καταστροφή:

Walking dead, Falling skies, Jericho, Survivors, The Colony

 

Το breaking bad είναι μια σειρά που σηκώνει αρκετή κουβέντα. Αλλά και πάλι, δε βγάζει νόημα αν πάμε να σκεφτούμε λογικά την πλοκή έξω από την Αμερική.

 

Νομίζω ότι τα θέματα είναι διαφορετικά αναλόγως τη χώρα από την οποία προέρχονται. Δυστυχώς για τις ελληνικές σειρές και ταινίες δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω δει καμία εδώ και αρκετό καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Dystopian – Δυστοπία



Πολλές ταινίες μας προετοιμάζουν , προειδοποιούν , άλλο . Για ένα καθόλου αισιόδοξο μέλλον αλλά αρκετά ρεαλιστικό !


2 τέτοιες ταινίες είναι το In Time (2011) με τον Justin Timberlake και το The Hunger Games (2012) .

Και στης 2 ταινίες οι πρωταγωνιστής , πρωταγωνίστρια ξεκίνα από την υποβαθμισμένη – γκέτο περιοχή τους , που και στης 2 ταινίες είναι η περιοχή 12 !
Για να φτάσουν στο κέντρο – πρωτεύουσα εκεί που είναι οι πλούσιοι - ισχυροί !

 

:surrender: 

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

...Προέβαλε με λίγα λόγια : ο superman έγινε superman με την στολή και γνωστός στην ηλικία τον 33 χρόνων ! , οι άνθρωποι προσεύχονται και τον επικολλούσαν για να τους βοηθήσει , μα ακόμη και ένα υπάνθρωπος είναι θεάνθρωπος για αυτό και ο superman όταν τα βρήκε δύσκολα πήγε στην εκκλησία προσευχήθηκε και είπε <θεέ – πατέρα > , μα να πει πατέρα σιγά ρε ποιος είσαι ο jesus ! , στο τέλος της ταινίας αφού θυσιάστηκε για τη ανθρωπότητα έπεφτε προς τα κάτω καθώς το σώμα του σχημάτιζε έναν σταυρό – λες και ήταν ο εσταυρωμένος !

 

 

Οι λόγοι για το πιο πάνω είναι άλλοι - κυρίως - κι έχουν να κάνουν με το τι συγκινεί το συγκεκριμένο κοινό για το οποίο γυρίζονται.

 

Παρατηρείς λοιπόν ανάλογα πράγματα – αλλά βρίσκω ορισμένα ασθενή σημεία σ’αυτά που λες

 

 

panas o trismegistos, on 03 Oct 2013 - 10:51, said:

Πολύ καλά το παρατήρησες φίλτατε Ουτις !

 

Είναι τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα (σαν περίπου από τότε που αφυπνίστηκα!) που και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό και μάλιστα επαναλαμβανόμενα και συνεχόμενα !

 

 

Κάτι τρέχει με της ταινίες των σουπερ ηρώων(;)

 

Α) πέρυσι μια μεγάλη απογοήτευση- σοκ δέχτηκα όταν είδα στου κινηματογράφους την ταινία The Dark Knight Rises !...

...

 

Β) Φέτος το σοκ συνεχίστηκε από τον αγαπημένο σουπερ ήρωα όλον τον Αμερικανών αλλά και φασιστών – (παπ)Αριων !

Πρόκειται για την ταινία  Man of Steel ,  και για να περιγράψουμε τη προβάλει η ταινία ένας πιο σωστός τίτλος θα ήταν superman ο νέος jesus !

Όλοι η ταινία είναι μια ξεδιάντροπη προπαγάνδα ώστε να μας πείσει να γίνουμε με το ζόρι χριστιανοί ! Ποιος έλεγε για ελεύθερη βούληση να δεις …..… καλά άστο θα το θυμηθώ μετά ....

 

 

 

 Γιατί ο ‘καϋμός’ για την ελεύθερη βούληση; Σε υποχρέωσε κανείς να δεις την ταινία ή να σε πείσει «με το ζόρι» για κάτι; Δε νομίζω. Είδες τον Οδυσσέα να γκρινιάζει γιατί το τραγούδι των Σειρήνων παραήταν σαγηνευτικό;! Εκείνες έκαναν τη δουλειά τους κι εκείνος που άσκησε την ελευθερία του να τις ακούσει ανέλαβε τις ευθύνες του και πήρε τα μέτρα του.

Αν ασκείς την ελευθερία σου (που ορθά επιδιώκεις) πηγαίνοντας να δεις μια ταινία θα πρέπει να αποδεχθείς ότι δεν υπάρχει «ζόρι» σ’αυτό! (εκτός κι αν μου λες ότι σε πήγαν με το ζόρι!)

 

 

 

Δανάη, on 03 Oct 2013 - 11:12, said:

Όσον αφορά τις ταινίες Όσκαρ, πέρα από το μοτίβο του καλού Αμερικάνου και των κακών υπολοίπων, οι άλλες ταινίες μου φαίνονται λίγο "χλιαρές" ως προς τη θεματολογία τους.

Πολεμικές ή απλώς με κέντρο την Αμερική: The Hurt Locker (2010), Argo (2012), Crash (2004), No Country for Old Men (2008)

Για παράδειγμα: The artist (2011), Slumdog Millionaire (2009), The King's Speech (2011)

 

Αναφέρεσαι σε ελληνικές σειρές, σε αγγλικές, σε αμερικάνικες ή σε όλες;

Ας πούμε ότι τελευταία στις ξένες σειρές έχουν ως θεματολογία την επιβίωση του ανθρώπου μετά από κάποια μεγάλη καταστροφή:

Walking dead, Falling skies, Jericho, Survivors, The Colony

 

... τις ελληνικές σειρές και ταινίες δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω δει καμία εδώ και αρκετό καιρό.

 

 

 

Σχεδόν ο αγγίζεις το πράγμα – μιλάω για κάτι πιο ειδικό πάντως – όσο για την  Ελλάδα – οι προσπάθειες να γίνει προπαγάνδα «εθνοσωτήρια» 1955-1975 και «σοσιαλιστική» 1981-1996 κυρίως απέτυχαν γιατί – πιστεύω – δεν ήταν ρεαλιστικές – αντίθετα στην Αμερική είναι σε βαθμό αρκετό ώστε να πείθουν (το εκεί κοινό, και πατώντας σ’αυτό να κάνουν τη δουλίτσα τους).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενα μοτιβο που εχω παρατηρησει γενικα στις ταινιες ειναι αυτο που ονομαζω το αρχετυπο "ο τρελος του χωριου". Σε πολλες ταινιες εμφανιζεται καποιος "τρελος" που προειδοποιει τους υπολοιπους για καποιο κινδυνο, καταστροφη κλπ και προφανως κανεις δεν τον πιστευει. Στο τελος συνηθως ο τρελος δικαιωνεται και οι υπολοιποι τραβαν τα μαλλια τους που δε τον ειχαν ακουσει.

 

Φυσικα, κατα κανονα οι προειδοποιησεις του τρελου δεν εχουν καμια σχεση με την κοινη λογικη,  με τον ορθο τροπο σκεψης, με την κριτικη ικανοτητα κλπ, αλλα ανηκουν στη σφαιρα του παραλογισμου κι ομως στο τελος πραγματοποιουνται! Γι αυτον ακριβως το λογο το μοτιβο αυτο κανει αισθηση, μενει και περνα και στο υποσυνειδητο ως εικονα. 

 

Πιστευω πως λειτουργει λιγο πολυ ως δουρειος ιππος, σε κανει να υιοθετεις εναν τροπο σκεψης "κι αν;;;" παντα σε συνδυασμο με μια κινδυνολογικη ταση. Με λιγα λογια εκπαιδευει ασυνειδητα στο να παρακαμπτεις τις οποιες λογικες βασεις και να τεινεις συνειρμικα προς παρανοικες ερμηνειες για καθετι που ειναι αγνωστο.

 

Καποια απο τα παραπανω τα εχω παρατηρησει στον εαυτο μου. Θα ηθελα να ακουσω τι λετε γι αυτα :)

Edited by Devaraja
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά βλέπω οτι απλά η βιομηχανία ταινιών προσαρμόζεται σε σχέση
με την ζήτηση..

Παλιότερα υπήρχε ένα πολύ ενθουσιώδες κοινό που απογείωνε τις "μεγάλες
ταινίες".Ενδεικτικά,ακόμα κυκλοφορούν τα φωτόσπαθα των star wars.Και έτσι,
και οι βιομηχανίες και οι σεναριογράφοι και οι παραγωγοί κάθονταν κάτω και
έβαζαν τα δυνατά τους γιατί ήξεραν οτι έπαιζε και χρήμα και μεγάλη αναγνώριση.

Πλέον αυτό το κοινό έχει μειωθεί αρκετά και εστιάζεται περισσότερο στον εφηβικό
κόσμο..Έτσι μετά τις τελευταίες υπερπαραγωγές του Harry Potter και του Lord of
the Rings άρχισε να μειώνεται το budget και να δίνεται περισσότερη έμφαση σε
αυτό που τραβάει τον κόσμο,χωρίς γιγαντιαία έξοδα.

Δηλαδή στο γνωστό τρίπτυχο "εφέ,κοινωνικός προβληματισμός,προχωρημένο νόημα",
μεγενθυμένα στο έπακρο.Όχι οτι είναι όλες έτσι αλλά αυτό ζητάει ο κόσμος οπότε πάντα
υπάρχει μια ροπή προς τα εκεί.Εντωμεταξύ παρατηρείται μεγάλη πτώση γιατί από τα
torrents και από την κρίση χάνουν έναν τόνο άτομα,οπότε και από εκεί μειώνεται και η
ποιότητα και το budget.



 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου φάνηκε 'ύποπτο' με πρόσφατες ταινίες είναι ότι δείχνουν τους πρωταγωνιστές πολύ άνετα να είναι κοντά σε ατομικές βόμβες που σκάνε χωρίς ν'ανησυχούν για ραδιενέργειες και άλλες λεπτομέρειες.... κάτι δεν πάει καλά με το μήνυμα που περνά αυτό (και ναι μεν τις δεκαετίες του 1940 & 50 οι πυρηνικές δοκιμές είχαν και θεατές - και παιδιά! - αλλά όταν άρχισαν να πεθαίνουν από λευχαιμίες αραίωσε το κοινό. Σήμερα αυτό 'ξεχάστηκε')

 

Το άλλο με τα Όσκαρ είναι μια σειρά ταινιών που 'ακούγονται' και έχουν κάτι κοινό... "Ο Λόγος του Βασιλιά", "Σιδηρά Κυρία", "Ντιανα" κτλ κτλ....

Link to comment
Share on other sites

Μια τάση σε πιο φιλοβασιλικά πολιτεύματα. Παρόλα αυτά στην Ευρώπη έχουμε αρκετές φιλοβασιλικές χώρες. Για παράδειγμα, όλες αυτές τις χώρες που διατηρούν τις βασιλικές οικογένειες. Είναι σαφές ότι προσπαθούν να προωθήσουν μια πιο ρομαντική εικόνα αυτών.

Αν το συνδυάσεις με τη γενικότερη τάση της Ευρώπης (και όχι μόνο) σε πιο συντηρητικές πολιτικές ιδέες, ίσως έχεις μια πρώτη απάντηση.

 

Όσο για τις πυρηνικές βόμβες, δεν το είχα παρατηρήσει. Αλλά θα το έχω υπόψη μου. Πιστεύεις ότι προωθούν μια εικόνα σουπερ-ανθρώπων ή ότι προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο να μην υπολογίζει τις συνέπειες των πυρηνικων όπλων (και όχι μόνο);

Link to comment
Share on other sites

...Πιστεύεις ότι προωθούν μια εικόνα σουπερ-ανθρώπων ή ότι προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο να μην υπολογίζει τις συνέπειες των πυρηνικων όπλων (και όχι μόνο);

Αυτό υποψιάζομαι - το περι σουπερ ανθρώπων μάλλον κολλά στο "μεσσιανισμό" των 'φιλοβασιλικών' τάσεων (όπου πάντα κάποιος/α εκ των εκλεκτών (γενετικά) είναι εκεί για να σώζει...)

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε στο 2013, μόλις λίγα σχετικά χρόνια από ταινίες ή σειρές που φλέρταραν με την καταστροφή ως τελική συνήθως έκφραση. Είμαστε δηλαδή σε οπτικοακουστικο κόσμο που φλερτάρει με το «after».

Σε σχέση λοιπόν με το "after"είναι φυσικό να φτιάχνει κανείς τα δικά του σενάρια και το δικό του «χαρτί» για το μέλλον. Το σύστημα θέλοντας όπως πάντα να ελέγχει στο δοκούν τα πράγματα και να προβιβάζει τα δικά του παιδιά, κάνει τις αντίστοιχες κινήσεις.


Προκύπτει όμως ένα θέμα που αξίζει να σημειωθεί. Τόσο η έννοια του «υπερανθρώπου» (overman/superhuman/superman)  όπως και αυτή  του «μετανθρώπου (posthuman/transhuman)  


1) φλέρταραν & φλερτάρουν αναπόφευκτα σαν ιδέες &  για «εξελικτικά φερόμενους  λόγους»  με τον ελιτισμό, τους βασιλείς-φαρισαίους, την επίσημη εξουσία αλλά και υπόγειες κυβερνήσεις, τους ναζί κ.λ.π. όπως  και ένα κομμάτι της υψηλής μαγείας που (προσδοκόμενο εμφανή/αφανή πόστα δύναμης) αντιμετωπίζει όλους τους υπόλοιπους ως μάζες, αναλώσιμους κ.λ.π. Αυτό συμβαίνει όταν σταθερά και αμετάκλητα πιστεύουν ότι είναι αυτό που νομίζουν και παίζουν το στρωμένο από προκατόχους  ρόλο που τσίμπησαν.


2) Είναι μια επί της ουσίας ψευδαίσθηση γιατί η σημερινή γενιά βρίσκεται ανάμεσα σε 2 κόσμους ακόμα και αν επιλέγει διακαώς να τακτοποιείται.Δεν είναι δηλαδή ΑΚΟΜΑ after αλλά between. To φαινομενικά παράδοξο είναι ότι το between μπορεί να έχει περισσότερα κληρονομικά κουσούρια αλλά και ίσως περισσότερες δυνατότητες σε ανοιχτό μέλλον.


Σειρές από την άλλη όπως το «Falling Skies» ή το “Revolution” αποδίδουν καλύτερα το χαοτικό σκηνικό που δημιουργείται, αλλά με ξαναζεσταμένους αντιπάλους. Aμερικανοί εναντίον εξωγήϊνων, επιτήδειοι αμερικανοί εναντίον καλών αμερικανών κ.λ.π. Ένα μεγάλο μέρος δηλαδή των σειρών & των ταινιών δεν εισάγουν εσκεμμένα σκόπιμες πληροφορίες αλλά σφυγμομετρούν πρωτίστως θέματα ζήτησης.Τα ενδιαφέρονται θέματα γνωσης & δύναμης άλλωστε βρίσκονται στις λεπτομέρειες.

Π.χ. πως μπορεί μία κυβέρνηση να πέσει από μία λέξη, μία πληροφορία, μία κίνηση, σε ένα άτομο, μία και μόνη στιγμή, την κατάλληλη. Ένας Doctor Who ξερει..



Σίγουρα πολλοί σεναριογράφοι δεν έχουν χαμπαριάσει τα πρωτότυπα σενάρια που μπορούν να εμπνευστούν από την σημερινή ελληνική πραγματικότητα που άλλοι ζουν στο 2013 άλλοι στο 2050 άλλοι στο 1950 και άλλοι στον χρυσό αιώνα του Περικλέως, βεβαίως βεβαίως..



 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου φάνηκε 'ύποπτο' με πρόσφατες ταινίες είναι ότι δείχνουν τους πρωταγωνιστές πολύ άνετα να είναι κοντά σε ατομικές βόμβες που σκάνε χωρίς ν'ανησυχούν για ραδιενέργειες και άλλες λεπτομέρειες

 

 

 Καλα αυτο ειναι η κλασσικη αμερικανια, σουπερ-ανετοι ηρωες που πετανε και καμια ατακα ενω ολα γκρεμιζονται...

Βασικα αυτος ειναι και ενας λογος που εχω σταματησει να βλεπω ταινιες οπως παλια. Εχω σιχαθει τοση ηλιθιοτητα.

Link to comment
Share on other sites

 Καλα αυτο ειναι η κλασσικη αμερικανια, σουπερ-ανετοι ηρωες που πετανε και καμια ατακα ενω ολα γκρεμιζονται...

Βασικα αυτος ειναι και ενας λογος που εχω σταματησει να βλεπω ταινιες οπως παλια. Εχω σιχαθει τοση ηλιθιοτητα.

Κι όμως η σκηνή αυτή δεν υπήρχε σε έργα πριν το 2010 - ή αν υπήρχε θα ήταν αραιό - τώρα, το ένα πίσω απ'τ'άλλο

Link to comment
Share on other sites

To χάος είναι δεδομένο και ο παραλογισμός ηλίου φαεινότερος.
Το να πίνουν καφέ οι πρωταγωνιστές ενώ δίπλα σκάνε βόμβες δεν απέχει και τόσο πολύ όταν βλέπεις πολιτικούς στη βουλή να παίζουν θέατρο και να χαζογελάνε ενώ δίπλα στο σύνταγμα αυτοκτονεί άνθρωπος ή πορείες με κόσμο που ανατινάζεται οικονομικά & ψυχικά.
 
Οι σούπερ ήρωες εξακολουθούν να μην απέχουν ουσιαστικά ως στάση ζωής από τους περισσότερους ανθρώπους που απλά κοιτάζουν τη δουλειά τους απέναντι στο παραλογισμό είτε από βλακεία είτε από υπεροψία είτε από άμυνα.
Ο πιθανός αλτρουϊσμός τους είναι ένας ακόμη ρόλος με τον οποίο δεν εξαλείφεται το κακό, απλά δουλειά να' χουμε.Τα χολυγουντιανά σφυγμομετρημένα δεδομένα δεν είναι πολύ μακρία από τη διαμορφούμενη πραγματικότητα, απλά τη μεγενθύνουν ως ηχεία ή & σπασμένα τηλέφωνα.
 

Από το 2010 τυπικά είμαστε 3 χρόνια.Ουσιαστικά όμως η εξέλιξη επιταχύνεται προοδευτικά 3 Χ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dystopian – Δυστοπία

 

 

 

Πολλές ταινίες μας προετοιμάζουν , προειδοποιούν , άλλο . Για ένα καθόλου αισιόδοξο μέλλον αλλά αρκετά ρεαλιστικό !

 

 

2 τέτοιες ταινίες είναι το In Time (2011) με τον Justin Timberlake και το The Hunger Games (2012) .

 

Και στης 2 ταινίες οι πρωταγωνιστής , πρωταγωνίστρια ξεκίνα από την υποβαθμισμένη – γκέτο περιοχή τους , που και στης 2 ταινίες είναι η περιοχή 12 !

Για να φτάσουν στο κέντρο – πρωτεύουσα εκεί που είναι οι πλούσιοι - ισχυροί !

 

:surrender: 

 

Από τι φαίνεται μερικές φορές δεν προσπαθούν καν να κρύψουν το ότι προσπαθούν να περάσουν μηνύματα !

 

Και το λέω αυτό με αφορμή της τολμηρές δηλώσεις του βετεράνου ηθοποιού Donald Sutherland και πρωταγωνιστή - κακού στης ταινίες The Hunger Games (2012) και the hunger games catching fire (2013) .

 

 

Donald Sutherland : «Θέλω οι Αγώνες Πείνας να παρακινήσουν επανάσταση» (!)

Ο βετεράνος ηθοποιός που παίζει τον τυραννικό πρόεδρο Coriolanus in the blockbuster series μιλά για πολιτικό ακτιβισμό - συν τον κινηματογραφικούς villains και ευτυχείς γάμους .

 

 

 

Ντόναλντ Σάδερλαντ θέλει να γίνει εξέγερση. Μια πραγματική επανάσταση.(!)

Μια νεολαία ηγεσία να κάνει εξέγερση ενάντια στην αδικία που επικρατεί στης ΗΠΑ και θα την ανατρέψει , για να ξεκινήσει ένα καλύτερο δρόμο .

"Ελπίζω ότι θα αναλάβει δράση, επειδή είναι να πάρει δραστικά σε αυτή τη χώρα."

 

Drone strikes – αεροπλανάκια θανάτου !

 

Ο εταιρικός φόρος !

 

Ο Ρατσισμός , συν ο Ρατσισμός τον μαύρων απέναντι στους λευκούς τα τελευταία χρόνια στης ΗΠΑ !

 

Ο αγωγός πετρελαίου Keystone!

 

Αρνούνται τα κουπόνια τροφίμων στους «Αμερικανούς που λιμοκτονούν» !

 

«Δεν είναι σωστό. Όλα αυτά δεν είναι καθόλου σωστά."

 

 

Donald Sutherland wants to stir revolt. A real revolt. A youth-led uprising against injustice that will overturn the US as we know it and usher in a kinder, better way. "I hope that they will take action because it's getting drastic in this country." Drone strikes. Corporate tax dodging. Racism. The Keystone oil pipeline. Denying food stamps to "starving Americans". It's all going to pot. "It's not right. It's not right."

 

πηγή :  theguardian.com

http://www.theguardian.com/film/2013/nov/19/donald-sutherland-hunger-games-catching-fire

 

 

Να είναι όλα αυτά τώρα ένα διαφημιστικό κόλπο …. Ίσως !

Αλλά και πάλι σε μια χώρα όπως η ΗΠΑ που έχουν ένα απάνθρωπο αυταρχικό καθεστώς (ειδικά μετά της 9/11  ή 11-9-2001) , δεν μιλάς ούτε για αστείο για επανάσταση .  :glare:

 

 

 

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...