Jump to content

Μαγεία Κατά Ελλήνων "πολιτικών" - Γητειά Από Την Κρήτη!


outis
 Share

Recommended Posts

Ανάλυση επί του αποκαλυπτικού τραγουδίου:

Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο  = Ομοιάζω (τονισμός του οτι το φαίνεται διαφέρει από το είναι) με βομβαρδισμένο τοπίο (δηλαδή με τοπίο που έχει φθαρεί, αλλά μόνο επιφανειακά, από φαινομενικά ισχυρότερες δυνάμεις)
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο = Με έμφαση στις ουροβορικές καταστάσεις στις οποίες η δημιουργικότητα παραμερίζεται, χωρίς βέβαια να καταστρέφεται πλήρως.
στης ζωής το τελευταίο θρανίο =
Βουδιστική αναφορά, μιλάει για τις κάστες και την τωρινή μετενσάκρωση του τραγουδιάρη - μύστη.
και με πουλί ξενιτεμένο… = Η Βουδιστική αναφορά συνδέεται με άλλες μετενσακρωτικές και εκπτωτικές δοξασίες. Συνδυάζει τον Κήπο της Εδέμ, με το σοκ από την διαρκείς εναλλαγές ζωών.
 

Έχω πείσμα και γερό το στομάχι = Mιλάει για το dharma του, είναι εδώ με μια συγκεκριμένη αποστολή και θα την εκπληρώσει.
σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα = Προφανώς μιλάει για τον Απόστολο και την σχέση του με τον Ιούδα. 
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα = Και για τον Χριστό που προσέφερε όλη την αγάπη του στον Ιούδα, αλλά αυτός τον πρόδωσε.
έτσι το θέλησε η μοίρα….= Σαν όργανο της μοίρας, για να μπορέσει να εκπληρώσει ο Χριστός την αποστολή του. Ίσως ταυτίζει τον εαυτό του με τον Μάρτυρα Ιούδα, που θυσιάζεται και αμαρτάνει για έναν καλύτερο κόσμο.

 

Άντε να σταθώ στα πόδια μου = Δηλώνει την διαδικασία του να θυμηθεί τις προηγούμενες ζωές του και να επανέλθει στον πυρήνα του αλλά και την ραθυμία που τον κρατάει πίσω ("άντε να")
μετά από τόσα χτυπήματα = Μετά από τον πόνο πολλαπλών μετενσαρκώσεων.
έχω ξεχάσει τα βήματα =  Και τις μνήμες που ξεχνιούνται από ζωή σε ζωή.
μα δε με παίρνει να πώ δε μπορώ =
Αλλά που δεν μπορείς να αρνηθείς να τις ανακτήσεις.
πρέπει να μπώ στο χορό…= Γιατί είναι ουσιαστικής σημασίας για την ισορροπία του Κόσμου.
 

Μες το κόσμο μεγαλώνω τον άπονο = Βουδιστικές αναφορές, τα πάντα είναι πόνος.
ποιός στ΄αλήθεια πέρνει αυτό που του αξίζει = Με εναρωτήσεις για την Θεία Δίκη
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο = και για το κατά πόσο θα πρέπει να την αμφισβητούμε και να την παίρνουμε στα χέρια μας
γιατι η ρόδα δε γυρίζει… = Ειδικά όταν φαίνεται οτι η ισορροπία έχει διαταραχθεί.

Το Αποκρυφιστικό βιντεάκι τελειώνει με τον θάνατο του δυνάστη μετά από απανωτά πνευματικά, εσωτερικά και εξωτερικά χτυπήματα των ενσαρκωμένων χορευτών, οι οποίοι παρότι "φαίνεται" οτι είναι πολλοί, στην αρχή και στο τέλος εμφανίζεται μόνο ένας. Είναι επομένως ένας ο χορευτής, που μαζί με τις προηγούμενες ενσαρκώσεις του μεταφέρει το βάρος του στον δυνάστη, ο οποίος δεν αντέχει την πίεση και αποχωρεί για να ελαφρύνει το κάρμα του σε κάποια επόμενη ζωή. 

Edited by Φοίνικας
Link to comment
Share on other sites

 

Ανάλυση επί του αποκαλυπτικού τραγουδίου:

 

Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο  = Ομοιάζω (τονισμός του οτι το φαίνεται διαφέρει από το είναι) με βομβαρδισμένο τοπίο (δηλαδή με τοπίο που έχει φθαρεί, αλλά μόνο επιφανειακά, από φαινομενικά ισχυρότερες δυνάμεις)

με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο = Με έμφαση στις ουροβορικές καταστάσεις στις οποίες η δημιουργικότητα παραμερίζεται, χωρίς βέβαια να καταστρέφεται πλήρως.

στης ζωής το τελευταίο θρανίο = Βουδιστική αναφορά, μιλάει για τις κάστες και την τωρινή μετενσάκρωση του τραγουδιάρη - μύστη.

και με πουλί ξενιτεμένο… = Η Βουδιστική αναφορά συνδέεται με άλλες μετενσακρωτικές και εκπτωτικές δοξασίες. Συνδυάζει τον Κήπο της Εδέμ, με το σοκ από την διαρκείς εναλλαγές ζωών.

 

Έχω πείσμα και γερό το στομάχι = Mιλάει για το dharma του, είναι εδώ με μια συγκεκριμένη αποστολή και θα την εκπληρώσει.

σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα = Προφανώς μιλάει για τον Απόστολο και την σχέση του με τον Ιούδα. 

την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα = Και για τον Χριστό που προσέφερε όλη την αγάπη του στον Ιούδα, αλλά αυτός τον πρόδωσε.

έτσι το θέλησε η μοίρα….= Σαν όργανο της μοίρας, για να μπορέσει να εκπληρώσει ο Χριστός την αποστολή του. Ίσως ταυτίζει τον εαυτό του με τον Μάρτυρα Ιούδα, που θυσιάζεται και αμαρτάνει για έναν καλύτερο κόσμο.

 

Άντε να σταθώ στα πόδια μου = Δηλώνει την διαδικασία του να θυμηθεί τις προηγούμενες ζωές του και να επανέλθει στον πυρήνα του αλλά και την ραθυμία που τον κρατάει πίσω ("άντε να")

μετά από τόσα χτυπήματα = Μετά από τον πόνο πολλαπλών μετενσαρκώσεων.

έχω ξεχάσει τα βήματα =  Και τις μνήμες που ξεχνιούνται από ζωή σε ζωή.

μα δε με παίρνει να πώ δε μπορώ = Αλλά που δεν μπορείς να αρνηθείς να τις ανακτήσεις.

πρέπει να μπώ στο χορό…= Γιατί είναι ουσιαστικής σημασίας για την ισορροπία του Κόσμου.

 

Μες το κόσμο μεγαλώνω τον άπονο = Βουδιστικές αναφορές, τα πάντα είναι πόνος.

ποιός στ΄αλήθεια πέρνει αυτό που του αξίζει = Με εναρωτήσεις για την Θεία Δίκη

δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο = και για το κατά πόσο θα πρέπει να την αμφισβητούμε και να την παίρνουμε στα χέρια μας

γιατι η ρόδα δε γυρίζει… = Ειδικά όταν φαίνεται οτι η ισορροπία έχει διαταραχθεί.

 

Το Αποκρυφιστικό βιντεάκι τελειώνει με τον θάνατο του δυνάστη μετά από απανωτά πνευματικά, εσωτερικά και εξωτερικά χτυπήματα των ενσαρκωμένων χορευτών, οι οποίοι παρότι "φαίνεται" οτι είναι πολλοί, στην αρχή και στο τέλος εμφανίζεται μόνο ένας. Είναι επομένως ένας ο χορευτής, που μαζί με τις προηγούμενες ενσαρκώσεις του μεταφέρει το βάρος του στον δυνάστη, ο οποίος δεν αντέχει την πίεση και αποχωρεί για να ελαφρύνει το κάρμα του σε κάποια επόμενη ζωή. 

Είναι σίγουρα "γητεία" επιθετικού τύπου (ευχή και κατάρα μαζί) που σίγουρα μπορεί να "διαβαστεί" με διάφορους τρόπους.

Link to comment
Share on other sites

Συγκλονιστικό βίντεο!

 

Παιδιάαα...  :shocked: Πόσο τέλειο!!!!!!!  :woot:  :woot:  :surrender:  :rolleyes:

 

Είναι κάτι παραπάνω.

Θα έλεγα την ανάλυσή του πράγματος ως έρευνα πάνω στον "ΚΩΔΙΚΑ ΝΤΑ ΚΡΗΤΗ!"

 

Γιατί οι μάγκες δείχνουν γνώσεις "σαμανιστικές" (ας το πούμε) και γνώση μαγικής επίθεσης (στο ρίξιμο κατάρας.)

Κατ'αρχήν (ή μάλλον σε τελική ανάλυση) τη δουλειά την κάνουν οι δύο μουσικοί και όχι ως αναξιοπαθής οργισμένος. (Εξηγώ το γιατί πιο κάτω.)

Αυτός παρουσιάζεται οργισμένος αλλά τσακισμένος.

Χωρίς να αρχίσει η μουσική και αν δεν άρχιζε θα έμενε όπως ήταν.

Αρχίζει όμως η μουσική γιατί οι μουσικοί έχουν σχέδια γι'αυτόν και τη δική τους ατζέντα. Γι'αυτό τον ξυπνάνε και αρχίζουν με τον "μαγικό αυλό" (την κάλπικη λίρα* - σημ. είναι λίρα, αλλά παραπέμπει στη "λύρα") να τον χρησιμοποιούν "δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο"

Οι μάγκες ήθελαν να κάνουν μια δουλειά (να ξεκάνουν δικαίως/αδίκως άλλο θέμα) τον πολιτικό.

 

Μόνοι τους δε γινόταν (το κουβεντιάζουμε το γιατί αν θέλει κανείς.)

 

Χρειαζόταν "καταλύτη" (στις μαγικές πράξεις πάντα χρειάζεται, το "μονοπάτι" προς το στόχο. Συνήθως ένας ανύποπτος αλλά συνεργάσιμος muggle μπορεί είναι ιδανικός καταλύτης. Στην "καλή" μαγεία θα πρέπει να ζητηθεί ξεκάθαρα η συγκατάθεσή του, αλλά εδώ δεν έχουμε "καλή!"

Κι αρχίζει ο "χορ-ός" που μαζεύει την ενέργεια σα χορ-δή αυξάνοντας την ψυχολογική ένταση του καταλύτη και την απελευθερώνει διπλά (το ποτήρι που πέφτει και σπάει αρχικά, με την μπουνιά στην τιβί ολοκληρώνει.)

 

Ο έντονος "εκστατικός" τελικά χορ-ός τεντώνει την χορ-δή και την απελευθερώνει. Οι μουσικοί το κάνουν αυτό και το ξέρουμε γιατί ενώ 3 χορεύουν στο καφνείο (με τον... Μανώλη στη... μέση) στο βουνό η οπτασία είναι μόνο τον δύο μουσικών που χορεύουν (που "χρησιμοποιούν" τον απλό άνθρωπο...)

 

Η γητειά-κατάρα περιέχει όλα τα απαραίτητα:

- το στόχο (τον πολιτικό, ίσως στο πρόσωπό του όλους αλλά το "όλοι" είναι αντιπαραγωγικό διαχέει την ενέργεια, χρειάζεται εστίαση.)

- το μονοπάτι (τον άνθρωπο-καταλύτη, το μαγικό-αυλό/λύρα να τον οδηγεί και το χορό)

- το χρονικό στοιχείο-σημείο που σηματοδοτεί την ολοκλήρωση (με την ολοκλήρωση της μουσικής η μπουνιά στην τιβί)

 

Βέβαια η υπόθεση δεν τελειώνει εκεί «Προσοχή γιατί ότι στέλνεις, καλό ή κακό, θα γυρίσει σε σένα 3 φορές πιο δυνατό...» Γι'αυτό οι "καλοί" επιδιώκουν συνειδητή συγκατάθεση αλλά τα επόμενα είναι άλλο θέμα...

 

* Μιλά για την ταινία "Η Κάλπικη Λίρα" όπου αυτή γίνεται σύμβολο της μοίρας για τον "Παύλο" - "Ο κάλπικος παράς δεν χάνεται ποτέ". Με αυτή την λαϊκή παροιμία σφραγίζεται και το τέλος του κάθε αυτοτελούς επεισοδίου, αλλά και το τέλος της ταινίας. Αυτές οι λίγες λέξεις εμπεριέχουν όλο το κεντρικό νόημα γύρω από το οποίο περιστρέφονται οι πράξεις των ηρώων: ότι δηλαδή η επιδίωξη του πλούτου οδηγεί τους ανθρώπους σε μια κάλπικη ζωή, ως προς τα αισθήματα και τις σχέσεις τους.

 

Δείτε και http://cretablog.gr/politismos/laografia-paradosi/item/59944-laiki-kritiki-mageia-giteies-kai-ksorkia

 

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...