Jump to content

Γιατί την Μαγεία...;


 Share

Recommended Posts

Η χριστιανικη πιστη οριζει «ου μαγευσεις, ου φαρμακευσεις» και  «φεύγετε...επαοιδας, κλήδονας, μαντειας, καθαρισμους, οιωνισμους ορνιθοσκοπιας, νεκρομαντειας, επιφωνησεις».

Ολα τα μαγικα που ελπιζουμε οτι θα μας κανουν καλυτερους ή θα κανουμε κατι καλο ή κακο , δεν ειναι παρα μοναχα μια ψευδαισθηση.

Η Αναζητηση στην πιστη της εκκλησιας μπορει να μας οδηγησει στην μοναδικη αληθεια που τοσο μας ενδιαφερει ολους.

 

Διαβασε την Αγια Γραφη και οταν νιωσεις ετοιμος/η κανε μια προσευχη στο Θεο να σε απαλλαξει απο την ενασχοληση σου με την μαγεια και να σου δωσει φωτηση. Πηγαινε στην εκκλησια και ζητα να συζητησεις με εναν πνευματικο .

Link to comment
Share on other sites

Γεγονός είναι ότι αν και κάποια από τα ποιο κάτω υπονοούνται ή και λέγονται στις χριστιανικές γραφές

Η χριστιανικη πιστη οριζει «ου μαγευσεις, ου φαρμακευσεις» και  «φεύγετε...επαοιδας, κλήδονας, μαντειας, καθαρισμους, οιωνισμους ορνιθοσκοπιας, νεκρομαντειας, επιφωνησεις». ...

Δεν λέγονται όπως μας τα λες και θέλει κουβέντα. Λέει καμιά εντολή «ου μαγευσεις, ου φαρμακευσεις»;;;

 

Διαβασε την Αγια Γραφη και οταν νιωσεις ετοιμος/η κανε μια προσευχη στο Θεο να σε απαλλαξει απο την ενασχοληση σου με την μαγεια και να σου δωσει φωτηση. Πηγαινε στην εκκλησια και ζητα να συζητησεις με εναν πνευματικο .

Link to comment
Share on other sites

Στο
Δευτερονόμιο ο Θεός προστάζει  «Να μη βρεθεί σε σένα
κανένας, που να καθαρίζει το γιο του και τη θυγατέρα του με τη
φωτιά, κανένας που να μαντεύει μαντείες, που να προβλέπει τα μέλλοντα με
φωνές (κλήδονες) και παρατηρήσεις σημείων (οιωνών), μάγος που ν'
ασχολείται με επαοιδία, εγγαστρίμυθος και τερατοσκόπος, που να καλεί
τους νεκρούς». (Δευτ. 18, 10).

 

Στο Λευιτικό, μάλιστα, προσθέτει να μην
πλησιάζει κανένας εκείνους που κάνουν αυτά τα πράγματα για να μην
μολυνθεί: «Να μην προσκολληθείτε (σε μάγους) και μολυνθείτε απ' αυτούς,
εγώ είμαι ο Κύριος και ο Θεός σας» (Λευιτ. 19, 26).


Τα μαγικά δεν μπορούν να προσφέρουν καμία ωφέλεια. «Οι
μαντείες και οι οιωνισμοί και τα όνειρα είναι μάταια», λέει η Γραφή
(Σειράχ 34, 5)

Link to comment
Share on other sites

Στο

Δευτερονόμιο ο Θεός προστάζει  «Να μη βρεθεί σε σένα

κανένας, που να καθαρίζει το γιο του και τη θυγατέρα του με τη

φωτιά, κανένας που να μαντεύει μαντείες, που να προβλέπει τα μέλλοντα με

φωνές (κλήδονες) και παρατηρήσεις σημείων (οιωνών), μάγος που ν'

ασχολείται με επαοιδία, εγγαστρίμυθος και τερατοσκόπος, που να καλεί

τους νεκρούς». (Δευτ. 18, 10). ...

Τώρα τα λες καλύτερα, να μείνουμε όμως στο Δευτερονόμιο για λίγο, κοίτα τι λέει ακόμα:

[

Δευτερονόμιο Κεφ. 18

 

1 ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ, οι Λευίτες, ολόκληρη η φυλή του Λευί, δεν θα έχουν μερίδα ούτε κληρονομιά μαζί με τον Ισραήλ· τις προσφορές του Κυρίου, που γίνονται με φωτιά, και την κληρονομιά του θα τρώνε....

 

10 Δεν θα βρεθεί σε σένα [κανένας], που να διαπερνάει τον γιο του ή τη θυγατέρα του μέσα από τη φωτιά ή που να ασκεί μαντεία ή [να είναι] προγνώστης των καιρών ή οιωνοσκόπος ή μάγος

 

11 ή γόης ή ανταποκριτής δαιμονίων ή τερατοσκόπος ή νεκρομάντης.

 

12 Επειδή, καθένας που τα κάνει αυτά [είναι] βδέλυγμα στον Κύριο· και εξαιτίας αυτών των βδελυγμάτων, ο Κύριος ο Θεός σου τούς διώχνει από μπροστά σου.

 

13 Τέλειος θα είσαι μπροστά στον Κύριο τον Θεό σου.

 

...

 

 

21 Και αν πεις στην καρδιά σου: Πώς θα γνωρίσουμε τον λόγο, που ο Κύριος δεν μίλησε;

 

 

22 Όταν κάποιος προφήτης μιλήσει εξ ονόματος του Κυρίου, και ο λόγος δεν γίνει ούτε συμβεί, αυτός ο λόγος [είναι] που ο Κύριος δεν μίλησε· τον μίλησε ο προφήτης μέσα από υπερηφάνεια· δεν θα φοβηθείτε απ’ αυτόν.]

 

Μήπως λοιπόν μιλά για Λευίτες; (παρατήρησε ότι το [κανένας] είναι σε αγκύλες - δεν υπάρχει στο κείμενο]

 

Τι άλλα λέει στο Δευτερονόμιο;

Κεφ 19 (αμέσως μετά) "21 Και το μάτι σου δεν θα λυπηθεί· [θα δοθεί] ζωή αντί ζωής, μάτι αντί ματιού, δόντι αντί δοντιού, χέρι αντί χεριού, πόδι αντί ποδιού." - αυτό νομίζω ο Ιησούς το ακύρωσε.

 

Κεφ. 14 "3 Δεν θα τρως τίποτε το βδελυκτό.

 

 

4 Τούτα είναι τα κτήνη, που θα τρώτε: Το βόδι, το πρόβατο, και η κατσίκα,....

 

 

7 Τούτα, όμως, δεν θα τρώτε, ...·

 

8 και το γουρούνι, επειδή έχει μεν το νύχι του δίχηλο, όμως δεν αναμασάει· είναι σε σας ακάθαρτο· από το κρέας τους δεν θα τρώτε, ούτε θα αγγίζετε το ψοφίμι τους."

 

Να υποθέσω ότι εσύ που χρησιμοποιείς το Δευτερονόμιο ως κανόνα του τι πρέπει και του τι δεν πρέπει να κάνουμε δεν τρώς χοιρινό, λουκάνικα, γύρο κτλ;;;;

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα ο καθενας δινει δικη του ερμηνεια. Το θεμα ειναι ποια ειναι η σωστη ερμηνεια ? Η ερμηνεια ενος ατομου ή μιας ομαδας που υπαρχει μερικα χρονια ή η ερμηνεια που δινει ο ζωντανος οργανισμος του σωματος του Χριστου που ζει 2000 χρονια ;

Το πρωτο χωριο που παρεθεσα αναφερετε στο λαο του κυριου . Που εκεινη την εποχη ο λαος του ηταν οι εβραιοι . Σημερα ειναι οι Χριστιανοι .

Στο δευτερο σκελος της ερωτησης σου , χρησιμοποιω ως κανονα εκει που πιστευω . Και εκει που πιστευω δεν ειναι μονο η παλαια διαθηκη αλλα και η καινη . Αν ημουν εβραιος η μουσουλμανος ομως δεν θα ετρωγα χοιρινο.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα ο καθενας δινει δικη του ερμηνεια. Το θεμα ειναι ποια ειναι η σωστη ερμηνεια ? Η ερμηνεια ενος ατομου ή μιας ομαδας που υπαρχει μερικα χρονια ή η ερμηνεια που δινει ο ζωντανος οργανισμος του σωματος του Χριστου που ζει 2000 χρονια ;

Το πρωτο χωριο που παρεθεσα αναφερετε στο λαο του κυριου . Που εκεινη την εποχη ο λαος του ηταν οι εβραιοι . Σημερα ειναι οι Χριστιανοι .

Στο δευτερο σκελος της ερωτησης σου , χρησιμοποιω ως κανονα εκει που πιστευω . Και εκει που πιστευω δεν ειναι μονο η παλαια διαθηκη αλλα και η καινη . Αν ημουν εβραιος η μουσουλμανος ομως δεν θα ετρωγα χοιρινο.

 

Μισό λεπτό, γι'αυτό μιλώ. Ποιός είναι ο "κανόνας" του τι απ'όσα λέει το Λευτικό και το Δευτερονόμιο είναι να τηρούν οι Χριστιανοί; Είναι κάτι αυθαίρετο; Στην Καινή πχ λέει (επ προς Γαλάτες κεφ 5.3 Διαμαρτύρομαι ξανά προς κάθε άνθρωπο που κάνει την περιτομή, ότι είναι χρεώστης να εκτελεί ολόκληρο τον νόμο.) Ή θα τηρείς-τηρείς δηλαδή, το ναι-ναι, ή θα είσαι εντός της χάρης, το ναι-και-όχι είναι για τον καφέ.

 

«Στο Λευιτικό, μάλιστα...»

 

Μάλιστα! το Λευιτικό – είναι ξεκάθαρο, αφορά τους Λευίτες που έπρεπε να είναι τελετουργικά καθαροί – εξ ου και το ζήτημα ‘μόλυνσης’ («Να μην προσκολληθείτε (σε μάγους) και μολυνθείτε απ' αυτούς, εγώ είμαι ο Κύριος και ο Θεός σας» (Λευιτ. 19, 26).

 

Το ίδιο αυτό Λευιτικό που επικαλείσαι θεωρεί ότι η γυναίκα με περίοδο είναι εστία ‘μολύνσεως’ (κεφ 15) Ο Ιουδαίος πχ δεν θα αγόραζε από μαγαζί που η γυναίκα στο ταμείο που θα του έδινε τα ρέστα είχε περίοδο γιατί ότι άγγιζε θεωρούνταν μολυσμένο. Να υποθέσω ότι κάνεις το ίδιο; Όταν κάποια λεει ότι είναι ‘εκείνες οι μέρες’ απομακρύνεσαι μη μολυνθείς; (για το Λευιτικό ακόμα και το να καθήσεις σε καρέκλα που έχει καθήσει γυναίκα με περίοδο είναι λόγος «μόλυνσης» - φαντάσου στα λεωφορεία να ρωτάς πριν καθήσεις την προηγούμενη, για να είσαι σίγουρος! Σημ. Αν είδατε σε πρόσφατες ειδήσεις ζήτημα με υπερορθόδοξους ιουδαίους και τις γυναίκες στα λεωφορεία - στο σημερινό Ισραήλ αυτός είναι ο λόγος. Εκείνοι – που το τηρούν – ας το επικαλούνται, αλλά εσύ το τηρείς έτσι;;;

 

 

Όσο για «Τα μαγικά δεν μπορούν να προσφέρουν καμία ωφέλεια. «Οι

μαντείες και οι οιωνισμοί και τα όνειρα είναι μάταια», λέει η Γραφή

(Σειράχ 34, 5)» Σύμφωνοι.

 

 

Αλλά είναι έτσι πάντα;

 

 

Φαντάσου δηλαδή όταν είδε σε όνειρο ο Ιωσήφ όπως τον δείχνει το κατά Ματθαίο κεφ1 να ΜΗΝ το είχε πάρει σοβαρά μην τυχόν πλανηθεί _ ως μάταιο!

 

 

19 Και ο άνδρας της, ο Ιωσήφ, επειδή ήταν δίκαιος, και μη θέλοντας να την εκθέσει δημόσια, θέλησε να τη διώξει κρυφά.

 

 

20 Και ενώ αυτός [τα] συλλογίστηκε αυτά, ξάφνου, ένας άγγελος του Κυρίου, παρουσιάστηκε σ’ αυτόν σε όνειρο, λέγοντας: Ιωσήφ, γιε τού Δαβίδ, μη φοβηθείς να παραλάβεις τη Μαριάμ, τη γυναίκα σου· επειδή, αυτό που γεννήθηκε μέσα της είναι από το Άγιο Πνεύμα·....

 

 

24 Και όταν ο Ιωσήφ σηκώθηκε από τον ύπνο, έκανε όπως τον πρόσταξε ο άγγελος του Κυρίου· και πήρε τη γυναίκα του.» Θα την είχε διώξει τη Μαρία και θα την είχαν λιθοβολήσει... αλλά το γράμμα υπηρετεί το πνεύμα και όχι ανάποδα.

 

 

 

 

 

Να μη μιλήσω για το πως οι Μάγοι λίγο μετά (κεφ2) δείχνονται πιο ευαίσθητοι στα σημεία του Θεού, από... τους ιερείς και γραμματείς του Λευιτικού και του Δευτερονόμιου που είχαν τις γραφές, τις διάβαζαν, τις καταλάβαιναν αλλά δεν έβλεπαν μπροστά τους...

 

 

 

 

 

Κάπως αλλιώς λοιπόν βλέπονται κατά Θεόν όλ’αυτά, όχι ότι δεν έχουν και το δίκαιό τους, αλλά κι όχι με το γράμμα ενός νόμου που δεν τηρούμε πια -

Link to comment
Share on other sites

@outis ειμαι σιγουρος οτι εχεις πολλα αναπαντητα ερωτηματα , αν όχι λαθος απαντημενα τα περισσοτερα. Δεν υπαρχει ερωτημα που να μην απανταται στη Θεολογια . Ολες οι ερωτησεις και αποριες εχουν μια απαντηση . Φυσικα πολλα πραγματα επι εποχης παλαιας διαθηκης καταργηθηκαν με την ελευση του χριστου ή αλλαξαν . Για ποιο λογο ?

 

Ο Θεος τιμωρησε τον ανθρωπο για την ανυπακοη που εδειξε στο κηπο της Εδεμ και τον εκανε θνητο , του εκοψε την αμεση επικοινωνια με τον Θεο . Ομως λογω αγαπης ηρθε παλι στον κοσμο για να αναπληρωσει την σχεση αυτη μεσω του Ιησου Χριστου . Ετσι ο ανθρωπος μεσω της νεας σχεσης εμαθε καινουρια πραγματα για το προσωπο του επειδη ετσι θελησε ο Θεος.

 

Επισης διαβαζοντας κανεις την καινη διαθηκη αντιλαμβανεται οτι το φως του κοσμου και η αληθεια του κοσμου , δεν ειναι απλα να μην τρως χοιρινο , να κανεις περιτομη οταν γενιεσαι και να ακολουθεις τυπικα τους κανονες. Η αληθεια ειναι η αγαπη που πηγαζει μεσα απο την αγαπη στο προσωπο του Χριστου. Και ειναι η αληθινη αγαπη .

 

Αλλο προσευχομαι στον Θεο και συμμετεχω ενεργα στην λατρεια , Αλλο κανω μαγεια για να κανω καλο ή κακο ή απο περιεργεια .

ΤΟ πρωτο ειναι αληθινη αγαπη, το δευτερο ειναι αρρωστημενη αγαπη ή αρρωστημενο μισος ή ανοησια.

 

@Devaraja ναι ειμαι ορθοδοξος .Η αποψη μου ειναι οτι ακολουθω το πιστευω της εκκλησιας μου, αλλιως θα αυτοπροσδιοριζομουν καπως αλλιως .

Το πιστευω της εκκλησιας μου που εχω επιλεξει συνειδητα (και ειναι η προσωπικη μου αποψη ) λεει οτι η μονη ορθη πιστη η μονη οδος ειναι μια, οπως και η εκκλησια ειναι μια . Ετσι λεει μεσα και η Γραφη.

 

Οτι προερχεται εκτος εκκλησιας ειναι εκ του πονηρου , ειτε ειναι αλλο δογμα ειτε αλλη θρησκεια .( Και δεν αναφερομαι στους ανθρωπους αλλα στις ιδεες(θρησκειες-δογματα) .)

Link to comment
Share on other sites

@outis ειμαι σιγουρος οτι εχεις πολλα αναπαντητα ερωτηματα , αν όχι λαθος απαντημενα τα περισσοτερα. Δεν υπαρχει ερωτημα που να μην απανταται στη Θεολογια . ...

...

Τα ποστ σου όμως εγείρουν ερωτηματικά.

 

Το κεφάλαιο στο Δευτερονόμιο δείχνει να μιλά για ιερείς και λευίτες εκεί δες τι λεει το επίσημο κείμενο:

 

 

«1 ουκ εσται τοις ιερευσιν τοις λευιταις ολη φυλη λευι μερις ουδε κληρος μετα ισραηλ καρπωματα κυριου ο κληρος αυτων φαγονται αυτα

10 ουχ ευρεθησεται εν σοι περικαθαιρων τον υιον αυτου η την θυγατερα αυτου εν πυρι μαντευομενος μαντειαν κληδονιζομενος και οιωνιζομενος φαρμακος 11 επαειδων επαοιδην εγγαστριμυθος και τερατοσκοπος επερωτων τους νεκρους

 

 

 

 

 

Αλλά ας πούμε ότι μιλά για όλους.

 

 

Κοίτα τι λεει, μιλά για 3-4 πρακτικές στην ουσία κι όχι για 10 (;) που αφήνει να εννοηθεί η μετάφραση.

 

 

1. ουχ ευρεθησεται εν σοι περικαθαιρων τον υιον αυτου η την θυγατερα αυτου εν πυρι

 

 

Τι είναι αυτό; Είναι το ίδιο που έκανε η Θέτιδα στο Αχιλλέα – κι ο Πηλέα είχε φρίξει γιατί η πρακτική (όπως την ήξερε) σκότωνε το μωρό – άλλο αν στα Ομηρικά έπη άλλη είναι η έκβαση! Κανείς δεν το κάνει σήμερα αλλά κι αν το κάνει θα είναι παράνομο. Δε μας αφορά λοιπόν.

 

 

Έπειτα

 

 

2. μαντευομενος μαντειαν κληδονιζομενος και οιωνιζομενος φαρμακος

 

 

Το «φαρμακός» είναι περισσότερο δηλητηριαστής αλλά πράγματι μπορεί να επεκταθεί σε όσους μαντεύουν, λύνουν-και-δένουν με μάγια και φίλτρα κτλ. κι εδώ κι αν υπάρχει κάποιο δίκιο (για όσους πιστεύουν στις γραφές εννοώ) δεν είναι όλα ξεκάθαρα (και υπάρχουν και όσοι δεν πιστεύουν, που δε δεσμεύονται από το τι λέει εκεί – ούτε θεωρούν πως τους αφορά).

 

 

3. επαειδων επαοιδην εγγαστριμυθος και τερατοσκοπος επερωτων τους νεκρους

 

 

Εδώ μιλά για νεκρομαντεία περισσότερο και εν μέρη (αλλά σχετική με νεκρομαντεία) για ξόρκια κτλ.

Link to comment
Share on other sites

@outis αν θελεις απαντας , δεν εχω προθεση να σε πεισω για κατι . Απλα ειπα να καταθεσω μια αιρετικη για το φορουμ αποψη . Εσυ προσωπικα πιστευεις οτι Μαγεια και Χριστος πανε μαζι ? Γιατι αν το πιστευεις κατα βαθος ξερεις οτι ειναι ατοπο. Ή σκοταδι θα χουμε , ή φως .

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας ως μελλοντικό πιθανό σχέδιο να ακολουθήσω την ιεροσύνη,
θεωρώ πολύ "περιορισμένη" την άποψη οτι υπάρχει κάποιος τοίχος
ανάμεσα στον Θεό και στην Μαγεία.

Όλη η ουσία του Χριστιανισμού συμπυκνώνεται σε έναν βασικό πυρήνα..
Στο οτι όλη η σοφία,η αγάπη και η δύναμη που μπορεί να υπάρξει βρίσκεται
αιώνια,στην ιδανική μορφή της,στην ύπαρξη και τις προεκτάσεις του Θεού.

Ο Χριστός έκανε εξορκισμούς,ιάσεις,άνοιγε "παράθυρα" στην βασιλεία του
Θεου,μπορούσε να συμπράξει ώστε να ύπαρξουν οι κατάλληλες συνθήκες

για να δουλέψει το Άγιο Πνεύμα,έβλεπε στο μέλλον,είχε την "Μνήμη" της
προηγούμενης μορφής της ύπαρξής του και όπως έλεγε μπορούσε να καλέσει
ολόκληρες μεραρχίες αγγέλων.
Αυτά πέρασαν στους μαθητές του.

Και μετά χάθηκαν.Η Εκκλησία κράτησε τις επιστολές,τα κείμενα και τους βίους
των αποστόλων αλλά ως προς τον Παράκλητο και την διδασκαλία των θαυμάτων
δεν πέρασε στους πιστούς,ουσιαστικά,ούτε λέξη.

Θεωρώ οτι όπως ο Χριστός ξεκαθάρισε οτι δεν υπάρχει λόγος να σφάζουμε το αρνάκι
για να "ευφρανθεί" ο Θεός(ως άλλος Δίας)έτσι δεν πρέπει να φοβόμαστε και τις υπερβατικές
δυνάμεις που προέρχονται από το ποιοί είμαστε και από την πίστη μας στον Θεό.
Και σε περίπτωση που δεν έχει τύχει να ασχοληθείς με "βαθιά/υψηλή" μαγεία,για αυτό ακριβώς

πρόκειται.

Όσο για τις Αγίες Γραφές συμφωνώ με τον outis.Αν κάποιος επιθυμεί πραγματικά να ακολουθήσει
όσα υποδεικνύουν τα περιεχόμενα των Γραφών πρέπει να τα ακολουθήσει όλα χωρίς δικαιολογίες
και χωρίς την ασπίδα της αλληγορίας ή του χώρου γέννησης.Όταν ακολουθείς κάτι πρέπει να το
ακολουθείς ατόφιο.Γιατί οτιδήποτε εκτός είναι "εκ του πονηρού".

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ fireandice ενδιαφέρον τα όσα μας γραφείς μέχρι τώρα αλλά έχω την

ιδέα ότι βγαίνεις εντελώς εκτός θέματος ( δηλαδή εκτός μαγείας ! ) .

 

 

Είναι λυπηρό πραγματικά , αντιπροσωπευεις τον νέο-Έλληνας κουτοπόνηρο κολοτούμπα

με όλες της λάθος-ημιμαθής προκαταλήψεις και τον υπό θεωρητικά πλαίσια χριστιανικό φονταμενταλισμο !

 

 

Όσο για την ερώτηση σου αν Μαγεία και Χριστός πάνε μαζί ?

 

Εγώ θα σου θυμίσω με εναλλακτικό τρόπο το αποχαιρετιστήριο του χριστού !

Και καθώς περνούσε ένα ΑΤΙΑ( άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο ) με μυστηριώδη

τρόπο άρχισε να παίρνει τον χριστο προς το μέρος του !

 

Και όλοι οι πιστής της ‘σέχτας’ του να αναφωνούν ο χριστος αναλιφετε στου ουρανούς

θαύμα θαύμα !

Και ο χριστος να φωνάζει φοβισμένος : ηλίθιοι τη κοιτάτε και δεν με βοηθάτε με

με απαγάγει ένα ufo !

 

Κρίνοντας από τα παραπάνω ίσως ο χριστος να ενεπλάκη και με απαγορευμένες τεχνολογίες

, αρχαίους αστροναύτες , ξωτικά , άλλο ….

 

 

:i_suck:

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Τα εργα που κανει ο Θεος τα μιμειται με μεγαλη ακριβεια ο Διαβολος .

 

 

Εξορκισμο κανονικο κανει ενας ιερεας της εκκλησιας. Κανει ομως και ενας που δεν ειναι ουτε καν πιστος.

 

Θαυματα γενικοτερα συμβαινουν εντος εκκλησιας, Ομως "θαυματα " συμβαινουν και εκτος .

 

 

Η διαφορα ποια ειναι ? Στην πρωτη περιπτωση οτι συμβαινει συμβαινει για αληθινο καλο . στην δευτερη περιπτωση συμβαινει για εξαπατηση και φαινομενικο "καλο"

Link to comment
Share on other sites

Ο Χριστός είναι ο ποιμένας.Ο Διάβολος το τσοπανόσκυλο.
Και ο Θεός το Λιβάδι,τα βούνα,τα ρυάκια και όσα κατοικούν σε αυτά.

Είτε αρχιτσοπάνης είσαι είτε "βοσκαρουδάκι" ένα άρρωστο πρόβατο
που θα βρεθεί στον δρόμο σου μπορείς να προσπαθήσεις να το σώσεις.
Ποια είναι η διαφορά?Οτι ο αρχιτσοπάνης μπορεί να κρίνει πόσα να κάνει,
πόσο να εμπλεχθεί και πότε να σταματήσει(γιατί το έχει κάνει πολλές φορές)
ενω το βοσκόπουλο δεν ξέρει ακόμα.

Και τα δύο του Θεού είναι.

Του Διαβόλου είναι να κλείσεις τα μάτια και τα αυτιά σου και να πεις "αα δεν είναι αυτά για εμένα,
εγώ θα αφήσω το πρόβατο να πεθάνει και μπράβο μου γιατί έχω δίκιο".
Του διαβόλου επίσης είναι  ως ασθενής-προβατάκι να μην κάτσεις να ψάξεις για την σωστή θεραπεία
που ταιριάζει σε εσένα αλλά να πέσεις στα χέρια του πρώτου επιτήδειου που λέει πως κατέχει την
μόνη πραγματική θεραπεία και την μόνη πραγματική γνώση.

Η στασιμότητααδιαφορία και ο παρωπιδισμός είναι ο εχθρός του Ανθρώπου με άλλα λόγια.

Υ.Γ.Επί αυτού που έγραψες,οποιοσδήποτε έχει τον θεό στον αίμα του μπορεί να κάνει εξορκισμό,
αν διδαχθεί πως,και οποιοσδήποτε έχει την "μαγεία και τον Θεό" στο αίμα του μπορεί να κάνει θαύματα,
αν βρει πως.Αυτά τα εντός εκκλησίας,εκτός εκκλησίας δεν θέλω να τα σχολιάσω.Γιατί μου θυμίζουν το
"πας μη Τούρκος,βάρβαρος".

Edited by Βηλφεγώρ
Link to comment
Share on other sites

@outis αν θελεις απαντας , δεν εχω προθεση να σε πεισω για κατι . Απλα ειπα να καταθεσω μια αιρετικη για το φορουμ αποψη . Εσυ προσωπικα πιστευεις οτι Μαγεια και Χριστος πανε μαζι ? Γιατι αν το πιστευεις κατα βαθος ξερεις οτι ειναι ατοπο. Ή σκοταδι θα χουμε , ή φως .

 

Όπως το βλέπω Μαγεια και Χριστος μπορούνε να είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα, μπορούνε να μην πηγαίνουν μαζί, μπορεί και ο Χριστός να είναι "μαγεία"! Δεν διαφωνώ ίσως μαζί σου αλλά διακρίνω μια πρόχειρη προσέγγιση στην συνολική καταδίκη ειδικά με βάση την Παλαιά Διαθήκη που είναι "παιδαγωγός" κι όχι απόλυτος κανόνας. Εκείνο που λέω είναι ότι δεν είναι όλα τόσο απλοϊκά όσο φαίνονται.  “Μη κρίνετε κατ' όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε” (κατά Ιωάννη κεφ 7) οπότε μη βιάζεσαι να κρίνεις.

 

Η άποψή μου είναι ότι ο άνθρωπος που θέλει να ασχολείται με τα (κοινώς λεγόμενα) "μαγικά" και ταυτόχρονα να μένει εντός Χριστού δεν έχει παρά σε όσα κάνει να θυμάται τις εντολές (τις 10) και ακόμα τη σύνοψη αυτών (τις 2 του Χριστού: Ο δε Ιησούς του απήντησεν, ότι η πρώτη από όλας τας εντολάς είναι αυτή·” άκουε λαέ Ισραήλ, ο Κυριος ο Θεός ημών ένας και μόνος Κυριος είναι.  Και οφείλεις να αγαπάς Κυριον τον Θεόν σου με όλην σου την καρδίαν και με όλην σου την ψυχήν και με όλην την διάνοιάν σου και με όλην σου την δύναμιν, με ολόκληρον δηλαδή την ύπαρξίν σου. Αυτή είναι η πρώτη εντολή.  Και δευτέρα εντολή ομοία προς την πρώτην είναι αυτή· Οφείλεις να αγαπάς τον πλησίον σου, όπως τον ευατόν σου. Αλλη μεγαλυτέρα εντολή από τας δύο αυτάς δεν υπάρχει”.

 

) αν μένει κανείς μέσα σ'αυτά τότε θα κάνει ότι πρέπει, δεν θα κάνει ότι δεν πρέπει - άσχετα με το φαινόμενο (το τι φαίνεται σε τρίτους, μήπως τον Ιησού δεν τον κατηγόρησαν για μαγεία; (Μερικοί όμως από αυτούς, γραμματείς και Φαρισαίοι, έλεγαν ότι με την συνεργασίαν του βελζεβούλ, του άρχοντος των δαιμονίων, διώχνει τα δαιμόνια. κατά Λουκά κεφ 11)

 

Βλέπεις; Και τα 'κοινώς λεγόμενα' "μαγικά" δεν είναι πάντα τόσο μαγικά.

Κατ'αρχήν η "μαγεία" είναι πράγμα που δεν καθορίζεται εύκολα. Αν βρίσκεις κάτι επιλήψιμο σε κάποιους μπορεί να μην είναι όπως φαίνεται. Πχ πριν 200 χρόνια το να μαζεύεις θεραπευτικά βότανα ήταν "μαγεία". Σήμερα ξέρουμε ότι όντως έχουν θεραπευτικές ιδιότητες. (και οι γραφές πάντα το έλεγαν δες και Σειράχ κεφ 38 στιχ 4 αλλά πολλοί έβρισκαν πιο εύκολο το να το καταδικάσουν για μαγεία παρά να το δούνε βαθύτερα).

 

Πως ξέρεις λοιπόν αν κάτι που σήμερα εσύ αποκαλείς 'μαγεία' σε 200 από τώρα δικαιολογείται φυσικά;

 

Είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα ορολογίας και άποψης. Πχ ορισμένα εκκλησιαστικά (και όχι μόνο) τυπικά άλλος τα ερμηνεύει με 'μαγικοθρησκευτική' ορολογία (και βρίσκει ότι δεν διαφέρουν πολύ από μαγεία - κι έχει ίσως έχει άδικο για σένα που τα βλέπεις αλλιώς, αλλά από την πλευρά του...)

 

Τέλος θα έλεγα ότι σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το πιο κάτω.

 

...θεωρώ πολύ "περιορισμένη" την άποψη οτι υπάρχει κάποιος τοίχος

ανάμεσα στον Θεό και στην Μαγεία.

....

......

 

Τα εργα που κανει ο Θεος τα μιμειται με μεγαλη ακριβεια ο Διαβολος .

.... .

Η διαφορα ποια ειναι ? Στην πρωτη περιπτωση οτι συμβαινει συμβαινει για αληθινο καλο . στην δευτερη περιπτωση συμβαινει για εξαπατηση και φαινομενικο "καλο"

Αυτό είναι μια διαδεδομένη εντύπωση. Πρέπει ωστόσο να σημειώσω ότι τα λόγια του Ιησού Χριστού το αποκλείουν (στη χονδροειδή μορφή όπου το θέτεις)

"Και εάν ο σατανάς διώχνη τον σατανάν, αυτό σημαίνει ότι το βασίλειόν του έχει διαιρεθή εις αντιμαχόμενα κόμματα. Πως, λοιπόν, είναι δυνατόν να σταθή η βασιλεία και η εξουσία του;  " (κατα Ματθαίο κεφ 12)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...