Jump to content

Γιατί την Μαγεία...;


 Share

Recommended Posts

H μαγεια δεν εχει σχεση ουδεμια με τον αληθινο Θεο.

 

Η Αγια Γραφη και οι πατερες της εκκλησιας καταδικαζουν με την ζωη και τον λογο τους την πρακτικη της μαγειας (Αγιος Κυπριανος,Κοσμας Αιτωλος,κλπ)

 

 

ΥΓ1. Ο εξορκισμος δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια προσευχη που κανει ο αρμοδιος ιερεας προς τον Θεο για την ιαση ενος δαιμονισμενου ατομου. Η προσευχη ειναι παρακληση . Ζηταμε μια χαρη ,

Δεν απαιτουμε τιποτα οπως γινεται συνηθως στη μαγεια. Ουτε ο ιερεας ειναι αυτος που κανει το θαυμα, Ο Θεος το κανει σαν χαρη. 

 

ΥΓ2. Αν εχεις επιλεξει σαν πιστη τον Χριστο , εχεις υποχρεωση να ερευνησεις τι ακριβως πιστευεις. Γιατι αν ασχολεισαι με την μαγεια προφανως δεν το χεις κανει ακομη, ή τουλαχιστον το εχεις κανει με λαθος καθοδηγηση...

Link to comment
Share on other sites

«Να μη βρεθεί σε σένα .................τους νεκρούς». (Δευτ. 18, 10).

«Να μην προσκολληθείτε ................εγώ είμαι ο Κύριος και ο Θεός σας» (Λευιτ. 19, 26).

 

«Οι μαντείες και ............. είναι μάταια» (Σειράχ 34, 5)

 

Πέρα από τα λόγια του Μωυσή στο Δευτερονόμιο υπάρχουν και τα λόγια του αποστόλου Παύλου στην παρακάτω επιστολή

 

 

Α' προς Κορινθίους 12:7-11

 

7-Ἑκάστῳ δὲ δίδοται ἡ φανέρωσις τοῦ Πνεύματος πρὸς τὸ συμφέρον.

 

8-ᾧ μὲν γὰρ διὰ τοῦ Πνεύματος δίδοται λόγος σοφίας, ἄλλῳ δὲ λόγος γνώσεως κατὰ τὸ αὐτὸ Πνεῦμα,

 

9-ἑτέρῳ δὲ πίστις ἐν τῷ αὐτῷ Πνεύματι, ἄλλῳ δὲ χαρίσματα ἰαμάτων ἐν τῷ αὐτῷ Πνεύματι,

 

10-ἄλλῳ δὲ ἐνεργήματα δυνάμεων, ἄλλῳ δὲ προφητεία, ἄλλῳ δὲ διακρίσεις πνευμάτων, ἑτέρῳ δὲ γένη γλωσσῶν, ἄλλῳ δὲ ἑρμηνεία γλωσσῶν·

 

11-πάντα δὲ ταῦτα ἐνεργεῖ τὸ ἓν καὶ τὸ αὐτὸ Πνεῦμα, διαιροῦν ἰδίᾳ ἑκάστῳ καθὼς βούλεται.

 

Τα οποία λόγια με προβληματίζουν κάπως…

 

Πως είναι δυνατόν ο Μωυσής να κατακεραυνώνει τέτοιου είδους πράξεις και ιεροσυλίες και από την άλλη ο απόστολος Παύλος να τα θεωρεί χάρισμα.

 

Προφανώς γιατί ισχύει αυτό που είπε ο Outis. Αναφέρεται σε μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλο τα χαρισματα του Θεου. Που μπορει να ειναι αυτα που αναφερεται απο πανω. Και αλλο τα χαρισματα του διαβολου που μπορει να μοιαζουν με αυτα του Θεου .

πχ γλωσολλαλια πεντηκοστιανων, πρακτικες μαγειας , κλπ

Link to comment
Share on other sites

H μαγεια δεν εχει σχεση ουδεμια με τον αληθινο Θεο.

 

...

Άλλο λέω (και ρωτώ) πόσο σίγουρος είσαι ότι αυτό που εσύ λές "μαγεία" είναι το είδος της μαγείας που "δεν εχει σχεση ουδεμια με τον αληθινο Θεο" κι όχι κάτι που σήμερα νομίζεται μαγεία κι αύριο μάθουμε ότι είναι τελικά κάτι φυσικό (όπως έγινε με τις 'μαγικές' ιδιότητες των φυτών - που είναι απλά χημικές ιδιότητες)

 

Παιδια αλλο τα χαρισματα του Θεου. Που μπορει να ειναι αυτα που αναφερεται απο πανω. Και αλλο τα χαρισματα του διαβολου που μπορει να μοιαζουν με αυτα του Θεου .

πχ γλωσολλαλια πεντηκοστιανων, πρακτικες μαγειας , κλπ

 

― Δάσκαλε, είδαμε κάποιον που στ’ όνομά σου έβγαζε δαιμόνια, και τον εμποδίσαμε, γιατί δε μας ακολουθεί.

          Tου αποκρίθηκε ο Iησούς,

          ― Mην τον εμποδίζετε, γιατί δε σας είναι αντίθετος· και όποιος δε σας είναι αντίθετος, μαζί σας είναι.

          Kαι με το παιδάκι πάντα στην αγκαλιά εξακολούθησε τη διδαχή του για την ταπεινοφροσύνη· και έλεγε,

(κατά Μάρκο κεφ 9)

 

Άσε στο Θεό να εκδώσει καταδίκες για το τι είναι του Θεού και τι όχι, τα μπλέκεις περισσότερο - ο Χριστός δεν είπε να μη βιαζόμαστε να αποδόσουμε στο διάβολο τυχόν 'θαύματα'; Μη βιάζεσαι να καταδικάσεις άλλους χριστιανούς επειδή δεν είναι το δικό σου είδος "Αλήθεια σας λέω ότι όλα τα αμαρτήματα και οι βλαστήμιες θα αφεθούν στους γιους των ανθρώπων, όσα κι αν βλαστημήσουν. Όποιος όμως βλαστημήσει ενάντια στο Πνεύμα το Άγιο, δεν έχει άφεση στον αιώνα, αλλά είναι ένοχος αιώνιου αμαρτήματος». Γιατί έλεγαν: «Έχει πνεύμα ακάθαρτο»." (κατά Μάρκο κεφ 3)

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Παιδια αλλο τα χαρισματα του Θεου. Που μπορει να ειναι αυτα που αναφερεται απο πανω. Και αλλο τα χαρισματα του διαβολου που μπορει να μοιαζουν με αυτα του Θεου .

πχ γλωσολλαλια πεντηκοστιανων, πρακτικες μαγειας , κλπ

 

Και ποιος μας προσδιορίζει την πηγή προέλευσης του χαρίσματος;

Link to comment
Share on other sites

@Outis για οτι εχω γραψει εδω μεσα ειμαι 100% σιγουρος.

 

Στο κατα Ματθαιον στο 9 κεφαλαιο δεν υπαρχει αυτο που γραφεις.

 

@Mithradir. Το χαρισμα αν προερχεται απο τον Θεο . ειναι ενα δωρο σε καποιον ανθρωπο ,μια χαρη ! Αυτη η χαρη ομως γινεται μονο σε οσους το αξιζουν(σε οσους εχουν καταβαλει χριστιανικο πνευματικο κοπο) και χωρις να το ζητησουν !

 

Ο σκοπος που εχει ενα τετοιο χαρισμα (που μπορει να ειναι απλα αγαπη το χαρισμα ), ειναι να φερει τους ανθρωπους ενα βημα πιο κοντα στο Θεο, ενα βημα πιο μακρια απο το διαβολο .

 

 

Οταν ¨το χαρισμα¨ προερχεται απο τον Διαβολο. Δεν ειναι χαρισμα αλλα φαινεται σαν χαρισμα

 

Ειναι κατι που εχουμε ζητησει και απαιτησει ή απλα μπορει να ετυχε να αποδεχτουμε πιστευοντας οτι ειναι κατι καλο χωρις πνευματικο κοπο. Αυτο το χαρισμα μπορει να εχει χαρακτηρα επιδειξης δυναμεων η ικανοτητων . Και σιγουρα δεν οικοδομει την πιστη μας αλλα μας απομακρινει , εξαπατοντας μας με τροπο μαγικο , Γιατι μας κανει να πιστευουμε οτι ειμαστε σε σωστο δρομο

Link to comment
Share on other sites

Σορυ τωρα ειδα οτι γραφεις για το κατα Μαρκον.

 

Στο συγκεκριμενο εδαφιο 9'.22 λεει οτι ηρθαν γραμματεις απ τα Ιεροσολυμα και ελεγαν οτι εχει (ο Ιησους) μεσα του το βεελζεβουλ και οτι με τη δυναμη του δαιμονιου διωχνει τα δαιμονια

 

Τοτε ο Ισους Μιλησε με μια παραβολη . Και ειπε πως μπορει οσατανας να διωχνει το Σατανα ?

 

ΥΓ. Αν θες πες μου να σου γραψω ολο το εδαφιο

Link to comment
Share on other sites

Η προσωπική σου σιγουριά δεν είναι δεσμευτική νομίζω, ούτε κάν οδηγός αν δεν μπορείς να δείξεις ότι βλέπεις τα πράγματα όχι όπως φαίνονται αλλά όπως είναι: “Μη κρίνετε κατ' όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε” (κατά Ιωάννη κεφ 7)

 

@Outis για οτι εχω γραψει εδω μεσα ειμαι 100% σιγουρος.

 

Στο κατα Ματθαιον στο 9 κεφαλαιο δεν υπαρχει αυτο που γραφεις....

 

Και δεν τα βλέπεις τελικά, δε τι έγραψα;

 

...       ― Δάσκαλε, είδαμε κάποιον που στ’ όνομά σου έβγαζε δαιμόνια, και τον εμποδίσαμε, γιατί δε μας ακολουθεί.
          Tου αποκρίθηκε ο Iησούς,
          ― Mην τον εμποδίζετε, γιατί δε σας είναι αντίθετος· και όποιος δε σας είναι αντίθετος, μαζί σας είναι.
          ...

(κατά Μάρκο κεφ 9)...

Μάρκο λέει όχι Ματθαίο

κεφ 9 στιχ 33-41

Να δειγμα

Μαρκ. 9,36         καὶ λαβὼν παιδίον ἔστησεν αὐτὸ ἐν μέσῳ αὐτῶν, καὶ ἐναγκαλισάμενος αὐτὸ εἶπεν αὐτοῖς·


 

Μαρκ. 9,36              Επήρε δε ένα παιδί, το έβαλε όρθιο εν μέσω αυτών, το αγκαλιασε και τους είπε·


 

Μαρκ. 9,37         ὃς ἐὰν ἓν τῶν τοιούτων παιδίων δέξηται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου, ἐμὲ δέχεται· καὶ ὃς ἐὰν ἐμὲ δέξηται, οὐκ ἐμὲ δέχεται, ἀλλὰ τὸν ἀποστείλαντά με.


 

Μαρκ. 9,37              “εκείνος που προς χάριν μου θα δεχθή ένα από τα παιδιά αυτά η ένα άνθρωπον, που με την απλοϊκότητα και αθωότητά του ομοιάζει με μικρό παιδί, αυτός υποδέχεται εμέ· και όποιος θα υποδεχθή εμέ, δεν δεχετεαι εμέ, αλλά τον Πατέρα, που με έστειλε εις την γην”.

 

Μαρκ. 9,38         Ἀπεκρίθη αὐτῷ ὁ Ἰωάννης λέγων· διδάσκαλε, εἴδομέν τινα ἐν τῷ ὀνόματί σου ἐκβάλλοντα δαιμόνια, ὃς οὐκ ἀκολουθεῖ ἡμῖν, καὶ ἐκωλύσαμεν αὐτόν, ὅτι οὐκ ἀκολουθεῖ ἡμῖν.
 

Μαρκ. 9,38              Ελαβε τότε τον λόγον ο Ιωάννης και είπε· “διδάσκαλε, είδαμε κάποιον να διώχνη με την επίκλησιν του ονόματός σου δαιμόνια· αυτός όμως δεν μας ακολουθεί και δεν ανήκει εις την ομάδα μας. Δια τούτο και τον εμποδίσαμεν, ακριβώς διότι δεν μας ακολουθεί ως μαθητής σου”.

 

Μαρκ. 9,39         ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπε· μὴ κωλύετε αὐτόν· οὐδεὶς γάρ ἐστιν ὃς ποιήσει δύναμιν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου καὶ δυνήσεται ταχὺ κακολογῆσαί με.


                                    Μαρκ. 9,39              Ο δε Ιησούς είπεν· “μη τον εμποδίζετε, διότι δεν υπάρχει άνθρωπος, ο οποίος με

                                    την δύναμιν του ονόματός μου θα κάμη θαύμα, και θα μπορέση σύντομα να με κακολογήση.


                                    Μαρκ. 9,40         ὃς γὰρ οὐκ ἔστι καθ᾿ ὑμῶν, ὑπὲρ ὑμῶν ἐστιν.

 

Μαρκ. 9,40              Μη εμποδίζετε λοιπόν κάτι τέτοιους, διότι εκείνος που δεν είναι ενάντιον σας και δεν σας πολεμεί, είναι με το μέρος σας.


...

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Σορυ τωρα ειδα οτι γραφεις για το κατα Μαρκον.

 

Στο συγκεκριμενο εδαφιο 9'.22 λεει οτι ηρθαν γραμματεις απ τα Ιεροσολυμα και ελεγαν οτι εχει (ο Ιησους) μεσα του το βεελζεβουλ και οτι με τη δυναμη του δαιμονιου διωχνει τα δαιμονια

 

Τοτε ο Ισους Μιλησε με μια παραβολη . Και ειπε πως μπορει οσατανας να διωχνει το Σατανα ?

 

ΥΓ. Αν θες πες μου να σου γραψω ολο το εδαφιο

Μπορείς να διαβάσεις θεολογικές εργασίες - που δείχνεις να εκτιμάς. Θα δεις ότι αυτά λένε

1. Κατηγορούσαν τον Ιησού για μαγεία

2. Απέρριψε την κατηγορία με το σκεπτικό ότι ο διάβολος δεν μπορεί να κάνει καλό και να αντιμάχεται τον εαυτό του. Η ιδέα ότι είναι εξαπάτηση δεν στηρίζεται παρά σ'εκείνο το 'άγγελος φωτός' του Απ Παύλου (που αφορά διδασκαλία κι όχι θαυμαστά πράγματα, για τα θαυμαστά πράγματα ισχύει το 'από τους καρπούς τους θα τους καταλάβετε' και το Δευτερονόμιο 18 (το υπόλοιπο που λεει πως να ξεχωρίζεις αληθινό προφήτη από ψεύτικο).

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι πολυ απλο και εκει που θελω να καταληξω. Αλλο Ερευνα , πιστη , λατρεια του Θεου και αλλο μαγεια λευκη κοκκινη ή εκρου.  Αυτα τα δυο ειναι αντιθετα. οπως το νερο με τη φωτια.

Link to comment
Share on other sites

 

Αλλο Ερευνα , πιστη , λατρεια του Θεου και αλλο μαγεια λευκη κοκκινη ή εκρου. 

 

Και αν σου πω οτι η έρευνα χιλιάδων πηγών,η πίστη λόγω των γνώσεων

και των πρακτικών αποτελεσμάτων και τέλος η λατρεία του Θεού αντιστοιχεί

στην μαγεία και όχι στον Εκκλησιαστικό Χριστιανισμό?

Link to comment
Share on other sites

#fireandice#

Kαλωσήρθες,

 

Η πρόθεση σου φαίνεται καλοπροάιρετη,όμως ειλικρινά δεν λες κάτι καινούριο στους συνομιλητές σου.

Δεν νομίζω κανείς να λέει πως το όρθοδοξο δόγμα είναι υπέρ της μαγείας.

Άρα λοιπόν όλοι γνωρίζουν.

Αυτοπροσδιορίζεσαι χριστιανός ορθόδοξος άρα έχεις ασπαστεί πλήρως το ελληνόρθοδοξο δόγμα.

Με αυτήν την έννοια δεν υπάρχει λόγος συζήτησης την στιγμή που έχεις καταλήξει και όρθος έχεις κάνει να ανήκεις κάπου.

Δεν μπορείς δηλαδή να αντιπροβάλλεις επιχείρημα ότι η Αγιά γραφή λέει αυτό,άρα όλα τα υπόλλοιπα είναι λάθος καθώς εδώ είμαστε υπο συζητηση και ερευνα.

Ακόμα και πέρι Αγιά γραφής και δευτερονομίου που προβάλλεις υπάρχουν πάρα πολλά κομμάτια προς συζήτηση.Ήδη βρήκες πολλά κομμάτια να προβληματιστείς που σου παρουσίασε ο Outis.

To ερώτημα μου είναι το εξής.

Ο λόγος της παρουσίας σου στο φόρουμ ποιος είναι?

Είσαι σε αμφισβήτηση και θέλεις να συζητήσουμε 2-3 πράγματα ή θεωρείς πως έχεις βρει τον σωστό δρόμο και θέλεις να τον μεταδόσεις και στους άλλους?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι πολυ απλο και εκει που θελω να καταληξω. Αλλο Ερευνα , πιστη , λατρεια του Θεου και αλλο μαγεια λευκη κοκκινη ή εκρου.  Αυτα τα δυο ειναι αντιθετα. οπως το νερο με τη φωτια.

Γιατί όμως; Πως τα ορίζεις και τα βρίσκεις τελικά τόσο διαφορετικά κι ασύμβατα;

Μήπως άλλοι τα ορίζουν όχι όπως εσύ; Οπότε αυτό που κάνουν δεν είναι τελικά η "μαγεία" που εσύ καταλαβαίνεις και 'καταδικάζεις'; Και σ'ένα κόσμο που λέει ο καθένας ότι θέλει πόσο εύκολο είναι να "καταδικάζει" ο ένας τον άλλο για "μαγεία" απλά και μόνο όταν διαφωνεί; Σου έδειξα (και οι θεολόγοι το λένε όχι εγώ) ότι και ο Χριστός κατηγορήθηκε για μαγεία.

Λες ότι είσαι Ορθόδοξος, ξέρεις ότι και ένα κορυφαίο 'ρεύμα' εντός της ορθοδοξίας (ο Ησυχασμός) έχει θεωρηθεί μορφή "μαγείας" (από τους έξω, τους καθολικούς κτλ) δες: http://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=hesychasm%2Bmagic&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FPalamism&ei=DPXkUeXDIIPO0QXipoHAAw&usg=AFQjCNGKFCHrrIaM3vZF0z9CBHgJyaBRZg&bvm=bv.48705608,d.d2k

 

http://www.newadvent.org/cathen/07301a.htm

 

Και μη βιαστείς να πεις "το λένε γιατί είναι παπικοί" γιατί κι αυτοί λένε για σένα "το λέει γιατί είναι σχισματικός" (έτσι αποκαλούν τους Ορθόδοξους). Είναι λοιπόν ζήτημα θέσης, και μόνος αν ορίσεις καθαρά το πράγμα και χωρίς προκατάληψη θα δεις λίγο καθαρότερα να το κρίνεις.

Επειδή δηλαδή κάποιοι το λένε, έτσι είναι; Κι αν είναι (για κάποιους) είναι "κακό" για σένα ή εμένα; Κι αν οι "κάποιοι" είμαστε εσύ κι εγώ και το λέμε για άλλους, μήπως έτσι είναι;

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Φίλε fireandice,

Περιμένουμε με ανυπομονησία τις απαντήσεις σου. 

Επίσης αν γίνεται παρακαλώ να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις που σου θέτουν οι συνομιλητές σου ώστε να έχουμε και οι υπόλοιποι αναγνώστες μια λίγο πιο ξεκάθαρη εικόνα της θέσης σου. 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. :)

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι πολυ απλο και εκει που θελω να καταληξω. Αλλο Ερευνα , πιστη , λατρεια του Θεου και αλλο μαγεια λευκη κοκκινη ή εκρου.  Αυτα τα δυο ειναι αντιθετα. οπως το νερο με τη φωτια.

 

Η λατρεία του Θεού είναι πολύ όμορφη fireandice.

Η διαφορά Χριστιανών και Μάγων να στο πω απλά είναι ότι οι Χριστιανοί λατρεύουν τον Θεό έξω από αυτούς και χώρια από το σαρκίο τους και την ψυχή τους.

* σημ. σου μιλάω στην γλώσσα σου

 

Ενώ ένας μάγος με την δικιά σου ορολογία μπορεί να γίνει ένθεος και ο άνθρωπος να λατρεύει τον Θεό μέσα του ή το ταίρι του/της//σύζυγος προς τον/την "μάγο" να λατρεύει άνθρωπος προς άνθρωπο τον Θεό ενσαρκωμένο σε περιπτώσεις ενθουσιασμού ή σε περιπτώσεις μόνιμης θεοποίησης που ένας άνθρωπος γίνεται Θεός.

 

Αυτό σαν ιδέα τους Χριστιανούς τους τρομάζει και δεν τους αρέσει διότι πνευματικά νιώθουν ακόμη ακάθαρτοι να φέρουν Θεό/Θεά μέσα τους και αντιμάχονται τον εαυτό τους αν τους πεις ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να είναι Θεοί και Θεές διότι η πραγματική πτώση είναι από την Θεία κατάσταση όχι από την Παραδείσια..

 

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ωριμάσουν πνευματικά οι μονοθεϊστές είτε κάποιος είναι λαϊκός είτε καλόγερος και μετά από πολλά χρόνια και μετενσαρκώσεις να έρθουν στο επίπεδο των "μάγων" που εγώ τους αποκαλώ πνευματικούς κανονικά.

 

Οπότε είναι λίγο αντίστροφα στην πραγματικότητα τα πράγματα σήμερα.

Αυτούς που λες πχ βάρβαρους πνευματικά στην ουσία δεν είναι και σας περιμένουμε να φτάσετε κάποτε στην αρχαία αντίληψη, φιλοσοφική, ερωτική, παιδεία ή όπως αλλιώς θέλεις πες το.

 

Μέχρι τότε δυστυχώς ο μονοθεισμός θα παίζει τον ρόλο του προσωπικού και έτερου αντίθεου. Αντίθεο προς τον εαυτό των Χριστιανών και αντίθεο προς όσους έχουν ανακαλύψει την θεία τους φύση πάνω στον πλανήτη.

 

Το ξέρω ότι για έναν μονοθειστή να υπάρχουν και άλλοι Θεοί πέραν του Ιησού είναι αδιανόητο αλλά για φαντάσου ο Θεός να μην ήθελε ο άνθρωπος να γίνει Θεός ή να είναι και να μην το ξέρει;

 

Την μοναδική Θεία κατά ομοίωση και όχι μόνιμη κατάσταση που αναγνωρίζει ο Χριστιανισμός προς τον άνθρωπο είναι η Αγιοσύνη.

Και δυστυχώς δεν αναγνωρίζει την μετουσίωση πχ προς Άγγελο ή ακόμη ίσο προς ίσο με τον Θεό.

 

πχ θα μπορούσε να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι Θεοί και Θεές ίσες και ίσοι με τον Ιησού, όχι σαν όμοιοι αλλά σαν ουσία;

 

Μάλλον όχι για τους Ορθοδόξους.

Οπότε κατά την γνώμη μου ο Χριστιανισμός έχει να μάθει ακόμη πολλά.

 

:)

Φιλικά

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...