Jump to content

Πληροφορία, μήνυμα & Μετάλλαξη


Aqua Marine
 Share

Recommended Posts

Τα πάντα φέρουν ή και είναι πληροφορία. Κινούμαστε σ’ ένα περιβάλλον που βρίθει από πληροφορίες, πληροφορίες που κινούνται & άλλες που είναι στάσιμες. Ζώντας στα χρόνια της έκρηξης της πληροφορίας (οπτικο-ακουστικά μέσα) με αιχμή του δόρατος το διαδίκτυο (που φτάνει ν’ ανταγωνίζεται πλέον ανοιχτά τη τηλεόραση, το ραδιόφωνο & το σινεμά), κάποιος εκτός του να λαμβάνει πληροφορία μπορεί πλέον και να στέλνει με σαφή & ηλεκτρονικά διατυπωμένη μορφή .

Η πορεία της πληροφορίας (μέσα από την αμφίδρομη και μη επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, μεταξύ ανθρώπων & περιβάλλοντος όπως και αυτή μεταξύ του ίδιου του περιβάλλοντος), είναι τέτοια που η αρχική της υπόσταση σε σχέση με τη μεταγενέστερη μορφή της μπορεί να μην έχει και πολύ σχέση.

Αυτό σημαίνει πως τα πάντα δέχονται συνεχώς πληροφορίες τις οποίες περνάνε (περνάμε) μέσα από το δικό τους (μας) φίλτρο ή σύσταση και στη συνέχεια ανακλούνται ή στέλνονται(στέλνουμε) σε διάφορες κατευθύνσεις συνειδητά ή ασυνείδητα. Με βάση αυτό το πρίσμα όλοι μας λειτουργούμε σαν κανάλια πληροφορίας και όχι ως αφετηρία αυτής –εκτός αν δεχτούμε ότι κάθε στιγμή είναι μια αφετηρία.

Στους μεγάλους διαύλους επικοινωνίας όπως είναι τα οπτικο-ακουστικά μέσα δεν έχουμε καμιά απολύτως ιδέα για το ποια είναι η πραγματική πληροφορία-μήνυμα και ποια τα γεμίσματα ή πρόσθετα καθενός που παρεμβάλλεται σ’ αυτή πριν φτάσει σε μας. Είναι πολλοί οι «μεσάζοντες» που παρεμβάλλονται σε σχέση με την τετ α τετ επικοινωνία στην οποία δεν παρεμβάλλεται εμφανώς κάποιος άλλος.

Για παράδειγμα, οι εξαγγελίες του πρωθυπουργού είναι μήνυμα που έχει πληροφορίες, ο.κ; Ποιες όμως είναι οι δικές του πληροφορίες (πρωθυπουργού), ποιες των άλλων (μεσαζόντων) & ποιο το αρχικό μήνυμα; Ή καλύτερα ποια ή προέλευσή τους μιας και το θέμα της αρχής-(αφετηρίας) του πραγματικού μηνύματος δεν υφίσταται ως αρχή για τα δικά μας ανθρώπινα δεδομένα.

Για να τα κάνω λιανά & μιλώντας απλά, ο πιο ισχυρός σε θέση & δύναμη άνθρωπος του κόσμου & ο πιο αδύναμος ταπεινός ανυποψίαστος, είναι και οι δυο κανάλια που δέχονται & αναπαράγουν (με τον δικό τους τρόπο ο καθένας) πληροφορίες αγνοώντας όμως το πραγματικό μήνυμα πίσω από αυτές ή στην καλύτερη να πιάσουν ένα ψύλλο από το πραγματικό μήνυμα –αν υπάρχει αυτό. Αυτό με πιο σκληρούς όρους λέγεται “πιόνι”, ενώ η γκάμα των πιονιών-ανθρώπων ποικίλει ανάλογα με τη θέση, τη γνώση & τη δύναμη του καθενός. Η δύναμη του απλού κόσμου είναι μάλιστα τόσο χαμηλή που από πιόνι γίνεται νούμερο αναλώσιμο.

Πίσω στο παράδειγμα που δίνω, ας πούμε ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις εξαγγελίες κάνουν λόγο για πρόσθετα μέτρα εξυγίανσης.

Πίσω από τα πρόσθετα μέτρα όμως ίσως έχουμε ευρύτερο πλάνο οικονομικής εξόντωσης της χώρας, προοδευτικής καθυπόταξης & εξόντωσης των αδυνάτων που δεκαετίες τώρα αδυνατούν ν’ αναλάβουν τις ευθύνες & τη δύναμή τους. Πιο πίσω στους «μεσάζοντες» μέσα στο μήνυμα, ενδεχομένως έχουμε clubs και λέσχες που προσθέτουν το δικό τους πλάνο-πληροφορία και ακόμη πιο πίσω βρούμε «ανθρώπους» που έχασαν το ανθρώπινο για να γίνουν κάτι άλλο. Πιο βαθιά & πιο βαθιά ίσως συναντήσουμε πιο απόμακρες ή ξένες καταστάσεις βούλησης που απλά βλέποντας ευρύτερα τις κοσμικές αλλαγές αντιμετωπίζουν τη γειτονιά των ανθρώπων σαν μυρμηγκοφωλιά και πάει λέγοντας (λέμε τώρα).

Μέσα σ’ αυτά τα projects μέσα στα projects που συνθέτουν, διαμορφώνουν, ενισχύουν ή καταλύουν το πραγματικό μήνυμα υπάρχουν τεχνικές διαμόρφωσης της κοινής γνώμης και άνθρωποι που τις χρησιμοποιούν με μοναδικό σκοπό να εγκλωβίσουν τους τηλεθεατές, ακροατές ή αναγνώστες σε μια συγκεκριμένη πραγματικότητα. Και επειδή αυτοί που χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνικές υποδούλωσης έχουν μερική αντίληψη του ρόλου τους (θέση τους ως πιόνι), συνήθως έχουν και άγνοια για το πραγματικό (άγνωστο)αφεντικό το οποίο δουλεύουν.

Για παράδειγμα:

Είμαι διαφημιστής και έχω αναλάβει τη διαφήμιση ενός προϊόντος. Κατατίθεται λοιπόν η ιδέα το προϊόν μέσα στο διαφημιστικό να βγαίνει μέσα από τα έγκατα της θάλασσας σαν δώρο του θεού της θάλασσας προς τους ανθρώπους.

Το πραγματικό μήνυμα (και όχι το διαφημιζόμενο προϊόν) που θα προκύψει από όλο αυτό το σύνολο των ανθρώπων που δούλεψαν πάνω στο προϊόν, εξαρτάται από τη υποσυνείδητη-ασυνείδητη σχέση που έχει ο κάθε συντελεστής με την θάλασσα. Γιατί ως ατομικά κανάλια ο καθένας ξεχωριστά (άλλα και ως σύνολο) προσδιοριζόμαστε από αυτά τα τμήματα του ψυχισμού μας τα οποία είναι πιο ισχυρά & βαθιά αλλά είναι ταυτόχρονα και αυτά από τα οποία εκπορεύονται θεοί & άγνωστες δυνάμεις.

Επομένως αν το αρχικό πλάνο της διαφήμισης είχε τον Ποσειδώνα ν’ αναδύεται από την θάλασσα αλλά αντί για Ποσειδώνα (στο τελικό αποτέλεσμα) βγαίνει κάτι πιο απόκοσμο & βδελυρό αλλά πετυχαίνει να εντυπωσιάσει, τότε το βαθύτερο μήνυμα από δω και στο εξής έχει να κάνει μόνο με το θεατή.

Δεν γνωρίζω αν κατάφερα να κάνω κατανοητή την προσέγγισή μου. Είναι ένα δύσκολο θέμα στο ν’ αποδώσεις σωστά τα επίπεδα στα οποία κινείται.

Συνοπτικά θα αναφέρω μερικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται και που ενώ φαινομενικά δείχνουν αδιάφορες ή γνωστές, ωστόσο στοχεύουν να τροποποιήσουν τον ψυχισμό του μέσου πολίτη έτσι ώστε μερικά πράγματα να μας φαίνονται φυσικά ενώ είναι αφύσικα.

1. Τεχνική των 4/5

Συνειδητά ή ασυνείδητα χρησιμοποιείται από πωλητές, παπαρολόγους αμπελοφιλόσοφους από διάφορους χώρους, συνωμοσιολόγους κ.λ.π.

Κοινώς από τα 5 πράγματα που λες, οι 4 είναι αλήθειες και η μία είναι μούφα. Αυτός που ακούει επειδή ακούει αλήθειες στη σειρά υποθέτει πως όλα είναι αλήθεια ενώ στη πραγματικότητα υιοθετεί + μια μούφα.

Κάποιοι το εξασκούν συνειδητά για να περάσουν στους άλλους την δικιά τους παράνοια ή και συμφέρον(οικονομικό, δόξα).

Αρκετά παραδείγματα στο ίντερνετ με ντόπιους και ξένους τρελαμένους που έχουν εξωτική γνώμη επί παντός επιστητού και πάνω στη παραζάλη τους καταθέτουν περισσότερες φόλες απ’ ότι αλήθειες.

Με ελαφριά πηδηματάκια.

 

2. Τεχνική της ηχητικής σήμανσης & προσταγής

Ο ήχος σαν η πιο αρχαία έκφραση της ζωής, μπορεί τοποθετημένος σε πολύ ιδιαίτερες στιγμές (θέσεις κλειδιά σε μια ταινία, ένα σίριαλ, μια διαφήμιση, μια προσταγή, ένα τραγούδι) από το να σε υποτάξει, παγώσει μέχρι και να σε συντονίσει με καταστάσεις που δεν έχεις ιδέα.

Υπάρχουν ήχοι που είμαστε ανυπεράσπιστοι και που σε συνδυασμό με εικόνα γίνονται ακαταμάχητοι στο να προσβάλλουν τις βαθύτερες ασυνείδητες άμυνες. Συνήθως είναι μπάσοι και προστακτικοί αλλά και πολύ υψηλοί-ανατριχιαστικοί.

Όσο τραβηγμένο και αν ακούγεται, ο μοναδικός τρόπος για να απαλλαγείς από δαύτους είναι πετάξεις την τηλεόραση. Επειδή όμως είναι αρκετά δύσκολο, αφαιρείτε τον ήχο στις διαφημίσεις, τις βλακοεκπομπές και τα υπόλοιπα σκουπίδια.

Επίσης προσοχή σε μονότονους ρυθμικούς ήχους όπως συγκεκριμένα κουδουνίσματα κινητών στη καθημερινότητα, μπιπ σε σίριαλ κλ.π.

Η μουσική που έχει συχνές εναλλαγές και μεταμορφώσεις λειτουργεί συνήθως ευεργετικά.

Επίσης οι παλιές ελληνικές ταινίες, ειδικά οι κωμωδίες είναι μια όαση!

 

3. Τεχνική των Σοκ

Σαν συνέχεια του ήχου, η τεχνική των Σοκ είναι γνωστή στο χώρο του εσωτερισμού και της ατομικής εξέλιξης για τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει στην αλλαγή της αντίληψής της πραγματικότητας κ.λ.π.

Στο χώρο όμως του οπτικο-ακουστικού θεάματος μπορεί να στιγματίσει αν βρει το έδαφος. Ο καθένας μας είναι μια ξεχωριστή περίπτωση και αν για τον έναν το οπτικο-ακουστικό σοκ που θα δεχθεί δεν του προκαλεί κάποιο σοβαρό τρόμο, στον άλλον μπορεί ν’ αφήσει αποτύπωμα.

Υπάρχουν όμως και σοκ τόσο αιχμηρά που προσβάλλουν με αποτύπωμα (σοκ-λέξη κλειδί) σχεδόν τους περισσότερους που τα βλέπουν

 

 

4. Τεχνική του Επανάληψη> συνήθεια> αποδοχή

Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.

Πολλοί λένε ότι η Επιστημονική Φαντασία στο σινεμά και τη t.v. δείχνει το μέλλον. Μπορεί.

Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε αρκετά από αυτά ( τα φιλμ & σίριαλ) κάποιοι από τους πρωταγωνιστές ή τους β’ ρόλους δεν είναι και τόσο ανθρώπινοι. Δηλ. είναι & δεν είναι άνθρωποι με την έννοια ότι υπάρχει ένα μεταλλακτικό στοιχείο που αλλοιώνει αιθερικά & σωματικά την φυσική ανθρώπινη μορφή.

Προσέξτε έχει να κάνει με το θέμα της κρυφής πληροφορίας που έθιξα παραπάνω. Δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί, μπορεί μόνο να γίνει αντιληπτό με «βαθύτερη όραση».

Αλήθεια τι γίνεται σαν κάποιος παρακολουθεί συνεχώς μορφότυπους διαφοροποιημένους από το μέσο ανθρώπινο; Μήπως συνηθίζει να του φαίνονται φυσιολογικοί;

Εδώ υπάρχει μια λεπτή γραμμή που χωρίζει ή και εμπλέκεται το θέμα της ψυχικής θωράκισης που θέτει ο εαυτός μας προκειμένου ν’ αμυνθεί απέναντι σε τραύματα & δυσμενείς καταστάσεις. Σ’ αυτές τις καταστάσεις η μορφολογία του σώματος μας μπορεί να διαφοροποιηθεί και ν’ αποκτήσει χαρακτηριστικά πιο επιθετικά ή και πιο απόκοσμα. Είτε παροδικά είτε μόνιμα. Αυτό είναι και το σημείο που οι τρελαμένοι & συνωμοσιολόγοι μπλέκουν τα μπούτια τους και αντιλαμβάνονται εξωγήινους να τους περιβάλλουν, να τους παρακολουθούν ή και να τους καταδιώκουν σε προχωρημένες καταστάσεις που προκαλείται η ανάλογη αντίληψη της πραγματικότητας.

Δεκτές οι τυχόν ενστάσεις γιατί είναι κάτι οριακό που δεν επιβεβαιώνεται!

 

 

5. Αντικατάσταση λέξεων –remake πραγματικότητας

Στην πραγματικότητα πρόκειται για το «περιτύλιγμα» των αρνητικών & έκπτωτων καταστάσεων γύρω μας. Αντικατάσταση μιας λέξης με μια άλλη μπορεί ν’ αλλάξει όλο το νόημα της πρότασης, της παραγράφου, του κειμένου αλλά και των μυαλών που τα διαβάζουν.

Αναρχικός> αντεξουσιαστής

Υπουργείο δημόσιας τάξης> Υπουργείο προστασίας του πολίτη

Υπουργείο περιβάλλοντος> Υπουργείο πράσινης ανάπτυξης και λοιπά κουραφέξαλα

Επιχειρηματική ανάπτυξη> Πράσινη ανάπτυξη

αμφισβητούμενες περιοχές> γκρίζες ζώνες

κ.α

Όπως βλέπεται υπάρχει μια τάση στις νέες λέξεις ν’ απαλύνουν τον πόνο και να χρυσώσουν το χάπι, προσαρμοσμένες στη μόδα της εποχής.

 

 

6. Τεχνική του Δούρειου Ίππου

Σαν συνέχεια του παιχνιδιού με τις λέξεις, εδώ έχουμε την εισαγωγή λέξεων (κυρίως στις ειδήσεις) με ένα πολύ περίεργο background. Λέξεις που σαν περνούν στο συλλογικό ασυνείδητο λειτουργούν σαν δούρειοι Ίπποι.

«Σκιά», «Μανία», «Νόσος» «Πανικός» κ.α.

 

7. Η λέξη «παραμύθι»

Το να σου πει κάποιος "To παραμύθι" ισοδυναμεί με το να σου πει κάποιος την πραγματική ιστορία γιατί πολύ δύσκολα μπορείς να δεχτείς αυτή την ιστορία σκέτη. Υπό μορφή fantasy όμως ή σαν ένα ωραίο παραμυθάκι, μπορείς. Το μόνο που ίσως μπερδέψει τα πράγματα είναι πάντα το ΠΟΙΟΣ λέει το παραμύθι..

Κάθε ένας που λέει το παραμύθι, είτε έχει συνείδηση γι’ αυτό είτε όχι αναπόφευκτα προσθέτει το δικό του φίλτρο.

Αν όμως τώρα εμείς, που ακούμε το παραμύθι από ένα ψυχικά ανισόρροπο άνθρωπο ( και δε γνωρίζουμε για την ανισορροπία του), μπορούμε να διακρίνουμε την πραγματική ιστορία;

Η εκτίμησή μου είναι απλά μεγάλη προσοχή το Ποιος μας λέει "To παραμύθι" γιατί μπορεί να σε οδηγήσει στο γάμο του καραγκιόζη.

Εδώ δεν μπορούν να ειπωθούν περισσότερα γιατί αυτή η περίπτωση είναι από μόνη της κωδικοποιημένη.

 

8. Τεχνική της διασποράς Πληροφοριών – δορυφόρων

Πρόκειται για πληροφορίες που ο βασικός τους σκοπός είναι να στηρίξουν μια μεγαλύτερη (κεντρική)πληροφορία προκειμένου να την ισχυροποιήσουν ως πραγματικότητα για να σε πείσουν να τη δεχτείς. Όσο περισσότερες πληροφορίες-δορυφόροι περιστρέφονται γύρω από την κεντρική, τόσο πιο πολύ θεμελιώνεται αυτή.

Πίσω από τη συγχώνευση και αλληλο-υποστήριξη ατόμων, ομάδων ή πληροφοριών πάντα υπάρχουν βασικοί πυρήνες από πίσω που κάνουν ουσιαστικά κουμάντο. Αν κάτι πρόκειται να θιχτεί ή να βληθεί, αυτό είναι μία ή μερικές πληροφορίες-δορυφόροι που αναλαμβάνουν ρόλο μπροσθοφυλακής αν χρειαστεί προκειμένου να εκτοπίσουν την αντίπαλη πληροφορία.

Επομένως οι πληροφορίες-δορυφόροι έχουν μικρή (ή ανύπαρκτη)αξία από μόνες τους ενώ η δύναμή τους στηρίζεται στη ποσότητα και το σύνολό τους προκειμένου να σε πείσουν για την ορθότητα της συμφέρουσας (γι’ αυτούς) ή και προ-επιλεγμένης πραγματικότητας.

 

9. Πληροφορία – αυτούσιο μήνυμα

Είναι από τα λίγα ως μοναδικά μηνύματα- πληροφορίες που δεν έχουν σκοπό να μπερδέψουν, χειραγωγήσουν ή και κατευθύνουν τους άλλους.

Π.χ αν δεχτούμε ότι υπάρχει αυτό που λέμε «ο θεός», έπαιρνε τη μορφή ενός καλοσυνάτου γεράκου ή ενός κακόβουλου παλιόγερου και πιάνοντάς μας τη κουβέντα μας πρότεινε να μας μιλήσει για τον ίδιο τον θεό. Θα μπορούσαμε ποτέ ν’ αντιληφθούμε ή να φανταστούμε ότι αυτός με τον οποίο συνομιλούμε είναι ο ίδιος ο Θεός;

Παρόμοια, η πληροφορία-αυτούσιο μήνυμα είναι ένα κείμενο, μια λέξη, ένας ήχος ή μια πληροφορία, ένα έντομο ή ένα απαλό αεράκι, ένας απλός περαστικός, ένας ηθοποιός ή μια ομάδα ανθρώπων, που είναι απαλλαγμένοι από περιτυλίγματα & φίλτρα, είτε μόνιμα είτε για λίγες στιγμές.

Είναι αυτούσιοι και σαν τέτοιοι αποτελούν κομμάτι του πραγματικού μηνύματος ή της αληθινής ιστορίας του κόσμου.

Μια παρόμοια εκδοχή αυτού του είδους της πληροφορίας είναι το να ψάχνεις για εξωγήινο ή άγγελο, να τον έχεις μπροστά σου, και να μην το αντιλαμβάνεσαι.

 

10. Πληροφορίες εκτροπής

Πρόκειται για πληροφορίες που σα σκοπό έχουν να σε εκτρέψουν από τον «δικό σου δρόμο». Στο χώρο της αναζήτησης αφορά τις μόδες & τις τάσεις που ντύνονται μ’ ένα υπέροχο «μαγικό» μανδύα προκειμένου να γίνουν ελκυστικές, ν’ αποκτήσουν κοινό (και άρα δύναμη προσοχής) και στο τέλος να σε οδηγήσουν εκεί που θέλουν αυτοί ή άλλοι. Έχω κάνει λόγο γι’ αυτό στο θέμα στο topic για το «Σατανισμό» & δεν θα επαναλάβω τα ίδια.

 

 

 

 

 

Ίσως να υπάρχουν και άλλες τεχνικές που αφορούν το θέμα της πληροφορίας. Να επισημάνω ότι τα είδη των τεχνικών που αναφέρω δεν θα τα βρείτε γραμμένα σε κάποιο εγχειρίδιο ή βιβλίο. Αν εξαιρέσεις την τεχνική των 4/5 & αυτή του οπτικο-ακουστικού ψυχικού τροπισμού, οι υπόλοιπες είναι δικές μου ονομασίες & εκτιμήσεις που προκύπτουν εκ του αποτελέσματος.

 

Ν’ αναφέρω τελειώνοντας ότι ο βασικός λόγος που ανέφερα όλα τα παραπάνω –εκτός του ότι εφαρμόζω και γω μια τεχνική. Αυτή της «Πληροφορίας Αντίμετρου». Όπως λέει η ονομασία της μπορεί ν’ αναχαιτίσει σε κάποιο σχετικό βαθμό μερικές από τις παραπάνω κατηγορίες ή δημιουργώντας κάποια «αναχώματα» στην ενεργοποίησή τους.

Όπως και να’ χει όμως το σημαντικό είναι η εγρήγορση των βαθύτερων τμημάτων μας προκειμένου να μπορούν να συλλάβουν περισσότερα από την ύποπτη ροή της πληροφορίας (ή και γενικώς τη σαβούρα) και κυρίως αναγνώρισης του πραγματικού μηνύματος στο βάθος.

Edited by Aqua Marine
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η διάγνωση Αqua Marine...όπως ένας πολύ καλός γιατρός έκανες αιματολογικές,αξονική και μαγνητική τομογραφία επι του θέματος.

Λείπει όμως το φάρμακο και η αγωγή θεραπείας...

Αναμένω..

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα μεσα σ'αυτα που χρειαζονται για να μπορει να προστατευτει κανεις απο την παραπληροφορηση και την προπαγανδα ειναι...

 

- η αναγνωριση οτι υπαρχει εχθρος και μαλιστα με πολλα προσωπεια

- η αριστη γνωση των οπλων-τεχνικων του εχθρου

- η αριστη γνωση πανω στα επιμαχα θεματα που πραγματευονται

- η κριτικη σκεψη και διακριτικη ικανοτιτα

- δυνατος χαρακτηρας, να μπορεις να μενεις ανεπιρεαστος και σταθερος

 

.....

Link to comment
Share on other sites

Λείπει όμως το φάρμακο και η αγωγή θεραπείας...

 

Θεραπεία.. πολύ βαριά κουβέντα για την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα. Η κατάσταση μοιάζει περισσότερο με το "Αμύνεσθε περί πάτρις" που εγώ θα το μετονόμαζα σε "αμύνεσθε περί πραγματικής ύπαρξης".

Εν συντομία θεωρώ πως:

Στις περιπτώσεις(κατηγορίες) 2, 3 είμαστε κατά το μεγαλύτερο μέρος ανυπεράσπιστοι είτε έχουμε γνώση του γεγονότος είτε όχι. Η κατάσταση αρχίζει και αντιστρέφεται μόνο όταν φτάσουμε σε σημείο να υπερβαίνουμε εαυτό. Η υποψία και μόνο του πράγματος δεν αρκεί, παρά ταύτα, καλύτερο από το τίποτα.

Στις περιπτώσεις 1, 4, 5, 6, 8, 10, η υποψία ύπαρξης των τεχνικών αυτών μπορεί σε ένα βαθμό να αποκαλύψει τις αντίστοιχες εικόνες, συνθήκες & σημάδια αναγνώρισης τους. Είναι όμως ένα δίχτυ με φαρδιά πλέξη που αιχμαλωτίζει τις πιο καραμπινάτες τεχνικές.

Άν θέλουμε να στενέψουμε τη πλέξη του διχτυού μας(και να πιάνουμε περισσότερα), είμαι της γνώμης πως θα πρέπει να έχουμε ξυπνήσει & δαμάσει προς όφελός μας τα βαθύτερα στρώματα του είναι μας & σε αρμονική συνεργασία των 3 μας εγκεφάλων.

Στη περίπτωση 7 σαν μια ιδιαίτερη περίπτωση, νομίζω ότι υπάρχει τον αναγνωριστικό σημάδι. Σαν ακούσει κάποιος "Το παραμύθι", "παραμυθάκι", "την ιστοριούλα" κ.λ.π. ας βρίσκεται σε alarm για τον ποιο έχει δίπλα του!

Τέλος η περίπτωση 9 ως οι πλέον αληθινές στιγμές, συνήθως δε προβάλλουν όταν είμαστε σε άμυνα αλλά σε παύση, χαλαροί & αμέριμνοι & φυσικά όταν υπάρχει λόγος να σου χτυπήσουν την πόρτα.

Edited by Aqua Marine
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει διαφύγει ν' αναφέρω μια ακόμη κατηγορία πληροφορίας, η οποία στα χέρια γνωστών & διάσημων αξιοποιείται στο μέγιστο. Είναι η Πληροφορία επίκτητης αξίας

Ένας συνάδελφός στο χώρο εργασίας μας λέει μια πληροφορία & την προσπερνάμε. Την ίδια πληροφορία την ακούμε σε άλλη στιγμή από ένα επιστήμονα & στεκόμαστε.

Ένας γνωστός μας λέει τη γνώμη του σε κάποιο θέμα εσωτερικής αναζήτησης που μας απασχολεί & το αγνοούμε. Ο τυχόν Δάσκαλος όμως που γνωρίζει την αξία που έχει πάνω μας, λέει την ίδια γνώμη & τον ακούμε.

Κοινώς, η αξία αυτού του είδους της πληροφορίας εξαρτάται πάντα από το ΠΟΙΟΣ μας τη λέει.

Οι αετονύχηδες λοιπόν που έχουν γνώση της αξίας & του "βάρους" τους απέναντι σε ποιον & τι, χρησιμοποιούν τη θέση τους για ν'ανταλλάξουν την παρεχόμενη πληροφορία με υπακοή, υποστήριξη ή καθοδήγηση.

Η αξία της πληροφορίας ισοδυναμεί με την αξία του προσώπου που την εκφέρει & όχι απαραίτητα με την αξία που η ίδια πληροφορία φέρει.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει διαφύγει ν' αναφέρω μια ακόμη κατηγορία πληροφορίας, η οποία στα χέρια γνωστών & διάσημων αξιοποιείται στο μέγιστο. Είναι η Πληροφορία επίκτητης αξίας

Ένας συνάδελφός στο χώρο εργασίας μας λέει μια πληροφορία & την προσπερνάμε. Την ίδια πληροφορία την ακούμε σε άλλη στιγμή από ένα επιστήμονα & στεκόμαστε.

Ένας γνωστός μας λέει τη γνώμη του σε κάποιο θέμα εσωτερικής αναζήτησης που μας απασχολεί & το αγνοούμε. Ο τυχόν Δάσκαλος όμως που γνωρίζει την αξία που έχει πάνω μας, λέει την ίδια γνώμη & τον ακούμε.

Κοινώς, η αξία αυτού του είδους της πληροφορίας εξαρτάται πάντα από το ΠΟΙΟΣ μας τη λέει.

Οι αετονύχηδες λοιπόν που έχουν γνώση της αξίας & του "βάρους" τους απέναντι σε ποιον & τι, χρησιμοποιούν τη θέση τους για ν'ανταλλάξουν την παρεχόμενη πληροφορία με υπακοή, υποστήριξη ή καθοδήγηση.

Η αξία της πληροφορίας ισοδυναμεί με την αξία του προσώπου που την εκφέρει & όχι απαραίτητα με την αξία που η ίδια πληροφορία φέρει.

 

Για αυτό στα πανεπιστήμια. στους επιστημονικούς φορείς και γενικότερα σε θέσεις κύρους τοποθετούνται λαμόγια που δε θα πουν την αλήθεια, αλλά ότι τους έχουν πληρώσει να πουν. Αν ακούτε "πρόεδρος της τάδε επιστημονικής επιτροπής" κατά 95% είναι κάποιος... ντενεκές ξεγάνωτος που πληρώνεται για να λέει τα ψέματα του συστήματος. Και διαλέγουν άτομα που δεν αξίζουν τη θέση ακριβώς για να είναι πλήρως συνεργάσιμα...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η τεχνική του 1 / 5. Για παράδειγμα αν κάποιος που υποδύεται το γραφικό και τον "καραγκιόζη" λέει 4 προφανείς μπούρδες και 1 αλήθεια, ο κόσμος θα νομίζει ότι και η αλήθεια είναι μπούρδα. Αυτός είναι ο πραγματικός ρόλος των "γραφικών" μέσα στο σύστημα. Πιστεύει κανείς ότι θα έδιναν ποτέ μικρόφωνο και τον πανάκριβο τηλεοπτικό χρόνο σε έναν τρελό που τον μάζεψαν από το δρόμο;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η τεχνική των παροιμιών ή ρήσεων "σοφών" όπως και η ανάρτηση τύπου ο "δεκάλογος της επιτυχίας" ο "πεντάλογος του σωστού ύπαλληλου" κτλ.

Αυτές τις συναντάς σε εταιρίες κυρίως οπου δίνουν έμμεσα το στίγμα του τι ανθρώπους έχουν και ποιους ανθρώπους ψάχνουν για την εταιρεία.

Οι ρήσεις αυτές έχουν βέβαια αρκετή δόση αλήθειας αλλά χρησιμοποιούνται ως συνήθως επιφανειακά,και σαν άλοθι για την καταπάτηση εργασιακών δικαιώματων.

Είναι η πανάρχαια τέχνικη του "ασβεστομένου τάφου"..κάθαρα και γυαλισμένα απ'έξω,αλλά απο μέσα, οστά νεκρών και ακαθαρσίες..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αποφασίσαμε -εγώ και κάποιοι φίλοι- ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει αρκετό "ζουμί" και έτσι συντάχθηκε ένα πιο ολοκληρωμένο άρθρο το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ:

http://www.onirocosmos.gr/index.php/prototypi-erevna/texnikes-erevnas/232-i-matia-tou-erevniti

 

Ελπίζω, αν μη τι άλλο, να το βρείτε ενδιαφέρον :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...