Jump to content

Απολλυων=Απολλων?


Recommended Posts

Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Κεφάλαιο 9

11 ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΕΦ ΕΑΥΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΟΣΤΙΣ ΕΒΡΑΙΣΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΒΑΔΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟΛΛΥΩΝ. Μιλαμε για την επισημη Θρησκεια. Η οποια αποριπτη τον δωδεκαθεϊσμο. Δεν μιλαμε τι πιστευω εγω ή αλλοι χρηστες. Επισημη Εκκλησια δεν αποδεχεται την υπαρξη τους. Αλλα το ιδιο το Ιερο Βιβλιο αναφερει την υπαρξη του Απολλωνα. Απλα θελω να πω οτι αν και τρια εκκατομυρια ελληνες θελησαν το ορθοδοξια λιγοι την γνωριζουν. Επισης οσοι αναφερωνται στον Χρηστο (για εμενα ειναι συμβολισμος το βρεφος το οποιον αναλυει ωραια ο καρλ Γιουνγκ, εξαλλου και σαν Χρηστος λεει ειμαι η Αρχη και το τελος), στα διαφορα Φορα εχουν μελετηση την γραφη? τα αποτλεσματα αποδοχης γεγονοτων ή δοξασιων μεσω τριτων και οχι μεσω δικη μας ερευνας αν εξετασθουν ιστορικα θα δουμε οτι ειναι πολυ πιο σοβαρα απο οτο νομιζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για την επισημη Θρησκεια. Η οποια αποριπτη τον δωδεκαθεϊσμο. Δεν μιλαμε τι πιστευω εγω ή αλλοι χρηστες.

 

Οκ, ας συζητήσουμε λοιπόν έχοντας αυτό υπ΄ όψη μας.

 

 

Ολόκληρο το απόσπασμα:

 

Και ο πέμπτος άγγελος σάλπισε: και είδα έναν αστέρα από τον ουρανό που έχει πέσει στη γη, και του δόθηκε το κλειδί του πηγαδιού της αβύσσου. Και άνοιξε το πηγάδι της αβύσσου και ανέβηκε καπνός από το πηγάδι σαν καπνός από καμίνι μεγάλο, και σκοτείνιασε ο ήλιος και ο αέρας από τον καπνό του πηγαδιού. Και από τον καπνό εξήλθαν ακρίδες στη γη, και δόθηκε σ' αυτές εξουσία όπως έχουν εξουσία οι σκορπιοί της γης. Και τους ειπώθηκε να μη βλάψουν το χορτάρι της γης ούτε κανένα φυτό χλωρό ούτε κανένα δέντρο, παρά μόνο τους ανθρώπους που δεν έχουν τη σφραγίδα του Θεού πάνω στα μέτωπά τους. Και τους δόθηκε εντολή να μην τους σκοτώσουν, αλλά να βασανιστούν πέντε μήνες. και ο βασανισμός τους είναι σαν βασανισμός σκορπιού όταν κεντρίσει άνθρωπο. Και κατά τις ημέρες εκείνες θα ζητήσουν οι άνθρωποι το θάνατο, αλλά δε θα τον βρουν, και θα επιθυμήσουν να πεθάνουν, αλλά φεύγει ο θάνατος από αυτούς.

Και τα ομοιώματα των ακρίδων είναι όμοια με ίππους ετοιμασμένους για πόλεμο, και πάνω στα κεφάλια τους είναι σαν στέφανοι όμοιοι με χρυσό, και τα πρόσωπά τους σαν πρόσωπα ανθρώπων. Και είχαν τρίχες σαν τρίχες γυναικών, και τα δόντια τους ήταν σαν των λιονταριών. Και είχαν θώρακες σαν θώρακες σιδερένιους, και ο θόρυβος των πτερύγων τους σαν θόρυβος αρμάτων με ίππους πολλούς που τρέχουν σε πόλεμο. Και έχουν ουρές όμοιες με σκορπιούς και κεντριά, και στις ουρές τους είναι η δύναμή τους να βλάψουν τους ανθρώπους πέντε μήνες. Έχουν πάνω τους βασιλιά τον άγγελο της αβύσσου. το όνομά του εβραϊκά είναι Αβαδδών και στην ελληνική έχει όνομα Απολλύων. Το ουαί το ένα πέρασε. ιδού, έρχονται ακόμα δύο ουαί μετά από αυτά. (ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ 9:1-12)

 

Μιλάμε λοιπόν για τα όσα θα συμβούν πριν "το τέλος".

Το απόσπασμα αφορά το πρώτο από τα τρία "ουαί", όπως αναφέρεται.

Σηκώνει πολύ συζήτηση η περιγραφή και δεν μπορούμε έτσι εύκολα να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για αποδοχή ύπαρξης των αρχαίων Θεών.

Κατ΄ αρχάς έχουμε σαφέστατα πάμπολλους συμβολισμούς. Ή μήπως είναι περιγραφές γεγονότων και πραγμάτων με τόσο τρόπο περίεργο λόγω -δικαιολογημένης- άγνοιας του Ιωάννη τότε για την μελλοντική τεχνολογία, αμφίεση των ανθρώπων, ιδεολογίες κλπ κλπ...; Άλλωστε και "το σιδερένιο πουλί που γέννησε ένα αυγό, απ΄ όπου βγήκε ένα μανιτάρι που έσπειρε τον θάνατο" του Νοστράδαμου, το ίδιο πράγμα δεν είναι; (λέγοντας "ίδιο", εννοώ την παράξενη περιγραφή λόγω της άγνοιας του Νοστράδαμου για την μελλοντική τεχνολογία)

 

Θα ήθελα λοιπόν αιτιολόγησή σου φίλε Κώστα, για το πως κατέληξες στο συμπέρασμα ότι αναφέρεται στον Θεό Απόλλωνα κι όχι σε κάτι άλλο.

 

Λίγο παρακάτω στην Αποκάλυψη, διαβάζουμε:

 

19 Γιατί η δύναμη των ίππων είναι στο στόμα τους και στις ουρές τους. γιατί οι ουρές τους είναι όμοιες με φίδια κι έχουν κεφάλια και με αυτές βλάπτουν.

 

Από τις τρεις τούτες πληγές σκοτώθηκαν το ένα τρίτο των ανθρώπων, δηλαδή από τη φωτιά και τον καπνό και το θειάφι που εκπορεύεται από τα στόματά τους. Και οι υπόλοιποι από τους ανθρώπους, που δε σκοτώθηκαν με τις πληγές αυτές, ούτε που μετάνιωσαν από τα έργα των χεριών τους, ώστε να μην προσκυνήσουν τα δαιμόνια και τα είδωλα τα χρυσά και τα αργυρά και τα χάλκινα και τα λίθινα και τα ξύλινα, που ούτε να βλέπουν δύνανται ούτε να ακούνε ούτε να περπατούν. Και δε μετάνιωσαν από τους φόνους τους ούτε από τα μαγικά τους ούτε από την πορνεία τους ούτε από τις κλεψιές τους. (ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ 9:18-21)

 

Με έναν πολύ πρόχειρο συνειρμό, αυτό περισσότερο με παραπέμπει σε οργή Θεού ενάντια σε όσους εξακολουθούν να λατρεύουν τους αρχαίους Θεούς, παρά σε αποδοχή ύπαρξής τους. (ας μην ξεχνάμε ότι επίσημα η Εκκλησία υποστηρίζει ότι η αρχαία θρησκεία είναι ειδωλολατρεία, λατρεία δαιμόνων, πορνεία, εγκληματικότητα κλπ κλπ κλπ... Άσχετα φυσικά με το πως πραγματικά έχουν τα πράματα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...