Jump to content

Phevos

Mέλη
  • Posts

    533
  • Joined

  • Last visited

About Phevos

  • Birthday 06/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://insidetheroom.wordpress.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    εκεί
  • Interests
    πολλά...

Recent Profile Visitors

443 profile views

Phevos's Achievements

Σούπερ Ντούπερ Μύστης

Σούπερ Ντούπερ Μύστης (5/7)

0

Reputation

  1. χμχμχμ, \ όκ παραιτούμαι η αλήθεια είναι ότι πιστεύω στην εκδοχή που παρουσίασα και στην αρχή, κυρίως επειδή δε το χωράει το μυαλό μου. το μόνο που μπορώ να παραθέσω είναι το άρθρο του guardian που όμως φλερτάρει και με τις δύο εκδοχές http://arts.guardian.co.uk/art/news/story/0,,2269320,00.html
  2. μια χαρά ταϊζόταν ο σκύλος και στο τέλος αφέθηκε ελεύθερος. Το όλον θέμα ήταν μια ακτιβιστική κίνηση του καλλιτέχνη για να καταδείξει την αδιαφορία των φιλότεχνων που βλέπαν το "έργο" και δεν αντιδρούσαν. Τέλος καλό όλα καλά? δε νομίζω... όλοι αυτοί που κόπτονται για το ζήτημα πως αντιδρούν μπροστά σε τόσες περιπτώσεις κακοποίησης ζωών γύρω μας; το τελευταίο ερώτημα να λειτουργήσει σαν homework.
  3. παραθέτω άνευ σχολιασμού (δι' εμέ περιττός, αν κάποιος δε καταλαβαίνει εδώ είμαστε) 1. «O Θεός με ?ξεχώρισε? από τότε που ήμουν στην κοιλιά της μάνας μου». (3.5.1998) 2. «Οι πρώτοι ξενόφερτοι Έλληνες που κατέλαβαν θέσεις και αξιώματα στο νεο ελλαδικό κράτος, ήσαν ποτισμένοι με το πνεύμα της γαλλικής διαφώτισης. Κουβάλησαν κοντά τους την αθεΐα. (?) Και αυτή η εγκληματική τακτική των διαφωτιστών της τότε εποχής , των οποίων ηγήτορας ήταν ο Αδαμάντιος Κοραής, συνεχίζεται και σήμερα». (3.3.1998) 3. «Εκκλησία και Πολιτεία είναι σαν σιαμαίοι αδερφοί που κανείς δεν μπορεί να τους χωρίσει γιατί τότε ένας από τους δύο θα πεθάνει. (?) Η Εκκλησία είναι ο μοναδικός αξιόπιστος θεσμός του γένους». (27.3.1999) 4. (Για τα βασανιστήρια της χούντας) «Ομολογώ ότι εγώ και η γενιά μου εδιδαχθήκαμε πολλά απ΄αυτά, τα οποία ευθύς μετά τη Μεταπολίτευση ο κόσμος και τα κόμματα κατελόγιζαν εις βάρος της Εκκλησίας. Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε αποστείλει δύο επιστολές εις τον τότε δικτάτορα, τον Παπαδόπουλο, διαμαρτυρόμενος για ορισμένες απάνθρωπες μεταχειρίσεις ανθρώπων» (11.2.2001) 5. Και ένα μήνα μετά: «Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως γίνονταν βασανιστήρια, πως υπήρχε ΕΑΤ-ΕΣΑ. Όλα αυτά ήρθαν στο φως μετά. Δεν πειράζει, μπορεί να τα ήξερε ο τότε αρχιεπίσκοπος, αν τα ήξερε και σιώπησε έκανε άσχημα. Στον κύκλο μου δεν είχα ακούσει τέτοια πράγματα, δεν άκουγα ξένους σταθμούς, εκ των υστέρων τα έμαθα. Θα πει κανείς ότι ήμουν βαθιά νυχτωμένος. Μπορεί γιατί εγώ τότε σπούδαζα» (4.3.2001) [Για την ιστορία, αποφοίτησε από τη Νομική το 1962 και από τη σχολή Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1967. Δείτε και φωτογραφία του Χριστόδουλου με τον Παπαδόπουλο.] 6. (Από την επιστολή του στον αρχιπραξικοματία Στυλιανό Παττακό στις 31.5.2001) ?Όπως προκύπτει από τα γραφόμενά σας και την αυτοβιογραφούμενη σταδιοδρομία σας υπήρξατε εκφραστής ξεχωριστών προσόντων και αρετών και γράψατε ιστορία, την οποίαν ο ιστορικός του μέλλοντος καλείται να εκτιμήσει και να προσδιορίσει. Εύχομαι ο Δομήτωρ κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο δίκαιος Κριτής πάντων, να σας χαρίζει πλούσια την Χάριν και την ευλογίαν Του?. 7. «Έκοψαν τον Μπουτιλιόνε επειδή τόλμησε να πει την αλήθεια (για την ομοφυλοφιλία). Αλλά σκεφθείτε που έχουμε φθάσει. Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κραζουσα θέλει να την καλύψει. Να μη λέμε, να μη μιλάμε γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουν το κουσούρι, γιατί θέλουν όλοι οι άλλοι να το παραδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση» (31.10.2004) 8. «Να μην επιτρέψουμε να μας ισοπεδώσει ο οδοστρωτήρας της Ευρωπαϊκης Ένωσης. Είχαμε μια ευλογία πριν από λίγα χρόνια , τη θρησκευτική, γλωσσική και φυλετική ομοιογένεια του ελληνικού λαού. Αυτό πάμε να το χάσουμε τώρα, γιατί στην πατρίδα μας έχουν έρθει χιλιάδες πρόσφυγες και άλλοι μετανάστες». (27.5.2001) 9. «Τα οράματα των Ευρωπαίων δεν πρέπει να μας δελεάζουν καθώς οι Έλληνες έχουν αξία και ανώτερο πολιτισμό. (?) Ε! λοιπόν, εμείς δεν είμαστε Γερμανοί ούτε Γάλλοι, ούτε πολύ περισσότερο Άγγλοι. Εμείς είμαστε άντρες, ανδροπρεπείς Έλληνες, είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί και μιλάμε αντρίκια». (20.6.1999) 10. «Η εργατική νομοθεσία στη χώρα μας είναι σαφώς φιλεργατική, όπως όλοι ομολογούν (?) Με ξαφνιάζουν ευχάριστα τώρα τον τελευταίο καιρό οι πρωτοβουλίες που πολλές επιχειρήσεις στον τόπο μας παίρνουν χάριν των υπαλλήλων ή των εργατών τους. (?) Υπάρχει ένας ψυχρός πόλεμος ανάμεσα σε εργάτες και εργοδότες που τις συνέπειές του γεύεται όλο το κοινωνικό σύνολο. (?) [Η εργατική τάξη] τηρεί επιθετική στάση με αποτέλεσμα να είμαστε συχνά μάρτυρες αντεγκλήσεων, απεργιών, ανταπεργιών και άλλων ανωμαλιών, που και την οικονομία αναστατώνουν αλλά και τις καρδιές χαλούν». (1.5.1997) 11. «Εκείνο που αρνούμεθα στη γυναίκα είναι η εκ μέρους της παραβίαση της φύσεως και η διεκδίκηση θέσεως που δεν της ανήκει βασικά» και «επειδή ο άνδρας είναι η κεφαλή της οικογενείας, είναι φυσικό να κατέχει και τα ανώτερα μορφωτικά προσόντα εν συγκρίσει με τη σύζυγο». (Από τα βιβλία του ?Κρίσις στη σύγχρονη οικογένεια? και ?Για ένα επιτυχημένο γάμο?) 12. «Ο Θεός θα αξιώσει κάποτε τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας ως επικεφαλής του ελληνισμού να βάλει το κλειδί στην πόρτα της Παναγίας της Σουμελιώτισσας για να ανοίξει και πάλι τις πύλες της σε αυτό το παλλάδιον του ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Δεόμεθα υπέρ της ειρήνης, αλλά ευλογούμε τα όπλα τα ιερά, όταν η στιγμή το επιτάσσει και οι καιροί το επιβάλλουν». (17.8.1998) 13. (Συνέντευξη για τον Κ. Σημίτη και τη «μάχη» των ταυτοτήτων, 5.12.2006) Αρχ.: «?Εγινε το τηλέφωνο από το γραφείο μου στο γραφείο του Πρωθυπουργού. Ο κ. Πρωθυπουργός απήντησε ότι δεν μπορεί να δεχθεί τους εκπροσώπους της Ιεραρχίας. Αυτό δε, γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους. Δημ.: Σάς θύμωσε αυτό; Αρχ.: Και βέβαια μάς θύμωσε. Δημ.: Εσάς. Αρχ.: Και εμένα. Μού κακοφάνηκε διότι η Εκκλησία στο κάτω κάτω της γραφής είναι ένας θεσμός του έθνους, είναι ένας θεσμός του κράτους μακραίων και ο κάθε ένας πολιτικός, ακόμα και ο πρωθυπουργός οφείλει να την σέβεται?». 14. (Λίγο πριν από τις εκλογές του 2004:) «Επαναστάτες δεν είναι οι σοσιαλιστές. Επαναστάτες είναι οι γνήσιοι χριστιανοί». (Στο εκλογικό κέντρο όπου ψήφισε «Σήμερα τελείωσαν τα ψέματα». (Λίγες ημέρες μετά τις εκλογές από άμβωνος «Ενθαρρυνόμαστε κάθε φορά που βλέπουμε τη Δεξιά του Κυρίου να δίδει κατευθύνσεις και να υποδεικνύει το δρόμο. Στο τέλος, η παντοδύναμη Δεξιά του Κυρίου δείχνει τι θέλει ο Θεός και τι θέλει ο λαός». (Στη συνάντηση με τον Καραμανλή στο Μαξίμου «Οι καταστάσεις αλλάζουν, δόξα σοι ο Θεός». (πηγή)
  4. νομίζω ότι ο παπάς έχει θέμα hairstyling, σηριουσλη.
  5. κρίμα τα λεφτά του μουλτιπλέγματος.
  6. πηγή in.gr Ευρωπαίοι νευροεπιστήμονες κατάφεραν να προκαλέσουν σε εθελοντές την αίσθηση ότι βρίσκονται έξω το σώμα τους, σε μια σειρά πειραμάτων που ίσως βοηθήσουν στην κατανόηση ενός αμφιλεγόμενου φαινομένου που αναφέρουν συχνά όσοι πλησίασαν το θάνατο. Η ψευδαίσθηση του να βλέπει κανείς τον εαυτό του από μακριά αναφέρεται σχετικά συχνά από ανθρώπους που βρέθηκαν στο τμήμα επειγόντων περιστατικών, καθώς και ασθενείς με σχιζοφρένεια ή επιληψία. Αυτές οι αναφορές χρησιμοποιούνται συχνά ως απόδειξη για την ύπαρξη της ψυχής. Ωστόσο οι τελευταίες έρευνες αποδεικνύουν ότι αυτή η παράξενη αίσθηση είναι δυνατό να προκληθεί ξεγελώντας τον εγκέφαλο. Το φαινόμενο αναπαράχθηκε στο εργαστήριο σε δύο ξεχωριστά πειράματα που δημοσιεύονται την Παρασκευή στο περιοδικό Science. Και στα δύο, οι εθελοντές φόρεσαν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας συνδεδεμένα με κάμερες που τους βιντεοσκοπούσαν από πίσω. Έβλεπαν δηλαδή την πλάτη του σώματός τους. Στη μία έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τον Δρ Χένρικ Έρσον του Πανεπιστημιακού Κολεγίου του Λονδίνου, ένας ερευνητής πλησίαζε ένα ραβδί στην κάμερα ακριβώς τη στιγμή που ένας συνάδελφός του άγγιζε με ένα άλλο ραβδί το στέρνο του εθελοντή. Αυτό δημιουργούσε στον εθελοντή την ψευδαίσθηση ότι βρισκόταν μερικά μέτρα πίσω από το σώμα του, όπου δεχόταν το άγγιγμα, αναφέρει το Reuters. Στο πείραμα του Όλαφ Μπλάνκε του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου στη Λοζάνη, οι εθελοντές κοιτούσαν μέσα από τα γυαλιά την πλάτη μιας κούκλας, την οποία έξυνε με το χέρι ένας ερευνητής. Την ίδια στιγμή, ένας άλλος ερευνητής έξυνε την πλάτη του ίδιου του εθελοντή. Και πάλι, οι εθελοντές είχαν την αίσθηση ότι έβλεπαν τον εαυτό τους από πίσω, έξω από το πραγματικό τους σώμα. «Περιγράφουμε [...] μια ψευδαίσθηση κατά την οποία υγιείς εθελοντές είχαν την εμπειρία ενός εικονικού σώματος σαν να ήταν το δικό τους, και εντόπιζαν τους εαυτούς» τους έξω από τα όρια του σώματός τους σε διαφορετικές θέσεις στο χώρο», γράφει ο Δρ Μπλάνκε. Όπως εξηγούν οι επιστήμονες, το φαινόμενο προκαλείται από ασυμφωνία ανάμεσα στα οπτικά και τα απτικά ερεθίσματα. Τα μάτια δίνουν μια εικόνα, η αίσθηση της αφής δίνει μια ασύμβατη εικόνα, και ο εγκέφαλος παράγει την ψευδαίσθηση σε μια προσπάθεια να επιλύσει τη διαφωνία. Αυτού του είδους τα πειράματα θα μπορούσαν να ρίξουν φως σε φιλοσοφικά ερωτήματα που αφορούν την αίσθηση του εαυτού μας, αλλά θα μπορούσαν να έχουν και πρακτικές εφαρμογές στα βιντεοπαιχνίδια και την τηλεχειρουργική, εκτιμούν οι ερευνητές. πρώτα σχόλια?
  7. Γκλιν-γκλον το βιολογικό καμπανάκι των απανταχού κομματοσκύλων και πολιτευτάδων χτύπησε! Η ώρα της κρίσης my ass έφτασε. Σκατά δηλαδή, πάλι φόλα μυρίζει ο αέρας ανά την επικράτεια. Το θέμα έχει σκοπό να εντοπίσει την τάση του "εσωτερικού" εκλογικού σώματος. Άιντε ψηφίστε να διούμε ποιους θα βγάλουμε κυβέρνηση. (διπλοφουρνιστό ποστ, παρακαλώ επέμβετε μοντερέητορς) Μήνημα από συντονιστή Speedy: Sorry φίλε Phevo αλλά δεν επιτρέπουμε πολιτικές συζητήσεις στο Αβάπτιστο! (Άλλο που από κοντά με το Τράγο και τον Mandrake όλο για επανάσταση λέμε) -χαχαχαχα- Ελπίζω να δείξετε όλοι κατανόηση!
  8. Γαμώ η ιδέα! φοβούμαι πάντως για το θέμα των κατασκευών, υπάρχει ο κίνδυνος να βγεί λίγο άστειο το αποτέλεσμα και να μη περνάει με σαφήνεια το μύνημα. κ.Σουκόρ αν μπορείται να μας παρουσιάσετε λίγο πιο αναλυτικά τη σκέψη σας απάνω σ' αυτό το τομέα για να προσανατολιστούμε και στην εικόνα που ως εμπνευστής του όλου πρότζεκτ έχετε. (εννοείται ότι κι εγώ είμαι με τα χίλια μέσα σ' ότι χρειαστεί)
  9. είναι η λαμογιά. Την είχε το λεξικό του pathfinder στη μετάφραση του trickery, κι είπα τέτοια γαμάτη λέξη να μη την αφήσω ανεκμετάλευτη.
  10. το γεγονός ότι σου απάντησα δεν σημαίνει ότι θέωρησα πως με έθιξες προσωπικά, απλά θεώρησα ότι αυτά που υσχιρίζεσαι είναι υπερβολικά. Προφανώς παρεξήγησες κάποια σημεία του κειμένου που έχουν περισσότερο χιουμοριστική χρειά (να σημειωθεί ότι κάποιες λεξικές υπερβολές δεν εντοπίζονται στο αρχικό άρθρο, και είναι δικές μου πουτανιές). Αυτό είναι απλό, και μιλάει από μόνο του. Προφανός ο τίτλος του θέματος σε προκατέβαλε αρνητικά ώστε να οδηγηθείς σε πολύ "μακρυνά" συμπεράσματα, που πατάν περισσότερο στη φαντασία σου και λιγότερο στα στοιχεία του κειμένου. Όχι από τότε που γεννιούνται, από τότε που αναπτύσουν κοινωνικές σχέσεις. Αυτό έχει απόλυτη σχέση με όσα υποστηρίζεις. Το άρθρο δε μιλάει για γενετική, είναι μια παραδοσιακή συμπεριφορική μελέτη που προσδιορίζει την ερμηνεία στην αλληλεπίδραση μεταξύ παιδιών και γονέων. Μπορεί αυτή η αλληλεπίδραση σε ένα συγκεκριμένο σύστημα ηθικής, και τρόπο σκέψης ενήλικο (τον δικό σου πχ) να ενέχει σφάλμα, αλλά για ευνόητους λόγους, αυτός ο συλλογισμός δε μπορεί να έχει αντίκρυσμα στη κοινωνικοποιητική διαδικασία ενός βρέφους. Μη ξεχνάς ότι για τον μέσο άνθρωπο (αν συμφωνούμε ότι αυτός ρυθμίζει την επικρατούσα ηθική) το ψέμα κάτα από συγκεκριμένες συνθήκες είναι θεμιτό. Ο όρος φυσικό δε, όταν αναφερόμαστε σε κοινωνικές σχέσεις είναι αφηρημένος. Και το ψέμα προήλθε μέσα από εξελικτηκή διαδικασία ως χρήσιμη κοινωνική συμπεριφορά. Μπορεί δηλαδή να είναι συχνά δυσάρεστο κι επιζήμιο αλλά πως μπορούμε να το κατατάξουμε στα αφύσικα?
  11. σόρυ ξέχασα τη πηγή ομολογώ ότι δε καταλαβαίνω το ύφος σου. Αν διαφωνείς, αυτό είναι απολύτως σεβαστό αλλά δε σημαίνει ότι απαραίτητα κρύβεται μια συνομωσία! Για να είμαι ειληκρινής πάντως δε κατάλαβα το σημείο της διαφωνίας σου. Αυτό που λες είναι μια εναλακτική ερμηνεία των αποτελεσμάτων της έρευνας, δηλαδή ότι τα μωρά αναγκάζονται να παρουσιάζουν ψευδείς συμπεριφορές επειδή αφενός δεν μπορούν να επικοινωνήσουν επαρκώς ώστε να εξηγήσουν αυτό που πραγματικά σκέφτονται και αφετέρου επειδή έτσι παίρνουν τη σωστη ανταπόκριση από τη μεριά των γονιών.
  12. Τα μωρά τελικά δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται, σύμφωνα με μιά νέα έρευνα από την Αγγλία. Μπορεί ,δηλαδή, να φαίνονται αγγελούδια, αλλά ο κ. Vasudevi Reddy από το τμήμα ψυχολογίας του πανεπιστημίου Portsmouth πιστεύει ότι είναι ύπουλα και υστερόβουλα από τη κούνια. οκ, αυτό επιβεβαιώνει τις υποψίες πολλών γονιών? Επιστημονικά τα όσα υποστηρίζει ο Reddy είναι αρκετά ?πρωτότυπα? καθώς μέχρι τώρα επικρατούσε η άποψη ότι τα παιδιά μέχρι τα 4 στη πραγματικότητα δε μπορούν να πουν ψέματα. Όμως μετά από πολλά χρόνια παρατηρήσεων και συνεντεύξεων το όριο πέφτει κατα πολύ, φτάνοντας στους 6-7 μήνες (!!!). Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι τα παιδάκια που λένε ψέματα από τόσο μικρά είναι possessed από κάποιο δαίμονα, αλλά αυτό είναι ένα ακόμα κομμάτι της σύνθετης κοινωνικοποίησης. Πριν δηλαδή κατανοήσουν τη πραγματική σημασία εννοιών όπως η αλήθεια κι η εξαπάτηση προσπαθούν με έξυπνο τρόπο να παραπλανούν για τις πράξεις τους επιχειρώντας να εξαπατήσουν τους γύρω τους. πχ, ήταν ένα μωρό 11 μηνών, που ?πιάστηκε επ? αυτοφώρο? να προσπαθεί να φτάσει το χώμα από μία γλάστρα, και μόλις κατάλαβε ότι το έβλεπε η μαμά του άλλαξε στάση και προσποιήθηκε ότι την χαιρετάει. Σα να λεγε, ότι δεν προσπαθούσε να πιάσει το χώμα αλλά ότι ήθελε απλά να χαιρετήσει? Άλλο περιστατικό: Ένα μικρό κοριτσάκι δεν ήθελε να φάει το τοστ του και κοιτώντας στα μάτια τη μαμά του κατάφερε να έχει τη πλήρη προσοχή της ενώ με τα μικροσκοπικά (και σατανικά) χέράκια της εξαφάνιζε τεχνιέντως το ανεπιθύμητο τόστ. Μη μιλήσουμε για το γνωστό σε όλους fake κλάμα που χρησιμοποιούν για να τραβήξουν τη προσοχή. Το λέει και πιο κυριλέ στο τέλος ο Reddy: Οι άνθρωποι από τη γέννησή τους επιθυμούν να λαμβάνουν συναισθηματικές αποκρίσεις από τους άλλους. Χωρίς να διαθέτουν την απαραίτητη γλωσική ικανότητα τα βρέφη, καταφεύγουν σε καλπουζανιές για να πάρουν την επιθυμιτή ανταπόκριση από τους γονείς τους. Η εξαπάτηση είναι δηλαδή ένας τρόπος ώστε να πετύχουν ένα συναισθηματικό διάλογο. (ή απλά είναι evil as hell)
  13. εχ, οι δικοί μου οι συνειρμοί έχουν περισσότερο ρουστίκ χαριτωμενιά.
  14. Αν σ' αρέσει το είδος με νιώθεις και με αντιλαμβάνεσαι. Είναι απλά τα καλύτερα παιχνίδια, τα πιο εθιστικά και τα πιο ενδιαφέροντα. Θα ξεκινήσω αντιστόφως για να δώσω και λίγο σασπένς( ) 3) Beach life, ιδανικό για όσους ξέμειναν στη πόλη. Τώρα που το σκέφτομαι όχι και τόσο ιδανικό, να βλέπεις όλα αυτά τα θέρετρα κι εσύ να πήζεις... Τέλωςπάντως ο σκοπός του εν λόγω είναι να δημιουργήσεις θελκτικούς τουριστικούς προορισμούς σε κάτι γαμάτα νησιά. 2) Roller Coaster Tycoon, Πωροτικό στο έπακρον, καθώς το να χτίζεις και να διαχειρίζεσαι ένα λούνα πάρκ μόνο εξαιρετικά ενδιαφέρον θα μπορούσε να είναι 1) Οκ εδώ πάμε σε άλλη κατηγορεία. Capitalism 2. Για να μπορέσεις να παίξεις πρέπει να κάνεις δυο τρεις φορές τα tutorials ανατρέχοντας συχνά πυκνά σε αγγλοελληνικά λεξικά, αλλά άπαξ και το μάθεις δε ξεκολάς. Εθισμός και καπιταλισμός! Για να δω είναι κανας άλλος στα tycoonια, ή είμαι μόνος.
  15. το θυμάσται αυτό το παιχνίδι? (σήμερα είμαι εντός εκτός κι επί τ' αυτά)
×
×
  • Create New...