Jump to content

Σούβλισε... τα ανθρώπινα δικαιώματα


 Share

Recommended Posts

Προτού παραθέσω το σχετικό άρθρο, παρακαλώ θερμά να κατανοήσετε όλοι ότι η φούρκα μου καθώς κι αυτό το thread, είναι εναντίον του Χριστόδουλου, καθώς και των ανθρώπων τύπου Χριστόδουλου ανά τους αιώνες, που όχι μόνο λένε πράματα απαράμιλλης... βλακείας, αλλά επιπλέον σπιλώνουν με αυτές -μερικές φορές ανεπανόρθωτα- την Χριστιανική ιδέα, φιλοσοφία και πίστη.

 

...Καλό είναι να μάθουμε επιτέλους να διαχωρίζουμε «τα καλά από τα σάπια» και να καταλάβουμε πως το ότι κάποιος είναι ιερωμένος μιας θρησκείας, δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι σωστός αντιπρόσωπός της.

 

Τώρα λοιπόν που εξηγήθηκα για να μη παρεξηγηθώ, παραθέτω το άρθρο:

 

Σούβλισε... τα ανθρώπινα δικαιώματα

 

Ο άνθρωπος που δεν πήρε χαμπάρι τι γινόταν στη χούντα, δεν είδε και δεν άκουσε για βασανιστήρια, δεν ήξερε καν ότι υπήρξε ΕΑΤ-ΕΣΑ, γιατί τότε, λέει, μελετούσε, προχθές επεφύλασσε μία ακόμη... έκπληξη για το ακροατήριό του.

 

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΔΕΔΕ

Για την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/05/2005

 

Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, από τον άμβωνα του Αγ. Γεωργίου Κυνοσάργους, στο κήρυγμά του τα έβαλε αυτή τη φορά με τα δικαιώματα του ανθρώπου και μίλησε με σαφώς ειρωνική χροιά για τη «θεότητα που λέγεται ανθρώπινα δικαιώματα».

Αφού είπε πως η Ελλάδα είναι κατά το 98% μια χριστιανική ορθόδοξη χώρα και ο λαός της προσεύχεται και πιστεύει στον Θεό, τόνισε: «Αυτό είναι κάτι που δεν το ανέχονται οι δυνάμεις του σκότους και θέλουν να το αποκεφαλίσουν, να ισοπεδώσουν τα πάντα διά της παγκοσμιοποίησης αυτής της νέας θεότητας, που έχει εμφανιστεί μαζί με την άλλη θεότητα, που λέγεται ανθρώπινα δικαιώματα και χάριν αυτής της θεότητας θα πρέπει να περιστείλουμε τα δικά μας δικαιώματα και να περιοριστούμε στα "του οίκου" μας».

Με λίγα λόγια, δεν του αρέσει του Αρχιεπισκόπου να περιορίζεται στα του «οίκου» του αφενός, και αφετέρου χωρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα στα «δικά μας» και «των άλλων» αντί να προτάσσει την οικουμενικότητά τους και την υπεράσπισή τους, όπως, ενδεχομένως θα ανέμενε κάποιος από έναν θρησκευτικό ηγέτη. Και λέμε ενδεχομένως, γιατί υπάρχουν κι αυτοί που δεν περιμένουν κάτι τέτοιο από μια Εκκλησία που η ηγεσία της επισημαίνει τη διαφορετικότητα και με έμφαση -συνήθως για να τις καυτηριάσει- τις κάθε είδους ιδιαιτερότητες αντί να τις αποδέχεται.

Που δεν μας έχει συνηθίσει στη γενναιοδωρία και στη με απλοχεριά στήριξη, υλική και ψυχική, αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη στις ημέρες μας, που ζουν στο περιθώριο της επιβίωσης και της ζωής και που τα δικαιώματά τους καταπατούνται καθημερινά με χιλιάδες τρόπους. Που, τι πιο ενδεικτικό για την αντιστροφή της πραγματικότητας που κάνει ο Αρχιεπίσκοπος στο κήρυγμά του, στερεί τόπους λατρείας σε χιλιάδες μη ορθόδοξους που ζουν στη χώρα μας.

Η «Ε» απευθύνθηκε στον καθηγητή Ν. Αλιβιζάτο, στον ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ν. Σηφουνάκη, τον βουλευτή του ΣΥΝ Φ. Κουβέλη και σε εκπροσώπους της Εθνικής Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Διεθνούς Αμνηστείας, ζητώντας τους ένα σχόλιο για την αποστροφή του Αρχιεπισκόπου για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και είναι τα λόγια τους, ο καθένας με τον τρόπο του βέβαια, καταπέλτης.

 

«Υπόλειμμα μιας άλλης εποχής»

Νίκος Κ. Αλιβιζάτος ~ καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Συγκαταλέγομαι στις χιλιάδες εκείνες των συμπατριωτών μας που, τις τελευταίες μέρες, πήγαν μετά από καιρό ξανά στην εκκλησία, θέλοντας να νιώσουν τη γλυκύτητα των «Εγκωμίων», το χαμόγελο της Ανάστασης και την πανδαισία της πασχαλινής φύσης. Να ζήσουν για λίγο μακριά από τύπους σαν τον Γιοσάκη και τον Βαβύλη, μακριά και από τις σκοτεινές μορφές όσων επί χρόνια τούς εξέθρεψαν.

 

Η εικόνα του Αρχιεπισκόπου στον άγνωστο στρατιώτη, με γυρισμένη την πλάτη στον επιτάφιο, να χαριεντίζεται χωρίς σεμνότητα ενώπιον πρωθυπουργού και λοιπών επισήμων, και να ξεχνά, με τα χρυσοποίκιλτα άμφιά του, το πένθος της Μεγάλης Παρασκευής, για χάρη μιας «επιστροφής» κι ενός ακόμη δεκάρικου, με προσγείωσε στην πραγματικότητα.

Τη θλίψη μου μετέτρεψε σε αγανάκτηση το κήρυγμα της Δευτέρας του Πάσχα. Ανίκανος να γευθεί το μήνυμα της αγάπης, μισαλλόδοξος και όσο ποτέ ανάλγητος, ο προκαθήμενος της Εκκλησίας μας τόλμησε να τα βάλει με τη μεγαλύτερη κατάκτηση της ανθρωπότητας στα νεότερα χρόνια, με τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Δεν τον ενδιαφέρει, προφανώς, ότι, εξαιτίας της δικής του στάσης, χιλιάδες μη ορθόδοξοι συνάνθρωποί μας στερούνται τόπου λατρείας στην Αθήνα και εξακολουθούν να προσεύχονται σε παράγκες και υπόγεια, λίγα μέτρα απ' την Ομόνοια.

Λησμονεί ότι με τα λεγόμενά του για τα «κουσούρια» και τις ταυτότητες -όπως και για τους «γραικύλους» παλαιότερα- δεν προκαλεί απλώς πόνο και οδύνη σε ορισμένους: εκθέτει όσο κανένας άλλος τη χώρα μας στον ψόγο του χομεϊνισμού χριστιανικής έκδοσης.

Ο κ. Χριστόδουλος αποτελεί υπόλειμμα μιας εποχής που η σελίδα της γύρισε το 1974. Δεν πρέπει να την αφήσουμε να αναβιώσει.

 

«Θεμέλιο της ελευθερίας»

Σίμος Μπούρας ~ πρόεδρος Ελληνικού Τμήματος Διεθνούς Αμνηστίας

 

Στο πλήθος σοβαρών και βίαιων παραβιάσεων που υφίστανται τα ανθρώπινα δικαιώματα σε ολόκληρο τον κόσμο προστίθεται και η παραβίαση του νοήματος των ίδιων των λέξεων...

 

Ο σεβασμός των δικαιωμάτων του ανθρώπου είναι το θεμέλιο της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ειρήνης στον κόσμο. Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι εξ ορισμού οικουμενικά, αδιαίρετα και αδιαπραγμάτευτα και αν θέλουμε να αγωνιζόμαστε για να μην μπορεί η προστασία κάποιων από αυτά να οδηγεί στην περιστολή κάποιων άλλων, θα πρέπει πρώτα από όλα να αρθρώνουμε έναν λόγο που θα αρμόζει σε αυτές τις αξίες, θα προωθεί τον αλληλοσεβασμό και θα σέβεται την ετερότητα.

Αλλιώς, το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να δημιουργούμε ένα κλίμα πρόσφορο για παραβιάσεις των δικαιωμάτων που πρεσβεύουμε ότι υπερασπιζόμαστε.

 

«Συμβαδίζει με τους φονταμενταλιστές»

Κωστής Παπαϊωάννου ~ μέλος Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

 

Οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου υπό τον μανδύα «κηρύγματος» αποτελούν ελληνική εκδοχή της διεθνούς τάσης αμφισβήτησης της οικουμενικότητας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

 

Η διαρκής επίκληση της δικής μας ιδιαιτερότητας (θρησκευτικής, εθνικής, ιστορικής) ως μέσου σχετικοποίησης των δικαιωμάτων δεν αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία: ο Αρχιεπίσκοπος φαινομενικά αντιπαρατίθεται, αλλά ουσιαστικά συμβαδίζει με τους φονταμενταλιστές της Ανατολής και της Δύσης. Αυτό που αποτελεί νέα εξέλιξη και οφείλει να μας προβληματίσει είναι πως ο Αρχιεπίσκοπος, μετά από μια περίοδο εύλογης αμυντικής σιωπής λόγω των εκκλησιαστικών σκανδάλων, κάνει το επόμενο βήμα: από τις γενικόλογες κινδυνολογικές αναφορές στην παγκοσμιοποίηση περνάει στη μάχη κατά «της θεότητας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Με τον τρόπο αυτό παρουσιάζει το σεβασμό των θεμελιωδών δικαιωμάτων ως εχθρό της χριστιανικής παράδοσης, χωρίζει τα δικαιώματα σε δικά μας (της πλειονότητας, του κορμού του έθνους) και των άλλων (των μειονοτήτων, των αλλόδοξων) αλλά και παίζει εντέχνως με μεταφυσικές αγωνίες και αντανακλαστικά θρησκευτικού φανατισμού, αφού επιλέγει να δαιμονοποιήσει τα δικαιώματα μιλώντας για θεότητα και όχι για αρχές προστασίας τους. Τα ανθρώπινα δικαιώματα όμως καταξιώνονται μόνο όταν ισχύουν για όλους. Προϋποθέτουν τον αλληλοσεβασμό και κλίμα ελάχιστης συναίνεσης. Αυτό το κλίμα είναι που στην ουσία υπονομεύεται με τέτοιες τοποθετήσεις. Το γεγονός προκαλεί ερωτήματα και ανησυχία, διότι προέρχεται από τον εκπρόσωπο της επικρατούσας θρησκείας, ο οποίος κατ' εξοχήν οφείλει να καλλιεργεί πνεύμα ομαλής συνύπαρξης και σεβασμού στις βασικές αρχές της δημοκρατικής πολιτείας και του διεθνούς νομικού πολιτισμού.

Ακόμα κι αν ερμηνεύσουμε τις δηλώσεις ως τακτικό ελιγμό και προσπάθεια επανασυσπείρωσης του ποιμνίου, εν όψει του δυσμενούς για την Εκκλησία κλίματος, η βασική τους φιλοσοφία δεν είναι ακίνδυνη.

 

«Βλάσφημος ο λόγος»

Φώτης Κουβέλης ~ βουλευτής ΣΥΝ

 

Τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες ούτε συμψηφίζονται ούτε υπόκεινται σε μερικεύσεις και ούτε αντιπαρατίθενται με τις οποιεσδήποτε επιλογές των άλλων.

Βλάσφημος ο λόγος κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όταν διατυπώνεται για να τα παρωθήσει στο περιθώριο των συλλογικών ρυθμίσεων. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν υπάρχουν για να υποτάσσονται στις οποιεσδήποτε πλειοψηφίες. Υπάρχουν και στηρίζουν τον πολίτη μέσα στις συλλογικότητες.

Link to comment
Share on other sites

Θα 'θελα να 'ξερα, πως κατακτούν τέτοιοι άνθρωποι θέσεις, που οι ισσοροπίες τους είναι τόσο λεπτές και παρεξηγήσιμες. Ποιοι είναι αυτοί που τον βοήθησαν να ανέβει εκεί, θυσιάζοντας τα δικά τους δικαιώματα, αξίες και "καριέρα". Έχω αυτές τις απορίες διότι και στον δικό μου τομέα (όπως σε όλους άλλωστε), βλέπω αδύνατα άτομα, χωρίς γνώση, να προσπαθούν να επωφεληθούν από τη δικιά μου εργασία.

 

Κάτι τέτοιους τύπους όχι μόνο δεν τους βοηθώ, αλλά τους κάνω και δημόσια ρεζίλι για να τους αποκαλύψω σε όλους, να δουν όλοι την αλήθεια. Και όταν το κάνω αυτό, απολαμβάνω την έκφραση του τύπου, λέγοντας μου, "Πιο σιγά, μη φωνάζεις".

 

:063laugh::063laugh: :angel:

 

Γιατί τα λέω αυτά θα μου πείτε τώρα. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ. Αυτοί οι άνθρωποι θα ανέβουν στην κορυφή γιατί αυτος είναι ο σκοπός της ζωής τους. Γίνεται επειδή αυτό είναι το όνειρο τους. Όσο βλάκες κι αν είναι, όσο ασχετοι κι αν είναι με τον κλάδο, θα ανέβουν. Το μόνο που μπορεί να τους σταματήσει είμαστε εμείς. Όποιον βλέπουμε να συμπεριφέρεται, εγωϊστικά, βλακωδώς, άσχετα, σταματήστε τον χωρίς να σκεφτείτε τις συνέπειες. Θα τον καταλάβουν και οι υπόλοιποι μετά από λιγο καιρό, και θα βοηθήσουν στην "εξοντωσή" του.

 

Δεν θέλω να μιλήσω προσωπικά για τον μεγαλύτερο απατεώνα της Ελλάδος. Το μόνο που θα προσθέσω είναι οτί είμαι πανευτυχής που αποκαλύφτηκαν τα σκάνδαλα της εκκλησίας γιατί είχαν πάρει πολλή φόρα οι τύποι.

 

 

(Η μόνη μονή που δεν εμπλέκεται σε σκάνδαλα, είναι η μονή ταρίφα!!!!) :clapping:

Link to comment
Share on other sites

"Το συγκεκριμένο μέτρο εξαγγέλθηκε από τον κ. Χριστόδουλο το Μάρτιο του 1999, άρχισε να υλοποιείται το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς και αφορά την καταβολή "επιδόματος τρίτου παιδιού" στις χριστιανικές οικογένειες της Θράκης. Ως κεντρικό επιχείρημα για τη θέσπισή του, ο αρχιεπίσκοπος είχε επικαλεστεί την τραυματική εμπειρία του μητροπολίτη Ξάνθης, ο οποίος με τρόμο είχε ανακαλύψει κάποτε ότι τα 7 από τα 10 νεογέννητα του μαιευτηρίου που επισκέφθηκε ήταν μουσουλμανάκια. Φως φανάρι ότι βρισκόμαστε μπροστά στην υλοποίηση ενός ρατσιστικού προγράμματος, που χωρίζει τα νεογέννητα σε "καλοδεχούμενα" κι "επικίνδυνα" και δεν έχει την παραμικρή σχέση με την άσκηση κοινωνικής πολιτικής."

 

 

:063laugh::063laugh::clapping::clapping::clapping:

χαχαχαχααχαχαχχαχαχαχαχαχ.

 

Δεν χρειάζεται ανάλυση... Απλότητα=Σοφία!

Δεχτείτε το όπως είναι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...