Jump to content

Θρησκευτική Διένεξη


 Share

Recommended Posts

πω ρε.......... Πως κολατε ετσι στις λεξεις.

 

Η τυποποιημένη απάντησή μου σε αυτό είναι "Ορθοέπεια γαμώ τον Πρωταγόρα μου".

 

Λες και δεν εχουν αλλες θρησκειες το αντιθετο του καλου. Σε ολες θρησκειες υπαρχουν σκοτεινες δυναμεις και κακα πνευματα.

 

Βασικά με έχει καλύψει ο Αυγερινός αλλά, για να το πάω ακόμα παραπέρα, ας μου εξηγήσει κάποιος αν ο Απόλλωνας είναι "καλός" ή "κακός". Ας επαναλάβει τη διαδικασία με τους υπόλοιπους ολύμπιους και συνεχίζουμε... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kαταλαβαίνει ότι αν ο αντίπαλος ομιλιτής είναι άθεος και αρκετά έξυπνος ώστε να μπορεί να αποδείξει την ύπαρξη του ευτού του, το επιχείρημα σου μένει τελείως ξεκρέμαστο και εσύ εκτεθιμένος! :blblbl:

 

Φυσικά!

 

Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι πως, γενικότερα, δε βλέπω καμμία ευαισθητοποίηση όταν η σεβαστή ιέρεια μιας αξιολογότατης θρησκείας αποκαλείται "τζάνκι" (το οποίο μάλιστα είναι και γενίκευση, καθώς τσουβαλιάζει όλες τις Πυθίες) κι όταν οι θεοί της θρησκείας λέγονται ανύπαρκτοι.

 

Φαντάσου π.χ. να έλεγα πως όλοι οι παπάδες έχουν "κουσούρι" ή να είχα αμφισβητήσει την ιστορικότητα του Ιησού - καλά, για το τελευταίο έχει διεξαχθεί ολόκληρος πόλεμος σε ένα από τα ιστορικά θρεντ του "Αβάπτιστου". ... Ναι, αλλά τι θα γίνει; Για τη μία θρησκεία θα λέμε όποια κατηγορία μας κατέβει κι η άλλη θα είναι στο απυρόβλητο; Με το μπαρδόν, αλλά αυτό δεν είναι "σεβασμός προς όλες τις θρησκείες"! Από την άλλη, προσωπικά έχω πάψει εδώ και καιρό τις βολές προς το χριστιανισμό (οι οποίες είναι γήπεδό μου). Αυτό δε σημαίνει πως θα ανέχομαι προσβολές προς τη θρησκεία μου. Ό,τι εκτοξεύεται θα ανταποδίδεται σε ίση ποσότητα.

 

Τελεία και συγνώμη για το :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω οτι συνεχίζει το θέμα οπότε θα συνεχίσω και εγώ.

 

Πάμε πάλι λοιπόν και λίγο πιο ήρεμα...απο εμένα τουλάχιστον..

 

Γιατί χαρακτηρισμός "Ανύπαρκτος"....

 

Στην πίστη των Ολύμπιων Θεών , ο Απόλλωνας αν θυμάμαι καλά αναφέρεται οτι οδηγούσε το άρμα του Ήλιου άρα και δεν τίθεται θέμα διαφώτισης η Θείας έμπνευσης. Εκτός αν όλοι οι Ολύμπιοι Θεοί ήταν παραβολικά εξηγημένοι σε όλα τα γραπτά που έχουμε μέχρι στιγμής. Το ανύπαρκτος λοιπόν σαν επίθετο δεν είναι για λόγους προσβολής αλλά για να περιγράψει μια κατάσταση... συνεχίζω.

 

Οι θρησκείες απο μόνες τους, φέρουν βαθμό δογματισμού , έτσι όταν περνάει ενα διάστημα αιώνων και τις αναλύουμε με τα σημερινά δεδομένα, ακούγονται και φαίνονται απο αστείες εώς βάναυσες. Το ίδιο ισχύει για ΟΛΕΣ τις θρησκείες.

 

Για την ιστορία να δώσω και εγώ τα δικά μου διαπιστευτήρια που ναι μεν είναι Χριστιανικά, αλλά δεν είναι σε καμιά περίπτωση δογματικά και κινούμενα στο γράμμα των βιβλίων. Αντίθετα είμαι πάρα πολύ σκεπτικός σε πολλά πράγματα ,και φυσικά σε εκείνα που θεωρώ οτι δεν στέκουν.

 

Για την Πυθία που αναφέρω , ο χαρακτηρισμός junkie ίως να ήταν ατυχής. Λάθος μου σαν περιγραφή και αν προσέβαλα κανένα που πιστεύει σε κάτι τέτοιο ζητώ συγνώμη. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι ήταν , μαντείες και χρησμοί που ερμηνευόντουσαν αμφίδρομα κατά το δοκούν των ατόμων που τους ζητούσαν. Αυτό , προσωπικά μου φέρνει στο μυαλό , χειρομαντείες της εποχής μας απο άτομα που λένε "Μεγάλη πόρτα θα διαβείς, μεγάλο ταξίδι θα κάνεις"!

 

Επίσης Αυγερινέ...

Το τσιγαριλίκι δεν είναι παραισθησιογόνο.

 

Μπορεί αλλά αυτό δεν αναιρεί οτι το άτομο έρχεται σε καθεστώς ευεξίας ή κοινώς "ζαλάδας" όπως λέμε , με "μούδιασμα" των αισθήσεων και αντίληψη πραγμάτων με τρόπο ανάλογο της διάθεσης του χρήστη. Αυτό απο μόνο του φέρει κάποιο βαθμό "εικονικής παραίσθησης".

Αν θέλεις πάντως το συζητάμε αλλού για να μην βγούμε ... :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δε σημαίνει πως θα ανέχομαι προσβολές προς τη θρησκεία μου. Ό,τι εκτοξεύεται θα ανταποδίδεται σε ίση ποσότητα.

 

 

Μια μικρή παρέμβαση.

 

Ο καθένας εννοείται πως είναι ελεύθερος να πιστεύει σε οποίον θεό θέλει, με όσο πάθος θέλει και με οποίον τρόπο θέλει.

Το πρέπον είναι όλοι οι υπόλοιποι να τον σεβόμαστε και να μην τον βάλουμε με αντίθετες απόψεις διαφορετικές ως προς την ιδιοσυγκρασία μας.

Παρ? αυτά είμαι κατά και της υπερβολής. Δεν νομίζω ότι έθιξε κάποιος την θρησκεία σου ούτε τα πιστεύω σου.

Καλό είναι να υπερασπίζεσαι αυτά που πιστεύεις αλλά γιατί με τόσο φανατισμό και τέτοια εκδικητικότητα; Αυτές είναι οι αρχές που προβάλλει η θρησκεία σου; Έτσι και αλλιώς μέσα σου είναι ξεκαθαρισμένα τα πράγματα. Εξακολουθώ να λέω ότι κανείς δεν προσπαθεί να επιβάλλει την άποψη του στον άλλο. Συζήτηση κάνουμε.

 

Επίσης αν δεν κάνω λάθος το θέμα έχει σχέση με τον εξορκισμό και όχι με τις θρησκείες με αποτέλεσμα και οι δυο σας είστε εκτός ΘΕΜΑΤΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Παρ? αυτά είμαι κατά και της υπερβολής. Δεν νομίζω ότι έθιξε κάποιος την θρησκεία σου ούτε τα πιστεύω σου.

Καλό είναι να υπερασπίζεσαι αυτά που πιστεύεις αλλά γιατί με τόσο φανατισμό και τέτοια εκδικητικότητα; Αυτές είναι οι αρχές που προβάλλει η θρησκεία σου; Έτσι και αλλιώς μέσα σου είναι ξεκαθαρισμένα τα πράγματα.

 

Ήμουν σαφής. Έχω τραβήξει τη γραμμή μου. Αν την περάσει κάποιος, ε, δε θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί χαρακτηρισμός "Ανύπαρκτος"....

 

Στην πίστη των Ολύμπιων Θεών , ο Απόλλωνας αν θυμάμαι καλά αναφέρεται οτι οδηγούσε το άρμα του Ήλιου άρα και δεν τίθεται θέμα διαφώτισης η Θείας έμπνευσης. Εκτός αν όλοι οι Ολύμπιοι Θεοί ήταν παραβολικά εξηγημένοι σε όλα τα γραπτά που έχουμε μέχρι στιγμής. Το ανύπαρκτος λοιπόν σαν επίθετο δεν είναι για λόγους προσβολής αλλά για να περιγράψει μια κατάσταση... συνεχίζω.

 

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει αυτό που γράφεις, ή, αν καταλαβαίνω, σου έχει απαντήσει ήδη ο Αυγερινός.

 

Οι θρησκείες απο μόνες τους, φέρουν βαθμό δογματισμού , έτσι όταν περνάει ενα διάστημα αιώνων και τις αναλύουμε με τα σημερινά δεδομένα, ακούγονται και φαίνονται απο αστείες εώς βάναυσες. Το ίδιο ισχύει για ΟΛΕΣ τις θρησκείες.

 

Αφού τις ξέρεις τόσο καλά ΟΛΕΣ τις θρησκείες, τι να πω...

 

Για την Πυθία που αναφέρω , ο χαρακτηρισμός junkie ίως να ήταν ατυχής. Λάθος μου σαν περιγραφή και αν προσέβαλα κανένα που πιστεύει σε κάτι τέτοιο ζητώ συγνώμη. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι ήταν , μαντείες και χρησμοί που ερμηνευόντουσαν αμφίδρομα κατά το δοκούν των ατόμων που τους ζητούσαν. Αυτό , προσωπικά μου φέρνει στο μυαλό , χειρομαντείες της εποχής μας απο άτομα που λένε "Μεγάλη πόρτα θα διαβείς, μεγάλο ταξίδι θα κάνεις"!

 

Μάλιστα. Πιστεύεις δηλαδή ένας λαός που ανέδειξε εκατοντάδες σοφών μέσα σε μόλις έναν αιώνα, δουλευτόταν ψιλό γαζί για χιλιετίες από ένα μαντείο.

 

Είσαι σίγουρος;

 

Επίσης Αυγερινέ...

Μπορεί αλλά αυτό δεν αναιρεί οτι το άτομο έρχεται σε καθεστώς ευεξίας ή κοινώς "ζαλάδας" όπως λέμε , με "μούδιασμα" των αισθήσεων και αντίληψη πραγμάτων με τρόπο ανάλογο της διάθεσης του χρήστη. Αυτό απο μόνο του φέρει κάποιο βαθμό "εικονικής παραίσθησης".

Αν θέλεις πάντως το συζητάμε αλλού για να μην βγούμε ... :offtopic:

 

Να το πάμε αλλού, αν και το έχουμε ξανασυζητήσει...

Link to comment
Share on other sites

οκ... πάμε πάλι.

 

1) Τι δεν καταλαβαίνεις φίλε μου;... Υπάρχει ενα πειστήριο τουλάχιστον για την ύπαρξη κάποιου θεού που "κουμαντάρει" τον ήλιο; Όπως έιπα και πριν μου κάνει λίγο περίεργο το να είναι δηλωμένος στην ιστορία παραβολικά ώς θεός του ήλιου ενώ εννοεί της διαφώτισης. (Να σημειώσω εδώ οτι η Αθηνά ήταν Θεά της Σοφίας, οπότε το παραπάνω σαν ακυρωτικό επειχήρημα έναντι της παραβολικής ερμηνείας , ενισχύεται.

 

2) Θρησκεία = Δόγμα. Δεν υπάρχει καμία θρησκεία στον κόσμο , δημιουργημένη απο ανθρώπους που να μην ενισχύει τις διδαχές της με δογματικές ερμηνείες. Αν ξέρεις καμία εσύ , σε παρακαλώ να μου την δείξεις να την μάθω και εγώ.

 

3) Το αμφιβάλεις; Μην ξεχνάς οτι αν δεν τους "ταίριαζε" ο χρησμός πήγαιναν και σε άλλα μαντεία. Άλλωστε όταν έκαναν τις τεχνολογικές εφευρέσεις και γενικά τα πολιτικά γνωρίσματα της εποχής , δεν συμβουλευόντουσαν την Πυθεία στο πως ή αν θα πρέπει να το κάνουν!

Το οτι ήταν ενα απο τα πιο διάσημα μαντεία (και αυτό λόγω των γραπτών που έχουν μείνει πίσω και είναι πάντα απο Ελληνικές πηγές και οχι απο άλλες , π.χ. Περσικές ή Αιγύπτιες) δεν σημαίνει οτι ήταν και έγκυρο!!!

 

4)Για τα ναρκωτικά ("σκληρά" ή "μαλακά") επέτρεψε μου λίγο χρόνο για να συγκεντρώσω κάποια επιστημονικά έγγραφα προς επειχηρήματα σε αυτό που λέω και θα ανοίξω άλλο μήνυμα.

 

 

Επίσης μήπως θα ήταν καλό να διαχωριστεί το κομμάτι αυτό με τις θρησκείες, για να μπορούμε να τραβήξουμε διαφορετικό δρόμο απο τους εξορκισμούς;

Link to comment
Share on other sites

Για τον θεό ήλιο, μια προσωπική (καλά όχι τόσο προσωπική τη έχουν πει κι άλλοι πολλοί και σπουδαιότεροι) ερμηνεία (που δε ξέρω κατά πόσο θα ενθουσιάσει το τράγου) έχει να κάνει με μία αρχέγονο μορφή του συλλογικού ασεινήτου, το δεος και ο θαυμασμός που προξενεί το φως, το βίωμα του πρώτου φωτός που αντικρύζει ο άνθρωπος με την γέννηση του. Λίγο φλου αρτιστίκ, αλλά νομίζω ότι οι αρχαίοι θεοί όλοι λίγο πολύ αποτελούσαν ένα αρχέτυπο διαφόρων εκφάνσεων τη φύσης καθώς και των ανθρωπίνων συναισθημάτων και φόβων.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έιπα και πριν μου κάνει λίγο περίεργο το να είναι δηλωμένος στην ιστορία παραβολικά ώς θεός του ήλιου ενώ εννοεί της διαφώτισης. (Να σημειώσω εδώ οτι η Αθηνά ήταν Θεά της Σοφίας, οπότε το παραπάνω σαν ακυρωτικό επειχήρημα έναντι της παραβολικής ερμηνείας , ενισχύεται.

 

Μάλιστα. Θεωρείς δηλ. πως είναι σωστό η μυθολογία να ερμηνεύεται κυριολεκτικά. Τι να πω... :blink:

 

2) Θρησκεία = Δόγμα. Δεν υπάρχει καμία θρησκεία στον κόσμο , δημιουργημένη απο ανθρώπους που να μην ενισχύει τις διδαχές της με δογματικές ερμηνείες. Αν ξέρεις καμία εσύ , σε παρακαλώ να μου την δείξεις να την μάθω και εγώ.

 

Καλύτερα να ανατρέξεις στην ιστορία της λέξης δόγμα και τις λέξεις "δόξαι" και "δοκείν". Εν πάσει περιπτώσει, όλες οι παραδοσιακές θρησκείες που δεν έχουν ιδρυτή ούτε είναι "εξ αποκαλύψεως" έχουν το χαρακτηριστικό πως δεν καθορίζουν παγιωμένα δόγματα αλλά μόνο κοινά τελετουργικά.

 

3) Το αμφιβάλεις; Μην ξεχνάς οτι αν δεν τους "ταίριαζε" ο χρησμός πήγαιναν και σε άλλα μαντεία. Άλλωστε όταν έκαναν τις τεχνολογικές εφευρέσεις και γενικά τα πολιτικά γνωρίσματα της εποχής , δεν συμβουλευόντουσαν την Πυθεία στο πως ή αν θα πρέπει να το κάνουν!

Το οτι ήταν ενα απο τα πιο διάσημα μαντεία (και αυτό λόγω των γραπτών που έχουν μείνει πίσω και είναι πάντα απο Ελληνικές πηγές και οχι απο άλλες , π.χ. Περσικές ή Αιγύπτιες) δεν σημαίνει οτι ήταν και έγκυρο!!!

 

Και σε ξαναρωτάω, δηλ. ένας λαός που σε γενικές γραμμές ήταν δύσκολο να πιαστεί κορόιδο, πιάστηκε τόσο κότσος, ώστε να αναγνωρίσει ως καλύτερους μάντεις ένα μάτσο απατεώνες; Διότι μην ξεχνάμε πως ακόμα και σοφοί είχαν ασχοληθεί με τους χρησμούς του σοβαρά. Δηλ. ασχολιούνταν με τρίχες; Κρίμα που δεν τους το είπε κάποιος...

 

Όσο για τις περιπτώσεις που δεν το συμβουλεύονταν, θρησκευόμενοι ήταν οι άνθρωποι όχι θρησκόληπτοι (όχι πως δεν υπήρχαν και τέτοιοι). Αυτό έλειπε, να συμβουλεύονταν το μαντείο ακόμα και για να κλαύσουν.

 

4)Για τα ναρκωτικά ("σκληρά" ή "μαλακά") επέτρεψε μου λίγο χρόνο για να συγκεντρώσω κάποια επιστημονικά έγγραφα προς επειχηρήματα σε αυτό που λέω και θα ανοίξω άλλο μήνυμα.

Επίσης μήπως θα ήταν καλό να διαχωριστεί το κομμάτι αυτό με τις θρησκείες, για να μπορούμε να τραβήξουμε διαφορετικό δρόμο απο τους εξορκισμούς;

 

Ο διαχωρισμός για τον οποίο γίνεται λόγος είναι τελείως διαφορετικός. Είναι ο διαχωρισμός σε ναρκωτικά, διεγερτικά, ψυχοδηλωτικά και παραισθησιογόνα. Αν ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές (και κυρίως τη διαφορά ανάμεσα στα ψυχοδηλωτικά και τα παραισθησιογόνα) μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Για τον θεό ήλιο, μια προσωπική (καλά όχι τόσο προσωπική τη έχουν πει κι άλλοι πολλοί και σπουδαιότεροι) ερμηνεία (που δε ξέρω κατά πόσο θα ενθουσιάσει το τράγου) ...

 

 

Μια χαρά ερμηνεία είναι αυτή. Στο κάτω κάτω υπάρχει μια λογική αλληλουχία που δείχνει τη σταδιακή αποκρυστάλλωση του θεού, από προσωποποίηση φυσικής δύναμης σε Ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Θεωρείς δηλ. πως είναι σωστό η μυθολογία να ερμηνεύεται κυριολεκτικά. Τι να πω..

 

Να εκφράσω και εγώ μια απορία γιατί με έχεις μπερδέψει λίγο.

Δεν ξέρω τι να διαλέξω απο τα λεγομενα σου. Μερικές φορές επικαλείσε την μυθολογία για να ετοιμολογήσεις κάποιες σκέψεις σου και στην συνεχεία μας προτρέπεις να μην την ερμηνεύουμε κυριολεκτικά. Αν είναι ετσι καταρρίπτονται τα επιχειρήματα σου; Μια διευκρίνηση παρακαλώ.

 

 

Και σε ξαναρωτάω, δηλ. ένας λαός που σε γενικές γραμμές ήταν δύσκολο να πιαστεί κορόιδο, πιάστηκε τόσο κότσος, ώστε να αναγνωρίσει ως καλύτερους μάντεις ένα μάτσο απατεώνες;

 

Πιστέυεις δηαλαδή οτι δεν υπήρχαν αντιρρήσεις στην θεωρία των χρησμών; Ολοι τους πίστευαν; Κανένας δεν βρέθηκε να πάει ενάντια στο τοτε 'κατεστημένο'; Πιστεύω οτι κάποιος θα υπήρχε αλλα μάλλον ηταν η μειοψηφία και γι' αυτό να μην αναφέρετε πουθενά. (δεν το λεω με σιγουρια ισως να αναφερετε καπου. Δεν το εχω ψάξει για να είμαι ειλικρινής).

Link to comment
Share on other sites

Την μυθολογία την έχουμε ως πηγή, αλλά ως μυθολογία οφείλουμε να την αποκωδικοποιούμε εάν θέλουμε να μιλήσουμε για κάτι πέραν του όμορφου παραμυθιού.

 

~

 

Είμαι 110% σίγουρος οτι δεν τους πίστευαν όλοι. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι, απλά επιβεβαιώνει την διαφορετικότητα των ανθρώπων. Και εγώ, σύμφωνα με τις τωρινές μου απόψεις, δεν θα τους πίστευα τους μάντεις. Αυτό φυσικά εφόσον δεν έβλεπα κάτι που να με πείσει.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι 110% σίγουρος οτι δεν τους πίστευαν όλοι.

 

Σίγουρα. Όμως (για να απαντήσω και στον Stradivarius) αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι πως, όταν μιλάμε για Μαντείο των Δελφών, μεγεθύνονται υπερβολικά οι "δύσπιστες" μαρτυρίες και, πρακτικά, αγνοούνται τελείως οι θετικές μαρτυρίες. Με άλλα λόγια, δίνουμε όλη την προσοχή σε ό,τι ακυρώνει τη θρησκευτικότητα του Μαντείου και απαξιούμε να προσέξουμε ό,τι την επικυρώνει. Η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο απαράδεκτη, όταν ασκείται κριτική σε ένα Μαντείο που έζησε για αιώνες, με βάση τις μαρτυρίες από την εποχή της παρακμής του ή/και από ανθρώπους που είχαν κάθε συμφέρον να το "θάψουν" (όπως είναι και το μεγαλύτερο μέρος των μαρτυριών για το τι έκανε η Πυθία).

 

Τελικά, βγαίνει το συμπέρασμα πως το Μαντείο των Δελφών ήταν ένα μάτσο απατεώνες κι αυτό το βαφτίζουμε "αντικειμενική ματιά". Εγώ το λέω ισοπέδωση κι ευχαριστώ, δε θα πάρω. Έχω ήδη ρίξει νερό στο κρασί μου, έχω αποδεχτεί πως το Μαντείο των Δελφών δε στάθηκε πάντα στο ύψος του, αλλά όχι κι έτσι!

 

Ακριβώς λοιπόν, όπως το λέει ο Αυγερινός, υπήρχαν αρκετοί που δεν πιστεύαν στους χρησμούς. Υπήρχαν κι αρκετοί που τους πιστεύαν. Αυτό δεν αποδεικνύει κάτι.

 

Η ερώτησή μου είναι αρκετά σαφής: το Μαντείο των Δελφών απέκτησε τη μεγάλη φήμη του σε μια εποχή ακμής της Ελλάδας, με αρκετούς "ξύπνιους" να το εμπιστεύονται, με αιώνες επιτυχημένης λειτουργίας πίσω του. Αυτό πώς συνέβη; Ήταν όλοι οι Έλληνες τόσο αφελείς ώστε να τους κοροϊδεύουν ένα μάτσο κατεργάρηδες για αιώνες;

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή παρέμβαση.

 

Ο καθένας εννοείται πως είναι ελεύθερος να πιστεύει σε οποίον θεό θέλει, με όσο πάθος θέλει και με οποίον τρόπο θέλει.

Το πρέπον είναι όλοι οι υπόλοιποι να τον σεβόμαστε και να μην τον βάλουμε με αντίθετες απόψεις διαφορετικές ως προς την ιδιοσυγκρασία μας.

Παρ? αυτά είμαι κατά και της υπερβολής. Δεν νομίζω ότι έθιξε κάποιος την θρησκεία σου ούτε τα πιστεύω σου.

Καλό είναι να υπερασπίζεσαι αυτά που πιστεύεις αλλά γιατί με τόσο φανατισμό και τέτοια εκδικητικότητα; Αυτές είναι οι αρχές που προβάλλει η θρησκεία σου; Έτσι και αλλιώς μέσα σου είναι ξεκαθαρισμένα τα πράγματα. Εξακολουθώ να λέω ότι κανείς δεν προσπαθεί να επιβάλλει την άποψη του στον άλλο. Συζήτηση κάνουμε.

 

Επίσης αν δεν κάνω λάθος το θέμα έχει σχέση με τον εξορκισμό και όχι με τις θρησκείες με αποτέλεσμα και οι δυο σας είστε εκτός ΘΕΜΑΤΟΣ.

 

Συμφωνώ με τον Stradivarius! Παιδιά νομίζω πως έχετε μπερδέψει το θέμα...

 

Εδώ μιλάμε ...Περί Εξορκισμού και όχι περί θρησκειών!!!

 

Σας παρακαλώ, αν θέλετε να συνεχίσετε την συζήτηση σας, μάλλον καλό θα ήταν να φτιάχνατε νέο topic. Εδώ, νομίζω πως ήδη έχουμε ξεφύγει κατά πολύ...!!

 

Φιλικά πάντα :)

Link to comment
Share on other sites

Κανένα πρόβλημα. Είχαμε μείνει πως, στην αρχαία Ελλάδα θεωρούσαν πως η "κατοχή" είναι έργο θεού, όχι δαίμονα. Όταν μου λένε πως είναι αδύνατο να το πιστεύαν αυτό (τότε) διότι οι θεοί τους είναι ανύπαρκτοι (όπως πιστεύουν πολλοί σήμερα), ε, :headb:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...