Jump to content

Θρησκευτική Διένεξη


 Share

Recommended Posts

Παιδιά συγγνώμη που θα πεταχτώ έτσι ανάμεσα σας...αλλά ΔΕΝ υπάρχει καλό και κακό, και εκείνη την εποχή το γνώριζαν!

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Lithos. ΤΟ καλό και το κακό είναι απλά δύο έννοιες, όπου καθορίζουν κανόνες ηθικής, με σκοπό την ομαλή λειτουργία μιας κοινωνίας. ΜΟΝΑΧΑ ΑΥΤΟ.

 

Υπάρχουν οι πράξεις και οι συνέπειες, η δράση και η αντίδραση. Οι Θεοί γεμάτοι πάθη και αντιδράσεις...

 

 

Είσαι στο σήμερα (2006) και πας σε ενα άτομο , μέσα σε ναό ή σπίτι και του λες πως θέλεις χρησμό. Σου απαντάει μισό λεπτό να ρωτήσω την μάντισσα που κάθεται σε ενα τρίποδο , χρησιμοποιεί (στο σχολείο έλεγαν αναμασάει αλλά δεν θα το ασπαστώ) φύλα φυτών και οσμίζεται καπνό απο καύση βοτάνων. Στο τελείωμα βγάινει έξω ο "μεταφραστής" που δεν σε άφηνε μέσα γιατί λέει δεν θα καταλάβεις τι εννοεί η μάντισσα και σου λέει πως ...

 

Θεωρείς λοιπόν το συγκεκριμένο φαινόμενο μαντεία;

 

Γιατί όχι; Σε μοναστήρι που έχω πάει (ως θεατής) για να πάρουν ευχή κάποιο δικοί μου, και να τους πει ο Ιερέας τι να προσέξουν (Χρησμός δλδ, μαντεία), το δωμάτιο βρωμοκοπούσε λιβάνι...καντήλια, θυμιατήρια δεξιά και αριστερά...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

άλλο να τους πεις τι να προσέξουν , πάντα στην θεωρία και υποθετικά και άλλο χρησμός και μαντεία που πρέπει να ακολουθήσεις για να έχεις θετικά αποτελέσματα.

Χώρια που ο Ιερέας , στο συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις δεν προχωρεί σε "οραματισμό του μέλλοντος". Δίνει συμβουλές στο τι πρέπει να προσέξεις όσο κάνεις κάτι. Ακριβώς οτι θα σου πεί κάποιος φίλος/συγγενής/γονιός για να αποφύγεις πιθανές κακοτοπιές, αλλά χωρίς αυτό να μπορεί να σου καθορίσει το μέλλον αρνητικά η θετικά , ούτε και να είναι σίγουρο οτι αυτό είναι κάτι απαιτητό να ακολουθήσουν.

 

Η μαντεία είναι μια πρόβλεψη για το μέλλον και καθόλου συμβουλευτικό χαρακτήρα. Εκτός και αν θες να παίξεις με τις έννοιες και μιλάς για οιωνούς -σημάδια που είναι κυρίως ενδείξεις όμως και οχι μαντεία με τον ακριβή όρο της λέξης.

Link to comment
Share on other sites

Θύμωσες;... γιατί;... μήπως επειδή δεν δικαιούμαι να έχω αντίθετη άποψη απο αυτήν που έχεις;... Περαστικά σου!

 

Θύμωσα διότι το θεωρώ τεράστια αγένεια να αποφεύγεις να απαντήσεις στα ερωτήματα που σαφέστατα σου έχω θέσει, κοντολογίς με γράφεις κανονικότατα.

 

Αλλά να προσπαθείς να δημιουργήσεις την εντύπωση πως φταίω κι εγώ από πάνω διότι δεν ανέχομαι αντίθετες απόψεις, ε, αυτό πάει πολύ.

 

Κηρύγματα περί ανοχής δε χρειάζομαι. Να έχεις όποια άποψη θες, αρκεί να την τεκμηριώνεις.

 

Όσο για τα υπόλοιπα που λες, είναι τελείως άκυρα διότι

 

α) μεταφέρεις το σκηνικό αυθαίρετα στη σύγχρονη εποχή (λες κι αν υπήρχε σήμερα το μαντείο θα λειτουργούσε με τον ίδιο τρόπο)

β) και πολύ σπουδαιότερο απομονώνεις τη ΜΙΑ απάντηση του μάντη, η οποία - όλως τυχαίως φαντάζομαι - σε βολεύει. Γι' αυτή τη μία απάντηση του μαντείου, υπάρχουν αρκετές εύστοχες.

 

Και δεν απαντάς στη βασική ερώτηση: πιστεύεις δηλαδή πως για χίλια ολόκληρα χρόνια το Μαντείο των Δελφών δούλευε τον κοσμάκη με φτηνά κόλπα σαν αυτά που περιγράφεις;

 

Πριν αρχίσεις να εκτοξεύεις κατηγορίες, ας μας κάνει τη χάρη η μεγαλοθυμία σου να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μας βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι;

 

Ανακατεύτηκες ή όχι στη συζήτηση περί καλής/κακής πλευράς των θεών;

Έκανες ή όχι λόγο περί Χορταρέα και κληρονομικού χαρίσματος;

 

Και μια ακόμα απορία: γιατί έπρεπε να μεσολαβήσουν τα οργισμένα μου μηνύματα για να ομολογήσεις γράψεις επιτέλους πέντε πράγματα επί της ουσίας (αυτά που γράφεις για τους δαίμονες);

 

(Παρόλο που αποφεύγεις να απαντήσεις κι εσύ επί της ουσίας).

 

Για τους δαίμονες θα απαντήσω μόνο στην περίπτωση που λάβω μια σαφή απάντηση στα σαφέστατα ερωτήματά μου.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα υπόλοιπα που λες, είναι τελείως άκυρα διότι

α) μεταφέρεις το σκηνικό αυθαίρετα στη σύγχρονη εποχή...

[......]

 

:clapping::clapping:

Α μπράβο!!!! Με πρόλαβες για λίγα λεπτά!!!

 

Έλεος βρε παιδιά, είναι δυνατόν σκεπτόμενα άτομα και να μην λαμβάνετε υπόψην το γεγονός ότι μιλάμε για άλλες εποχές άρα και άλλα δεδομένα;

 

Πώς είναι δυνατόν να γίνεται σύγκριση ανάμεσα σε μια σύγχρονη χαρτορίχτρα και την Πυθία;;; :surrender:

 

Πριν αρχίσετε να μιλάτε και να κρίνετε αρχαίους θεούς, ιερείς και μάντεις, προσπαθείστε ντε λίγο να μπείτε στο σκεπτικό εκείνης της εποχής...

 

Τί...; Έτσι...;

Link to comment
Share on other sites

Χώρια που ο Ιερέας , στο συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις δεν προχωρεί σε "οραματισμό του μέλλοντος".

Δεν προχώρησε διότι δεν ζητήσαν κάτι τέτοιο...Εάν το ζητούσαν θα έλεγε...

Αλλά δεν θα το έλεγε με στυλ "Πυθίας" διότι θα τον "δέσουν"...τα λένε ως συμβουλές. Και αυτό διότι μόνο ο Θεός είναι ικανός για κάτι τέτοιο κατά την δική τους άποψη.

 

Πάνω κάτω η ίδια τεχνική είναι πάντως...με λίγες αλλαγές όπως πάντα. Υπάρχουν και άλλες Χριστιανικές τεχνικές "κλεμένες" από παλαιότερες θρησκείες...άλλο θέμα όμως αυτό.

 

Συνεχίστε...

Link to comment
Share on other sites

απαντάω σε ενα που μου θέτεις ευθέως..

 

πιστεύεις δηλαδή πως για χίλια ολόκληρα χρόνια το Μαντείο των Δελφών δούλευε τον κοσμάκη με φτηνά κόλπα σαν αυτά που περιγράφεις;

 

Οι χαρακτηρισμοί σου , είναι υποκειμενικοί και δεν τους έδωσα ποτέ εγώ. Αν με ρωτάς , οτι η Πυθία και το Μαντείο των Δελφών , "μάντευαν", θα σου πω οτι αμφιβάλω... ναι.. Όπως είπα αυτό είναι προσωπική εκτίμηση. Επίσης μην ξεχνάς οτι όπως με κατηγορείς σαν προκαταλειμένο αρνητικά απέναντι σε αυτό , θα σου επισημάνω οτι και οι περισσότεροι εκείνοι την εποχή ήταν θετικά προκατειλημένοι απέναντι στο μαντείο, κυρίως λόγω των εξηγήσεων , σε πολλούς διφορούμενους χρησμούς που τους εξηγούσαν κατά το δοκούν με θετική αντίληψη. (ο ένας που έδωσα ήταν θεωρητικός και παραδειγματικός. Δεν δόθηκε απο όσο γνωρίζω ποτέ, αλλά αν θες μπορώ να σου βρώ πραγματικούς)

 

Αν ήταν σύγχονο το μαντείο δηλαδή πως θα λειτουργούσε;... Γιατί πραγματικά αν και έχω ακούσει οτι υπάρχουν 1 ή 2 "πραγματικοί" μάντεις σε αυτή την εποχή , δεν γνωρίζω πως θα αντιμετώπιζαν τον αρνητικό σκεπτικισμό πολλών να θεωρούν πως όλη η ζωή τους καθορίζεται απο οιωνούς και ουράνια σώματα, πέρα ίσως απο την ψυχική τους διάθεση και συμπεριφορά.

 

όπως έχω πει πολλές φορές, οι άνθρωποι έχουν την ευλογία , αν θες, να είναι κύριοι των επιλογών τους και οχι έρμαιο σημαδιών και οιωνών δωθέντων απο κάποιους. Το τι θα μας συμβεί ή θα ζήσουμε με λίγα λόγια είναι απόρροια των πράξεων μας σε παρελθόν, μέλλον και παρόν και οχι επηρρεασμού απο τρίτους παράγοντες. Για μένα τελικά η "μαντεία" όπως την ερμηνεύουμε εδώ (μελλοντική προφητεία και ερμηνεία) είναι ανύπαρκτη... Ελπίζω αυτό να σε ικανοποιεί.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι; Σε μοναστήρι που έχω πάει (ως θεατής) για να πάρουν ευχή κάποιο δικοί μου, και να τους πει ο Ιερέας τι να προσέξουν (Χρησμός δλδ, μαντεία), το δωμάτιο βρωμοκοπούσε λιβάνι...καντήλια, θυμιατήρια δεξιά και αριστερά...

 

Θα ήταν αστείο να υπαινιχθούμε (έστω) ότι δεν υπάρχει «μιμητισμός» (βαριά λέξη) ? τελετουργικό (πιο light) στο χριστιανισμό, όπως και σε κάθε άλλη θρησκεία!

Σαφώς για κάτι ανάλογο πρόκειται! Όπως και ξόρκια έχει η χριστιανική θρησκεία (το σημείο του σταυρού π.χ.), όπως και τελετουργικά εξευμένισης έχει (η «ευχή» που παρακολούθησες), όπως κι ένα σωρό άλλα. Κι έτσι ακριβώς είναι, κάτι ανάλογο όχι αυτό το ίδιο! Δεν πρόκειται για τελετή «μαντείας» αλλά για τελετή εξευμένισης.

Link to comment
Share on other sites

απαντάω σε ενα που μου θέτεις ευθέως..

 

Το έχω θέσει ευθέως πολλά άρθρα πριν...

 

Οι χαρακτηρισμοί σου , είναι υποκειμενικοί και δεν τους έδωσα ποτέ εγώ.

 

Α, ναι, σωστά. Εσύ απλώς χαρακτήρισες την Πυθία "τζάνκι".

 

Για μένα τελικά η "μαντεία" όπως την ερμηνεύουμε εδώ (μελλοντική προφητεία και ερμηνεία) είναι ανύπαρκτη... Ελπίζω αυτό να σε ικανοποιεί.

 

Ωραία, δεν πιστεύεις στη Μαντεία, άρα αμφιβάλλεις και για το Μαντείο των Δελφών. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μετά από εκνευρισμούς, διαχωρισμούς θεμάτων κλπ. καταλήγεις σε μια σαφή απάντηση (από την οποία ωστόσο δε λείπανε οι γαρνιτούρες).

 

Άρα, για να κάνω τη σύνδεση με τα προηγούμενα, δεν πιστεύεις πως υπήρχε θέμα "κατοχής" της Πυθίας από τον Απόλλωνα και πως αυτό ήταν απλά ένα ψυχικό φαινόμενο. Και, το ίδιο ίσχυε και με τις υπόλοιπες μαρτυρίες περί "κατοχής".

 

Αφού όμως δεν έχουμε άλλες μαρτυρίες για κατοχή ανθρώπου από κάποια υπερφυσική δύναμη, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως αυτό το φαινόμενο δεν υπήρχε στην Ελλάδα, την προ-χριστιανική εποχή.

 

Άρα, δαιμονισμός υπάρχει από τη χριστιανική εποχή και μετά - κάτι που συνηγορεί στην εκδοχή της αυθυποβολής.

 

Να λοιπόν που μπορούσαμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση αν είχες απαντήσει απευθείας στην αρχική ερώτηση. Αντί να ανάψεις - εν γνώσει σου - τα αίματα, λέγοντας για τζάνκι και μάνκι και φάνκι Πυθία. Εδώ, βλέπεις, βρήκε εφαρμογή αυτό που γράφεις πως όσα συμβαίνουν είναι απόρροια των πράξεών μας. Άρα, μη διαμαρτύρεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Αφού όμως δεν έχουμε άλλες μαρτυρίες για κατοχή ανθρώπου από κάποια υπερφυσική δύναμη, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως αυτό το φαινόμενο δεν υπήρχε στην Ελλάδα, την προ-χριστιανική εποχή.

 

Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα.. Δεν είπα κάτι τέτοιο... τουναντίον όπως είπα και πριν και ειπώθηκε και απο άλλους, μπορεί να υπήρχε κατοχή απο δαίμονες-κακό-ή δεν ξέρω πως αλλιώς θέλεις να ονομαστεί. Απλά δεν ήταν καταγεγραμμένο με το όνομα Σατανάς-Εωσφόρος-Διάβολος ή δεν ξέρω τι άλλο. Το όνομα δεν προκαθορίζει το αν υπήρχε ή οχι. Αυτό είπα εγώ. Για την τελετή του εξορκισμού όπως είπα , αν θυμάσαι, θεωρώ με όσα γνωρίζω οτι δεν υπάρχει επίσημα καταγεγραμμένη στα Αρχαία χρόνια, χωρίς όμως να σημαίνει αυτό οτι δεν είχε γίνει.

Στο μόνο που είμαι αρνητικός , είναι στο να είχε μπεί υπό κατοχή Θείου πνεύματος η μάντισσα αν θέλεις. Όταν λέω Θείο Πνεύμα δεν εννοώ δαιμόνιο και έχε υπόψιν σου , οτι έχω συγκεκριμένη θέση στο θέμα κακό-καλό που δεν το θεωρώ καθόλου υποκειμενικό σε 100% βαθμό.

 

Συνεχίζω με παρένθεση.. τα "αίματα" μπορεί να άναψαν με ενα ατυχή χαρακτηρισμό μου (που ζήτησα και συγνώμη) αλλά δεν τα συνέχισα.. μάλλον θα έπρεπε να ρωτήσεις ξανά για το ποιος διαιώνισε την "κάψα".

 

Επίσης οι "γαρνιτούρες" που αναφέρεις με "υποβαθμιστικό τρόπο" είναι επειχήρημα - ερώτημα που κανείς δεν έχει απαντήσει μέχρι τώρα. Είσαστε ή δεν είσαστε σκεπτικοί απέναντι στο ερώτημα , κατά πόσο είναι λογικό-πειστικό οτι ενα ουράνιο σώμα ή ενας χρησμός μπορεί να καθορίσει το ουσιαστικό μέλλον μας;

 

Εν πάσει περιπτώσει , σε αντίθεση με τον δικό σου εκνευρισμό που αν ανατρέξεις στα γραφόμενα σου , είναι αρκετά έκδηλος, προσπάθησα με την σειρά μου να σου εξηγήσω ήρεμα , με τον δικό μου τρόπο , τι πιστέυω εγώ. Αν δεν σου είναι αρεστό ή δεν σε ικανοποιεί , αυτό είναι δικό σου πρόβλημα και οχι δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΝΤΕΙΑΣ;

 

Η αλήθεια είναι ότι πιστεύω στο φαινόμενο αυτό. Αλλά όχι με τον τρόπο που το θέτεις εσύ .Θα προσπαθήσω όμως να ταυτιστώ με αυτά που αναφέρεις και λες.

Αν δεν κάνω λάθος πιστεύεις ότι το Μαντείο των Δελφών έδινε χρησμούς βάσει της επικοινωνίας της Πύθιας με τους Θεούς. (και με όποια αλλά βοηθήματα φύλλα δάφνης κλπ). Γνωρίζεις βέβαια ότι προστάτης του Μαντείου ήταν ο Απόλλωνας και ότι η Πύθια έπαιρνε δύναμη από αυτόν. Θεωρούμε λοιπόν, ότι μέσω της μάντισσας Πυθίας μιλούσαν στους ανθρώπους οι "θεοί"... πολύ καλά. Έψαξα λοιπόν και βρήκα ορισμένα στοιχεία για το Μαντείο και τους Δελφικούς νόμους (οι νόμοι που διέπουν την λειτουργία του Μαντείου και εννοείται είναι Θεϊκοί) και θα τα παραθέσω.

Γνωρίζεις λοιπόν ότι για σειρά ατοπημάτων που αφορούσαν το Μαντείο για παράδειγμα εάν κάποιος που έκλεβε χρήματα από το Μαντείο των Δελφών, γκρεμίζονταν χωρίς δίκη, χωρίς την θέληση του από από έναν βράχο, την Yάμπεια. («εάν δε τις περί των ιερών χρημάτων μνησθή κατακρημνίζεται» [Δημοσθένης, περί παραπρεσβείας]). Υποτίθεται ότι έτσι ήθελαν οι «θεοί».

 

Άλλο παράδειγμα θεϊκής προσταγής σύμφωνα με τους χρησμούς είναι το παρακάτω :

 

"Μετά τη Στύμφαλο είναι η Αλέα, που και αυτή μετέχει στην αργολική ομοσπονδία. Εδώ υπάρχουν τα ιερά της Εφεσίας Αρτέμιδος, της Αλέας Αθηνάς και του Διονύσου, με άγαλμα του θεού. Κάθε χρόνο τελούν προς τιμήν του τα Σκιέρεια, όπου, σύμφωνα με χρησμό του μαντείου των Δελφών, μαστιγώνονται οι γυναίκες, όπως και οι έφηβοι των Σπαρτιατών στη γιορτή της Ορθίας" (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις Η 23, 1) .

 

Να σου θυμίσω κάτι πιο συγκλονιστικό. Ότι το Μαντείο πρόσταζε ανθρωποθυσίες μικρών αγοριών στο όνομα των «Θεών»

 

"Εδώ στις Πότνιες της Βοιωτίας υπάρχει και ναός του Διονύσου Αιγοβόλου. Κι αυτό γιατί κάποτε, ενώ θυσίαζαν στον θεό, έγιναν τόσο βίαιοι εξαιτίας του κρασιού που σκότωσαν τον ιερέα του Διονύσου. Αμέσως μετά τον φόνο τους επισκέφτηκε επιδημία, και το Μαντείο των Δελφών είπε ότι για να φύγει πρέπει να θυσιάζουν ένα αγόρι στο άνθος της νιότης του. Μερικά χρόνια αργότερα, όπως λένε, ο θεός αντικατέστησε το αγόρι με μια κατσίκα ως θύμα" (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις Θ 8,2).

 

Και ρωτώ; Αυτά πραγματικά ήθελαν οι «Θεοί»; Δεν βλέπεις τίποτα κακό και σκοτεινό σε αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Η επιθυμία μας είναι ο διάλλογος.

 

"... συμφωνώ! Αφήνω νά συνεχιστεί η ροή ή προσθέτω κάτι πού θά βοηθήσει

... διαφωνώ! Τοποθετούμαι.

... ενοχλήθηκα. Χρησιμοποιώ τό πμ γιά νά ζητήσω εξηγήσεις, χωρίς νά παρενοχλήσω τόν διάλλογο

... μού είναι αδιάφορο! Αλλάζω θέμα."

 

 

Post Σείριου

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι πιστεύω στο φαινόμενο αυτό. Αλλά όχι με τον τρόπο που το θέτεις εσύ .

Ωραία. Το δεύτερο σκέλος της ερώτησης είναι: δεδομένου ότι πιστεύεις στο φαινόμενο της μαντείας, τι πιστεύεις για το Μαντείο των Δελφών; Πως από τον πρώτο ως τον τελευταίο ιερέα ήταν όλοι τους τσαρλατάνοι;

 

Τα υπόλοιπα είναι, για την ώρα τουλάχιστον, εκτός θέματος.

 

 

Επίσης οι "γαρνιτούρες" που αναφέρεις

...

Εν πάσει περιπτώσει , σε αντίθεση με τον δικό σου εκνευρισμό που αν ανατρέξεις στα γραφόμενα σου , είναι αρκετά έκδηλος, προσπάθησα με την σειρά μου να σου εξηγήσω ήρεμα , με τον δικό μου τρόπο , τι πιστέυω εγώ. Αν δεν σου είναι αρεστό ή δεν σε ικανοποιεί , αυτό είναι δικό σου πρόβλημα και οχι δικό μου.

Αρκετά. Σου έκανα σαφέστατες ερωτήσεις, απέφυγες συστηματικά, θα έλεγα, να δώσεις μια εξίσου σαφή απάντηση. Οι ελιγμοί δεν είναι "ήρεμη απάντηση", οπότε να λείπουν οι κρίσεις.

 

Για το θέμα της μαντείας τώρα, υπάρχουν ένα σωρό θρεντς στα οποία έχουμε τοποθετηθεί και στο παρελθόν. Ένα καινούργιο θρεντ δε βλάπτει νομίζω, μπορούμε να το αναλύσουμε εκεί το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν γράψετε ότι γράψετε, μην ξεχνάτε ότι η μαντεία δεν αναφέρετε μονάχα στα μελλούμενα...Ο χρόνος άλλωστε δεν χωρά στη τέχνη (Έτσι έχω ακούσει :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Τα υπόλοιπα είναι, για την ώρα τουλάχιστον, εκτός θέματος.

 

Γιατί ειμαι εκτός θέματος;

Ναι πιστεύω οτι sτο Μαντεio των Δέλφων έγινε μια πολυ καλή εκμετάλλευση της ανθρώπινης ευπιστίας και θρησκοληψίας των Ελλήνων. Σου αρκεί;

 

Εκτός θέματος δεν ειμαι γιατί απλα απαντάω και λύνω τις απορίες σου.

Αν εχείς κατι να πεις, να απαντήσεις σε αυτά που σε ρωτάω και οχι να τα αποφεύγεις απατώντας με ερωτήσεις.

 

Για τους δαίμονες θα απαντήσω μόνο στην περίπτωση που λάβω μια σαφή απάντηση στα σαφέστατα ερωτήματά μου
.

 

Οταν δεν εχεις απαντήσεις ειναι άσχημο για τους συνομιλητές σου να αποφεύγεις τις ερωτήσεις με εναν τετοιο τροπο.

Αν θες βεβαια απαντας. Το πιο ασχημο ειναι οτι πρωτα απαιτείς απαντήσεις απο τους αλλους....για να πεις αυτα που θες να πεις. Δουλεψε το λιγο αυτο. Εγω περιμενω δυο απαντησεις....και μετραω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...